Talent Acquisition Specialist till Orkla Foods Sverige
EQuality Rekrytering & Interim AB
Personal- och HR-specialister

Vill du vara med och bygga upp vår inhouse-rekryteringsfunktion från grunden? Vi söker en passionerad och erfaren Talent Acquisition Specialist som vill etablera en rekryteringsprocess i världsklass – där effektivitet, datadrivet arbete och en magisk kandidatupplevelse står i centrum. Om rollen Hos oss är Talent Acquisition en strategisk partner. Du jobbar nära cheferna – från behovsanalys till onboarding – och har mandat att utmana och utveckla både processer och mindset. Vi söker dig som vågar tänka nytt, jobba datadrivet och använda AI, feedback och nyfikenhet som verktyg för ständig förbättring. Du kommer spela en nyckelroll i hur vi attraherar, rekryterar och välkomnar framtidens talanger. Hos oss får du chansen att attrahera marknadens bästa kandidater med ett erbjudande om härlig kultur, ett bra ledarskap och fantastiska varumärken. Ansvarsområden Etablera ett hållbart arbetssätt för inhouse-rekrytering genom hela medarbetarresan – från behov till offboarding Ansvara för hela rekryteringsprocessen av tjänstemän med fokus på kvalitet, kandidatupplevelse och affärsnytta Utveckla och optimera processer, mallar och verktyg – vi jobbar i SuccessFactors Arbeta datadrivet med KPI:er som time to hire, quality of hire och candidate experience (NPS) Coacha och stötta chefer i hela rekryteringsresan Stärka vårt arbetsgivarvarumärke genom employer branding-initiativ Arbeta nära HR och kommunikation – både på huvudkontoret i Malmö och våra fabriker Säkerställa en personlig, inkluderande och professionell kandidatupplevelse Bevaka trender inom rekrytering och omsätta insikter till konkreta initiativ Exempel på frågor du kommer att jobba med Vilka gamla rekryteringssanningar behöver vi utmana? Hur bör vi använda AI i rekrytering? Hur mäter vi framgång – och vad är egentligen en lyckad rekrytering? Hur väger vi kompetens och potential mot erfarenhet? Hur samarbetar vi bäst med övriga HR? Du får vara med och påverka – på riktigt. Vi söker dig som har: Krav: Relevant universitetsutbildning (t.ex. PA, beteendevetenskap, marknadsföring eller ekonomi) Minst 5 års erfarenhet av rekrytering (gärna både inhouse och via rekryteringsbyrå) Van att driva rekryteringsprocesser självständigt från start till mål Arbetat datadrivet med KPI:er och statistik God systemvana inom ATS och rekryteringsverktyg (gärna med AI-inslag) Vana att coacha chefer i rekryteringsfrågor Stark kommunikativ förmåga på både svenska och engelska Meriterande: Erfarenhet av employer branding-arbete Erfarenhet av att utveckla processer och mallar Bred erfarenhet från både inhouse och rekryteringsbolag Personliga egenskaper Du älskar rekrytering – och är stolt över ditt hantverk Du är strukturerad, affärsdriven och snabbfotad Du har hög egen drivkraft och gillar att bygga nytt Du är nyfiken på både människor och affär Du är kommunikativ, relationsskapande och inspirerande Du skriver och talar med värme och tydlighet Du är lösningsorienterad och har ett positivt mindset, även när det går fort Du tar ansvar, har tillit till din egen förmåga och är alltid öppen för att lära nytt Om anställningen Tillsvidareanställning. Du rapporterar till HR Business Partner för de kommersiella funktionerna. Placering: Dockan, Malmö Hybrid: Minst 3 dagar på kontoret, övriga dagar flexibla Start: Så snart som möjligt Om Orkla Foods Orkla Foods Sverige tillagar mat och dryck i Sverige med kärlek och omtanke om människor, hav och land. Vi är en lokal samhällsaktör som med våra 1300 medarbetare gör skillnad och bidrar till en mer hållbar och hälsosam vardag. Ca 90 procent av den mat och dryck vi säljer i Sverige tillagar vi lokalt på någon av våra 8 anläggningar i Eslöv, Fågelmara, Kumla, Kungshamn, Tollarp, Vansbro, Vadstena och Örebro. Vi går i täten för hållbar produktutveckling och innovation genom våra välkända varumärken som Felix, Grandiosa, Abba, Kalles, BOB, Ekströms, Risifrutti, Önos, FUN Light, Anamma, Krögarklass, och Paulúns. Vi har en omsättning på cirka 7 miljarder kronor och vårt huvudkontor i Malmö. Vår vision är att vi vill skapa ”En bättre vardag” genom att leva upp till våra värdeord – modig, pålitlig och inspirerande. Ansökan Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Sista ansökningsdagen är den 30/5. Orkla Foods samarbetar i denna rekrytering med EQuality. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsteamet på EQuality: Jennifer Friman på [email protected] eller 0703-20 12 12 Gustav Strandberg på [email protected] eller 0760-49 53 31 Välkommen med din ansökan! Om EQuality Rekrytering & Interim Med EQuality får du kvalitet i rekryteringen. Vi får verksamheter framgångsrika genom rätt person på rätt plats. EQuality arbetar branschöverskridande och fokuserar på exekutiva befattningar och nyckelfunktioner. Vi arbetar med executive search, rekrytering & interim samt med tester och kandidatutvärdering. Våra värderingar är professionalism, transparens och engagemang och EQuality står för: EQ - Emotionell intelligens är lika viktigt som IQ Equality - Mångfald och jämlikhet är en självklarhet för oss Quality - Vi säkerställer kvalitet i varje rekrytering, både för kund och kandidat

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Pizzabagare / Kock med start omgående
Ponvish Green AB
Kockar och kallskänkor

Har du jobbat som pizzabagare? Då är det kanske dig vi söker. Vi söker en kock/ pizzabagare till Kitchen Floor i Helsingborg. Du ska vara stresstålig, kunna arbeta i grupp och vara flexibel. Andra uppgifter så som städning vid stängting, diskning, förbereda råvaror till matlagning, HACCP samt inventering ingår i tjänsten. Tveka inte och höra av dig vid frågor. Vi tar enbart emot ansökningar via Mail. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. Vi ser fram emot att välkomna Dig till oss på Kitchen Floor Öppen för alla. Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

9 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Junior IT-rekryterare
Devoote AB
Personal- och HR-specialister

Är du nyfiken på Talent Acquisition, är duktig på att hitta talanger och drivs av att hjälpa kunder med deras behov? Vill du jobba i ett familjärt företag med högt i tak, mycket frihet, och är dessutom intresserad av IT? Varmt välkommen till Devoote! Vilka är vi? Devoote AB är ett IT-konsultbolag med specialisering inom mjukvaruutveckling och IT Management. Vi är ett snabbväxande bolag på cirka 35 personer med kontor i centrala Malmö. På kontoret är vi ett litet sammansvetsat team som arbetar gränsöverskridande. Idag består teamet av vår VD och två rekryterare, och vi letar nu efter ytterligare en rekryterare som kan vara med och bidra till vår fortsatta tillväxtresa. Våra konsulter är vanligtvis placerade ute på uppdrag hos våra kunder, men vi prioriterar alltid att ha en nära dialog med dem för att bibehålla vår goda relation. Varje månad arrangerar vi konsultevent, luncher och aktiviteter för att bibehålla vår teamkänsla. Vad kommer du att jobba med? Dina dagar kommer att vara varierande, men dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att leta upp kandidater på LinkedIn och andra plattformar, att boka intervjuer och matcha konsulter till uppdrag. Du kommer även göra CV-urval, telefonavstämningar, förhandla priser och arbeta med vår employer branding. Vidare kommer det finnas utrymme för eget initiativtagande, att driva egna projekt och framtida idéer vid sidan av de huvudsakliga arbetsuppgifterna. Vem söker vi? Vi söker dig som nyligen tagit examen eller är i början av din karriär med cirka 1-2 års erfarenhet. Med dig har du en akademisk utbildning inom HR eller Beteendevetenskap, alternativt annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Som junior rekryterare behöver du vara initiativtagande, ha god social förmåga och hög arbetsmoral. För att trivas i rollen tror vi att du drivs av att möta andra människor och att skapa resultat. Utöver det ser vi gärna att du är kreativ och kommer med nya idéer på hur vi kan vidareutveckla vår verksamhet. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper då du är den första kontakten för våra kandidater och en viktig representant för oss. Det är viktigt att du har förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska. Det är meriterande om du har något års erfarenhet av rekrytering och search, gärna inom IT, men det viktigaste för oss är att du har rätt inställning – resten löser vi längs vägen! Övrigt Anställningen är på heltid och tänkt att påbörjas under augusti 2025. Under de första sex månaderna kommer arbetet ske på plats på vårt kontor i Malmö, därefter finns möjlighet till distansarbete en dag i veckan.

9 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Senior rådgivare ekonomi / redovisningskonsult, Hässleholm
Ludvig & Co AB
Redovisningsekonomer

Vill du göra skillnad för företagare, jobba med moderna digitala verktyg inom ekonomi och få möjlighet till utveckling? På Ludvig & Co, Sveriges största konsultbyrå för småföretagare, får du 900 nya kollegor med spetskompetens inom exempelvis redovisning, bokslut och deklarationshjälp. Just nu söker vi dig en skicklig och erfaren rådgivare/redovisningskonsult till vårt Hässleholmskontor! Vi på Ludvig & Co kan erbjuda dig: En hållbar arbetsvardag: vi jobbar tillsammans för att kunna stötta varandra. Vi tror på samarbete och du får kollegor som är i alla skeden av sin karriär. Med flexibla arbetsvillkor kan du få hela livet att gå ihop.  Digitalisering: vi utvecklar ständigt våra arbetssätt och verktyg för att du ska kunna fokusera på att vara den bästa rådgivaren. Ledarskap och kompetensutveckling: din närmaste chef stöttar dig i din utveckling och kan ditt kompetensområde. Våra rådgivarutbildningar och fokus på lärande får dig att växa.  Kunder: Med en relation nära kundens verksamhet och vardag gör du värdefull skillnad varje dag!  I marknadsområde Sydöst är vi fler än 80 kollegor med spetskompetens inom ekonomi & redovisning på orterna Oskarshamn, Västervik, Vimmerby, Kalmar, Kristianstad, Höör, Eslöv och Hässleholm. Hos oss i Hässleholm blir du en del i ett kontor med 6 kollegor där vi värdesätter att hjälpas åt, utmana varandra och ha roligt på jobbet. Vi tror på att växa med eget ansvar samtidigt som vi tar stöttning i varandra. Du har Nadia San Martin Martinez som din närmaste chef.  Din framtida roll & utveckling I nära samarbete med våra kunder i alla branscher kommer du arbeta med proaktiv och kvalificerad rådgivning för att hjälpa våra kunder utveckla deras verksamheter. Våra kundföretag finns exempelvis inom byggsektorn, de gröna näringarna och servicebranschen. Dina uppgifter består bl.a. av: Uppdragsansvar och kundansvar Löpande konsultation, upprättande och genomgång av bokslut, deklaration och årsredovisning. Mentorskap till mer juniora kollegor Du, liksom övriga medarbetare, kommer också att ha en viktig roll i utvecklingen av  ett lönsamt och framgångsrikt kontor med framtidens digitala tjänster. Att aktivt ta initiativ till merförsäljning av Ludvigs ekonomitjänster till såväl nya som befintliga kunder och vara en ambassadör för hela Ludvigs tjänsteutbud. För att lyckas behöver du Vi söker dig med flerårig erfarenhet som redovisningskonsult eller som jobbat i en motsvarande roll i en närliggande bransch. Du har har akademisk utbildning inom ekonomi från exempelvis YH, högskola eller universitet. Det är meriterande om du är auktoriserad redovisningskonsult.  Om du blir ditt bästa jobb-jag i team där din samarbetsförmåga, affärsmässighet och vilja att bidra till utveckling är avgörande, kan rollen passa dig. Du är förtroendeingivande och tycker om att skapa långsiktiga relationer. Låter det intressant? Då ser vi fram emot din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande och vi vill därför be dig söka så snart som möjligt.

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Personlig assistent till 11-årig kille i Huaröd
Furuboda Assistans AB
Personliga assistenter

Om arbetsplatsen Furuboda Assistans är en privat assistansanordnare i södra Sverige med rötter i den ideella Föreningen Furuboda. Bolaget skapades år 2005 och är ett växande företag. I dagsläget består Furuboda Assistans av ca 600 medarbetare. Vi strävar efter att vara ett föredöme inom hållbart företagande. För oss handlar hållbart företagande om att ha ett starkt kundfokus, välmående personal samt att eftersträva en låg klimat- och miljö-påverkan, samhällsengagemang och lönsamhet genomsyrar alla delar av vår verksamhet.  Om uppdraget Är du en engagerad och ansvarsfull person med erfarenhet av autism? Då kan detta vara rätt jobb för dig! Vi söker en personlig assistent till en 11-årig kille med Downs syndrom som även har en autism/If diagnos. Tjänsten innebär att du kommer stödja och hjälpa honom i hans vardag och ge honom det stöd han behöver för utvecklas och trivas. Följa och hjälpa till med etablerade rutiner och vara delaktig i skapandet av nya rutiner. Använda tydliggörande pedagogik och låg affektivt bemötande för att skapa trygghet. Säkerställa att killen aldrig är ensam. Att vara observant och kunna ligga i framkant för att undvika potentiella hinder eller svårigheter. Hjälpa honom vid aktiviteter så som lyssna på musik, dansa och bada. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med barn med autism. Är flexibel och ordningsam. Personkemin mellan kunden och assistenten är mycket viktig. Du ska vara rökfri och ha körkort och bil för att kunna ta dig till arbetsplatsen. Det finns hund i hemmet så du ska känna dig bekväm med djur. Tjänsten är på 50% men med rätt kandidat kan det bli 100%. Vi ser gärna fler sökande då vi behöver behovsanställda också.  Under sommaren kommer arbetstiderna mestadels att vara dagtid samt helger. Under skolterminerna kommer tjänsten huvudsakligen vara förlagd på eftermiddag/kväll. Vi ser framemot din ansökan och ser det positivt om du även skickar in en presentation genom videolänken. Hoppas vi hörs! Övrigt  Som anställd på Furuboda Assistans blir du erbjuden ett meningsfullt arbete med trygg anställning, friskvårdsbidrag på 2500 kronor, utbildningar och möjlighet till att utvecklas i ditt uppdrag. Vi tycker det är viktigt att medarbetare känner glädje och gemenskap på jobbet, och erbjuder därför en rad olika aktiviteter. Hos oss får du precis som våra kunder vara precis den du är. Vi har kollektivavtal och är medlemmar i IfA, Intresseföreningen för assistansberättigade, och möter deras höga kvalitetskrav som IfA-godkänd anordnare av personlig assistans.

9 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Electrical Design Engineers
Telescope Services AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Scope: The engineer will support with electrical design in terms of performing detailed design based on design specifications and input. Design, drafting, and documentation of electrical, instrumentation, and control systems Provide support to design lead engineers for electrical power distribution systems, cooling systems as well as grounding systems. Prepare specifications for installation of electrical I&C systems and components. Design of cable raceways and cable routing Provide support to suppliers, contractors and technicians during the installation phase. Requirement: Engineering degree in relevant field Experience using AVEVA E3D, AVEVA Marine, AVEVA PDMS, and/or EPLAN Electric P8 Good knowledge in applicable standards for machinery equipment and electrical installations Experience in electrical design from a relevant sector. Excellent oral and written English skills Good to have: Experience from working in an international environment Experience in design and selection of process instrumentation Please send Your CV to [email protected].

9 maj 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Diabetessjuksköterska till KRY Vårdcentral Osby Lönsboda
Kry Primärvård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Osby/Lönsboda På Kry vårdcentral Osby med tillhörande vårdmottagning, Kry vårdcentral Lönsboda finns BVC, sköterskemottagning, laboratorie, diabetes och astma/KOL-team. Vi har även sedan ett år barnmorskemottagning samt sexolog mottagning. Vi har även dietist, arbetsterapeut samt fysioterapeuter, utöver sedvanliga professioner inom primärvården som hanterar våra patienter. I dagsläget har vi 7 000 listade patienter som hanteras av cirka 25 engagerade och kompetenta medarbetare. Vi har en mycket god arbetsmiljö på vårdcentralen med nöjda medarbetare som ger god vård och får nöjda patienter tillbaka. Att arbeta hos oss innebär ett teamarbete som är på topp! Om rollen Du har en central roll i de sedvanliga uppgifterna på mottagningen inom ditt område där du får möjlighet att möta många olika patienter. Samtidigt får du möjlighet att kompetensutveckla dig själv och vara med på resan att utveckla och förändra primärvården. Vårdcentralen lägger stor vikt vid att arbeta nära patienten, med kontinuitet och med fokus på att i samarbete mellan olika professioner uppnå bästa möjliga vård. Du kommer att hantera våra diabetiker tillsammans med kollega på våra två enheter, övrig tid hanterar du telefon och mottagning, för våra patienter Kvalifikationer & egenskaper Legitimerad sjuksköterska Vidareutbildning i diabetesvård. Erfarenhet inom svensk sjukvård. Erfarenhet inom svensk primärvård är starkt meriterande. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Goda tekniska kunskaper. Du arbetar evidensbaserat, är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du har god samarbetsförmåga och är lyhörd mot både kollegor och patienter. Du trivs i en roll där du uppmuntras ta initiativ. Du är lyhörd och har god serviceförmåga, såväl mot dina kollegor som mot patienter Vi erbjuder dig Möjlighet att jobba utifrån vår unika Kry-modell bland annat skapad för att öka tillgängligheten för våra patienter. En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Praktisk information Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Anställning: Tillsvidareanställning (med inledande provanställning 6 mån). Arbetstider: Vardagar, dagtid. Plats: Osby/Lönsboda Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta verksamhetschefen [email protected]. Notera att vi på grund av GDPR inte tar emot ansökningar per mail. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Personlig bilmekaniker
Verdex AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Om arbetet Att jobba som Personlig servicetekniker/bilmekaniker Som Personlig Servicetekniker planerar du själv din egen dag och har direktkontakt med dina kunder. Du möter upp när de besöker verkstaden och hjälper dem med varje steg i processen. Från mottagande, arbetsplanering, service och reparation till återlämning av bilen och slutligen betalning. Vi ser framemot din ansökan

8 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Truckförare med B3 behörighet till kund Helsingborg

Vi söker truckförare med B3-erfarenhet – Extrajobb Är du studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 % och vill arbeta extra som truckförare några dagar i veckan. Du ska inneha B3-behörighet samt ha tidigare erfarenhet av skjutstativtruck. Krav: Truckkort med behörighet B3 (erfarenhet krävs) Det är ett krav att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% samt         innehar ett giltigt intyg som styrker detta Tillgänglig för arbete minst 3 dagar i veckan Du kan förstå och tala svenska God fysik och arbetsmoral Meriterande: Om du har tidigare erfarenhet att produktionsarbete Tidigare erfarenhet att livsmedelshantering Körkort och tillgång till egen bil Arbetsuppgifter: Tjänsten är en kombination av truckkörning och produktionsarbete där du kommer att arbeta både med inkommande och utgående gods samt försörja produktionslinjerna med material. Du kommer att vara en del av ett dynamiskt team och bidra till ett effektivt och kvalitativt arbetsflöde. Arbetet med truckkörning kan variera mellan 4-8 timmar om dagen och vara förlagd på dagtid. När truckkörningen är klar för dagen försätter arbete som produktionsmedarbetare. Plats: Helsingborg med omnejd Anställningsform: Timanställning vid behov Lön: Enligt kollektivavtal. Arbetstider: Förlagda mellan 06.00 och 18.00 Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande!

8 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Montör - Malmö
Processbemanning Svenska AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Vill du jobba som montör i en miljö med höga standarder och specifika rutiner? Är du noggrann, ordningsam och strukturerad med tidigare monteringsvana? Då hoppas vi att den här tjänsten faller dig i smaken! Om tjänsten: Trivs du i produktionsmiljö, har ett tekniskt intresse och sinne för detaljer? Då är det förmodligen just dig vi söker. Som montör jobbar du i hjärtat av Aimpoints verksamhet och arbetet erbjuder moment som kräver precision och en mängd olika monteringsoperationer, vilket gör ditt arbete varierande och utmanande. Aimpoints verksamhet präglas av kvalitet, kontinuerlig träning och uppföljning med ambitionen att anpassa sig efter olika kunders behov vilket kräver ständig utveckling och flexibilitet. Som person måste du vara noggrann, flexibel, ansvarstagande och besitta teknisk förståelse. På plats får du kontinuerligt en god utbildning och handledning av chefer samt kollegor så att du sedan känner dig trygg i din roll. Exempel på arbetsuppgifter: Noggrann montering av produkter Följa etablerade arbetsinstruktioner, regler, rutiner och processer Uppmärksamhet på detaljer och kvalitetssäkring Samarbeta i teamets utbildning och utveckling Bibehålla en strukturerad och ordnad arbetsmiljö Krav för tjänsten: Du har fyllt 18 år Du besitter arbetslivserfarenhet av processarbete inom industrin, samt har en god vana av rutinarbete och dokumentering Du har ett sinne och öga för detaljer samt ett tekniskt intresse Du är tillgänglig för skiftarbete (Förmiddag och Eftermiddag) Du har god förståelse för såväl svenska och engelska i tal och skrift Du innehar körkort och tillgång till egen bil för att lätt kunna ta dig till din arbetsplats Meriterande för tjänsten: Du besitter tidigare monteringsvana Vem är du? Du är kvalitetsmedveten, noggrann, strukturerad och prestigelös i ditt arbete. Du har inte heller några problem att kavla upp ärmarna och hjälpa till där det behövs utan du ser alltid till gruppens och företagets bästa. Du letar efter en ny utmaning och en arbetsplats där det är högt till tak, där samarbete och erfarenhetsbyte värderas högt. Du har ett sinne för detaljer, är praktiskt lagd och besitter antingen ett tekniskt intresse eller tidigare monteringsvana. Låter detta intressant? Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt. Tjänsterna kommer att tillsättas löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

8 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025