Säljledare Frukt & Grönt Friskvårdsavdelningen ICA Kvantum Toppen Höllviken
Rosénssons Consulting AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi söker vi dig som ser dig som Säljledare Frukt & Grönt, friskvårdavdelingen på ICA Kvantum Toppen i Höllviken! Vi hälsar dig välkommen till en riktig mataffär med toppenbra varor och serviceinriktad personal. Vi erbjuder mat för alla tillfälle, både till vardags och till fest. Samtidigt sätter vi den personliga servicen framför allt och hjälper dig att hitta hälsosamma val för att äta rätt och må väl. Vi har ett starkt fokus på hållbarhet och hälsa, vår Friskvårdsavdelning när en nyckelspelare i detta arbete. Hos oss hittar du många prisvärda alternativ men även ett fantastiskt utbud av mat med kvalité i en inspirerande miljö. Som gäst möts du av en fantastiskt fin och välfylld Friskvårdsavdelning! Här handlar du färsk frukt och grönt smidigt utan att kompromissa med utbud och kvalitet. Vill du vara en nyckelspelare i vårt fantastiska gäng? Vi söker en driven Säljledare som vill ta vår friskvårdsavdelning till nästa nivå och leda vårt engagerande team in i framtiden. Hos oss är gemenskap och trivsel avgörande, det är en av de viktigast anledningarna till att våra medarbetare trivs och stannar hos oss. Vi söker dig som vill arbeta i ett tajt team och i en aktiv fruktavdelning och hoppas du blir en av oss! Vi arbetar ständigt för att överträffa våra gäster med en spännande och inspirerande friskvårdsavdelning. Vi är bra idag och strävar ständigt att bli ännu bättre!  Som ansvarig för avdelningen har du en viktig roll i att säkerställa en säljande och fräsch avdelning med mycket nytänk. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att arbeta aktivt med och vara ansvarig för sortiment, inköp och volymer. Du har stort intresse av att följa säsonger och trender.  Du och ditt team säkerställer att hela avdelningen är välfylld och att det är rent och snyggt i vår butik. Tillsammans med dina kollegor ska du ha fokus på positivt gästbemötande, försäljning och att se till att vi håller högsta kvalitet. Du är intresserad av kost, frisk- och kundvård. Du brinner för av när- och härodlat och av vad som säljer. Du blir en viktig del i kedjan mot en inspirerande butiksupplevelse, med extra fokus på frukt och grönt och friskvård som är en viktig avdelning för butiken. Som ansvarig har du huvudansvaret över din egna avdelning. Du ansvarar för sortiment, hållbarhet, lönsamhet, kampanjplanering och orderläggning samt den dagliga driften. Du ser även till att vi har välfyllda diskar och drivande kampanjer. Som ansvarig är ditt huvudansvar att se till att butiken är snygg och attraktiv för gästerna.  För att passa i denna tjänsten behöver du gilla att arbeta i ett högt tempo, och kunna leda ditt team. Du drivs av att köpa och sälja varor för att inspirera och överträffa våra gästers förväntningar. Personliga egenskaper Du är estetiskt lagd och gillar färg och form. Du är organiserad och effektiv, en positiv lagspelare och förmåga att motivera, engagera och involvera medarbetare. Som person är du glad och positiv och gillar människor. Du ser till att gästen alltid lämnar butiken nöjd! Du är bra på att arbeta effektivt och personligt. Du är trygg i dig själv och är en god kommunikatör och ledare. Du brinner för service och är redo för nya utmaningar. Du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln och vill ta nästa steg i din karriär. Du har god fysik och klarar tunga lyft. Kvalifikationer Du har tidigare dokumenterad erfarenhet från ICA eller annan butik i dagligvaruhandeln. Du hanterar AOB, Storeoffice, Min Butik eller liknande system. Du ser din närmsta framtid i butik. Du har tidigare erfarenhet som teamledare, kanske varit frukt 1:a eller 2:a i annan butik. Du är en inspirerande ledare med passion för friskvård och kundupplevelse. Låter detta som din nästa utmaning? Anställningsform  Heltid. Lön enligt överenskommelse.  Start snarast, dag, kväll samt helg förekommer.  Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan redan idag! Rekrytering Tjänsten avser en anställning hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen.  Rosénssons är företaget som värnar om våra kunder och aldrig tummar på kvaliteten, det lokala företaget med service utan gränser! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor, kontakta [email protected]   Vi ser framemot din ansökan!

5 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Vi söker en tandläkare till vår fina klinik i Lund Brunnshög

Hej blivande tandläkare-kollega! Vill du jobba på en av landets ledande och snabbast växande tandvårdskedjor? Happident växer så det knakar och vi expanderar nu och söker en driven tandläkare som är trygg i sin roll. Vi som arbetar på Happident är trygga i vår kompetens. Därför kan vi också vara okomplicerade och varma, inkluderande och lyhörda. Vår kultur är familjär och prestigelös samtidigt som vi drivs av kvalitet och utveckling Missa inte att bli en del av Happident. Välkommen med din ansökan! Är du vår framtida kollega? Är du lagom glad men inte helt Happi? Är du nyfiken på Happident och vill bli en #Happidentare. En #Happidentare kännetecknas av en person med stark driv och passion för utveckling och en ständig strävan mot att bedriva tandvård i världsklass. Vi ser att du precis som oss arbetar för att ge dina patienter bästa möjliga vård och tillhandahåller högsta möjliga servicenivå. På Happident är vi ett lag, och vi är bäst tillsammans, därför ser vi att du är samarbetsvillig, kommunikativ och empatisk. Vi är en grupp av tandläkare och specialister som arbetar med modern utrustning och den senaste tekniken där innovation och utveckling präglar allt vi gör. Hos Happident har vi gemensamma klinik och terapimöten där du får möjlighet till gemensam diskussion och reflektion. Genom detta har du möjlighet till stor påverkan och utveckling av din arbetsplats tillsammans med dina kollegor. Möjlighet att utvecklas Happidents ambition är att tillhandahålla högsta möjliga odontologiska kvalitet. Hos oss finns det stora möjligheter att utvecklas för alla yrkeskategorier. Vårt arbete inom kvalitetsutveckling är omfattade och vi investerar i utbildning och utrustning. Happident profilerar sig stort inom elektiv tandvård (implantat, aligners, composite bonding och facial estetics). Vi anpassar din tjänst beroende på vad du vill arbeta med odontologiskt men är också lyhörda för vad du vill utvecklas inom. Vi säkerställer en gedigen introduktion och utbildning/mentorskap med tillgång till stort antal patienter där du kan utföra olika behandlingar kontinuerligt på kliniken. Följ med oss på resan i skapandet av en kundupplevelse i världsklass! Vad vi erbjuder Goda arbets-och lönevillkor TGL, TFA, sjukförsäkring och generöst friskvårdsbidrag Individuellt anpassade pensionsavsättningar Individuell lönesättning och utvecklingsplan  Goda möjligheter att klättra inom företaget Flertalet gemensamma aktiviteter under året, bland annat middagar, föreläsningar och afterwork där hela företaget samlas för teambuilding Bonus Om Happident Happident är den enda större tandvårdsorganisation i Sverige som helt ägs och drivs av tandläkare. Vår ägare och grundare leg tandläkare Mazdak Eyrumlu har närmare 25 års erfarenhet att både arbeta som tandläkare och också att bygga och driva tandvårdskliniker där tandvårdspersonalen kan utvecklas för att kunna bedriva en heltäckande kvalitativ tandvård. Vår ambition är att behålla fördelarna med att arbeta i en mindre privat tandvårdsklinik men samtidigt ha de stora fördelarna att var en del av en större organisation som satsar på utveckling. Happident är en av landets största tandvårdskedjor med över 20 kliniker på flera orter. Vi erbjuder barn och vuxen allmän, akut och estetisk tandvård. Med över 100 000 patientbesök och närmare 200 medarbetare blir du en del av ett stort nätverk med vår bredd stora möjligheter både till personlig utvecklig och vidareutbildning. Tillsammans vill vi utmana och höja kvalitet och utvecklingstakt inom svensk tandvård. Skicka in din ansökan idag! Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vid frågor om tjänsten, vänligen vänd er till vår ägare och tandläkare Mazdak Eyrumlu Praktisk information Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tills vidare med provanställning 6 månader Omfattning: Heltid Placering: Lund  Lön: enligt överenskommelse, fast lön med bonus / provision / konsult Kontaktperson: Leg tandläkare Mazdak Eyrumlu, [email protected] HR-ansvarig: [email protected] Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Alla ansökningar hanteras via Happident rekryteringssida, där du kan skapa en profil samt ladda upp CV och personligt brev.

5 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Farmaceut till Apotek Hjärtat, ICA Maxi Hässleholm

Farmaceut till Apotek Hjärtat, ICA Maxi Hässleholm Är du legitimerad farmaceut och är redo för din nästa utmaning? Vill du vara en del av en organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team och stora möjligheter att utvecklas i olika roller? Välkommen till Apotek Hjärtat! Om jobbet som farmaceut på Hjärtat Som farmaceut på Hjärtat arbetar du omväxlande med rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. I rollen bidrar du med din farmaceutiska kompetens, engagemang och erfarenhet, till en bättre hälsa för våra kunder och till apotekets framgång. På Hjärtat kan din karriär som farmaceut ta många spännande vägar. Du kan leda andra och specialisera dig inom till exempel farmaci, kvalitet eller kundmöte. Möjligheterna är många! Läs mer om våra karriärvägar här. Därför ska du jobba hos oss - apotekschefen berättar Vi söker en ny kollega till vårt härliga team och Hjärtats fina apotek som ligger inne på Maxi i Hässleholm. Att jobba på ett Maxi apotek är mycket varierande och vi arbetar som ett team både i egenvård och på receptsidan. Medarbetare hos oss har möjlighet att ta OB- tiden i timmar och jobba färre dagar i veckan samt har ett mycket varierande veckoschema. Vi har öppet 07-22 på vardagar, 07-22 på lördagar och på söndagar. Är du den vi söker? Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är antingen i början av din karriär eller erfaren farmaceut och känner igen dig i beskrivningen: Du visar intresse och engagemang i mötet med kunder och samarbetar väl med kollegor på ditt apotek och i hela regionen/ hela Apotek Hjärtat Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som farmaceut och tar hjälp av ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker enkla lösningar i vardagen Nyfiken på mer? Lyssna på vårt podcastavsnitt om Apotek Hjärtat. Du hittar det här. På Hjärtat strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, skicka in din ansökan redan idag. Om roller kräver det så behöver du genomgå bakgrundskontroller innan anställning. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 250630 Kontaktperson: Vera Lord, [email protected] Välkommen till oss - ett apotek med Hjärtat på rätt ställe!

5 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Fältsäljare till Sjömarkens Isolering
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Är du en social person som motiveras av att träffa människor dagligen och vill hjälpa de till att skapa en bättre husupplevelse? Motiveras du av att se nya platser varje dag istället för att sitta på ett kontor? Isåfall tycker vi att du ska söka tjänsten som Fältsäljare hos Sjömarkens Isolering där du får jobba med frihet under ansvar tillsammans med ett nytt team! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sjömarkens Isolering. Om företaget Sjömarkens Isolering är en marknadsledande lösullsinstallatör på sina marknader sedan 40 år tillbaka. Bolaget arbetar med ständig kompetensutveckling och installatörerna har stort hantverkskunnande. Från de största projekten för byggföretag till garagetillbyggnader hos villaägare – Sjömarkens hanterar alla situationer. De erbjuder alltifrån tilläggsisolering för att sänka energiförbrukningen, isolering av nybyggnad eller tillbyggnad av villor, samt storskalig nyproduktion som sparar på både tid och miljö. En unik framgångsfaktor för Sjömarkens är att de tillverkar sin egen isolering i Borås och har egna installatörer, något som möjliggör en snabb leverans. Lösull, som isoleringen bygger på, är det effektivaste sättet att isolera alla husets konstruktioner - väggar, golv och tak. Det sparar tid och snickarna slipper dammig hantering. Samtidigt behövs ingen plats för förvaring av isolering på bygget. Dessutom blir det inget spill, för det tar Sjömarkens installatörer hand om. Sjömarkens är ett familjärt bolag och består idag av cirka 40 medarbetare på 15 orter i Sverige, varav 9 distriktsäljare. Nu gör bolaget en satsning för att utöka försäljningen mot privatpersoner som är en resa du får vara med och bygga upp med ett helt nytt team i södra Sverige! Arbetsuppgifter I rollen som Fältsäljare arbetar du tillsammans med ett team där ni bearbetar och informerar villaägare om Sjömarkens isoleringslösningar inom ett givet geografiskt område. Detta innebär att du fysiskt uppsöker villaägarna och presenterar hur de kan förbättra sin isolering och vilka möjligheter som finns. Som ett nästa steg bokar du in ett uppföljande möte där du genomför en besiktning som mynnar ut i en kundanpassad lösning och presenterar ett prisförslag, följt av en inbokning för installation. I rollen har du stor påverkan på din egen lön, där det endast är du själv som sätter gränserna för vad du kan uppnå. Arbetstiderna är flexibla med ett riktmärke runt 8:00-17:00 på vardagar. Kontoret ligger i Kävlinge och ditt försäljningsdistrikt kommer vara inom 3-4 mils radie från kontoret. Fysiskt uppsökande av villaägare för att informera om Sjömarkens isoleringslösningar Boka in uppföljningsmöten för besiktning och offertskrivning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper För denna tjänst är dina personliga egenskaper det viktigaste. Det vill säga att du anstränger dig för att inge ett gott första intryck som är förtroendeingivande mot villaägarna, samt att du ser detta som en spännande utmaning och motiveras av vilka resultat det kan ge dig. Vi tror att du trivs i sociala sammanhang och inte räds för att ta första steget till ett samtal, samt att du har ett inre driv och trivs med att jobba mot uppsatta mål. Vi ser även att du är intresserad av bygg och tycker att det är en spännande produkt att erbjuda som skapar värde för villaägare.  Förutom dina personliga egenskaper tänker vi även att du: Har någon typ av erfarenhet från kundkontakt, alternativt försäljning Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Har B-körkort  Övrig information Start: 9 juni Plats: Kävlinge, fördelaktigt om du är bosatt i Sydvästra Skåne Lön: Fast lön och rörlig modell Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

5 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Undersköterska
Agaten Hemtjänst AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Om bolaget Agaten Hemtjänst AB är idag Lunds ledande privata utförare av tjänster inom SOL och HSL. Vi har idag många glada, engagerade och mycket professionella medarbetare som alltid strävar efter att leverera högsta möjliga värde och livskvalité för våra kunder där många är äldre och/eller i behov av god omsorg och stöd. Vår värdegrund utgår från orden professionell, engagerad, och personlig. Professionell är för oss att sätta kunden i fokus - kommunicera, samverka och leverera. Ta vårt uppdrag på allvar och ta ansvar. Inte ta gamla rutiner för sanningar då professionell för oss också betyder kunskap och förnyelse. Engagerad för att detta är drivkraften att hjälpa människor till ökad trygghet, få dem att uppleva frihet i sitt liv. Engagemang är även gnistan bakom en idé som gör att vi tar oss framåt och utvecklas. Personliga för vi vet och kan identifiera oss med våra kunders behov och för att vi bryr oss om vad vi gör. För att vi är seriösa, vänliga och kunniga. Om rollen Agaten är en organisation i utveckling och verksamheten växer. Därför söker vi nu undersköterskor som vill vara med och bygga upp en teambaserad verksamhet med våra kunder och närstående som utgångspunkt. Kvalifikationer Du är utbildad undersköterska. Du har våra kunder och närstående i fokus där delaktighet och inflytande är en självklarhet för dig i samklang med Agatens vision och värdegrund. Du ser till helheten i organisationen och är strukturerad, tydlig, kommunikativ, prestigelös och målmedveten. Anställningens omfattning: Fast tillsvidareanställning. Urval kommer att ske fortlöpande under rekryteringsperioden. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Är du intresserad kontakta: Beston Awez Agaten Hemtjänst AB Råbyvägen 45 224 78 Lund Telefonnummer: 0763-299452 E-post: [email protected] Arbetsgivarens webbplats www.agatenhemtjanst.se Arbetslivserfarenhet Utbildad undersköterska (krav) Körkort B - Personbil Sök jobbet senast: 2025-04-30 Arbetsgivaren vill att du skickar din ansökan via mejl till: [email protected] Om anställningen Fast anställning Lön Fast månadslön

5 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Kantpressoperatör - Åstorp
Processbemanning Svenska AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Om Processbemanning AB: Vi är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. För start omgående söker vi en erfaren montör och maskinoperatör till en produktion i Åstorp. Vi söker dig som vill hantera material, teknik, maskininställningar och underhåll i och kring utrustningen. Arbetet sker i direkt anslutning till företagets maskiner och ställer krav på teknisk förståelse samt intresse och kunna göra enklare maskininställningar samt underhåll av maskiner. Arbetet kan även innefatta lagerarbete så som pack, plock, etikettering och orderhantering. Befattning/varaktighet: Löpande/heltid Arbetstider: Dagtid Krav: Några års erfarenhet av maskinellt arbete inom kantpress, bockning och stans av plåt Tekniskt intresserad Kunskap av ritningsläsning Starkt eget driv samt vilja att utföra arbetet väl Svenska och engelska i tal och skrift Körkort B Meriterande med truckkort Det är önskvärt att du har körkort och bil för att kunna ta dig till och från arbetet. Meriterande om du även har truckkort men inget skallkrav. För tjänsten krävs en god fysik och att man kan hantera en arbetsmiljö där man står upp stora delar av dagen. Arbetet kan vara förlagt till ständig eftermiddag alt. dagskift. Personliga egenskaper: Vi ser gärna att du är en lagspelare, trivs med att arbeta såväl självständigt som i grupp, är noggrann och strukturerad. Andra egenskaper som efterfrågas är att du är kvalitetsmedveten, flexibel och har viljan att utvecklas tillsammans med företaget. Är du intresserad av tjänsten? Tveka inte att skicka in din ansökan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Vid frågor så kan du ringa till Processbemanning på 042-21 02 99 (öppettider: vardagar kl. 08-17). För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot ledigauppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se

5 maj 2025
Sista ansökan:
12 oktober 2025
Renhållningsförare - Malmö
Processbemanning Svenska AB
Lastbilsförare m.fl.

Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot ledigauppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se Är du utbildad C-chaufför och vill bli en av våra vardagshjältar som arbetar för en mer hållbar framtid? Kanske är du då vårt nästa tillskott till vårt team i Malmö! Som renhållningsförare kommer du uppfylla en viktig roll och uppgift tillsammans med övriga kollegor i ett sammansvetsat team. Tillsammans kommer ni samla in diverse återvinningsmaterial runt om i södra och västra Skåne (utgångspunkten är i Malmö). De material som samlas in är glas, metall, plast, tidning, wellpapp och kartong. Arbetet sker huvudsakligen under dagtid (start antingen 05:30 eller 07:00), men 2-skiftsarbete kan förekomma i vissa fall. Uppdraget är tänkt långsiktigt med en 6 månaders visstidsanställning till att börja med. Vem är du? Arbetet består av olika moment vilka ställer krav på ansvarstagande, god fysik och stresstålighet. Vi söker dig som är trygg i din yrkesroll som C-chaufför. Det är viktigt att du har stor ansvarskänsla och ett professionellt förhållningssätt; du ska även ha god samarbetsförmåga och uppskatta omväxlingen mellan självständigt arbete och samarbete. Kvalifikationer: Körkort B och C Giltigt yrkskompetensbevis (YKB) och förarkort Gymnasial utbildning Goda språkkunskaper - att kunna uttrycka sig väl på svensk i tal och skrift Meriterande:  Tidigare erfarenhet som renhållningsförare alt. inom distribution ADR För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil.  Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se.

5 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Utbildare inom Hållbar Logistik – inriktning Säkerhet
Ecareer AB
Övriga utbildare och instruktörer

Plats: Malmö (platsförlagd undervisning) Omfattning: Deltid med start i höst - möjlighet till fler uppdrag Vi söker dig som vill dela med dig av din kunskap och erfarenhet inom logistik och säkerhet i en platsförlagd kurs som pågår under två veckor i Malmö i höst. Kursen riktar sig till studerande inom logistikområdet och syftar till att öka deras riskmedvetenhet i hela transportkedjan – från godskontroller till säkerhetsrutiner och omvärldsanalys. Vi söker dig som har: Praktisk erfarenhet av logistik, säkerhetsarbete eller tullhantering Intresse för att undervisa och dela med dig av din kunskap God kommunikativ och pedagogisk förmåga Förståelse för hållbarhetsmål kopplat till logistik och samhällssäkerhet Tidigare erfarenhet av undervisning inom yrkeshögskola är meriterande – men inte ett krav.

5 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Bli en del av vårt fantastiska team i Malmö!
Cabeni AB
Telefonförsäljare m.fl.

Cabeni är ett företag som jobbar med försäljning inom telekombranschen.  Vi är officiell partner till operatören 3.  Vi söker nu efter dem sista pusselbitarna till vårt fantastiska team i Malmö. Söker du ditt första säljjobb eller vill du utvecklas till en bättre säljare så är vi troligtvis rätt för dig.  Vi kommer från en bakgrund av att ha drivit en av Sveriges absolut starkaste återförsäljare av mobilabonnemang under flera år. Vi har byggt upp åtskilliga prisvinnande team på olika orter under åren och nu är vi alltså i Malmö för att stanna.  E du redo för utmaningen? Vi ser gärna att du är följande: Positiv Lösningsfokuserad Tävlingsinriktad Driven Krav: Svenska flytande i tal och skrift.  Vi erbjuder följande:  Heltidstjänst  Måndag - Fredag 08.45 - 17.30 Gedigen säljutbildning Daglig coachning Bland Marknadens starkaste provisioner Garantilön Tävlingar

5 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025
tar du studenten 2025 och letar efter ditt första jobb?
Cabeni AB
Telefonförsäljare m.fl.

Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tills vidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Om jobbet Är det dags för första jobbet inom försäljning eller du kanske är en erfaren räv? I vilket fall som helst har du nog hittat rätt nu! Vi på Cabeni hjälper våra uppdragsgivare att utmana telekommarknaden med fokus på kvalitet och långsiktighet. Vi har med fokus på varje individ en alldeles unik approach till försäljning där vi tror att varje enskild medarbetare kan nå sin potential mer rätt verktyg. Just nu söker vi på Cabeni AB nya och drivna säljare till vårt nystartade team i Malmö! Kontoret ligger precis vid Midhem, så även om du tar tåget från annan ort är det enkelt och komma till kontoret! Störst är inte bäst. Våra kollegor i branschen satsar idag på stora lokaler med opersonliga platser, vi vill annorlunda. Vi bryter mönster, vi satsar på den individuella medarbetaren och därför har vi endast 10 unika säljplatser så vi kan tillsammans behålla ett hållbart arbetssätt inom callcenter branschen och skapar en fantastisk lagkänsla. Team effektiviteten ökas och ger otroligt stöd för varje enskild medarbetare. Som account manager hos oss arbetar man tillsammans med erfarna medarbetare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål. Har du vad som krävs? - Energisk - Drivande - Mål fokuserad - Flytande i svenska både i tal och skrift Har du erfarenhet inom branschen är meriterande, men inget krav då alla kan lyckas med rätt inställning! God kommunikationsförmåga är viktigt då du använder det för att bygga upp relationer med kunderna, eftersom detta skapar grunden till en långvarig relation mellan kunden och dig. Passar ovanstående in på dig, ska du verkligen söka detta jobb! Vad erbjuder vi? Marknadsmässig lön Marknadens bästa provisioner Samarbete med marknadsledande varumärken Attraktiv arbetsmiljö Säljtävlingar Utbildning och daglig coachning Arbeta tillsammans med motiverande och drivna kollegor Trygghet i form av tillsvidareanställning Vi erbjuder dig en livfylld arbetsplats med massor av utvecklingsmöjligheter. Utbildning och daglig coachning är också något du kan räkna med. Vi bryr oss mycket om vår företagskultur och jobbar ständigt för förbättring. Hos oss får du bästa möjliga förutsättningar för att lyckas inom försäljning. Detta, då vi fokuserar på våra unika 10 platser per kontor. Dessa unika platser ger större utrymme för varje enskild individ att utvecklas och förbättras. Hos Cabeni är man inte bara en i mängden, hos oss är varje medarbetare betydelsefull. Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation. Arbetstider: Måndag - Fredag 08.45 - 17.30 Vi erbjuder en hög provision utan lönetak!

5 maj 2025
Sista ansökan:
18 oktober 2025