Få Sveriges högsta lön som undersköterska med oss på PersonalExpressen!
PersonalExpressen AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Hjärtligt välkommen att arbeta som undersköterska med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som har skyddad yrkestitel som undersköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder en konsultuppdrag inom såväl den privata som den kommunala äldreomsorgen och hemtjänsten. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta för att ta ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för undersköterskor! Vi tror på att ha Sveriges bästa undersköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra undersköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!

29 april 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Personlig Assistent
Fyren Assistans AB
Personliga assistenter

Till en man i 45-årsåldern i Arlöv söker vi nu timvikarie som kan arbeta under ordinarie personals frånvaro. Är du rätt person kan det eventuellt finnas en mindre schemarad att tillgå i framtiden. Arbetstiderna är förlagda under dygnets alla timmar med viss väntetid under natten. Som personlig assistent ingår arbetsuppgifter som till exempel personlig omvårdnad, inköp ,promenader. Som hans assistent kommer du vara ett stöd i vardagen och vid sociala aktiviteter Vi söker dig som har körkort och är trygg i dig själv, van att ta egna initiativ och sprider positiv energi. Man måste behärska svenska språket både i tal och skrift . Rekrytering sker fortlöpande så vänta inte.

29 april 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Serviceman/chaufför med B-körkort till ELIS - Kristianstad
Marketpeople AB
Lastbilsförare m.fl.

Om tjänsten Arbetsuppgifter Elis söker en dedikerad medarbetare som kommer att spela en central roll i distributions- och serviceteamet i Kristianstad. I denna befattning som serviceman och chaufför kommer du att vara en viktig länk i vårt dagliga arbete med att tillhandahålla hyr- och tvättlösningar för mattor till Elis kommun- och företagskunder. Du blir det vänliga ansiktet utåt för Elis och är ansvarig för hämtning och leverans av mattor hos deras kunder.  Ansvarsområden inkluderar: Hämtning och leverans av primärt mattor hos kunder. Skapa och upprätthålla goda kundrelationer Arbete inom vårt service- och distributionslag för att säkerställa leveranssäkerhet Självständig planering och genomförande av arbetsuppgifter  Arbetstider: 07:00-15:48 under måndag till fredag Anställningsform: Visstidsanställning på heltid till och med 2026-04-30. För rätt person kan det finnas möjlighet till förlängning.  Start för tjänsten: Start för tjänsten är 18/8 - 2025.  Adress till arbetsplats: Industrigatan 50, 291 36 Kristianstad  Om ElisElis är ledande inom textilservice både i Sverige och Europa. De skapar mervärden för kunden genom att ta hand om hanteringen av arbetskläder, bädd- och badlinnen, hygienutrustning och golvvård. För att frigöra tid och pengar för kunden erbjuds deras produkter och tjänster i totalekonomiskt fördelaktiga hyrkoncept. Elis är ett börsnoterat franskt bolag. I Sverige är de 1600 medarbetare och omsätter 2,1 miljarder kronor. Huvudkontoret ligger i Malmö och de har 25 anläggningar spridda över landet. Som ledande företag inom cirkulära tjänster på jobbet erbjuder de textil som tjänst. Med Elis säkerställer du som kund optimal hygien, säkerhet och omsorg - och blir samtidigt del i den cirkulära omställningen. Deras textil- och hygienlösningar hjälper dig ägna dig åt det som är viktigast, din kärnverksamhet. Och samtidigt minska din klimatpåverkan. Vägen framåt går i cirklar. Elis driver branschens mest ambitiösa hållbarhetsåtaganden genom deras högt satta mål för textil, människor och klimat.   Krav och egenskaperKrav Haft B-körkort i minst två år God svenska i tal och skrift Meriterande Tidigare erfarenhet som chaufför  Tidigare erfarenhet av att köra inom arbetet Tidigare erfarenhet av fysiskt krävande arbete utomhus Tidigare erfarenhet från serviceyrke Egenskaper Elis söker medarbetare som framför allt är inriktad på att ge en utmärkt service och som alltid sätter kundens behov i första hand. I din roll som en värdefull medlem i Elis service- och distributionslag är det av yttersta vikt att du strävar efter att uppnå de gemensamma målen och ta ansvar för att säkerställa leveransens pålitlighet till kunderna. Ditt arbete kommer att vara mycket självständigt och kräva förmågan att ta stort ansvar samt att effektivt planera din arbetsdag. Eftersom ingen arbetsdag är den andra lik i den dynamiska miljö Elis verkar i, behöver du vara flexibel, problemlösande och stresstålig för att möta de utmaningar som kan uppstå längs vägen. Arbetet med att distribuera mattor i alla olika väder är fysiskt krävande, så viktigt att du är i bra form och trivs med att arbeta fysiskt Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper.    LönLön: Enligt kollektiv avtal, Elis är kopplade till IF Metall   RekryteringsprocessenMarketpeople har en rättvis, enkel & högst digital rekryteringsprocess som skapar samma förutsättningar för alla sökande. Direkt i anslutning till ansökan bjuds samtliga sökande in att genomföra en intervju med vår kollega Hubert, som är en AI-bot. Intervjuerna är framtagna specifikt för respektive tjänst och det är viktigt att intervjun genomförs för att kunna komma vidare i processen. Intervjun tar vanligtvis cirka 10-15 minuter. För de kandidater som går vidare efter vår AI-drivna intervju är nästa steg att genomföra en juridisk bakgrundskontroll. Den juridiska bakgrundskontrollen genomför du som kandidat själv digitalt via vår partner Fortcheck. Ett email skickas till dig med instruktioner från Fortcheck och du väljer sedan själv om du vill dela din data och resultat med oss. Om det finns några aktuella domar har du möjlighet att kommentera dessa, det tycker vi är schysst. Din bakgrundskontroll behöver genomföras och ditt resultat behöver delas med rekryteraren hos oss på Marketpeople för att kunna komma vidare i rekryteringsprocessen. De kandidater som tar sig vidare till nästa steg får genomföra referenstagningen. Referenstagning sker digitalt med hjälp av vår partner Refensa. Ett email skickas till dig med instruktioner från Refensa. När du får detta email ber vi dig så fort som möjligt tillhandahålla de efterfrågade referenserna för att komma fram till sista steget i rekryteringsprocessen. Ett sista urval för att sedan bli presenterad för Elis som tar vid och genomför sista delen av rekryteringsprocessen. I Elis del av processen genomförs registerkontroll då detta är ett krav för att komma in på t.ex. förskolor. Det kan även bli aktuellt att genomgå en säkerhetsprövning då detta krävs för att arbeta med vissa av Elis kunder som har säkerhetsklass 3. Ansök nu, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om MarketpeopleEnkelt uttryckt: Beyond recruitment. Hemsida: www.marketpeople.se

29 april 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Professor i endodonti

Malmö universitet Malmö universitet är ett nyskapande, urbant och internationellt lärosäte som tack vare engagerade och erfarna medarbetare bidrar till samhällsutveckling. Hos oss arbetar lärare, forskare och andra medarbetare med olika kompetenser tillsammans för att bedriva utbildning och forskning av hög kvalitet. Alla yrkeskategorier och roller är viktiga. Du är välkommen att söka jobb hos oss!   Här kan du läsa mer om hur det är att arbeta på Malmö universitet: Jobba hos oss     För att se annonsen i sin helhet samt ansöka, vänligen gå till Malmö universitets hemsida för lediga jobb   Malmö University Malmö University is an innovative, urban, and internationally-oriented academic institution that, thanks to its committed and experienced staff, contributes to societal development. Here, teachers, researchers, and other employees with various competencies work together to conduct high-quality education and research. All professional categories and roles are important. You are welcome to apply for a job with us! Here you can learn more about what it's like to work at Malmö University: Work with us To see the advertisement and apply, please visit Malmö University’s website for job opportunities

29 april 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Kjell & Company söker butikschef till Ystad!
Kjell & Co Elektronik AB
Chefer inom handel

Välkommen att vara med på en fantastisk utvecklingsresa inomretail, Kjell & Company och inte minst, rollen som butikschef!Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våramedarbetaresförmåga att lösa kundens problem på bästavis! Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points.I en Service Point vi främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Chef eller ledare?- vi söker dig som ser skillnaden mellan ordens innebörd och som inser att båda delarna behövs för att skapa en välfungerande enhet och ett team som utvecklas. Vi kräver ingen tidigare erfarenhet från chefsrollen men du behöver vara en person som under en längre tid funderat på rollen som ledare, så pass att du har en tydlig bild över vad du kommer att stå för som chef och ledare. Kanske är du just nu din arbetsplats bästa medarbetare och redo att ta nästa kliv? Du har mest troligtett stort intresseför ledarskap, älskar försäljning och genom ditt team vill skapa framgång,samtidigt som du brinner för att ge service i världsklass varje dag. Vi söker dig som: Är ödmjuk, socialt kompetent, driftig och energifylld. Älskar att sälja och att ta stort ansvar för både din egen och andras prestationer.. Kan förmedla mål, samt att på ett coachande sätt driva gruppen mot dessa. Har intresse och kunskap kring produkterna vi säljer. Är resultat-och-målfokuserad. Är stabil, mogen och beslutsam i ditt agerande. Viser gärna att du har: -Erfarenhet av ledarskap i någon form, gärna från detaljhandeln. -Erfarenhet av försäljning till slutkonsument. Vad erbjuder vi dig? I rollen som butikschef driver du, tillsammans med dina säljare,din butiksom din egen. Du har ett gediget stöd ifrån Huvudkontoret som gör att du får bästa förutsättningar att fokusera på det operativa ledarskapet och utvecklingen av ditt team. Vi värdesätter ett nära ledarskapgenomhög butiksnärvaro ochi rollen kommer du ha ett tätt nära samarbetemeddin regionchef som både stöttar, utvecklar och agerar bollplank. Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsom butikschef: -Skapa ett effektivt och välfungerande team i din butik. -Förvalta och utveckla den höga nivån av kundnöjdhet som vi verkar för. -Arbeta för en välskött butik och ett välorganiserat lager   Första åretges duen gedigen introduktiontill rollen– allt för att ge dig bästamöjligaförutsättningar som butikschef hos oss! Vill du veta mer om hur är det att jobbapå Kjell & Company? Övrigt Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Grundlön enligt detaljhandelsavtalet baserad på högsta möjliga branschvana + ansvarstillägg på runt 4500 kr. Utöver det finns möjlighet till bonus om 45 000 per kvartal.    Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag och vassa internutbildningar. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Josefin Linde, People and Culture Kjell & Company

29 april 2025
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Butikssäljare till OKQ8 Malmö Kvartettgatan, behovsanställning
OK-Q8 AB
Bensinstationspersonal

Är du en serviceinriktad lagspelare? I så fall kan vi erbjuda dig ett roligt arbete i en spännande miljö där ingen dag är den andra lik, med stor variation på arbetsuppgifterna. Ena stunden jobbar du med merförsäljning i kassan, för att snabbt skifta till att hyra ut en bil, servera mat, eller så ser du till att stationen är ren och fräsch. För oss är alla uppgifter lika viktiga, och vi hjälps åt att genomföra dem med högsta kvalitet. På våra stationer är det ofta ett högt tempo där du och dina kollegor tar hand om våra kunder genom service i världsklass. Nu söker vi en ny kollega till OKQ8 Malmö Kvartettgatan. Vi söker Vi värdesätter dina personliga egenskaper framför tidigare erfarenhet och utbildning. Du är en positiv person som gillar att träffa nya människor. Du tycker om att arbeta i högt tempo och ser fram emot att vara en del av ett sammansvetsat team som tillsammans löser det arbetsdagen har att bjuda på. Det är meriterande om du tidigare jobbat med service eller försäljning. B-Körkort är det enda formella kravet. Vi erbjuder OKQ8 erbjuder en spännande arbetsplats, med rolig atmosfär och härliga kollegor. Här arbetar människor i alla åldrar med olika bakgrund. Hos oss finns möjligheter till utveckling, det du inte kan innan du börjar – det lär vi dig! Att arbeta på en av våra stationer ger dig en fin språngbräda in i arbetslivet och karriären. Som Butikssäljare arbetar du i skift. Denna tjänst är en behovsanställning. Stationen har öppet vardagar mellan klockan 06:00 - 22:00 och helger mellan klockan 08:00 - 22:00. Kan du göra oss ännu bättre? Sök då tjänsten redan idag! Då det är avgörande för oss att du, precis som vi, brinner för service, kommer du efter ansökan få tillsänt ett servicestest som är anpassat för tjänsten, som vi önskar att du genomför som en del i vår rekryteringsprocess. OKQ8 Scandinavia arbetar för att vara en jämställd arbetsplats med medarbetare som trivs och utvecklas och där olikheter uppmuntras. Vi vill vara ett företag som speglar samhället, med en inkluderande kultur som hjälper till att minska utanförskap och bidrar till mångfald. Hela samhället ställer om mot en fossilfri framtid. Vi vill leda utvecklingen i branschen genom att driva förändring och arbetar aktivt för att minska vårt eget klimatavtryck, såväl som att hjälpa våra kunder att göra bättre och mer hållbara val utifrån sina förutsättningar. Vill du vara med och bidra till hållbar utveckling på riktigt? Välkommen att följa med på vår resa! Ditt livs kanske viktigaste jobb. På riktigt. Vi vet att det är en vågad sak att säga, men vi menar verkligen varje ord. Oavsett om det handlar om ditt första jobb, ditt sista jobb, eller om du har modet att anta en ny utmaning, tror vi att du kan få ditt livs kanske viktigaste jobb här hos oss. På riktigt.

29 april 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Vi söker butiksmedarbetare till Höganäs med omnejd!
Lex-Man i Stockholm AB
Butikssäljare, dagligvaror

Lexman Bemanning växer och söker nu nya engagerade butiksmedarbetare för ett spännande uppdrag i livsmedelsbutik! Om tjänsten: Du kommer att arbeta med varuplock och enklare montering av butiksinredning. Arbetstiderna är 07:00–16:00. Uppdraget startar den 5 maj och pågår i cirka 3–4 veckor, med möjlighet till förlängning. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av arbete i livsmedelsbutik (ett krav) Är noggrann, effektiv och trivs med fysiskt arbete Är självgående men även en lagspelare Har möjlighet att dagspendla till Höganäs (du bor inom rimligt avstånd) Om oss: Lexman Bemanning är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder flexibla och trygga anställningar. Vi är stolta över vår personliga kontakt med våra medarbetare och våra uppdragsgivare. Låter detta som något för dig? Tveka inte – skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande.

29 april 2025
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Vacant söker sjuksköterskor i Malmö! - från 65 000kr/mån och uppåt
Vacant Vårdbemanning AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Om jobbet Vill du jobba under sommaren som sjuksköterska för ett av nordens mest snabbväxande och "hyggelige" bemanningsföretag med möjligheter att arbeta i hela Sverige och Norge? Vi söker erfarna och flexibla sjuksköterskor som kan matchas mot ett flertal uppdrag i olika verksamheter inom bl.a. hemsjukvården, SÄBO, LSS, i Malmö med omnejd. Heltidslön från ca 65 000 :-/mån. Vänligen ange löneanspråk samt vilka dagar du är tillgänglig för arbete i din ansökan. Period : 2025-06-19 – 2025-08-24 Pass: dag/kväll/natt. Du blir anställd av Vacant Vårdbemanning AB och sedan uthyrd som konsult till våra kunder. Kvalifikationer Vi söker dig som: - är legitimerad sjuksköterska med minst 2 års erfarenhet. - är van vid självständigt arbete. - är flexibel. - har god kommunikativ förmåga, ett gott bemötande, en positiv grundinställning till att ta initiativ och samarbeta. - har erfarenhet av Procapita. - erfarenhet från kommunal hälso- och sjukvård.  - har B-körkort. Företagsbeskrivning Vacant Vårdbemanning AB är ett svenskt bemanningsföretag med huvudkontor i Stockholm. Vi levererar vårdpersonal till sjukhus, kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige. Vi etablerades i Sverige 2019, och vi ingår i den norska koncernen Vacant Holdings AS som funnits i branschen i Norge sedan 2008. Företagets ledning har arbetat med bemanningslösningar till vårdbranschen sedan år 2000. Om företaget Vi erbjuder dig spännande uppdrag över hela Sverige och vårt fokus ligger alltid på att matcha uppdrag med din kompetens. Du har alltid en fast kontaktperson före, under och efter ditt uppdrag. Din kontaktperson har lång erfarenhet från bemanningsbranschen inom vård och omsorg. Vi erbjuder dig en marknadsmässig ersättning för din insats. För oss är hälsan viktig – generös friskvårdsersättning. Max 3000:-/år. Vill du arbeta några enstaka pass, del- eller heltid? Du bestämmer!

29 april 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Farmaceut till Apotek Hjärtat, ICA Maxi Bromölla

Är du legitimerad farmaceut och är redo för din nästa utmaning? Vill du vara en del av en organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team och stora möjligheter att utvecklas i olika roller? Välkommen till Apotek Hjärtat! Om jobbet som farmaceut på Hjärtat Som farmaceut på Hjärtat arbetar du omväxlande med rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. I rollen bidrar du med din farmaceutiska kompetens, engagemang och erfarenhet, till en bättre hälsa för våra kunder och till apotekets framgång. På Hjärtat kan din karriär som farmaceut ta många spännande vägar. Du kan leda andra och specialisera dig inom till exempel farmaci, kvalitet eller kundmöte. Möjligheterna är många! Läs mer om våra karriärvägar här. Därför ska du jobba hos oss - apotekschefen berättar Välkommen till vårt Apotek i Hjärtat av Bromölla. Apoteket ligger vid ICA Maxi och är nyligen utbyggt och nyrenoverat i Hjärtats nyaste och finaste koncept. Vi är ensamt apotek på orten, så vi har många stamkunder. Vi är ett glatt gäng på 6 farmaceuter och 4 tekniker. Bromölla är en härlig ort med fin natur och vi har en del turister på sommaren. Tågstationen ligger precis utanför dörren så det finns goda pendlingsmöjligheter. För mig som TF chef, är det viktigt att du har en positiv inställning och sätter kunden i fokus. Du är engagerad, serviceinriktad och en lagspelare. Jag som chef uppmuntrar min personal till att utvecklas, jag ser allas värde och det är viktigt för mig att personalen trivs på sitt arbete, känner gemenskap och kan ha roligt. Vi har öppet 08-21 på vardagar, 08-21 på lördagar och 08-21 på söndagar. Är du den vi söker? Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är antingen i början av din karriär eller erfaren farmaceut och känner igen dig i beskrivningen: Du visar intresse och engagemang i mötet med kunder och samarbetar väl med kollegor på ditt apotek och i hela regionen/ hela Apotek Hjärtat Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som farmaceut och tar hjälp av ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker enkla lösningar i vardagen Nyfiken på mer? Lyssna på vårt podcastavsnitt om Apotek Hjärtat. Du hittar det här. På Hjärtat strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, skicka in din ansökan redan idag. Om roller kräver det så behöver du genomgå bakgrundskontroller innan anställning. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 31/7-2025 Kontaktperson: Malin Widén [email protected] Välkommen till oss - ett apotek med Hjärtat på rätt ställe!

29 april 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Civilingenjörer - se hit!
Gigstep AB
Systemtestare och testledare

Nu söker vi dig som har en Civilingenjörsexamen inom datateknik, elektronikdesign, teknisk fysik, elektroteknik eller motsvarande för kommande gig! För dessa roller söker vi dig som är resultatinriktad och har god analytisk förmåga. Du tar ansvar för ditt arbete som du effektivt driver vidare på ett strukturerat sätt för att leverera efterfrågade resultat i tid. Vidare har du en god kommunikationsförmåga och samarbetar på ett bra och konstruktivt sätt med såväl kollegor som uppdragsgivare. Eftersom vi arbetar med flera globala bolag är det även viktigt att du kommunicerar väl både på svenska och engelska. Nyexaminerad eller några års erfarenhet! Utöver ovanstående kompetens bör du också ha god förståelse för: Något eller flera utvecklingsspråk så som C, C++, C#,Java, Python mm. Ha en god teknisk förståelse och ett genuint intresse till att utvecklas ännu mer. Tycka att det är kul att ta till dig ny information för att kunna utvecklas i ditt arbete. Projektledning i en teknisk befattning/område. Det är meriterande om du har erfarenhet inom ett eller flera av hårdvarunära programmering samt mjukvaruutveckling för styrning av extern elektronik och hårdvara. Att jobba som konsult hos oss på Gigstep är perfekt för dig som är nyexaminerad och vill komma in på coola och spännande tekniska företag, men även för dig som har jobbat några år och vill ta nästa steg i karriären. Vi samarbetar med olika företag runt om i Sverige och främst i Malmö/Lund området. Vill du höra mer om våra gig? Välkommen med ditt CV redan idag!

29 april 2025
Sista ansökan:
16 oktober 2025