Är du en energisk och social person som tycker om att jobba med människor? Bli en del av vårt team som Eventpersonal i Skåne! Om rollenSom Eventpersonal kommer du att arbeta med att skapa fantastiska upplevelser för våra gäster. Du kommer att vara en del av vårt professionella team och ha möjlighet att jobba på varierande och spännande evenemang i regionen. Det kan handla om allt från konferenser till stora middagsbjudningar och kulturella tillställningar. Ansvar och arbetsuppgifter Välkomna och assistera gäster under evenemang. Koordinera aktiviteter på plats och säkerställa smidiga flöden. Ge information och hjälp till gäster och medverkande. Arbeta i team för att garantera att högsta servicenivå upprätthålls. Kvalifikationer och erfarenhet Erfarenhet av serviceyrken är meriterande men inte ett krav. God kommunikationsförmåga och en utåtriktad personlighet. Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt i en dynamisk miljö. Flexibilitet och vilja att arbeta på varierande tider och platser. Svenska och engelska är ett krav. Körkort är meriterande. Vi erbjuder Flexibelt schema - Du väljer själv när och hur mycket du vill arbeta. Vi erbjuder både hel- och deltidsanställningar samt extraarbete. Erfarenhet - Få möjlighet att arbeta på spännande arbetsplatser och bygg upp ett brett nätverk inom branschen. Personalaktiviteter - Delta i aktiviteter för att stärka gemenskapen och skapa varaktiga relationer. Friskvård och förmåner - Alla anställda erbjuds rabatterade träningskort och rabatt på hotellvistelser. Utbildning - Ta del av utbildningar som hålls flera gånger per år för att utveckla din kompetens. Trygga villkor med kollektivavtal - Vi erbjuder konkurrenskraftig lön, försäkring, pension och semesterersättning. MER OM OSSRA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Vi söker en utåtriktad person med erfarenhet av hotellstäd I arbetsuppgifterna ingår: - House keeping, städning av pub, hotellrum och allmänna ytor. Flexibel, deltid, behovsanställning.
Sjuksköterska till Psykiatripartners Vuxen Psykiatrin Hässleholm Vi erbjuder dig en positiv och inspirerande arbetsplats med tydligt patientfokus! Ditt primära ansvar hos oss är att hantera psykiatripatienter i öppenvård genom patientmöten så väl på mottagningen, genom hembesök samt digitala kontakter. Arbetsuppgifterna är sedvanliga mottagningsuppgifter så som puls, blodtryck, provtagning, medicinska uppföljningar, hälsosamtal mm. Kvalifikationer Legitimerad sjuksköterska med minst 1 års arbetslivserfarenhet av mottagningsarbete och psykiatri. Du arbetar evidensbaserat och är professionell i ditt bemötande samt värnar om att sätta patienten först. Du är trygg och van vid mottagningsarbete Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, meriterande med andra språk och kulturkompetenser Kommunikativ och tydlig i skrift Arbetslivserfarenhet av telefonrådgivning och eller digital vård är meriterande. Du är självständig i din roll som sjuksköterska och är bekväm att ta egna beslut. Vi erbjuder En möjlighet att möta många patienter. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys vård och tjänster Utöver dina sjuksköterskekollegor samarbetar och utbyter du erfarenheter med våra läkare, psykologer, kuratorer m.fl. Möjlighet att arbeta på distans en dag i veckan med digitala medicinska uppföljningar En egen kontaktperson på Kry som sköter introduktion och stöttar dig i din anställning samt följer upp hur ditt arbete går för din personliga utveckling. Övrig informationStart: Enligt överenskommelse/Omgående Lön: månadslön Anställningsform: fast Tider: 08-17 Arbetsplats: Allmänpsykiatriska mottagningen Hässleholm Låter detta intressant? Vid frågor vänligen kontakta [email protected]
Vi söker en utåtriktad person med erfarenhet av hotellstäd och frukostarbete. I arbetsuppgifterna ingår: - House keeping, städning av pub, hotellrum och allmänna ytor. - Servering av frukost. - Förberedelser för incheckning. Du bör vara stresstålig och kunna hålla många bollar i luften.
VI SÖKER EN NY STJÄRNA TILL KÖKET! Nu behöver vi utöka vårt kockteam och söker därför efter en ny stjärna till hotellets hjärta – köket. På The Lodge lägger vi stor vikt vid att ge våra gäster en njutbar helhetsupplevelse utöver det vanliga. Vi arbetar med lokala råvaror från småskaliga producenter och låter säsongerna styra innehållet på vår satta 4-rätters meny. Vi serverar affärslunch i två serveringar på vardagarna, fyrarättersmiddag på kvällarna och Afternoon Tea i fyra serveringar under helgerna. Det nya teamet med kökschef Jesper Sandqvist i spetsen är hjärtligt och glatt – här finns en varm och positiv laganda där vi hjälper varandra att leverera en upplevelse utöver det vanliga. OM ROLLEN Som kock hos oss är du en viktig del av helhetsupplevelsen för våra gäster. Vi ser restaurang och kök som en enhet och samarbetar tätt mellan avdelningarna. Här arbetar du med menyer som följer säsongen och ofta innehåller råvaror från lokala producenter. Arbetstiden är fördelad på dag, kväll och varannan helg. VEM VI SÖKER Vi söker dig som är en nyfiken lagspelare som brinner för att skapa upplevelser utöver det vanliga. Du har passion för matlagning, tycker om att vara social och har tidigare erfarenhet av att jobba i kök. Du trivs med att samarbeta både inom köket och över avdelningsgränserna. B-körkort och tillgång till bil är ett krav då man inte kan ta sig till oss kollektivt. PRAKTISK INFORMATION Arbetstid: Dag, kväll och varannan helg Sysselsättningsgrad och lön: Enligt överenskommelse Tillträde: Enligt överenskommelse Välkommen till ett Less Ordinary Team! Skicka in din ansökan direkt – eller tipsa någon du tror skulle passa perfekt. Om vi tycker likadant kommer vi att bjuda upp dig på ett möte högt över trädtopparna. Welcome to a Less Ordinary Job!
SydGrönt Ekonomisk förening är en producentorganisation för c:a 135 svenska odlare. Vi är Sveriges största leverantör av svenskproducerad frukt och grönsaker. I koncernen ingår även Mäster Grön AB som levererar prydnadsväxter. Tillsammans med vårt dotterbolag SydLog AB utvecklar vi, säljer och distribuerar ett modernt sortiment frukt, grönsaker och blommor till hela den svenska dagligvaruhandeln . Därtill ingår även ett klimatstyrt långtidslager för grönsaker. Med SydLog AB:s specialanpassade lager- och logistiklösningar och drygt 50 egna lastbilar som rullar dagligen med anställda chaufförer, ser vi till att produkterna transporteras från våra odlare till kund, alltid med miljön i fokus. SydGrönt Ekonomisk Förening stödjer hela koncernen inom Försäljning, Inköp, Marknad, Produkt, Kvalitet, Ekonomi, Lön, HR och IT. Tillsammans satsar vi på framtiden med hållbar mat - från svenska odlare till dig Förutsättningar för att lyckas i rollen Är du en driven säljare som trivs att arbeta i en dynamisk organisation med många bollar i luften? Då är du kanske den vi söker! Till vår tradingavdelning som idag innefattar 17 produktansvariga säljare söker vi nu en kollega. Du har ett mycket nära samarbete med våra frukt-, och grönsaksproducenter. I ditt uppdrag kommer du bland annat arbeta med: Kontinuerlig kontakt med våra medlemmar Försäljning och orderhantering Produktansvar Ansvar för prissättning Uppföljning av kostnads- och prisutveckling Säkerställa leverans till kund Statistik, uppföljning och dokumentation av produktplanering Förbättringar och optimering av arbetsprocesser, system och rutiner Faktura och reklamationshantering Kommunikation och uppföljning mot lager och logistik Vi söker dig som har goda kunskaper inom livsmedelsbranschen, gärna från frukt & grönt. Du har en dokumenterad erfarenhet från försäljningsarbete i minst 2–3 år samt känsla för produkter från leverantör till kund. Vidare har du goda språkkunskaper och uttrycker dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift. Rollen kräver hög känsla av service, prestigelöshet och förutsätter ett verksamhetsnära, flexibelt, snabbfotat, problemlösande och strukturerat arbetssätt där man förväntas kunna driva egna projekt och arbeta självständigt samtidigt som man har förmågan att samarbeta. Som person har du en professionell framtoning, arbetar målmedvetet och resultatinriktat. Du är stresstålig och flexibel och trivs med många bollar i luften. Du är social och kommunikativ och har lätt för att samarbeta. Generella förväntningar för samtlig personal inom SydGrönt koncernen: Bidra till vår positiva marknadsföring där varje anställd är varumärkets ansikte utåt och ska fungera som en föredömlig representant för bolaget Har respekt för våra råvaror Aktivt arbeta med vår gemensamma arbetsmiljö där vi alla har ett ansvar Främjar teamkänslan och verka för allas trivsel Utför arbetet med stolthet och strävar efter att alltid göra sitt bästa Tystnadsplikt råder gällande våra rutiner och arbetssätt, av konkurrensskäl och säkerhetsskäl Främja likabehandling och motverka alla former av diskriminering, detta genom att aktivt välkomna och inkludera alla kollegor i gemenskapen SydGrönt har en kompromisslös syn att arbetsmiljön ska hållas fritt från alla typer missbruk. Alkohol och Drogtester förekommer vid nyanställning. ___________________________________________________________________________________________ SydGrönts värdeord Vi ägs av våra odlare och är en jordnära och handlingskraftig verksamhet som brinner för hållbar mat och klimat. Våra anställda är nyckelspelarna i vår framgång och tillsammans sätter vi stor stolthet i att förse marknaden med våra svenskproducerade frukt och grönsaker. En rekryteringsprocess medför ett val inte bara för oss som arbetsgivare, utan även för dig som sökande, vår ambition är att våra rekryteringar ska vara transparenta och långsiktiga. Därför är det viktigt för oss att våra kandidater lär känna oss för att kunna ta rätt beslut för framtiden. Ett led i detta är att presentera våra värdeord, dessa präglar vårt sätt att arbeta i både stort och smått. Affärsinriktad Effektiv Innovativ Hållbar Om detta tilltalar dig, tror vi att du kommer trivas och utvecklas hos oss! Läs gärna mer om oss på www.sydgront.se Tillträde: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Placering: Helsingborg Sista ansökningsdag: 2025-05-31 Frågor hänvisas till: Tradingchef Linda Bergengren, [email protected] Urval kommer att ske löpande, vilket innebär att anställning kan ske innan annonsens slutdatum. Vi ser fram emot din ansökan! Inför den här rekryteringen har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring, med anledning av detta undanber vi kontakt från annonssäljare eller säljare av rekryteringstjänster.
Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tills vidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Om jobbet Är det dags för första jobbet inom försäljning eller du kanske är en erfaren räv? I vilket fall som helst har du nog hittat rätt nu! Vi på Cabeni hjälper våra uppdragsgivare att utmana telekommarknaden med fokus på kvalitet och långsiktighet. Vi har med fokus på varje individ en alldeles unik approach till försäljning där vi tror att varje enskild medarbetare kan nå sin potential mer rätt verktyg. Just nu söker vi på Cabeni AB nya och drivna säljare till vårt nystartade team i Malmö! Kontoret ligger precis vid Midhem, så även om du tar tåget från annan ort är det enkelt och komma till kontoret! Störst är inte bäst. Våra kollegor i branschen satsar idag på stora lokaler med opersonliga platser, vi vill annorlunda. Vi bryter mönster, vi satsar på den individuella medarbetaren och därför har vi endast 10 unika säljplatser så vi kan tillsammans behålla ett hållbart arbetssätt inom callcenter branschen och skapar en fantastisk lagkänsla. Team effektiviteten ökas och ger otroligt stöd för varje enskild medarbetare. Som account manager hos oss arbetar man tillsammans med erfarna medarbetare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål. Har du vad som krävs? - Energisk - Drivande - Mål fokuserad - Flytande i svenska både i tal och skrift Har du erfarenhet inom branschen är meriterande, men inget krav då alla kan lyckas med rätt inställning! God kommunikationsförmåga är viktigt då du använder det för att bygga upp relationer med kunderna, eftersom detta skapar grunden till en långvarig relation mellan kunden och dig. Passar ovanstående in på dig, ska du verkligen söka detta jobb! Vad erbjuder vi? Marknadsmässig lön Marknadens bästa provisioner Samarbete med marknadsledande varumärken Attraktiv arbetsmiljö Säljtävlingar Utbildning och daglig coachning Arbeta tillsammans med motiverande och drivna kollegor Trygghet i form av tillsvidareanställning Vi erbjuder dig en livfylld arbetsplats med massor av utvecklingsmöjligheter. Utbildning och daglig coachning är också något du kan räkna med. Vi bryr oss mycket om vår företagskultur och jobbar ständigt för förbättring. Hos oss får du bästa möjliga förutsättningar för att lyckas inom försäljning. Detta, då vi fokuserar på våra unika 10 platser per kontor. Dessa unika platser ger större utrymme för varje enskild individ att utvecklas och förbättras. Hos Cabeni är man inte bara en i mängden, hos oss är varje medarbetare betydelsefull. Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation. Arbetstider: Måndag - Fredag 08.45 - 17.30 Vi erbjuder en hög provision utan lönetak!
Om Rollen: I denna rollen kommer du att ha en nyckelposition i vårt team. Du kommer att ansvara för att leda och koordinera serveringspersonalens arbete, säkerställa att alla arbetar mot gemensamma mål och upprätthålla hög servicenivå. Du kommer att vara ansiktet utåt för vårt team och spela en avgörande roll i att skapa en välkomnande och effektiv arbetsmiljö. Viktiga Egenskaper: Starka ledaregenskaper och förmåga att motivera och inspirera ditt team. Utmärkt serviceförmåga och känsla för detaljer. Förmåga att arbeta i ett högt tempo och hantera stressiga situationer på ett professionellt sätt. Kvalifikationer: Erfarenhet av en liknande roll inom restaurangbranschen är mycket meriterande. God kommunikationsförmåga på svenska och engelska. Flexibilitet med arbetstider och förmåga att arbeta både dag- och kvällspass. Vi erbjuder en dynamisk och inspirerande arbetsmiljö där du har möjlighet att utveckla dina ledaregenskaper och servicekunskaper. Om du är den drivna och engagerade person vi söker, skicka in din ansökan idag! Anställningsform Tjänsten passar de som vill arbeta extra vid sidan av studier eller annat arbete. Lön Enligt avtal och erfarenhet. Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Din Profil Tjänsten passar de som vill arbeta extra vid sidan av studier eller annat arbete och vill fylla upp lite timmar med bemanning, trivs att arbeta i olika miljöer och ser det som en rolig utmaning att inte ha en fast plats att arbeta på. Du har lätt att ta till dig nya instruktioner, har en god förmåga att samarbeta och vågar ta för dig på en ny arbetsplats. Du är självgående men har inga problem att arbeta i team. Då man ofta byter arbetsplats ligger det en stor vikt att du har en hög social kompetens, är ansvarstagande, organiserad och flexibel. Arbetstiderna är varierande och det förekommer både dagtid, kvällar och helger. Krav för tjänstenHar en avslutad kockutbildning och minst 2 år arbetslivserfarenhet från olika hotell och restauranger, alternativt har du ingen kockutbildning men minst 5 års arbetslivserfarenhet från att arbeta i storkök, med bankett och eller a la carte. Kan kommunicera obehindrat på svenska eller engelska i tal och skrift. Körkort är meriterande Anställningsform och Lön Tjänsten passar de som vill arbeta extra vid sidan av studier eller annat arbete. Lönesättningen är individuell med kollektivavtalet som bas. Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Har du tidigare erfarenhet av hotellstädning och letar efter en arbetsplats där du kan använda dina färdigheter? Vi på RestaurangAssistans söker nu en erfaren städare för hotell! Om rollenVi söker en noggrann och detaljorienterad person för städning av hotellrum. Vi erbjuder anställning för enstaka dagar med omedelbart tillträde. Arbetsuppgifter Städning av hotellrum och allmänna utrymmen Samarbete med andra teammedlemmar för att säkerställa högsta kvalitetsnivå Rapportering av eventuella skador eller behov av underhåll Krav och kvalifikationer Minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige Flexibel och kan arbeta vid behov Positiv, driftig och lojal, med en inställning att inte vara rädd för hårt arbete Kommunicerar flytande på svenska eller engelska Noggrann och med sinne för detaljer Trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö Vad vi erbjuder En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att lära känna nya kollegor och få ett starkt nätverk inom branschen Flexibla arbetstider där du själv kan välja när och var du vill arbeta Aktiviteter och personalförmåner för att stärka sammanhållningen i teamet Rabatterade träningskort och hotellrabatter i Norden Utbildningar och möjligheter till vidareutveckling inom branschen Trygg och säker anställning med konkurrenskraftig lön genom kollektivavtal Om RestaurangAssistans RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Med över 20 år i branschen och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo, erbjuder vi bemanning, rekrytering och entreprenad för hotellkedjor, stjärnkrogar och stora arenor. Vi sätter alltid effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke i första rummet. Varmt välkommen med din ansökan! Observera att vi ej tar emot ansökningar via telefon eller e-mail.
Välj ett jobb för att visa detaljer