Säljande receptionist till Nordic Wellness Skurup Centrum Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med närmare 350 klubbar och ett antal padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra anläggningar och ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har närmare 500 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt. Nu söker vi en säljande receptionist till Nordic Wellness Skurup Centrum. Är du en serviceinriktad person med driv och engagemang? Vill du vara med och skapa en inspirerande träningsmiljö där våra medlemmar känner sig välkomna och motiverade? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker dig som vill arbeta: Extra vid behov och under sommaren I en roll där service, försäljning och medlemskontakt står i fokus Med varierande arbetstider, inklusive kvällar och helger Om rollenSom säljande receptionist är du klubbens ansikte utåt och ansvarar för att skapa en välkomnande och inspirerande miljö. Du ser till att varje medlem får en förstklassig träningsupplevelse och att anläggningen alltid håller högsta kvalitet. Dina arbetsuppgifter inkluderar att: Välkomna och hjälpa medlemmar samt gäster Skapa en ren, fräsch och trivsam miljö på anläggningen Hantera försäljning av medlemskap och produkter Bidra till en familjär och positiv atmosfär Säkerställa ordning och reda i receptionen och på gymmet Arbetet är varierande och kräver att du är flexibel och självgående. Ingen dag är den andra lik, och du kommer att spela en viktig roll i att skapa den bästa möjliga träningsupplevelsen för våra medlemmar. Vem söker vi?Vi letar efter dig som: Är 18 år eller äldre Trivs i mötet med människor och skapar goda relationer Har en positiv och serviceinriktad inställning Är flexibel och kan arbeta både dagtid, kvällar och helger Är självgående, tar egna initiativ och ser vad som behöver göras Trivs i ett högt tempo och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Tidigare erfarenhet av service eller försäljning är meriterande, men inget krav. Det viktigaste är din inställning, energi och vilja att utvecklas! Vad erbjuder vi? En inspirerande arbetsmiljö fylld med träningsglädje och teamkänsla Möjlighet att utvecklas och växa inom företaget Chansen att engagera dig i gruppträning och andra delar av verksamheten Ett roligt och omväxlande jobb i en växande organisation AnsökanSom en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller, och genom att skicka in din ansökan godkänner du att en sådan kan utföras. Sök idag – vi vill höra från dig!Urval och intervjuer sker löpande – så vänta inte. Skicka in din ansökan idag och bli en del av Nordic Wellness-familjen, där vi tillsammans lever våra värdeord: FUN MOVEMENT STRONG TOGETHER
Vi söker nu, för kunds räkning, en processoperatör till Isover, en aktör verksam inom byggindustrin. Tjänsten är på heltid och du inleder din anställning hos Processbemanning, med målet att bli överrekryterad och fast anställd på Isover. Vi söker dig som är intresserad av att utvecklas inom en spännande och dynamisk bransch. Arbetsbeskrivning Som processoperatör på Isover är du en nyckelperson i ett sammansvetsat team och spelar en avgörande roll för att ni tillsammans ska kunna uppnå företagets mål. Dina arbetsuppgifter är både varierande och utmanande, och inkluderar ansvar för produktionsutrustning där säkerhet och effektivt anläggningsutnyttjande alltid har högsta prioritet. Du kommer att genomföra processomställningar, felsökningar, övervaka processer, åtgärda enklare tekniska problem samt utföra kvalitetskontroller. Därtill ansvarar du för att upprätthålla ordning och reda, vilket bland annat inkluderar rengöring av utrustning. På avdelningen arbetar man med att bearbeta glas-sammansättning till smält form, som därefter förädlas till glasfiber. Här hanterar vi komplexa processparametrar för att säkerställa att den känsliga förädlingen håller högsta kvalitet och följer specifikationerna. En annan viktig del av ditt arbete är att delta i förbättringsprojekt inom WCM-strukturen (World Class Manufacturing). Isover har som mål är att bli en fabrik i världsklass, och som processoperatör får du möjlighet att vara med och driva förbättringsinitiativ, bland annat inom operatörsunderhåll. Vem är du? Vi söker dig som är positiv, energisk och har en framåtanda. Du är självgående och tar gärna egna initiativ. Ansvarstagande, effektiv och flexibel är egenskaper som stämmer väl in på dig. Eftersom arbetet innebär övervakning av både processer och maskiner är det viktigt att du har ett tekniskt intresse och gärna en teknisk bakgrund. För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Krav för tjänsten är: Tidigare erfarenhet som maskinoperatör Fullständig gymnasieexamen Svenska i tal och skrift Du måste ha fyllt 18 år B-körkort & tillgång till bil Truckkort A1-A4, B1-B6 Meriterande för tjänsten: Erfarenhet från Officepaketet Flytande engelska i tal och skrift Erfarenhet av arbete med ständiga förbättringar såsom WCM, Lean production, 5S Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se
Vi söker efter kockar och köksmästare till våra uppdrag i Skåne. Kom förbi och presentera dig! Datum: Tisdag 22/4 Tid: 14:00-16:00 Adress: Norra Vallgatan 82 Vi ses! Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Till våra befintliga fartyg har vi ett behovet över att få in matroser eller lättmatroser och samtidigt knyta kontakter inför framtida rekryteringsuppdrag. Just nu söker vi matroser, lättmatroser och som vill komma till oss och arbeta i en utvecklande och spännande fas. Chans till fast anställning under hösten/vintern finns. Startdatum kan variera. Behörighetskrav: Matros eller Lättmatros Basic Safety Survival & Rescue Boat Designated Security Duties Friskintyg Manila Språkkrav - förstå och prata ett skandinaviskt språk samt engelska När du ansöker vill vi gärna att du skickar med kopior på dina behörigheter. Behörighetskraven för de olika befattningarna hittar du under behörighetsguiden på: www.transportstyrelsen.com. Välkommen att höra av dig!
Finnlines. Till våra fartyg är vi i behov av motormän, och vi kan erbjuda en fast anställning, vi seglar 2+2 så du är ombord 2 veckor och ledig 2 veckor så tveka inte för att kontakta oss, vi erbjuder dig en bra arbetsplats och bra kolleger och ett intressant arbete, som är utvecklande och inne i en spännande fas. Så tveka inte att ta kontakt med oss. Startdatum kan variera. Krav/Certifikat: Motorman Basic Safety Training Survival & Rescue Designated Security Duties Friskintyg Manila Behörighetskraven för tjänsten hittar du på: www.transportstyrelsen.se
Vi söker en Controller till en samhällsviktig aktör inom offentlig sektor. Ekonomifunktionen är en del av en stab med strategiskt ansvar inom organisationens serviceverksamhet. Gruppen består av controllers, ekonomihandläggare och administratörer inom ekonomi. Rollen innebär ett nära samarbete inom områden som redovisning, budgetarbete, uppföljning och prognoshantering för hela verksamheten. En viktig del av uppdraget är att bidra till en stark ekonomistyrning och att vidareutveckla processer för att säkerställa en god ekonomisk hushållning i organisationens alla delar. Om uppdraget I rollen som controller är ditt huvudsakliga ansvar att bidra till en stabil ekonomistyrning och löpande uppföljning inom en specifik avdelning hos en aktör inom offentlig sektor. Du arbetar i nära samarbete med andra stödfunktioner samt med verksamhetsansvariga, med målet att stödja organisationen i att nå sina mål. Rollen innebär att du fungerar som ett strategiskt och operativt stöd – ett bollplank – för de delar av verksamheten du är kopplad till. Exempel på arbetsuppgifter: • Ansvara för kvalificerat ekonomiarbete såsom budgetarbete, uppföljning, nyckeltalsanalys och ekonomiska utvärderingar i nära dialog med kollegor inom controllerfunktionen. • Bidra aktivt till att utveckla och effektivisera interna arbetssätt, systemlösningar och ekonomiska processer. Krav: • Du har en akademisk examen inom ekonomi eller motsvarande, och har flera års erfarenhet av kvalificerat och självständigt ekonomiarbete – gärna med inriktning mot fastighetsekonomi. • Du är van vid att arbeta i olika ekonomi- och verksamhetssystem och har mycket goda kunskaper i Excel. • Det är en fördel om du tidigare har arbetat i en politiskt styrd organisation. • Du har en stark analytisk förmåga, arbetar strukturerat och har ett tydligt fokus på service. Du trivs i en roll där du får bidra med lösningar och vara ett stöd för andra. • Du trivs med att arbeta både analytiskt och strategiskt – du har öga för detaljer men kan också se sammanhang och bidra med ett helhetsperspektiv. • Du är kommunikativ, har god förmåga att lyssna in och samarbeta, och bygger relationer med lätthet. • Du kan förklara och visualisera ekonomiska samband på ett tydligt och pedagogiskt sätt, både muntligt och skriftligt. Tillträde och ansökan: Startdatum: 28-04-2025 Slutdatum: 30-09-2025. Möjlighet till 4 månaders förlängning Distansarbete: 25% Omfattning: 30 timmar per vecka. Ort: Lund Sista ansökningsdagen: 21 apr 2025 Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se Gillar du kundkontakter och vill vara en spindel i nätet? Då har vi jobbet för dig! Om tjänsten som innesäljare hos Ettiketto För en långsiktig anställning söker nu Ettiketto AB en innesäljare till sitt interna team i Helsingborg. Tjänsten innefattar huvudsakligen hantering av företagets stora kunder i kombination med några mindre kunder. Tjänsten bygger på ett mycket tätt samarbete med det interna teamet vilket primärt består av utesäljarna, Key Account Indoor Sales och innesäljarna som tillsammans driver nykundsförsäljning, håller löpande kundkontakt, utvecklar samt vårdar kunderna. Vidare inbegriper tjänsten ansvar för egna, mindre kunder och därtill hantering av offerter, orderläggningar, försäljning, löpande kontakt och budgetansvar. Förbättringsarbete för såväl miljö som kvalitet utgör även en viktig och stor del av arbetet - det kan exempelvis innebära att medverka vid revisoner, reklamationer samt avvikelsehanteringar. Arbetsområdet är brett och innefattar bland annat: Hantering av orderläggning, ordererkännande, orderuppföljningar samt löpande kontakt med kunder Driva, underhålla och utveckla kundrelationer och säljaktiviteter Ta emot reklamationer från kunder, ta fram interna reklamationsunderlag samt säkerställa återkoppling gentemot kund Upprätta försäljningsplaner och genomföra bearbetning av såväl nuvarande som potentiella kunder Delta i kundmöten så väl digitalt som fysiska, sambesök tillsammans med utesäljare eller försäljningschef - bistå med förslag, materialprover, tryckprover, utarbeta offerter och kalkyler i samråd med teamet Skapa referenskalkyler, stansar samt artiklar i affärssystemet Bevaka konkurrentaktiviteter och bistå med konkurrentanalyser Uppdatera företagets affärssystem med aktuell information, företagets prisbild och prislistor mot kund Du får en möjlighet att bli en del en bra arbetsplats med lyhörda ledare och bra kamratskap. Ettiketto vill att alla mår bra på jobbet och uppmuntrar aktivt sina medarbetare att bidra till ständiga förbättringar, en trygg arbetsmiljö, nöjda kunder och en rolig och utvecklande arbetsplats. Krav för tjänsten Några års erfarenhet av likvärdigt arbete inom sälj och kundvård Har högt kundfokus och trivs med ett socialt jobb God teknisk förståelse och intresse - detta för att kunna vägleda kunderna på bästa sätt God datorvana och erfarenhet av att arbeta i affärssystem God vana av att arbeta i Office (Excel, Word och Powerpoint) Flytande kunskap i svenska och engelska språket i tal och skrift. Meriterande är ifall du tidigare har jobbat inom etikettproduktion eller liknande bransch. Vem är du? I rollen som innesäljare hos Ettiketto ser vi att du är en engagerad, kontaktskapande och driven person. Det är framför allt viktigt att du trivs i en serviceinriktad roll där ordning, struktur och noggrannhet präglar arbetet. Arbetet utförs i tät kontakt med övriga i bolaget och teamet vilket gör att samarbetsförmågan och lagkänslan är viktig! Ettiketto AB Ettiketto AB är Sveriges ledande leverantör av självhäftande etiketter för konsumentvaror och industriprodukter. Vi tillhandahåller ett komplett utbud av märkningstjänster, från design och tryck av självhäftande etiketter till kompletta systemlösningar för etikettering. Ettiketto AB har drygt 200 medarbetare. Huvudkontoret ligger i Malmö och produktion finns på fyra orter i Sverige. Läs mer på www.ettiketto.se. Övrigt Ort: Helsingborg Omfattning/varaktighet: Heltid. Anställning sker direkt hos Ettiketto. Arbetstider: Vardagar, dagtid (08:00-16:30) Startdatum: Enligt överenskommelse Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se.
Är du noggrann, driven flexotryckare med passion för tryckteknik? Ettiketto i Arlöv söker nu flexotryckare som kommer att spela en nyckelroll i produktionen. Om tjänsten som flexotryckare på Ettiketto I denna roll kommer du att arbeta i 2-skift tillsammans med ett sammansvetsat team som brinner för tryckteknik. Du kommer att ansvara för tillverkning av etiketter i en flexotryckpress och bidra till att leverera högkvalitativa produkter till Ettikettos kunder. Några av dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Ansvara för tillverkning av etiketter i en flexotryckpress Övervaka tryckprocessen samt göra färgjusteringar och materialbyten vid behov Kontrollera och justera tryckinställningar för att optimera produktionen Rengöra och underhålla tryckutrustning Utföra kvalitetskontroller samt felsökningar vid eventuella tryckfel Säkerställa att standarder, rutiner och säkerhetsföreskrifter följs Bidra till förbättringar i tryckprocesser och produktionsrutiner. Krav för tjänsten: Erfarenhet av att arbeta med flexotryck Behärska svenska i tal och skrift Meriterande för tjänsten: Tidigare erfarenhet från en liknande produktionsmiljö Utbildning inom processteknik, grafisk utbildning eller motsvarande Erfarenhet av att arbeta med förbättringsarbete inom produktion Du får en möjlighet att bli en del av en bra arbetsplats med lyhörda ledare och bra kamratskap. Ettiketto vill att alla mår bra på jobbet och uppmuntrar aktivt sina medarbetare att bidra till ständiga förbättringar, en trygg arbetsmiljö, nöjda kunder och en rolig och utvecklande arbetsplats. Vem är du? För att trivas hos Ettiketto bör du gilla att jobba i ett högt tempo och inte vara rädd för att hugga i när det gäller. Du är noggrann, hjälpsam och ansvarsfull, samarbetar väl med andra och är nyfiken på att lära dig mer. För jobbet krävs också att du behärskar svenska i tal och skrift. Ettiketto AB Ettiketto AB är Sveriges ledande leverantör av självhäftande etiketter för konsumentvaror och industriprodukter. Ettiketto tillhandahåller ett komplett utbud av märkningstjänster, från design och tryck av självhäftande etiketter till kompletta systemlösningar för etikettering. Ettiketto AB har drygt 200 medarbetare. Huvudkontoret ligger i Malmö och produktion finns på fyra orter i Sverige. Läs mer på www.ettiketto.se. Övrigt Start: Omgående, enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, 6 månader med möjlighet till förlängning. Arbetstid: 2-skift: kl. 06:00-14:30, kl. 14:15-23:45 Plats: Malmö För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Processbemanning AB med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos vår kund. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se.
Välkommen till en sommar i Helsingborg inom hemvården Med årets mörkaste dag bakom oss planerar vi redan för sommaren 2025. Attendos hemtjänst i Helsingborg ser fram emot att välkomna undersköterskor och vårdbiträden till våra fina verksamheter med introduktion under våren och arbete under perioden 15 juni - 20 augusti. Välkommen att jobba med oss sommaren 2025! Attendo Hemvård Helsingborg I Attendos hemvård i Helsingborg är vi många erfarna och engagerade medarbetare som hjälper våra kunder med sina vardagsbestyr! I Helsingborg erbjuder vi genom våra anställda en trygg personlig omsorg i hemmet. Till sommaren ser vi fram emot att ta emot ett flertal nya kollegor som sommarvikarier under ordinarie personals ledighet. Sommarvikarie i Attendo Hemvård Välkommen till ett värderingsstyrt, viktigt och roligt arbete med omsorg om människor. Som undersköterska eller vårdbiträde inom hemtjänsten arbetar du nära våra kunder och hjälper dem i deras vardag. Dina huvudsakliga uppgifter består av omvårdnad, stöd med dagliga rutiner, enklare hushållsarbeten, medicinhantering och förflyttningar. Du kommer att möta flera av våra kunder i deras hemmamiljö där de har behov av olika insatser. Vi söker såväl undersköterskor som vårdbiträden. Kvalifikationer God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift Kunna cykla är ett krav Meriterande Utbildad undersköterska är mycket meriterande Tidigare erfarenhet av äldreomsorg är meriterande och erfarenhet av hemtjänst specifikt är mycket meriterande B-körkort Vårt arbete utgår alltid från våra kunders behov och bästa och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi söker personal till våra verksamheter. Vad kan vi erbjuda Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller inom bolaget. Därtill erbjuder vi ett meningsfullt arbete med flexibilitet och givande möten med såväl kunder som medarbetare. Om rekryteringsprocessen Du kommer att få besvara ett urval av frågor i samband med din ansökan, utifrån det kan vi matcha din ansökan mot respektive verksamhets specifika behov. Kandidater som matchar verksamhets kravprofil bjuds in till en intervju med verksamhetschef. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Sista ansökningsdag 2025-03-14 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Tillsammans för framtidens omsorg!
Välkommen till en värderingsstyrd organisation Attendo Hemtjänst Öst erbjuder personcentrerad omsorg till våra kunder. Vi arbetar med utgångspunkt från individens behov och önskemål för att säkerställa att våra kunder får ett tryggt och självständigt liv i sitt eget hem. Beskrivning av tjänsten Som undersköterska inom hemtjänsten arbetar du nära våra kunder och hjälper dem i deras vardag. Dina huvudsakliga uppgifter består av omvårdnad, stöd med dagliga rutiner, medicinhantering och förflyttningar. Du kommer att möta flera av våra kunder i deras hemmamiljö där de har behov av olika insatser. Arbetstiden är förlagd till ständig natt. Tillträdesdatum är snarast möjligt. Kvalifikationer Körkort Utbildad Undersköterska med skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen. Erfarenhet av läkemedelsdelegering och insulindelegering God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift Erfarenhet från äldreomsorg Kunna arbeta ständig natt Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag! Du vill arbeta på en arbetsplats där du tillsammans med ditt team kan göra skillnad och ert engagemang uppskattas. Du trivs med att skapa goda relationer med kunder och vill skapa värde för dem och deras anhöriga. Har du erfarenhet av äldreomsorg samt är utbildad undersköterska med skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen? Brinner du för att ge omsorg av högsta kvalitet, arbeta med människor och har teamkänsla? Då är du rätt person för oss! Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan! Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!
Välj ett jobb för att visa detaljer