Säljledare Frukt & Grönt Friskvårdsavdelningen ICA Kvantum Toppen Höllviken
Rosénssons Consulting AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi söker vi dig som ser dig som Säljledare Frukt & Grönt, friskvårdavdelingen på ICA Kvantum Toppen i Höllviken! Vi hälsar dig välkommen till en riktig mataffär med toppenbra varor och serviceinriktad personal. Vi erbjuder mat för alla tillfälle, både till vardags och till fest. Samtidigt sätter vi den personliga servicen framför allt och hjälper dig att hitta hälsosamma val för att äta rätt och må väl. Vi har ett starkt fokus på hållbarhet och hälsa, vår Friskvårdsavdelning när en nyckelspelare i detta arbete. Hos oss hittar du många prisvärda alternativ men även ett fantastiskt utbud av mat med kvalité i en inspirerande miljö. Som gäst möts du av en fantastiskt fin och välfylld Friskvårdsavdelning! Här handlar du färsk frukt och grönt smidigt utan att kompromissa med utbud och kvalitet. Vill du vara en nyckelspelare i vårt fantastiska gäng? Vi söker en driven Säljledare som vill ta vår friskvårdsavdelning till nästa nivå och leda vårt engagerande team in i framtiden. Hos oss är gemenskap och trivsel avgörande, det är en av de viktigast anledningarna till att våra medarbetare trivs och stannar hos oss. Vi söker dig som vill arbeta i ett tajt team och i en aktiv fruktavdelning och hoppas du blir en av oss! Vi arbetar ständigt för att överträffa våra gäster med en spännande och inspirerande friskvårdsavdelning. Vi är bra idag och strävar ständigt att bli ännu bättre! Som ansvarig för avdelningen har du en viktig roll i att säkerställa en säljande och fräsch avdelning med mycket nytänk. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att arbeta aktivt med och vara ansvarig för sortiment, inköp och volymer. Du har stort intresse av att följa säsonger och trender. Du och ditt team säkerställer att hela avdelningen är välfylld och att det är rent och snyggt i vår butik. Tillsammans med dina kollegor ska du ha fokus på positivt gästbemötande, försäljning och att se till att vi håller högsta kvalitet. Du är intresserad av kost, frisk- och kundvård. Du brinner för av när- och härodlat och av vad som säljer. Du blir en viktig del i kedjan mot en inspirerande butiksupplevelse, med extra fokus på frukt och grönt och friskvård som är en viktig avdelning för butiken. Som ansvarig har du huvudansvaret över din egna avdelning. Du ansvarar för sortiment, hållbarhet, lönsamhet, kampanjplanering och orderläggning samt den dagliga driften. Du ser även till att vi har välfyllda diskar och drivande kampanjer. Som ansvarig är ditt huvudansvar att se till att butiken är snygg och attraktiv för gästerna. För att passa i denna tjänsten behöver du gilla att arbeta i ett högt tempo, och kunna leda ditt team. Du drivs av att köpa och sälja varor för att inspirera och överträffa våra gästers förväntningar. Personliga egenskaper Du är estetiskt lagd och gillar färg och form. Du är organiserad och effektiv, en positiv lagspelare och förmåga att motivera, engagera och involvera medarbetare. Som person är du glad och positiv och gillar människor. Du ser till att gästen alltid lämnar butiken nöjd! Du är bra på att arbeta effektivt och personligt. Du är trygg i dig själv och är en god kommunikatör och ledare. Du brinner för service och är redo för nya utmaningar. Du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln och vill ta nästa steg i din karriär. Du har god fysik och klarar tunga lyft. Kvalifikationer Du har tidigare dokumenterad erfarenhet från ICA eller annan butik i dagligvaruhandeln. Du hanterar AOB, Storeoffice, Min Butik eller liknande system. Du ser din närmsta framtid i butik. Du har tidigare erfarenhet som teamledare, kanske varit frukt 1:a eller 2:a i annan butik. Du är en inspirerande ledare med passion för friskvård och kundupplevelse. Låter detta som din nästa utmaning? Anställningsform Heltid. Lön enligt överenskommelse. Start snarast, dag, kväll samt helg förekommer. Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan redan idag! Rekrytering Tjänsten avser en anställning hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen. Rosénssons är företaget som värnar om våra kunder och aldrig tummar på kvaliteten, det lokala företaget med service utan gränser! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor, kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!

30 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Försäljningschef Frukt & Grönt ICA Supermarket Bjärred
Rosénssons Consulting AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vår vision - Skånes bästa frukt & grönt! Under 2025 genomför vi en totalrenovering av butiken och en helt ny frukt och grönt-avdelning ska ta form. Nu söker vi en försäljningschef som vill vara med på vår resa och forma en avdelning som på sikt ska bli Skånes bästa frukt och grönt! Vi söker dig som brinner för frukt & grönt, har ett tydligt ledarskap och med våra medarbetare kan levererar en avdelning i toppklass som överträffar kundens förväntan varje dag. ICA Supermarket Bjärred är en livsmedelsbutik med stor lokalförankring. Hos oss står byn Bjärred i fokus och vi ser oss som den naturliga mötesplatsen på orten. Färskvaror ligger oss varmt om hjärtat. Vi har en stor sprakande frukt & grönt avdelning som vi nu ska lyfta till nästa nivå tillsammans med en ny stjärna i vårt team. Som ansvarig för frukt och grönt har du en viktig roll i att säkerställa en säljande, fräsch och inspirerande avdelning. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att arbeta aktivt med och vara ansvarig för sortimentet, inköp och volymer. Du har stort intresse av att följa säsonger och trender. Du och ditt team säkerställer att avdelningen alltid är välfylld och att det alltid är rent och snyggt. Tillsammans med dina kollegor har du ha fokus på positivt kundbemötande, försäljning och se till att vi håller högsta kvalitet. Du skapar en inspirerande och välfylld avdelning med det lilla extra för att överträffa kunden förväntningar. Du är intresserad av vad som säljer. Du blir en viktig del i kedjan mot en inspirerande butiksupplevelse med extra fokus på frukt och grönt. Som ansvarig har du huvudansvarig för din egna avdelning. Du ansvarar för sortiment och lönsamhet, kampanjplanering och orderläggning samt den dagliga driften. Svinn, uppföljning och nyckeltal ingår i dina vardagliga rutiner. För att passa i denna tjänsten behöver du gilla att arbeta i ett högt tempo och kunna leda ditt team. Du är organiserad och effektiv, en positiv lagspelare och förmåga att motivera, engagera och involvera medarbetare. Som person är du glad och positiv och gillar människor. Du är bra på att arbeta effektivt och personligt. Du är trygg i dig själv och är en god kommunikatör. Du brinner för service och är redo för nya utmaningar. Du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln och en ledande position inom färskvaror. Du är noggrann och tummar aldrig på kvaliteten. Du har god fysik, hanterar tunga lyft och drivs av försäljning och kundnöjdhet. Du har tidigare jobbat inom dagligvaruhandeln, gärna ICA. Du har tidigare erfarenhet av AOB, Min Butik och Storeoffice eller liknande. Heltid, dagtid. Lön enligt överenskommelse. Butikens öppettider 7-21 alla dagar. Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast. Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen och bemanning. EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor, kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!

30 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Vi söker erfaren restaurangpersonal i Malmö helger
Rosénssons Consulting AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Är du en erfaren servitris, runner, bartender, hovmästare, entrévärd eller garderobiär som vill arbeta kväll och helg i Malmöområdet? Vi letar efter någon som har passion för service, är noggrann och kan arbeta i högt tempo. Tidigare erfarenhet inom restaurangbranschen är ett krav. Du ska kunna arbeta sena kvällar och alla helger. Du kommer att vara en viktig del av teamet där du bidrar till att skapa en trevlig och välkomnande atmosfär till restaurangens gäster. Du är trevlig och framåt och utför alltid ditt arbete med ett leende på läpparna. Du kommer att arbeta på en eller flera restauranger efter behov. Om du har en bakgrund inom restaurangbranschen och brinner för att ge utmärkt service- tveka inte att ansöka!

30 mars 2025
Sista ansökan:
16 september 2025
Produktionschef
MD Powertrain AB
Arbetsledare inom tillverkning

Företaget utvecklar och tillverkar specialanpassade dieselmotorer, hybrid och andra framdrivningssystem till Marina och landbaserade fordon. Positionen innebär främst ansvar för att planera produktion, montering, testning och kvalitetskontroll av motorer och andra projekt. Rollen innefattar att leda och övervaka de dagliga verksamheterna inom motor- och P&A-verksamheten. Vidare inkluderas i rollen samordning med avdelningar som HR, ERP-system, juridik, försäljning, marknadsföring, tillverkning, ekonomi, IT och andra relevanta enheter vid behov. Leverantörskedjan är redan etablerad och fungerar väl, men det är viktigt att kunna allokera resurser till olika projekt beroende på behov. Positionen innebär också ett personalansvar för ett team på cirka tio montörer och teknisk support.

29 mars 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Nanostone söker Operatör i Kristianstad
Nanostone AB
Saneringsarbetare m.fl.

Operatör Vill du vara en del av ett växande företag där din insats gör skillnad? Nanostone söker nu engagerade operatörer som vill bli en del av vårt sammansvetsade team och hjälpa kunder att underhålla sina hem på ett hållbart sätt. Vi erbjuder dig en utvecklande och varierad roll, där du arbetar nära våra kunder och levererar lösningar som verkligen gör skillnad. Du kommer att utgå från ditt hem, med placering i Kristianstad. Din roll: Som operatör hos oss på Nanostone kommer du att vara företagets ansikte utåt. Du besöker kunder på plats och ansvarar för att utföra specialrengöring av utomhusytor, inklusive stenplattor, trädäck, tak och fasader. Om tjänsten: Arbetstid: Fredag till söndag, kl. 09:00–19:00 (10 timmar/dag) Omfattning: 75% tjänst – du arbetar 30 timmar/vecka men får betalt för 40! Start: Så snart som möjligt Plats: Kristianstad med omnejd Företagsbil: Delas med kollega som arbetar måndag-torsdag Dina arbetsuppgifter inkluderar även: Rengöring med högtryck Impregnering av ytor och förebyggande algbehandling Rensning av hängrännor och gräsbehandlingar Merförsäljning och proaktivt försäljningsarbete under kundbesök Underhåll av din firmabil Säkerställa kundnöjdhet Vad vi erbjuder: På Nanostone får du möjlighet att arbeta i ett företag som växer och där vi värnar om våra anställdas utveckling. Vi erbjuder en visstidsanställning med möjlighet till förlängning och en chans till tillsvidareanställning. Du får timlön med bonus samt provisionsmöjligheter, med start enligt överenskommelse i början av 2025. När din anställning startar kommer du få en onboarding där du får den kunskap och de verktyg du behöver för att lyckas. Vi söker dig som: Gillar att jobba med kroppen och uppskattar att arbeta utomhus Är lösningsorienterad, initiativrik och kan hantera oväntade utmaningar Har god förmåga att arbeta både självständigt och i team Trivs med kundkontakt och har ett serviceinriktat sätt Innehar B-körkort och behärskar svenska flytande Praktisk information: Du utgår från ditt hem och använder en företagsbil för att besöka våra kunder. Din företagsbil kommer delas med en kollega som arbetar måndag-torsdag.

29 mars 2025
Sista ansökan:
15 september 2025
Kvalitetsassistent till NOTE Lund AB
Bravura Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Har du ett starkt kvalitetsfokus och ett intresse för teknik? Trivs du med att arbeta strukturerat och vill bidra till att säkerställa hög kvalitet i produkter och processer? Som kvalitetsassistent på NOTE Lund får du möjlighet att arbeta med dokumenthantering, avvikelseuppföljning och kvalitetskontroller, samtidigt som du har kontakt med både kunder och leverantörer. Detta är en spännande möjlighet för dig som vill utvecklas inom kvalitetssäkring i en dynamisk och tekniskt driven miljö! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos NOTE Lund. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget NOTE är en av norra Europas ledande partner för elektroniktillverkning. NOTE tillverkar och monterar kretskort, elektronikmoduler och kompletta produkter för branscher som medicinteknik, industri och kommunikation. Med produktionsanläggningar i Sverige, Finland, Estland, England, Bulgarien och Kina kombinerar NOTE högkvalitativ tillverkning med flexibel logistik. Denna tjänst som kvalitetsassistent är placerad i Lund, där de har en fabrik med ca 100 anställda. De fokuserar på hög precision, hållbarhet och kundanpassade lösningar, vilket gör dem till en pålitlig partner inom elektronikproduktion. Arbetsuppgifter I din roll som kvalitetsassistent ansvarar du för att hantera och uppdatera kvalitetsrelaterad dokumentation, såsom rutiner, instruktioner och specifikationer. Du säkerställer att avvikelser och reklamationer registreras, följs upp och kommuniceras vidare till rätt personer, både internt och externt. Arbetet innebär löpande kontroller och mätningar för att säkerställa att produkter och processer håller hög kvalitet. Du har även kontakt med kunder och leverantörer, där du kommunicerar på både svenska och engelska. Dessutom bidrar du till förbättringsprojekt och implementering av kvalitetsstandarder för att utveckla och effektivisera verksamheten. Hantera och uppdatera kvalitetsrelaterad dokumentation, såsom rutiner, instruktioner och specifikationer Registrera, utreda och följa upp avvikelser och reklamationer både internt och externt Säkerställa att avvikelser hanteras korrekt och kommuniceras vidare till rätt personer Genomföra kontroller och mätningar för att säkerställa att produkter och processer uppfyller kvalitetskrav Ha kontakt med kunder och leverantörer, både på svenska och engelska, för att hantera kvalitetsfrågor Delta i och bidra till förbättringsprojekt samt implementering av kvalitetsstandarder Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Relevant gymnasieutbildning Eftergymnasial utbildning inom kvalitetsteknik är meriterande Tidigare erfarenhet av arbete inom elektronikbranschen är meriterande Mycket god dator-och systemvana. Har du därtill arbetat i något kvalitetssystem tidigare är det meriterande Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl tal som i skrift För att trivas och lyckas som kvalitetsassistent på NOTE Lund är du en strukturerad och noggrann person med ett öga för detaljer. Du har ett starkt tekniskt intresse och drivs av att analysera, förbättra och utveckla processer. Din nyfikenhet och vilja att lära gör att du ser utmaningar som möjligheter till utveckling. Rollen kräver att du kan hantera flera uppgifter samtidigt, vilket innebär att du är flexibel och har lätt för att prioritera. Du arbetar systematiskt, ser till att uppgifter blir slutförda och har ett genuint engagemang för kvalitet. Då du har kontakt med både kunder och leverantörer, är det viktigt att du är kommunikativ och trivs med att samarbeta – både på svenska och engelska. Här blir du en del av ett dynamiskt team där din insats gör skillnad. Övrig information Start: Omgående Plats: Lund Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi avpublicerar annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-16. #Nextgen

28 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Operatör till kemisk tillverkningsindustri
Pike Personal AB
Maskinoperatörer inom ytbehandling, trä

Nu söker vi en operatör till en kemisk tillverkningsindustri i Malmö för inhyrning på visstid. Om rollen: Företaget tillverkar premiumprodukter för trägolv och till produktionen söker vi nu en engagerad operatör. Du kommer att arbeta med tillverkningen av företagets produkter enligt veckoplanering där du tillsätter råvaror samt övervakar processerna. Det är väldigt viktigt att du arbetar noggrant och i enlighet med gällande instruktioner. Det förekommer en del lyft i vissa arbetsmoment så du måste ha fysik som klarar det. Du kommer även hämta råvaror från lagret samt köra ut färdigproducerad produkt med hjälp av truck, därav är truckkort ett krav för tjänsten. Tjänsten inleds initialt med förmiddagsskift och arbetstid 6.00-14.00, men på sikt är det aktuellt att du kan arbeta tvåskift där kvällsskiftets arbetstid är 13.45-21.45. Om dig: Vi söker dig som är engagerad, pålitlig och arbetsvillig. Du är beredd på att hugga i när det behövs, du trivs med att ta ansvar och förstår vikten av noggrant och strukturerat arbete. Du är en teamplayer som vill bidra till helheten, men har heller inga problem att arbeta själv. Du har god förmåga att kommunicera och har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta i SAP är det meriterande. Det läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrigt: Företaget arbetar för jämställdhet samt för en drogfri arbetsplats. Innan anställning måste godkänd hälsoundersökning genomföras. Tjänsten är en inhyrning via PIKE Personal med start under april och förväntas pågå augusti månad ut, med chans till förlängning. Utrymme för längre sommarledighet kommer inte att finnas. Vi behandlar ansökningarna löpande. Varmt välkommen in med din ansökan. PIKE Personal verkar som en extern HR-Partner där vi bistår våra kunder med personallösningar. Vi arbetar med rekrytering och personaluthyrning för såväl tjänstemän som kollektivpersonal – från kontor till produktion.

28 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Embedded Engineer specializing in Qt development
Radeptus i Sverige AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Who we are: Serstech develops handheld Raman spectrometers, which are used by law enforcement and first responders to identify narcotics and other hazardous chemicals. The instruments are slightly larger than a mobile phone and contains highly sophisticated optics, electronics and software. Serstech is the only manufacturer of handheld Raman instruments in the European Union and customers include United Nations and World Customs Organization. Production of Serstech’s products is done in Sweden by a third-party manufacturer. The company and the team are both characterized by large flexibility, high skill-levels and clear customer focus. Our company values are excellence, joy, trust and openness. These values are important success factors and are nurtured, lived and encouraged daily. About the role: Serstech’s instruments are running Linux on an ARM-based system. Large parts of the applications are written in Python and C++ and the GUI is using Qt. Low level C code is running on some of the peripherals included in the products. The big cost drivers of the instruments are mainly within the optical parts, which means that there are less constraints for the software parts than for many other systems – there is plenty of memory, storage and other resources to use. Our instruments and solutions are characterized by ease of use and user centered design. We are now looking for an Embedded Developer with profound interest in Qt development. The successful candidate must have at least five years of experience in embedded product development a master’s degree or corresponding knowledge level deep knowledge in development of Qt based UIs a deep understanding of, and a profound interest in technology a hands-on, collaborative, unpretentious and open mindset fluency in English, both spoken and written The successful candidate should have experience from Python development and C++ basic understanding of Git and Yocto basic understanding of the Swedish language Our culture We believe that openness and trust in combination with excellence are the keys to an innovative and joyful environment. Our competitors are huge, international corporations and we are convinced that we can continue to gain market share by being agile and customer focused. Everyone at the company are encouraged to contribute with ideas within any field or area, and we are strong believers in the fact that there are no stupid ideas or stupid questions. Together, we make the world safer and help reduce the threats from narcotics, bombs and chemical warfare agents. How to apply: If you are ready to take the next step in your career and join a company that values growth, innovation, and dedication, we want to hear from you! Please submit your resume and cover letter outlining your relevant experience and why you are a good fit for this role here. If you have questions regarding the role, please email or call Jenny Månsson at Adeptus [email protected] or call 0703-318506. Join Serstech and help us shape the future of security! About Serstech Serstech develops, manufactures, and markets handheld, optical instruments that are used by law enforcement, border control and military special forces to identify chemical threats. The threats include narcotics, explosives and chemical warfare agents and Serstech therefore contributes to making the world safer for everyone. Serstech’s products are sold through a global partner network and customers include United Nations, World Customs Organization and the narcotics police of a long list of countries. Serstech is based in Lund and all production is done in Sweden. The company is on a strong growth journey and reported a 268% growth in 2023, driven by a strong market demand and highly competitive products. Serstech is listed at Nasdaq First North Growth Market and has more than 3000 shareholders.

28 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Customer Support Agent - extra sommaren 2025
John Henric AB
Kundtjänstpersonal

Är du vår nästa stjärna inom kundtjänst? Vi söker en engagerad och positiv Customer Support Agent för sommaren under sex veckors heltidsarbete med möjlighet till extra i framtiden. Om du älskar att kommunicera och brinner för att ge förstklassig service, då är detta jobbet för dig! John Henric - Leading the way of affordable luxury John Henric är ett svenskt modemärke som erbjuder "affordable luxury" inom manligt mode och accessoarer. Vi säljer våra produkter både online och i våra butiker. Sedan starten 2008 har vi vuxit med lönsamhet och fått utmärkelser som DI:s Gasell och SuperGasell. Vi är ett av Skandinaviens snabbast växande modemärken och expanderar nu internationellt. Läs mer om oss här John Henric | Affordable Luxury för män | Kläder - Accessoarer - Skor Som Customer Support Agent hos oss är du en viktig del av vårt team och bidrar till att skapa en WOW-upplevelse för våra kunder. Du är noggrann, serviceinriktad och har en naturlig fallenhet för att ge bästa möjliga service. Erfarenhet av e-handelssystem eller liknande är ett plus, och det är meriterande om du behärskar andra nordiska språk. Det viktigaste är dock ditt driv, din positiva attityd och din potential. Vi söker dig som... Tycker att kommunikation ska vara enkelt, roligt och relevant - precis som vi gör. Älskar att ge förstklassig service. Längtar efter att vara en del av ett ambitiöst team med utvecklingsmöjligheter! Både talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Erbjuder bästa möjliga bemötande och affärsmässig service till våra kunder. Aktivt bidrar till att skapa värde och kundnöjdhet för våra kunder. Har goda datakunskaper och tycker om att skriva effektivt. Systemvana är ett plus. Tycker om att utvecklas dagligen mot gemensamma mål. Har erfarenhet från kundservice. John Henric erbjuder Hos oss får du möjligheten att axla en viktig roll i ett företag som befinner sig i en stark tillväxtfas. Du blir en del av ett ungt, modernt och framgångsrikt team som skapar framgång tillsammans. Kontraktstyp Heltid/Deltid/Extra/Sommarvikarie Placering & start Tjänsten är placerad i Malmö, Hyllie och tillsättning sker enligt överenskommelse. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag, dock senast 27/4 2025. Vi går igenom ansökningarna löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.

28 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Behandlare i programmet kriminalitet som livsstil
Sandhem gruppen AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Sandhem gruppen AB erbjuder avhopparverksamhet för personer som vill lämna kriminalitet samt skyddat boende till personer utsatta för våld i nära relation (VNR), personer utsatta för hedersrelaterat våld och förtryck (HRVF) och personer utsatta för annan form av hot- och/eller våld. Vi söker Sandhem gruppen utvecklas och expanderar och vi söker nu fler behandlare till vårt behandlingsteam med kompetens inom programmet Kriminalitet som livsstil. Vi söker dig som är minst socialpedagog och har erfarenhet av arbete med målgruppen. Det är viktigt att du som person har egenskaper som gör att du kan vara en god förebild för våra klienter. Du bör även ha personliga egenskaper som gör att du klarar av att möta de känsloyttringar som uppstår hos målgruppen. För att kunna bemöta klienters beteende är det också viktigt att du utan problem hanterar att ha ett lågaffektivt bemötande. Vi söker dig som är boende i Småland. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna innebär att ha behandlande samtal med klienter inom ramen för programmet Kriminalitet som livsstil. Det är meriterande om du har utbildning, kunskaper och/eller erfarenhet inom andra kriminalitetsprogram eller inom beroendebehandling. Det är även meriterande med psykoterapeutisk vidareutbildning. Tjänsten är en behovsanställning med möjlighet till tillsvidareanställning.

28 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025