AML Analyst - Summer Worker
Resurs Bank AB
Planerare och utredare m.fl.

Are you ready for the opportunity to gain hands-on experience in anti-financial crime? We are strengthening our AML-team throughout the summer with potential for continued work beyond the season and are looking for dedicated analysts to help us detect and investigate suspicious transactions. If you are detail-oriented, proactive, and eager to make a real impact, this is your chance to contribute to an essential mission. Get an idea of the role As an AML Analyst, you will play a key role in monitoring transactions and identifying irregularities that may indicate financial crime. Your main responsibilities will include reviewing and analyzing alerts to detect suspicious activity, investigating and assessing unusual transactions, and escalating cases when necessary. You will be joining an experienced and collaborative team, where you will receive support and development throughout the role. If you are eager to grow your expertise in AML and contribute to a critical area of banking, we would love to hear from you! There is also an opportunity for continued extra work after the summer. Key experiences and qualities Fluency in both Swedish and English Structured, analytical, and detail-oriented in your work Independent drive with a positive attitude, contributing to the team’s collaboration Genuine interest in financial crime prevention Resurs in brief At Resurs, we make everyday finances easier through innovative and customer-focused solutions. With customers across the Nordics and a team of around 700 colleagues, we are committed to delivering long-term value for individuals, businesses, and society. Being named a career company for the past six years, we have a strong focus on emphasizing both personal and professional growth. With an inclusive and diverse culture, we create a workplace where employees are valued, supported, and encouraged to reach their full potential. Join an internationalteam Although we are based in the Nordics, our team is enriched by the breadth of perspectives brought by colleagues from countries such as South Africa, Australia, Iran, Germany, New Zealand, the US, and India. We foster a welcoming and supportive culture, where collaboration drives us to achieve the best outcomes for our users. Apply today! Don’t wait to send in your application. Selection and interviews take place on an ongoing basis, and the position may be filled before the last application date. We look forward to hearing from you! Important information On final candidates, we carry out a detailed background check via an external company. #LI-LN1

28 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Distriktssköterska eller diabetessköterska sökes till vårdcentral i Malmö
Vital Hälsa Rosengård AB
Distriktssköterskor

Om oss Vital Vårdcentral Rosengård är en modern och privat vårdcentral i Malmö som drivs på uppdrag av Region Skåne. Vi finns i nyrenoverade lokaler mitt i hjärtat av Rosengård – ett område med stort engagemang, liv och utveckling. Vi erbjuder tillgänglig, personcentrerad och trygg vård med hög kvalitet. Hos oss möts patienter av värme, respekt och professionalism. Vi arbetar aktivt med hälsofrämjande insatser och sätter alltid patientens behov i centrum. Om tjänsten Vi söker nu dig som är distriktssköterska eller diabetessköterska som vill förstärka vårt engagerade team. Tidigare erfarenhet från arbete på vårdcentral är ett krav Vi ser gärna att du är trygg i din yrkesroll, självgående och trivs i en dynamisk vardag där du får använda både din medicinska kompetens och ditt professionella bemötande. Du ska vara van vid att arbeta i PMO journalsystem, hantera telefonrådgivning, boka patienter och vara en viktig del i det medicinska teamet. Om du har erfarenhet av egen mottagning, exempelvis för diabetes, astma/KOL, vaccinationer eller livsstilsfrågor, ser vi det som mycket meriterande. Vi erbjuder dig Konkurrenskraftig lön och bra villkor God arbetsmiljö och ett team där vi värnar om varandra Möjlighet till inflytande och utveckling i verksamheten Friskvårdsbidrag och frukost på fredagar En vårdcentral i ständig utveckling med stark lokal förankring Ansökan Skicka CV och personligt brev till: [email protected] Urval sker löpande – vi ser fram emot din ansökan!

27 mars 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Produktionsmedarbetare - Kävlinge
Boxflow Staffing Syd AB
Lager- och terminalpersonal

Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö, Kristianstad, Perstorp och Borås. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 400 miljoner 2024 med fler än 1100 anställda Om tjänsten Vi söker nu produktionsmedarbetare till vår storkund i Kävlinge som arbetar inom livsmedelsbranschen. Arbetet innebär bland annat paketering och hantering av livsmedelsprodukter i ett kyllager. Vi söker dig som kan arbeta heltid och/eller extra i sommar. Som en del av vårt team får du möjlighet att utvecklas och ta del av kundens olika avdelningar. Du kommer att få prova på olika arbetsuppgifter och på så sätt öka din kompetens inom lagerarbete. Arbetet kan innebära både dag- och kvällsskift under alla veckans dagar, och därför krävs det att du är tillgänglig för arbete även helger. Arbetet är fysiskt krävande och sker i en kall miljö (3-8 grader). Arbetsuppgifter Hacka och skölja sallad & grönsaker Packa sallad & grönsaker Påfyllning av varor Kontrollera produktkvalitet i produktionen Sortera och städa i produktionen Profil & bakgrund För att trivas i rollen som produktionsmedarbetare bör du vara positiv, nyfiken och flexibel. Hos Boxflow värdesätter vi också att våra medarbetare är prestigelösa och hjälper till där det behövs. Eftersom arbetet kan vara fysiskt krävande och ofta sker i ett högt tempo, krävs det att du är i god fysisk form. Tidigare erfarenhet inom produktion är meriterande, men det viktigaste är din inställning och vilja att arbeta och prestera. Krav Goda kunskaper i engelska, både muntligt och skriftligt Körkort och tillgång till bil Tidigare erfarenhet inom lager och produktion är meriterande

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Distributionadministratör - Åstorp
Boxflow Staffing Syd AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö, Kristianstad, Perstorp och Borås. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 400 miljoner 2024 med fler än 1100 anställda Om tjänsten Vi söker nu en distributionsadministratör till vår kund i Åstorp. Detta är en rekrytering där du blir anställd direkt hos vår kund. Tjänsten är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader. Som distributionsadministratör kommer du att ha en central roll i företagets logistikflöde och vara en nyckelperson i samarbetet mellan transportörer, terminalen, säljavdelningen och supply chain. Arbetsuppgifter I denna roll kommer du att arbeta med att säkerställa en effektiv transport- och distributionsprocess. Som distributionsadministratör har du en nyckelroll i att säkerställa att rätt produkter når rätt plats i rätt tid. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Planera och boka transporter enligt företagets processer. Ansvara för distribution och leveransbevakning av produkter till kunder samt mellan företagets enheter. Säkerställa hög kundservice och smidig leveranshantering. Planera och optimera transportlösningar i enlighet med avtal med transportörer och speditörer. Upprätta tullhandlingar och exportdokument vid behov. Hantera följesedlar, fraktsedlar och kvittenser av leveranser. Uppdatera och underhålla regions- och leveranskalendrar. Kontrollera fraktfakturor och ta fram statistikunderlag, exempelvis order- och sändningsstatistik. Fungera som kontaktperson för fabriksorder och ge rådgivning i transportskadeärenden Profil & Bakgrund Vi söker dig som har en god förståelse för transport och logistik samt en stark administrativ förmåga. För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom transport, logistik eller administration. Du har flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift, och grundläggande kunskaper i engelska, eftersom internationella kontakter kan förekomma. Du är också bekväm med att använda Officepaketet, särskilt Excel. Som person är du strukturerad och serviceinriktad, trivs med att ha många kontaktytor och är proaktiv i att säkerställa smidiga processer och effektiva lösningar. Du trivs både med att arbeta självständigt och i samarbete med andra, och har en lösningsorienterad inställning till utmaningar. Vill du vara en del av ett företag i tillväxt där du får arbeta i en dynamisk och viktig roll? Skicka in din ansökan redan idag!

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Försäljningschef Frukt & Grönt ICA Supermarket Bjärred
Rosénssons Consulting AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vår vision - Skånes bästa frukt & grönt! Under 2025 genomför vi en totalrenovering av butiken och en helt ny frukt och grönt-avdelning ska ta form. Nu söker vi en försäljningschef som vill vara med på vår resa och forma en avdelning som på sikt ska bli Skånes bästa frukt och grönt! Vi söker dig som brinner för frukt & grönt, har ett tydligt ledarskap och med våra medarbetare kan levererar en avdelning i toppklass som överträffar kundens förväntan varje dag. ICA Supermarket Bjärred är en livsmedelsbutik med stor lokalförankring. Hos oss står byn Bjärred i fokus och vi ser oss som den naturliga mötesplatsen på orten. Färskvaror ligger oss varmt om hjärtat. Vi har en stor sprakande frukt & grönt avdelning som vi nu ska lyfta till nästa nivå tillsammans med en ny stjärna i vårt team. Som ansvarig för frukt och grönt har du en viktig roll i att säkerställa en säljande, fräsch och inspirerande avdelning. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att arbeta aktivt med och vara ansvarig för sortimentet, inköp och volymer. Du har stort intresse av att följa säsonger och trender. Du och ditt team säkerställer att avdelningen alltid är välfylld och att det alltid är rent och snyggt. Tillsammans med dina kollegor har du ha fokus på positivt kundbemötande, försäljning och se till att vi håller högsta kvalitet. Du skapar en inspirerande och välfylld avdelning med det lilla extra för att överträffa kunden förväntningar. Du är intresserad av vad som säljer. Du blir en viktig del i kedjan mot en inspirerande butiksupplevelse med extra fokus på frukt och grönt. Som ansvarig har du huvudansvarig för din egna avdelning. Du ansvarar för sortiment och lönsamhet, kampanjplanering och orderläggning samt den dagliga driften. Svinn, uppföljning och nyckeltal ingår i dina vardagliga rutiner. För att passa i denna tjänsten behöver du gilla att arbeta i ett högt tempo och kunna leda ditt team. Du är estetiskt lagd och gillar färg och form. Du är organiserad och effektiv, en positiv lagspelare och förmåga att motivera, engagera och involvera medarbetare. Som person är du glad och positiv och gillar människor. Du är bra på att arbeta effektivt och personligt. Du är trygg i dig själv och är en god kommunikatör. Du brinner för service och är redo för nya utmaningar. Du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln och en ledande position inom färskvaror. Du är noggrann och tummar aldrig på kvaliteten. Du har god fysik, hanterar tunga lyft och drivs av försäljning och kundnöjdhet. Du har tidigare jobbat inom dagligvaruhandeln, gärna ICA. Du har tidigare erfarenhet av AOB, Min Butik och Storeoffice eller liknande. Heltid, dagtid. Lön enligt överenskommelse. Butikens öppettider 7-21 alla dagar. Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast. Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen och bemanning. EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor, kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Pre Sales Representative/Mötesbokare B2B
Säljpitch AB
Företagssäljare

Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Antal jobb: 2 Kvalifikationer Språkkrav Svenska Engelska Meriterande Alla övriga språk Om jobbet Som Pre Sales Representative/mötesbokare, har du en nyckelroll i företagets och teamets framgångar. Du skapar kundmöten, och banar därför väg för företagets försäljningsmöjligheter. Detta gör du genom att alltid ha en relevant prospekt-lista, och genom en konstant hög samtals-och mejlaktivitet. Du arbetar tillsammans med ditt team för att oavbrutet effektivisera processen från segmentering till ett välförankrat bokat kundmöte. Du kommer att ingå i ett utav företagets inspirerande team, där dina tankar och idéer tillsammans med dina kollegors, kommer att bidra till och forma företagets framtida kultur. Du arbetar med såväl egna som teamets gemensamma mål, och du kommer dagligen att få coachning och stöd av teamets försäljningschef. Allt för att du ska lyckas så bra som möjligt i din roll! Vem är du? Du är en positiv och uthållig person, med stor känsla för ansvar och organisering i ditt arbete. Du är skicklig på att kommunicera med olika typer av människor, och gör alltid ditt yttersta för att upprätthålla en god kommunikation i varje samtal med kunder. Du är tävlingsinriktad och strävar i alla lägen efter att prestera på bästa nivå. Vi erbjuder Fast lön + hög provision Löpande och gedigna säljutbildningar Möjligheten att prospektera gedigna tjänster En möjlighet att vara med på en utmanande och stimulerande resa En utvecklande och inspirerande miljö Kort uppstartssträcka Säljtävlingar med attraktiva priser Interna karriärmöjligheter Om Säljpitch.se Säljpitch hjälper företag att öka sin försäljning på kundens mest gynnsamma sätt, och vi är flexibla i vårt tillvägagångssätt. Vi expanderar ständigt, och är just nu i en fas där ett av våra affärsområden behöver extra förstärkning. Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Innesäljare
Säljpitch AB
Företagssäljare

Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer Meriterande Innesäljare - 1-2 års erfarenhet Utbildning Meriterande Gymnasial utbildning Flerspråkighet Kompetenser Meriterande Försäljningsvana, uppsökande försäljning företag Uppsökande försäljning Försäljningsvana, telefonförsäljning Digital marknadsföring/Onlinemarknadsföring Marknadsföring/PR Språkkrav Svenska Engelska Om jobbet Innesäljare Bolaget är snabbt växande och riktar in sig på företag av varierande storlek. Vårt team består utav ett härligt gäng resultatdrivna killar och tjejer, som trivs med ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Din uppgift kommer att vara att kontakta kunder, nya som befintliga, där säljmålen är konkreta. Telefon och mejl, är där du främst kommunicerar med dina kunder, och det är viktigt att du känner dig bekväm med detta. Profil Vi tror att du har en vilja, och ett driv, att utvecklas inom säljyrket – och det här är därför rätt plats för dig! Vi efterfrågar ingen tidigare erfarenhet, utan det viktigaste är att du är motiverad, har energi och ett engagemang. Hos oss trivs lagspelare bäst, och du motiveras av att påverka din egen lön - Vi erbjuder dig en fast lön och den högsta provisionen i branschen. Ansökan Du är välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Skicka din ansökan idag! Lönetyp: Fast lön + provision Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Säljare B2C
Säljpitch AB
Telefonförsäljare m.fl.

Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Vi erbjuder: Kontor i Helsingborg, nära Ramlösa tågstation och busshållplatser. Möjligheten att påverka din lön; vi har branschens bästa provision. En grundlig utbildning och kontinuerlig coachning till alla nyanställda. Många roliga aktiviteter, AW:s och tävlingar. Vem är du? Vi söker dig som ser ljust på din framtid, har en stark målmedvetenhet och vilja att ta dig framåt. Vi har inga förkunskapskrav, utan vill att du ska känna dig trygg i att vi vägleder dig i arbetet. Det absolut viktigaste för oss är att du ser positivt på din framtid, är initiativrik i ditt arbetssätt och vill lära dig nya saker. Att vara orädd och social, ser vi som stora fördelar i arbetet.

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Vi söker nästa stjärna? B2C
Säljpitch AB
Telefonförsäljare m.fl.

Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Teamet säljer mobilabonnemang för operatören 3. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Är du i tankarna på att ta nästa steg i karriären eller vill veta mer om oss så tveka inte på att höra av er.

27 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025
Vi söker nästa stjärna? B2C
Säljpitch AB
Telefonförsäljare m.fl.

Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Teamet säljer mobilabonnemang för operatören 3. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Är du i tankarna på att ta nästa steg i karriären eller vill veta mer om oss så tveka inte på att höra av er.

27 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025