Vi söker nu en driven frisör som vill bli en del av vårt fantastiska team! Vi kan erbjuda heltid, deltid eller endast timmar. Finns även möjlighet till att hyra stol. Vi jobbar mest med färgbehandlingar och klippningar. Vi har Wella som huvudleverantör och utbildar oss alltid inom de senaste teknikerna tillsammans med tekniker från Wella. Vem är du? Utbildad frisör (obehörig eller behörig frisör) Kreativ och serviceinriktad Klarar av att jobba i ett team Vad erbjuder vi dig? God arbetsmiljö med stort fokus på trivsel och teamkänsla Goda lönevilkor och personalförmåner (OB, sjuklön och semesterersättning enligt kollektivavtal) Utbildningar och personlig utveckling Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
PIZZABAGARE. Restaurang Pizzeria Milano finns i Åhus.Det är mycket att göra under sommaren men på vintern är det betydligt lugnare.Vi har under sommaren ett stort antal gäster, allt ifrån turister till stammisar från Åhus. Vi söker nu efter en pizzabagare som kan stärka upp vårt arbete . I arbetet ingår förberedelser och beredning av råvaror, baka samt att hålla ett högt tempo vid pizzabänken. Såklart ingår även sedvanliga köksrutiner i tjänsten. Arbetet är framförallt kvällstid och helger. Du som pizzabagare ansvarar för att pizzorna håller hög kvalité och synkroniserar med a la carte i köket för att logistiken vid servering fungerar.Det finns möjlighet för förlängning av tjänsten samt att tjänsten övergår till en tillsvidare anställning. Är du van att jobba under hög stress samtidigt som du har höga kvalitetskrav? ... Vi söker dig som tycker om att jobba i ett högt tempo och är serviceinriktad.
Vi söker just nu dig som antingen vill arbeta bara i sommar eller som söker ett nytt roligt jobb, och ingen tidigare erfarenhet krävs. Vill du bli en del av Rapide-familjen och påbörja din karriär inom skönhet? Vi söker nya stjärnor som vill utvecklas tillsammans med oss och som vill börja arbeta på våra salonger i Nova Lund samt extra på Åhléns Väla. Rapide Brow and Lash Bar är den ledande skönhetskedjan med 17 barer runt om i Sverige. Vi specialiserar oss på trådning och vår passion är att framhäva ögonen med unika produkter och behandlingar. Nyckelord för dig vi letar efter: Professionell, driven, nyfiken, flexibel och ansvarstagande. Vi söker dig som: · Brinner för skönhet · Är stresstålig · Är en lagspelare · Vill göra karriär · Brinner för utmaningar · Älskar kundmöten Krav för rollen: Fyllt 18 år, och att du är redo att lära dig något nytt inom hantverket vi arbeta med och försäljning. Vi utbildar alla våra anställda inom våra behandlingar och produkter och sälj i Stockholm på en 4 dagars utbildning. Du kommer lära dig allt om den bästa skönhetsupplevelsen. Rapide Academy utbildas utav vår Education Manager. Vi erbjuder dig: · Utbildning i våra behandlingar samt vårat koncept och produkter · En fantastisk arbetsplats · Utveckling · Ett yrke i världens mest växande bransch · Chans till förlängning efter sommaren Arbetsuppgifterna innefattar: Att utföra frans-och brynbehandlingar som vi erbjuder, försäljning utav Rapide Cosmetic och följa de hygienregler, strukturer och policys som Rapide står för. Tjänster: 30-50% - både provanställningar för tillsvidare samt visstidsanställningar Varma hälsningar, Ebba Larsson och Philippa Ottenfalk
Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot ledigauppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se Har du tidigare arbetat som lagermedarbetare, har god truckvana ochsystemförståelse? Då kan detta vara ett jobb för dig! Vi söker nu strukturerade och initiativrika lagermedarbetare med erfarenhet av truckkörning och affärssystem (gärna Jeeves). Tjänsten innebär orderplock av råvaror till produktionen samt hantering av lagersaldon och batchnummer. Du kommer att arbeta i ett team där noggrannhet och samarbetsförmåga är avgörande för ett effektivt flöde. Arbetsuppgifter: Orderplock av råvaror och färdiga produkter Truckkörning med skjutstativtruck och ledstaplare Handscanning och uppdatering av batchnummer i Jeeves Kontroll och justering av lagersaldon Lastning och lossning av leveranser Omfattning: Heltid Arbetstider: Dagtid, måndag-fredag. Kan eventuellt inkludera kvällsarbete ca 1 vecka per månad. Vi söker dig som: Har truckkort (A1-A3, B1-B3) Har tidigare truckkörvana Har erfarenhet av lagerarbete och arbete i affärssystem Trivs med ett fysiskt arbete och kan genomföra tunga lyft Meriterande: Erfarenhet av batchhantering och kvalitetskontroll Tidigare arbete inom livsmedels-eller läkemedelsindustrin Erfarenhet av förbättringsarbete i lagermiljö Vi söker dig som: Du är en noggrann och initiativrik lagermedarbetare med truckvana och förståelse för affärssystem. Du har truckkort för skjutstativ och ledstaplare och trivs i en dynamisk lagermiljö där du hanterar orderplock, batchnummer och lagersaldon. Du förstår hur processer hänger ihop och kan snabbt identifiera och rätta till eventuella fel. Du arbetar självständigt men tvekar inte att ställa frågor vid behov. Med en god fysik och vana vid tunga lyft är du metodisk och effektiv i ditt arbete. I teamet bidrar du med ett positivt driv och en hjälpsam inställning – du ser vad som behöver göras och kliver in där det behövs. Eftersom kunden arbetar inom livsmedels- och läkemedelsindustrin och hanterar allergener såsom nötter, krävs det att du är rök- och snusfri samt inte har överkänslighet mot dessa ämnen. Vi erbjuder: Långsiktigt arbete En trygg arbetsmiljö i ett nybyggt och modernt lager Möjlighet att utvecklas inom en framtidsinriktad och expansiv bransch Ansökan: Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se.
Lite kort om oss som företag: In Store Marketing erbjuder ett heltäckande utbud av butikstjänster för dagligvaruhandeln/ detaljhandeln inom affärsområdena Merchandising-Demo-Innesälj-Fältsälj-Logistik. In Store Marketing är ett helägt dotterbolag till Consivo AB, i koncernen ingår också Sales Support Nordic Group AB samt systerbolag i de övriga nordiska länderna. Företaget startade 2014 i Linköping och drivs av personer med mycket lång branscherfarenhet inom dagligvaruhandeln. Vår övertygelse är att framgångsrika affärsrelationer bygger på fair play och långsiktighet ,lika mycket som på en förmåga att effektivt skapa resultat. Vem söker vi: Vi söker dig som har en social kompetens utöver det vanliga och som inte räds att ta kontakt och prata med människor. Du skall vara flexibel, ansvarstagande och utåtriktad. Du kommer att representera välkända varumärken och vara deras ambassadör i butik. Arbetet innebär att bjuda på smakprover och det kan även förekomma enklare matlagning. Tjänsten är en timanställning och passar utmärkt för dig som redan jobbar på timmar och vill utöka dessa, studerar eller vill dra ned på arbetstimmarna. Meriterande om du arbetar eller har arbetat med liknande uppdrag innan, dock inget måste. Bil och körkort är ett krav då arbetsplats och uppdrag kan vara varierande. Svenska i tal och skrift är ett krav. Vi erbjuder: Hos oss får du lön enligt Handels kollektivavtal samt försäkringar. Läs mer på www.instoremarketing.se
Vill du ha ett utvecklande och spännande arbete där du bidrar till människors välbefinnande varje dag? Vill du dessutom arbeta på ett företag med engagemang, glädje och ansvar som ledord? Då kan du söka tjänsten som timanställd och sommarvikarierande Undersköterska till Humanas LARO mottagning i Landskrona. Om oss Vi är en del av koncernen Humana som är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg, LSS och LARO verksamheter. Humana LARO har mottagningar på flera orter i Skåne. För oss är en rolig och utvecklande arbetsplats med hög kvalitet och stor respekt för patienterna och varandra viktigt. På så sätt kan vi också erbjuda våra patienter högkvalitativ vård. Med samlad kompetens jobbar vi för att ge våra patienter bästa möjliga vård utifrån varje patients individuella mål och förutsättningar. För att uppnå vårt mål jobbar vi nära varandra i team med sjuksköterskor, undersköterskor/skötare, läkare, psykolog, kurator och sekreterare. Om tjänsten Vi sökerdig som ärUndersköterska med erfarenhet från beroendevården/psykiatrin som önskar ett meningsfullt arbete hos oss för sommarvikariat och timanställning.Det ärviktigt att du har arbetslivserfarenhet,är trygg i dinyrkesroll samt har kunskap och förståelse för beroendeproblematik. Det är också viktigt att du delar vår vision, att ”Alla har rätt till ett bra liv”. Mottagningen ligger i centrala Landskrona med närhet till kollektivtrafik. Tillträde:Omgående eller enligt överenskommelse, tjänsten avser timanställning samt sommarvikariat. Lön: Individuelllönesättning, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal Arbetstid: Vi arbetar dagtid vardagar 7,30-16 Arbetsuppgifter De dagliga arbetsuppgifterna består av praktiskt patientarbete, agera stöd till övrig personal i kliniska bedömningar, rondarbete, läkemedelshantering och stödsamtal med patienterna. Samverkan och vårdflätor tillhör vardagen och som Undersköterska har du en viktig roll i detta. Vad vi kan erbjuda dig Vi tror på samverkan, teamarbete, hög patientsäkerhet och utveckling i det dagliga arbetet. Vi kan erbjuda dig en god arbetsmiljö, utvecklingsmöjligheter och hög grad av medbestämmande i teamet. Flexibilitet och ansvarskänsla är ett motto. Vidare erbjuder vi bra och konkurrenskraftig lön och goda arbetsförhållanden. Vi arbetar utifrån värdegrunderna glädje, engagemang och ansvar. Vi kombinerar en nära relation till våra samarbetspartner och patienter med styrkan i att vara ett stort modernt nordiskt bolag med många utvecklingsmöjligheter. Privat ägarform och decentraliserad organisation ger korta beslutsvägar, stort mandat och eget ansvar. Hos oss deltar, påverkar och medverkar du till din egen arbetsmiljö och till ständiga förbättringar. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Ulrika Martinsson, [email protected]
Are you passionate about functional testing, accessibility, and delivering real impact to global users? We are now looking for a skilled Functional Tester to join a leading organization in the home furnishing industry, shaping digital experiences across 50+ markets and hundreds of stores worldwide. This full-time, on-site role is based in Malmö, and runs from May 1 until the end of August 31, 2025. About the Role In this assignment, you’ll be embedded within a cross-functional development team, working closely with planners to ensure high-quality delivery of technical solutions. You will focus on functional and exploratory testing for both frontend and backend services, while also supporting accessibility (a11y) adaptation and verification. You’ll collaborate with a diverse, international team, with a strong emphasis on communication, agility, and continuous improvement. • Perform manual and exploratory testing of web applications and backend services • Collaborate with developers and stakeholders to verify new features and bug fixes • Support accessibility (a11y) testing and adaptation initiatives • Work with development teams in an agile and DevOps-driven environment • Analyze and validate complex business requirements in a technical context • Utilize tools like GitHub Actions and Sentry for test management and monitoring • Participate in the full lifecycle of technical products, including release validation and operational follow-up • Contribute to continuous improvement through monitoring and testing feedback loops About You You are a hands-on, detail-oriented Functional Tester with at least 5 years of experience working across both frontend and backend testing. You enjoy solving complex problems and creating smarter, more efficient ways of working. With a strong sense of curiosity and a proactive mindset, you actively keep up with new tools and trends to grow your expertise. You thrive in agile teams, value collaboration, and communicate effectively with both technical and non-technical stakeholders. Experience and Skills • 5 years of experience or more in software testing • Experience with manual and exploratory testing • Used to working with and verifying complex business requirements • Experience in working with accessibility (a11y) • Experience in working with Sentry for monitoring and issue tracking • Familiar with the product technical lifecycle • Experience working in DevOps and agile environments • Experience working with Databricks and Power BI or other visualization tools • Experience in managing GitHub and GitHub Actions • Fluent in English, both spoken and written About the assignment For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants.
Välkommen till Viva Sales AB! Du kommer ingå i ett team med erfarna säljare som tillsammans arbetar mot tydliga mål. I rollen som säljare hos oss kommer du att nå ut till nya, potentiella, kunder. Du ser över dessa potentiella kunders nuvarande eller kommande behov av mobila lösningar genom att kombinera dina samtal med att skapa och presentera offerter. I din roll kommer du att arbeta både mot individuella samt teamets mål med hjälp av din närmsta chef. Vi söker nu målinriktade säljare till vårt kontor i Helsingborg på 450kvm. Kontoret är nyrenoverat och fräscht, här hittar du allt från spel- & vilorum till pingisbord på sälj golvet. En stor konferens för våra möten och en stor altan med grill plats där vi njuter på sommaren. Alla säljare får en egen station som man kan göra till sin egen arbetsplats så att man trivs. Vi är ett växande bolag som helst satsar på dem anställda vi har, då vi gärna väljer internt och tar vidare våra egna anställda och utvecklar dem. Våra teamleaders och våra sälj coachar samt vår rekryterings ansvarig har börjat som säljare hos oss. Vi vill nu ha med dig på vår resa! Har du vad som krävs? För att du ska få den bästa arbetsupplevelsen ser vi gärna att du är energisk och drivande. Du bör motiveras av att arbeta mål fokuserat med kämpar glöd då du dagligen strävar efter att uppnå din och ditt teams budget. God kommunikationsförmåga är viktigt då du använder det för att bygga upp relationer med kunderna, eftersom detta skapar grunden till en långvarig relation mellan kunden och dig. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Vad erbjuder vi? Marknadens bästa provisioner Grymma utbildningar och personlig coachning Möjligheten att klättra inom företaget Bonusar utöver provisionen Tävlingar med grymma priser såsom resor, produkter & bonusar Garantilön som trygghet En rolig och fräsch arbetsplats Vill du få möjligheten att jobba med oss? Startdatum : Flexibelt Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag-fredag 08:30-17:00 Vi erbjuder en hög provision, med unika bonusar och tävlingar. Detta innebär att lönen inte har något tak, utan du själv kan påverka din egen lön. Besök gärna vår instagram - Viva Sales Besök gärna vår TikTok - Viva Sales Vid frågor mejla oss gärna på kontakt@vivasales
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker efter kollegor som vill jobba hos oss över sommaren och som fortsatt timvikarie till hösten! Eller kanske är det här bara början på en fortsatt resa inom just omsorgsyrket och vill stanna längre hos oss? Hos oss jobbar vi alla med människor, för människor - med målet att våra kunder ska få leva sitt liv fullt ut. Vi letar just nu efter fler kollegor i Skåne med omnejd där vi söker dig som vill jobba som personlig assistent och/eller ledsagare samt avlösare. Om dig För att trivas hos oss är du en person som tycker om att arbeta med människor och som kan se till andra människors behov. Som person är du lyhörd, ansvarstagande och flexibel samt en bra lagspelare. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet i rollen kopplat till matchning hos kund. Meriterande är om du har: Erfarenhet av arbete inom omsorg eller personlig assistans Hur ser en vanlig dag ut? Det är olika! Hos oss är alla våra kunder unika och rutiner och aktiviteter kan skilja sig beroende på vem du arbetar hos. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är t. ex. att hjälpa till med dagliga rutiner, personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider. Din arbetsplats är i kundens hem men du följer också med kunden vid diverse utflykter samt olika ärenden, exempelvis handling, läkarbesök, fika på stan osv. Du finns där för kunden när denne lever sitt liv utifrån sina förutsättningar. Det kan även förekomma lyft vid förflyttningar, beroende av respektive kunds behov (om det behövs finns även hjälpmedel på plats). En tjänst hos någon av våra kunder kan även innebära att du får chansen att testa på arbete under olika tider på dygnet, såsom dag, kväll eller natt under vardag samt helg. För att underlätta processen vid eventuell anställning krävs att du har ett BankID och godkänner att använda detta i tjänsten samt att du uppvisar ett aktuellt utdrag ur polisens belastningsregister, vilket du snabbt kan beställa här och ta med till intervjutillfället. Registret du ska beställa heter "Arbete med barn med funktionsnedsättningar", då vi använder detta för alla våra anställningar. Omfattning: Varierande sysselsättningsgrad utifrån respektive uppdrags behov. Tillträde: Enligt överenskommelse vid eventuell vakans hos våra kunder. Start kan förekomma omgående såväl som senare under sommaren eller under hösten. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Gatuköks biträde restaurang biträde försäljning över disk tillaga förbereda städa jobba i tim stresstålig kan hantera många jobb moment samtidigt mmmm
Välj ett jobb för att visa detaljer