Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Vi erbjuder: Kontor i Helsingborg, nära Ramlösa tågstation och busshållplatser. Möjligheten att påverka din lön; vi har branschens bästa provision. En grundlig utbildning och kontinuerlig coachning till alla nyanställda. Många roliga aktiviteter, AW:s och tävlingar. Vem är du? Vi söker dig som ser ljust på din framtid, har en stark målmedvetenhet och vilja att ta dig framåt. Vi har inga förkunskapskrav, utan vill att du ska känna dig trygg i att vi vägleder dig i arbetet. Det absolut viktigaste för oss är att du ser positivt på din framtid, är initiativrik i ditt arbetssätt och vill lära dig nya saker. Att vara orädd och social, ser vi som stora fördelar i arbetet.
Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Teamet säljer mobilabonnemang för operatören 3. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Är du i tankarna på att ta nästa steg i karriären eller vill veta mer om oss så tveka inte på att höra av er.
Om oss: Cloudo är en innovativ leverantör av moln-, IT- och telefonitjänster inom B2B. Vi befinner oss mitt i en otrolig tillväxtresa och söker nu en passionerad Cloud Specialist. Hos oss får du möjlighet att vara med och forma framtiden i ett företag som värdesätter engagemang och ambition. Om rollen: Som Cloud Specialist hos oss kommer du att spela en nyckelroll i våra kunders resa mot molnet. Du kommer att ansvara för licenser och CSP, samt Microsoft 365 och Azure. Du kommer att ta fram lösningar, onboarda och utveckla kunder kring dessa tjänster. Dessutom kommer du att agera expert under säljmöten med kund och säljare. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvara för licenser och CSP Implementera och optimera Microsoft 365-tjänster Utveckla och förvalta lösningar i Azure Onboarda och utveckla kunder kring våra tjänster Agera expert under säljmöten med kund och säljare Säkerställa hög tillgänglighet, prestanda och säkerhet i våra molnlösningar Automatisera processer och implementera DevOps-principer Samarbeta med utvecklingsteam för att integrera molntjänster i våra applikationer Kvalifikationer: Gedigen erfarenhet av att arbeta med Microsoft Azure och Microsoft 365 Djup kunskap om molnarkitektur och säkerhet Erfarenhet av att arbeta med Azure Certifieringar inom Microsoft Azure (t.ex. Azure Solutions Architect, Azure Administrator) är meriterande God förmåga att kommunicera tekniska lösningar till både teknisk och icke-teknisk personal Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Vad vi erbjuder: Tillsvidareanställning med fast månadslön Utvecklingsplan och kompetensutveckling Hälsoförsäkring och pension Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid och när säkerhetskontroll är genomförd. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare. Plats: Lund eller Stockholm City Ansökan: Vi rekryterar löpande. Så skicka in din ansökan redan idag
Är du flexibel, samarbetsvillig och trivs att jobba i team? Tycker du att det är kul med tekniskt arbete och har en positiv inställning till jobbet? Nu söker Murrelektronik en driven och engagerade produktionsmedarbetare! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som initialt varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Murrelektronik. Det finns efter 6 månader goda möjligheter till förlängning eller direkt anställning hos Murrelektronik. Om företaget Murrelektronik förser marknaden med optimerade lösningar för samtliga områden inom industriell automation. Deras framgångar grundas på innovativa produkter, välutvecklad marknads- och kundkännedom, effektiv logistik och stor kvalitetsmedvetenhet. Murrelektronik grundades i Oppenweiler år 1975 och har idag en ledande position på både inhemska och internationella marknader. Deras strävan efter att bevara goda relationer har vuxit fram ur filosofin att kund alltid står i främsta fokus när det gäller hur företaget tänker och agerar. De håller sig alltid uppdaterade gällande deras kunders och marknadens behov när det gäller produkter, prestanda, pris, kvalitet, logistik och service. Murrelektronik är uppbyggt på innovation och flexibilitet, som stödjs av en samarbetsvillig ledningskultur med korta beslutsfattningsvägar. De är verksamma i 50 länder och har globalt mer än 4500 medarbetare – vilket ger dem ett snabbt och brett kommunikationsflöde. Arbetsuppgifter I rollen som produktionsmedarbetare arbetar du primärt med att utföra monteringar av enklare anordningar efter instruktioner. Ditt huvudsakliga ansvarsområde är att medverka i den dagliga driften av den effektiva produktionsavdelningen. Du blir en del av ett sammansvetsat team i produktionen där du även får möjlighet att bygga montrar inför exempelvis mässor och evenemang som planeras in. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasialutbildning (meriterande inom IT/Teknik) • Tekniskt intresse • B körkort • Truckkort B • Meriterande med erfarenhet från likande arbetsroll Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser gärna att du är positiv, flexibel, driven och lösningsorienterad. Har du därtill ett tekniskt intresse och erfarenhet av att arbeta inom el eller industri är det meriterande. Övrig information Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Helsingborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Säljare - Account Manager Hitta.se är förmodligen Sveriges äldsta & coolaste start-up! Vill du vara med och utveckla vår relation med företag runt om i Sverige? Sluta leta - Börja på Hitta. Vi söker dig som vill: - Arbeta med kunder över hela Sverige - Nå uppsatt budget, både individuellt och tillsammans med teamet - Arbeta i huvudsak med telefonen som arbetsredskap - Lägga grunden för långsiktiga relationer mellan Hitta.se & företag runt om i Sverige - Bidra till lagkänslan på kontoret Vem är du? För att lyckas hos oss på Hitta.se så är det viktigaste att du har rätt personligt driv, triggas av att jobba mot högt uppsatta mål och att du har bestämt dig för att bli en riktig vass säljare Kanske har du tidigare arbetat med försäljning eller har en bakgrund inom idrott. Du är en relationsbyggare med en stark kommunikativ ådra. Försäljningen bygger på att skapa nya relationer och vi söker dig som är duktig på att fånga vad kunden har för önskemål och behov. Du har även mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ett stort plus är om du har tidigare erfarenhet av att jobba med försäljning och/eller erfarenhet av media och marknadsföring. Att jobba med Hitta.se Hos oss strävar vi alltid efter att ta hand om varandra och vi sätter vår kultur och våra värdering i centrum i allt vi gör. På Hitta är samarbete, innovation och kundfokus våra allra viktigaste ledord. Vi erbjuder dig: - En arbetsplats i Helsingborg med fantastiska kollegor - Daglig coachning och regelbunden säljträning - Ett utmanande jobb med stor möjlighet till personlig utveckling - Tillsvidaretjänst med en fast månadslön och väl tilltagen provision - Hitta Awards gala där vi firar årets fina prestationer och hyllar varandra - Fredags-AW, gemensamma frukostar, fester och massa annat roligt! Lär känna Marina, en av våra säljare Vad tycker du är roligast med att jobba på Hitta.se? "Mest av allt gillar jag det personliga mötet, att vara ute och träffa kunder inom olika branscher. Tydliga mål, fantastiska kollegor och vetskapen om att jag jobbar på ett företag som alltid vill framåt." Hur ser en vanlig arbetsvecka ut? "Livet på Hitta bjuder aldrig på en ”vanlig” arbetsvecka då ingen vecka är den andra lik. Det gör jobbet utmanande och spännande. Jag behandlar både nya och befintliga kunder i min roll på Hitta." Om tjänsten Tjänsten är en heltidstjänst på vårt Helsingborgskontor. Vi ser fram emot din ansökan! Om Hitta.se Hitta.se är en plattform som gör det enkelt för företagare att hitta och bygga relationer med lokala kunder genom självkörande marknadsföring. Vi är Sveriges lokala marknadsplats som erbjuder tjänster för att smidigt och snabbt hitta relevant information om företag, personer och platser. Samtidigt tillhandahåller vi våra företagskunder en bred portfölj av innovativa tjänster och produkter som förenklar vardagen, attraherar kunder och ökar försäljningen.
Är du under uppfattningen av att man skapar bättre kundrelationer och affärer om man ses i person? Är du en person som hellre jobbar ute på fält och får möta nya platser och människor varje dag än att sitta på ett kontor? Om du drivs av dessa faktorer och vill skapa en bättre husupplevelse för villaägare ska du söka tjänsten som Fältsäljare hos Sjömarkens Isolering där du får jobba med frihet under ansvar tillsammans med ett nytt team! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sjömarkens Isolering. Om företaget Sjömarkens Isolering är en marknadsledande lösullsinstallatör på sina marknader sedan 40 år tillbaka. Bolaget arbetar med ständig kompetensutveckling och installatörerna har stort hantverkskunnande. Från de största projekten för byggföretag till garagetillbyggnader hos villaägare – Sjömarkens hanterar alla situationer. De erbjuder alltifrån tilläggsisolering för att sänka energiförbrukningen, isolering av nybyggnad eller tillbyggnad av villor, samt storskalig nyproduktion som sparar på både tid och miljö. En unik framgångsfaktor för Sjömarkens är att de tillverkar sin egen isolering i Borås och har egna installatörer, något som möjliggör en snabb leverans. Lösull, som isoleringen bygger på, är det effektivaste sättet att isolera alla husets konstruktioner - väggar, golv och tak. Det sparar tid och snickarna slipper dammig hantering. Samtidigt behövs ingen plats för förvaring av isolering på bygget. Dessutom blir det inget spill, för det tar Sjömarkens installatörer hand om. Sjömarkens är ett familjärt bolag och består idag av cirka 40 medarbetare på 15 orter i Sverige, varav 9 distriktsäljare. Nu gör bolaget en satsning för att utöka försäljningen mot privatpersoner som är en resa du får vara med och bygga upp med ett helt nytt team i södra Sverige! Arbetsuppgifter I rollen som Fältsäljare arbetar du tillsammans med ett team där ni bearbetar och informerar villaägare om Sjömarkens isoleringslösningar inom ett givet geografiskt område. Detta innebär att du fysiskt uppsöker villaägarna och presenterar hur de kan förbättra sin isolering och vilka möjligheter som finns. Som ett nästa steg bokar du in ett uppföljande möte där du genomför en besiktning som mynnar ut i en kundanpassad lösning och presenterar ett prisförslag, följt av en inbokning för installation. I rollen har du stor påverkan på din egen lön, där det endast är du själv som sätter gränserna för vad du kan uppnå. Arbetstiderna är flexibla med ett riktmärke runt 8:00-17:00 på vardagar. Kontoret ligger i Kävlinge och ditt försäljningsdistrikt kommer vara inom 3-4 mils radie från kontoret. Fysiskt uppsökande av villaägare för att informera om Sjömarkens isoleringslösningar Boka in uppföljningsmöten för besiktning och offertskrivning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper För denna tjänst är dina personliga egenskaper det viktigaste. Det vill säga att du anstränger dig för att inge ett gott första intryck som är förtroendeingivande mot villaägarna, samt att du ser detta som en spännande utmaning och motiveras av vilka resultat det kan ge dig. Vi tror att du trivs i sociala sammanhang och inte räds för att ta första steget till ett samtal, samt att du har ett inre driv och trivs med att jobba mot uppsatta mål. Vi ser även att du är intresserad av bygg och tycker att det är en spännande produkt att erbjuda som skapar värde för villaägare. Förutom dina personliga egenskaper tänker vi även att du: Har någon typ av erfarenhet från kundkontakt, alternativt försäljning Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Har B-körkort och tillgång till egen bil (på sikt finns möjlighet till tjänstebil) Meriterande med någon typ av bygg-/snickarerfarenhet Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Kävlinge, rimligtvis är du bosatt i Lund, Helsingborg eller Malmö Lön: Fast lön och rörlig modell Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Personlig assistent sökes till 40+ kvinna utanför Lund. Vi söker till kunds räkning en person som vet värdet av och vad det betyder att vara personlig assistent. Uppdraget kräver att du är bekväm med att kunna dra dig tillbaka samt vara lyhörd för när du behöver vara behjälplig. Det finns en social katt i hemmet, så du kan inte vara allergisk. Vi önskar att du har en aktiv livsstil och en vilja att hjälpa och nära till skratt, samt har en viss förståelse för kultur och samhällsfrågor. Det är inget krav med en vård och omsorgs erfarenhet men det är meriterande om du har kompetens inom rehab och hjärnhälsa Ytterligare information ges vid intervju. Krav God svenska i tal och skrift. Rökfri På Björka är vi alla ett team med ett och samma mål – att leverera den bästa assistansen för dig.För oss är du som kund eller anställd aldrig en i mängden. Vi vet vem du är när du kontaktar oss.Det viktigaste för oss är dialogen med kunder och anställda. Det är nyckeln till en välfungerande assistans.Du kan alltid nå oss, och vi återkommer alltid om vi var upptagna.Vi ligger i absoluta framkanten avseende de system som används för att göra arbetet så effektivt som möjligt för dig.
Duktig Teamledare sökes Vi söker nu vår nya kollega som Teamledare på kontoret i Malmö. Som Teamledare har du en oerhört viktig roll. Du är ansiktet utåt, och du är den coachande pedagogen som välkomnar och utbildar nya Serviceassistenter. Du stöttar medarbetarna i teamet och ser till att var och en får utrymme att utvecklas och växa. Eftersom Teamledaren också utför en del operativt arbete som Serviceassistent, så vet ditt team att du alltid förstår dem och deras vardag. Du kommer även arbeta med kvalitetsuppföljning och en del administration. Det operativa arbetet som Serviceassistent (städare) är en viktig del av tjänsten, som gör dig och ditt team tightare och ger er alla förståelse för varandras arbete och vardag. Hur stor del av din tid som ägnas åt operativt arbete beror på teamets och kontorets storlek. Vissa Teamledar-uppgifter kan utföras på kontoret, men till stor del arbetar du ute på fältet, nära ditt team och era kunder. Du kommer att arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor. En bra Teamledare är en person som: trivs med att utbilda och coacha är pedagogisk, ansvarsfull och noggrann trivs med att arbeta både självständigt och i team är engagerad och positiv drivs av att ge bästa möjliga service till våra kunder har goda språkkunskaper i svenska, i både tal och skrift har B-körkort och tillgång till bil har tidigare erfarenhet av städning Om tjänsten I huvudsak är dina arbetstider förlagda dagtid, måndag till fredag men vissa helger kan också bli aktuella. Teamet består idag av ett antal Serviceassistenter, samt andra Teamledare och några tjänstemän på kontoret. Tillsammans arbetar ni för att bli just – Bättre tillsammans. Placering: Hemkontor Malmö Anställning: 100%, 6 månader provanställning. Tillträde:Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss
Nu söker vi sommarvikarier till vårt team på Focktorpsvägen i Mörarp. Vi erbjuder utbildning och ett utvecklande jobb där du är med och gör skillnad! Om Focktorpsvägen Fockstorpsvägen har sex platser. Huset ligger vackert beläget cirka 10 minuters promenad från samhället Mörarp. Därifrån kan du ta Pågatåget till både Bjuv och Helsingborg. Huset är ett miljövänligt passivhus med låg energikostnad och är utformat av psykologer för att hitta genomtänkta lösningar som stöder våra boende att känna sig mer självständiga i vardagen Om rollen I rollen som boendestödjare utgår du från de boendes individuella behov och önskemål och ger stöd i det dagliga livet utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Tillsammans med övriga medarbetare arbetar du med målet att göra dagen meningsfull och innehållsrik. Du stödjer och vägleder med bland annat personlig omvårdnad, måltider, medicinhantering, städning, samhällskontakter och kommunikation. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera den boende till att utveckla sina förmågor och att skapa möjligheter till en aktiv och meningsfull fritid. I dina uppgifter ingår även att dokumentera och planera utifrån genomförandeplaner. Arbetstiden är förlagd dagtid, kvällstid, helger samt sovande jour. Du har en gruppledare eller gruppchef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en framtida karriärmöjlighet för dig. Din erfarenhet och kunskap Du som söker har gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller annan likvärdig utbildning. Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, god datorvana och erfarenhet av dokumentation. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med målgruppen. I övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Du har en positiv grundsyn, ett starkt engagemang för människor och är ansvarstagande. Du trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor och har alltid våra brukares bästa som utgångspunkt i allt du gör. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Det här får du hos oss: Grundutbildning när du tillsvidareanställs inom Nytida [OBS Tas bort om du söker timanställda] samt kompetensutveckling via vår egen utbildningsorganisation Lära Förmånsportal med rabatter och erbjudanden Ledarskapsutbildade chefer nära dig En gemensam pedagogik för att ge den bästa omsorgen och stödet till våra omsorgstagare Karriär- och utvecklingsmöjligheter Friskvårdsbidrag och skobidrag Kollektivavtal Övrigt Anställningsform: vikariat Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: överenskomelse Sista ansökningsdag: 30 april Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behöver uppvisas inför en eventuell anställning För mer information kontakta: Facklig kontakt: Kommunal, www.kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se
Terminalarbetare – Deltid (50%) – Malmö Shark Bemanning AB söker nu en terminalarbetare till en av våra kunder i Malmö. Är du morgonpigg, noggrann och trivs med ett fysiskt arbete i högt tempo? Då kan detta vara jobbet för dig! Om tjänsten:I rollen som terminalarbetare kommer du främst att arbeta med sortering av paket i en modern och välorganiserad terminalmiljö. Arbetet innebär att ta emot, sortera och placera paket på rätt plats enligt instruktioner. Du arbetar i team men med stort eget ansvar. Arbetstider:Tisdag till lördag Kl. 06.00–10.00 Tjänsten är på 50% och passar dig som söker ett deltidsjobb, kanske vid sidan av studier eller annat arbete. Vi söker dig som:- Är noggrann och strukturerad - Har god fysik och gillar att röra på dig - Behärskar svenska i tal och skrift - Är punktlig och ansvarstagande Meriterande:- Erfarenhet från liknande arbete inom terminal, lager eller logistik Vi erbjuder:- En trygg anställning enligt kollektivavtal - En arbetsplats med härlig laganda - Möjligheter till mer arbete på sikt Välkommen med din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Ansök nu och bli en del av Shark Bemanning AB – där människor och möjligheter möts.
Välj ett jobb för att visa detaljer