Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Antal jobb: 2 Kvalifikationer Språkkrav Svenska Engelska Meriterande Alla övriga språk Om jobbet Som Pre Sales Representative/mötesbokare, har du en nyckelroll i företagets och teamets framgångar. Du skapar kundmöten, och banar därför väg för företagets försäljningsmöjligheter. Detta gör du genom att alltid ha en relevant prospekt-lista, och genom en konstant hög samtals-och mejlaktivitet. Du arbetar tillsammans med ditt team för att oavbrutet effektivisera processen från segmentering till ett välförankrat bokat kundmöte. Du kommer att ingå i ett utav företagets inspirerande team, där dina tankar och idéer tillsammans med dina kollegors, kommer att bidra till och forma företagets framtida kultur. Du arbetar med såväl egna som teamets gemensamma mål, och du kommer dagligen att få coachning och stöd av teamets försäljningschef. Allt för att du ska lyckas så bra som möjligt i din roll! Vem är du? Du är en positiv och uthållig person, med stor känsla för ansvar och organisering i ditt arbete. Du är skicklig på att kommunicera med olika typer av människor, och gör alltid ditt yttersta för att upprätthålla en god kommunikation i varje samtal med kunder. Du är tävlingsinriktad och strävar i alla lägen efter att prestera på bästa nivå. Vi erbjuder Fast lön + hög provision Löpande och gedigna säljutbildningar Möjligheten att prospektera gedigna tjänster En möjlighet att vara med på en utmanande och stimulerande resa En utvecklande och inspirerande miljö Kort uppstartssträcka Säljtävlingar med attraktiva priser Interna karriärmöjligheter Om Säljpitch.se Säljpitch hjälper företag att öka sin försäljning på kundens mest gynnsamma sätt, och vi är flexibla i vårt tillvägagångssätt. Vi expanderar ständigt, och är just nu i en fas där ett av våra affärsområden behöver extra förstärkning. Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.
Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer Meriterande Innesäljare - 1-2 års erfarenhet Utbildning Meriterande Gymnasial utbildning Flerspråkighet Kompetenser Meriterande Försäljningsvana, uppsökande försäljning företag Uppsökande försäljning Försäljningsvana, telefonförsäljning Digital marknadsföring/Onlinemarknadsföring Marknadsföring/PR Språkkrav Svenska Engelska Om jobbet Innesäljare Bolaget är snabbt växande och riktar in sig på företag av varierande storlek. Vårt team består utav ett härligt gäng resultatdrivna killar och tjejer, som trivs med ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Din uppgift kommer att vara att kontakta kunder, nya som befintliga, där säljmålen är konkreta. Telefon och mejl, är där du främst kommunicerar med dina kunder, och det är viktigt att du känner dig bekväm med detta. Profil Vi tror att du har en vilja, och ett driv, att utvecklas inom säljyrket – och det här är därför rätt plats för dig! Vi efterfrågar ingen tidigare erfarenhet, utan det viktigaste är att du är motiverad, har energi och ett engagemang. Hos oss trivs lagspelare bäst, och du motiveras av att påverka din egen lön - Vi erbjuder dig en fast lön och den högsta provisionen i branschen. Ansökan Du är välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Skicka din ansökan idag! Lönetyp: Fast lön + provision Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.
Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Är du i tankarna på att ta nästa steg i karriären eller vill veta mer om oss så tveka inte på att höra av er.
Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Vi erbjuder: Kontor i Helsingborg, nära Ramlösa tågstation och busshållplatser. Möjligheten att påverka din lön; vi har branschens bästa provision. En grundlig utbildning och kontinuerlig coachning till alla nyanställda. Många roliga aktiviteter, AW:s och tävlingar. Vem är du? Vi söker dig som ser ljust på din framtid, har en stark målmedvetenhet och vilja att ta dig framåt. Vi har inga förkunskapskrav, utan vill att du ska känna dig trygg i att vi vägleder dig i arbetet. Det absolut viktigaste för oss är att du ser positivt på din framtid, är initiativrik i ditt arbetssätt och vill lära dig nya saker. Att vara orädd och social, ser vi som stora fördelar i arbetet.
Nu söker vi efter en erfaren svetsare till vår kund i Klippan. Om företaget: Produktionsavdelningen levererar helhetslösningar och kontraktstillverkningar av högkvalitativa rostfria svetsade och bearbetade produkter. De har en modern maskinpark och förfogar över 4500kvm produktionsyta. De är självförsörjande med både plan- och rörlaser, kantpressar och bethall. Bolaget driver sina projekt på ett strukturerat sätt där kunden alltid ställs i centrum och att göra det lilla extra för att få en nöjd kund är en självklarhet för dom. Om tjänsten: Vi söker en person som trivs att jobba med varierade rostfria- och/eller svartplåtsprodukter och förstår vikten av att lämna ifrån sig produkter som motsvarar kundens förväntningar kring kvalitet, pris och leveranstid. Du jobbar utifrån tilldelade arbetsorder och kan själv planera hur du tar dig an uppgiften. Produkterna som tillverkas kan variera från 10m höga tankar till mindre stativ och plåtkonstruktioner. Du tillverkar framförallt i TIG- och MAG-svetsning men även MMA och MIG kan förekomma. Andra närliggande arbetsmoment blir också aktuella så som t.ex. riktning, valsning, gängning m.m. Du som söker bör ha minst 2 års erfarenhet av liknande arbete. Tjänsten lämnar stort utrymme för eget ansvar och det finns mycket goda utvecklingsmöjligheter. Arbetstiden är förlagd måndag - fredag mellan 7.00-16.00. Truck- och traverskort är meriterande för tjänsten. Om dig: Du som söker bör ha ett genuint intresse för yrkesområdet och ett gott praktiskt handlag då arbetet ställer krav på skicklighet och förståelse. Det är viktigt att du ser möjligheter i stället för problem, är noggrann och trivs i samarbete med andra. Duktig svetsare, primärt metod 141 (TIG) och 135 (MAG, solid tråd) God kunskap inom ritningsläsning God förståelse för tillverkningsteknik beträffande stålprodukter Grundläggande datakunskap Krav att du har god förståelse i svenska i både tal och skrift B-körkort är ett krav Vi ser gärna att du har erfarenhet av tank och rörsvetsning sedan tidigare Övrigt: Tjänsten är initialt en inhyrning via PIKE Personal där det för rätt person finns möjlighet till en anställning på företaget. Tjänsten förväntas startas upp omgående när vi hittat rätt person. Ansökningarna kommer att behandlas löpande så skicka in din ansökan idag!
Om oss På Capio Vårdcentral Ystad har vi samlat all vår kunskap under samma tak vilket gör att vi skapar en stark och kompetent personalgrupp med många års erfarenhet av primärvård. Vi är ett härligt gäng på 40 medarbetare som tillsammans gör skillnad för våra ca 13 700 listade patienter – idag och genom hela livet. Vårdcentralen är centralt belägen i Ystad med närhet till både centrum och havet. Det är lätt att ta sig till oss med tåg och lokalbuss och vi har goda parkeringsmöjligheter för dig som åker bil. Hos oss är vardagen variationsrik och vi arbetar tillsammans som ett team kring våra patienter. Vi respekterar och stöttar varandra och vi vet att våra olikheter utvecklar oss – både i våra yrkesroller och som personer. Vår arbetsgrupp är trygg och stabil med ett tätt samarbete mellan de olika professionerna. Vi arbetar tillsammans och du kan förvänta dig ett stort stöd från läkargruppen och övriga kollegor - hos oss är du aldrig ensam! Din roll Vi söker nu dig som är legitimerad läkare som känner sig lockad av att få vara med och driva framtidens primärvård tillsammans med oss! I arbetet som legitimerad läkare hos oss har du ett mycket varierat arbete med utredning och behandling av patienter i alla åldrar. Du har ett nära samarbete med övriga professioner på mottagningen och hanterar både planerade och akuta besök. Vi arbetar dagligen med rond/sambedömning där du som läkare tillsammans med sjuksköterska gör en medicinsk bedömning av icke akuta patienter. Vi samverkar alla läkare, rehab koordinator och en psykosocialresurs gällande sjukskrivningsärenden. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en positiv och utvecklande arbetsplats med tydligt patientfokus. Vår organisation bygger på den lokala enhetens självstyre med engagemang och delaktighet från medarbetare vilket leder till korta beslutsvägar. Samtidigt finns en större organisation i bakgrunden som ger stöd och möjlighet till utveckling och erfarenhetsutbyte. Dessutom erbjuder vi även följande: • Kollektivavtal • Närvarande chef • Kompetensutveckling, både internt och externt • Friskvårdsbidrag • Frukost varje dag • Nätverk inom ditt område • En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Om dig För att vara aktuell för den här tjänsten ska du vara legitimerad läkare. Det är meriterande om du har arbetat på vårdcentral tidigare, men det viktigaste för oss är att du har rätt inställning. Du värnar om att hålla hög kvalitet i ditt arbete – alltid med ett helhetstänk och med patienten i fokus. Vi ser gärna att du är ansvarstagande och har en god organisationsförmåga. Du gillar utmaningar, vill vara delaktig i vårdcentralens utveckling och ser samarbete med kollegor som viktiga parametrar. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, vi jobbar med fortlöpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Inför tillsvidareanställningar tillämpar vi alltid först sex månaders provanställning. Publicerat: 2025-03-25 Sista ansökningsdag: 2025-04-27 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Möjligheten Hitachi Energy (CS) Landskrona ansvarar globalt för utveckling och tillverkning av kylsystem för högspänningsapplikationer, vilket säkerställer säker och pålitlig drift med fokus på kund och miljö. Produktionen omfattar rör- och kärltillverkning, mek- och el-montage, provning och skeppning. Produkterna är främst projektdesignade, med viss serietillverkning. De största produkterna är cirka 5x3x3 m och väger upp till 15 ton, medan de minsta väger cirka 20 kg. Affärsenheten har 250 medarbetare och växer. På siten finns Marknad, R&D, Design, Eftermarknad och Inköp, vilket leder till korta beslutsvägar och god förståelse för varandras områden. Vi söker en Produktionsteknisk- och planeringschef för att leda och utveckla avdelningen, som består av fyra produktionstekniker och två planerare, med planerad expansion. Rollen innebär ansvar för processer och resurser, säker arbetsmiljö, hög kvalitet och servicegrad, samt att driva produktionsförbättringsprojekt och utveckla framtidsorienterade lösningar för ledning, standardisering och digitalisering av produktionsprocesserna. Du leder både stora och små projekt och samarbetar med personal från alla delar av verksamheten. ”Mitt ledarskap präglas av frihet under ansvar. Jag tycker om att stödja kollegor som vill utvecklas och tar ansvar.” – Konrad Ekenberg, Produktionschef Hur du kommer att påverka Driv utvecklingen av organisationen och medarbetarna för att möta dagens och framtidens behov. Främja en kultur av kontinuerlig förbättring genom LEAN-principer för effektivitet och kvalitet. Led produktionstekniska projekt med fokus på innovation och förbättring. Ansvara för personal och arbetsmiljö och säkerställ att medarbetarna har en trygg och inspirerande arbetsmiljö. Genomför årliga löne- och medarbetarsamtal med prestationsbedömning och motivera tjänstemännen. Säkerställ att avdelningen uppnår mål och kommunicera dessa tydligt till alla medarbetare. Förbered produktionen för nya produkter och revisioner. Samordna och utveckla produktionsplaneringen. Din bakgrund Flera års erfarenhet i en ledande roll och helst inom tillverkningsindustrin. Har en universitets- eller högskoleingenjörsutbildning eller motsvarande erfarenhet. Visad förmåga att leda ödmjukt, påverka och inspirera andra. Kunnig inom förändringledning och förmåga att arbeta operativt samt taktiskt mot strategiska mål. Har starka analytiska färdigheter och god förmåga att prioritera samt fatta beslut. Mycket goda kunskaper inom Lean Six Sigma Du är stresstålig, förstår vikten av att hålla deadlines och ser möjligheter i stället för begränsningar. God kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både skriftligt och muntligt. Vad vi erbjuder Kollektivavtal Flexibel arbetstid Hälso- och friskvårdsbidrag Fantastiska karriärmöjligheter inom Hitachi Energy både i Sverige och globalt Mentor som stöd under introduktionsfasen Olika utbildningar och kompetensutveckling för anställda Mångfaldigt företag med över 70+ nationaliteter som arbetar i Sverige Extra ersättning för föräldraledighet Förmånsportal för anställda med tusentals rabatter och förmåner Mer om oss Skicka in din ansökan redan idag – vi behandlar ansökningarna löpande. Välkommen att forma framtiden tillsammans med oss! Rekryterande chef Konrad Ekenberg, [email protected] svarar gärna på dina frågor om tjänsten. Fackliga kontaktpersoner – Unionen: Claudiu Pop, +46 10 7386870; Övriga frågor ställs till Talent Partner Johanna Laiv, [email protected]
Motiveres du af at rådgive kunder og yde verdensklasse kundeservice? Kan du desuden kommunikere flydende på både dansk og svensk? Så kan du blive vores nye stjerne inden for kundeservice! Vi söker fler passionerade medarbetare till vårt kundserviceteam i Malmö – och vi är extra intresserade av dig som talar danska! Här får du möjligheten att bli en del av ett engagerat team där service, teknik och kundmöten står i centrum. Vårt mål är att alltid överträffa kundens förväntningar genom att erbjuda service i världsklass och de senaste tekniska lösningarna, oavsett om kunden besöker oss i butik, online eller via vår kundservice. Vem söker vi? Vi söker dig som har en förkärlek till både teknik och service, och även den som omgivningen med trygghet vänder sig till för att tekniska frågor och problem. Vi letar efter dig som är förtroendeingivande, lösningsorienterad och skicklig på att uttrycka dig i både tal och skrift, med särskild styrka på danska. Du är lyhörd och har ett ödmjukt förhållningssätt till både kollegor och kunder. Med ett stort driv och engagemang vill du inte bara möta kundens förväntningar – du vill överträffa dem. Du ges helt enkelt möjligheten att leverera fantastiska kundupplevelser. Du är: Engagerad och serviceinriktad. Problemlösare med ett tekniskt intresse. Kommunikativ och utåtriktad. Bra på att bygga relationer och skapa förtroende. Villig att lära dig om våra produkter och tjänster. Modig nog att prioritera men skicklig nog att inte ge avkall på servicen. Vi erbjuder dig: Ett omväxlande arbete i ett företag som är i en spännande utvecklingsfas, i ett team som täcker våra bolag i Danmark, Sverige och Norge där denna roll främst möter våra kunder som handlar hos vårt bolag Av.Cables. Hos oss får du möjlighet att arbeta med det senaste inom teknik samtidigt som du bidrar till att ge kunderna bästa möjliga service. Vi erbjuder bra arbetsvillkor, attraktiva förmåner och stora möjligheter till personlig och professionell utveckling. Arbetsuppgifter: Som medarbetare inom kundservice kommer du huvudsakligen att: Hantera inkommande samtal, e-post, chatt och social media för våra danska kunder Ge rådgivning och vägleda kunderna. Bygga och underhålla starka kundrelationer. Administrera orderhantering, fakturering och recensioner. Bidra till teamets och företagets övergripande mål. Övrig information: Anställningsform: Heltid/Tillsvidare med inledande provanställning om 6 månader Placering: På vårt kontor i Malmö med närhet till goda kommunikationsmöjligheter. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och rekrytering sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Vi vill lära känna dig på riktigt – utan att du behöver skriva ett personligt brev! När du söker den här tjänsten ser vi gärna att du bifogar ditt CV. Istället för att skriva ett traditionellt personligt brev vill vi att du lägger lite extra tid på att svara på våra urvalsfrågor. Varför? För att vi tror att dina tankar, erfarenheter och personlighet framträder bäst genom dina svar. Dessutom slipper du lägga tid på att skriva ett långt brev – win-win, eller hur? Vi ser fram emot att få läsa dina svar och lära känna dig bättre! Kjell & Company AvCables.dk
Driven Säljare till Tellsome i Malmö. Vill du jobba i en inspirerande miljö där du får möjlighet att påverka din egen lön och utvecklas i din yrkesroll? Tellsome söker nu entusiastiska säljare som vill vara med och växa tillsammans med oss! Om TellsomeVi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på den svenska marknaden. Våra ljusa och moderna lokaler är belägna precis bakom Lilla torg i Malmö, där vi fokuserar på att skapa en familjär och trivsam arbetsmiljö. Du kan få en inblick i vår vardag genom att besöka vår Instagram, @Tellsome. Vad vi erbjuder Heltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler i centrala Malmö Generös lönemodell utan lönetak Generösa provisioner och bonusar Garantilön Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Tävlingar med vinster som presentkort, bonusar, el-scooter och resor En säljcoach som har blivit utnämnd till Sveriges bästa säljare inom operatören Tre och har slagit försäljningsrekord genom tiderna. Denna coachning kommer att hjälpa dig att prestera på topp och maximera din lön! Om rollen De bästa säljarna på Tellsome har en lön på upp till 80,000 kr, med en snittlön på 24,000 kr. Du kommer att arbeta med marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer" och ha stöd från ett team av 8 dedikerade agenter som hanterar all administration. Arbetstider: 09:00 och 17:00, måndag till fredag. Finns även möjlighet att jobba kvällar och helger för att utöka din lön! Vi söker dig som Har hög social kompetens och är tävlingsinriktad Brinner för försäljning och har hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga och erfarenhet av att göra affärer via telefon Är van vid att hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Erfarenhet inom telemarketing är en fördel men inget krav Rekryteringsprocess Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer få viktig information via sms och mail när du går vidare i processen, så se till att ha koll på din mobil. Intervjuer sker löpande och vi uppmanar dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt för att inte missa chansen till en intervju. AnsökanVill du starta din karriär hos oss omgående? Skicka din ansökan idag och bli en del av Tellsome-familjen!
Om jobbet Vi söker dig som vill jobba med några av Malmös alla olika evenemang och restauranger. Vi är ett ständigt växande företag med många och goda utvecklingsmöjligheter, Hos oss är det viktigt med ett stort intresse för mat, dryck och har ett stort servicetänk med en positiv attityd. Tjänsten passar de som vill arbeta extra vid sidan av studier eller annat arbete och vill fylla upp lite timmar med bemanning. Hos oss får du bestämma över sina egna tider, inget evenemang är den andra lik så du ska ha lätt att följa och förstå instruktioner. Du ska ha tidigare erfarenhet och kunna grunderna inom servering. Vi håller interna utbildningar och jobbar ständig med att utveckla våran personal. Vem är duVi söker dig som brinner för service och kvalité, du är noggrann och gör alltid det lilla extra. Vi ser även att du har erfarenhet inom servering sen tidigare där du är ordningsam, ansvarsfull, ambitiös och har ett öga för detaljer. Körkort är meriterande Lön Enligt avtal och erfarenhet. Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Välj ett jobb för att visa detaljer