Om jobbet: Som krematorietekniker hos oss har du många varierande arbetsuppgifter. Allt från kremering av husdjur, hämtningar av djur ute på kliniker, till lättare trädgårdsarbete i vår minneslund. Vissa dagar är man på plats hela dagen och kremerar djur, andra dagar är man i bilen hela dagen och hämtar djur ute på de kliniker vi samarbetar med, vissa dagar är det hälften hälften. Du kommer i kontakt med mycket folk, både ute hos de kliniker vi samarbetar med, men även de kunder som kommer direkt till oss. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder här en heltidstjänst med 4 arbetsdagar i veckan (måndag-torsdag) med varierande arbetsuppgifter. Vem söker vi? Vi söker dig som är lösningsfokuserad, trygg och stabil i dig själv. Du kan jobba både självständigt och i grupp. Krav på B-körkort (C1-kort meriterande) Flytande i svenska (både tal och skrift). Flexibel, ansvarsfull och anpassningsbar. Du bidrar naturligt till den goda stämningen på arbetsplatsen. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet vid tillsättningen av denna tjänst. Ort: Hässleholm, krematoriet ligger strax utanför längs med riksväg 23. Starkt rekommenderat att ha egen bil för att ta sig till och från arbetsplatsen. Omfattning: 1 tjänst på heltid, fyra dagars arbetsvecka. Sista ansökningsdag: Sista ansökningsdag är 18/4. Urval kommer ske löpande, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. För information: För frågor eller mer information skicka ett mejl till [email protected] Varmt välkommen med din ansökan Välkommen att läsa mer om oss på vår hemsida Smådjurskrematorium utanför Hässleholm, Skåne - Cremit AB
Är du redo för en meningsfull karriär där du gör skillnad varje dag? Paideia Öppenvård söker nu engagerade socialpedagoger, socionomer och beteendevetare till vårt team! Vi på Paideia Öppenvård finns i södra Skåne och arbetar med barn, unga och familjer på uppdrag av socialtjänsten. Med över 15 års erfarenhet inom behandling har vi satt en hög standard för vårt arbete och strävar efter att bli den mest kvalitativa öppenvården i Skåne. Vår vision bygger på att relationer är vårt främsta verktyg för att uppnå verklig förändring, tillsammans med våra evidensbaserade behandlingsmetoder. Som behandlare i vår öppenvårdsverksamhet erbjuder du behandling i form av samtal till individer och familjer, både i klientens hem och i verksamhetens lokal i Malmö. Arbetet är självständigt och kräver struktur, disciplin samt en hög grad av professionalism. Du ansvarar för att genomföra samtal enligt verksamhetens metoder, journalföra dessa, samt följa vårdplaner och säkerställa att behandlingen håller hög kvalitet. Förmåner och Ersättning Ersättning: 9000 kr/mån per uppdrag på 10 timmar/v (endast tid med klient räknas). Utbildning: Gratis utbildning i våra metoder. Handledning: Extern handledning tillgänglig. Handkassa: Tillgång till handkassa för utlägg i möte med klient. Körersättning: Körersättning för transporter till och från klientbesök. Genomföra Samtal och Behandling Utföra samtal med klienter enligt fastställda vårdplaner och genomförandeplaner. Använd mallar och online verktyg under samtalen via surfplatta. Skapa och upprätthålla en god relation till individen och familjen. Säkerställa att alla samtal sker på ett säkert sätt och med hänsyn till GDPR. Dokumentation och Journalföring Journalföra varje samtal och träff med klienten. Sammanställa veckovisa rapporter med journaler, mätningar och skattningar för att skicka till berörd socialsekreterare och uppdragsgivare. Delta i månadsvisa uppföljningar och rapportera insatser till socialsekreterare. Planering och Uppföljning Skapa och uppdatera genomförandeplaner baserat på vårdplanen. Följa upp klientens framsteg och anpassa behandlingen vid behov. Delta i månadsvisa uppföljningar med klienter för att bedöma insatsens riktning. Rutiner och Processer Vara väl insatt i verksamhetens rutiner och behandlingsinsatserna innehåll. Hantera ekonomiska frågor och utlägg i samband med tjänsten. Planera och genomföra transporter i samband med klientbesök. Säkerhet och Avvikelsehantering Känna till och agera enligt verksamhetens säkerhetsrutiner. Skriva avvikelserapporter vid behov. Bedöma när en situation är akut och när det är nödvändigt att tillkalla polis eller andra nödtjänster. Kvalifikationer Relevant utbildning inom psykologi, socialt arbete eller motsvarande. Tidigare erfarenhet av att arbeta med samtal och behandling av individer och familjer. Goda kunskaper i dokumentation och journalföring. Förmåga att arbeta självständigt och strukturerat. Stark kommunikationsförmåga och professionellt förhållningssätt. Kunskap om GDPR och andra sekretessregler inom vårdsektorn. Arbetstider och Förväntningar Arbete sker både under och efter kontorstider samt helger. Tjänsten är baserad på utförda timmar med klienter, där tiden till och från en träff inte räknas in. Flexibel arbetsplats där samtal kan ske i verksamhetens lokal, klientens hem eller annan säker och lämplig plats. Vi söker dig som har: Minst 2 års erfarenhet av behandling. Minst 1,5 års utbildning inom beteendevetenskap, till exempel socionom eller socialpedagog. Tillgång till bil och körkort. Flexibilitet och tillgänglighet att arbeta kvällar och helger. God erfarenhet av dokumentation och journalföring. Förmåga att skapa goda relationer och ha en strukturerad arbetsmetod. Kunskap om behandlingsmetoden Motiverande Intervju (M.I). Goda sociala färdigheter och är en lagspelare. Förmåga att kommunicera väl och arbeta självständigt. Erfarenhet av att arbeta evidensbaserat utifrån vårdplanen. Ett starkt etos som leder arbetet och tar fullt ansvar i alla lägen. Vi erbjuder: Certifiering i vår egen behandlingsmetod. Extern handledning för att stärka kvaliteten och det professionella arbetssättet. Möjligheten att vara en del av ett erfaret team av socionomer med KBT-bakgrund och familjebehandling. En stimulerande och utvecklande arbetsmiljö där du får möjlighet att bygga starka relationer och göra en verklig skillnad. Intresserad? Vi rekryterar löpande - kom in med din ansökan! Besök vår hemsida för mer information: www.paideiaoppenvard.se Jassim Ahmadi Föreståndare Paideia Öppenvård Malmö, Skåne www.paideiaoppenvard.se
Söker du nya utmaningar i livet eller inte känner dig sedd där du är idag? Då är vi helt rätt för dig! Välkommen till Viva Sales AB! Du kommer ingå i ett team med erfarna säljare som tillsammans arbetar mot tydliga mål. I rollen som säljare hos oss kommer du att nå ut till nya, potentiella, kunder. Du ser över dessa potentiella kunders nuvarande eller kommande behov av mobila lösningar genom att kombinera dina samtal med att skapa och presentera offerter. I din roll kommer du att arbeta både mot individuella samt teamets mål med hjälp av din närmsta chef. Vi söker nu målinriktade säljare till vårt kontor i Helsingborg på 450kvm. Kontoret är nyrenoverat och fräscht, här hittar du allt från spel- & vilorum till pingisbord på säljgolvet. En stor konferens för våra möten och en stor altan med grillplats där vi njuter på sommaren. Alla säljare får en egen station som man kan göra till sin egen arbetsplats så att man trivs. Vi är ett växande bolag som helst satsar på dem anställda vi har, då vi gärna väljer internt och tar vidare våra egna anställda och utvecklar dem. Våra teamleaders och våra säljcoacher samt vår rekryterings-ansvarig har börjat som säljare hos oss. Vi vill nu ha med dig på vår resa! Har du vad som krävs? För att du ska få den bästa arbetsupplevelsen ser vi gärna att du är energisk och drivande. Du bör motiveras av att arbeta målfokuserat med kämparglöd då du dagligen strävar efter att uppnå din och ditt teams budget. God kommunikationsförmåga är viktigt då du använder det för att bygga upp relationer med kunderna, eftersom detta skapar grunden till en långvarig relation mellan kunden och dig. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Vad erbjuder vi? Marknadens bästa provisioner Grymma utbildningar och personlig coachning Möjligheten att klättra inom företaget Bonusar utöver provisionen Tävlingar med grymma priser såsom resor, produkter & bonusar Garantilön som trygghet En rolig och fräsch arbetsplats Vill du få möjligheten att jobba med oss? Startdatum : Flexibelt Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag-fredag 08:30-17:00 Vi erbjuder en hög provision, med unika bonusar och tävlingar. Detta innebär att lönen inte har något tak, utan du själv kan påverka din egen lön. Besök gärna vår instagram - Viva Sales Besök gärna vår TikTok - Viva Sales Vid frågor mejla oss gärna på [email protected]
En controllerroll i en förvärvsintensiv koncern med fullt tillväxtfokus. Låter som drömmen eller hur? Här erbjuds du en roll på gruppnivå där du, samtidigt som du får lära dig massor, även får bidra mycket med dina egna erfarenheter inom redovisning. WeSports befinner sig på en spännande expansionsresa, och du blir en viktig del av ett jordnära och affärsdrivet team på tre personer, där alla hjälps åt, högt som lågt. Här finns ett enormt engagemang och en möjlighet att lära sig mycket på kort tid. Här finns alla möjligheter att växa. Detta är en ny roll som du skapar tillsammans med teamet. Du rapporterar till Group CFO Tim Holmlund. En öppen, kunnig, lugn och ärlig ledare som involverar alla, alltid. I denna roll kommer du vara en brygga mellan dotterbolagen och koncernen och dina huvudsakliga ansvarsområden blir följande: Agera stöd och bollplank åt de ekonomiansvariga i respektive dotterbolag med fokus på bokslut och rapportering Säkerställa att dotterbolagen rapporterar in korrekt - följer interna och externa krav Driva igenom nya riktlinjer och redovisningsprinciper i dotterbolagen Driva förbättringsprojekt - på koncernnivå och i dotterbolagen Vägleda nyförvärvade bolag in i "WeSports-mallen" Vara en viktig roll och nyckelspelare i koncernens tillväxtresa Delaktig i koncernredovisningen och vid M&A-aktiviteter Har vi fångat ditt intresse? Vi söker efter en person som vill vara en del av ett affärsdrivet team, där utvecklingsmöjligheterna är lika stora som ditt driv. Du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och har jobbat inom området i minst 3-4 år. Har du till exempel jobbat som redovisningskonsult, revisor eller redovisningsansvarig på ett mindre bolag och vill ta nästa steg är detta en perfekt möjlighet för dig. Viktigt att du har ett stort intresse för redovisning och är villig att utvecklas inom det. Din nyfikenhet och ditt kommunikativa sätt gör att du snabbt skapar förtroende runt om i organisationen. Du är flexibel och är inte rädd för att hugga i där och när det behövs. Erfarenhet från Aaro och IFRS är meriterande men inget krav. Hur gör jag nu? Intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan! I den här rekryteringen samarbetar WeSports med Mpya Finance. Har du frågor gällande rekryteringsprocessen eller kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Johanna Andersson på tel. 070-6555730 [email protected] eller Kristina Bennet på tel. 070-3755075 [email protected] Ansökan sker via www.mpyafinance.se
Du är en ledare i grunden och det är där du trivs som allra bäst, finner ditt driv och levererar på topp. Vill du samtidigt vara med och utveckla moderna, digitala processer i en internationell miljö så erbjuder vi just nu det bästa av två världar. Arjo söker en Accounting Manager som vill leda och utveckla Finance Operations Center för Norden och du erbjuds nu en mycket spännande nyckelroll. Som Accounting Manager kommer du att leda och coacha ett team på 8 personer inom redovisning och leverantörsreskontra. Du har det övergripande ansvaret för bokslut, finansiell rapportering, skatter, moms och regelefterlevnad för huvudkontorets bolag. Dessutom får du en viktig roll i att driva digitalisering och effektivisering av processerna – Arjo vill bli ännu bättre, och du får vara med och visa vägen! Dina huvudsakliga ansvarsområden: Leda och utveckla Accounting och AP-teamen (8 direktrapporterande). Säkerställa månads, - kvartals, - och årsbokslut samt rapportering. Ansvara för årsredovisning, skatter, moms och regelefterlevnad. Analysarbete av finansiella rapporter. Utveckla och effektivisera processer inom området genom digitalisering och automatisering. Onboarding och utbildning av nya medarbetare inom Finance. Vara kontaktperson gentemot myndigheter och revisorer. Har vi fångat ditt intresse? Vi söker dig som är en trygg ledare med gedigen erfarenhet både inom ledarskap samt redovisning. Du ser helheten men har också koll på detaljer. Förändringar och digitalisering är något du brinner för – du ser möjligheter snarare än hinder. Som person är du kommunikativ, lösningsorienterad och trivs i en internationell och dynamisk miljö. Svenska och engelska behärskar du i både tal och skrift och du trivs med många kontaktytor. Hur gör jag nu? Intervjuer sker löpande så ansök gärna så snart som möjligt! I den här rekryteringen samarbetar Arjo med Mpya Finance. Har du frågor gällande rekryteringsprocessen eller kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Johanna Andersson 070–6555730 eller [email protected] alternativt Per Cato 070-3009729 eller [email protected] Ansökan sker via www.mpyafinance.se
Nu söker vi på Karlslund i Ängelholm sommarvikarier till sommaren 2025. Du får introduktionsutbildning med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande sommarjobb, som rustar dig för framtiden – oavsett var den är. Självklart får du en introduktion som spänner över alla områden - från värdegrund, vår omsorgsfilosofi Den goda dagen, introduktion för hjälpmedel och förflyttning - till måltid, hygien och dokumentationsrutiner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Introduktionsutbildning Ledarskapsutbildade chefer och små arbetsgrupper Karriär- och utvecklingsmöjligheter Arbetskläder Kollektivavtal Om rollen Din uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande. Som undersköterska/vårdbiträde spelar du en nyckelroll i ett team med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut som arbetar tätt ihop. Om Karlslund Karlslund ligger i norra delen av centrala Ängelholm med goda kommunikationsförbindelser. Boendet består av fyra avdelningar fördelat på två plan. Till boendet hör gemensamma uteplatser och balkonger. Ett stort allrum finns på bottenplan. Här finns möjlighet till större gruppaktiviteter så som musikunderhållning, sittgymnastik, bingo, filmvisning, gemensamma festligheter, frukostbuffé med mera. Vardagas mål är att erbjuda bästa möjliga vård och omsorg för dig som bor hos oss. Genom vårt helhetskoncept för äldreomsorg, Den goda dagen ger vi våra boende en individanpassad omsorg som bygger på omtanke, integritet och valfrihet. Vi utgår från var och ens behov, ser till det friska och stärker den boendes identitet och självständighet. De små detaljerna är viktiga för att varje dag ska bli en riktigt god dag. Du som bor hos oss är gammal nog att bestämma själv och boendet är i första hand ditt hem, inte vår arbetsplats. Gruppchefer: Du har en chef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska. Djur i omsorgen: Här arbetar vi med djur i vården och vi har regelbundna besök av terapidjur. Din erfarenhet och kunskap Vi gissar att du som söker dig till oss: - lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg men även en talang för att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller har motsvarande erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Löpande Sista ansökningsdag: Anställning sker löpande Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Gruppchef: Martina Jönsson [email protected] Gruppchef: Emelie Hermansson [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Inbjudan till chattintervju med Hubert AI Som ett led i vårt arbete mot en rättvis och kompetensbaserad rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15 min att slutföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Mer information om hur vi kommer behandla dina personuppgifter och dina rättigheter som registrerad hittar du här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se
Operatör Vill du vara en del av ett växande företag där din insats gör skillnad? Nanostone söker nu engagerade operatörer som vill bli en del av vårt sammansvetsade team och hjälpa kunder att underhålla sina hem på ett hållbart sätt. Vi erbjuder dig en utvecklande och varierad roll, där du arbetar nära våra kunder och levererar lösningar som verkligen gör skillnad. Du kommer att utgå från ditt hem, med placering i Helsingborg. Din roll: Som operatör hos oss på Nanostone kommer du att vara företagets ansikte utåt. Du besöker kunder på plats och ansvarar för att utföra specialrengöring av utomhusytor, inklusive stenplattor, trädäck, tak och fasader. Om tjänsten: Arbetstid: Måndag till torsdag, mellankl. 07:00–19:00 (10 timmar/dag) Omfattning: 100% tjänst Start: Så snart som möjligt Plats: Helsingborg med omnejd Företagsbil: Delas med kollega som arbetar fredag-söndag Dina arbetsuppgifter inkluderar även: Rengöring med högtryck Impregnering av ytor och förebyggande algbehandling Rensning av hängrännor och gräsbehandlingar Merförsäljning och proaktivt försäljningsarbete under kundbesök Underhåll av din firmabil Säkerställa kundnöjdhet Vad vi erbjuder: På Nanostone får du möjlighet att arbeta i ett företag som växer och där vi värnar om våra anställdas utveckling. Vi erbjuder en visstidsanställning med möjlighet till förlängning och en chans till tillsvidareanställning. Du får timlön med bonus samt provisionsmöjligheter, med start enligt överenskommelse i början av 2025. När din anställning startar kommer du få en onboarding där du får den kunskap och de verktyg du behöver för att lyckas. Vi söker dig som: Gillar att jobba med kroppen och uppskattar att arbeta utomhus Är lösningsorienterad, initiativrik och kan hantera oväntade utmaningar Har god förmåga att arbeta både självständigt och i team Trivs med kundkontakt och har ett serviceinriktat sätt Innehar B-körkort och behärskar svenska flytande Praktisk information: Du utgår från ditt hem och använder en företagsbil för att besöka våra kunder. Din företagsbil kommer delas med en kollega som arbetar fredag-söndag. Anställningsformen är heltid och avser arbete måndag-torsdag.
Operatör Vill du vara en del av ett växande företag där din insats gör skillnad? Nanostone söker nu engagerade operatörer som vill bli en del av vårt sammansvetsade team och hjälpa kunder att underhålla sina hem på ett hållbart sätt. Vi erbjuder dig en utvecklande och varierad roll, där du arbetar nära våra kunder och levererar lösningar som verkligen gör skillnad. Du kommer att utgå från ditt hem, med placering i Helsingborg. Din roll: Som operatör hos oss på Nanostone kommer du att vara företagets ansikte utåt. Du besöker kunder på plats och ansvarar för att utföra specialrengöring av utomhusytor, inklusive stenplattor, trädäck, tak och fasader. Om tjänsten: Arbetstid: Fredag till söndag, kl. 09:00–19:00 (10 timmar/dag) Omfattning: 75% tjänst – du arbetar 30 timmar/vecka men får betalt för 40! Start: Så snart som möjligt Plats: Helsingborg med omnejd Företagsbil: Delas med kollega som arbetar måndag-torsdag Dina arbetsuppgifter inkluderar även: Rengöring med högtryck Impregnering av ytor och förebyggande algbehandling Rensning av hängrännor och gräsbehandlingar Merförsäljning och proaktivt försäljningsarbete under kundbesök Underhåll av din firmabil Säkerställa kundnöjdhet Vad vi erbjuder: På Nanostone får du möjlighet att arbeta i ett företag som växer och där vi värnar om våra anställdas utveckling. Vi erbjuder en visstidsanställning med möjlighet till förlängning och en chans till tillsvidareanställning. Du får timlön med bonus samt provisionsmöjligheter, med start enligt överenskommelse i början av 2025. När din anställning startar kommer du få en onboarding där du får den kunskap och de verktyg du behöver för att lyckas. Vi söker dig som: Gillar att jobba med kroppen och uppskattar att arbeta utomhus Är lösningsorienterad, initiativrik och kan hantera oväntade utmaningar Har god förmåga att arbeta både självständigt och i team Trivs med kundkontakt och har ett serviceinriktat sätt Innehar B-körkort och behärskar svenska flytande Praktisk information: Du utgår från ditt hem och använder en företagsbil för att besöka våra kunder. Din företagsbil kommer delas med en kollega som arbetar måndag-torsdag.
Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta 6h/vecka i vår butik i Emporia i Malmö. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Josefin Linde, People and Culture Partner, Kjell & Company
Är du en kvalitetsmedveten och tekniskt intresserad person som vill arbeta i en organisation med stark tillväxt? Har du erfarenhet av kvalitetsarbete inom tillverkningsindustrin och vill vara en nyckelspelare i att säkerställa högsta standard på produkter och processer? Då kan denna tjänst vara något för dig! Om tjänsten Som kvalitetstekniker kommer du att supportera och driva arbetet med kvalitet, avvikelsehantering, mätning och interna revisioner. Du blir en central del i kvalitetsarbetet och säkerställer att produkterna upprätthåller högsta kvalitetsstandard samt att relevanta kvalitetsregler och rutiner efterlevs. Du kommer att arbeta med: Utveckling och implementering av kvalitetskontrollförfaranden Inspektion och testning av produkter och material Samarbete med produktionspersonal, teknik och inköp för att lösa kvalitetsproblem Dokumentation och rapportering av kvalitetsavvikelser, inklusive rotorsaksutredningar Genomförande av interna revisioner enligt ISO9001:2015 Ansvar för kalibrering och hantering av mätverktyg Mätning av produkter enligt ritningskrav Din profil Vi söker dig som är engagerad, strukturerad och driven med ett stort intresse för kvalitet och teknik. Du är noggrann, ansvarsfull och har en naturlig förmåga att samarbeta med olika funktioner inom en organisation. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Teknisk utbildning (2 år eller längre) Minst 3 års erfarenhet av kvalitetsarbete inom verkstadsindustrin God kunskap inom ritningsläsning, form och läge Erfarenhet av kvalitetsverktyg såsom 5Varför och fiskbensdiagram Erfarenhet av kalibrering och mätverktyg Intern revisor-utbildning inom ISO9001:2015 är meriterande Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort Rekrytering sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer