Söker du ett spännande och praktiskt arbete? Gillar du varierande dagar med teamarbete och mycket kundkontakt? Då kan du vara den vi söker! Om jobbet Just nu söker vi sommarhjältar som vill stärka upp våra team i Ryds Bilglas verkstäder runt om i Sverige. Hos oss kommer du att hjälpa ordinarie personal med reparation och byte av bilglas, mottagande av kunder samt även visst administrativt arbete. På jobbet hos oss blir ingen dag den andra lik. Vi gillar utmaningar och testar gärna nya idéer för att hitta de mest effektiva och bästa lösningarna. Vi värdesätter samarbete och att alla ställer upp för varandra när det behövs. Om oss Ryds Bilglas är den ledande svenska aktören inom reparation och byte av bilglas. Vi grundades som ett familjeföretag, och den känslan lever kvar i hela vår verksamhet – det är en del av vår kultur. Vi hjälps åt när det behövs och ställer upp för varandra – inom teamet, med andra verkstäder och i övriga delar av organisationen. Vi peppar, inspirerar och lär av varandra hela tiden, för tillsammans blir vi starkare och bättre. Arbetstid: Måndag-Fredag, 7-16 eller 8-17 Placering: Tjänsten finns på orter i hela Sverige. Du anger i din ansökan vilken ort du är intresserad av att arbeta i. Är du intresserad av att arbeta på flera verkstäder - skicka in en separat ansökan per verkstad! Kvalifikationer För oss är dina personliga egenskaper viktigare än din tidigare arbetslivserfarenhet. Det viktigaste är att du är intresserad, serviceinriktad, driven och vill utvecklas tillsammans med oss. Du har alltid kundens bästa i fokus och strävar efter att leverera service och kvalitet på hög nivå. Därför är det viktigt att du inte bara trivs med praktiskt arbete, utan även uppskattar kundkontakt och kan hantera vissa administrativa uppgifter. Vi värdesätter en stark laganda och ser gärna att du har förmågan att samarbeta med dina kollegor genom att dela erfarenheter och stötta varandra i det dagliga arbetet. Du är flexibel, initiativtagande och räds inte att ta ansvar, samtidigt som du är lyhörd och har lätt för att samarbeta. Dessutom behöver du trivas med ett fysiskt och rörligt arbete. Inför tjänsten som sommarhjälte hos Ryds Bilglas söker vi dig som är: - Serviceinriktad - Driven - Initiativtagande - Samarbetsvillig Krav - B-körkort (manuell växellåda) - God svenska i tal och skrift Meriterande - Minst ett (1) års erfarenhet av tidigare serviceyrke - Gått/går en fordonsrelaterad utbildning - God vana av att arbeta med verktyg - Tidigare erfarenhet av att arbeta med fordon Vi arbetar aktivt med våra rekryteringsprocesser och tillsätter tjänster löpande. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig! Ryds Bilglas är den ledande svenska aktören inom reparation och byte av bilglas. Företaget grundades 1947 i Sundsvall av familjen Ryd och är idag verksamt över hela Sverige, med fler än 170 verkstäder och ca 500 anställda. Ryds Bilglas är en del av koncernen Cary Group AB. Med närhet till kunden, högkvalitativa produkter och smarta lösningar hjälper Cary Group kunden att göra enkla och hållbara val. Cary Groups resa startade med Ryds Bilglas och idag tjänar vi kunder genom Europa, med flera kända och framgångsrika varumärken.
We are looking for a Customer Success Manager to join the Spiideo team! Spiideo is a global leader in automated, cloud-based solutions for sports video analysis and streaming. Trusted by thousands of organizations worldwide, Spiideo serves some of the most renowned professional and collegiate teams, media companies, and leagues and federations. Join the Customer Success team if you would love the opportunity to manage some of the top sports organizations across Europe. This role is based in Malmö, Sweden and you will report directly to the VP of Customer Success. The role: You will manage a diverse portfolio of clubs and leagues across Europe and Scandinavia with a primary focus in Germany, Switzerland and Austria. Fluency in German and Swedish is required to effectively manage the German and Scandinavian markets. Core responsibilities: Onboarding & Training: help new customers get onboarded with Spiideo Customer Satisfaction: delivering exceptional guidance, maximize potential Renewals: proactive management to achieve company renewal targets Upsell & Expansion: identify opportunities to maximize and expand usage Churn management: proactively engage to reduce churn and ensure success Relationship building: cultivate strong, trusted partnerships with key stakeholders Process development: ability to coordinate and manage complex implementations What type of customers would you manage? You will manage a portfolio of Sports clubs and Leagues across a variety of sports (Football, Ice Hockey, Basketball, Handball, etc.) using all of Spiideo's products: Spiideo Perform (video analysis), Spiideo Play (streaming), and Spiideo Replay (VAR). Leagues Professional clubs and academies Lower tier professional clubs What we are looking for: Prior Customer Success or Sales experience (at least 2 years) Fluent in German, Swedish and English, both written and spoken Sports tech industry is a bonus Very process-driven and structured approach to working Self-motivated, takes initiative, positive, team-first attitude Excellent ability to train customers via Webinars, 1on1 meetings, etc. Strong problem solving skills Excellent communication and presentation skills Passion for customer success and get joy out of seeing our customers succeed What we can offer: The chance to make an impact in a growing, international SaaS company A friendly and skilled multinational team Access to cutting-edge tools and resources to empower your work Benefits package that includes an extensive pension & insurance package in line with collective agreements, wellness contribution, parental leave benefits and the opportunity to spend two working hours per week on physical activity. Location: Spiideo's office at Lilla Torg 1 in Malmö Remote status: Office first (Hybrid, minimum 3 days in Malmö office per week) Application You will be part of an international team with knowledgable and friendly people from many different nationalities and backgrounds. We welcome applicants from all backgrounds to contribute their unique perspectives, skills, and experiences, fostering a diverse and inclusive workforce across Spiideo. We believe that when the best people work together in an open environment, magic happens. Apply now and become an integral part of our success story! We review new applications continuously.
Vill du vara en del av ett växande företag som erbjuder bra utvecklingsmöjligheter samt bidra till att våra kunder får ett hållbart underhåll av sitt hem? Skicka då in din ansökan redan idag, urval sker löpande! ArbetsbeskrivningSom en del i ett team är ni företagets ansikte utåt när ni utför uppdrag ute hos kund. Arbetet tar till största del plats ute hos olika kunder i och runt Höganäs/Ängelholm och du arbetar utomhus på hustak. Din uppgift kommer vara att tvätta tak & fasader. Det är ett varierande arbete med många olika moment. Resor med övernattning kan förekomma. Du erbjuds vid start relevant utbildning i att arbete med tryck och höghöjdsarbete, tidigare erfarenhet av detta är givetvis meriterande. Så småningom kommer du även att erbjudas spännande utvecklingsmöjligheter samt vara delaktig i planering och mer avancerade projekt. ProfilDetta är ett fysiskt krävande arbete, som sätter stora krav på din förmåga att arbeta med kroppen, händerna och olika verktyg. Du ingår i ett team av två eller tre taktvättare därav lägger vi stor vikt vid att du är bra på att samarbeta, kommunicera, hantera feedback och framför allt att du tycker om att hugga i och jobba hårt. Arbetet med att tvätta tak kan innebära oväntade utmaningar vad gäller yta, mått och dylikt, vi letar därför efter dig som är lösningsorienterad, vågar ta egna initiativ och komma med kreativa idéer. Givetvis ser vi också att du är flexibel, snabblärd och att du bidrar med en god stämning till ditt team, och vid eventuell kundkontakt. Krav för att söka tjänsten Erfarenhet av Högtryckstvätt, snickeri, takläggning eller liknande Att du har B-körkort Att du behärskar det svenska språket i tal och skrift Följande är meriterande Utökad B-körkort - B96 eller BE Erfarenhet av ställningsbyggnation Erfarenhet av taktvätt, takmåling & fasadtvätt. Vad innebär det att arbeta som taktvättare hos Takteam? Mycket frihet under ansvar Goda möjligheter till utveckling Varierande vardag med olika typer av uppdrag hos våra kunder Du får vara med och påverka de beslut som fattas för Takteams och vår utveckling Goda förmåner och arbetsvillkor Delta i diverse tävlingar med bonussystem Om anställningen Lön: Fast lön Placering: Höganäs/Ängelholm Tillträde: From 1 Mars eller enligt överenskommelse Anställningsvillkor: Säsong alt Heltid, 6 månaders provanställning. Arbetstider: Måndag-fredag 07-16/ flex. Bra att känna till Vi efterfrågar i ansökan ditt personnummer då vi begär utdrag ur belastningsregister på samtliga av våra kandidater. Att ange personnummer är frivilligt. Ta chansen till ett roligt, fysiskt jobb, med goda möjligheter till att utvecklas och växa. Välkommen med din ansökan! Första urval kommer att ske löpande. OBS: Ansökan tas endast emot via vår hemsida.
Söker du ett spännande och praktiskt arbete? Gillar du varierande dagar med teamarbete och mycket kundkontakt? Då kan du vara den vi söker! Om jobbet Just nu söker vi sommarhjältar som vill stärka upp våra team i Ryds Bilglas verkstäder runt om i Sverige. Hos oss kommer du att hjälpa ordinarie personal med reparation och byte av bilglas, mottagande av kunder samt även visst administrativt arbete. På jobbet hos oss blir ingen dag den andra lik. Vi gillar utmaningar och testar gärna nya idéer för att hitta de mest effektiva och bästa lösningarna. Vi värdesätter samarbete och att alla ställer upp för varandra när det behövs. Om oss Ryds Bilglas är den ledande svenska aktören inom reparation och byte av bilglas. Vi grundades som ett familjeföretag, och den känslan lever kvar i hela vår verksamhet – det är en del av vår kultur. Vi hjälps åt när det behövs och ställer upp för varandra – inom teamet, med andra verkstäder och i övriga delar av organisationen. Vi peppar, inspirerar och lär av varandra hela tiden, för tillsammans blir vi starkare och bättre. Arbetstid: Måndag-Fredag, 7-16 eller 8-17 Placering: Tjänsten finns på orter i hela Sverige. Du anger i din ansökan vilken ort du är intresserad av att arbeta i. Är du intresserad av att arbeta på flera verkstäder - skicka in en separat ansökan per verkstad! Kvalifikationer För oss är dina personliga egenskaper viktigare än din tidigare arbetslivserfarenhet. Det viktigaste är att du är intresserad, serviceinriktad, driven och vill utvecklas tillsammans med oss. Du har alltid kundens bästa i fokus och strävar efter att leverera service och kvalitet på hög nivå. Därför är det viktigt att du inte bara trivs med praktiskt arbete, utan även uppskattar kundkontakt och kan hantera vissa administrativa uppgifter. Vi värdesätter en stark laganda och ser gärna att du har förmågan att samarbeta med dina kollegor genom att dela erfarenheter och stötta varandra i det dagliga arbetet. Du är flexibel, initiativtagande och räds inte att ta ansvar, samtidigt som du är lyhörd och har lätt för att samarbeta. Dessutom behöver du trivas med ett fysiskt och rörligt arbete. Inför tjänsten som sommarhjälte hos Ryds Bilglas söker vi dig som är: - Serviceinriktad - Driven - Initiativtagande - Samarbetsvillig Krav - B-körkort (manuell växellåda) - God svenska i tal och skrift Meriterande - Minst ett (1) års erfarenhet av tidigare serviceyrke - Gått/går en fordonsrelaterad utbildning - God vana av att arbeta med verktyg - Tidigare erfarenhet av att arbeta med fordon Vi arbetar aktivt med våra rekryteringsprocesser och tillsätter tjänster löpande. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig! Ryds Bilglas är den ledande svenska aktören inom reparation och byte av bilglas. Företaget grundades 1947 i Sundsvall av familjen Ryd och är idag verksamt över hela Sverige, med fler än 170 verkstäder och ca 500 anställda. Ryds Bilglas är en del av koncernen Cary Group AB. Med närhet till kunden, högkvalitativa produkter och smarta lösningar hjälper Cary Group kunden att göra enkla och hållbara val. Cary Groups resa startade med Ryds Bilglas och idag tjänar vi kunder genom Europa, med flera kända och framgångsrika varumärken.
Söker du ett spännande och praktiskt arbete? Gillar du varierande dagar med teamarbete och mycket kundkontakt? Då kan du vara den vi söker! Om jobbet Just nu söker vi sommarhjältar som vill stärka upp våra team i Ryds Bilglas verkstäder runt om i Sverige. Hos oss kommer du att hjälpa ordinarie personal med reparation och byte av bilglas, mottagande av kunder samt även visst administrativt arbete. På jobbet hos oss blir ingen dag den andra lik. Vi gillar utmaningar och testar gärna nya idéer för att hitta de mest effektiva och bästa lösningarna. Vi värdesätter samarbete och att alla ställer upp för varandra när det behövs. Om oss Ryds Bilglas är den ledande svenska aktören inom reparation och byte av bilglas. Vi grundades som ett familjeföretag, och den känslan lever kvar i hela vår verksamhet – det är en del av vår kultur. Vi hjälps åt när det behövs och ställer upp för varandra – inom teamet, med andra verkstäder och i övriga delar av organisationen. Vi peppar, inspirerar och lär av varandra hela tiden, för tillsammans blir vi starkare och bättre. Arbetstid: Måndag-Fredag, 7-16 eller 8-17 Placering: Tjänsten finns på orter i hela Sverige. Du anger i din ansökan vilken ort du är intresserad av att arbeta i. Är du intresserad av att arbeta på flera verkstäder - skicka in en separat ansökan per verkstad! Kvalifikationer För oss är dina personliga egenskaper viktigare än din tidigare arbetslivserfarenhet. Det viktigaste är att du är intresserad, serviceinriktad, driven och vill utvecklas tillsammans med oss. Du har alltid kundens bästa i fokus och strävar efter att leverera service och kvalitet på hög nivå. Därför är det viktigt att du inte bara trivs med praktiskt arbete, utan även uppskattar kundkontakt och kan hantera vissa administrativa uppgifter. Vi värdesätter en stark laganda och ser gärna att du har förmågan att samarbeta med dina kollegor genom att dela erfarenheter och stötta varandra i det dagliga arbetet. Du är flexibel, initiativtagande och räds inte att ta ansvar, samtidigt som du är lyhörd och har lätt för att samarbeta. Dessutom behöver du trivas med ett fysiskt och rörligt arbete. Inför tjänsten som sommarhjälte hos Ryds Bilglas söker vi dig som är: - Serviceinriktad - Driven - Initiativtagande - Samarbetsvillig Krav - B-körkort (manuell växellåda) - God svenska i tal och skrift Meriterande - Minst ett (1) års erfarenhet av tidigare serviceyrke - Gått/går en fordonsrelaterad utbildning - God vana av att arbeta med verktyg - Tidigare erfarenhet av att arbeta med fordon Vi arbetar aktivt med våra rekryteringsprocesser och tillsätter tjänster löpande. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig! Ryds Bilglas är den ledande svenska aktören inom reparation och byte av bilglas. Företaget grundades 1947 i Sundsvall av familjen Ryd och är idag verksamt över hela Sverige, med fler än 170 verkstäder och ca 500 anställda. Ryds Bilglas är en del av koncernen Cary Group AB. Med närhet till kunden, högkvalitativa produkter och smarta lösningar hjälper Cary Group kunden att göra enkla och hållbara val. Cary Groups resa startade med Ryds Bilglas och idag tjänar vi kunder genom Europa, med flera kända och framgångsrika varumärken.
Söker du ett spännande och praktiskt arbete? Gillar du varierande dagar med teamarbete och mycket kundkontakt? Då kan du vara den vi söker! Om jobbet Just nu söker vi sommarhjältar som vill stärka upp våra team i Ryds Bilglas verkstäder runt om i Sverige. Hos oss kommer du att hjälpa ordinarie personal med reparation och byte av bilglas, mottagande av kunder samt även visst administrativt arbete. På jobbet hos oss blir ingen dag den andra lik. Vi gillar utmaningar och testar gärna nya idéer för att hitta de mest effektiva och bästa lösningarna. Vi värdesätter samarbete och att alla ställer upp för varandra när det behövs. Om oss Ryds Bilglas är den ledande svenska aktören inom reparation och byte av bilglas. Vi grundades som ett familjeföretag, och den känslan lever kvar i hela vår verksamhet – det är en del av vår kultur. Vi hjälps åt när det behövs och ställer upp för varandra – inom teamet, med andra verkstäder och i övriga delar av organisationen. Vi peppar, inspirerar och lär av varandra hela tiden, för tillsammans blir vi starkare och bättre. Arbetstid: Måndag-Fredag, 7-16 eller 8-17 Placering: Tjänsten finns på orter i hela Sverige. Du anger i din ansökan vilken ort du är intresserad av att arbeta i. Är du intresserad av att arbeta på flera verkstäder - skicka in en separat ansökan per verkstad! Kvalifikationer För oss är dina personliga egenskaper viktigare än din tidigare arbetslivserfarenhet. Det viktigaste är att du är intresserad, serviceinriktad, driven och vill utvecklas tillsammans med oss. Du har alltid kundens bästa i fokus och strävar efter att leverera service och kvalitet på hög nivå. Därför är det viktigt att du inte bara trivs med praktiskt arbete, utan även uppskattar kundkontakt och kan hantera vissa administrativa uppgifter. Vi värdesätter en stark laganda och ser gärna att du har förmågan att samarbeta med dina kollegor genom att dela erfarenheter och stötta varandra i det dagliga arbetet. Du är flexibel, initiativtagande och räds inte att ta ansvar, samtidigt som du är lyhörd och har lätt för att samarbeta. Dessutom behöver du trivas med ett fysiskt och rörligt arbete. Inför tjänsten som sommarhjälte hos Ryds Bilglas söker vi dig som är: - Serviceinriktad - Driven - Initiativtagande - Samarbetsvillig Krav - B-körkort (manuell växellåda) - God svenska i tal och skrift Meriterande - Minst ett (1) års erfarenhet av tidigare serviceyrke - Gått/går en fordonsrelaterad utbildning - God vana av att arbeta med verktyg - Tidigare erfarenhet av att arbeta med fordon Vi arbetar aktivt med våra rekryteringsprocesser och tillsätter tjänster löpande. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig! Ryds Bilglas är den ledande svenska aktören inom reparation och byte av bilglas. Företaget grundades 1947 i Sundsvall av familjen Ryd och är idag verksamt över hela Sverige, med fler än 170 verkstäder och ca 500 anställda. Ryds Bilglas är en del av koncernen Cary Group AB. Med närhet till kunden, högkvalitativa produkter och smarta lösningar hjälper Cary Group kunden att göra enkla och hållbara val. Cary Groups resa startade med Ryds Bilglas och idag tjänar vi kunder genom Europa, med flera kända och framgångsrika varumärken.
Kullabygdens DBT-hem är en del av Nytida/Friab som arbetar för att förändra livet för barn, unga och vuxna som behöver omsorg och behandling som leder till förändring. Vi är specialister inom DBT samt arbetar med flera olika metoder som är KBT inriktade. Målet är att skapa hållbara förändringar till flickor i åldern 14-20 år med psykisk ohälsa samt självskadabeteende oftast i kombination med olika destruktiva betende. Kullabygdens DBT-hem består av Hulta gård, Villa Lerhamn samt stödboende. Enheternas primära behandlingsmetod är dialektisk beteendeterapi som kombineras i individualterapi samt färdighetsträning på gruppnivå. Vi erbjuder dig ett spännande jobb med varierande arbetsuppgifter där du kan växa i din roll som behandlare. Du som söker kommer att få goda kunskaper i DBT-färdigheter samt möjligheten att bli bättre på det du gör genom stöd från kollegor, chefer och handledare. Kullabygdens DBT-hem söker nu behandlare/sommarvikarier Vi ser gärna att du har relevant utbildning, gärna socionom/beteendevetare 180 HP alt socialpedagog/behandlingspedagog (YH). Du har med fördel arbetat i en liknande roll, har erfarenhet av behandlingssamtal och förmår skapa trygghet och tillit i samspel med klienten. Du har erfarenhet av att arbeta med behandling i grupp samt goda kunskaper om evidensbaserade behandlingsmetoder som till exempel DBT, KBT, ACT och MI. Dina kvalifikationer För att arbeta hos oss ska du ha ett genuint intresse för att arbeta med människor, du ska ha lätt för att skapa förtroendefulla relationer samtidigt som du kan sätta gränser och vara tydlig i din vuxenroll. Du är duktig på att hantera situationer där även stress förekommer och förstår vikten av att vara självgående, ha förmåga att ta egna beslut och kunna ta tag i uppkomna situationer. För att trivas i rollen bör du vara driven att uppnå utsatta mål samt tycker om att samarbeta med kollegor likväl som att arbeta självständigt. Du är tydlig och beslutsam, har hög integritet, är professionell och respektfull i ditt bemötande. Du känner arbetsglädje, har självdistans och humor samt gillar skiftningar i arbetsintensitet där det ibland är en mer stilla vardag varvat med högt tempo med fokus på lösningar. Du är prestigelös och tycker om att lära dig nya saker. Som behandlingspersonal arbetar du i direkt behandlingsarbete med våra ungdomar. Du kommer även att arbeta med kontaktmannaskap, vilket innebär att du ansvarar för en eller flera ungdomar. I arbetet ingår det att samverka med deras familjer/nätverk, socialsekreterare och andra aktörer. För att säkerställa att uppdrag och mål uppfylls arbetar vi strukturerat med genomförandeplaner i behandlingsarbetet. Du ansvar tillsammans med din ungdom/dina ungdomar för att upprätta och följa upp den enskildes genomförandeplan. Vi ser gärna att du har vana att dokumentera. I ditt arbete behöver du vara förberedd på att kunna hantera svåra situationer så som att möta våra ungdomar när de är nedstämda såväl som upprörda. Du behöver kunna hantera situationer som tex om en ungdom självskadat. Du ska kunna hantera stressfyllda situationer och ha modet att sätta gränser och vara konsekvent i ditt arbete med våra ungdomar även under svåra stunder. Du ska visa att du står tryggt och stadigt kvar även när stormen lagt sig. I arbetet ingår också att upprätthålla vardagliga rutiner och struktur så som tex städning, matlagning, skjutsa ungdomar till skola, aktiviteter etc. Körkort är ett krav. Vi kommer kalla till intervjuer löpande. Den som erbjuds anställning krävs enligt lagen om registerkontroll utdrag ur rikspolisstyrelses belastningsregister.
Är du en driven ekonom som trivs i en roll med variation och ansvar? Gillar du att arbeta både strategiskt och operativt och vill vara en del av ett företag där din kompetens verkligen gör skillnad? Då kan det här vara en tjänst för dig! Om rollen – en spännande och utvecklande möjlighet Som ekonom hos oss får du en bred och dynamisk roll där du blir en viktig del av företagets ekonomifunktion. Du kommer att vara del av Lindinvents-koncernens ekonomiteam och arbeta både i nära samarbete med ekonomikollegorna samt nära ledning och övriga funktioner i företaget. Som del av ekonomifunktionen är du med och säkerställer att företaget efterlever lagar och regler och att ständigt förbättra och förfina våra processer och arbetsmetoder. Dina arbetsuppgifter omfattar projektekonomi, uppföljning, fakturering, fraktbokningar till utlandet, löneberäkning, kontoavstämningar samt hantering av kund- och leverantörsreskontra. Du kommer också att vara involverad i månads- och årsbokslut samt ekonomisk rapportering och analys för att bidra till välgrundade affärsbeslut. Detta är en omväxlande roll där du både stärker ekonomifunktionen och driver utredningsarbete samt förbättringsåtgärder. Under det kommande året byter vi affärssystem, och din erfarenhet av systemimplementering blir en viktig del av processen. Utöver de ekonomiska arbetsuppgifterna ser vi gärna att du är flexibel och kan stötta i administrativa uppgifter vid behov, såsom att hantera växeln, ta emot gäster och sköta allmänna kontorsuppgifter. Är du den vi söker? För att trivas i rollen tror vi att du har några års erfarenhet av arbete inom ekonomi och känner dig trygg i att hantera olika ekonomiska processer. Du har god förståelse för redovisning, fakturering och löneadministration. Har du dessutom erfarenhet import och export och av exportfraktbokning är det en stor fördel. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att ha arbetet i större affärssystem, lönesystem och tidrapporteringssystem. Du bör också ha grundläggande förståelse för momsregler och skatteregler. Har du erfarenhet av affärssystemet Jeeves så är det meriterande. Vi vet att du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, redovisning eller liknande, och om du dessutom har utbildning inom lön är det ett extra plus. Personliga egenskaper vi värdesätter Som person är du social och utåtriktad och trivs med att samarbeta med både kollegor och kunder. Du är noggrann och ansvarstagande, vilket gör att du alltid håller hög kvalitet i ditt arbete. Din analytiska förmåga hjälper dig att se mönster och dra slutsatser utifrån siffror, och din strukturerade och ordningsamma sida gör att du håller reda på flera parallella processer samtidigt. Eftersom vi är ett företag med högt tempo och ständiga utvecklingsmöjligheter ser vi gärna att du är en person som har uthållighet, driv och gillar att få saker gjorda. Vad vi erbjuder dig Hos oss får du en omväxlande och utvecklande roll i ett företag där vi värdesätter engagemang och driv. Vi tror på att ge våra medarbetare möjlighet att växa och utvecklas, och du kommer att få arbeta i en dynamisk miljö där du har chans att påverka och bidra till företagets framgång. Låter det som en roll för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan – vi ser fram emot att få lära känna dig och se hur du kan bidra till vårt team!
VA Gruppen Film & Spol AB är ca 20 anställda och omsätter ca 40 MSEK. Vi ingår i VA Nordic koncernen som består av 10 bolag i södra delen av Sverige. Koncernen omsätter cirka 800 MSEK och har närmre 300 anställda och huvudkontor i Trelleborg. Tillsammans är vi ledande inom VA i södra Sverige och innehar spetskompetens inom mark, vatten och avlopp. Vi har en stor egen maskinpark och genom våra gemensamma kunskaper och erfarenheter utför vi bland annat drift och underhållsarbete, ny- och ombyggnationer, schaktfri ledningsförnyelse, projektering och mätteknik, miljö- och geotekniska undersökningar, film- och spolteknik och mycket mer. VA Gruppen Film & Spol AB växer och har nya kunder på ingång och söker därför självgående förare till våra Spolbilar, du ska ha tidigare erfarenhet av liknande arbete. Vi sätter Teamkänslan högt och alla på VA Gruppen är i samma lag och arbetar mot gemensamt satta mål. I rollen som Spolbilschaufför kommer du tillsammans med våra andra duktiga medarbetare vara en viktig kugge i vår organisation. Dina arbetsuppgifter Arbetsdagen kommer att vara varierande med allt från att spola stora huvudledningar till stopp i fastigheter, rengöring av bassänger, tömning av toabodar, dagvattenbrunnar, skötsel av olje- och fettavskiljare. Vi letar efter någon med rätt inställning som är: Lösningsorienterad Initiativrik och självständig Van att ha många bollar i luften Van att samarbeta C-kort är ett krav och det är meriterande om du har CE-kort, Arbete på väg eller har arbetat med oljeavskiljare då vi är ackrediterade av Swedac för kontroll och besiktning. Du ska också ha goda kunskaper i Svenska, i både tal och i skrift. Som person behöver du ha god fysik, du ska vara punktlig, ansvarsfull och redo att arbeta självständigt. Vi lägger stor vikt vid att du är lösningsorienterad och kan hitta lösningar på problem som uppstår under dagen. Du ska förstå betydelsen av skötsel & underhåll av tilldelade fordon. Du har ett trevligt sätt mot våra kunder och dina kollegor. Du kommer utgå från en av våra depåer i till exempel Trelleborg eller Södra Sandby. Beredskap kommer ingå i tjänsten. Vi har kollektivavtal och vi erbjuder alla anställda ett generöst Friskvårdsbidrag. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med en provanställning på 6 månader. Vi tittar löpande på ansökningarna så vänta inte med din ansökan, sista ansökningsdag är 2025-03-31 Varmt välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om tjänsten kontakta: Freddie Seth – 0790-63 14 87, [email protected] Viktor Kindmo – 0709-76 49 03, [email protected]
Välkommen att vara med på en fantastisk utvecklingsresa inomretail, Kjell & Company och inte minst, rollen som butikschef!Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våramedarbetaresförmåga att lösa kundens problem på bästavis! Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points.I en Service Point vi främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Chef eller ledare?- vi söker dig som ser skillnaden mellan ordens innebörd och som inser att båda delarna behövs för att skapa en välfungerande enhet och ett team som utvecklas. Vi kräver ingen tidigare erfarenhet från chefsrollen men du behöver vara en person som under en längre tid funderat på rollen som ledare, så pass att du har en tydlig bild över vad du kommer att stå för som chef och ledare. Kanske är du just nu din arbetsplats bästa medarbetare och redo att ta nästa kliv? Du har mest troligtett stort intresseför ledarskap, älskar försäljning och genom ditt team vill skapa framgång,samtidigt som du brinner för att ge service i världsklass varje dag. Vi söker dig som: Är ödmjuk, socialt kompetent, driftig och energifylld. Älskar att sälja och att ta stort ansvar för både din egen och andras prestationer.. Kan förmedla mål, samt att på ett coachande sätt driva gruppen mot dessa. Har intresse och kunskap kring produkterna vi säljer. Är resultat-och-målfokuserad. Är stabil, mogen och beslutsam i ditt agerande. Viser gärna att du har: -Erfarenhet av ledarskap i någon form, gärna från detaljhandeln. -Erfarenhet av försäljning till slutkonsument. Vad erbjuder vi dig? I rollen som butikschef driver du, tillsammans med dina säljare,din butiksom din egen. Du har ett gediget stöd ifrån Huvudkontoret som gör att du får bästa förutsättningar att fokusera på det operativa ledarskapet och utvecklingen av ditt team. Vi värdesätter ett nära ledarskapgenomhög butiksnärvaro ochi rollen kommer du ha ett tätt nära samarbetemeddin regionchef som både stöttar, utvecklar och agerar bollplank. Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsom butikschef: -Skapa ett effektivt och välfungerande team i din butik. -Förvalta och utveckla den höga nivån av kundnöjdhet som vi verkar för. -Arbeta för en välskött butik och ett välorganiserat lager Första åretges duen gedigen introduktiontill rollen– allt för att ge dig bästamöjligaförutsättningar som butikschef hos oss! Vill du veta mer om hur är det att jobbapå Kjell & Company? Övrigt Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Grundlön enligt detaljhandelsavtalet baserad på högsta möjliga branschvana + ansvarstillägg på runt 4500 kr. Utöver det finns möjlighet till bonus om 45 000 per kvartal. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag och vassa internutbildningar. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Josefin, People and Culture Kjell & Company
Välj ett jobb för att visa detaljer