Nu söker vi på Vardaga Villa Fridsbo två undersköterskor med bra erfarenhet för tillsvidareanställning. Tjänsterna är på mellan 75-85%. Känner du dig manad och kan du med handen på hjärtat titulera dig som en positiv och lösningsorienterad person vill vi gärna att du fyller i ansökan och skickar in redan idag! Det här får du hos oss: • Introduktionsutbildning som gör ditt arbete enklare • En coachande och stöttande chef som jobbar tillsammans med dig i vardagen • Tydliga arbetssätt och rutiner som förenklar ditt jobb • Självklart har vi även friskvårdsbidrag, skobidrag, arbetskläder och kollektivavtal Om Villa Fridsbo I Kävlinge kommun ligger vackra Villa Fridsbo, ett nytt äldreboende med generös innergård och 60 lägenheter för personer med demenssjukdom och omvårdnadsbehov. Huset är tre våningar högt med 20 lägenheter per våningsplan. Boendet ligger i östra delen av Löddeköpinge, och byggs i tre våningar. Löddeköpinge ligger i direkt anslutning till E20 vilket gör att man enkelt tar sig hit från både Landskrona i norr och Malmö i söder. Vi erbjuder en individuellt anpassad omsorg med hjärta, integritet och valfrihet och stort fokus på aktiviteter för våra boende. Som till exempel odling och fika i vår trädgård och vårt orangeri, promenader, gymnastik, bingospel, pubkvällar med dans och naturligtvis firande av våra högtider. Som undersköterska är du oerhört viktig! Din uppgift är att ge livskvalitet. Livskvalitet ger du till stor del med hjälp av ditt goda bemötande. Med hjälp av dig kan våra boende behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Du ser varje person och tolkar vad de behöver. Samtidigt lär du dig mycket om omvårdnad, åldrande och hur man bemöter människor. Du står närmast den boende och har tillsammans med dina kollegor därmed en nyckelroll i teamet med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut. En väldigt viktig del i teamarbetet är att du är noga med att skriva social dokumentation. Med hjärtat på rätta stället Hos oss får du arbeta i en stark kultur där vi drivs av vår vision: Vi gör världen lite bättre, en människa i taget. Det är oerhört viktigt att du delar vår vision och våra fyra värderingar som genomsyrar vår verksamhet: Respekt Hos oss har alla rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Respekt ska visas både boende, deras närstående, kollegor och chefer. Ansvar Hos oss har vi medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder. Enkelhet Hos oss är det enkelt att påverka och att vara medarbetare eller kund. Kunskap Hos oss reflekterar vi, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens Tillsammans jobbar vi kontinuerligt med att säkra att värdegrunden genomsyrar vårt bemötande, både till varandra och alla som bor hos oss. Din erfarenhet och kunskap Vi ser att du är utbildad undersköterska och har arbetat några år inom äldreomsorgen. God datorvana samt erfarenhet och förståelse av dokumentation är en nyckel för att lyckas. Mycket goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav. För att klara av arbetet måste du vara villig och beredd att ta delegering som krävs. Om du delar våra värderingar och har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Vi tror att du: - lockas av ett varierat arbete och tycker om att möta människor i olika situationer - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar - har ett bemötande i världsklass - har en positiv grundsyn på dig själv och din omvärld - ser lösningarna istället för att fokusera på problemen - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-03-31. Anställning kan ske löpande under rekryteringsprocessen gång. Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Sysselsättningsgrad: Enligt överenskommelse Arbetstider: Dag och kväll inklusive helger Har du frågor? Kontakta gärna: Verksamhetschef Karl-Oskar Bjurling via mail, [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post eller telefon. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Kommunal , kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se
Är du en naturlig ledare? Har du energi, tycker om att ta initiativ och är ansvarstagande? Häng med på vår resa mot en mer hållbar och hälsosam värld! Erfarenhet av liknande roll är meriterande. Vi erbjuder: Programmet ”Växa och Gro” som ger dig möjlighet att utvecklas inom företaget. Kollektivavtal – för att säkerställa schyssta arbetsvillkor. En rolig arbetsplats med fantastiska kollegor. Friskvård. Ansök idag. Vi ser fram emot att träffa dig! ÖVRIG INFORMATION Anställningsgrad: 75-100% efter överrenskommelse Plats: Baltzargatan, Malmö Lön: Timlön - vi är anslutna till Visita och följer kollektivavtal Förmåner: Friskvårdsbidrag, förmånlig personallunch, sociala aktiviteter och trevligaste kollegorna. Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan komma att bli tilsatt innan sista ansökningsdatum.
Har du energi, tycker om att ta initiativ och är ansvarstagande? Häng med på vår resa mot en mer hållbar och hälsosam värld! Du måste vara minst 18 år och kunna jobba dagtid,kväll & helg. Vi erbjuder: Programmet ”Växa och Gro” som ger dig möjlighet att utvecklas inom företaget. Kollektivavtal – för att säkerställa schyssta arbetsvillkor. En rolig arbetsplats med fantastiska kollegor. Friskvård. Ansök idag. Vi ser fram emot att träffa dig! ÖVRIG INFORMATION Anställningsgrad: Deltid 75% Plats: Baltzargatan, Malmö Lön: Timlön - vi är anslutna till Visita och följer kollektivavtal Förmåner: Friskvårdsbidrag, förmånlig personallunch, sociala aktiviteter och trevligaste kollegorna. Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
DITT NYA ARBETE Skapland AB (tidigare Green Landscaping Skåne AB) växer! Vi behöver förstärka vårt team i Helsingborg med erfarna parkarbetare. Vi är en av Skånes ledande aktörer inom skötsel och finplanering av utemiljöer. Vi hjälper såväl offentliga som privata fastighetsägare med deras utemiljöer. Vårt mål är att bli kundens förstahandsval och för att lyckas krävs det ett sammanhållet och engagerat arbete av oss alla på Skapland. Du kommer att bli en viktig kugge i hjulet! Vi söker parkarbetare med erfarenhet inom skötsel och underhåll till säsongen 2025. Du kommer att arbeta ute hos våra kunder i Helsingborg. Som parkarbetare hos oss har du både frihet och ansvar att planera din dag och ta stort ansvar för utförandet av dina arbetsuppgifter. Du kommer att utföra skötsel och underhåll ute hos våra kunder enligt gällande avtal. I de dagliga arbetsuppgifterna ingår t ex skötsel av grönytor så som beskärning, renhållning och plantering. Du jobbar självständigt och i team och utför arbetet inom gällande tidplaner. Anställningen är en säsongsanställning på heltid med start omgående. Lön enligt avtal. Kollektivavtal finns. VEM ÄR DUVi söker dig som har erfarenhet som skötselarbetare inom gata och park. Du är en lagspelare som tar stort eget ansvar. Som person är du ansvarstagande, positiv och drivande. Vi lägger stor vikt på personligt engagemang och samarbetsförmåga. Det är meriterade om du har trädgårdsutbildning, yrkesbevis i växtkunskap och beskärning och/eller utbildning i motorsåg och röjsåg. Du trivs med att jobba utomhus oavsett väder och är inte rädd för att ta i. B-körkort är ett krav. Du gör dig väl förstådd på svenska i både tal och skrift. KONTAKT OCH ANSÖKANFör mer information om tjänsten kontakta gärna Eimantas Poderis, Produktionschef, 070-108 71 35. Läs mer om oss på www.skapland.se Skicka in din ansökan så snart som möjligt då tillsättning sker löpande. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Våra assistansanvändare runt om i Klippan söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet samt bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en kvinna i 67 års åldern bosatt i Tomelilla har goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift har tidigare erfarenhet av arbete som personlig assistent har god fysik och kan utföra förflyttningar i arbetet ingen pälsdjursallergi kan arbeta under perioden 2025 06 13 - 2025 09 14 Det är även meriterande om du: har erfarenhet av arbete med taklyft eller liknande hjälpmedel Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Tjänsten är ett sommarvikariat och är på ca 75%. Tjänsten innebär arbete under dagtid, kvällstid och nattetid. Arbetstiderna är varierade och kan vara exempelvis kl. 8:00-19:00, 10:00-19:00, 8:00-16:00, 8:00-00:00 eller 10:00-00:00. Startdatum 2025 06 13 och slutdatum 2025 09 14. Det finns möjlighet att börja med en timanställning omgående och hoppa in vid behov. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Omgående eller enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Utifrån lagstiftning krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Därav behöver du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister inför en eventuell anställning. Ytterligare information kommer om du går vidare i rekryteringsprocessen. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Katarina Roos [email protected]
Våra assistansanvändare runt om i Helsingborg söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på Apoteket Norringen i Kristianstad. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Norringen kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa Apoteket Norringen är ett av våra topp 100-apotek som ligger i utkanten av Kristianstad, tillsammans med ÖB och ICA Kvantum, och har många receptkunder. Det finns även möjlighet att arbeta på våra andra apotek i Kristianstad. Våra apotek är kompletta med samtliga roller tillsatta, och vi erbjuder en trivsam arbetsmiljö med bra parkering precis utanför dörren. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 08-19, lördagar 10-16, söndagar 11-16. Välkommen till Apoteket!
Om företaget Sedan 2001 har Tribia varit en ledande aktör inom digitala samarbetslösningar för byggbranschen. Med fokus på att förbättra och effektivisera projektgenomförandet erbjuder Tribia marknadsledande lösningar som stödjer hela byggprocessen – från projektering till överlämning. Tribia är en del av Addnode Group, ett börsnoterat bolag som möjliggör investeringar i innovation och utveckling. Med 80 engagerade medarbetare och över 100 000 användare i Norden erbjuder Tribia en arbetsplats präglad av framåtanda, hjälpsamhet och en ambition att skapa projektlycka för både kunder och medarbetare. Om tjänstenSom Advisor hos Tribia spelar du en nyckelroll i att hjälpa kunder maximera värdet av Tribias digitala samarbetslösningar. Du blir en strategisk rådgivare som arbetar nära kunderna för att optimera deras arbetsprocesser och projektframgång. I rollen ansvarar du för att säkerställa att kunder får bästa möjliga nytta av Tribias lösningar genom analys, rådgivning och utbildning. Du leder onboardingprocesser, genomför workshops och identifierar möjligheter för förbättrade samarbeten och arbetsflöden. Din insats bidrar till att stärka kundrelationer och driva långsiktig kundutveckling. Huvudsakliga ansvarsområden: Onboarding av nya kunder och säkerställande av framgångsrik implementering av Tribias lösningar. Genomföra workshops och analysera kundens arbetsprocesser för att optimera informationshantering och samarbete. Utveckla starka och långsiktiga kundrelationer i nära samarbete med försäljning och support. Identifiera behov och erbjuda skräddarsydd rådgivning och merförsäljning av konsulttjänster. Stödja produktutveckling genom att dela insikter och specialistkompetens från kundinteraktioner. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har en naturlig förmåga att bygga förtroende och skapa värde för kunder. Du drivs av att förstå kundens behov och leverera lösningar som gör skillnad. Din analytiska förmåga och ditt rådgivande arbetssätt gör dig till en uppskattad partner både internt och externt. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet av kundutveckling inom komplexa miljöer med flera intressenter – gärna inom bygg- eller anläggningsbranschen. En rådgivande och relationsskapande approach med stark problemlösningsförmåga. Förmåga att självständigt leda projekt och driva kundutveckling framåt. God kommunikativ förmåga på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Erfarenhet av SaaS-lösningar eller digitala samarbetsverktyg är meriterande. Har bakgrund och erfarenhet från byggbranschen. Har relevant högre utbildning alternativt tidigare relevant arbetslivserfarenhet. Hos Tribia får du frihet att styra din egen vardag med stöd av en erfaren och engagerad ledning. Du blir en del av en kultur som präglas av nyfikenhet och pålitlighet – värderingar som genomsyrar både arbetsvardagen och relationerna med kunder. Du erbjuds kontinuerlig kompetensutveckling, möjligheten att påverka och en arbetsplats där humor och gemenskap är en naturlig del av dagen. Övrig information Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Vi söker ny kollega till köket! Hos oss på Pinchos lever och utvecklas våra värderingar och vårt engagemang i varje medarbetare. Därför är det viktigt att hitta fina människor som passar in i just vår kultur och i vår restaurangmiljö för när alla trivs och mår bra så fungerar även jobbet bättre! Till köket på Pinchos välkomnar vi många gäster varje dag och gör allt för att bemöta deras förväntingar. Med många gäster kommer ett högt tempo och det gäller att behålla ett lugn, fokus och att hitta glädjen i mötet med våra gäster vid luckan. Vi arbetar för en blandning av kompetenser och erfarenheter i våra kök, vilket innebär att vi ska kunna erbjuda dig med kockerfarenhet en utvecklande arbetsplats. Men vi vill lika gärna välkomna dig som är helt ny i vår bransch. Då krävs det inte att du är utbildad kock eller har flera års erfarenhet, men det du saknar i kunskap får du ta igen med ett driv av att vilja lära! Vilka är vi? På Pinchos tror vi på att leverera en WOW-upplevelse både till våra kunder men också till våra anställda. Vi uppmuntrar alla anställda att vara sig själva, och att just din unika personlighet tillsammans med alla andras är det som utgör Pinchos personlighet! Pinchos är ett restaurangkoncept baserat på en svensk originalidé från Göteborg 2012. Huvudkontoret är tillika etablerat i Göteborg. Förutom att erbjuda ett brett, varierat utbud av smårätter i lokaler med extravagant dekor utmärker sig Pinchos också genom att vara världens första app-restaurang. Sedan starten har våra gäster tagit både oss, vår app och vår mat till sina hjärtan. 2014 öppnades konceptet upp för franchisetagare och 2017 startades en internationell etablering. I dagsläget har kedjan över 70 restauranger och expanderar stadigt. Vi erbjuder olika stora deltidstjänster i restaurangen, allt från 4h/v upp emot 10h/v i genomsnitt under v26-32. Vi är väldigt måna om att man är villig att arbeta på alla positioner restaurangen har att erbjuda, allt från kök och disk, till baren. Vid anställning för sommaren finns det möjlighet att börja arbeta extra redan innan, samt förlängd anställning efter sommaren. Vi kan erbjuda dig en rolig arbetsplats stora möjligheter att utvecklas i kedjan ett innovativt koncept fantastiska kollegor För att passar bra hos oss tror vi att du har tidigare erfarenheter från arbete i restaurang och kök är minst 18 år gammal är flexibel och innovativ trivs med högt tempo uppskattar gästkontakten som våra öppna kök erbjuder sprider positiv energi omkring dig är bra på att säkerställa kvalitet är snabb, noggrann och effektiv kan och vill bjuda på dig själv Låter det som något för dig? Intervjuer sker löpande så skynda dig att söka!
Välj ett jobb för att visa detaljer