Postiljonen är ett särskilt boende med inriktning demens och somatik fördelat på 24 platser. Det är ett av våra profilboende med fokus på utemiljö som vårdmiljö och frisk luft samt vacker natur. Boendet är beläget i centrala Höllviken med promenadstråk runt knuten. Kollektivtrafik finns ett stenkast bort och parkering görs på närliggande platser. Hos oss blir du en del av en positiv och lärande kultur med chefer som stöttar och utvecklar dig i din roll som vårdbiträde / undersköterska och i din utveckling på Forenede Care. Du är vår viktigaste resurs och är med och växer tillsammans med oss. I tjänsten som vårdbiträde / undersköterska arbetar du med vård och omsorg utifrån kundens önskemål, i enlighet med biståndsbeslut och alltid med stort fokus på kvalitet. Du arbetar exempelvis med att hjälpa till med personlig hygien, förberedelser och servering av måltider, svara på larm och att finnas där som socialt umgänge. Det sociala umgänget är en viktig del av vårt arbete för att alla våra boende ska få leva livet, hela livet. Det kan handla om alltifrån att samtala, spela spel, åka på utflykt, ta en cykeltur eller hitta på någon rolig aktivitet tillsammans. Du arbetar även med delegerande arbetsuppgifter från legitimerad personal i form av läkemedelsgivning och träning. Som sommarvikarie hos oss har du goda chanser att få nya vikariat. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu flera kollegor till sommaren med varierande sysselsättningsgrader med startdatum enligt överenskommelse. Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift Vi ser det även som meriterande ifall du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg och demensvård. För att trivas i tjänsten bryr du dig om dina medmänniskor, är bra på att skapa relationer, har ett stort engagemang och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Känner du igen dig i ovan? Sök redan idag, vi rekryterar löpande! Innan vi erbjuder anställning ska du uppvisa oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister: Kontrollera egna uppgifter, e-tjänst | Polismyndigheten. Vi efterfrågar även uppvisning av giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss tillsammans för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med cirka 7400 medarbetare. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998. På Forenede Care bryr vi oss om varandra med fokus på trivsel, engagemang och arbetsglädje. Vår värdegrund med värdeorden ansvar, engagemang och omtanke är en naturlig del av vårt arbete. Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, för samhälle och för vår framtid så kommer du känna dig hemma hos oss på Forenede Care. Du är efterlängtad - välkommen till oss! Lön Enligt överenskommelse. Kollektivavtal finns. Tillträde Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag 2025-03-16 Kontaktperson Elin Nilsson, Verksamhetschef Telefonnummer: 0733-150183 Mailadress: [email protected]
Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatan i centrala Malmö på Södra Förstadsgatan bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: Är nyfiken och engagerad som person Tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har en enastående hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga och är van att göra affärer via telefon Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Vi erbjuder: En heltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö Generös lönemodell utan lönetak (våra mest erfarna säljare har en snittlön på ca 45.000-55.000kr). Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.
Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatan i centrala Malmö på Södra Förstadsgatan bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: Är nyfiken och engagerad som person Tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har en enastående hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Vi erbjuder: En heltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö Generös lönemodell med garanti utan lönetak Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.
This is us Qinshift and Avenga merge together to start a new era of technology that matters. Leveraging the power of innovations, we are on a journey to shape the future of work, and we are inviting you to co-create it with us. This is the job As an Engineering Manager within Dynamics one of your most important tasks will be to create and foster a community for the team that’s built on sharing knowledge, a sense of belonging and a high level of collaboration. You will lead this community by example, not just by being a strong leader who acts as a role model – but also by being someone who can deep-dive into a technical issue and facilitate a possible solution. You’ll do this by staying up to date with different industry trends, new technologies and best practices whilst working on different projects for at least 80% of your time. Your team will consist of a group of professionals who you will encourage to grow and evolve in their individual trajectories. You’ll conduct regular performance evaluations and provide constructive feedback that involves clear objectives suited for the team member. You will resolve disputes between employees and technical discussions with clients if needed. You will work actively, both globally and locally, to find fulfilling assignments to the team and balance the workload within the team to ensure the utilization goals are met. You will ensure company processes and standards are followed within the team, share relevant information but most importantly drive a positive culture where all team members contribute. You will collaborate both globally within your competence as well as locally within Engineering. This is you To succeed as an Engineering Manager within Dynamics, we believe that you have an extensive background as a developer, architect, or similar roles to be able to help and guide your team. You’re well versed in Microsoft Power Platform-suite and are experienced in different features within the Azure-platform. With your prior experience you’re also familiar with best practices, and overall know-how in which the team members are working with. You’re passionate about the well-being and development of your team-members and you thrive in a role where you can inspire and bring out the best in them. You know how to address uncertainties and help facilitate the business going forward, this might come in the form of giving and receiving direct feedback but also prioritizing the right tasks. You’re experienced in the consulting role, preferably in an international organization, and consider yourself versatile regarding different technologies, agile methods, and technical solutions. With a genuine interest in technology, you help your team members evolve within their competence development and making the right technical decisions. You consider yourself a highly communicative and flexible individual who is able to create long-lasting relationships built on trust. Skills: • You’re well versed in the Power Platform-portfolio (certifications is a plus) • Several years of experience as a consultant • Being a senior developer/architect • Knowledge and experience in the Azure platform What awaits you at Avenga x Qinshift? Through our values, Better Minds, Bolder Ideas and Bigger Hearts, we strive to provide you with the tools, the autonomy, the trust, and assistance you need to excel. Enjoy benefits like private health insurance, well-being programs, flexible and hybrid work models, laptops and gear, trainings, language classes, social events, great offices, and more. We take pride in the diverse skills and character of our teams, welcoming everyone to apply and contribute to our collective strength. We process the applications on an ongoing basis, which could mean that the process ends before the final application date, so don't wait to apply.
Vill du forma en hållbar framtid tillsammans med oss? När Eolus grundades 1990 var vi en föregångare i Sverige. Vi kan med ödmjuk stolthet konstatera att vi banade väg för kommersialisering av vindkraftsindustrin i Sverige. Från småskalig, innovativ energiproduktion i nära samarbete med visionära kunder har vi växlat upp mot nya horisonter där varken geografiska avstånd eller tekniska utmaningar stoppat oss. Över 30 år senare är vi ett av Sveriges mest etablerade börsbolag inom projektering av förnybar energiproduktion, med verksamhet i flera länder. Vi söker nu en redovisningsekonom, välkommen med din ansökan! I rollen som Redovisningsekonom arbetar du med självständigt redovisningsarbete för externa vindkraftsbolag där Eolus är ansvariga för drift och förvaltning. Du kommer ha ett helhetsansvar för redovisningen och din roll innefattar främst: Löpande redovisning Upprättande av bokslut Årsredovisningar Deklarationer Kassaflödesprognoser Budgetering Rapportering samt kontakt med bank, bolagsverket och revisorer Redovisning enligt IFRS standard Vi söker dig som trivs i en kommunikativ roll där du har en löpande kontakt med kunder och andra samarbetspartners. För att vara framgångsrik i rollen behöver du vara noggrann, serviceminded och van vid att arbeta strukturerat mot deadlines. Vi tror att du kommer trivas hos oss om du uppskattar och bidrar till en arbetsmiljö som kännetecknas av ödmjukhet, engagemang och professionalism. Vi förväntar oss att du har minst 4 års erfarenhet från en liknande roll, en relevant postgymnasial utbildning samt goda kunskaper i excel och relevanta system. Då du i ditt arbete kommer arbeta med internationella kunder, ser vi även att du förutom svenska har goda kunskaper i engelska, både muntligt och skriftligt. Detta är en heltidstjänst med placering på vårt huvudkontor i Hässleholm. Eolus kontor är centralt beläget med goda pendlingsmöjligheter. Vi tillämpar en hybrid arbetsmodell och det finns även möjlighet att arbeta viss tid från vårt kontor i Malmö. Om du vill veta mer om denna roll, vänligen kontakta CFO Catharina Persson på 0709-32 97 77 och ansök med ditt CV via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Vi söker dig som är motiverad, engagerad, driven och som vill jobba med försäljning. Bli en del av vårt härliga team. Hos oss får du utbildning och möjligheten att ta nästa steg i din karriär Vi söker dig som: Kan jobba heltid, Måndag - Fredag Talar och skriver flytande svenska Har starka kommunikationsförmågor Är målmedveten och drivs av positiva resultat Vill utvecklas inom försäljning och service Vad vi erbjuder: En konkurrenskraftig lön plus hög provisionsmodell. Utbildningar och daglig coachning Möjligheten att klättra inom företaget Jobba i centrala Malmö Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning med inledande provanställning 6 Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan direkt då vi rekryterar löpande. Om Swedish Brands Swedish Brands är ett dynamisk och framåtblickande företag som hjälper Sveriges främsta varumärken. Med vår kärnkompetens inom försäljning och marknadsföring, fokuserar vi på att skapa värde för våra kunder.
Om Nova Psykiatri Nova Psykiatri är ett nystartat och snabbväxande företag grundat av psykologer, med målet att ha både Sveriges nöjdaste patienter och medarbetare. Vi har huvudkontor i Stockholm men även mottagningar i andra städer. Om rollen Vi söker nu legitimerade psykologer för att stärka vårt team i Malmö. Vi har även annons ute för PTP-Psykolog i Stockholm, som du kan hitta här. Primära arbetsuppgifterna: Utföra neuropsykiatriska utredningar av både vuxna och barn, med primär frågeställning ADHD och/eller Autism. Arbetet sker främst i eller i närheten av den stad där du är baserad, men kan även ske på orter längre bort. Du bör alltså vara bekväm med visst resande i tjänsten. Delar av utredningarna kan ske digitalt, men utförs primärt fysiskt tillsammans med patienten. Utöver utredningar kan det bli aktuellt att en del av arbetet sker med andra arbetsuppgifter. Dessa uppgifter kommer dock tas fram i samråd med dig, för att vara någonting som du tycker är roligt och givande. Exempel på vad övriga arbetsuppgifter kan vara: Handledning av PTP-Psykologer eller Psykologpraktikanter. Bidra i att förbättra företagets processer. Delta i arbete i andra delar av verksamheten, exempelvis i marknadsföring, rekrytering mm. Hålla internutbildningar. Utveckla behandlingsprogram för patienterna efter genomförd utredning. Vem vi söker Leg. Psykolog. Erfarenhet av utredningar sedan tidigare är meriterande men inget krav. Vi letar efter dig som är intresserad av att kombinera effektivitet, kvalitet och patientnöjdhet i ditt arbete. Du är social och driven, gillar att utvecklas och är öppen för förändringar. Du ser patienten som någon vars förväntningar du alltid vill försöka överträffa, och du vill hela tiden förbättras. Vi letar främst efter rätt person snarare än rätt erfarenhet. Så länge du är psykolog så uppmuntrar vi dig att söka även om du inte har erfarenhet av arbetsuppgifterna. Vad vi erbjuder Möjlighet att få vara med tidigt på en spännande företagsresa mot att ha Sveriges nöjdaste patienter och anställda. Stor grad av frihet och eget ansvar, med så lite interna möten som möjligt. Flexibla arbetstider. Möjlighet att lägga upp arbetsveckorna på ett sätt som passar dig. Hybrid: Arbeta delar av arbetet hemifrån om du vill. Support i rollen av psykologassistenter som hjälper dig med mycket av det administrativa i arbetet, så att du kan fokusera så mycket som möjligt på arbetet med patienterna. Var med och påverka och förbättra verksamheten om du vill. Förbättringsidéer uppmuntras starkt. Konkurrenskraftig lön samt framtida möjligheter till bonus. Tjänstepension. Friskvårdsbidrag: 5000 SEK per år. 5 veckors semester, med 1 extra semesterdag för varje år du är kvar på företaget. Användarvänlig teknik: Nova erbjuder Macbook till alla anställda, samt ipads för all testning. Utöver det får du bl.a. skärm, hörlurar och kamera för hemarbete, samt nya och användarvänliga system att arbeta i. Möjligheter till vidareutbildningar såväl internt som externt. Sociala aktiviteter tillsammans såsom AWs, fester och events tillsammans med kollegor. Plats: Malmö Anställningsform: Heltid Hur går processen till? Ansökan: Fyll i dina kontaktuppgifter, ladda upp ditt cv och svara på ett par flervalsfrågor (Personligt brev behövs ej). Har du ditt cv färdigt bör det inte ta mer än ett par minuter. Tester: Som nästa steg i rekryteringsprocessen kommer du att genomföra två psykometriska tester, som tar 20-30 minuter styck att genomföra. Dessa hjälper oss att objektivt och rättvist bedöma alla kandidater. Intervju: Går du vidare bokar vi in 1–2st intervjuer. Intervjuerna är till dels för att lära känna dig, men även för att du ska kunna ställa frågor om oss och tjänsten, för att se om det känns som en match för oss båda. Intervjuerna kan antingen ske på vårt kontor i Stockholm eller digitalt, du väljer själv. På Nova värderar vi rätt person och att vi har blandade erfarenheter och kunskaper. Sök därför gärna om du är intresserad, även om du inte tror dig ha rätt erfarenheter.
This is us Qinshift and Avenga merge together to start a new era of technology that matters. Leveraging the power of innovations, we are on a journey to shape the future of work, and we are inviting you to co-create it with us. This is the job As a Senior Power BI Developer at Avenga x Qinshift, you'll join our Business Intelligence Discipline, transforming data into business insights while also contributing to the development of our client relationships. Your daily tasks will involve gathering and integrating data from various complex sources, designing and implementing data models and creating sleek business critical reports and dashboards for our costumers. You will analyse data to spot trends and patterns, optimize solutions for performance and scalability and ensure robust data governance. Furthermore, you will provide technical support and training to users, guiding them to effective use of Power BI features. Collaboration and knowledge sharing with teams across the organization and clear communication with stakeholders are part of the role, alongside staying updated with the latest developments in Power BI and data analytics. This is you We believe you are a detail-oriented and analytical person with strong leadership capabilities, with around 4+ years of experience within business intelligence or similar roles. You excel in a collaborative environment and have experience working with large-scale BI solutions in complex organizations. Your ability to translate business needs into technical requirements and insights is key. You should be comfortable working in both Swedish and English, spoken and written. Skills: • Visualization and Dashboard Design • DAX/M/Power Query • Data Modelling • Data integration including Power BI Gateway • Performance Optimization • Power BI Service/Power BI Report Server (for example reporting and publishing, enterprise administration and security) Nice-to-have skills: • Experience with Azure Data Factory or SSIS • Familiarity with Microsoft Fabric • Experience with SQL Data Warehouse and/or Snowflake development • Proficiency with GIT What awaits you at Avenga x Qinshift? Through our values, Better Minds, Bolder Ideas and Bigger Hearts, we strive to provide you with the tools, the autonomy, the trust, and assistance you need to excel. Enjoy benefits like private health insurance, well-being programs, flexible and hybrid work models, laptops and gear, trainings, language classes, social events, great offices, and more. We take pride in the diverse skills and character of our teams, welcoming everyone to apply and contribute to our collective strength. We process the applications on an ongoing basis, which could mean that the process ends before the final application date, so don't wait to apply.
Om vårdcentralen I Bromölla har Kry två vårdcentraler, Kry Storgatan och Kry Årup, med totalt cirka 55 medarbetare och cirka 12 000 listade patienter. Vårdcentralerna leds idag av samma verksamhetschef som till sin hjälp har medicinsk rådgivare och chefsstöd. Vårdcentralerna erbjuder en omväxlande miljö där vårdpersonalen möter och rådgör många patienter på mottagningen. Vårdcentralerna har även uppdraget läkarmedverkan, råd och stöd gentemot Bromölla kommun. Vårdcentralen kännetecknas av ett modernt arbetssätt, innovation, nytänkande och patientcentrerad vård. Om rollen Du har en central roll i de sedvanliga uppgifterna på mottagningen där du får möjlighet att möta många olika patienter. Du får möjlighet att arbeta både fysiskt på vårdcentralen och delvis på distans. Vårdcentralen lägger stor vikt vid att arbeta nära patienten, med kontinuitet och med fokus på att i samarbete mellan olika professioner uppnå bästa möjliga vård. Kvalifikationer & egenskaper Legitimerad fysioterapeut. Erfarenhet som fysioterapeut inom svensk sjukvård. Erfarenhet som fysioterapeut inom svensk primärvård är starkt meriterande. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Goda tekniska kunskaper. Du arbetar evidensbaserat, är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du har en god samarbetsförmåga och är lyhörd mot både kollegor och patienter. Vi erbjuder dig Möjlighet att jobba utifrån vår unika Kry-modell bland annat skapad för att öka tillgängligheten för våra patienter. En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Tillgång till ett stort välutrustat gym Nära samarbete med en fysioterapeut på samma vårdcentral samt två fysioterapeuter på vår andra vårdcentral i Bromölla. Interna och externa utbildningar. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Kollektivavtal, generöst friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Om Kry Kry lanserades 2015 och driver både digital och fysisk sjukvård i Sverige, Norge, Frankrike och Storbritannien. Kry är Sveriges tredje största vårdgivare och har 72 mottagningar runt om i landet som integreras med den digitala vården. Detta möjliggör hög kvalitet, tillgänglighet och kontinuitet. Kry levererar över 200 000 konsultationer per månad. Kry har aldrig och kommer aldrig att vara ett vanligt vårdbolag. Vår primärvård bygger på enkla grundprinciper: Det ska vara enkelt att komma åt vården. Vården ska vara kostnadseffektiv. Vår medicinska kvalitet och personalens arbetsmiljö ska vara i absolut toppklass. Vården ska styras och designas av kliniker som förstår sjukvård på djupet. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Anställning: Tillsvidareanställning (med inledande provanställning 6 mån). Arbetstider: Vardagar, dagtid. Plats: Bromölla. Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta verksamhetschefen, [email protected]. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post på grund av GDPR. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.
Vi på Sway Sourcing söker en erfaren Finance Controller till vår kund i Lund. Är du analytisk, noggrann och har erfarenhet av kommunal verksamhet? Då kan detta uppdrag vara något för dig! Om uppdraget I rollen som Finance Controller kommer du att stödja chefer inom samhällsbyggnadsförvaltningen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Framtagning av budgetunderlag Löpande ekonomisk uppföljning och analys Prognosarbete Uppföljning och styrning av förvaltningens utförarverksamhet Implementering och styrning av tidredovisning för en ny enhet Fokus ligger särskilt på månadsuppföljningen för april samt att säkerställa en fungerande process för tidredovisning inom kart- och mätenheten. Vem vi söker För att lyckas i rollen ser vi att du har: Civilekonomexamen eller motsvarande Flerårig arbetslivserfarenhet av liknande befattning Erfarenhet från kommunal verksamhet, särskilt teknisk förvaltning Mycket goda kunskaper i Excel Analytisk förmåga och noggrannhet Förmåga att arbeta pedagogiskt och utvecklingsinriktat Meriterande Erfarenhet från egen utförarverksamhet Kunskap i Antura och Raindance Omfattning och villkor Start: Så snart som möjligt Slutdatum: 31 maj 2025 (möjlighet till förlängning i 6 månader) Plats: På plats i Lund Omfattning: 20 timmar per vecka Vi hanterar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Sista ansökningsdag är 11 februari 2025. Ansök nu och bli en del av ett spännande uppdrag! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Välj ett jobb för att visa detaljer