År 2012 började vi på BHG vår resa med en stark vilja att återuppfinna och omdana detaljhandeln. Idag är vi en utav de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden. Vi har utöver våra nordiska verksamheter också en betydande närvaro i övriga Europa, liksom på utvalda marknader utanför Europa. Hemfint Group är en del av BHG Group och består av de framgångsrika e-handelsbolagen Hemfint, Outl1 och Trendrum. Hemfint Groups omsättning 2023 uppgick proforma till ca 800 MSEK. På BHG arbetar våra 2 500 anställda varje dag för att skapa den ultimata shoppingupplevelsen online. Vårt huvudkontor finns i Malmö. Läs mer här: https://www.wearebhg.com/sv Leveranschef (lager/logistik/kundservice) - E-handel - till framgångsrika Hemfint Group Är du en skicklig ledare som är redo att axla ett spännande ansvar på ett framgångsrikt och snabbväxande företag? Älskar du nöjda kunder och har du lätt för att se helheten och få din organisation med dig? Är du dessutom duktig på att driva utveckling och ständig förbättring? Då är detta din nästa utmaning! På Hemfint Group erbjuds du en spännande nyckelroll där du blir en viktig kugge i att fortsätta bygga en framgångsrik organisation. Som Leveranschef ansvarar du för företagets hela efterköpskundresa – från leverans och after sales-service till reklamations- och returhantering. Kunden står i fokus och du utvecklar och bygger organisationen för att skapa nöjda kunder. Du ansvarar för den dagliga driften av lager, logistik och kundservice (en organisation på 40–60 personer) där varje funktion har sin chef som rapporterar till dig. Du rapporterar till VD och blir en nyckelperson i företagets ledningsgrupp. Låter det som en spännande utmaning? Skicka in din ansökan! Dina arbetsuppgifter är bl.a.: Driva, utveckla och effektivisera eftermarknadsprocesser Definiera strukturer, KPI:er och mål, och kontinuerligt följa upp dessa Bygga en skalbar verksamhet som kan växa under högsäsong och skala ner under lågsäsong Skapa en kundorienterad kultur som kännetecknas av ansvar, transparens och can do-attityd Arbeta nära VD för att uppnå företagets strategiska mål Din Profil: Vi söker dig som har en relevant utbildning inom t.ex. ekonomi, logistik eller management och minst 2–3 års erfarenhet från ledarskap. Du har också god förståelse av e-handel och minst 3–5 års relevant erfarenhet från operativa roller inom lager/logistik och/eller kundservice. Du är en prestigelös, kommunikativ och god ledare som har förmåga att sätta upp mål och motivera och få med dig dina medarbetare på resan mot att uppnå målen. Du har en utpräglad servicekänsla och ett tydligt kundfokus i allt du gör. Du har en förmåga att se helheten, men kan också arbeta hands-on med både människor och system och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hugga i när det behövs. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt lager i Broby. Tillträde snarast. I denna rekrytering samarbetar Hemfint Group med Standby Workteam. Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, på 0733 763 988. Välkommen med din ansökan!
Med över 1.200 butiker i 47 länder finns NEW YORKER representerat i hela världen och vi fortsätter växa som ett framgångsrikt Young Fashion-företag. Med ett team på över 23.000 arbetar vi i framkant med stor vikt på samarbete och gemenskap. Tack vare vår passion för mode, vår spontanitet och effektivitet har vi lyckats vara en del av modevärlden i över 40 år. Bli en del av vårt team! Om tjänsten I rollen som Rekryterare hos oss arbetar du nära våra chefer och verksamheten för att säkerställa en professionell och kvalitativ rekryteringsprocess. Du driver dina processer självständigt och stöttar våra chefer i hela rekryteringsprocessen från kravprofilsmöte till annonsering, search, kontakt med kandidater, referenstagning och erbjudande. Du ansvarar för flera parallella rekryteringsprocesser och du arbetar strategiskt med frågor inom kompetensförsörjning och säkerställer att vi rekryterar in rätt kompetens i rätt tid. Det gäller också att vara uppfinningsrik och nytänkande för att hitta nya vägar för att nå ut till rätt målgrupp. Huvudsakliga arbetsområden • Ansvara för alla rekryteringsprocessen • Genomföra telefonintervjuer och anställningsintervjuer • Vara aktiv och målgruppsorienterad vid sociala nätverk och karriärnätverk • Kartlägga och headhunta lämpliga kandidater • Kontinuerlig utveckling och utbyggnad av nätverk och talangpool I samband med rekrytering och projekt kommunicera och stärka New Yorkers Employer branding • Omvärldsbevakning och marknadsföringsaktiviteter • Stöd för onboardingprocessen • Arbetet innebär resor Din profil • Utbildning inom HR, rekrytering och/eller handel och mode • Arbete inom detaljhandeln • Strukturerad, organiserad och tänker gärna strategiskt och långsiktigt • Teamorienterad • Kommunikativ, tydlig och lyhörd • Flexibel • Gärna erfarenhet från modebranschen • Mycket goda kunskaper i Engelska • Goda kunskaper i Microsoft Office, främst Excel Vi erbjuder Ett bra team är det viktigaste för oss, för utan ett bra team skulle även den bästa planen gå i stöpet. Hos oss finner du en tydlig och kommunikativ miljö som efterlever New Yorkers mission: Med passion och mod förverkligar vi idéer som blir till trender. Du kommer sitta på vårt Nordiska huvudkontor i Malmö nära centralen. Arbetstid/Varaktighet: Heltid med tillträde enligt överenskommelse. Upplysningar lämnas av: Human Resorces Department Nordic Countries [email protected] Ansökningar: Vi tar inte emot några ansökningar per post eller e-mail, endast via extern webbplats, se länk. Ansökningar som inkommer per post, mail eller i butik behandlas inte. Vi behandlar ansökningar löpande så inkom med din ansökan så snart som möjligt men allra senast 25.07.2025. Det vore kul att ha dig i vårt team - välkommen med ansökan och CV! New Yorker Sverige KB
Ett sommarjobb. på Österlen Börja omgående o så jobb fram till i mitten av augusti. Du kommer vara anställd hos oss men jobba ute hos vår kund Du ska kunna hålla ett högt tempo, gilla att samarbeta o att jobba i kök. Dag, kväll o helg så tiderna varierar. Viktigt att du är punktlig. flexibel och har erfarenhet från att jobba i kök. Du måste prata och förstå svenska och helst även engelska Bra om du har bil o kökort men man kan åka kollektivt.
År 2012 började vi på BHG vår resa med en stark vilja att återuppfinna och omdana detaljhandeln. Idag är vi en utav de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden. Vi har utöver våra nordiska verksamheter också en betydande närvaro i övriga Europa, liksom på utvalda marknader utanför Europa. Hemfint Group är en del av BHG Group och består av de framgångsrika e-handelsbolagen Hemfint, Outl1 och Trendrum. Hemfint Groups omsättning 2023 uppgick proforma till ca 800 MSEK. På BHG arbetar våra 2 500 anställda varje dag för att skapa den ultimata shoppingupplevelsen online. Vårt huvudkontor finns i Malmö. Läs mer här: https://www.wearebhg.com/sv Leveranschef (lager/logistik/kundservice) - E-handel - till framgångsrika Hemfint Group Är du en skicklig ledare som är redo att axla ett spännande ansvar på ett framgångsrikt och snabbväxande företag? Älskar du nöjda kunder och har du lätt för att se helheten och få din organisation med dig? Är du dessutom duktig på att driva utveckling och ständig förbättring? Då är detta din nästa utmaning! På Hemfint Group erbjuds du en spännande nyckelroll där du blir en viktig kugge i att fortsätta bygga en framgångsrik organisation. Som Leveranschef ansvarar du för företagets hela efterköpskundresa – från leverans och after sales-service till reklamations- och returhantering. Kunden står i fokus och du utvecklar och bygger organisationen för att skapa nöjda kunder. Du ansvarar för den dagliga driften av lager, logistik och kundservice (en organisation på 40–60 personer) där varje funktion har sin chef som rapporterar till dig. Du rapporterar till VD och blir en nyckelperson i företagets ledningsgrupp. Låter det som en spännande utmaning? Skicka in din ansökan! Dina arbetsuppgifter är bl.a.: Driva, utveckla och effektivisera eftermarknadsprocesser Definiera strukturer, KPI:er och mål, och kontinuerligt följa upp dessa Bygga en skalbar verksamhet som kan växa under högsäsong och skala ner under lågsäsong Skapa en kundorienterad kultur som kännetecknas av ansvar, transparens och can do-attityd Arbeta nära VD för att uppnå företagets strategiska mål Din Profil: Vi söker dig som har en relevant utbildning inom t.ex. ekonomi, logistik eller management och minst 2–3 års erfarenhet från ledarskap. Du har också god förståelse av e-handel och minst 3–5 års relevant erfarenhet från operativa roller inom lager/logistik och/eller kundservice. Du är en prestigelös, kommunikativ och god ledare som har förmåga att sätta upp mål och motivera och få med dig dina medarbetare på resan mot att uppnå målen. Du har en utpräglad servicekänsla och ett tydligt kundfokus i allt du gör. Du har en förmåga att se helheten, men kan också arbeta hands-on med både människor och system och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hugga i när det behövs. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt lager i Broby. Tillträde snarast. I denna rekrytering samarbetar Hemfint Group med Standby Workteam. Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, på 0733 763 988. Välkommen med din ansökan!
Är du en erfaren markanläggare som är ute efter nya möjligheter? Är du beredd att axla en ansvarstagande roll inom ett utvecklande företag? Vill du ha möjlighet att växa in i en roll som markanläggare i takt med att företaget växer? Då kan det vara dig vi söker! Söderlindh Entreprenad söker just nu markanläggare till avdelningen för entreprenadarbete till verksamheten i Malmö och i Helsingborg. Ansök här! Som markanläggare hos Söderlindh Entreprenad kommer du att arbeta med allt inom mark- och anläggning så som, grundläggning av nya byggnader, industrihall, husgrunder, VA-arbeten, dränering, vägbyggnation, gång- och cykelbanor, parkeringar samt även ytskikt och innergårdar. För att lyckas i denna roll har du: Minst 5 års erfarenhet av mark- och anläggningsarbeten. Behärska tvåfallslaser och rörlaser. B-körkort. Svenska i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser därför att du är en ordningsam och noggrann lagspelare. Utöver detta är du en naturligt driven och utåtriktad person som är ödmjuk gentemot arbetskamrater, kunder och uppdrag. Du värderar kvalitet högt i ditt dagliga arbete. Söderlindh Entreprenad erbjuder dig: Varierande arbetsdagar. Löpande utbildningar. En trygg anställning med goda anställningsvillkor i form av kollektivavtal, friskvårdsbidrag och försäkring. Låter detta som rätt möjlighet för dig? Då ser vi gärna att du skickar din ansökan tillsammans med CV! I denna rekrytering samarbetar Söderlindh Entreprenad med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryterare David Nyrén, [email protected] / 070 290 51 16. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt. Om Söderlindh Entreprenad: Söderlindh Entreprenad är ett markanläggningsföretag som finns etablerade i Vellinge och Helsingborg med arbetsområde över hela Skåne. Med stor kunskap och erfarenhet erbjuder vi högkvalitativa tjänster inom markentreprenad, trädgårdsskötsel och fastighetsförvaltning till bostads- och vägföreningar, kommuner, stat och landsting och givetvis företag.
År 2012 började vi på BHG vår resa med en stark vilja att återuppfinna och omdana detaljhandeln. Idag är vi en utav de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden. Vi har utöver våra nordiska verksamheter också en betydande närvaro i övriga Europa, liksom på utvalda marknader utanför Europa. Hemfint Group är en del av BHG Group och består av de framgångsrika e-handelsbolagen Hemfint, Outl1 och Trendrum. Hemfint Groups omsättning 2023 uppgick proforma till ca 800 MSEK. På BHG arbetar våra 2 500 anställda varje dag för att skapa den ultimata shoppingupplevelsen online. Vårt huvudkontor finns i Malmö. Läs mer här: https://www.wearebhg.com/sv Leveranschef (lager/logistik/kundservice) - E-handel - till framgångsrika Hemfint Group Är du en skicklig ledare som är redo att axla ett spännande ansvar på ett framgångsrikt och snabbväxande företag? Älskar du nöjda kunder och har du lätt för att se helheten och få din organisation med dig? Är du dessutom duktig på att driva utveckling och ständig förbättring? Då är detta din nästa utmaning! På Hemfint Group erbjuds du en spännande nyckelroll där du blir en viktig kugge i att fortsätta bygga en framgångsrik organisation. Som Leveranschef ansvarar du för företagets hela efterköpskundresa – från leverans och after sales-service till reklamations- och returhantering. Kunden står i fokus och du utvecklar och bygger organisationen för att skapa nöjda kunder. Du ansvarar för den dagliga driften av lager, logistik och kundservice (en organisation på 40–60 personer) där varje funktion har sin chef som rapporterar till dig. Du rapporterar till VD och blir en nyckelperson i företagets ledningsgrupp. Låter det som en spännande utmaning? Skicka in din ansökan! Dina arbetsuppgifter är bl.a.: Driva, utveckla och effektivisera eftermarknadsprocesser Definiera strukturer, KPI:er och mål, och kontinuerligt följa upp dessa Bygga en skalbar verksamhet som kan växa under högsäsong och skala ner under lågsäsong Skapa en kundorienterad kultur som kännetecknas av ansvar, transparens och can do-attityd Arbeta nära VD för att uppnå företagets strategiska mål Din Profil: Vi söker dig som har en relevant utbildning inom t.ex. ekonomi, logistik eller management och minst 2–3 års erfarenhet från ledarskap. Du har också god förståelse av e-handel och minst 3–5 års relevant erfarenhet från operativa roller inom lager/logistik och/eller kundservice. Du är en prestigelös, kommunikativ och god ledare som har förmåga att sätta upp mål och motivera och få med dig dina medarbetare på resan mot att uppnå målen. Du har en utpräglad servicekänsla och ett tydligt kundfokus i allt du gör. Du har en förmåga att se helheten, men kan också arbeta hands-on med både människor och system och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hugga i när det behövs. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt lager i Broby. Tillträde snarast. I denna rekrytering samarbetar Hemfint Group med Standby Workteam. Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, på 0733 763 988. Välkommen med din ansökan!
Ditt uppdrag Som lärare hos oss blir du en del av ett engagerat team bestående av dedikerade kollegor. Varje dag gör vi vårt bästa för att eleverna ska nå sin fulla potential. Du leder arbetet i klassrummet med en varm och tydlig hand och ditt ledarskap präglas av närvaro och inkludering. Ditt huvudsakliga ansvar består av att undervisa i engelska, NO och teknik i grundskolan(årskurs 7), där du planerar, genomför och utvärderar din egen undervisning. Självklart är du öppen för att både ge och ta emot feedback på din undervisning och du strävar ständigt efter att utvecklas som lärare. Mentorskap kan ingå i tjänsten. För att ansöka vill vi att du har Erfarenhet från arbete som lärare. Svensk lärarlegitimation. Behörighet i aktuella ämnen. För att lyckas i rollen vet vi att du är En naturlig ledare med förmåga att skapa struktur och tydlighet i klassrummet. Vänlig och empatisk och har lätt för att bygga goda relationer med elever, kollegor och vårdnadshavare. Har du arbetat i en internationell skolmiljö ser vi det som meriterande! Villkor Anställningsform: Tillsvidare, ferietjänst. Provanställning tillämpas. Tjänstgöringsgrad: 100%. Tillträde: HT 2025. Vi strävar efter att erbjuda en fördomsfri och inkluderande rekryteringsprocess. Vi ser fram emot att ta del av din ansökan, där vi efterfrågar ditt CV men du behöver inte skicka med något personligt brev. För att få veta lite mer om dig vill vi istället att du besvarar ett antal frågor som du hittar om du klickar vidare till ansökan. Om du går vidare efter ansökan kan du komma att få en länk till ett arbetspsykologiskt test. Testerna vi använder tar utgångspunkt i aktuell forskning och fungerar som ett stöd i bedömningen. Våra rekryteringsprocesser består av flera steg, och ofta mer än en intervju. Vi tycker att det är ytterst viktigt att vi ger oss själva den tid som krävs för att få en god bild av varandra - du ska ju välja oss och vi ska välja dig! Emellanåt är det många som söker till en tjänst och då kan processen dra ut något på tiden av den anledningen. Du kan dock vara säker på att vi gör allt vi kan för att hålla dig uppdaterad och återkoppla längs vägen.
Är du en konstruktör inom maskinteknik och drivs av ny innovation och kreativitet? Söker du efter en arbetsplats med god gemenskap och korta beslutsvägar? Tveka inte att skicka in en ansökan! Värmebaronen söker just nu en konstruktör till utvecklingsteamet i industrianläggningen i Österslöv utanför Kristianstad! Som konstruktör hos Värmebaronen kommer du att arbeta tillsammans med produktutvecklare med både innovation och förbättringsarbete av standardsortimentet och utveckling av kundanpassade lösningar, från idé till färdig produkt. Du ansvarar även för att säkerställa produktkvaliteten samt att se till att samtliga krav och standarder uppfylls och att bolaget är ständigt uppdaterat inom dessa. I tjänsten ingår också att bistå supporten med teknisk expertis. För att lyckas i tjänsten har du: Flerårig praktisk erfarenhet av konstruktionsarbete i svetsad plåt Ingenjörsexamen med inriktning maskin. Goda kunskaper i CAD-verktyget Inventor och Vault. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav och du måste kunna läsa och förstå gällande standarder Det är även meriterande om du har kunskaper inom tryckkärl och el. För att lyckas i tjänsten behöver du vara innovativ, kreativ och använda fantasin på ett konstruktivt sätt och se problem som en utmaning och lösa dessa på bästa sätt. Du är självständigt lagd och bra på att leda dig själv samtidigt som du har förmågan att samarbeta med andra i grupp. Du värderar struktur, planering samt ordning och reda och du har lätt för att skapa goda relationer med personer i din omgivning. Din nyfikenhet, kompetens och energi bidrar till att skapa bra tekniska lösningar. Låter detta som rätt möjlighet för dig? Då ser vi gärna att du skickar din ansökan tillsammans med CV! I denna rekrytering samarbetar Värmebaronen med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryterare David Nyren, [email protected] Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt. Om Värmebaronen Värmebaronen är en av Sveriges ledande tillverkare av värmeanläggningar. Våra produkter är kända för hög kvalitet och lång livslängd. Från vår anläggning i Österslöv utanför Kristianstad levererar vi produkter till stora delar av världen och innovationskraften samt tillväxten är god. Då vi vill bli ännu bättre på att anpassa och utveckla våra produkter efter marknadens behov söker vi nu en konstruktör till vårt utvecklingsteam.
År 2012 började vi på BHG vår resa med en stark vilja att återuppfinna och omdana detaljhandeln. Idag är vi en utav de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden. Vi har utöver våra nordiska verksamheter också en betydande närvaro i övriga Europa, liksom på utvalda marknader utanför Europa. Hemfint Group är en del av BHG Group och består av de framgångsrika e-handelsbolagen Hemfint, Outl1 och Trendrum. Hemfint Groups omsättning 2023 uppgick proforma till ca 800 MSEK. På BHG arbetar våra 2 500 anställda varje dag för att skapa den ultimata shoppingupplevelsen online. Vårt huvudkontor finns i Malmö. Läs mer här: https://www.wearebhg.com/sv Leveranschef (lager/logistik/kundservice) - E-handel - till framgångsrika Hemfint Group Är du en skicklig ledare som är redo att axla ett spännande ansvar på ett framgångsrikt och snabbväxande företag? Älskar du nöjda kunder och har du lätt för att se helheten och få din organisation med dig? Är du dessutom duktig på att driva utveckling och ständig förbättring? Då är detta din nästa utmaning! På Hemfint Group erbjuds du en spännande nyckelroll där du blir en viktig kugge i att fortsätta bygga en framgångsrik organisation. Som Leveranschef ansvarar du för företagets hela efterköpskundresa – från leverans och after sales-service till reklamations- och returhantering. Kunden står i fokus och du utvecklar och bygger organisationen för att skapa nöjda kunder. Du ansvarar för den dagliga driften av lager, logistik och kundservice (en organisation på 40–60 personer) där varje funktion har sin chef som rapporterar till dig. Du rapporterar till VD och blir en nyckelperson i företagets ledningsgrupp. Låter det som en spännande utmaning? Skicka in din ansökan! Dina arbetsuppgifter är bl.a.: Driva, utveckla och effektivisera eftermarknadsprocesser Definiera strukturer, KPI:er och mål, och kontinuerligt följa upp dessa Bygga en skalbar verksamhet som kan växa under högsäsong och skala ner under lågsäsong Skapa en kundorienterad kultur som kännetecknas av ansvar, transparens och can do-attityd Arbeta nära VD för att uppnå företagets strategiska mål Din Profil: Vi söker dig som har en relevant utbildning inom t.ex. ekonomi, logistik eller management och minst 2–3 års erfarenhet från ledarskap. Du har också god förståelse av e-handel och minst 3–5 års relevant erfarenhet från operativa roller inom lager/logistik och/eller kundservice. Du är en prestigelös, kommunikativ och god ledare som har förmåga att sätta upp mål och motivera och få med dig dina medarbetare på resan mot att uppnå målen. Du har en utpräglad servicekänsla och ett tydligt kundfokus i allt du gör. Du har en förmåga att se helheten, men kan också arbeta hands-on med både människor och system och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hugga i när det behövs. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt lager i Broby. Tillträde snarast. I denna rekrytering samarbetar Hemfint Group med Standby Workteam. Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, på 0733 763 988. Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Vi söker nu efter en maskinoperatör till en familjär och trevlig arbetsplats i Malmö! Vi söker dig som har ett stort intresse för teknik och som gärna vill utvecklas tillsammans med vår kund ur ett långsiktigt perspektiv. Som maskinoperatör kommer du att övervaka en maskin i tillverkningen. Du kommer även att få vara behjälplig på andra stationer inom produktionen. Start: Omgående. Arbetstid: Dagtid. Förskjuten dagtid kan förekomma. Om företaget Företaget kan erbjuda dig en arbetsplats med stark sammanhållning och en familjär känsla. Här arbetar man tillsammans i teamet och hjälper till vart det behövs, vilket kan ge dig variation och chanser till att utvecklas mer. Det är en platt organisation med korta beslutsvägar mellan kontor och produktion. Din profil För att trivas i rollen tror vi att du har en fallenhet för teknik och vill utvecklas långsiktigt på ett företag! Vi tror att du som söker: - Är noggrann, fokuserad och lyhörd. - Har ett intresse för teknik. - Har tidigare vana som maskinoperatör inom tillverkande industri. - Är flexibel och hjälpsam. Meriterande om du har tidigare vana av tryckeri eller liknande produktion. Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett har sedan 1986 hjälpt tusentals personer inom industribranschen att hitta sitt drömjobb. Våra kunder finns i hela Sverige och Norge och främst inom tillverkande industri och verkstadsindustri. Vi arbetar med ett brett utbud av tjänster, både för kollektivanställda och tjänstemän. Tack vare långsiktigheten i våra uppdrag har många en tryggad anställning på Ikett. Detta har lett till att flera anställda har jobbat hos Ikett i 20+ år. Under den tiden har de fått utvecklas, testa flera uppdrag med en trygg arbetsgivare i ryggen. Ofta är målsättningen att det ska leda till anställning hos kund. På Ikett finns det möjlighet att arbeta lokalt i ditt närområde, men även spännande resejobb i hela Sverige och Norge för dig som vill ut på resande fot. Hos oss får du: Engagerad personal genom hela rekryteringsprocessen som även har kontakt med dig när du börjar jobba hos vår kund. Trygghet där vi värnar om din säkerhet på arbetsplatsen. Möjlighet till utveckling. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as
Välj ett jobb för att visa detaljer