Är du en driven .NET-utvecklare som brinner för systemutveckling och vill arbeta i en agil och framåtlutad miljö? Vi söker dig som vill jobba med innovativa lösningar och varierande uppgifter i alla delar av utvecklingsprocessen! Att jobba som .NET-utvecklare Som en del av utvecklingsteamet kommer fokus ligga på agilt arbete med parprogrammering och kontinuerliga delleveranser. Teamet består av flera mjukvaruutvecklare och en QA-ingenjör, där samarbete och en öppen arbetskultur är centrala delar. Beslut tas så nära tekniken som möjligt, och alla idéer värderas högt för att skapa de bästa lösningarna. Arbetet omfattar hela utvecklingsprocessen, från design till implementation, och innebär nära arbete med både hårdvara och mjukvara. För att trivas i rollen krävs ett intresse för systemdesign, erfarenhet av C#/.NET och en nyfikenhet på ny teknik. Tjänsten är placerad i Lund, med start så snart som möjligt. Att vara konsult hos Nexer Tech Talent Som senior konsult hos Nexer Tech Talent blir du en del av ett nätverk inom tech. Du kommer att vara anställd av Nexer Tech Talent och arbeta som konsult hos vår kund i Lund med start så snart som möjligt, med möjligthet till anställning på sikt. Vi kommer stötta och utmana dig genom hela uppdraget. Vi erbjuder också möjligheter att delta i nätverksträffar, inspirerande föreläsningar och sociala aktiviteter som stärker din roll i vårt konsultteam. Som konsult hos oss finns också möjlighet att bidra som mentor, där du kan dela med dig av din kunskap och erfarenhet till mer juniora kollegor. Vi söker dig som: En relevant akademisk examen, civilingenjör är meriterande. Har flera års erfarenhet av att jobba med C#/.NET. Har jobbat med .NET på Linux. Har ett brinnande intresse för att utveckla och leverera innovativa lösningar. Är självgående, kommunikativ och trygg i att samarbeta med olika intressenter. Har goda kunskaper i svenska och engelska. Ansökan Låter detta som en spännande möjlighet? Vi rekryterar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor, kontakta Tech Recruiter Molly Rytter på [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig! Om Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent är en del av Nexer Group – ett techbolag med djupa rötter i svenskt entreprenörskap och innovation. Med över 2 500 medarbetare i 16 länder och mer än 35 års erfarenhet hjälper vi våra kunder att ligga steget före strategiskt, teknologiskt och kommunikativt.
Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatan i centrala Malmö på Södra Förstadsgatan bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: Är nyfiken och engagerad som person Tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har en enastående hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga och är van att göra affärer via telefon Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Vi erbjuder: En heltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö Generös lönemodell utan lönetak (våra mest erfarna säljare har en snittlön på ca 45.000-55.000kr). Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.
Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatan i centrala Malmö på Södra Förstadsgatan bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: Är nyfiken och engagerad som person Tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har en enastående hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Vi erbjuder: En heltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö Generös lönemodell med garanti utan lönetak Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.
OM KUNDEN " BAT is evolving at pace into a global multi-category business. With products like VELO, VUSE and GLO we are on a mission to decrease the health impact of our industry. To achieve our ambition, we are looking for colleagues who are ready to Be The Change. Come, join us on this journey! We offer a market leading annual performance bonus (subject to eligibility). Our range of benefits varies by country and includes diverse health plans, initiatives for work-life balance, transportation support, and a flexible holiday plan with additional incentives. Your journey with us isn't limited by boundaries; it's propelled by your aspirations. Join us at BAT and become a part of an environment that thrives on internal advancement, where your career progression isn't just a statement – it's a reality we're eager to build together. Seize the opportunity and own your development; your next chapter starts here. You'll have access to online learning platforms and personalized growth programs to nurture your leadership skills. We prioritise continuous improvement within a transformative environment, preparing for ongoing changes. We’re one of the few companies named as a Global Top Employer by the Top Employers Institute – certified in offering excellent employee conditions. Collaboration, inclusion and partnership underpin everything we do here at BAT. We are looking forward to enabling every individual to thrive, regardless of gender, sexual orientation, marital or civil partnership status, gender reassignment, race, religion or belief, colour, nationality, ethnic or national origin, disability, age, skills, experience, education, socio-economic and professional background, veteran status, perspectives and thinking styles. We know that embracing talent from all backgrounds is what makes us stronger and best prepared to meet our business goals. We see the career breaks as opportunities not obstacles. Through The Global Returners program, we support professionals looking to restart their careers after an extended absence from the workforce (e.g. time out caring for family, parental leave, national service, sabbatical and/or starting an own venture). Come bring your difference and see what is possible for you at BAT. Learn more about our culture and our award winning employee experience here. If you require any reasonable adjustments or accommodations to help you perform at your best during the recruitment process, you are encouraged to notify us. We are fully committed to support you by making appropriate arrangements for you to demonstrate your full potential. " ARBETSBESKRIVNING Som maskinoperatör inom produktion av vitt snus är du ansvarig för att se till att maskinen rullar som den ska och att inställningar etc är rätt. Du utför även enklare service och kvalitetskontroller av produkterna vid behov. Maskinmärket är Mertz. Arbetstiderna är förlagda 5-skift och innebär varierande arbetstider (morgon, kväll, natt och helg) 7 timmars pass och 12 timmars pass. DINA KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är intresserad av eller tidigare har arbetat inom produktion eller med maskiner. Då arbetsplatsen är svår att ta sig till utan bil behöver du säkerställa att du kan ta dig till och från arbetet de angivna tiderna ovan. Arbetsplatsen ligger i Fosie i Malmö. Då all dokumentation är på svenska behöver du kunna läsa och förstå svenska obehindrat. Då vår kund ständigt arbetar mot en positiv mångfald på arbetsplatsen ser vi gärna både kvinnliga och manliga sökanden. MERITERANDE Engelska i tal och skrift Tidigare erfarenhet som maskinoperatör Tidigare erfarenhet från livsmedels- eller läkemedelsproduktion OM OSS Job&Talent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan!
Bilmånsson är återförsäljare av Volvo, Renault, Dacia och Hyundai. Vi är idag ca 350 medarbetare och finns i Eslöv, Hörby, Ängelholm, Kristianstad, Sjöbo, Ystad, Simrishamn, Klippan och Lund. Vi säljer bilar och bilrelaterade kringtjänster som ger kunden ett bekvämt och miljövänligt bilägande. Vi strävar efter att vår personal skall känna arbetsglädje och genom engagerat uppträdande värna om företagets traditioner samt spegla våra kärnvärden hjärta & kompetens. Vårt mål är att ha Bil-Sveriges nöjdaste kunder och engagerade medarbetare varav vi ständig har fokus på vårt personal, kvalitets- och miljöarbete. Arbetsuppgifter Som skaderådgivare kommer du att ha en nyckelroll i skadeprocessen genom att säkerställa att vi hanterar varje kunds ärende på bästa möjliga sätt. Du kommer huvudsakligen att arbeta med skade- och garantiärenden och ge rådgivning och service. Du kommer bedöma olika typer av bilskador där det ingår offertframtagning och fakturering. Skaderådgivare har nära samarbete med skadecoach, skadeteamet och försäkringsbolag. Kompetenskrav Du har god fordonskompetens med några års branscherfarenhet. Vi ser det meriterande med kompetens och erfarenhet av skadeprocessen samt god datorvana och kännedom i kalkyl och planeringsystemet Cabas/Cabplan. B-körkort är ett krav. Personliga egenskaper Du är serviceminded och sätter alltid kunden i fokus. Du är noggrann och kvalitetsmedveten. Du har ett professionellt och trevligt förhållningssätt mot kunder och kollegor. Du är en lagspelare men trivs även med att arbeta självständigt Du har förmåga att arbeta strukturerat i ett högt tempo när det krävs Information och kontaktpersoner Har du frågor om tjänsten så ringer du till skadechef Kerstin Lindh Stenberg på telefon 0411-648 19. Anställningsform, omfattning och placeringsort Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med sex månaders provanställning. Tjänstens placeringsort är Kristianstad. Varmt välkommen att skicka in dig ansökan till oss
Har du tidigare erfarenhet av förstklassigt kundbemötande och försäljning via telefon? Drivs du av att jobba efter uppsatta mål? Vill du vara del av en organisation i rörelse där du har en nyckelroll gentemot kunderna? Då ska du söka denna tjänst idag! I din roll som Kundsupport/Innesäljare på HomeMaid arbetar du främst med att erbjuda våra kunder en förstaklassig service via telefon och mejl. Du tar emot inkommande förfrågningar rörande HomeMaids tjänster och sköter tillkommande administration samt jobbar med bland annat uppsökande försäljning via telefon. ARBETSUPPGIFTER Arbeta med nykundsbearbetning Arbeta aktiv med merförsäljning till såväl befintliga som gamla kunder. Supportera kunder via telefon och mejl. Hantera kundärenden såsom av-och ombokningar, kundklagomål, enklare skadeärenden samt avlasta övriga kollegor i av- och ombokningar av tjänster. PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER För att trivas i rollen som Kundsupport/Innesäljare har du tidigare erfarenhet av att arbeta serviceinriktat och kundorienterat. Du har en naturlig fallenhet för att alltid göra det lilla extra samt en flexibilitet som hjälper dig hantera perioder med högre belastning. Du trivs med telefonen som främsta arbetsredskap och har en förmåga att hantera olika arbetsmoment samtidigt utan att tumma på kvaliteten. Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt. Självklart gillar du att jobba mot uppsatta säljmål. Viktigt för tjänsten är att du: Är inkluderande och respektfull i kontakt med olika människor Är lösningsorienterad och glädjespridande Har dokumenterad erfarenhet från försäljning och service, med fördel via telefon Har god dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME och Tengella Kan flytande svenska och har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift. OM TJÄNSTEN Tjänsten är placerad i Lund, arbetstider är främst förlagda dagtid 08-17, måndag till fredag, men andra arbetstider kan förekomma. Placering: Lund Anställning: Provanställning 6 mån Tillträde: Enligt ök, Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.
"ICA Kvantum Malmborgs Erikslust har funnits i 60 år och drivs idag av handlaren Mats Lundin som tog över butiken från sin far 2001. En tradition inom Malmborgsbutikerna är att köpa frukt och grönsaker av lokala odlare. Idag är alla Malmborgs butiker både KRAV-märkta och Svanen-certifierade. Malmborgsgruppen månar både om sin mångåriga koppling till ICA, samt om det traditionstyngda namnet Malmborgs – en garant för en stark lokal färskvaruprofilering med maten, människan och miljön i fokus." Vi söker för kunds räkning en ny ansvarig till köket! Tjänsten i sig: Vi har en produktiv köksavdelning. Vår utveckling är väldigt positiv i alla våra färskvaruavdelningar och vill hitta någon som vill fortsätta på denna resa. Därav söker vi dig som har ett brinnande intresse för mat och matlagning. Du är ansvarig för både varmkök och kallskänk. Du arbetar löpande med inköp, nyckeltal och svinn samt att hålla avdelningen snygg och fräsch. Du producerar, arbetar med catering och matlagning. Du arbetar ständigt med hygien och egenkontroll. Tillsammans med ditt team ser du till att avdelningen alltid är välfylld och säljande. Du kommer arbeta med ett härligt gäng som ständigt drivs av den absoluta kundnöjdheten. Du har en betydande roll i den dagliga driften. Dina egenskaper: Vi söker dig som har ett genuint intresse för mat. Du är bekväm med att arbeta självständigt och driva avdelningen framåt både med ekonomi, volymtänk och kunden ständigt i fokus. Du drivs av inspiration till kund, siffror, sälj och utveckling. Du ar en driftig person med formaga att genomfora aktiviteter som skapar en effektiv butiksdrift och lockande avdelning. Kvalifikationer: Liknande tjänst sen tidigare i dagligvaruhandeln eller restaurang. Genuint stort matintresse, hanterar både kall & varmkök. Du är väldigt driven och tar ditt arbete på största allvar. Du har tidigare erfarenhet av egenkontroll och svinnhantering. Du vill utvecklas och driva lönsamhet i din avdelning. Meriterande: Erfarenhet från liknande tjänst, arbetat på ICA eller annan butik i dagligvaruhandeln sedan tidigare. Anställningsform: Heltid. Lön enligt överenskommelse. Butikens öppentider är kl 08:00-21:00 alla dagar i veckan. Dina arbetstider är i dagsläget dagtid måndag-fredag, varannan helg. Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast. Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Rosénssons är det lokala företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten. Vi gör våra kunders vardag lite enklare! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
Transportledare – Carl F AB, Malmö Vill du vara en del av ett växande familjeföretag inom transport- och återvinningsbranschen där din förmåga att leda och koordinera är avgörande för vår framgång? Carl F AB söker nu en engagerad och driven transportledare till vårt team i Malmö. Om rollen: Som transportledare hos oss ansvarar du för att planera, koordinera och optimera transportlösningar för våra kunder. Du har en central roll i att säkerställa att alla transporter genomförs effektivt, i tid och enligt våra högt ställda krav på kvalitet och kundservice. Du kommer att ha nära kontakt med våra chaufförer och samarbeta tätt med vårt verkstads- och marknadsteam. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Planering och samordning av dagliga transporter. Säkerställa att transporter utförs enligt gällande lagar och regler. Optimera ruttplanering för att maximera effektivitet och minska kostnader. Följa upp och utvärdera transporter för att säkerställa kvalitet och punktlighet. Vara kontaktperson för chaufförer, kunder och interna avdelningar. Hantera eventuella avvikelser och snabbt hitta lösningar på oförutsedda problem. Rapportera och analysera transportresultat för att driva kontinuerliga förbättringar. Vi söker dig som: Har erfarenhet av transportledning eller liknande arbetsuppgifter. Är van vid att arbeta med transport- och logistiksystem. Har goda kunskaper om transportlagar och regler. Har stark kommunikations- och problemlösningsförmåga. Är flexibel, lösningsorienterad och kan hantera stressiga situationer. Trivs med att arbeta i ett dynamiskt team och har en god samarbetsförmåga. Kunskaper i engelska och svenska, både i tal och skrift. Meriterande: Tidigare erfarenhet av att leda större team av chaufförer. Erfarenhet av arbete i transportsektorn, särskilt inom lastbilstransporter med inriktning på återvinning. Vad vi erbjuder: En viktig roll i ett växande företag med möjlighet till personlig utveckling. Kollektivavtal och bra förmåner. Möjlighet att påverka och utveckla våra transportlösningar. En trivsam arbetsplats med engagerade och kompetenta kollegor. Om Carl F AB, Malmö Carl F AB är ett familjeföretag med säte i Malmö. Med över 130 års erfarenhet har vi etablerat oss som en pålitlig och strategisk partner inom transport- och återvinningsbranschen. Genom att erbjuda skräddarsydda transport- och återvinningslösningar möjliggör vi för våra kunder att maximera sin resurseffektivitet och minska sin miljöpåverkan. Oavsett om det gäller mindre, tidskritiska leveranser eller omfattande logistikprojekt säkerställer vi att varje del av processen genomförs med högsta kvalitet och i linje med våra höga krav på hållbarhet. Vi på Carl F AB är stolta över att kunna erbjuda ett brett spektrum av tjänster inom transport och logistik. Med en modern fordonsflotta och ett välutvecklat nätverk av samarbetspartners kan vi garantera leveranser som är punktliga, säkra och miljömedvetna. Vi strävar alltid efter att ligga i framkant genom att kontinuerligt utveckla våra system och processer för att optimera rutteffektivitet, minska miljöpåverkan och säkerställa hög kvalitet i varje steg av transportkedjan. Vår verksamhet präglas av en stark kundfokusering. Vi tror på långsiktiga relationer och arbetar nära våra kunder för att förstå deras specifika behov och utmaningar. Den personliga servicen och flexibiliteten vi erbjuder är något som våra kunder värdesätter, och vi är alltid redo att anpassa oss efter förändrade förutsättningar eller akuta transportbehov. Som arbetsgivare är vi måna om våra medarbetares välmående och utveckling. Våra anställda är vår viktigaste resurs, och vi investerar kontinuerligt i utbildning och kompetensutveckling för att säkerställa att vi alltid levererar på högsta nivå. Säkerhet är också en prioritet för oss – både när det gäller våra chaufförer och de varor vi transporterar. Ansökan: Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Vi på Forenede Care söker dig som är undersköterska och vill jobba under hela eller delar av sommaren till vårt hemtrevliga äldreboende Victoria. Som undersköterska hos oss på Forenede Care arbetar du med att ge god omsorg, service och vård till våra boende. Varje dag på Forenede Care är du med och formar framtidens äldreomsorg tillsammans med kunniga och engagerade kollegor. Victoria Vårdboende i Limhamn erbjuder högkvalitativ vård och omsorg i en varm och naturnära miljö. Beläget nära det vackra Limhamns kalkbrott är boendet omgivet av grönska och erbjuder en trygg och harmonisk tillvaro för våra boende, även under natten. Här värdesätter vi en lugn och säker miljö som främjar de boendes välbefinnande dygnet runt. Boendet har totalt 60 platser, fördelade på avdelningar för vård och demensomsorg. Vi arbetar personcentrerat med målet att ge våra boende trygghet och omsorg, oavsett tid på dygnet. Victoria är ett särskilt boende med inriktning med demens platser. Som undersköterska ansvarar du för att säkerställa att våra boende får en trygg och god vård, omsorg och service utifrån deras individuella behov. Du arbetar självständigt tillsammans med arbetsteamet, och ditt arbete är en viktig del av att skapa kontinuitet i vården för våra boende. Hos oss får du kompetenta och hängivna chefer som stöttar och utvecklar dig i din roll som undersköterska och i din utveckling på Forenede Care. Vi driver ett företag där du är med och växer tillsammans med oss. I tjänsten som undersköterska hos oss kommer du att utföra vård och omsorg utifrån kundens önskemål, och i enlighet med gällande biståndsbeslut med stort fokus på kvalitet. Det görs exempelvis genom att utföra personlig hygien, hjälpa till vid förberedelser och servering av måltid, svara på larm och socialt umgänge. Socialt umgänge kan bland annat handla om samtal, spel, cykeltur, musikaktiviteter eller liknande. Du kommer också utföra delegerande arbetsuppgifter från legitimerad personal i form av läkemedelsgivning och träning. Som sommarvikarie hos oss har du goda chanser att få vidare timanställning, vikariat eller tillsvidareanställning beroende på verksamhetens behov efter sommaren! Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu en somrig sommarvikarie som blir vår kollegapå heltid/deltid till vikariat/särskild visstidsanställning med varierande sysselsättningsgrad med startdatum enligt överenskommelse men senast 25-06-02 För att vara aktuell för tjänsten behöver du: Visa upp ett intyg från Socialstyrelsen som undersköterska Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift Vi ser det även som meriterande ifall du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg och demensvård. För att trivas i tjänsten bryr du dig om dina medmänniskor, är bra på att skapa relationer, har ett stort engagemang och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Känner du igen dig i ovan? Sök redan idag, vi rekryterar löpande! Innan vi erbjuder anställning ska du uppvisa oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även uppvisning av giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss tillsammans för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 7400 medarbetare. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998. Hos oss kan du vara trygg som arbetstagare då vi ser våra medarbetare som vår viktigaste resurs. Med en kultur fylld av värme, glädje och stort engagemang arbetar vi kvalitativt med fokus på att alla vi arbetar för att alla ska få leva livet, hela livet. Utöver äldreboende har vi verksamheter som bedriver hemtjänst, ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Sista ansökningsdag 25-03-14 Du är efterlängtad - välkommen till oss!
Anolytech tillverkar en innovativ maskin som producerar hypoklorsyran AnoDes – ett effektivt och miljövänligt desinfektionsmedel som eliminerar bakterier, virus, sporer, mögel och svamp samt förhindrar biofilmstillväxt i vatten. Produkten bidrar till säkert och hälsosamt vatten för både människor och djur, bland annat genom att avdöda den farliga bakterien legionella. Maskinen byggs i Ystad, installeras hos kunden och doserar sedan kontinuerligt AnoDes till vattenlinjen. Om rollen Nuvarande Produktionschef går på föräldraledighet och Anolytech söker därför en interim ersättare från april/maj 2025 till feb/mars 2026. Du kommer att ingå i det tekniska teamet tillsammans med service- och utvecklingsteamet. Du arbetsleder ditt produktionsteam som består av 1 heltidsanställd montör och 1 timanställd. Totalt arbetar ca 10 personer inom den tekniska avdelningen och strax över 20 personer totalt på företaget. Du kommer att rapportera till den Tekniska chefen. Arbetsuppgifter Ansvara för företagets produktion, lager och inköp: Planera och arbetsleda produktionen utifrån försäljningen Hjälpa till med att producera maskiner Utveckla befintlig maskin (ex. modem, PLC-programvara, komponenter) Hantera inköp och förhandling med leverantörer Ansvara för specifika projekt kopplade till produktionen Hitta tekniska lösningar utifrån kundspecifika projekt och behov Ta hand om inleveranser av komponenter Övervaka och kontrollera lager Inventering av lager Uppdatera lagersaldon Skapa tillverkningsorders för produktionen Supporta tekniker och övrig organisation Ta hand om garantiärenden som är kopplade till produktionen Kvalifikationer Stark teknisk kompetens Erfarenhet av producerande verksamhet Gärna ingenjörsutbildning eller motsvarande Förståelse för automation, programmering, pumpar, flöden, mekanik, hydraulik och styrenheter Förståelse för IoT lösningar samt PLC programmering Flytande svenska och engelska i såväl tal som skrift Vem är du? Vi söker dig som har bred teknisk expertis och vill jobba med spännande, hållbara produkter i en dynamisk och omtänksam organisation. Du är lösningsorienterad, ser möjligheter där andra ser hinder och bidrar till både innovation och effektivisering. Du är resultatorienterad och effektiv i ditt arbetssätt. Du behöver också vara noggrann, ordningsam och duktig på att kommunicera. Om du vill ansvara för produktionen i ett företag som bidrar till en mer hållbar framtid – då kan detta vara rätt roll för dig! Välkommen med din ansökan! Placering Rollen är placerad vid huvudkontoret i Ystad. Ansökan Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Då detta är en interim roll kommer rekryteringsprocessen att vara lite kortare och vi letar tills vi hittar rätt person - så vänta inte med att skicka in din ansökan. Anolytech samarbetar i denna rekrytering med EQuality. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsteamet på EQuality: Gustav Strandberg på [email protected] eller 076-049 53 31 Jennifer Friman på [email protected] eller 0703-20 12 12 Om Anolytech Anolytech har sedan 2005 utvecklat en hållbar och miljövänlig desinfektionsteknik baserad på vatten, salt och el som gör desinficering med skadliga kemikalier onödig. Anolytech erbjuder idag teknisk utrustning för desinficering av vatten som är anpassade efter de branscher företaget arbetar mot: lantbruk, industri, fastighet och sjöfart. Sortimentet erbjuder maskiner i fyra olika storlekar inom varje industri. Utrustningen anpassas för att möta varje kunds behov. Produkten, AnoDes, är en pH-optimerad hypoklorsyra som effektivt dödar bakterier, virus, sporer, mögel och svamp samt stoppar tillväxt av biofilm i vattensystemet. Maskinerna som producerar produkten tillverkas i Ystad och placeras sedan hos respektive kund. Anolytech vill vara med och skapa ett hållbart samhälle, där miljövänlig desinfektion bidrar till bättre hälsa för människor och djur, samt en sundare planet. Genom att tillhandahålla en effektiv och miljövänlig desinfektionsteknik hjälper vi våra kunder att bekämpa bakterier och andra skadliga mikroorganismer, samtidigt som systemet bidrar till de globala målen i Agenda 2030. Tillsammans med våra kunder ersätter vi traditionell desinfektion med en miljövänlig och framtidssäker lösning – för ett mer hållbart samhälle. Om EQuality Rekrytering & Interim Med EQuality får du kvalitet i rekryteringen. Vi får verksamheter framgångsrika genom rätt person på rätt plats. EQuality arbetar branschöverskridande och fokuserar på exekutiva befattningar och nyckelfunktioner. Vi arbetar med executive search, rekrytering & interim samt med tester och kandidatutvärdering. Våra värderingar är professionalism, transparens och engagemang och EQuality står för: EQ - Emotionell intelligens är lika viktigt som IQ Equality - Mångfald och jämlikhet är en självklarhet för oss Quality - Vi säkerställer kvalitet i varje rekrytering, både för kund och kandidat
Välj ett jobb för att visa detaljer