Senior Business analyst
Professional Galaxy AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Assignment description For our client in Malmö we are now looking for a Business Analyst. Background: Our client is on the lookout for Business Analysts that explore and define business needs and the rationale for change and recommend solutions that deliver business value. Together with your team, you will be responsible for clarifying business needs and product backlogs. Scope of the consultant services: As a dedicated project member towards a retailer and their respective markets, your role is to support the market with clarity of the digital offer, creating a common understanding of its business value and defining local market needs. Main tasks in the assignment: Represent the digital offer (on requirement/epic level) Explore and define business needs Create common understanding of business value Translate business needs and technical requirements Desired knowledge, experience, etc: Proven experience in Microsoft Dynamics migrations Strong understanding of product-oriented development and project implementation Strong communicator, bring able to bring down conceptual discussions to technical requirements Following competences must be fulfilled: Driven to create clarity and a common understanding Bringing things from concept to reality Real customer focus - end customer centered Passion for business development Start Date: ASAP End Date: 30 April 2025 with possibility of extension Place: Malmo, Sweden Travel required: Yes, meeting retailers globally (up to 50%) Remote/off-site work possible: Yes Workload: 100% Required skills Business Analysis, Technical Requirements Preferred skills product-oriented development, Microsoft Dynamics migrations, Project Implementation Languages: Swedish(Proficient), English(Proficient) Assignment period: 22 Jan 2025- 30 Apr 2025 Application deadline: 16 Jan 2025

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Kock Extra 170 - 210 kr per timme 👩‍🍳
FRAM Bemanning AB
Kockar och kallskänkor

JOBBA SOM KONSULT - PÅ DINA VILLKOR På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM VEM VI SÖKER: Erfaren och självgående kock som vill jobba extra. Känner sig säker på grunderna i matlagning. Trivs medatt jobba på olika ställen. HUR DET FUNGERAR: Arbeta på olika platser, ibland flera under samma vecka, eller på längre uppdrag. Möjlighet att arbeta dagtid, kvällar eller specifika dagar beroende på vad du vill. Flexibilitet och möjlighet att arbeta när det passar dig bäst. FRAM ERBJUDER 170 - 210 kr per timme med möjlighet att få lön inom 48h efter jobbet. Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte bråka om sånt som är självklart. Betalda resor till och från jobbet vid längre resor. Jobba när du vill, som du vill. FLEXIBEL LÖN. Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat med möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? VILKA ÄR FRAM BEMANNING? FRAM är ett personligt bemanningsföretag som specialiserar sig på hotell- och restaurangbranschen. Vi är övertygade om att arbeta med mat och dryck är ett av de roligaste jobben som finns. Vi har framgångsrikt etablerat oss i Göteborg, Malmö ochStockholm. Vår målsättning är att vara den bästa arbetsgivaren i branschen, med fokus på transparens, ärlighet och en positiv arbetsmiljö. Vi är flera hundra anställda och fortsätter att växa. Våra kunder är allt från lokala kvarterskrogar till stora hotellkedjor och företagsrestauranger. Vi väljer noggrant vilka vi samarbetar med för att säkerställa att du får arbeta på bra arbetsplatser med go stämning. Sökord: servis, matsal, servitör, restaurang, hotell, biträde, restaurangbiträde, bartender, hovmästare, a la carté, lunchrestaurang, konferens, service, runner

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Servis Extra 145 - 190 kr per timme 🤵‍♀️
FRAM Bemanning AB
Hovmästare och servitörer

JOBBA SOM KONSULT - PÅ DINA VILLKOR På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM VEM VI SÖKER: Erfaren och självgående servis som vill jobba extra. Kan bära minst tre tallrikar. Trivs medatt jobba på olika ställen. HUR DET FUNGERAR: Arbeta på olika platser, ibland flera under samma vecka, eller på längre uppdrag. Möjlighet att arbeta dagtid, kvällar eller specifika dagar beroende på vad du vill. Flexibilitet och möjlighet att arbeta när det passar dig bäst. FRAM ERBJUDER 145 - 190 kr per timme med möjlighet att få lön inom 48h efter jobbet. Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte bråka om sånt som är självklart. Betalda resor till och från jobbet vid längre resor. Jobba när du vill, som du vill. FLEXIBEL LÖN. Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat med möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? VILKA ÄR FRAM BEMANNING? FRAM är ett personligt bemanningsföretag som specialiserar sig på hotell- och restaurangbranschen. Vi är övertygade om att arbeta med mat och dryck är ett av de roligaste jobben som finns. Vi har framgångsrikt etablerat oss i Göteborg, Malmö ochStockholm. Vår målsättning är att vara den bästa arbetsgivaren i branschen, med fokus på transparens, ärlighet och en positiv arbetsmiljö. Vi är flera hundra anställda och fortsätter att växa. Våra kunder är allt från lokala kvarterskrogar till stora hotellkedjor och företagsrestauranger. Vi väljer noggrant vilka vi samarbetar med för att säkerställa att du får arbeta på bra arbetsplatser med go stämning. Sökord: servis, matsal, servitör, restaurang, hotell, biträde, restaurangbiträde, bartender, hovmästare, a la carté, lunchrestaurang, konferens, service, runner

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Looking for a part-time job? Welcome to Insitepart!
Insitepart AB
Lager- och terminalpersonal

About the jobWe are looking for warehouse workers for an exciting part-time position in Bjuv at a food warehouse where the vision is to deliver fresh produce to customers' homes. We offer a well-paid extra job where you control your availability, allowing you to earn some extra income without risking missing any exams. To succeed in this role as a temporary worker, we are looking for someone who is humble, positive, efficient, meticulous, and organized. We believe this job is ideal for someone who is flexible, as the tasks may vary. As a warehouse worker on this assignment, you will mainly work in a refrigerated food warehouse with a temperature of about 2-4C. Of course, appropriate clothing for the temperature will be provided, but you should still be comfortable working in a cold environment. You will pick, pack, and quality control food items. We are looking for extra staff with a start date by agreement. The working hours vary and are scheduled between 06:00-18:00, most often 06:00-15:00 or 09:00-18:00. We Offer YouAs an employee with us, you will have an employer who strives to give you the opportunity to develop and reach good results. We are an authorized staffing company, which means that we follow all applicable laws and offer you secure working conditions and collective agreements. Our flexible employees are the core of our business and an important factor in our strong growth. Requirements Must be 18 years old A driver’s license and access to a car to reach the workplace Ability to work daytime shifts 2-3 days a week, including some weekdays Must have another primary occupation (full-time studies or another job) and provide proof of this We conduct a background check before employment Does this sound like your next challenge?Here at Insitepart everybody is welcome to apply for a job regardless of age, sex or ethnic background. We emphasize personal suitability when we recruit, because we that the right employee at the right spot creates great added value both for you and for the customer As we manage the application continuously we strongly encourage to apply for the position as soon as possible. Please notice that we only manage your application through this ad, applications through e-mail will not be accepted

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Operativ Inköpare – Direktanställning hos kund
Today Consulting AB
Inköpare och upphandlare

Vi söker en erfaren och lösningsorienterad operativ inköpare för en direktanställning hos vår kund i Malmö. Har du minst 5 års erfarenhet av inköp och relevant utbildning inom inköp, logiskt eller liknade kan du vara den vi söker. Vem är du? Minst 5 års erfarenhet av operativt inköp. Erfarenhet av affärssystem (ex. SAP eller Dynamics 365). Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av internationella leverantörer och kategoriinköp. Om rollenSom operativ inköpare ansvarar du för att: Säkerställa att rätt varor levereras i tid och med rätt kvalitet. Hantera avtal, förhandlingar och relationer med leverantörer. Snabbt lösa utmaningar och prioritera i en dynamisk vardag. Vi erbjuder Direktanställning hos vår kund. Anställningsform: Heltid. Lön: 38 000–45 000 kr/månad. Möjlighet att påverka och förbättra inköpsprocesser.

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Game Designer (Systems)
IO Interactive AB
Designer inom spel och digitala medier

A passion for fantasy worlds has long been ingrained in our studio, and at last we can announce we have embarked on a journey into that beloved realm. With a party of veteran IOI guild members and new wizards and sorceresses of the industry, we are building an ambitious new IP for console and PC that will revolutionize the online fantasy RPG genre. If you share a similar passion for creating welcoming, heartfelt, bold and impactful worlds, join us and together we will write the next chapter in IOI's history. We are looking for a talentedSystems Designer to come on board an be a part of this exciting new chapter with us.This is a permanent position based in one of our studios, with the option to work from home up to two days per week. What you will do: Design a wide variety of game systems and mechanics that define player experience, engagement and enjoyment Design and own game features, driving their implementation from concept to release through close collaboration with other disciplines. Use our proprietary engine and tools to create content for your and other systems and features. Use simulations, analytics and player feedback to refine and balance systems and content. Work closely with the Live team to support the needs and opportunities of an online game. Create detailed design documents and presentation material for product stakeholders and maintain them for the duration of project development. Deliver content on schedule and within quality requirements and technical considerations. Who you are: You have experience as a Game Designer working on systems and feature design for at least 3 years. You have worked on at least one AAA game where you were heavily involved in, or in charge of, sizable or complex systems and features, preferably including online and RPG elements. You have a deep understanding of game systems, mechanics and interactions and are passionate about taking a systems-based approach to creating cohesive and interconnected game experiences. You are proficient at data management and analytics, with a strong ability to prove hypotheses, draw conclusions and suggest action points based on data. You have excellent written and verbal communication skills. Who we are: IO Interactive is an independent videogame development and publishing company with studios in Copenhagen, Malmö, Barcelona, Istanbul and Brighton. As the creative force behind some of the most talked-about multiplatform video games in the last decade, we are committed to creating unforgettable characters and experiences – all powered by our award-winning, proprietary Glacier technology. We know that to achieve those goals, we need courage, talented people and a great working environment – and we do our utmost to have all of that. Across our multiple studios, we’re working on several projects. Crucially though, we’re all one team. We value the work and impact that each person brings to the table and we actively encourage new ideas, whilst listening to your insights along the way. We have a dedicated team of People Managers, who look after you as an individual and as an employee. With more than 40 nationalities, we know that everyone is different and we are proud to have a reputation for being a friendly workplace with highly-talent people. Learn more about Project Fantasy.

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
ny på marknaden och letar efter ditt första jobb?
Cabeni AB
Telefonförsäljare m.fl.

Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tills vidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Om jobbet Är det dags för första jobbet inom försäljning eller du kanske är en erfaren räv? I vilket fall som helst har du nog hittat rätt nu! Vi på Cabeni hjälper våra uppdragsgivare att utmana telekommarknaden med fokus på kvalitet och långsiktighet. Vi har med fokus på varje individ en alldeles unik approach till försäljning där vi tror att varje enskild medarbetare kan nå sin potential mer rätt verktyg. Just nu söker vi på Cabeni AB nya och drivna säljare till vårt nystartade team i Malmö! Kontoret ligger precis vid Midhem, så även om du tar tåget från annan ort är det enkelt och komma till kontoret! Störst är inte bäst. Våra kollegor i branschen satsar idag på stora lokaler med opersonliga platser, vi vill annorlunda. Vi bryter mönster, vi satsar på den individuella medarbetaren och därför har vi endast 10 unika säljplatser så vi kan tillsammans behålla ett hållbart arbetssätt inom callcenter branschen och skapar en fantastisk lagkänsla. Team effektiviteten ökas och ger otroligt stöd för varje enskild medarbetare. Som account manager hos oss arbetar man tillsammans med erfarna medarbetare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål. Har du vad somkrävs? - Energisk - Drivande - Mål fokuserad - Flytande i svenska både i tal och skrift Har du erfarenhet inom branschen är meriterande, men inget krav då alla kan lyckas med rätt inställning! God kommunikationsförmåga är viktigt då du använder det för att bygga upp relationer med kunderna, eftersom detta skapar grunden till en långvarig relation mellan kunden och dig. Passar ovanstående in på dig, ska du verkligen söka detta jobb! Vad erbjuder vi? Marknadsmässig lön Marknadens bästa provisioner Samarbete med marknadsledande varumärken Attraktiv arbetsmiljö Säljtävlingar Utbildning och daglig coachning Arbeta tillsammans med motiverande och drivna kollegor Trygghet i form av tillsvidareanställning Vi erbjuder dig en livfylld arbetsplats med massor av utvecklingsmöjligheter. Utbildning och daglig coachning är också något du kan räkna med. Vi bryr oss mycket om vår företagskultur och jobbar ständigt för förbättring. Hos oss får du bästa möjliga förutsättningar för att lyckas inom försäljning. Detta, då vi fokuserar på våra unika 10 platser per kontor. Dessa unika platser ger större utrymme för varje enskild individ att utvecklas och förbättras. Hos Cabeni är man inte bara en i mängden, hos oss är varje medarbetare betydelsefull. Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation. Arbetstider: Måndag - Fredag 08.45 - 17.30 Vi erbjuder en hög provision utan lönetak!

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Sommarvikariat receptionist
Evidensia Smådjur AB
Kundtjänstpersonal

Är du en skicklig receptionist med stark drivkraft för att ge kunder bästa tänkbara service och kvalificerad rådgivning i reception och butik? Då kan du vara den vi söker till sommaren 2025! Om jobbet På Specialistdjursjukhuset Helsingborg möts anrik historia och toppmodern specialiserad djursjukvård. Med våra heltäckande specialistområden och spetskompetenser kan vi erbjuda våra djurägare avancerad djursjukvård i världsklass. Som en av våra medarbetare får du varje dag känna att du är viktig och gör en skillnad för våra patienter och deras ägare. Som receptionist välkomnar du våra kunder både i reception, butik och telefon. Du blir djursjukhusets ansikte och röst utåt vilket innebär att du behöver ha en god förståelse för kundbemötande och service. Dina arbetsuppgifter består till stor del av kundkontakt och försäljning i butik. Vem söker vi? Du är en glad, positiv och lösningsorienterad person som har ett stort engagemang för ditt arbete där du alltid sätter kunden i fokus. Vi möter djurägare i olika situationer vilket betyder att du som person behöver vara empatisk och lyhörd för kundens önskemål och behov. Arbetet innebär också mycket interna kontakter där du får möjlighet att samarbeta med och ge service till våra veterinärer och sköterskor. Därmed behöver du som person ha en god samarbetsförmåga, vara flexibel och välorganiserad i ditt arbete. För att lyckas i rollen anser vi att det är en förutsättning att du har erfarenhet av receptionsarbete eller kundservice. Det är mycket meriterande om du har en djurvårdarutbildning. Våra kärnvärden genomsyrar vår verksamhet och är en viktig kompass i allt vi gör – engagemang, glädje, respekt, kompetens och innovation. Vi önskar såklart att du identifierar dig med våra kärnvärden.Vilka blir dina arbetsuppgifter? Du tjänstgör i huvudsak i vår reception där uppgifterna innefattar att ta emot bokade och akuta besök, ankomstregistreringar, hantering av försäkringsärenden samt rådgivning. Vår butik ligger i anslutning till vår reception och viss del av tjänstgöringen innefattar uppackning av varor, foderförsäljning och övrigt butiksarbete. Ort: HelsingborgSista ansökningsdag:16 februari 2025. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. För information: Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sandra Malmborg, [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! Om Evidensia Evidensia Djursjukvård erbjuder trygg och personlig vård för hundar, katter, exotiska djur och hästar. På lokala djurkliniker och specialiserade djursjukhus i hela Sverige får viktiga familjemedlemmar hjälp med förebyggande friskvård, primärvård, akutvård, avancerad kirurgi och rehabilitering. Varje möte med djur och ägare ska göra skillnad och tillsammans tar våra engagerade medarbetare emot över 500 000 patientbesök per år. Tillsammans arbetar vi för att driva den veterinärmedicinska utvecklingen framåt, för djurens bästa varje dag. Evidensia Specialistdjursjukhuset Helsingborg är ett jouröppet remissdjursjukhus med hög kompetens inom kirurgi, ortopedi, bilddiagnostik, neurologi, onkologi, dermatologi, gastroenterologi, internmedicin, odontologi, akut- och intensivvård. Vårt fokus är omsorg och omtanke för varje djur och varje situation. Vår position inom svensk djursjukvård gör att många av våra patienter kommer långväga för att få hjälp. Med våra heltäckande specialistområden och spetskompetenser kan vi erbjuda våra djurägare avancerad djursjukvård i världsklass. Vi har hög kompetens, många resurser och avancerad teknik men framför allt ett stort hjärta som värnar för djurens bästa. Välkommen att läsa mer om oss på vår kliniksida

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Vi söker en driven Rekryterare/Jobbcoach till Malmö-Deltid
Yrkescentrum i Sverige AB
Arbetsförmedlare

Vill du vara med och skapa verklig förändring i människors liv? Vi på Yrkescentrum söker en engagerad Rekryterare/Jobbcoach med säljerfarenhettill vårt team i Malmö. Vi söker en person som har lätt för att knyta kontakter, mycket driv och engagemang, som vill arbeta med rekrytering samt matcha våra deltagare ut mot arbete eller utbildning inom Arbetsförmedlingens tjänst rusta och matcha 2. Viktigt för tjänsten: Kommunikativ förmåga: Du har lätt för att knyta kontakter Du är kommunikativ, övertygande och trygg i kundmöten. Du bygger förtroende och nätverk med både kunder och kollegor. Säljerfarenhet: Du har tidigare erfarenhet av försäljning och vet vikten av att tänka lösningsorienterat. Du är resultatinriktad och trivs med att arbeta mot höga kvalitetsstandarder. Service och affärsfokus: Du är lyhörd och sätter kundens behov i centrum. Du tillämpa Yrkescentrums metoder och arbetssätt för att säkerställa hög kvalitet på tjänsten. Du är noggrann och strukturerad när det gäller att följa upp deltagarnas utveckling och säkerställa att de får rätt stöd för att nå sina mål. Har mycket goda kunskaper i att använda datorbaserade program så som ordbehandlings- och presentationsverktyg, epost och internet. Struktur: Du hanterar flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus och levererar alltid med kvalitet. Du är självgående och har ett starkt driv att nå uppsatta mål. Du är en prestigelös lagspelare som omsätter ord till handling. Du talar och skriver flytande svenska och engelska. Yrkescentrum arbetar enligt strukturerad modell med fokus på ny sysselsättning till våra deltagare. Genom en fokuserad och individuell coachning hjälper vi våra sökande att klarlägga behov och förutsättningar samt skapa de underlag som krävs för en effektiv marknadsföring av individen och dennes kompetens. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Utveckla befintliga kundkontakter och aktivt bearbeta nya kunder. Genomföra individuella möten med deltagare för att stötta och vägleda dem i deras processer. Hantera administration, planering och säkerställa leverans av hög kvalitet. Planera och genomföra föreläsningar och workshops. Du kommer att arbeta som ensam ansvarig rekryterare/jobbcoach på vårt kontor men ingår i ett hjälpsamt och stöttande team av medarbetare på Yrkescentrums övriga kontor. Vi ser positivt på sökande som har ambitionen att utvecklas inom företaget, men du måste redan nu uppfylla behörighetskraven för tjänsten. Ansökningar som inte uppfyller kompetenskraven kommer inte att hanteras utan avvisas direkt. Kompetenskrav Alternativ 1 Du har minst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt tidigare system) Du har minst två års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Alternativ 2 Du har minst ett års heltidsstudier på eftergymnasial nivå och du har minst tre års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något av följande områden: Arbetsledning med personalansvar Rekrytering Omställningsarbete för arbetssökande Studie- och yrkesvägledning Handläggning i personalfrågor (dock ej enbart personaladministration) Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor Arbete med social- och gruppsykologi Karriärvägledning Anställningsvillkor: Tjänsten är på 50 %, med arbetstid mån-fre. Inget distansarbete. Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Lön enligt kollektivavtal, individuell lönesättning. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Säljare till Malmö sökes - Snittlön 30.000
Swedish Brands Marketing AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vi söker dig som är motiverad, engagerad, driven och som vill jobba med försäljning. Bli en del av vårt härliga team. Hos oss får du utbildning och möjligheten att ta nästa steg i din karriär Vi söker dig som: Kan jobba heltid, Måndag - Fredag Talar och skriver flytande svenska Har starka kommunikationsförmågor Är målmedveten och drivs av positiva resultat Vill utvecklas inom försäljning och service Vad vi erbjuder: En konkurrenskraftig lön plus hög provisionsmodell. Utbildningar och daglig coachning Möjligheten att klättra inom företaget Jobba i centrala Malmö Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning med inledande provanställning 6 Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan direkt då vi rekryterar löpande. OmSwedish Brands Swedish Brands är ett dynamisk och framåtblickande företag som hjälper Sveriges främsta varumärken. Med vår kärnkompetens inom försäljning och marknadsföring, fokuserar vi på att skapa värde för våra kunder.

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025