Elektronikkonstruktör

ESSIQ är det teknikkonsultbolaget som strävar efter att skapa en trivsam och välmående arbetsmiljö för dig. Vad innebär medarbetarfokus för dig? På ESSIQ handlar det om att centrera medarbetaren genom en stödjande ledarstil och en öppen företagskultur. Här ges varje medarbetare möjlighet att skapa sin egen karriär och vardag. ROLLBESKRIVNING I din roll som konsult och elektronikkonstruktör kommer du att utgöra en värdefull medlem av vårt team, samarbeta med kollegor och kunder inom olika uppdrag och branscher. Här är några exempel på arbetsuppgifter som du kommer att hantera: - Val av elektroniska komponenter, där du ansvarar för både analog och digital elektronik. - Definiera och hantera krav för de elektroniska komponenterna. - Delta i utvecklingen och förbättringen av processer, metoder och instruktioner inom hårdvaruutveckling med fokus på elektroteknik. - Samverka med andra dicipliner, intressenter och externa leverantörer för att säkerställa en smidig arbetsprocess och uppnå högkvalitativa resultat. - Erfarenhet av prototyper och testning, kunskap om att bygga prototyper, genomföra "bring-up" av PCBA och genomföra tester för att validera elektroniska komponenter och system. - Simulering och modellering, färdigheter i att använda simulering och modelleringsverktyg för att utvärdera och förbättra prestanda samt förebygga problem innan produktion. I din roll kanske du också jobbar med faktorer som påverkar produktutformningen, inklusive kostnad, tillförlitlighet, tillgänglighet, underhållbarhet, funktionell säkerhet, tillverkning, tester, EMC och kundspecifika krav. Med din tekniska expertis och samarbetsförmåga kommer du att bidra till att skapa innovativa och högkvalitativa elektroniska lösningar. KVALIFIKATIONER Vi söker en ny ESSIQ:are, läs gärna mer om vad det innebär på vår hemsida så har du ett försprång! Nedan följer de grundläggande kvalifikationerna för tjänsten, men vi lägger även stor vikt vid din personlighet. Vi tror att du känner igen dig i de flesta av nedanstående punkter: - Civil- eller högskoleingenjörsexamen. - Minst 3 års arbetslivserfarenhet eller motsvarande relevant erfarenhet. - Erfarenhet av att välja komponenter och skapa scheman. - Expertis inom design av dc/dc nätaggregat och linjära regulatorer. - Fördjupad kunskap om EMC-aspekter under konstruktionsfasen samt efterföljande certifieringsmätningar. - Praktisk erfarenhet av användning av mätutrustning för funktionsverifiering enligt kravspecifikation. - Erfarenhet av elektroniktestning för att säkerställa högkvalitativa och pålitliga produkter. OM ESSIQ OCH VÅRT ERBJUDANDE TILL DIG På ESSIQ ser vi varje individ som unik och vi värdesätter en balans mellan arbete och privatliv. Vi erbjuder en modern lönepolicy och flexibla lösningar som kan anpassas efter dina personliga behov och din livssituation. Med över 200 fantastiska medarbetare, där majoriteten är ingenjörer, arbetar vi med användarcentrerad tjänste- och produktutveckling. Våra konsulter utgår antingen från vårt kontor i Solna eller direkt hos våra kunder. Vi samarbetar med mer än 80 spännande kunder inom olika branscher, vilket ger dig möjligheten att bredda din erfarenhet och arbeta med olika projekt som matchar dina intressen och ambitioner. Vi är medvetna om vårt ansvar för att minska miljöbelastningen och bidra till ett hållbart samhälle. Tillsammans med våra kunder arbetar vi långsiktigt med ingenjörsuppdrag som har positiva miljöeffekter. Genom att bli en del av ESSIQ får du inte bara möjligheten att forma din egen karriär, utan också att vara en del av en organisation som aktivt bidrar till att skapa en bättre värld. Som konsult hos oss får du fullständigt stöd och coachning från din konsultchef och hela ESSIQ-teamet. Vi strävar efter att skapa en trygg arbetsmiljö där du känner dig motiverad och säker på att du kan leverera ditt bästa. KONTAKT Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan redan idag. Vid frågor om tjänsten, kontakta Filip Lillevars via [email protected] Vill du veta mer om ESSIQ? Besök http://essiq.se och följ oss på sociala medier!

25 januari 2024
Sista ansökan:
13 juli 2024
Allmänspecialist till Knodd & Läkas vårdcentral i Malmö

Är du redo för nästa steg inom digifysisk vård? Knodd hälsar dig varmt välkommen till vårt team! Vi är en privat vårdgivare som sedan starten har varit en pionjär inom digital sjukvård för barn. Genom att stödja, ge trygghet och stärka småbarnsföräldrar har vi gjort sjukvård till en mer personlig upplevelse. Vårt kompetenta team består av cirka 120 specialistsjuksköterskor och 20 barnläkare, alla med lång och gedigen erfarenhet från barnsjukvård och barnhälsovård. Vi står nu inför en spännande utveckling och vill bredda vår verksamhet genom att etablera en fysisk vårdcentral i Malmö och således också ha möjlighet att erbjuda en personcentrerad vård till patienter i alla åldrar. För detta söker vi en engagerad allmänspecialist som delar vår passion för att förbättra sjukvården och som tror på kraften i en kombination av digital och fysisk vård. Om rollen som allmänspecialist I rollen som allmänspecialist på Knodd kommer du att ha möjlighet att arbeta både på vår fysiska mottagning och i vår digitala plattform där du kan sköta arbetet hemifrån. Du kommer att ha en nyckelroll i utvecklingen av vår nya vårdcentral och får möjlighet att bidra till innovation och förbättring inom primärvården. Du kommer att få stöta på en mångfald av patienter och sjukdomsbilder, vilket gör ditt arbete varierande och spännande. Vem vi söker För denna roll söker vi dig som - Är specialistläkare i allmänmedicin. - Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska. - Är en lagspelare med god förmåga att samarbeta och har en lyhörd inställning till både dina kollegor och patienter. - Arbetar evidensbaserat och är professionell i ditt bemötande, alltid med patientens bästa i fokus. Det är meriterande om du - Har +5 års klinisk erfarenhet inom primärvården efter avslutad ST. - Har varit med och startat en vårdcentral tidigare. - Har erfarenhet av digitalt sjukvårdsarbete. - Talar ytterligare språk utöver svenska och engelska. Om dig som person Vi tänker oss att du är ödmjuk, samarbetsvillig, initiativtagande och har goda färdigheter i att bemöta patienter i alla åldrar och med olika bakgrund. Det är viktigt att du känner dig trygg i din yrkesroll för att bidra till en miljö där patienten känner sig sedd och hörd. Slutligen söker vi dig som är noggrann i ditt arbete och tar stort ansvar över dina arbetsuppgifter. Vi arbetar hårt för att skapa ett bra arbetsklimat på Knodd och lägger därför stor vikt vid personlig lämplighet. Vårt erbjudande till dig - En aktiv roll i det medicinska planeringsarbetet där du bidrar med din expertis till att utforma verktyg, processer, rutiner och riktlinjer för vår vårdcentral. - En unik möjlighet att forma framtidens vård genom att bidra till kontinuerlig utveckling av både Knodds digitala och fysiska tjänster. - Möjlighet att kombinera fysiskt arbete på vårdcentralen med digitalt distansarbete hemifrån. Praktiska detaljer - Anställningsform: Timanställning alternativt tillsvidareanställning på 50% eller upp till 100% (6 mån provanställning). - Startdatum: Enligt överenskommelse. - Lön: Enligt överenskommelse. Vi är mycket entusiastiska över att ta nästa steg i vår utveckling och hoppas att du vill vara med på vår resa. Om du delar vår passion för att förbättra sjukvården och tror på kraften i en kombination av digital och fysisk vård, då vill vi gärna höra från dig. Låter det här som en möjlighet för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan! Kontaktperson Verksamhetschef, Younis Khalid E-post: [email protected]

25 januari 2024
Sista ansökan:
13 juli 2024
Measurement and Test Engineer

Clean-energy tech leads to a positive global transformation. Heating homes contribute to 15% of Europe's CO2 emissions. Switching to sustainable solutions offers households a way to achieve net-zero emissions. Aira's mission is to advance the next generation of home energy solutions, creating intelligent, sustainable homes for a meaningful impact. Starting with innovative heat pumps, it will evolve into a comprehensive, intelligent clean energy-tech system and include dynamic electrical tariffs, cutting-edge home solar systems, and advanced battery storage solutions. Founded in 2022 with already 500 employees and growing, Aira aims to drive the clean energy revolution. We are headquartered in Stockholm, Sweden, and our factory in Poland brings these innovations to life, with operating markets in the UK, Italy, and Germany. About the role  Our Product and Development department is growing, and we're in search of a Measurement and Test Engineer. Your main role involves conducting lab measurements and analyzing results for product development of heat pumps. You'll set up and operate heat pumps in various conditions, along with performing electrical, acoustic, and mechanical tests. Your early involvement allows you to influence processes and tech choices, playing a crucial role in product design and decision-making. You will help create and lay the foundation for both the product and the team culture. Currently, our laboratory is located in Markaryd, but we will be relocating to a new office in Helsingborg in June 2024. What you will be doing: - Connecting heat pumps to various measurement systems. - Setting up and conducting measurements. - Resolving system issues, encompassing hardware and software. - Analyzing measurement data. - Preparing reports. - Collaborating with colleagues to create test cases and procedures. - Contributing to the enhancement of our work processes. What we would like you to have: - Master's degree in energy systems, physics, electronics, mechanics, or a related field. - Proficiency in refrigeration technology and thermodynamics. - Demonstrated knowledge and experience in measurement techniques. Additionally, we value: - A proactive and entrepreneurial mindset, along with adaptability to manage frequent changes. - A preference for a blend of practical and theoretical tasks. - Quick learning abilities and a solution-oriented approach. - A willingness to thrive in a dynamic startup environment, often requiring proactive initiative. - Strong communication and collaboration skills. What is in it for you? - Gain hands-on experience in a fast-growing scale-up, with a supportive and inclusive culture, and career advancement opportunities. - Collaborate with diverse teams across international markets and launch products globally. - Develop and grow personally and professionally in an entrepreneurial-minded environment. - Thrive in a dynamic, solution-oriented culture, tackling challenges and driving meaningful solutions that make a positive impact on the world. - Influence the company's success, with a visible impact on product development and market growth. Aira leads in the next generation of Energy. We are driven by our belief that the power of diversity fuels innovation. We welcome individuals from all backgrounds, cultures, and perspectives to join our team, united in our mission to create a better future for society and the planet.

24 januari 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
Extraarbete inom ekonomi

Vi söker dig som antingen är student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och vill jobba extra inom ekonomi och administration. Du kommer vara anställd av oss på JKS och uthyrd till våra kunder i Malmö med omnejd. Varierande arbetstider förekommer, dagtid, kväll och helg. Arbetsuppgifter I arbetsuppgifterna kommer det bland annat att ingå:  Hantering av kund- och leverantörsreskontra Bokföring  Diverse administrativa arbetsuppgifter                                   Kvalifikationer, erfarenheter och personliga egenskaper Vi söker dig som har erfarenhet av ekonomiarbete och administration. Du är flytande i svenska i tal och skrift samt är bekväm med att uttrycka dig på engelska. Du har en god datorvana och har arbetat med Excel tidigare. B-körkort är ett krav. Då vi nu söker medarbetare för extraarbete är det i enlighet med vårt kollektivavtal viktigt att du som söker kan uppvisa intyg om att du har en annan huvudsaklig sysselsättning i form av studier eller annat arbete med en omfattning om minst 50 %. Som person är du noggrann, strukturerad och service-minded. Du är prestigelös och hjälper gärna till där det behövs. Du är lösningsfokuserad och ser möjligheter istället för hinder. Du har en positiv inställning och är mån om att bidra till en god stämning.  Ansökan Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta Julia Werngren på +46791435389. Vi ser fram emot din ansökan! JKS Sverige är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag, som erbjuder bemannings- och rekryteringslösningar inom både arbetar- och tjänstemannasektorn. JKS finns etablerade i Sverige, Danmark och Norge med över 40 kontor i Skandinavien och med över 3500 medarbetare i uppdrag dagligen.  Vi prioriterar en nära kontakt med kunder, konsulter och kandidater, då vi tror att det ger alla parter de bästa förutsättningarna för ett gynnsamt samarbete.

24 januari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Senior IT Consultant

Senior IT Consultant Senior Software Developer and Senior Data Scientist Company Overview: Tecvinson AB, an emergent leader in the technology services industry, specializes in delivering exceptional talent to a diverse clientele, with a concentration on Software Development, Quality Assurance, Cloud Technologies, and various data-centric domains including Analysis, Engineering, Science, and Management. We pride ourselves on our comprehensive, continuously updated educational offerings designed to meet the dynamic needs of the tech landscape, ensuring a reliable pipeline of proficient professionals ready to tackle complex project requirements. Job Summary: We are expanding our team and are on the lookout for three seasoned IT Consultants, with expertise in Software Development, Data Science, and Machine Learning. These pivotal roles are essential for bolstering our team’s capabilities, contributing to the development of innovative information systems, and guiding the evolution of our software solutions. Key Responsibilities: Architect and build high-caliber software design and infrastructure. Create, refine, and maintain data models and machine learning algorithms. Manage and propel the software development lifecycle, ensuring timely delivery. Craft and enhance tools and applications with an emphasis on clean, efficient code. Automate processes judiciously using state-of-the-art tools and technologies. Work collaboratively with team members and external partners to refine and enhance products. Document all development stages and maintain vigilant system monitoring. Stay abreast of and integrate the latest technological advancements. Troubleshoot and debug code efficiently. Fulfill additional tasks as directed by the Technical Lead, Software Development. Essential Qualifications: A minimum of five years of hands-on Software Development experience. Demonstrated proficiency as a Senior Software Developer. Strong background in software development, scripting, and project management. Proficiency in system monitoring tools and managing distributed environments. Deep understanding of secure coding practices and database security. Mastery in C#/.NET Core or Java/Spring/Jakarta EE and associated frameworks and tools. In-depth knowledge of both relational and NoSQL databases, with a focus on performance optimization. Proficiency in SQL, database architecture, and encryption algorithms. Experience with Test-Driven Development and associated testing frameworks. Fluency in version control with git and Agile methodologies, including toolsets like JIRA and Confluence. Specialized experience in developing and maintaining PCI-DSS compliant systems, particularly within the payment sector. Competence in troubleshooting cloud-based and on-premises infrastructure across multiple operating systems. Additional Skills: Exceptional communication and collaborative abilities. Fluent in English; Swedish language skills are a significant plus. Keen attention to detail and adept at prioritizing tasks. A professional and dedicated work ethic, with a friendly and proactive disposition. Position Type: This is an on-site role. Application Process: Qualified candidates are encouraged to forward a resume, cover letter, and any relevant work samples to [email protected] with "Senior IT Consultant" as the email subject line. We look forward to discovering how your expertise and innovative spirit can contribute to the continued growth and success at Tecvinson AB.

24 januari 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Driven Field Marketing Säljare till solcellsföretag i Kristianstad

Om oss ☀️ 1KOMMA5° satsar på energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 1200 anställda på över 55 olika platser i Norden, Europa och Australien. 1KOMMA5° siktar på att bli marknadsledande i Europa med en försäljning på över 100 miljarder SEK per år senast 2030.  Tillsammans har vi redan installerat över 20 000 anläggningar i Norden. Om rollen Vi erbjuder en spännande möjlighet för dig som säljare att ta hand om hela säljprocessen, från prospektering till avtal. Du kommer att vara en värdefull del av ett dynamiskt team, där det är av yttersta vikt att du trivs med att arbeta i ett snabbrörligt tempo. Tillsammans med ditt team kommer du att åka ut till villaområden och knacka dörr i förhoppning om att hitta intresserade kunder, du bör därför vara resultatintresserad och engagerad samt van vid att arbeta mot kalla kunder. Vi kommer ge dig: - Möjlighet att sälja våra innovativa produkter - En fast lön och en attraktiv provisionsmodell - En utvecklande och utmanande arbetsplats med goda karriärmöjligheter - Kompentensutveckling inom försäljning - Utbildning av våra produkter och branschen - Friskvårdsbidrag och tjänstepension Vi tror att du: - Har tidigare erfarenhet av försäljning - Är en driven vinnarskalle och ser lösningar istället för problem - Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid - Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska - Arbetat med CRM-system (meriterande) - Har b-körkort (meriterande) START: Enligt överenskommelse PLATS: Kristianstad med omnejd OMFATTNING: 90% med möjlighet till kortare fredagar LÖN: Fast lön + provision ARBETSTIDER: Måndag-torsdag kl.12-20, fredag kl.12-16 1KOMMA5° strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

24 januari 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
Sommarvikarier Skåne 2024

Vilka är vi som arbetsgivare - Assistanspoolen? Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe. Vi söker nu vikarier inför sommaren 2024 i Kalmar. Du kommer att arbeta som personlig assistent och din arbetsplats är där kunden befinner sig. Arbetet varierar i arbetsuppgifter utifrån kundens behov, beroende på vem du arbetar hos. Det kan vara allt från vardagssysslor till att åka på utflykter, resor eller olika aktiviteter. Allt är möjligt med dina hjälpande händer! Omfattning på tjänsterna varier och pass är förlagda till dag, kväll, natt och helg. Hos flera av från kunder finns möjlighet till att vara timvikarie redan nu. Tidigare år har flertalet av våra semestervikarier som varit intresserade blivit erbjudna tjänster även efter sommaren. Som personlig assistent gör du en skillnad i en annan människas liv, det är stort! Meriterande kunskaper och erfarenheter: - Pågående eller avslutad utbildning inom omvårdnad, barn- och fritid, eller som sjuksköterska. - Erfarenhet av att jobba inom vård och omsorg. - Specifika erfarenheter av arbete med barn, personer inom autismspektrat eller personer med förvärvade hjärnskador, stroke, ALS eller demens. Intresserad? Urval sker löpande och utvalda kandidater kommer kallas till intervju. Välkommen med din ansökan redan idag!

24 januari 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024
Undersköterska/vårdbiträde, sommarvikarie 2024, Norlandia Solliden, Norl...

Vi på Norlandia Äldreomsorg söker dig som är undersköterska/vårdbiträde och som vill jobba heltid/deltid under hela eller delar av sommaren på Norlandia Solliden äldreboende i Arlöv. Vill du bli en del av vårt team i sommar? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet som undersköterska/vårdbiträde på Norlandia Äldreomsorg? Som undersköterska/vårdbiträde är du en värdefull nyckelspelare som bidrar till att våra boende får en trygg och meningsfull tillvaro på ålderns höst. Vi utgår alltid från den boendes vilja och egna förmåga och ser till det friska. Som undersköterska/vårdbiträde ansvarar du för att utföra en värdig och god omsorg och omvårdnad utifrån den äldres individuella behov. Förekommande arbetsuppgifter kan till exempel vara hjälp med den dagliga omvårdnaden, medicingivning, dokumentation, stöttning vid aktiviteter, servering av måltider samt enklare städ i boendens lägenhet. Du kommer få vara delaktig i allt från lärorika omvårdnadsmoment till trevliga aktiviteter med de boende. Ett väldigt spännande jobb helt enkelt! Om Norlandia Solliden äldreboende Norlandia Solliden äldreboende är ett demensboende där vi arbetar med demensvård utifrån en personcentrerat synsätt och ett individuellt bemötande. Dagliga aktiviteter där till exempel utevistelse i våra härliga trädgårdar eller promenader i vacker natur runt Solliden är centralt. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad. Vi ser gärna att du tycker om att arbeta med människor och har stark känsla för service. Samt att du har lätt att samarbeta med andra och har en förmåga att vara flexibel och lyhörd när det behövs. - Det är starkt meriterande om du har undersköterskeutbildning (eller likvärdig utbildning) om minst 1350 poäng. - Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorgen. - Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. - Vi ser gärna att du har god datorkunskap/datorvana och erfarenhet av dokumentation. Övrig information Anställningsform: Sommarvikariat Omfattning: Heltid, deltid eller timanställning Tillträde: Juni, juli och augusti 2024 Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: ansökningar hanteras löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

24 januari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Säljare | Fortum

Är du en naturlig relationsbyggare med en vilja av stål? Drivs du av ständig utveckling och har en passion för att påverka din egen framtid? Då kan du vara den vi söker som Eventsäljare för Fortum i Malmö och omnejd. OM TJÄNSTEN Som Eventsäljare blir du företagets ansikte utåt och en del av Europas ledande aktör på elmarknaden. Du kommer att arbeta på utvalda marknadsplatser, möta kunder face to face och vara en nyckelspelare i vårt framgångsrika team. VI SÖKER DIG SOM: - Vill påverka din egen verklighet och ta ansvar för din lön. - Är socialt kompetent, engagerad och tar ansvar för dina resultat. - Naturligt tar kontakt med människor och hanterar det med rätt attityd. - Är målmedveten och inte rädd för utmaningar. VI ERBJUDER DIG: - En arbetsplats du ser fram emot varje söndagskväll. - Målinriktade, ödmjuka och energifyllda kollegor. - Trygghet med garantilön, samt en attraktiv provisionsmodell. - Stora möjligheter till karriärutveckling i ett expanderande företag. - Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik för din personliga utveckling. VARFÖR JOINA VÅRT TEAM? - Gemenskap och Målmedvetenhet: Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans. - Karriärmöjligheter: Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen. - Unik Företagskultur: Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre. - Attraktiv Lönestruktur: Bortom en stabil grundlön erbjuder vi en attraktiv provisionsmodell som belönar din framgång. Ju mer du presterar, desto mer tjänar du - här finns ingen gräns för din ekonomiska potential. - Kontinuerlig utbildning och coachning: Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Nadja Felin, Rekryterare 076 722 59 70 [email protected]

24 januari 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
Säljare | Fortum

Är du en naturlig relationsbyggare med en vilja av stål? Drivs du av ständig utveckling och har en passion för att påverka din egen framtid? Då kan du vara den vi söker som Eventsäljare för Fortum i Malmö och omnejd. OM TJÄNSTEN Som Eventsäljare blir du företagets ansikte utåt och en del av Europas ledande aktör på elmarknaden. Du kommer att arbeta på utvalda marknadsplatser, möta kunder face to face och vara en nyckelspelare i vårt framgångsrika team. VI SÖKER DIG SOM: - Vill påverka din egen verklighet och ta ansvar för din lön. - Är socialt kompetent, engagerad och tar ansvar för dina resultat. - Naturligt tar kontakt med människor och hanterar det med rätt attityd. - Är målmedveten och inte rädd för utmaningar. VI ERBJUDER DIG: - En arbetsplats du ser fram emot varje söndagskväll. - Målinriktade, ödmjuka och energifyllda kollegor. - Trygghet med garantilön, samt en attraktiv provisionsmodell. - Stora möjligheter till karriärutveckling i ett expanderande företag. - Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik för din personliga utveckling. VARFÖR JOINA VÅRT TEAM? - Gemenskap och Målmedvetenhet: Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans. - Karriärmöjligheter: Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen. - Unik Företagskultur: Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre. - Attraktiv Lönestruktur: Bortom en stabil grundlön erbjuder vi en attraktiv provisionsmodell som belönar din framgång. Ju mer du presterar, desto mer tjänar du - här finns ingen gräns för din ekonomiska potential. - Kontinuerlig utbildning och coachning: Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Nadja Felin, Rekryterare 076 722 59 70 [email protected]

24 januari 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024