Personlig assistent till en kvinna i Höganäs - timvikarie
Humana AB
Personliga assistenter

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en kvinna i 69 års åldern bosatt i Höganäs har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift har god fysik är rökfri Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete har B-körkort och har tillgång till egen bil delar kundens intressen för fotografering och trädgårdsarbete Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Timanställning" Tjänsten innebär arbete under dagtid och kvällstid på vardag och helg.  Arbetstider är 06:00-13:00, 10:00-20:00 och 20:00-06:00. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Omgående eller enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Emilia, uppdragschef.

25 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Är du vår nya butikschef på Dogman Höör?
AB Dogman
Chefer inom handel

Nu söker vi efter en butikschef som lockas av en vardag med högt tempo, massor av möjligheter och spännande utmaningar. Ta chansen att vara med på vår resa mot Nordens (och Europas) modernaste zoo-kedja i en butik med helt unika kundupplevelser! Tjänsten Att vara butikschef på Dogman innebär inte att vara den som bestämmer allt – det handlar om att förtjäna andras respekt. Att inspirera och motivera sitt team till att uppnå fantastiska resultat. För dig är kunderna och medarbetarna viktigast. Samtidigt skapar du goda resultat för din butik. Som säljande Butikschef leder du butiken genom att utveckla, träna och coacha dina säljare att hjälpa och vägleda kunden till bästa köp. Våra framgångsrika butikschefer har utmärkta ledaregenskaper och ett skarpt sinne för affärer. Tack vare stark personlig drivkraft kan de också coacha andra och få dem att växa. Som butikschef har du ett övergripande ansvar för butikens medarbetare, kunder och resultat. Rollen handlar om att maximera försäljningen och lönsamheten i butiken, samt att följa upp resultaten. Du ser till att vår kundservice är av högsta klass, och att våra varor hanteras och presenteras enligt våra riktlinjer. Du ansvarar också för rekrytering, utbildning och utveckling av säljare. Ditt fokus Kundupplevelse Försäljning, kostnader och resultat Arbetsledning, bemanning Butiksdrifts koncept Arbetsglädje Arbetsmiljö Övriga arbetsuppgifter Utveckla, utbilda, leda och coacha medarbetare Aktivt arbete i butiken tillsammans med personal Genomföra standards och koncept Genomföra kampanjer och sälj strategier Uppföljning av resultat och nyckeltal Drift och administration Anställningsform: Provanställning 6 månader Sysselsättningsgrad: 100%, varierande arbetstid dag/kväll/helg Rapportering sker till: Regionchef Placering: Höör Tillträde: Enligt överenskommelse Profil & Bakgrund Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du har minst 3 års butikschefs-erfarenhet eller motsvarande erfarenhet i ledande befattning samt; En mogen inställning till ledarskap En team orienterad ledarstil En vilja och förmåga att leverera kundservice på högsta nivå Arbetar metodiskt, målinriktat och självständigt En vilja att utvecklas och att göra ditt absolut bästa Djurvårdsutbildning från gymnasium, djurpark eller Zoorf-utbildning är meriterande men inget krav. Vad erbjuder Dogman Förutom att erbjuda en spännande tjänst i ett växande bolag erbjuder vi en arbetsplats med nästan lika många hundar som människor, vilket enligt forskning gör oss både lyckligare och mer avslappnade. Vi firar våra framgångar mycket och gärna. Det här beskriver några av våra medarbetare att de uppskattar med Dogman. ”Jag tycker att man i organisationen hela tiden jobbar för utveckling och förbättring. En arbetsplats som inte bara anställer folk för att arbeta utan för att utvecklas och få vara med att bidra. Och inte nog med det, fantastiska och extremt kunniga människor på alla olika positioner. En RIKTIGT bra arbetsplats." ”Mina kollegor. Eventen. Hjälpa kunder till ett bättre djursamspel. Hålla kampanjer. Att vi får utvecklas. När vi får vara med och bestämma, att vår röst räknas grundad utifrån erfarenheter och upplevelsen i butiken.” ”Vi arbetar i en intressant bransch där man kan påverka utgången på företagets resultat genom det arbete vi dagligen gör. Engagerade och dedikerade medarbetare!" Ansökan Känner du igen dig i beskrivningen ovan? Då är du varmt välkommen med din ansökan som vi vill ha senast 2025-07-31. Frågor om tjänsten besvaras av Regionchef Jan Boström på [email protected] Intervjuer kommer att ske löpande under ansökningstiden och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Dogman AB Dogman är idag Nordens ledande aktör inom husdjurstillbehör och importerar, distribuerar och marknadsför produkter inom husdjurssegmentet samt häst och ryttare. Vi utvecklar vårt sortiment inom våra varumärken Dogman, Jacson, Shiro & Malou och Kennel Equip med visionen om att skapa ”Det bästa valet för bästa vännen”. Dogman finns idag representerade med bolag i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Spanien. Dogman är grundat 1965 och ägs av BrA Invest. I september 2017 förvärvade Dogman sina första butiker för att starta en egen butikskedja. Idag är vi nära 50 butiker i Sverige, Norge, Finland och Spanien. Under sommaren 2019 lanserades e-handel under eget varumärke.

25 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
ST-läkare till VO internmedicin Lasarettet i Landskrona
REGION SKÅNE
ST-läkare

Gör skillnad. Varje dag. Verksamhetsområdet (VO) innefattar internmedicinska verksamheter inom kardiologi, endokrinologi, neurologi samt allmän internmedicin. Verksamheten har idag välfungerande specialistmottagningar samt tre vårdavdelningar med totalt fyrtiotvå vårdplatser. Läkargruppen består idag av 17 överläkare, specialistläkare samt ST-läkare. Därutöver finns ett antal vikarierande underläkare och AT läkare samt randande ST-läkare som bemannar aktuellt schema. Enhetens läkare bemannar även sjukhusets akutmottagning som organisatoriskt tillhör förvaltning Nära Vård och Hälsa. ARBETSUPPGIFTER Vi välkomnar nu en ST-läkare som är intresserad av en specialitet inom internmedicin och på sikt även möjlighet till ytterligare en subspecialitet. Du har din grundanställning i Landskrona men under din ST tjänstgör du på andra verksamheter inom Region Skåne. Tjänstgöring på avdelning och mottagning ingår samt att du utgör en del av enhetens jourverksamhet. Vi erbjuder dig goda utvecklingsmöjligheter enligt utbildningsprogrammet för ST-läkare. Hos oss får du ett individuellt studieprogram som planeras i samråd med verksamhetschef, studierektor och handledare. Innehållet följer den målbeskrivning som fastställts för att uppnå specialistkompetens. Utbildning och handledning ges inom sjukhuset. KVALIFIKATIONER Vi välkomnar dig som är legitimerad läkare med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Språkkunskaper i svenska lägst motsvarande nivå C1 enligt Europarådets nivåskala är ett krav. Som person har du en framåtanda och ett stort intresse för egen utveckling och lärande. Du är ansvarsfull, trygg i att fatta beslut och ser värdet av ett gott samarbete till vilket du själv bidrar genom att dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter. Ditt engagemang och positiva inställning bidrar till ett gott arbetsklimat, där vi alla hjälps åt och samarbetar för att nå bästa vårdkvalitet för våra patienter. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Välkommen med din ansökan. Vi ser fram emot att träffa dig! ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Skånes universitetssjukvård är en av Region Skånes sex hälso- och sjukvårdsförvaltningar och består av Skånes universitetssjukhus, som finns i Lund och Malmö, samt sjukhusen i Trelleborg, Landskrona och Ystad. Skånes universitetssjukvård erbjuder vård, forskning och utbildning på nationell, regional och internationell nivå. Hos oss får du arbeta i en värderingsstyrd organisation, där våra 13 500 medarbetare driver och utvecklar hälso- och sjukvård i livets alla skeden tillsammans med våra patienter och deras närstående. Välkommen! På http://www.skane.se/rekryteringsstatus kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

25 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Vård- och omsorgslärare till Drottning Blankas Gymnasieskola i Malmö
DBGY Kronan AB
Lärare i yrkesämnen

Drottning Blankas Gymnasieskola har sedan starten 1996 haft en tydlig vision – att skapa en skola där starka relationer och gemenskap står i centrum. Vi tror på kraften i samarbete och hur vi tillsammans kan stötta varje individ att utvecklas och nå sin fulla potential. Vår devis, "Det är viktigt för oss att det går bra för dig", genomsyrar hela verksamheten och präglar vårt arbetssätt, från klassrum till organisationens övergripande mål. Idag finns Drottning Blankas Gymnasieskolor på 26 skolor i 20 städer runt om i Sverige, där vi erbjuder både praktiska och teoretiska gymnasieprogram. Våra värderingar – gemenskap, engagemang och ambition, ger oss vägledning i hur vi ska agera och är grundläggande för vår verksamhet. Vi är engagerade i våra kollegor, elever och omvärld. Tillsammans stöttar vi vår omgivning och låter engagemanget vara nyckeln till utveckling. När vi jobbar tillsammans, med det vi brinner för, når vi högre resultat. Vill du veta mer om hur vi skapar en inspirerande och utvecklande gymnasieskola? Besök oss på dbgy.se och upptäck möjligheterna! Drottning Blankas Gymnasieskola Söderport i Malmö startades 2009 och erbjuder yrkes- och högskoleförberedande utbildningar inom SA: Beteendevetenskap - Kriminologi, VO - Räddningsmedicin samt FR - Frisör- och stylistprogrammet. Skolan har ca 280 elever och 25 medarbetare. Vi söker nu en engagerad lärare till vår verksamhet. Du hittar vår skola på Per Weijersgatan precis mellan Gustav Adolfs Torg och Lilla Torg. Vård- och omsorgslärare till Drottning Blankas Gymnasieskola Söderport i Malmö Ditt uppdrag Vi har beslutat oss för att förstärka vårt team med ytterligare en vård- och omsorgslärare. Vi välkomnar dig, som tillsammans med våra befintliga kollegor, kan bidra till en god utbildning och högkvalitativ undervisning för våra ambitiösa elever på Vård- och omsorgsprogrammet. Din profil I första hand söker vi dig som är behörig och legitimerad yrkeslärare för VO-programmet. Du kan också vara inne på din yrkeslärarutbildning. Vi ser gärna att du har en bred vårdkompetens. Vi tror att du har ett stort personligt engagemang för lärande och att utveckla våra elevers kunskap i just vårdämnen. Som lärare är du lyhörd och vill vägleda eleverna inför framtiden. Du behöver vara duktig på att motivera eleverna och du är också tydlig i ditt klassrumsledarskap och vet att tydlighet skapar trygghet. Vi arbetar i nära team med varandra och du behöver kunna vara både flexibel och samarbetsvillig. Vi erbjuder Drottning Blankas Gymnasieskolor lägger stor vikt vid personligt, lokalt och globalt engagemang. Vi skapar meningsfullhet genom externa samarbeten och vårt globala perspektiv genomsyrar våra skolor. På Drottning Blankas Gymnasieskola Söderport i Malmö erbjuder vi många goda pedagogiska samtal med många kollegor både inom programmet och vid de andra programmen. Vi arbetar mycket med internationalisering och många av våra elever genomför delar av sina gymnasiestudier utomlands. Även skolans medarbetare kan få tillgång till de internationella kontakterna via fortbildningar och/eller studiebesök. Som en skola inom AcadeMedia erbjuder vi våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. För oss är det viktigt att det går bra för dig och därför får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Övrigt Tjänstgöringsgraden ligger på 100% och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Startdatum är snarast. Vi tillämpar löpande intervjuer och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem med ett CV och ett personligt brev. Vi kan inte ta emot ansökningar via email. Vi vill att du bifogar en kopia på din lärarlegitimation. För anställning inom gymnasiet kräver vi att du har ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Detta kan du med fördel beställa redan nu. Vid frågor kring tjänsten, kontaktar du rektor Annika Silverup via mailadress [email protected] Vi undanbeder oss vänligen, men bestämt, direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

25 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Doktorand i kulturgeografi och ekonomisk geografi

Lunds universitet grundades 1666 och rankas återkommande som ett av världens främsta lärosäten. Här finns omkring 47 000 studenter och mer än 8 800 medarbetare i Lund, Helsingborg och Malmö. Vi förenas i vår strävan att förstå, förklara och förbättra vår värld och människors villkor. Lunds universitet välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Jämställdhet, lika villkor och mångfald är grundläggande principer för alla delar av vår verksamhet. Arbetsbeskrivning: Doktorandprogrammet omfattar 240 högskolepoäng (motsvarande fyra års heltidsstudier). Det avslutas formellt med att doktoranden offentligt försvarar sin tryckta doktorsavhandling. Innehavaren av en doktorandtjänst har som huvuduppgift att framgångsrikt genomföra utbildningen på forskarnivå som avslutas med en doktorsexamen. Regler om anställning som doktorand på heltid finns i högskoleförordningen kapitel 5, §§ 1-7. Innehavaren av en doktorandtjänst förväntas delta aktivt i institutionens forsknings- och undervisningsmiljö och kan behöva utföra institutionella uppgifter, framför allt undervisning, motsvarande cirka 20 procent av heltid. Forskningen kommer att bedrivas inom området ekonomisk geografi och fokusera på att analysera global innovationsdynamik inom infrastruktursektorer. Tjänsten är väl lämpad för studenter med intresse för ämnen som hållbara omställningars geografi, institutionella perspektiv på innovation och spridning, grön industridynamik, förändringsaktörer, globala innovationssystem, bland andra. Tjänsten är kopplad till två forskningsprojekt som fokuserar på transformativ innovation inom vattensektorn. Tillsammans med projektteamet kommer doktoranden att utveckla nya konceptuella ramverk för att analysera hur innovationsdynamik som spänner över flera platser påverkar hållbara omställningar, både globalt och i specifika städer som experimenterar med innovativa lösningar. Forskningen kommer att använda kombinerade metoder, närmare bestämt kvalitativa djupgående fallstudier och nätverksmetoder för att göra systemkartläggningar på global nivå. Mer information om doktorandprogrammet vid Institutionen för kulturgeografi finns på https://www.keg.lu.se/en/research/phd-education/phd-in-human-geography Doktoranden kommer också att vara knuten till CIRCLE (Centre for Innovation Research) vid Lunds universitet. Mer information finns på https://www.circle.lu.se/ Behörighet/Inträdeskrav: För att vara behörig till forskarutbildning måste en sökande: - Ha avlagt en examen på avancerad nivå - Ha fullgjort kurser om minst 240 högskolepoäng, varav minst 60 högskolepoäng på avancerad nivå, eller - Ha förvärvat motsvarande kunskaper på annat sätt i Sverige eller utomlands Utöver de krav som beskrivs ovan är de specifika behörighetskraven för doktorandprogrammet i kulturgeografi en masterexamen i kulturgeografi eller relaterade discipliner (t.ex. omställningsstudier, innovationsstudier, sociologi, ekonomi, ekonomisk historia, statsvetenskap). Examina måste inkludera självständigt arbete om minst 30 högskolepoäng, varav minst hälften på avancerad nivå. Sökanden måste också ha kunskaper i talad och skriven engelska motsvarande Engelska B från svensk gymnasieskola. Bedömningen kommer att baseras på nationella riktlinjer. Anställning av doktorander regleras i svensk författningssamling 1998:80. Endast de som är eller har antagits till forskarutbildning kan anställas som doktorander. Vid anställning till en sådan tjänst ska studentens förmåga att tillgodogöra sig forskarutbildning främst beaktas. Förutom att ägna sig åt sina studier kan de som anställs som doktorander åläggas att arbeta med utbildningsuppgifter, forskning och administration, i enlighet med specifika regler i förordningen. Bedömningsgrunder: Enligt högskoleförordningen kapitel 5, § 5, ska särskild vikt vid antagning läggas vid sökandens förmåga att framgångsrikt genomföra forskarutbildning, vilket indikeras av akademiska kvalifikationer och meriter. Ansökningar kommer att granskas utifrån relevansen av forskningsintressen och profil i förhållande till ovan nämnda ämnen. Ansökningstexter, tidigare uppsatser och publicerat material är viktiga dokument för att bedöma kandidaternas förmåga. Kandidaten bör kunna och vilja genomföra forskning med kombinerade metoder inom vattensektorn och vara öppen för att göra fältarbete utomlands. Flytande engelska (talad och skriven) krävs, kunskaper i ett andra språk är en tillgång. Erfarenhet av kvalitativa expertintervjuer och/eller nätverksmetoder är fördelaktigt. Förutom att engagera sig i sina egna forskarstudier kan innehavaren åläggas att utföra uppgifter relaterade till utbildning, forskning och administrativt arbete enligt särskilda bestämmelser i förordningen. För fullständig annons vänligen se: https://lu.varbi.com/what:job/jobID:839881/ Samhällsvetenskapliga fakulteten vid Lunds universitet är ett av landets ledande kunskapscentra för forskning och utbildning inom samhälls- och beteendevetenskap. Med verksamhet i både Lund och Helsingborg, över 700 anställda och cirka 5 700 helårsstudenter är fakulteten en av Lunds universitets största. Vi erbjuder en kreativ akademisk miljö med engagerade studenter och medarbetare. Vår huvuduppgift är att utveckla, förmedla och förvalta kunskap om samhälle, människa och organisationer i en miljö som präglas av öppenhet, tolerans och nyfikenhet. Vi undanber oss alla kontakter från annonsförsäljare, rekryterings- och bemanningsföretag på grund av statliga upphandlingsregler.

25 juni 2025
Sista ansökan:
1 september 2025
ICA Kvantum Karlssons i Svedala söker Dryckesansvarig
Personalica AB
Butikssäljare, dagligvaror

ICA Kvantum Karlssons i Svedala söker Dryckesansvarig Brinner du för kundservice och sortimentsutveckling? Vill du vara med och skapa en inspirerande dryckesavdelning i en av Skånes mest färskvarufokuserade butiker? Då kan detta vara tjänsten för dig! Vi på ICA Kvantum Karlssons i Svedala söker nu en engagerad och kunnig Dryckesansvarig som vill ta ansvar för vår dryckesavdelning och utveckla den till nästa nivå. Rollen är en viktig del i butikens helhet och innebär ansvar för både sortiment, exponering och lönsamhet, med kunden i fokus. Om tjänsten Som Dryckesansvarig har du det övergripande ansvaret för dryckesavdelningen med ett brett sortiment som inkluderar läsk, vatten, energidryck, must, juice, alkoholfria alternativ och säsongsprodukter. Du driver avdelningen med tydlig struktur och ansvarar för allt från varubeställningar, kampanjer och prisbild till säljdrivande exponeringar och svinnkontroll. Vi söker dig som vill utvecklas inom ICA och som har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln. Erfarenhet av StoreOffice eller liknande system är meriterande. Tjänsten är på 33 h per vecka med tillträde enligt överenskommelse. Om butiken ICA Kvantum Karlssons är en modern och färskvaruinriktad butik i hjärtat av Svedala, med mycket goda kommunikationer till Malmö och resten av Skåne. Vi är en butik med höga ambitioner och stark lokal förankring. Vi erbjuder en arbetsplats där engagemang, ansvarstagande och utveckling står i centrum. Hos oss får du möjlighet att påverka, växa och göra skillnad, varje dag. Om Personalica Tjänsten avser anställning direkt hos butiken. Rekryteringsprocessen hanteras i sin helhet av ICA-butiken. Personalica är en jobbsajt för arbetssökare som söker jobb på ICA-butik. Företaget är fristående från ICA Gruppen-koncernen och ICA-handlarnas Förbund.

25 juni 2025
Sista ansökan:
25 augusti 2025
Säljare med ambition att utvecklas i Broby
Finance Systems Sweden AB
Företagssäljare

Vill du vara med och göra en verklig skillnad för både människor och miljö? Hos Rhino Gate AB får du möjlighet att sälja en innovativ och hållbar produkt samtidigt som du utvecklas inom säljyrket. Om Rhino Gate AB Rhino Gate AB ingår i en global organisation med verksamhet i 53 länder och över 10 000 medarbetare. Vi marknadsför det kompletta rengöringssystemet Clear Sky NTS, som används för en rad olika rengöringsområden i hemmet. Vårt system renar luften och kan anpassas för olika funktioner, från att tvätta fönster och rengöra möbler till att rekonditionera bilar och rykta hästar. Som ett företag med starkt fokus på hållbarhet och miljövänliga lösningar är vår produkt både energieffektiv och helt kemikaliefri, vilket gör den till ett självklart val för medvetna konsumenter. Arbetsuppgifter Som säljare hos oss kommer du att: Aktivt marknadsföra och sälja Clear Sky NTS till nya och befintliga kunder. Genomföra demonstrationer och ge rådgivning om produktens funktioner och fördelar. Driva och utveckla försäljningen inom din region. Arbeta mot uppsatta mål och ha möjlighet att påverka din egen inkomst genom provision. Vi söker dig som: Har körkort och tillgång till bil (ett krav för att kunna genomföra kundbesöken). Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, då detta är nödvändigt för det dagliga arbetet. Är självgående och har en vilja att lyckas – tidigare erfarenhet inom försäljning är inte ett krav, då vi utbildar dig från grunden! Är flexibel och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Vi erbjuder: Garantilön + Provision Provision på allt du säljer, med en möjlighet till kontinuerlig ökning baserat på prestation – ingen övre gräns för hur mycket du kan tjäna. Trygghet i form av trygghetsförsäkring och tjänstegrupplivförsäkring. Flexibilitet: Anpassat arbetsschema och varierande arbetsuppgifter. Personlig utveckling: Löpande säljutbildningar och möjligheter att klättra inom företaget. Säljtävlingar och teambuilding-aktiviteter för att stärka samhörigheten i vårt team. Så här ansöker du: Ansök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi går igenom ansökningarna löpande och kan snabbt ta beslut om anställning. Tveka inte att ta chansen att bli en del av vårt växande team och arbeta med produkter som verkligen gör skillnad – både för människor och miljön.

25 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Säljare med ambition att utvecklas i Åhus
Finance Systems Sweden AB
Företagssäljare

Vill du vara med och göra en verklig skillnad för både människor och miljö? Hos Rhino Gate AB får du möjlighet att sälja en innovativ och hållbar produkt samtidigt som du utvecklas inom säljyrket. Om Rhino Gate AB Rhino Gate AB ingår i en global organisation med verksamhet i 53 länder och över 10 000 medarbetare. Vi marknadsför det kompletta rengöringssystemet Clear Sky NTS, som används för en rad olika rengöringsområden i hemmet. Vårt system renar luften och kan anpassas för olika funktioner, från att tvätta fönster och rengöra möbler till att rekonditionera bilar och rykta hästar. Som ett företag med starkt fokus på hållbarhet och miljövänliga lösningar är vår produkt både energieffektiv och helt kemikaliefri, vilket gör den till ett självklart val för medvetna konsumenter. Arbetsuppgifter Som säljare hos oss kommer du att: Aktivt marknadsföra och sälja Clear Sky NTS till nya och befintliga kunder. Genomföra demonstrationer och ge rådgivning om produktens funktioner och fördelar. Driva och utveckla försäljningen inom din region. Arbeta mot uppsatta mål och ha möjlighet att påverka din egen inkomst genom provision. Vi söker dig som: Har körkort och tillgång till bil (ett krav för att kunna genomföra kundbesöken). Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, då detta är nödvändigt för det dagliga arbetet. Är självgående och har en vilja att lyckas – tidigare erfarenhet inom försäljning är inte ett krav, då vi utbildar dig från grunden! Är flexibel och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Vi erbjuder: Garantilön + Provision Provision på allt du säljer, med en möjlighet till kontinuerlig ökning baserat på prestation – ingen övre gräns för hur mycket du kan tjäna. Trygghet i form av trygghetsförsäkring och tjänstegrupplivförsäkring. Flexibilitet: Anpassat arbetsschema och varierande arbetsuppgifter. Personlig utveckling: Löpande säljutbildningar och möjligheter att klättra inom företaget. Säljtävlingar och teambuilding-aktiviteter för att stärka samhörigheten i vårt team. Så här ansöker du: Ansök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi går igenom ansökningarna löpande och kan snabbt ta beslut om anställning. Tveka inte att ta chansen att bli en del av vårt växande team och arbeta med produkter som verkligen gör skillnad – både för människor och miljön.

25 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Lagermedarbetare sökes till Landskrona
Uniflex Sverige AB
Lager- och terminalpersonal

Uniflex söker en erfaren Lagermedarbetare till vår kund i Landskrona. Du kommer bli anställd av oss på Uniflex och bli uthyrd till kundföretaget på heltid. Kundföretaget utvecklar tekniska produkter, lösningar och tjänster inom många olika marknader. Företaget växer och söker därför ny personal till sitt lager i Landskrona. Vi söker dig med tidigare erfarenhet inom industri och lagerarbete. Som person är det viktigt att du är engagerad, noggrann och ordningsam för att kunna utföra arbetsuppgifterna på bästa sätt. Du är en problemlösare som har ett tekniskt intresse och tycker om att jobba effektivt i ett högre tempo. Som Lagermedarbetare ingår följande arbetsuppgifter: * Göra ”kitorder” samt göra produktionsorder * Se till att det är ordning och reda på lagret Krav för tjänsten: * Erfarenhet av plock och pack * Datorvana * Truckkort A1-A4, B1-B4 Vem är du? Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom plock och pack på lager. Som person är det viktigt att du är engagerad, noggrann och ordningsam för att kunna utföra arbetsuppgifterna på bästa sätt. Du är en problemlösare med ett tekniskt intresse, och tycker om att arbeta effektivt i högre tempo. Du trivs av att arbeta i grupp men känner dig också bekväm i enskilt arbete. Arbetsort: Landskrona Tjänsten är med omgående start eller enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, välkommen in med din ansökan redan idag.

25 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Säljare med ambition att utvecklas i Eslöv
Finance Systems Sweden AB
Företagssäljare

Vill du vara med och göra en verklig skillnad för både människor och miljö? Hos Rhino Gate AB får du möjlighet att sälja en innovativ och hållbar produkt samtidigt som du utvecklas inom säljyrket. Om Rhino Gate AB Rhino Gate AB ingår i en global organisation med verksamhet i 53 länder och över 10 000 medarbetare. Vi marknadsför det kompletta rengöringssystemet Clear Sky NTS, som används för en rad olika rengöringsområden i hemmet. Vårt system renar luften och kan anpassas för olika funktioner, från att tvätta fönster och rengöra möbler till att rekonditionera bilar och rykta hästar. Som ett företag med starkt fokus på hållbarhet och miljövänliga lösningar är vår produkt både energieffektiv och helt kemikaliefri, vilket gör den till ett självklart val för medvetna konsumenter. Arbetsuppgifter Som säljare hos oss kommer du att: Aktivt marknadsföra och sälja Clear Sky NTS till nya och befintliga kunder. Genomföra demonstrationer och ge rådgivning om produktens funktioner och fördelar. Driva och utveckla försäljningen inom din region. Arbeta mot uppsatta mål och ha möjlighet att påverka din egen inkomst genom provision. Vi söker dig som: Har körkort och tillgång till bil (ett krav för att kunna genomföra kundbesöken). Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, då detta är nödvändigt för det dagliga arbetet. Är självgående och har en vilja att lyckas – tidigare erfarenhet inom försäljning är inte ett krav, då vi utbildar dig från grunden! Är flexibel och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Vi erbjuder: Garantilön + Provision Provision på allt du säljer, med en möjlighet till kontinuerlig ökning baserat på prestation – ingen övre gräns för hur mycket du kan tjäna. Trygghet i form av trygghetsförsäkring och tjänstegrupplivförsäkring. Flexibilitet: Anpassat arbetsschema och varierande arbetsuppgifter. Personlig utveckling: Löpande säljutbildningar och möjligheter att klättra inom företaget. Säljtävlingar och teambuilding-aktiviteter för att stärka samhörigheten i vårt team. Så här ansöker du: Ansök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi går igenom ansökningarna löpande och kan snabbt ta beslut om anställning. Tveka inte att ta chansen att bli en del av vårt växande team och arbeta med produkter som verkligen gör skillnad – både för människor och miljön.

25 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025