Besiktningstekniker till Malmö, Jägersro!
The We Select Company AB
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Har du känsla för service och tycker om att träffa kunder i kombination med att jobba praktiskt? Har du dessutom ett genuint intresse för fordon? Då kommer du att passa som besiktningstekniker hos oss på DEKRA! Vi söker nu besiktningstekniker till Malmö, Jägersro! OM TJÄNSTEN Som besiktningstekniker kommer du att genomföra opartiska kontroller av fordon utifrån de krav som ställs av svenska myndigheter i allt från fordonets generella skick till avgasutsläpp och miljöpåverkan samt se till att de uppfyller ställda säkerhetskrav. Din roll är viktig i säkrandet av kundnöjdheten då du dagligen möter, ger service till och säkerställer att våra kunder är både är nöjda med våra produkter och tjänster men också ser oss som deras framtida leverantör av besiktningstjänster. Våra kunder besöker oss dagtid, måndag-fredag vanligtvis mellan 07.00-17.00. OM DIG Vi söker dig som är nyfiken, serviceorienterad och förtroendeingivande. Du har lätt för att kommunicera och drivs av att göra ett bra jobb med hög kvalitet. Arbetet sker ofta självständigt och ställer därför krav på initiativförmåga och ansvarstagande, samtidigt som du ingår i en grupp med kunniga kollegor som delar med sig av sin kunskap och erfarenhet. Du trivs i mötet med kunden och brinner för att alltid göra det lilla extra och ge bemötande i världsklass! Vi sätter alltid kunden främst! För att passa in i rollen så bör du ha ett stort intresse för fordon, har du tidigare erfarenhet från branschen så är det meriterande. För dig som inte är certifierad tekniker så erbjuder vi dig betald utbildning med lön under tiden. Vidare så har du slutförd gymnasieutbildning samt B-körkort för, manuell. Vi tror på mångfald och inkludering och vill rekrytera medarbetare med olika perspektiv, erfarenheter och kompetenser. VI ERBJUDER DIG En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling inom våra olika affärsområden Fortlöpande intern utbildning En teamkänsla, stöd av kollegor där vi hjälper varandra i vardagen Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka Engagerat ledarskap Balans mellan arbete och fritid Tjänstepension, friskvårdsbidrag och förmånspaket från Benefit Sedan start 1925 har vi gjort världen lite säkrare. Idag är DEKRA ett av de mest framgångsrika företagen i världen inom sin bransch. Enligt oss är det medarbetarna som för oss framåt - din utveckling är därför värd att satsa på! Genom interna och externa utbildningar kommer din kompetens ständigt att utvecklas. Hos oss blir du en i DEKRA-familjen med härliga kollegor och kompetenta ledare. Vill du arbeta på ett företag där din idé kan bli verklighet, oavsett position, då har du kommit rätt. Har du frågor så är du välkommen att kontakta Olof Sjöberg, kontaktuppgifter nedan. Kontaktperson Olof Sjöberg [email protected]

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
THAI KOCK MALMÖ LUND
Sweet Lemon AB
Kockar och kallskänkor

Sweet Lemon AB söker tre specialkockar till sin restaurang i Malmö och Lund. Om du har erfarenhet av thailändsk matlagning och är intresserad av att arbeta i en dynamisk miljö, är detta en utmärkt möjlighet. För mer information och ansökan, vänligen kontakta [email protected]

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Köksansvarig till ICA Kvantum Malmborgs Clemenstorget
Rosénssons Consulting AB
Butikssäljare, dagligvaror

Om oss Välkommen till ICA Kvantum Malmborgs Clemenstorget – en plats där matkvalitet, service och inspirerande shoppingupplevelser möts! Hos oss hittar du ett brett utbud av färska råvaror, lokala produkter och allt du behöver för att fylla ditt hem med god mat. Vi strävar efter att göra din vardag lite enklare och roligare, med produkter som passar både de stora och små behoven. Oavsett om du söker det senaste inom hälsosamma alternativ, klassiska favoriter eller något extra för helgens middag, har vi något för alla smaker. Vi är också stolta över vårt miljöengagemang och vårt stora fokus på hållbara val. Vill du arbeta i en citybutik med puls? Då har vi tjänsten till dig i Lunds största ICA butik mitt i city, lätt att pendla. Här finner du lokala färskvaror, delikata delikatesser och prisvärd vardagsmat. Butiken har ca 120 medarbetare och ca 50 000 besökande kunder i veckan. Vår personal är alltid här för att ge dig bästa möjliga service och hjälpa till med tips och råd. Varmt välkommen till ICA Kvantum Malmborgs Clemenstorget – din matbutik med hjärta och kvalitet! Tjänsten i sig ICA Kvantum Malmborgs Clemenstorget söker just dig som ser dig som Köksansvarig i vårt nya fina kök. Du arbetar löpande med matproduktion och svinn samt att hålla avdelningen snygg och fräsch. Du ansvarar för produktion, catering och matlagning. Ekonomi, personalplanering och utveckling i sälj och drift ingår också i ditt dagliga arbete. Du arbetar ständigt med hygien och egenkontroll. Tillsammans med ditt team ser du till att både köket och den absoluta kundnöjdheten alltid är i topp. Du kommer att ha huvudansvaret för vårt kök och dess dagliga drift. Du kommer att leda köksteamet, säkerställa att våra produkter håller högsta kvalitet och bidra till utvecklingen av vårt matutbud. Ditt arbete kommer att vara centralt för att skapa en trivsam och effektiv arbetsmiljö samt upprätthålla ett gott samarbete med övrig butikspersonal och leda teamet för att uppnå gemensamma mål. Dina arbetsuppgifter Som Köksansvarig kommer du säkerställa att produkterna i vårt kök håller högsta kvalitet och lever upp till våra besökares förväntningar. Du planerar och skapar menyer samt utveckla nya produktidéer. Du ansvarar för ekonomi och resultat i köket, inklusive inköp, kostnadskontroll och planering av produktionen. Uppfölja och säkerställa efterlevnad av hygien- och säkerhetsrutiner. Du arbetar för att skapa en inspirerande och positiv arbetsmiljö. Det är du som kommer leda och organisera arbetet inom köksavdelningen. Du är en av nyckelpersonerna för butikens sortiment, utveckling och fortsatta framgång! Dina egenskaper Du har tidigare erfarenhet av köksarbete och har arbetat som ledare. Du har ett genuint intresse för matlagning och hållbarhet. Vi söker dig som är självgående, initiativrik och drivs av att skapa en hög standard på arbetet. Kommunikations- och samarbetsförmåga är dina styrkor. Du har erfarenhet och ett stort intresse och kunnande för färskvaror och matlagning. Vi söker dig som trivs att arbeta i en dynamisk köksmiljö. Du är genuin och inkluderande som person. Du drivs av sälj och kundnöjdhet. Som person är du lösningsorienterad, målmedveten och van att prioritera. Du älskar mat och delar gärna med dig av din kunskap, tips och ideér till ditt team. Kvalifikationer För att du ska trivas och utvecklas med ditt team har du redan ett brinnande intresse för matlagning och älskar försäljning. Du har din bakgrund som kock, kallskänk eller annan erfarenhet från restaurangbranschen. Kanske har du haft en liknande roll från dagligvaruhandeln sedan tidigare? Du är noggrann och tummar aldrig på egenkontroll och kvalitet. Du har en hög kommunikationsförmåga och har service ut i fingerspetsarna! Du är trygg i ditt ledarskap och har förmågan att inkludera dina medarbetare och sätter trivsel, positivitet och effektivitet högt på din dagordning. Du har goda vitsord och referenser sedan tidigare arbete.  Vad vi erbjuder En spännande och utvecklande arbetsmiljö med stora möjligheter att påverka och utveckla köket med ditt team. Ett nytt modernt kök med arbetsgrupp där vi hjälps åt för att nå våra mål. En inspirerande köksavdelning med högkvalitativa produkter. Vi erbjuder en anställning i en butik i framkant! Anställning Heltid. Lön enligt överenskommelse.Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast! Butikens öppentider är kl 06:00-23:00 alla dagar i veckan. Du ska kunna starta din arbetsdag från kl 05:30 på morgonen. Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Rosénssons är företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten. Vi gör våra kunders vardag lite enklare.  EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected]   Vi ser framemot din ansökan!

12 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Kreativ frisör till HOLY HAIR i Helsingborg
HOLY HAIR AB
Frisörer

Arbetsort: Helsingborg Denna tjänst gäller till vår salong i Helsingborg. Omfattning: 100%. Eventuellt deltidsarbete kan diskuteras. Tillträde: Omgående, alt. enligt överenskommelse. Arbetsuppgifter: Allt som hör frisöryrket till, så som behandlingar på kunder, med fokus på klippning, färgbehandling & styling, kundbemötande, service och vägledning, försäljning av varor, handledning av juniorer och elever, samt städning, underhåll och organisering av arbetsutrymmen. Arbete med våra sociala medier, fotograferingar, deltagande i planering och genomförande av kul event, kampanjer och andra projekt samt att stötta vår webbshop kan förekomma regelbundet. Om dig: • Du vill vara en del av ett kreativt, framåtsträvande företag som ständigt söker utveckling och nästa nivå • Du vill vara en del av ett starkt team, där vi arbetar tillsammans mot gemensamma mål • Du har ett brinnande intresse för hår och människor • Du har mycket god känsla för service, och förstår vikten av att alltid ge en fantastisk kundupplevelse • Du strävar alltid efter att vara den bästa frisör du kan vara, både inom yrkesteknik och service • Du vill gärna ha egna ansvarsområden, bidra till helheten och få använda så mycket av din kompetens som möjligt • Du trivs bra med att arbeta självständigt, inom befintliga och väl fungerande strukturer • Du är lyhörd, tar dig an dina arbetsuppgifter med glädje, och förstår hur viktigt det är att själv göra vad du kan för att bidra till en härlig energi och atmosfär på vår arbetsplats • Du är inte rädd för att gå utanför din egen Comfort zone, du vill utvecklas och du lär dig gärna nya saker • Du tycker att det är superkul att vara med vid extra aktiviteter utöver det dagliga arbetet i salongen, som t ex visningar, fotograferingar, workshops, events, kurser, välgörenhetsprojekt etc. Vad vi erbjuder dig: • En skön arbetsplats på bästa läge, i centrala Helsingborg • Teamfokuserad företagskultur • Individuell utvecklingsplan framåt • Ett närvarande och aktivt ledarskap • Utbildning - Färg, klippteknik och styling • Kul och kreativt arbete med Sociala medier, med fokus på Instagram • Deltagande och genomförande av spännande photoshoots • Möjlighet att delta i branschtävlingar • Potential att delta i event kopplade till kända varumärken • Kollektivavtalsenlig lön och extra förmåner • Möjlighet till flexibla arbetstider Om företaget: HOLY HAIR är ett kreativt och framåtsträvande frisörföretag som har en väletablerad salong i centrala Helsingborg. Vi är ett kreativt kollektiv; alla våra medarbetare är med och bidrar till helheten och utvecklingen i vår verksamhet, och vi ser gärna kompletterande krafter - rätt person och kompetens på rätt plats, och med rätt arbetsuppgifter, för bäst resultat och mest glädje! Vår ambition är att skapa en plats där människor kan mötas, oavsett vem eller vad de själva väljer att vara, samtidigt som de får en härlig stund, påfylld energi, och grymt snyggt hår! Vi arbetar aktivt och strategiskt tillsammans i teamet med sociala medier, teambuilding, personlig utveckling och olika målsättningar, för att alltid komma vidare till nästa nivå. Vi är kollektivavtalsanslutna och erbjuder avtalsenlig lön, med möjlighet till flexibla arbetstider och massor av utvecklingsmöjligheter! --- Finalist i kategorin ÅRETS SALONG i Helsingborg City Awards, 2021, 2022, 2023 och 2024. Vinnare av titeln ÅRETS SALONG 2022! Nominerade i den prestigefyllda tävlingen ÅRETS FRISÖR 2023, i kategorierna 'Årets Kollektion', 'Årets Nykomling' och 'Årets Look', samt i 'Årets Look' 2024! --- Mer info om oss: Hemsida: www.holyhair.se Facebook: holyhairhelsingborg Instagram: @holyhair.se

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Allmänspecialist med möjlighet för sidouppdrag
Capio Sverige AB
Specialistläkare

Om oss På Capio Vårdcentral Ystad har vi samlat all vår kunskap under samma tak vilket gör att vi skapar en stark och kompetent personalgrupp med många års erfarenhet av primärvård. Vi är ett härligt gäng på 40 medarbetare som tillsammans gör skillnad för våra ca 13 000 listade patienter – idag och genom hela livet. Vårdcentralen är centralt belägen i Ystad med närhet till både centrum och havet. Det är lätt att ta sig till oss med tåg och lokalbuss och vi har goda parkeringsmöjligheter för dig som åker bil. Hos oss är vardagen variationsrik och vi arbetar tillsammans som ett team kring våra patienter. Vi respekterar och stöttar varandra och vi vet att våra olikheter utvecklar oss – både i våra yrkesroller och som personer. Vår arbetsgrupp är trygg och stabil med ett tätt samarbete mellan de olika professionerna. Vi arbetar tillsammans och du kan förvänta dig ett stort stöd från läkargruppen och övriga kollegor - hos oss är du aldrig ensam! Den 1/10 öppnar vi även Ystads första familjecentral! Denna kommer vara belägen vägg i vägg med vårdcentralen. Familjecentralen är ett samarbete mellan BVC, BMM, Öppen förskola samt socialtjänsten. Din roll Vi söker nu dig som är utbildad allmänspecialist som känner sig lockad av att få vara med och driva framtidens primärvård tillsammans med oss! I arbetet som specialist i allmänmedicin hos oss har du ett mycket varierat arbete med utredning och behandling av patienter i alla åldrar. Du har ett nära samarbete med övriga professioner på mottagningen och hanterar både planerade och akuta besök. Vi arbetar dagligen med rond/sambedömning där du som läkare tillsammans med sjuksköterska gör en medicinsk bedömning av icke akuta patienter. Vi samverkar alla läkare, rehab koordinator och en psykosocialresurs gällande sjukskrivningsärenden. Utöver mottagningsarbete finns det även möjlighet att arbeta med BVC, ingå i vårt diabetes – eller astma/KOL team, jobba med hemsjukvård etc. På Capio jobbar vi även med det digitala verktyget Tandem för vår dokumentation som journaler, remisser och sjukintyg. Hos oss finns även möjligheten att kunna ha sin administration hemma samt vara med och påverka sitt schema tillsammans med verksamheten. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en positiv och utvecklande arbetsplats med tydligt patientfokus. Vår organisation bygger på den lokala enhetens självstyre med engagemang och delaktighet från medarbetare vilket leder till korta beslutsvägar. Samtidigt finns en större organisation i bakgrunden som ger stöd och möjlighet till utveckling och erfarenhetsutbyte. Dessutom erbjuder vi även följande: • Kollektivavtal • Närvarande chef • Kompetensutveckling, både internt och externt • Friskvårdsbidrag • Frukost varje dag • Nätverk inom ditt område • En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Om dig För att vara aktuell för den här tjänsten ska du vara utbildad allmänspecialist. Det är meriterande om du har arbetat på vårdcentral tidigare, men det viktigaste för oss är att du har rätt inställning. Du värnar om att hålla hög kvalitet i ditt arbete – alltid med ett helhetstänk och med patienten i fokus. Vi värdesätter laganda och förmåga att ta initiativ. Som person är du tydlig och förtroendeingivande samt har god förmåga att strukturera och prioritera. Du gillar utmaningar, vill vara delaktig i vårdcentralens utveckling och ser samarbete med kollegor som viktiga parametrar. Inför tillsvidareanställningar tillämpar vi alltid först sex månaders provanställning. Varmt välkommen med din ansökan! Publicerat: 2025-06-12 Sista ansökningsdag: 2025-08-10 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

12 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Digital Experience Specialist
Resurs Bank AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

We are now looking for a Digital Experience Specialist to take full ownership of our web platform and drive continuous improvement across content, design, conversion and user experience. This is a broad and hands-on role where you will work closely with marketing, product, tech and external partners, with real opportunity to shape how we work and grow with the business. Get an idea of the role You will be responsible for the day-to-day management and strategic development of our website across all four Nordic markets. Your main responsibilities will include: Managing, updating and quality-assuring content in our CMS Creating wireframes, clickable prototypes and user flows in collaboration with designers Analyzing site traffic, user behavior and conversion Driving improvements in UX and conversion flows based on insights Collaborating with developers to implement changes and optimize performance On a personal level We are looking for someone who combines creativity with structure and is a true team player with a patient but proactive approach. You are confident in your skills, able to lead projects independently, and have a constant drive to improve. We believe you bring: At least 1 year of experience in CRO, UX or digital optimization Hands-on experience working with CMS (e.g. WordPress, Optimizely, Sitecore) Solid understanding of Google Analytics 4, Tag Manager and other tracking tools Ability to create wireframes and prototypes (Figma, Sketch, Adobe XD or similar) Practical knowledge of A/B testing tools like Google Optimize, VWO or similar is a plus Resurs in brief At Resurs, we make everyday finances easier through innovative and customer-focused solutions. With customers across the Nordics and more than 800 colleagues, we are committed to creating long-term value for individuals, businesses, and society. Recognized as a career company for the past six years, we put strong emphasis on both personal and professional growth. We want to make a difference by striving to be our best, acting with kindness, and building trust through clarity and collaboration. Our heart beats strong and it shows in everything we do. Join an internationalteam Although we are based in the Nordics, our team is enriched by the breadth of perspectives brought by colleagues from different countries. We foster a welcoming and supportive culture, where collaboration drives us to achieve the best outcomes for our users. Apply today! Don’t wait to send in your application. Selection and interviews take place on an ongoing basis, and the position may be filled before the last application date. We look forward to hearing from you! Important information On final candidates, we carry out a detailed background check via an external company. *In this recruitment process, the supplier is solely responsible for the personal data they collect and process. Resurs is solely responsible for the personal data processed by us in the recruitment process. #LI-LN1

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Lagermedarbetare till industri Bjärehalvön

Att jobba på Job&Talent På Job&Talent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Jobandtalent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna. Om jobbet som industriarbetare Vi på söker nu lagerpersonal till vår kund på Bjärehalvön. I rollen ingår främst arbete med lagerhantering, truckkörning, packning och kvalitétskontroll. Arbetet är förlagt till skift eller dagtid. Är du rätt för rollen som industriarbetare? Vi på Job&Talent söker dig som har erfarenhet av lagerarbete och truckkörning. Har du erfarenhet av körning med långgods är detta meriterande. Du har truckkort, behörighet B6 och körkort, du är arbetsam och trivs i en fartfylld miljö. Du är kvalitetsmedveten och värderar trivsel på arbetsplatsen högt. Du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom tillverkningsindustrin. För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du har ett effektivt arbetssätt och att du tar ansvar för att dina arbetsuppgifter blir ordentligt utförda. Det är också viktigt att du utför ditt arbete med stor noggrannhet. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. För tjänsten tillämpas även drogtest. För såväl oss på Job&Talent som vår kund är det viktigt med jämställdhet och mångfald och därför ser vi gärna sökanden av olika kön och bakgrund. Vi vill tillvarata all den kompetens som finns i samhället oavsett könstillhörighet, religiös åskådning och etnisk eller kulturell tillhörighet. Intresserad? För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Vi ser fram emot att höra från dig! Övrigt Tillsättning: Snarast, enl överenskommelse Om Job&Talent Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Job&Talent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

12 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Stödpedagog till Ängen Servicebostad LSS i Båstad
Båstads kommun
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Omgivet av hav i tre väderstreck, med vacker natur och goda kommunikationer är Båstads kommun en modern idyll med fullskalig service. Vårt strategiska läge på Bjärehalvön med två järnvägsstationer, närhet till flygplats och motorväg gör oss dessutom till en attraktiv pendlingskommun och kreativ mötesplats för olika människor, erfarenheter och kompetenser. Vår vision är att vara en förebild för ett friskt liv och hållbart entreprenörskap samt att attrahera människor som vill värna det sunda livet och utveckla kunskap, kultur och affärer. Båstads kommun är en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vår värdegrund bygger på professionalism, arbetsglädje och respekt. Vi är en mängd olika verksamheter som tillsammans gör skillnad varje dag. Genom samarbete och utveckling samt kompetenta och engagerade medarbetare, ger vi god service till våra medborgare. Professionalism, arbetsglädje och respekt Båstads kommun är en kreativ plats för alla som vill utveckla, förändra och förbättra. Tillsammans känner vi stolthet över det vi gör och är öppna för omvärlden. Drivs du av att få andra människor att växa? Vill du arbeta för ökad livskvalitet och självständighet för våra kommuninvånare? Då är du välkommen att söka till oss!  Ängen Servicebostad LSS söker nu en engagerad stödpedagog som tillsammans med brukare och kollegor vill arbeta för att utveckla verksamheten. Ängen är en servicebostad med 10 boendelägenheter och ligger i centrala Båstad. ARBETSUPPGIFTER Som stödpedagog på Ängen jobbar du för att driva det pedagogiska arbetet framåt. Du använder din kompetens för att utveckla pedagogiska lösningar tillsammans med brukare och kollegor. Du använder även din kompetens för att stödja dina kollegor i metoder och planering av det dagliga arbetet.  Som stödpedagog på Ängen samverkar du med andra stödpedagoger i våra verksamheter inom LSS och metodstödjare, samt andra externa aktörer. Arbetstiden är förlagd till både dag och kväll, samt varannan helg. Du arbetar tillsammans med dina kollegor i det dagliga arbetet med brukarna, men viss tid är avsatt speciellt till stödpedagogarbetet. KVALIFIKATIONER Du har en yrkesutbildning som stödpedagog, eller annan yrkesutbildning/högskoleutbildning som arbetsgivaren anser likvärdig och relevant för tjänsten.  För tjänsten krävs att du har tidigare erfarenhet av arbete inom LSS och att du har erfarenhet av att jobba med intellektuell funktionsnedsättning och autism, samt omvårdnadsarbete. Det är meriterande om du tidigare har arbetat på en servicebostad. Som stödpedagog på Ängen behöver du arbeta lågaffektivt, ha tålamod och ha ett stort engagemang för vår målgrupp. Du behöver kunna samarbeta och skapa förtroende hos både brukare och dina kollegor, samt kunna sätta tydliga professionella gränser. Extra utbildningar i alternativ och kompletterande kommunikation, lågaffektivt bemötande och metoder som till exempel samtalsmatta är meriterande.  Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Som en del i vårt hälsofrämjande arbete erbjuder vi friskvårdsbidrag. Det finns även möjlighet till löneväxling samt semesterlöneväxling där gällande avtal finns. Rökfri arbetstid tillämpas. Båstads kommun är en del av Familjen Helsingborg och genom det finns samarbetsområden för kompetensutveckling och erfarenhetsutbyte i regionen. Kommunala avtal gäller. Med en tillsvidareanställning följer en skyldighet att krigsplaceras i Båstads kommun. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Som en del i anställningsprocessen har vi som rutin att ta registerutdrag ur polisens belastningsregister. Detta innebär att vi kommer att begära ett registerutdrag från dig innan anställning .Du beställer själv registerutdraget från Polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/  Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ gärna ditt registerutdrag redan idag. Där kontroll av registerutdrag är lagreglerad ska sådan blankett användas. Fackliga representanter nås via respektive fackförbunds webbplats. Urval och intervjuer sker löpande, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!  Inför rekryteringsarbetet har Båstads kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

12 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Mentum AB söker Leg psykolog eller leg psykoterapeut
Mentum AB
Psykoterapeuter

Om tjänsten Vi söker en engagerad och kvalificerad leg psykolog eller leg psykoterapeut som vill bidra till högkvalitativ vård och utveckling. Har du ett professionellt förhållningssätt, god förmåga att strukturera ditt arbete, och en vilja att bidra till en gemensam helhet? Trivs du med att arbeta självständigt – men också med att bolla idéer i ett tryggt kollegialt sammanhang? Då kanske du kommer att trivas hos oss! Du kommer att arbeta med individuella samtal, psykologisk bedömning och behandling för vuxna som söker hjälp för lindrig till måttlig psykisk ohälsa. Likaså kommer du att delta i teamarbete för att säkerställa bästa möjliga stöd för våra klienter. I nuläget består teamet av legitimerade psykologer med lång klinisk erfarenhet. Vi har ett nära kollegialt samarbete med regelbundna arbetsmöten och grupphandledning. Om Mentum AB Mentum AB är ett resultat av två väletablerade psykologmottagningar där erfarna psykologer har sett möjligheter att samarbeta och tillsammans utveckla kvalificerade psykologtjänster. Genom att förena vår breda kompetens och långa erfarenhet erbjuder Mentum AB innovativa och kvalitativa insatser för privatpersoner och organisationer. Mentum AB står för samverkan, utveckling och ett starkt engagemang för klientens växande i centrum. Mentum AB erbjuder en arbetsplats där medarbetare får möjlighet att påverka sin egen arbetsmiljö och sin kompetensutveckling genom deltagande och dialog. Man får också en chans att påverka sin inkomst genom engagemang och resultat. Vi tillsammans skapar en kultur där delaktighet, ansvar och utveckling står i centrum. Vi arbetar from 1 oktober i ljusa, havsnära lokaler i Lomma, med goda pendlingsmöjligheter från både Malmö och Lund. Här finns möjlighet till promenadmöten, återhämtning nära havet och ett arbetsliv i balans. Arbetsuppgifter -Genomföra psykologisk bedömning och behandling inom KBT inriktning. -Bidra till utvecklingen av verksamheten genom handledning och kollegialt samarbete- -Delta i projekt beroende på intresse och erfarenheter. Kvalifikationer -Leg psykolog eller leg psykoterapeut (krav) -Erfarenhet av primärvård är meriterande -Förmåga att arbeta självständigt och i team Vi erbjuder -En stimulerande arbetsmiljö med engagerade kollegor. -Möjlighet att påverka sin inkomst via val av lönemodell som passar dig. -Möjlighet till distansarbete vid behov -Regelbunden handledning och möjlighet till fortbildning -Flexibla arbetstider och möjlighet till utveckling inom organisationen.

12 juni 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Bild/Hkk och Teknik lärare 6-9
Dibber Sverige AB
Grundskollärare

Dibber etablerades i Sverige 2017 och bedriver idag förskolor, grundskolor, anpassade grundskolor och öppna förskolor. Dibbers huvudkontor ligger i Sollentuna, verksamhet finns i stora delar av Sverige. Dibber i Sverige är en del av den norska friskolekoncernen Dibber som startades och ägs av två engagerade pedagoger, Randi och Hans Jacob Sundby. Den första förskolan startas 2003 i den lilla stad där Randi växt upp. Idag driver Dibber mer än 600 förskolor i nio länder över hela världen.  Vi står upp för livslångt lärande och att hålla oss i framkant inom våra professioner. Vi strävar efter att bygga ett professionellt nätverk där vi lär av varandra och som kan stötta och inspirera.  Oavsett vilken del av verksamheten som du arbetar inom, blir du en del av ett team som vill göra en skillnad för barn och elever, och deras framtid. Tillsammans skapar vi en inkluderande arbetsplats präglad av hjärtekultur, lärande och utveckling. Vi har en viktig roll och vill att du är med! På Dibber har vi hjärta för lärande. Det betyder att vi brinner för att varje barn och elev ska ges de bästa förutsättningarna för att utveckla ett livslångt lärande med hjärta för världen.   Vår Hjärtekultur är kärnan i hela verksamheten, och präglar relationerna med barn och elever, vårdnadshavare, och mellan kollegor. Hjärtekulturen ska vara en vägledare i varje situation.  Vi strävar efter att vara en inkluderande arbetsplats där varje medarbetare känner sig sedd och kan vara med och bidra. Vi erbjuder en arbetsplats med fokus på trivsel och arbetsmiljö, utveckling och tillitsfulla relationer. Dibber har kollektivavtal genom Almega med Sveriges lärare, Kommunal och Vision (Friskoleavtalet) och erbjuder friskvårdsbidrag, föräldralön, personalstöd, företagshälsovård samt regelbundna medarbetarundersökningar för att mäta våra medarbetares trivsel och hälsa. Det är viktigt för oss att våra medarbetare trivs hos och känner trygghet. Vi vet att ledarskapet är avgörande för att vår verksamhet och våra medarbetare ska må bra och lyckas, därför jobbar vi aktivt med att utveckla våra ledare och säkerställa att de har det stöd de behöver.  Är du den vi söker? Du delar Dibbers pedagogiska förhållningssätt som handlar om att arbeta med omsorg för att utveckla egenvärde, empati och inkludering.   Du uppmärksammar, sätter ord på och stärker situationer som bygger förtroendefulla relationer och arbetar för att bygga en positiv gemenskap såväl kring eleverna i undervisningen och i mötet med vårdnadshavare, som i ditt arbetslag.  Du bidrar med kunskap och kreativitet, engagemang för lärande och visar tålamod. Du firar dina elevers och kollegors framgångar, stora som små och glädjs med deras nya lärdomar och upptäckter.   Välkommen till Dibber – med hjärta för lärande! Om rollen Som lärare på en Dibberskola ansvarar du för att vårt pedagogiska förhållningssätt genomsyrar ditt arbete.   Du ansvarar för att genomföra planering, undervisning, dokumentation och utvärdering av undervisningen tillsammans med ditt arbetslag.   Dina kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad och behörig i bild, teknik och hemkunskap för årskurs 6-9 .  *  Tydlig ledare  * Förmåga att bygga förtroendefulla relationer  * Erfarenhet och intresse för digitala verktyg och system  * Samarbetsförmåga och förhållningssätt att dela med sig av kunskap och erfarenhet för kollegialt lärande  * Förmåga att planera och organisera sitt arbete  * Erfarenhet av Lgr 22 * Talar och skriver flytande båda svenska och engelska

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025