Om Tandvårdcentralen: Vi är en tandvårdskedja som präglas av en familjär atmosfär och som drivs av våra värderingar ansvar, kvalitet och empati. Dessa värderingar har varit grundstenen i vår verksamhet sedan vi öppnade vår första klinik 2006. Vår vision är att alla, oavsett bakgrund, ska kunna bära ett vackert leende. Vi har två kliniker i Malmö: Tandvårdcentralen Möllan, där allt började 2006, och Tandvårdcentralen Pildamm, en modern klinik utrustad med CBCT. Just nu är vi dessutom i full gång med att öppna vår tredje klinik i Skåne, belägen i Landskrona. Följ med på vår resa! Tandtekniker sökes till vårt team i Malmö! Är du en driven och erfaren tandtekniker som letar efter en ny utmaning? Vill du arbeta "in house" i en modern och dynamisk klinik där kvalitet och samarbete står i fokus? Då kan detta vara tjänsten för dig! Vi söker nu en engagerad och skicklig tandtekniker som vill bli en del av vårt klinikteam här i Malmö. Som tandtekniker hos oss kommer du att arbeta nära våra tandläkare, vilket ger dig unika möjligheter till direkt kommunikation, snabb feedback och ett smidigt arbetsflöde. Vi erbjuder: En "in house"-position där du blir en integrerad del av vårt klinikteam. Möjlighet att arbeta med modern utrustning och innovativa metoder. Ett nära samarbete med tandläkare för optimala resultat och patientnöjdhet. En dynamisk och stimulerande arbetsmiljö med fokus på hög kvalitet. Goda utvecklingsmöjligheter och chansen att växa med oss. Konkurrenskraftig lön och förmåner. Vi söker dig som: Är legitimerad tandtekniker med relevant erfarenhet. Har ett starkt intresse för protetik och digital tandteknik (CAD/CAM-kunskaper är meriterande). Är noggrann, kvalitetsmedveten och har ett öga för detaljer. Är serviceinriktad och har en god samarbetsförmåga. Trivs med att arbeta i ett högt tempo och kan hantera flera projekt samtidigt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera: Framställning av kronor, broar, implantatarbeten och andra protetiska konstruktioner. Färgtagning och anpassning av arbeten direkt i samråd med patient och tandläkare. Kvalitetssäkring av utförda arbeten. Bidra till att optimera och utveckla våra tandtekniska processer. Vi tillämpar löpande urval, så vänta inte med din ansökan!
Vi på Norlandia Förskolor söker dig som vill jobba som förskollärare på vår förskola Norlandia i Ödåkra. Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Vill du bli en del av vårt team? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet som förskollärare på Norlandia Förskolor? Hos oss får du möjligheten att följa med i samhällets utveckling kring förskola och skola. En god värdegrund innebär att ge barnen en inre kompass som de kan lita på och stärka dem genom livet. Vi anser att vi på förskolan har möjlighet att lägga grunden för barnen vidare i livet. På Norlandia riktar vi blicken mot att bidra till en hållbar värld. Du som förskollärare är drivande i att jobba med hållbarhetsfrågor via våra koncept som är en del av läroplanen. För oss är daglig fysisk rörelse ett måste både för barnen men också för dig som vuxen där du aktivt tar del av och driver Norlandiaskuttet tillsammans med dina kollegor. Måltidspedagogik, ekologisk och kravmärkt mat är en självklarhet hos oss. Du har ett gott förhållningssätt till barn, föräldrar och kollegor som präglas av tron på att alla vill och kan. Vi vill vara en lärande organisation där du som förskollärare förväntas leda och lära dina kollegor. Vi sätter stor vikt vid din samarbetsförmåga samt att du tar ansvar för att skapa en god arbetsmiljö genom en positiv inställning och energirik arbetsglädje. Läs mer om våra koncept här. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad i barns liv. Vi ser gärna att du har lätt att samarbeta med andra samt har en förmåga att vara flexibel och lyhörd för att anpassa efter barnens behov. Kvalifikationer: Utbildad förskollärare med förskollärarlegitimation ett KRAV Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Du är väl förtrogen med läroplanens mål utifrån undervisning och lärande. Du har erfarenhet av att arbeta och leda det systematiska kvalitetsarbetet på gruppnivå. Du har goda kunskaper i Office365 Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom förskoleverksamhet Om förskolan Norlandia Ödåkra den lilla och nära förskolan söker ny medarbetare. Ödåkra tillhör Helsingborgs kommun. Förskolan är en liten förskola med ca 34 barn . Man har ett nära samarbete mellan barn, kollegor och vårdnadshavare. Kunskap och Innovation är ledord i vår utbildning och vi erbjuder barnen "Nya upptäckter - varje dag!" Det betyder att du är en medforskande pedagog och är lyhörd för barnens intressen och behov. Lärprocesser synliggörs genom pedagogisk dokumentation och du arbetar aktivt för att skapa stimulerande och utvecklande lärmiljöer. Vi har tillgång till två Cargobikes som möjliggör utflykter och nya upptäckter. Förskolan har en fantastisk utforskande gård. Vi ser gärna att du har ett intresse för utevistelse då stor del av dagen bedrivs utomhus. Vi har även Mulle verksamhet varje vecka. De äldre barnen spelar paddel varje vecka. Vi serverar hemlagad och näringsriktig mat Vad erbjuder vi dig? Hos oss på Norlandia förskolor erbjuder vi dig kompetensutveckling varje termin utifrån förskolans prioriterade mål och satsningar. Du får ta del av våra unika koncept, kompetensutvecklingsdagar på förskolan, centrala insatser samt genom utbud i vår digitala lärplattform. Övrig information Anställningsform: Tillsvidare med provanställning Omfattning: 80-100% Arbetstider: Dagtid, mötesstid på kvällar förekommer Tillträde: Aug 2025 Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Inför en eventuell anställning ska du kunna uppvisa ett utdrag från belastningsregistret. Du behöver även kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES alternativt ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag: 2025-07-15 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Rektor Jessica Nävermyr [email protected] eller biträdande rektor Eva Olsson [email protected] Vill du veta mer om Norlandia Förskolor? Besök vår hemsida här. Varmt välkommen med din ansökan!
Tjänsten innebär att du självständigt genomför service, reparationer och felsökningar på personbil och transportbilar av alla bilmärken. Vi ser att du är en duktig bilmekaniker/fordonstekniker som tycker om att utvecklas, att jobba direkt med kunder, arbetar strukturerat, självgående och på ett effektivt sätt samt är stresstålig. Som medarbetare hos oss är det viktigt att du är serviceinriktad, lyhörd, empatisk och gillar att ge det där lilla extra till våra kunder. Du gillar teamarbete samt känner och tar ansvar för verksamheten är en förutsättning för att arbeta hos oss. Dina erfarenheter och kvalifikationer: Arbetslivserfarenhet som fordonsmekaniker Kunskaper i felsökning Datorvana B-körkort Behärskar det svenska språket i både tal och skrift
Nu söker vi en boendestödjare till vårt team på Focktorpsvägen. Vi erbjuder utbildning och ett utvecklande jobb där du är med och gör skillnad! Tjänsten är en heltidstjänst). Om Focktorpsvägen Fockstorpsvägen har sex platser. Huset ligger vackert beläget cirka 10 minuters promenad från samhället Mörarp. Därifrån kan du ta Pågatåget till både Bjuv och Helsingborg. Du bor i en egen lägenhet och har tillgång till gemensamma ytor. Huset är ett klimatsmart passivhus vilket innebär att det är både tätt och tyst. Stressande ljud från korridorer eller grannlägenheter stängs ute så att varje lägenhet blir tyst. I den fasta inredningen används jordnära färger för att skapa en lugn miljö och tillsammans med medarbetarna har platser för scheman och administrativa verktyg utformats så att de känns naturliga i miljön. Om rollen-Vi söker en erfaren boendestödjare Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med personer som har mer omfattande behov av stöd och som kan befinna sig i komplexa livssituationer. Det är viktigt att du är trygg i din yrkesroll, har ett professionellt förhållningssätt och är van vid att hantera utmanande situationer med respekt och empati I rollen som boendestödjare utgår du från de boendes individuella behov och önskemål och ger stöd i det dagliga livet utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Tillsammans med övriga medarbetare arbetar du med målet att göra dagen meningsfull och innehållsrik. Du stödjer och vägleder med bland annat personlig omvårdnad, måltider, medicinhantering, städning, samhällskontakter och kommunikation. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera den boende till att utveckla sina förmågor och att skapa möjligheter till en aktiv och meningsfull fritid. I dina uppgifter ingår även att dokumentera och planera utifrån genomförandeplaner. Arbetstiden är förlagd dagtid, kvällstid, helger samt sovande jour. Du har en gruppledare eller gruppchef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en framtida karriärmöjlighet för dig. Din erfarenhet och kunskap Du som söker har gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller annan likvärdig utbildning. Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, god datorvana och erfarenhet av dokumentation. Det ska även ha erfarenhet av att arbeta med målgruppen. Du har en positiv grundsyn, ett starkt engagemang för människor och är ansvarstagande. Du trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor och har alltid våra brukares bästa som utgångspunkt i allt du gör. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Det här får du hos oss: Grundutbildning när du tillsvidareanställs inom Nytida [OBS Tas bort om du söker timanställda] samt kompetensutveckling via vår egen utbildningsorganisation Lära Förmånsportal med rabatter och erbjudanden Ledarskapsutbildade chefer nära dig En gemensam pedagogik för att ge den bästa omsorgen och stödet till våra omsorgstagare Karriär- och utvecklingsmöjligheter Friskvårdsbidrag och skobidrag Kollektivavtal Övrigt Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning (ändra vid behov) Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: Sista ansökningsdag: Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behöver uppvisas inför en eventuell anställning För mer information kontakta: Facklig kontakt: Kommunal, www.kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se
Är du en person som gillar att arbeta självständigt, har god kommunikationsförmåga och kan hantera stressiga situationer? Då kan det vara dig vi söker! Addici Security söker nu väktare till en av våra kunder i Helsingborg, Sverige. Vilka är vi? Addici är det fjärde största säkerhetsföretaget i Sverige. Tillsammans driver vi skiftet mot framtidens säkerhet. Hos oss får du möjlighet att arbeta och utvecklas i ett innovativt företag med hög ambitionsnivå. Vem är du?Du brinner för säkerhet och service. Som väktare hos oss trivs du med att arbeta både självständigt och i grupp. Du är positiv, utåtriktad och förmedlar trygghet genom att vara kompetent, pålitlig och ansvarsfull. God kommunikationsförmåga, säkerhetstänk och flexibilitet är viktiga egenskaper. Självklart är du drogfri, ostraffad och har ordnad privatekonomi. Vi söker dig: - Giltig väktarutbildning (Vu1 & Vu2) - Gymnasiekompetens - Körkort - Förmåga att uttrycka sig väl på svenska i både tal och skrift - Händig (då vi har en del fastighetsjour) - Bra initiativförmåga - Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av både stationär & ronderande bevakning, innehar utbildning som butikskontrollant, ordningsvakt. - Erfarenhet från andra serviceyrke är också meriterande. Addici erbjuder trygga och säkra arbetsvillkor - En varm och inkluderande arbetsmiljö - Lön enligt kollektivavtal - Varierande och flexibla arbetstider - Friskvårdsbidrag för din hälsa - Möjlighet till kompetens- och karriärutveckling – både inom säkerhet och på vårt moderbolag Coor - Möjlighet att jobba med olika spännande tekniska plattformar, kunder och tjänster – vi har en av Sveriges bredaste tjänsteportföljer Om tjänsten - Anställningsform: Timanställning - Sysselsättningsgrad: Vid behov - Arbetstid: Dagtid, kväll, natt, vardag, helg - Startdatum: Enl överenskommelse - Provanställning: 6 månader För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester samt vid anställning utför även bakgrundskontroller samt godkännande via länsstyrelsen. Övrig information Vid frågor kontakta: [email protected] Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Vi ser fram emot din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. Addici Security & Technology är en strategisk säkerhetspartner, ledande rådgivare och utförare inom riskhantering, bevakning, larmcentral, säkerhetsteknik och IT. Addici är en del av Coor och kan erbjuda säkerhet i kombination med facility managementtjänster. I partnerskap med våra kunder levererar vi lönsamma affärer – vi är kundernas trygga val. Bland våra kunder finns allt från små bolag till några av Sveriges mest komplexa anläggningar samt offentlig verksamhet. Med snart 40 års branschkunskap och över 800 anställda är vi redo att trygga våra kunders verksamhet, nu direkt och med morgondagens utmaningar.
Om tjänsten Ikett söker nu en självgående och erfaren CNC-programmerare med inriktning mot fräsning och programmering i GibbsCAM. Tjänsten är hos en av våra kunder i Eslöv – ett familjärt företag med hög efterfrågan och ett gott arbetsklimat. Som CNC-operatör arbetar du i nära samarbete med kollegorna med planering, produktion och uppföljning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: - Bearbetning av material i CNC-styrda fräsmaskiner. - Programmering utifrån ritning, GibbsCAM. - Kvalitetskontroll och måttkontroll. - Materialhantering och maskinunderhåll. Start: Enligt överenskommelse. Arbetstid: Dagtid, mån-fre. Din profil För att trivas i denna roll ser vi att du: - Har tidigare erfarenhet från en liknande roll som CNC-programmerare. - Självgående i programmering i GibbsCAM. - Har god vana av ritningsläsning. - Har god materialkännedom. - Kan rigga och ställa maskin på egen hand. Meriterande anses vara om du även har erfarenhet av CAD/CAM samt truckkort. Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett har sedan 1986 hjälpt tusentals personer inom industribranschen att hitta sitt drömjobb. Våra kunder finns i hela Sverige och Norge och främst inom tillverkande industri och verkstadsindustri. Vi arbetar med ett brett utbud av tjänster, både för kollektivanställda och tjänstemän. Tack vare långsiktigheten i våra uppdrag har många en tryggad anställning på Ikett. Detta har lett till att flera anställda har jobbat hos Ikett i 20+ år. Under den tiden har de fått utvecklas, testa flera uppdrag med en trygg arbetsgivare i ryggen. Ofta är målsättningen att det ska leda till anställning hos kund. På Ikett finns det möjlighet att arbeta lokalt i ditt närområde, men även spännande resejobb i hela Sverige och Norge för dig som vill ut på resande fot. Hos oss får du: Engagerad personal genom hela rekryteringsprocessen som även har kontakt med dig när du börjar jobba hos vår kund. Trygghet där vi värnar om din säkerhet på arbetsplatsen. Möjlighet till utveckling. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as
Ref: 20251562 Arbetsuppgifter Städservice är en ständigt växande verksamhet och just nu söker vi tre nya sektionschefer som vill vara med på vår resa! Som sektionschef leder du verksamheten och har budget-, arbetsmiljö- och personalansvar. Du kommer att ansvara för en av 14 sektioner med ca 32 medarbetare. En stor del av arbetet utförs utanför kontoret vilket ställer krav på stor rörlighet, både med cykel och bil som färdmedel, då medarbetarna finns utspridda i många av stadens olika verksamheter. Som stöd i ditt arbete har du en arbetsförman som hjälper dig i den operativa delen. I arbetsuppgifterna ingår även att upprätta och följa mål för verksamheten, utvecklingsarbete, delaktighet i olika projekt m.m. I samarbete med övriga chefer och medarbetare ansvarar du för att service och kvalitet alltid är den bästa möjliga för våra kunder. I tjänsten ingår beredskap på helgen några gånger per år. Kvalifikationer Vi söker dig som har: • Högskoleexamen motsvarande 180 HP och 3 års erfarenhet inom relevant område/ eller gymnasiexamen och 8 års erfarenhet inom relevant arbetsområde. • Minst ett års ledarerfarenhet med personal-, budget-, verksamhets- och arbetsmiljöansvar. • God förmåga att uttrycka dig i svenska språket i både tal och skrift. • Goda kunskaper i officepaketet. • God administrativ vana. • B körkort för manuell växellåda. Det är meriterande om du har: • Minst ett års erfarenhet av arbete inom lokalvård, fastighet eller annan likartad verksamhet. • Vi ser det som en fördel om du tidigare har arbetat med utveckling och förändringar i en verksamhet. • Arbetslivserfarenhet från beställar- utförarverksamhet. • Arbetslivserfarenhet från offentlig sektor. Dina personliga egenskaper och förmåger spelar en viktig roll i denna tjänst och därför kommer stor vikt att läggas här. Vi söker dig som motiverar och engagerar gruppen att effektivt nå de gemensamma målen. Du har lätt för att kommunicera och gör förväntningarna tydliga och begripliga vilket underlättar när du påminner och följer upp. För att nå framgång i rollen har du god förståelse för männskors olikheter och sätt att ta till sig kunskap samt mäniskors olika förutsättningar som gör att du anpassar ditt sätt att förmedla budskap. Vidare har du lätt för att ställa om vid plötsliga förändringar och ser möjligheterna i det. För att lyckas som sektionschef inom städservice ser vi det som nödvändigt att du är serviceinriktad i ditt bemötande och har viljan samt intresset för att leverera lösningar. Om arbetsplatsen Städservice ansvarar för lokalvården i delar av kommunens verksamheter bland annat förskola, grundskola, fritidsverksamhet, samt hälsa vård och omsorg. På städservice arbetar ca 400 personer, som dagligen levererar service genom lokalvård till stadens olika förvaltningar. Kommuntjänster har drygt 700 anställda inom sex olika verksamhetsområden. Uppdraget är att tillhandahålla kvalitativa, hållbara och kostnadseffektiva tjänster till Malmö stads förvaltningar och till Malmöborna. Kommuntjänster erbjuder likvärdig service för alla, hög tillgänglighet och professionellt bemötande. Serviceförvaltningens målbild för 2025 är "Tillsammans är vi en smart servicepartner till staden". Serviceförvaltningen är uppdelade i fem avdelningar och erbjuder våra kunder allt från färdtjänst till IT och att svara medborgarna i Malmö stads kontaktcenter. Vi underhåller gator, parker, grönytor och stränder, förvaltar Malmö stads alla byggnader och ser till att våra skolelever får bra och näringsrik mat. I Malmö stad arbetar vi med respekt, engagemang och kreativitet för att utveckla Malmö. Vi har Sveriges viktigaste jobb. Hos Malmö stad finns framtidens arbetsplats. Här gör vi skillnad. Vi skapar en ekologiskt, ekonomiskt och socialt hållbar stad. Vill du vara med och påverka? Övrigt Anställningsform: Tillsvidare Antal tjänster: 3 st Omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Sökande som erbjuds anställning är skyldig att lämna ett giltigt registerutdrag. Belastningsregistret: Övrigt arbete med barn, e-tjänst | Polismyndigheten (polisen.se) Malmö stad strävar efter att medarbetarna ska avspegla den mångfald som finns bland befolkningen. Vi välkomnar därför sökande som kan bidra till att vi som arbetsgivare kan tillgodose Malmöbornas behov.
Har du C-kort? Är du dessutom självgående, stark och trivs bra bakom ratten? Då är detta tjänsten för dig! Sök redan idag då vi selekterar löpande. Vi söker nu C-chaufförer med omgående start till vår kund som är Sveriges främsta kompetensföretag inom återvinning och miljö. Kundföretaget ser avfall som en resurs och brinner för att hitta de bästa lösningarna gällande sophantering för ett miljövänligt och miljömedvetet samhälle. Du kommer för kundens räkning köra deras fordon för avfallshantering runt om i Malmö med omnejd. Du ska därför känna dig bekväm med att köra i centrala Malmö och meriterande om du har god vana av att köra sedan tidigare. Som C-chaufför hos vår kund kommer du att köra sopbil och ansvara för avfallshantering i Malmö och omkringliggande områden. Du rör dig både i stadskärnan och i mer lantliga miljöer – därför är det en stor fördel om du är van vid att köra större fordon i tät trafik. Arbetstid: Måndag–fredag, kl. 06:00–15:00 samt 13.00-22-00 var tredje vecka. Beräknad start är omgående, så skicka in din ansökan redan idag! DETTA SÖKER VI Vi söker dig som har: C-körkort Giltig YKB Giltigt digitalt förarkort God svenska i tal och skrift God fysiskt form och gillar fysiskt arbete Meriterande om du har: - Utbildning inom ADR, hantering av farligt gods - Tidigare erfarenhet som C-chaufför Vem är du? Du är en ansvarstagande och självgående person som trivs med att arbeta fysiskt och gillar att ta eget initiativ. Du bidrar till en god stämning på jobbet och uppskattar en arbetsplats där respekt och humor går hand i hand! Sök redan idag – tjänsterna tillsätts löpande! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Är du i början av din utvecklarkarriär och vill jobba med ett team som brinner för teknik, användarupplevelse och AI? Vi söker en junior frontendutvecklare till vår kund som vill växa tillsammans med företaget i en miljö där nyfikenhet, enkelhet och laganda värderas högt. OM TJÄNSTEN: Du kommer att vara en del av ett erfaret men prestigelöst utvecklingsteam. De arbetar tvärfunktionellt och använder AI aktivt i deras utvecklingsprocess, vilket innebär att du får möjlighet att lära dig snabbt, få stöttning och samtidigt påverka slutresultatet. Du kommer att jobba tätt ihop med andra seniora utvecklare, och ha en viktig roll i att forma gränssnitt och användarflöden. VI SÖKER DIG SOM: Har en eftergymnasial utbildning inom datateknik, interaktions design eller motsvarande. Talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Det är meriterande om du: Har jobbat med React och JavaScript. Har gjort egna hobbyprojekt. Vidare kommer stor vikt läggas vid personlig lämplighet. För att trivas i rollen tror vi att du är en driven, engagerad och ödmjuk person som brinner för frontend och UX/UI. Vi ser gärna att du är en person som gillar att samarbeta, är prestigelös och vill ha mycket ansvar. OM ANSTÄLLNINGEN: Det här är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer vara anställd av Friday. ÖVRIG INFO: Omfattning: Heltid. Placering: Malmö. Kontaktuppgifter: Vanessa Henrysson Roqueta. Lön: Månadslön. Start: Enligt överenskommelse. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urval- och intervjufasen. OM FRIDAY: Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framför allt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter. Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag! Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik. Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?
Om jobbet Tidigare erfarenhet av tillredning av mat, catering, detaljhandel och/eller kundtjänst är önskvärt, men inte nödvändigt – du får fullständig utbildning och kommer att gå olika kurser på University of Subway®. Det är viktigare att du är en lagspelare med vinnarattityd. Om du för närvarande jobbar i kundtjänst, i detaljhandeln som försäljningsassistent, på en restaurang, om du studerar eller är nyutexaminerad och vill inleda en karriär i livsmedelsbranschen – då kan det här vara den perfekta möjligheten för dig! Om oss Subway är världens största snabbmatskedja med restauranger i över 100 länder. I Sverige finns ca 160 restauranger och målet är att öka antal restauranger de kommande åren. Subcom Sweden AB är en organisation under ledning av Nordic Bites Oy som tillsammans ansvarar för över 350 restauranger i Sverige och Finland. Huvudsakliga ansvarsområden: Förbereda och preppa kött och grönsaker, inklusive att baka bröd och kakor Säkerställa att områden för livsmedelsförvaring och tillredning uppfyller standarder gällande hälsa och säkerhet Följa Subways regler och policys Kassabiträde Registrera leveranser Genomföra rengöring och städning enligt dags-, vecko- och månadsschema Följa säkerhetsrutiner Arbeta som en del av ett team Leverera service av hög standard vid hantering av produkter, vid försäljning och i mötet med gästerna. Som Sandwich Artist™ serverar du och skapar mervärde för gästerna på ett effektivt och trevligt sätt. I den här rollen främjar du medvetenhet om Subway® som varumärke och säkerställer att hygienstandarderna uppfylls. Vem är du och vad förväntar vi oss av dig? - En förmåga att arbeta i en snabb och hektisk miljö med bibehållen noggrannhet och kvalitet. - Utmärkt kundserviceförmåga och en positiv attityd gentemot gäster och kollegor. - Förmågan att arbeta självständigt och ta egna initiativ när det behövs. - Flexibilitet att arbeta i olika skift och under helger, kvällar och högtider. - Arbetar du eller har arbetat inom fastfood, eller restaurangbranschen är det ett stort plus. - Mycket goda kunskaper i svenska är ett krav. Goda kunskaper i engelska är ett stort plus. - Du är stabil, dvs är lugn och kontrollerad även i stressade situationer. - Du älskar att jobba med och tillsammans med människor. - Du har en god samarbetsförmåga, dvs arbetar bra med andra människor. - Du är serviceinriktad, dvs uppmärksam och tillmötesgående i sitt bemötande. Har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig för att leverera lösningar. Du skall tycka om att träffa nya människor och känna att det är givande att hjälpa andra. Hur blir jag framgångsrik här? Visa passion och engagemang. Var entusiastisk och brinn för det du gör. Genom att vara passionerad kommer du att göra ditt bästa i arbetet och inspirera andra i teamet. Ge fantastisk kundservice. Kundnöjdhet är avgörande för framgång inom Subway®. Var vänlig, lyhörd och tillmötesgående gentemot varje gäst. Sträva efter att överträffa deras förväntningar och ge dem en minnesvärd upplevelse varje gång de besöker Subway®. Var noggrann med detaljer. Var uppmärksam och se till att varje sub är korrekt sammansatt enligt gästens önskemål. Samarbeta, kommunicera och ha en positiv attityd och var en lagspelare. Var beredd att hjälpa till där det behövs och vara öppen för att ta emot och ge feedback för att förbättra prestationen. Ha en stark arbetsmoral. Var pålitlig, punktlig och ta ansvar för ditt arbete. Visa att du är redo att göra det extra för att leverera kvalitet och överträffa förväntningar. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en spännande möjlighet att bli en del av Subway®-familjen och leda en Subway® restaurang till framgång. Du kommer att få stöd och resurser från din restaurangchef och vårt team för att hjälpa dig att lyckas i ditt uppdrag. Att arbeta hos oss ger dig möjlighet att vara en del av en framstående organisation. Vi strävar efter att skapa en arbetsmiljö som är inkluderande och respektfull mot alla. Vi välkomnar och uppmuntrar mångfald och ser det som en tillgång i vår verksamhet. Oavsett din bakgrund eller erfarenhet kommer du att känna dig välkommen och uppskattad hos oss. På Subway® är teamarbete och samarbete viktigt. Vi tror på att skapa en positiv och stöttande arbetsmiljö där alla kan trivas och växa tillsammans. Du kommer att få möjlighet att arbeta i ett team av dedikerade och engagerande medarbetare som strävar efter att leverera högkvalitativ service och kundupplevelse. Subway® erbjuder karriärmöjligheter inom organisationen. Om du visar engagemang, skicklighet och ambition finns det möjlighet att klättra uppåt och ta på dig mer ansvarstagande befattningar. Genom att välja oss som arbetsgivare får du en chans att vara en del av en framgångsrik restaurangkedja och en möjlighet att utvecklas i en givande och gästfokuserad arbetsmiljö. Vi värdesätter våra medarbetare och strävar efter att skapa en stimulerande och givande arbetsplats där du kan trivas och växa. Start: Augusti Placering: Mobilia Köpcentrum, Malmö Omfattning: Deltid Anställningsform: Tillsvidareanställning Lön: Enligt kollektivavtal Vill du bli en nyckelperson i vårt engagerande lag? Du är välkommen e-posta ditt CV, personliga brev och foto senast 6e juli 2025 till: [email protected] Skriv ”Sandwich Artist Mobilia” i din ansökan. Vi hälsar dig välkommen till Subway®!
Välj ett jobb för att visa detaljer