Hyres- och arrendenämnden i Malmö söker en administratör
Sveriges Domstolar
Chefssekreterare och VD-assistenter m.fl.

Hyres- och arrendenämnden i Malmö  Varje dag avgörs hundratals mål och ärenden i domstolarna runt om i Sverige. Vår organisation består av medarbetare med olika kompetenser, där var och en är betydelsefull i att upprätthålla rättssäkerhet och hög kvalitet i alla led.  Så fungerar domstolarna och nämnderna Vill du arbeta i en samhällsviktig och händelserik verksamhet, tillsammans med kunniga och engagerade kollegor? Då kan detta vara ett jobb för dig! Arbetet innebär Din huvudsakliga roll är att arbeta som administratör och detta innebär att du under Myndighetschefen har ett ansvar för administrationen innefattande ekonomi och personalfrågor, arbetsmiljö och övrig service. Det innefattar bland annat att du tillsammans med Myndighetschefen ansvarar för verksamhetsplanering, budget-, prognos- och uppföljningsarbete samt administrativa rutiner och planer. Du har även det övergripande ansvaret för lokal- och inköpsfrågor, diarium, sociala medier samt samordning av vissa arbetsuppgifter m.m. i ett nära samarbete med andra medarbetare på nämnden.  I rollen ingår även att arbeta som handläggare, vilket innebär att du arbetar med våra ärenden från det att de kommer in till att de avslutas, bland annat kontakter med parter och ombud samt protokollföring vid sammanträden. Arbetet bedrivs i nära samarbete med nämndens hyresråd och övriga handläggare. Tjänsteresor kan förekomma. Vi söker dig som • har universitets- eller högskoleexamen, • har flera år erfarenhet från administrativt arbete som arbetsgivaren bedömer relevant, • har god datorvana och lätt för att lära dig olika IT-system, • har mycket goda svenska kunskaper i både tal och skrift. Det är meriterande om du tidigare har erfarenhet inom arbetsledning, ekonomi- eller personaladministration, och vi ser gärna att du har arbetat med internkontroll och projektledning. Tidigare erfarenhet av administration eller handläggning inom Sveriges Domstolar eller annan offentlig verksamhet kan vara meriterande.  Som person har du en utpräglad servicekänsla och är prestigelös. Du har lätt för att kommunicera med andra människor, är lyhörd och kan snabbt ställa om fokus - du behöver kunna hantera olika uppgifter, människor och situationer. Du har gott omdöme, är ansvarskännande och har förmåga att arbeta noggrant och självständigt men kan också samarbeta med andra för att nå verksamhetens mål. Vid hög belastning behöver du kunna prioritera och planera ditt arbete väl.  Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en omväxlande och inspirerande anställning där du arbetar både operativt och strategiskt med verksamheten och med våra ärenden. Som anställd inom Sveriges domstolar erbjuds du fördelaktiga villkor (https://www.domstol.se/jobba-hos-oss/att-jobba-i-sveriges-domstolar/varfor-jobba-hos-oss/formaner-och-villkor/) och har även möjlighet till kompetensutveckling genom bland annat att deltaga på olika nätverksträffar. Vi har flexibla arbetstider, friskvårdsbidrag och friskvårdstimme. Vilka är vi Hyres- och arrendenämnderna är statliga myndigheter med domstolsliknande uppgifter inom Sveriges Domstolar. Hyres- och arrendenämnderna prövar vissa hyres- och bostadsrättstvister mellan hyresgäster och hyresvärdar respektive mellan bostadsrättsinnehavare och bostadsrättsföreningar samt medlar i övriga sådana tvister. Arrendenämnderna har motsvarande arbetsuppgifter i arrendetvister.   På nämnden i Malmö finns fyra enheter som handlägger alla typer av ärenden men med viss geografisk fördelning sinsemellan. Hyres- och arrendenämnden i Malmö har f.n. 13 anställda och finns i moderna och nya lokaler i Domstolarnas hus, centralt beläget i Malmö nära stationen.  Nämndens verksamhetsområde omfattar Skåne och Blekinge län, mer information om oss finns här. Allmän information om nämndverksamheten finns på den här (https://www.domstol.se/amnen/hyra-bostadsratt-och-arrende/) sidan. Övrig information Anställningen är en tillsvidareanställning med inledande provanställning, med start enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag är 2 juli 2025. Är du intresserad? Sök redan idag! För att säkerställa en inkluderande och rättvis rekryteringsprocess tillämpar Sveriges Domstolar kompetensbaserad rekrytering. Vårt urval bygger på kandidaternas kompetenser och meriter.Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

10 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Biträdande universitetslektor
Lunds Universitet
Universitets- och högskolelektorer

Lunds universitet grundades 1666 och rankas återkommande som ett av världens främsta lärosäten. Här finns omkring 47 000 studenter och mer än 8 800 medarbetare i Lund, Helsingborg och Malmö. Vi förenas i vår strävan att förstå, förklara och förbättra vår värld och människors villkor. Lunds universitet välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Jämställdhet, lika villkor och mångfald är grundläggande principer för alla delar av vår verksamhet. Se https://lu. varbi.com/se/what:job/jobID:831173/ Medicinska fakulteten är ett verksamhetsområde inom Lunds universitet, med ansvar för utbildning och forskning inom medicin, vård och hälsa. Utbildningen sker i nära samverkan med sjukvården och är väl förankrad i fakultetens starka forskningstradition. Fakultetens forskning spänner över ett brett fält inom experimentell grundforskning, patientnära klinisk forskning och hälsovetenskaplig forskning. Medicinska fakulteten, med drygt 1800 anställda och 2700 studenter i Lund, Malmö och Helsingborg, är en kunskapsintensiv mötesplats för studenter, lärare och forskare från hela världen. Vi undanber oss alla kontakter från annonsförsäljare, rekryterings- och bemanningsföretag på grund av statliga upphandlingsregler.

10 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Biträdande universitetslektor inom artificiell intelligens (AI)
Lunds Universitet
Universitets- och högskolelektorer

Lunds universitet grundades 1666 och rankas återkommande som ett av världens främsta lärosäten. Här finns omkring 47 000 studenter och mer än 8 800 medarbetare i Lund, Helsingborg och Malmö. Vi förenas i vår strävan att förstå, förklara och förbättra vår värld och människors villkor. Lunds universitet välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Jämställdhet, lika villkor och mångfald är grundläggande principer för alla delar av vår verksamhet. Vad vi erbjuder dig om du kommer till oss Här har du som vill bli framtidens forskningsledare inom forskning, med banbrytande projekt och forskningsidéer chansen att börja som biträdande universitetslektor på Lunds universitet. Du får meritera dig under 5 år med möjlighet att befordras till en tillsvidareanställning som universitetslektor. Du får fem veckors högskolepedagogisk utbildning och får möjlighet att lära dig svenska genom universitetets svenskaundervisning för nya internationella medarbetare. Vi erbjuder dig stöd i flytten till Sverige. Har du familj kommer de att få nya kontakter och stöd genom Lunds International Citizen Hub. Arbetsuppgifter I denna utlysning söker vi en mycket skicklig aspirerande forskare med dokumenterad internationell forskningserfarenhet, visad potential för kreativitet och hög grad av expertis inom området, till exempel inom klinisk medicin, epidemiologi, bioinformatik eller matematisk modellering inklusive hantering av storskaliga datamängder. Vi förväntar oss att den framgångsrika kandidaten blir en av framtidens forskningsledare vid Medicinska fakulteten inom området AI och precisionsförebyggande medicin. Du kommer att få möjlighet att arbeta i samverkan med pågående preklinisk och klinisk forskning vid fakulteten och förväntas interagera inom välrenommerade befintliga forskningsmiljöer med fokus på AI och hälsa vid Lunds universitet. Som biträdande universitetslektor kommer du att få möjlighet att långsiktigt fokusera på de utmanande forskningsfrågor som du vill satsa på. För att kunna meritera dig till universitetslektor behöver du också utveckla din undervisningskompetens under din tid som biträdande universitetslektor, lära dig svenska för undervisningen, vara en god kollega och visa att du är bra på samverkan med det omgivande samhället. Självklart deltar du också i institutionens dagliga arbete och utveckling. Hos oss på Medicinska fakulteten kommer du främst att arbeta med forskning och handledning på forskarnivå. Upp till 20 % av anställningen kan ägnas åt undervisning vid fakulteten på olika nivåer så att behörigheten för befordran till universitetslektor kan uppfyllas inom fem år.  Medicinska fakulteten ger flera stora utbildningsprogram med kurser på både grundläggande nivå och avancerad nivå varav flera med engelska som undervisningsspråk. Du kommer att arbeta nära flera starka forskningsmiljöer och med god tillgång till stora forskningsinfrastrukturer såsom Center for Translational Genomics (CTG), Lund Bioimaging Center (LBIC) och MAX IV.   Även andra arbetsuppgifter kan förekomma. Behörighet för anställning som biträdande universitetslektor Du ska ha avlagt doktorsexamen eller ha motsvarande vetenskaplig kompetens inom område relevant för medicinsk forskning. I första hand kommer vi att prioritera de sökande som har avlagt doktorsexamen inom de senaste 7 åren, räknat från sista ansökningsdag för anställningen.  Har du i Sverige godkända dokument som bevisar att det finns särskilda skäl, som exempelvis föräldraledighet, militärtjänstgöring eller sjukdom efter examen, som hindrat dig att arbeta som forskare, kan examen i ämnet ha avlagts tidigare. Krav – vad du måste ha för att kunna utföra arbetsuppgifterna En av dina första arbetsuppgifter hoppas vi blir att driva ett innovativt grundforskningsprojekt som finansieras av Vetenskapsrådet i Sverige. Därför söker vi dig som: Har god förmåga att initiera, utveckla och genomföra forskning av hög kvalitet. Har flera års aktuell erfarenhet från medicinsk forskning och har bedrivit postdoktoral utbildning i internationell miljö, utanför Sverige. Har utfört självständig forskning inom området inklusive publikationer på hög vetenskaplig nivå. Har god pedagogisk förmåga. Har en projektbeskrivning för ett innovativt projekt inom artificiell intelligens (AI) med inriktning mot precisionsmedicin, som du skickar in med din ansökan. Har dokumenterat goda ledaregenskaper, till exempel genom förtroendeuppdrag, ledarskapsutbildningar och bedömd ledarskapsförmåga.   Har god kommunikativ förmåga.   Har mycket god nivå av engelska i tal och skrift.  Har god motivation och förmåga att lära dig nya språk. Meriterande – det som vi gärna ser att du också har Vi vill gärna att du ska trivas hos oss och kunna göra det bästa av din tid på Medicinska fakulteten. Därför ser vi gärna att du också kan visa att: Du bidrar på ett positivt sätt till arbetsmiljön. Du har, i konkurrens, fått beviljade forskningsmedel från finansiärer utanför Sverige. Du just nu har en internationell anställning inom forskningsfältet, och att du inte har fått lön eller stipendium från Sverige sedan 31 december 2021. Vikt läggs också vid dokumenterad administrativ skicklighet inkluderande handledning, förmåga att organisera, utveckla och leda en forskargrupp samt förmåga att samverka med omv Anställningsform Tidsbegränsad anställning, fem år, enligt 4 kap 12a Högskoleförordningen, med möjlighet till befordran till en tillsvidareanställning som universitetslektor. Medicinska fakulteten är ett verksamhetsområde inom Lunds universitet, med ansvar för utbildning och forskning inom medicin, vård och hälsa. Utbildningen sker i nära samverkan med sjukvården och är väl förankrad i fakultetens starka forskningstradition. Fakultetens forskning spänner över ett brett fält inom experimentell grundforskning, patientnära klinisk forskning och hälsovetenskaplig forskning. Medicinska fakulteten, med drygt 1800 anställda och 2700 studenter i Lund, Malmö och Helsingborg, är en kunskapsintensiv mötesplats för studenter, lärare och forskare från hela världen. Vi undanber oss alla kontakter från annonsförsäljare, rekryterings- och bemanningsföretag på grund av statliga upphandlingsregler.

10 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Stödpedagog till Nattviolens LSS-boende i Nybrostrand
Ystad kommun
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Ystad är den lilla staden med de stora möjligheterna. Här finns unika naturupplevelser, en levande historia, ett dynamiskt kulturliv och mångfald av fritidsaktiviteter. Vi har också ett rikt näringsliv som verkar både lokalt och globalt. I Ystads kommun är vi cirka 2900 engagerade medarbetare som bidrar och gör skillnad. Tillsammans skapar vi en bättre vardag för våra invånare, företag, organisationer och besökare, nu och i framtiden. För oss är ledarskapet viktigt, därför utbildas alla chefer i utvecklande ledarskap. Vi erbjuder dig en trygg anställning där du gör en meningsfull insats i samhället. Här hittar du även många karriärmöjligheter i en organisation som ständigt utvecklas. Vi står stadigt på vår värdegrund som är - Bättre Tillsammans, som kännetecknas av mod, tillit, delaktighet och professionalitet.Inom social omsorgsförvaltningen arbetar cirka 1200 engagerade medarbetare som bidrar till att ge stöd och omsorg till de som behöver i vår kommun. Arbetet sker inom äldreomsorg, hemtjänst, funktionsnedsättning och socialpsykiatri, individ- och familjeomsorg. Inom social omsorgsförvaltningen arbetar cirka 1200 engagerade medarbetare som bidrar till att ge stöd och omsorg till de som behöver i vår kommun. Arbetet sker inom äldreomsorg, hemtjänst, funktionsnedsättning och socialpsykiatri, individ och familjeomsorg. Funktionsnedsättning och socialpsykiatri är en av tre avdelningar inom förvaltningen för social omsorg. Avdelningen ansvarar för LSS-boenden, daglig verksamhet, boendestöd, korttidsvistelse och personlig assistans. Vi är omkring 250 medarbetare som med stort engagemang arbetar med individens behov i centrum och utifrån en tro på individens egna förmågor. Vi arbetar målinriktat för att vår verksamhet ska ha hög kompetens och kvalitet. Inom avdelningen arbetar vi för samarbete mellan arbetsplatser och kompetensutveckling för våra medarbetare. Därför arbetar vi i samarbetsgrupper där vi hjälps åt att täcka behoven i våra verksamheter och delar kunskap och idéer mellan arbetsplatserna. Det innebär att du som framtida medarbetare har en ordinarie arbetsplats där du arbetar majoriteten av dina arbetspass och vissa arbetspass kan genomföras på en annan arbetsplats. Nu söker vi en stödpedagog till Nattviolsvägen i Nybrostrand. Nattviolen består av tre avdelningar; Vit, blå- och gulsippan med totalt elva brukare boendes. Arbetet riktar sig mot personkrets 1 enligt §9:9 LSS för vuxna vilket innebär att vi har erfarenhet av att möta både omvårdnadsarbete, utåtagerande och tyngre beteenden. Vårt fokus är alltid att ge individuellt anpassat stöd, skapa trygghet och hjälpa varje boende att utvecklas i en positiv och respektfull miljö. Välkommen att arbeta tillsammans med oss! ARBETSUPPGIFTER Som Stödpedagog arbetar du nära brukare med olika behov och fokuserar på att främja deras självbestämmande och självständighet genom individuellt stöd. Du är en pedagogisk förebild, vägleder kollegor och använder olika metoder och kommunikationstekniker i det dagliga arbetet. Du ansvarar för dokumentation, upprättande och uppföljning av genomförandeplaner, och arbetar målstyrt för att säkerställa att målen uppfylls. Du samarbetar med anhöriga, gode män och andra nyckelpersoner för att säkerställa att brukaren får rätt omvårdnad och stöd. Du deltar också i utvecklingen av pedagogiska verktyg och arbetssätt inom förvaltningen. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en genuin vilja att göra skillnad och bidra till en meningsfull vardag för våra brukare. Du har ett lågaffektivt och strukturerat arbetssätt, är trygg i dig själv och har lätt för att anpassa dig till förändringar. Du är lyhörd, samarbetar väl med andra och bemöter både brukare och kollegor på ett professionellt och respektfullt sätt. För att vara kvalificerad till tjänsten krävs att du har avslutad dokumenterad utbildning så som, • Eftergymnasial utbildning inom funktionshinderområdet om minst 200 yrkeshögskole-poäng eller 60 högskolepoäng med inriktning mot funktionshinderområdet samt erfarenhet av arbete med personer med funktionsnedsättning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig • Goda kunskaper i det svenska språket, både verbalt och i skrift. • B-Körkort Meriterande är: • Kunskap och erfarenhet inom LSS. • Minst två års erfarenhet av arbete inom LSS • Minst två års erfarenhet av omvårdnadsarbete • Erfarenhet av och/eller teoretisk kunskap kring lågaffektivt bemötande. • Erfarenhet av och/eller teoretisk kunskap kring tydliggörande pedagogik. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Medarbetare sökes under förutsättning att tjänsten inte måste tas i anspråk av redan anställd personal eller personer med företrädesrätt. Ystad är den lilla staden med de stora möjligheterna. Här finns naturupplevelser utöver det vanliga, en levande historia, ett sjudande kulturliv och mångfald av fritidsaktiviteter. Här finns också ett rikt näringsliv som verkar både lokalt och globalt. Ystads kommun arbetar för en god personalpolitik som främjar trivsel och goda arbetsprestationer. Vi tror på engagerade medarbetare som skapar en bättre vardag för våra invånare. Vår värdegrund Bättre Tillsammans kännetecknas av fyra ord som tydligt summerar vad vi som arbetsgivare står för; Mod, Tillit, Delaktighet och Professionalitet. Alla medarbetare ska erbjudas förutsättningar till en god hälsa och därför arbetar vi aktivt med vår arbetsmiljö. Vi erbjuder friskvård och en rökfri arbetstid.

10 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Lokalvårdare

ARBETSUPPGIFTER Lokalvårdare sökes för trappstäd och övrig lokalvård i Helsingborg. KVALIFIKATIONER Vi ser gärna att du har erfarenhet av lokalvård och att du trivs med att arbeta självständigt. Tidigare erfarenhet är dock inget krav. Det viktigaste är att du har rätt inställning och viljan att göra ett bra jobb. VAD VI ERBJUDER Tjänsten är på deltid om 25%. Arbetet utförs självständigt och du kan utforma ditt schema utifrån vad som passar dig. Avtalsenliga löner. ÖVRIGT Vi har gjort ett genomtänkt val av kanaler för den här rekryteringen. Vi vill inte bli kontaktade av försäljare, vänligen respektera detta.

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Fysioterapeut till Vårdcentralen Burlöv
N & M Medical AB
Fysioterapeuter och sjukgymnaster

Vi söker en engagerad och självständig fysioterapeut till vårt team på Vårdcentralen Burlöv! Om oss: Vårdcentralen Burlöv är en väletablerad enhet med drygt 4700 listade patienter. Vi finns i fräscha, nyrenoverade lokaler mitt i köpcentret, med goda kommunikationer och gratis parkering. Här arbetar vi i ett kompetent och sammansvetsat team bestående av läkare, sjuksköterskor, en distriktsköterska, en arbetsterapeut, dietist, en psykolog och undersköterskor. Om tjänsten: Som fysioterapeut hos oss kommer du att spela en viktig roll i patienternas rehabilitering, rörelseförmåga och funktionsförbättring. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Genomföra fysioterapeutiska bedömningar och behandlingar. Planera och följa upp rehabiliteringsinsatser utifrån patientens behov. Utprovning och förskrivning av hjälpmedel. Utarbeta individuella träningsprogram och handleda patienter i deras träning. Samverka med övriga yrkesgrupper i teamet kring patientens vård. Vid intresse finns möjlighet att ta rollen som rehabkoordinator. Vi erbjuder: En dynamisk arbetsplats med korta beslutsvägar och god samverkan mellan professioner. Möjlighet att utveckla fysioterapin inom primärvården och påverka arbetssätt. Fräscha lokaler i ett centralt läge med gratis parkering. Vi söker dig som: Är legitimerad fysioterapeut med erfarenhet från primärvård. Har god förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Är serviceinriktad och trivs med att samarbeta i team.

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Taxi
Kristersson, Robin
Taxiförare m.fl.

Vi söker taxiförare – Erfarenhet krävs inte! Vill du jobba som taxiförare? Nu söker vi dig som är serviceinriktad och vill ha ett flexibelt jobb – oavsett om du föredrar dag eller natt! 🚖 Om tjänsten: Vi söker nya förare till vårt taxibolag. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet – det viktigaste är att du är punktlig, ansvarstagande och gillar att köra bil och träffa människor. Vi kör både dagtid och nattetid, och du väljer själv vilket som passar dig bäst. ✅ Vi söker dig som: Har giltigt B-körkort och Taxilegetimation Talar svenska (grundläggande nivå) Är serviceinriktad och pålitlig Vill jobba heltid eller deltid – båda alternativen finns Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Kundansvarig inom personlig assistans!
Tryggare Vård Och Omsorg i Sverige AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Tryggare. vård och omsorg AB är ett företag som bedriver personlig assistans för kunder (brukare) med beslut från Försäkringskassan och kommunen. Vårt kontor är beläget i Malmö. I rollen som kundansvarig kommer du att ha ansvar för att planera, leda, samordna och kvalitetssäkra företagets arbete inom personlig assistans. Som kundansvarig kommer du att rapportera direkt till VD:n och ingå i företagets ledningsgrupp. Tillsammans kommer ni att samarbeta för att utveckla och säkerställa kvaliteten på verksamheten. Genom din placering i organisationen kommer du ha möjligheter att påverka företagets fortsatta tillväxt. Din roll som kundansvarig är avgörande för verksamheten och du kommer att driva ditt ansvarsområde i enlighet med företagets övergripande vision och mål. Dessutom kommer du att ansvara för budget, dokumentation, schemaläggning, personalärenden, uppföljning och utveckling av kvalitetsarbetet inom företaget, samt rekrytering och vakansfyllning. Du kommer också att delta i företagets försäljnings- och marknadsföringsarbete. Att uppnå resultat är av stor betydelse, och att göra det med människan i fokus är av högsta prioritet. Meriterande är erfarenhet av att arbeta med människor med funktionsvariationer. Du måste ha goda kunskaper i svenska språket både i tal och skrift. Personlighetsmässigt ser vi gärna att du har följande egenskaper: • Ett genuint intresse för människor. • Förmåga att följa instruktioner och se möjligheter. • Delar Tryggare. vård och omsorg AB:s värderingar: Öppenhet, Nytänkande, Kundfokus och Glädje. • Förmåga att skapa resultat genom att tillgodose kundernas behov, ha en stabil ekonomi och erbjuda hög kvalitet. • Förmåga att främja tillväxt. • Förmåga att introducera och entusiasmera medarbetare. Vi strävar efter att skapa en miljö där engagerade medarbetare belönas för sin framgång och där lönen är kopplad till individuell prestation och företagets resultat. Om du känner att du uppfyller dessa kriterier och vill vi att skickar in din ansökan! Vi ser fram emot att få ta del av din ansökan och lära känna dig närmare. För att ansöka om tjänsten som kundansvarig hos Tryggare. vård och omsorg AB ber vi dig vänligen att skicka ditt CV och ett personligt brev till. [email protected] Vi kommer att gå igenom alla ansökningar noggrant och kontakta de kandidater som vi anser möter våra krav och förväntningar för en personlig intervju. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Senior Fullstackutvecklare
Hirely AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Gör skillnad - på riktigt! Är du en senior fullstackutvecklare som älskar att förenkla det komplexa, skala smart, och bygga lösningar som verkligen används? Vill du se din kod skapa konkret värde – för riktiga entreprenörer – varje dag? På Quickbutik bygger vi inte ännu en e-handelsplattform. Vi bygger en plattform för självständighet – ett system där tekniken aldrig står i vägen, och där tillväxt inte kräver byråkrati, plugins eller onödiga kostnader. Vi tror på färre val, mer fokus. På att lösa problem så bra att det inte behövs manualer. Och på att ge tillbaka kontrollen till entreprenörer – på riktigt. Nu letar vi efter dig som vill ta ansvar, förenkla, optimera – och vara med och forma framtidens e-handel. Vad du kommer att göra: Designa och utveckla kärnfunktioner i vår plattform - med skalbarhet, prestanda och enkelhet som grund. Skapa upplevelser som känns självklara och intuitiva – både för nybörjare och växande företag. Rensa bort komplexitet. Teknisk, visuell, organisatorisk. Arbeta tätt ihop med produkt, customer success och tech - från idé till produktion utan onödiga mellanled. Driva egna initiativ - din idé kan bli Quickbutiks nästa nyckelfunktion. Vem vi tror att du är: Har flera års erfarenhet inom modern webbutveckling och trivs i TypeScript, React, Node.js och gärna Tailwind  Älskar att jobba från idé till release - snabbt, men inte slarvigt. Tänker alltid "vad är det minsta vi kan bygga - som gör störst skillnad?" Gillar att jobba i produktteam där kundinsikter styr koden. Trivs att jobba i en miljö där mandat, tempo och respekt för hantverket inte bara standard utan en självklart - inte snack. Nyfiken, lösningsorienterad och drivs av att göra skillnad - på riktigt. --> Om du gillar struktur, tydliga mål och ständig förbättring kommer du att älska det här! --> Om du gillar prestige, långdragna möten utan beslut och processer för processers skull kommer du inte att trivas.  Därför kommer du att trivas: Det är ditt driv och din impact som definierar dig - inte ditt CV eller titel. Frihet & ansvar är fundamentalt - full tillit och stort mandat. Kultur > process - handling framför ord och möten - alltid. Hybrid som standard - arbeta där du presterar bäst. Vi ses på kontoret 2-3 dagar i veckan för gemenskap, fokus och energi. Misstag är en del av processen - Vi firar våra "Fuck-up learnings". Pro Plan-butik ingår – testa dina egna idéer utan kostnad. Remote July, friskvård, pension via Avanza och ledigt på din födelsedag.  Såhär ser processen ut: Vi gör det enkelt: Digitalt första snack med Head of People & Culture. Träffa din framtida ledare. Case på egen hand + feedback. Möt teamet på plats. Välkommen ombord! Är detta din nästa utmaning? Inget CV? Inga problem! Vi bryr oss mer om hur du tänker, bygger och det värde du skapar! Vi intervjuar löpande - när du är redo, är vi också det!

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Project Coordinator
Hirely AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du organiserad, driven och nyfiken på att vara med och leda inredningsprojekt som gör skillnad? Då vill vi gärna lära känna dig. Hos oss på Senab får du en viktig roll i teamet – som Project Coordinator ser du till att våra projekt håller riktning, flyter effektivt och levereras enligt plan. Du gillar att ha koll på detaljerna, har lätt för att kommunicera med både medarbetare och kunder, och trivs med att ha flera uppgifter i gång samtidigt. Vi söker dig som ser möjligheter snarare än hinder, som tar initiativ och gärna gör det lilla extra – för dina kollegor, för våra kunder och för resultatet. Låter det som du? Då ser vi fram emot att höra från dig. Är du nyfiken? Vi förstärker vårt team med ytterligare en Project Coordinator. Som Project Coordinator samordnar och koordinerar du inredningsprojekt från början till slut. Du behöver inte vara expert på möbler och inredning – men du behöver vara en expert på att administrera och koordinera. Din arbetsdag handlar om att hantera allt från offert till order, planering och leverans. Tillsammans med Account Manager i teamet jobbar ni i nära dialog med kunden. Tjänsten som Project Coordinator är bred och varierad – du blir navet som håller ihop projektet från start till mål. Ditt ansvar är att koordinera, strukturera och skapa flyt i alla delar av processen. De huvudsakliga arbetsuppgifterna består av: • Koordinera och planera i samråd med kund och ansvarig arbetsledare • Hantera orderflödet och samarbeta med övriga avdelningar såsom sälj, inköp och logistik • Aktivt bevaka och följa upp pågående projekt och order • Ta in prisuppgifter från våra leverantörer • Skapa offerter • Sammanställa upphandlingar och större projekt, både inom Sverige och vid export • Sammanställa och kontrollera underlag för fakturering • Ingå i projektkoordinatorgruppen där vi delar kunskap och arbetar med ständig utveckling av flödet Din profil För att trivas i rollen och på Senab är du nyfiken, ansvarstagande och kommunikativ. Du är en affärsdriven administratör med analytisk förmåga och en stark vilja att samarbeta. Du är strukturerad och har förmåga att prioritera dina uppgifter efter både kundens och Senabs behov. Vi ser gärna att du: • Är van vid att arbeta i affärssystem • Har mycket god kunskap i Excel • Är trygg i att driva projekt och anbud tillsammans med kollegor • Har tidigare erfarenhet från branschen eller nära koppling till vår inredningsvärld – alternativt från logistik eller fastighetssektorn • Har goda kunskaper i svenska och engelska Tjänsten är en tillsvidareanställning (vi tillämpar 6 månaders provanställning) Placering i vårt showroom i Malmö. Vi är anslutna till kollektivavtal mellan Unionen och Svensk Handel. Ansökan Vi ser fram emot att höra från dig! Urvalet sker löpande – skicka gärna in din ansökan så snart du kan, dock senast 30 juni 2025. För ytterligare information om tjänsten, kontakta Regionchef Patrik Tykesson på [email protected] Mer information om Senab och Senab Concept hittar du på www.senab.com och www.senab.com/concept

10 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025