Erfaren Azure-utvecklare
Knowit AB (Publ)
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Vill du vara en del av ett modigt och transparent team som med ett nordiskt tankesätt levererar innovativa lösningar till våra kunder? Är du en nyfiken och drivande Azure-entusiast som är intresserad av att jobba som rådgivande specialistkonsult och optimera cloudlösningar? Varmt välkommen att hänga med på vår framgångsresa och fortsätta att bygga vårt clouderbjudande på Knowit! Vad du kommer att göra: I ditt dagliga arbete kommer du främst att designa, planera och implementera cloudarkitektur i Microsoft Azure samt arbeta nära kunder med pre-sales, workshops och optimering av teknik- och affärsprocesser. Vårt mål är att erbjuda expertrådgivning för förbättrad användarupplevelse, prestanda, kostnadseffektivitet och hållbarhet. Vi värdesätter nyfikenhet och innovation i takt med den tekniska utvecklingen. Som konsult på Knowit får du arbeta med varierande uppdrag, både in-house och on-site, inom olika branscher inom Norden. Microsoft har utsett oss till en ledande partner för cloudsatsningar inom offentlig sektor i Sverige. Vem är du? Din it-bakgrund kan vara varierande, men i dagsläget identifierar du dig som en sann Azure-specialist med intresse för design, arkitektur, utveckling och optimering av moderna lösningar och applikationer. Du behöver ha: Bred kunskap inom Microsoft Azure med minst 5 års erfarenhet som arkitekt Serverless utveckling Utveckling av microservice-lösningar Utveckling av ”Infrastructure as Code” med tekniker som Azure Bicep och Terraform. Bekant med Linux, CI/CD-pipelines, Docker och Kubernetes eller andra containertekniker. Byggverktyg som Azure DevOps, GitHub Actions eller andra liknande verktyg. Då våra kunder och kollegor pratar både svenska och engelska, behöver du behärska båda språken i såväl tal som skrift. Vi är övertygade om att AI inte bara förändrar hur vi löser tekniska problem, utan också hur vi samarbetar, kommunicerar och skapar värde. Därför söker vi dig som redan har testat, eller vill utforska, hur AI kan bidra till smartare arbetssätt och bättre resultat – både för oss själva och våra kunder. Meriterande Du får mer än gärna ha erfarenhet av mjukvaruprojekt och du har påbörjat din certifieringsresa – med ambitionen att fortsätta så. Specifikt intresse för it-säkerhet tas emot med öppna armar. Har du skaffat dig äkta AI-erfarenheter att applicera i ditt arbete är detta en fin bonus. Om Knowit Hos oss på Knowit får du möjlighet att skratta, prova nya idéer, växa som person och dela din kunskap både internt och med våra kunder. Vi hjälper och inspirerar varandra i det dagliga arbete, där utbildning och certifieringar inom den senaste Cloud och DevOps teknologin är en nyckelfaktor för vår framgång. Detta inte minst genom våra oberoende partnerskap på högsta nivå med samtliga ”big three” Azure, AWS och GCP samt lokala partnerskap med t ex Hashicorp/Terraform. Ansökan Vi använder analyser i rekryteringsprocessen för att säkerställa en rättvis bedömning av dig som kandidat och ha ett kompetensbaserat urval. Vi arbetar med löpande urval, så varmt välkommen att söka tjänsten redan idag! Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Natalie Permerup (rekryterare) [email protected].

9 juni 2025
Sista ansökan:
26 november 2025
Miljöarbetare med C-körkort till Tyringe
Nordisk Återvinning Service AB
Lastbilsförare m.fl.

Är du nyutbildad C-chaufför? Vi söker nu en miljöarbetare  med c-körkort till vårt team för att stärka upp inför sommaren i Tyringe. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att dra och tömma kärl på bilen samt att köra renhållningsfordon. Som chaufför arbetar du med insamling av avfall, återvinningsmaterial och transport avfallet. Du ska gilla fysiskt arbete utomhus då arbetet till störta delen är utanför bilen. Arbetsuppgifter • Insamling av hushållsavfall och återvinningsmaterial. • Hantering av fordonsdatorer • Avvikelserapportering • Daglig underhåll/kontroll av fordon • Du ansvarar för att din tilldelade tur genomförs med god kvalitet och hög servicegrad   Kvalifikationer • C-körkort och erfarenhet av att köra tunga fordon • YKB • Språk svenska   Personliga egenskaper • Som person är du fokuserad, lösningsorienterad, kreativ och engagerad. • Du tar stort ansvar och gillar att arbeta tillsammans i team i en fysisk roll.   Placering Tyringe   Anställningsform Visstidsanställning 3 månader med chans till förläning     Tillträde omgående       Vår värdegrund På Nordisk Återvinning Service är det alltid viktigt att våra medarbetare mår bra och trivs tillsammans oavsett roll. Vi är ett härligt gäng kollegor och vårt framgångsrecept består av gott samarbete, god kvalitet och kundfokus. Vi ser lösningar, inte problem. Kunden står i fokus och vi gör gärna det lilla extra för att förgylla både kundernas och vår uppdragsgivares vardag. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Inför ev anställning genomför vi referenstagning och bakrundskontoll.

9 juni 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Hästtjej söker assistent i Kristianstad
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Jag är en tjej i 27-årsåldern som har en cp-skada med synnedsättning, vilket innebär begränsad syn. Jag söker en personlig assistent som kan hjälpa mig i min vardag. Jag behöver hjälp med olika sysslor, såsom hushållsarbete, inköp, matlagning, vägledning i min omgivning och stöd vid personlig hygien.  Jag bor i Kristianstad och lever ett aktivt liv med många intressen - jag älskar ridning, simning, shopping och umgås med vänner och familj. Smink och hår är också något jag tycker är roligt, så jag ser gärna att du kan hjälpa mig med det. Jag jobbar 2 dagar i veckan på en ridskola, där jag behöver stöd och assistans. Eftersom ridning är en stor passion för mig, vore det fantastiskt om du har hästvana och känner dig bekväm med att vara runt hästar. Arbetstider: Dagpass 7:30-13:30, 9:00-13:00 Kvällspass 14:00-18:00, 18:00-22:00 Omfattning: Timvikarie Antal tjänster: 1-2 Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Vi söker dig som är lyhörd, ansvarstagande, har goda kunskaper i det svenska språket, god kommunikativ förmåga samt vana vid hjälpmedel och stöttning. Vi ser även att du har tidigare erfarenhet inom personlig assistans. Viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Vilket kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Krav på att du Har tidigare erfarenhet inom personlig assistans Har manuellt körkort Inte är pälsdjursallergiker. Meriterande om du  Har tillgång till egen bil Har hästvana Är rökfri Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!  Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.  Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

9 juni 2025
Sista ansökan:
26 november 2025
Vi söker motviktsförare med erfarenhet av styckegods?

Arbetsuppgifter Vi söker nu drivna medarbetare till ett heltidsuppdrag inom lager och logistik i Landskrona. Här får du arbeta hos ett välkänt företag där arbetsdagarna präglas av tempo, samarbete och tydliga rutiner. Dina huvudsakliga uppgifter kommer att vara truckkörning, plock och sortering av gods -Start: Omgående -Anställningsform: Heltid -Arbetstider: Måndag till fredag, kl. 10.00–19.00 Din profil Vi tror att du passar om du: -Har god fysik och trivs i ett arbete där du får röra på dig -Tar ansvar för dina uppgifter och bidrar till ett bra samarbete i teamet -Har erfarenhet av lagerarbete och är van vid truckkörning -Trivs med att jobba effektivt För att kunna bli aktuell för tjänsten behöver du: -Ha ett giltigt truckkort (A1–A4, B1–B3) -Erfarenhet av att lasta styckegods -Ha minst 1 års praktisk erfarenhet av att köra motviktstruck -Tilläckliga kunskaper i svenska språket – både i tal och skrift -Kunna hantera tunga lyft i det dagliga arbetet Det är ett plus om du även har: -B-körkort och tillgång till bil -Tidigare erfarenhet från större lagerverksamheter Är du en självgående och strukturerad person som vill jobba heltid i en dynamisk arbetsmiljö? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan!

9 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Sommaruppdrag som Administratör i Landskrona!
Sway Sourcing Sweden AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Vi söker dig som är en strukturerad och självgående administratör/sekreterare till ett uppdrag i en teknisk produktionsmiljö. Uppdraget innebär ett nära samarbete med olika funktioner och kräver både noggrannhet och flexibilitet. Du kommer att ha en viktig roll i att säkerställa att materialcertifikat och relaterade dokumentationer hanteras korrekt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Registrera och koppla materialcertifikat till rätt order Stötta produktionsflödet med administrativa inköp och beställningar Sammanställa rapporter och hantera dokument Boka möten, hantera resor och koordinera praktiska uppgifter Vara en administrativ spindel i nätet i ett team som värdesätter ordning och struktur Vi söker dig som: Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Har goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel Är van vid att arbeta i affärssystem Är noggrann, strukturerad, stresstålig och flexibel Gillar att ta eget ansvar och trivs med att jobba självständigt Meriterande är om du: Har arbetat i SAP, gärna med fokus på hantering av materialcertifikat Kan läsa och tolka ritningar Har tidigare erfarenhet inom energibranschen eller tekniska miljöer. Praktisk info: Plats: Landskrona Uppdragsperiod: 13 juni 2025 – 29 augusti 2025 Omfattning: 100% Sista svarsdatum: 13 juni -vi hanterar ansökningar löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

9 juni 2025
Sista ansökan:
26 november 2025
Personlig assistent till kille i Lund
Monument Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi en social, uppfinningsrik och ansvarsfull personlig assistent för vår kunds räkning i Dalby/Södra Sandby, Lunds kommun,  Du som söker behöver vara mogen och lyhörd för beteenden, uttryck och önskemål med förmåga att motivera och bemöta varierande behov.  Kunden är en ung man som bor med sina föräldrar varannan vecka i Dalby och Södra Sandby. Han tycker om musik, film och djur och gillar att spela Xbox och Playstation. Det är därför en fördel om du kan spela dessa spel med honom. För kunden är det viktigt att du är en social person med humor och ett lekfullt sinne.    Kunden har ett stort behov utav trygghet med rutiner och struktur. Har du erfarenhet av lågaffektivt bemötande är det fördelaktigt då kunden har autism med vissa utmanande beteenden.    Vi söker dig som har hög arbetsmoral och söker ett långsiktigt flexibelt arbete. Du ska vara lugn och trygg i dig själv samt empatisk och respektera kundens integritet. Du har nära till skratt och är beredd att ta egna beslut. Du är ansvarstagande och har lätt för att samarbeta. Du har förmågan att ta ett steg tillbaka när det behövs. Du är duktig på att entusiasmera och tycker det är roligt med utmaningar i arbetet.    Arbetstiden planeras i samråd med föräldrarna.   Har du erfarenhet av personlig assistans är det bra men inte nödvändigt för att du ska bli bli aktuell för tjänsten.    Dina arbetsuppgifter: För yrket förekommande uppgifter. Det kan vara allt från individanpassad omvårdnad till hushållssysslor. Assistansen bedrivs främst i kundens hem men innebär också att följa med på aktiviteter utanför hemmet.  Du arbetar stödjande och motiverande. Utbildning får du på plats och via Monument Assistans. Monument Assistans är alternativet för personer med personlig assistans som söker skräddarsydda lösningar. Vi har hög kompetens och bred erfarenhet av personlig assistans. För att vi ska kunna hjälpa våra kunder på allra bästa sätt så arbetar vi med hög tillgänglighet och ett nära och personligt samarbete. Vi vet att vår personal är nyckeln till att bedriva en bra personlig assistans. Därför är det centralt för oss att du som medarbetare är både känner stolthet och glädje över att arbeta hos oss. Vi på Monument Assistans vill därför ge dig möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Vi uppskattar nyfikna och engagerade medarbetare. Vi erbjuder dig goda lönevillkor, ett nära ledarskap och friskvårdsersättning. Vi ger dig en arbetsmiljö där det är högt i tak och där du har goda möjligheter att påverka din egen arbetssituation. Vi tar gärna fram individuella fortbildningslösningar beroende på i vilken typ av uppdrag du arbetar i. Hos oss får du möjligheten att växa! Krav: Körkort: * B (Personbil)

9 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Redovisningsekonom till svenska kyrkan Malmö
Mpya Finance AB
Redovisningsekonomer

För att förstärka ekonomiavdelningen söker vi nu en person med gedigen redovisningskompetens och ett genuint intresse för området. Svenska kyrkan Malmö består av sex församlingar och 22 kyrkor. Hos oss erbjuds du goda möjligheter till professionell utveckling i en verksamhet med tydligt syfte och samhällsengagemang, samtidigt som vi värnar om balans mellan arbete och fritid. Ekonomiavdelningen består av 7 medarbetare, du rapporterar till ekonomichef Malin – en lyhörd och empatisk ledare som ger stort förtroende och frihet under ansvar. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Malmö. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Löpande bokföring och avstämningar Månads-, tertial- och årsbokslut Årsredovisningsarbete med fokus främst på noter Projektredovisning Bidra till förbättring och utveckling av processer och rutiner inom redovisning Upprätta inkomst-, moms- och arbetsgivardeklarationer Kontakt med myndigheter, bank, revisorer samt övriga intressenter inom området Vi söker dig som har: Eftergymnasial utbildning inom ekonomi/redovisning Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter God kunskap inom redovisning och aktuell lagstiftning Erfarenhet från större organisation med K3 regelverk Vana vid ekonomisystem och goda kunskaper i Excel God kommunikativ förmåga på svenska, både i tal och skrift Som person är du: Strukturerad, noggrann och lösningsorienterad. Du trivs med ansvar, har ett gott öga för detaljer och gillar att arbeta både självständigt och i team. Du tycker att det är roligt att förbättra och effektivisera processer. Hur gör jag nu? I den här rekryteringen samarbetar Svenska kyrkan Malmö med Mpya Finance. Du ansöker på mpyafinance.se och vi kallar löpande till intervjuer, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor? Kontakta gärna: Amelie Rijpma, 0709–96 61 76 | [email protected] Kristina Bennet, 0703–75 50 75 | [email protected]

9 juni 2025
Sista ansökan:
26 november 2025
Rostfri Svetsare
Meccom Industripartner AB
Svetsare och gasskärare

Brinner du för teknik, vill ha ett varierat jobb samt vara med på en spännande tillväxtresa? Nu finns chansen, Meccom Industripartner söker Rostfria svetsare till företagets Produktionsavdelning. Avdelningen levererar helhetslösningar och kontraktstillverkningar av högkvalitativa svetsade och bearbetade produkter. Vi har en modern maskinpark och förfogar över 4500kvm produktionsyta. Vi är självförsörjande med egna plan- & rörlaser, kantpress och bethall. Vi söker nu Svetsare med placering i Klippan Vi behöver utöka vår Produktionsavdelning med en Rostfria Svetsare och söker dig som har minst 5 års erfarenhet från motsvarande tjänst. Som Svetsare på Meccom Industripartner får du en tjänst som lämnar stort utrymme för eget ansvar och med mycket goda utvecklingsmöjligheter. Bolaget driver sina projekt på ett strukturerat sätt, där vi alltid sätter kunder i centrum. Att göra det lilla extra för att få en nöjd kund är en självklarhet för oss. Ansvarsområden och arbetsuppgifter Vi söker en person som trivs att jobba med varierade rostfria produkter och förstår vikten av att lämna ifrån sig produkter som motsvarar kundens förväntningar kring kvalitet, pris och leveranstid. Du jobbar utifrån tilldelade arbetsorders och kan själv planera hur du tar dig ann uppgiften. Produkterna som tillverkas kan variera från 10m höga tankar till mindre stativ och plåtkonstruktioner. Huvuduppgifter · Tillverkning av rostfria produkter · Tig och MMA svetsning enligt 3834-2, SS-EN ISO 3834-2 och SS-EN ISO 9606-1 Kompetenskrav Du bör ha ett genuint intresse för yrkesområdet och ett gott praktiskt handlag då arbetet ställer krav på skicklighet och förståelse. Det är viktigt att du ser möjligheter i stället för problem, är noggrann och trivs i samarbete med andra. • Duktig svetsare inom TIG/MIG och övriga arbetsuppgifter som tex valsning • Ritningsläsning • Hög förståelse för tillverkningsteknik av stålprodukter • Grundläggande datakunskaper • Talar svenska eller engelska Placeringsort: Klippan Kontakt För frågor om tjänsten kontakta Produktionschef, Anton Runarsson, 0765291413 Urval sker löpande. Välkommen med din ansökan snarast, dock senast 30/6. Välkommen med din ansökan! Meccom Industripartner är en del av Meccom Group och har idag ca 80 anställda och omsätter ca 190Msek. Företaget levererar helhetslösningar och kontraktstillverkningar av högkvalitativa svetsade och bearbetade produkter, framför allt i rostfritt/svart material till kunder inom industrisegment med hög kravnivå. Vi håller till i ändamålsenliga lokaler där vi jobbar med ny och modern tillverkningsteknik. Inom området industriservice håller konstant ca 40 industritekniker i gång södra Sveriges industrier. Vår tryckluftsavdelning levererar högkvalitativa kompressorer och system. Genom att förstå våra kunders behov och förväntningar, bygger vi partnerskap som leder till gemensamt förbättringsarbete, vilket i sin tur leder till ökad konkurrenskraft och långsiktiga relationer Meccom Industripartner är en stimulerande och utmanande entreprenörsdriven arbetsplats som inbjuder våra medarbetare till engagemang och utveckling i en positiv miljö. Allt vårt arbete skall genomsyras av M.E.K vilket står för våra värdeord. Mångsidig – vi är anpassningsbara Engagemang – vi gör rätt saker Kompetens – vi kan vårt jobb www.meccom.se

9 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Allmänspecialist med möjlighet till ledningsgruppsansvar
Hirely AB
Övriga läkare

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om oss Välkommen till Capio Vårdcentral Broby! Vi är den lilla vårdcentralen med det stora hjärtat. Till oss kommer du med buss eller för dig som kommer med bil finns gratis parkering. Vi som jobbar här är ett glatt gäng på 20 personer som tar hand om ca 5 400 listade patienter – idag och genom hela livet. Hos oss är vardagen variationsrik och vi arbetar tillsammans som ett team kring våra patienter. Vi respekterar och stöttar varandra och vi vet att våra olikheter utvecklar oss – både i våra yrkesroller och som personer. Vår arbetsgrupp är trygg och stabil med ett tätt samarbete mellan de olika professionerna. Vi arbetar tillsammans och du kan förvänta dig ett stort stöd från läkargruppen och övriga kollegor - hos oss är du aldrig ensam! Din roll Vi söker nu dig som är utbildad allmänspecialist med möjlighet till att vara en del i ledningsgruppen på vårdcentralen som MAL (medicinsk ansvarig läkare). I arbetet som specialist i allmänmedicin hos oss har du ett mycket varierat arbete med utredning och behandling av patienter i alla åldrar. Du har ett nära samarbete med övriga professioner på mottagningen och hanterar både planerade och akuta besök. Vi arbetar med ronder där du som läkare tillsammans med SSK bedömer patienterna. Vi samverkar alla läkare, rehab koordinator och en psykosocialresurs gällande sjukskrivningsärenden. Hos oss finns även möjlighet att planera sitt schema samt hemarbete viss tid i veckan. På Capio jobbar vi även med det digitala verktyget Tandem för vår dokumentation som journaler, remisser och sjukintyg. Även handledning av ST läkare kan förekomma. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en positiv och utvecklande arbetsplats med tydligt patientfokus. Vår organisation bygger på den lokala enhetens självstyre med engagemang och delaktighet från medarbetare vilket leder till korta beslutsvägar. Samtidigt finns en större organisation i bakgrunden som ger stöd och möjlighet till utveckling och erfarenhetsutbyte. Dessutom erbjuder vi även följande: • Kollektivavtal • Närvarande chef • Kompetensutveckling, både internt och externt • Friskvårdsbidrag • Frukost varje dag • Nätverk inom ditt område • En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Om dig För att vara aktuell för den här tjänsten ska du vara utbildad allmänspecialist. Det är meriterande om du har arbetat på vårdcentral tidigare, men det viktigaste för oss är att du har rätt inställning. Du värnar om att hålla hög kvalitet i ditt arbete – alltid med ett helhetstänk och med patienten i fokus. Vi värdesätter laganda och förmåga att ta initiativ. Som person är du tydlig och förtroendeingivande samt har god förmåga att strukturera och prioritera. Du gillar utmaningar, vill vara delaktig i vårdcentralens utveckling och ser samarbete med kollegor som viktiga parametrar. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, vi jobbar med fortlöpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Inför tillsvidareanställningar tillämpar vi alltid först sex månaders provanställning. Varmt välkommen med din ansökan!   Publicerat: 2025-06-09 Sista ansökningsdag: 2025-07-13 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

9 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Account Manager B2B
Säljpitch AB
Företagssäljare

Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer Meriterande Account manager - 1-2 års erfarenhet Språkkrav: Svenska Engelska Meriterande Alla övriga språk. Vem är du? Du är en person med förmågan att övertyga nya kunder om att vår produkt/lösning är rätt val för dem, och du är kreativ i din problemlösning.  Du tycker om att jobba i ett team, där individuella och gemensamma målsättningar tillsammans bildar målbilden. Du kommer att spendera stora delar av din dag i telefon, och vi ser därför att det är viktigt att du känner dig bekväm med detta. Det är meriterande om du har arbetat med försäljning tidigare, men inget krav. Vi lägger större vikt vid din personliga profil, och egenskapen att vilja prestera och utvecklas. Om jobbet  Säljpitch hjälper företag att öka sin försäljning på kundens mest gynnsamma sätt, och vi är flexibla i vårt tillvägagångssätt. Vi expanderar ständigt, och är just nu i en fas där ett av våra affärsområden behöver extra förstärkning. Vad innebär rollen? Som Account Manager hos Säljpitch arbetar du med såväl befintliga kunder, som ”nykund”, och du tar både fysiska möten och telefonmöten.  I rollen som Account Manager så kommer du att agera coach digitalt, för olika stora företag, med syfte att visa hur man med enkla medel kan få sitt företag att växa. Du blir expert på att ta fram anpassade lösningar för företag, och bygga långsiktiga relationer. Som understöd till detta kan du erbjuda kundkontakter från Sveriges största sökmotor. Vi på Säljpitch.se erbjuder dig: Fast lön + Hög provision (högst i branschen) Professionell coaching och utbildning inom försäljning och digitalisering Arbete i en ung och glädjefylld miljö, i stora luftiga lokaler Möjligheten till att delta i säljtävlingar (tidigare vinster har tagit medarbetare till b.la. Dubai, Marbella och Miami) Förmånen att få arbeta med entreprenörsdrivna människor, med stor vilja att ta dig under sina vingar Möjligheten att utvecklas och accelerera inom företaget Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.

9 juni 2025
Sista ansökan:
26 november 2025