Är du nyutbildad C-chaufför? Vi söker nu en miljöarbetare med c-körkort till vårt team för att stärka upp inför sommaren i Tyringe. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att dra och tömma kärl på bilen samt att köra renhållningsfordon. Som chaufför arbetar du med insamling av avfall, återvinningsmaterial och transport avfallet. Du ska gilla fysiskt arbete utomhus då arbetet till störta delen är utanför bilen. Arbetsuppgifter • Insamling av hushållsavfall och återvinningsmaterial. • Hantering av fordonsdatorer • Avvikelserapportering • Daglig underhåll/kontroll av fordon • Du ansvarar för att din tilldelade tur genomförs med god kvalitet och hög servicegrad Kvalifikationer • C-körkort och erfarenhet av att köra tunga fordon • YKB • Språk svenska Personliga egenskaper • Som person är du fokuserad, lösningsorienterad, kreativ och engagerad. • Du tar stort ansvar och gillar att arbeta tillsammans i team i en fysisk roll. Placering Tyringe Anställningsform Visstidsanställning 3 månader med chans till förläning Tillträde omgående Vår värdegrund På Nordisk Återvinning Service är det alltid viktigt att våra medarbetare mår bra och trivs tillsammans oavsett roll. Vi är ett härligt gäng kollegor och vårt framgångsrecept består av gott samarbete, god kvalitet och kundfokus. Vi ser lösningar, inte problem. Kunden står i fokus och vi gör gärna det lilla extra för att förgylla både kundernas och vår uppdragsgivares vardag. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Inför ev anställning genomför vi referenstagning och bakrundskontoll.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Jag är en tjej i 27-årsåldern som har en cp-skada med synnedsättning, vilket innebär begränsad syn. Jag söker en personlig assistent som kan hjälpa mig i min vardag. Jag behöver hjälp med olika sysslor, såsom hushållsarbete, inköp, matlagning, vägledning i min omgivning och stöd vid personlig hygien. Jag bor i Kristianstad och lever ett aktivt liv med många intressen - jag älskar ridning, simning, shopping och umgås med vänner och familj. Smink och hår är också något jag tycker är roligt, så jag ser gärna att du kan hjälpa mig med det. Jag jobbar 2 dagar i veckan på en ridskola, där jag behöver stöd och assistans. Eftersom ridning är en stor passion för mig, vore det fantastiskt om du har hästvana och känner dig bekväm med att vara runt hästar. Arbetstider: Dagpass 7:30-13:30, 9:00-13:00 Kvällspass 14:00-18:00, 18:00-22:00 Omfattning: Timvikarie Antal tjänster: 1-2 Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Vi söker dig som är lyhörd, ansvarstagande, har goda kunskaper i det svenska språket, god kommunikativ förmåga samt vana vid hjälpmedel och stöttning. Vi ser även att du har tidigare erfarenhet inom personlig assistans. Viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Vilket kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Krav på att du Har tidigare erfarenhet inom personlig assistans Har manuellt körkort Inte är pälsdjursallergiker. Meriterande om du Har tillgång till egen bil Har hästvana Är rökfri Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Arbetsuppgifter Vi söker nu drivna medarbetare till ett heltidsuppdrag inom lager och logistik i Landskrona. Här får du arbeta hos ett välkänt företag där arbetsdagarna präglas av tempo, samarbete och tydliga rutiner. Dina huvudsakliga uppgifter kommer att vara truckkörning, plock och sortering av gods -Start: Omgående -Anställningsform: Heltid -Arbetstider: Måndag till fredag, kl. 10.00–19.00 Din profil Vi tror att du passar om du: -Har god fysik och trivs i ett arbete där du får röra på dig -Tar ansvar för dina uppgifter och bidrar till ett bra samarbete i teamet -Har erfarenhet av lagerarbete och är van vid truckkörning -Trivs med att jobba effektivt För att kunna bli aktuell för tjänsten behöver du: -Ha ett giltigt truckkort (A1–A4, B1–B3) -Erfarenhet av att lasta styckegods -Ha minst 1 års praktisk erfarenhet av att köra motviktstruck -Tilläckliga kunskaper i svenska språket – både i tal och skrift -Kunna hantera tunga lyft i det dagliga arbetet Det är ett plus om du även har: -B-körkort och tillgång till bil -Tidigare erfarenhet från större lagerverksamheter Är du en självgående och strukturerad person som vill jobba heltid i en dynamisk arbetsmiljö? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan!
Vi söker dig som är en strukturerad och självgående administratör/sekreterare till ett uppdrag i en teknisk produktionsmiljö. Uppdraget innebär ett nära samarbete med olika funktioner och kräver både noggrannhet och flexibilitet. Du kommer att ha en viktig roll i att säkerställa att materialcertifikat och relaterade dokumentationer hanteras korrekt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Registrera och koppla materialcertifikat till rätt order Stötta produktionsflödet med administrativa inköp och beställningar Sammanställa rapporter och hantera dokument Boka möten, hantera resor och koordinera praktiska uppgifter Vara en administrativ spindel i nätet i ett team som värdesätter ordning och struktur Vi söker dig som: Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Har goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel Är van vid att arbeta i affärssystem Är noggrann, strukturerad, stresstålig och flexibel Gillar att ta eget ansvar och trivs med att jobba självständigt Meriterande är om du: Har arbetat i SAP, gärna med fokus på hantering av materialcertifikat Kan läsa och tolka ritningar Har tidigare erfarenhet inom energibranschen eller tekniska miljöer. Praktisk info: Plats: Landskrona Uppdragsperiod: 13 juni 2025 – 29 augusti 2025 Omfattning: 100% Sista svarsdatum: 13 juni -vi hanterar ansökningar löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
För att förstärka ekonomiavdelningen söker vi nu en person med gedigen redovisningskompetens och ett genuint intresse för området. Svenska kyrkan Malmö består av sex församlingar och 22 kyrkor. Hos oss erbjuds du goda möjligheter till professionell utveckling i en verksamhet med tydligt syfte och samhällsengagemang, samtidigt som vi värnar om balans mellan arbete och fritid. Ekonomiavdelningen består av 7 medarbetare, du rapporterar till ekonomichef Malin – en lyhörd och empatisk ledare som ger stort förtroende och frihet under ansvar. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Malmö. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Löpande bokföring och avstämningar Månads-, tertial- och årsbokslut Årsredovisningsarbete med fokus främst på noter Projektredovisning Bidra till förbättring och utveckling av processer och rutiner inom redovisning Upprätta inkomst-, moms- och arbetsgivardeklarationer Kontakt med myndigheter, bank, revisorer samt övriga intressenter inom området Vi söker dig som har: Eftergymnasial utbildning inom ekonomi/redovisning Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter God kunskap inom redovisning och aktuell lagstiftning Erfarenhet från större organisation med K3 regelverk Vana vid ekonomisystem och goda kunskaper i Excel God kommunikativ förmåga på svenska, både i tal och skrift Som person är du: Strukturerad, noggrann och lösningsorienterad. Du trivs med ansvar, har ett gott öga för detaljer och gillar att arbeta både självständigt och i team. Du tycker att det är roligt att förbättra och effektivisera processer. Hur gör jag nu? I den här rekryteringen samarbetar Svenska kyrkan Malmö med Mpya Finance. Du ansöker på mpyafinance.se och vi kallar löpande till intervjuer, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor? Kontakta gärna: Amelie Rijpma, 0709–96 61 76 | [email protected] Kristina Bennet, 0703–75 50 75 | [email protected]
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om oss Välkommen till Capio Vårdcentral Broby! Vi är den lilla vårdcentralen med det stora hjärtat. Till oss kommer du med buss eller för dig som kommer med bil finns gratis parkering. Vi som jobbar här är ett glatt gäng på 20 personer som tar hand om ca 5 400 listade patienter – idag och genom hela livet. Hos oss är vardagen variationsrik och vi arbetar tillsammans som ett team kring våra patienter. Vi respekterar och stöttar varandra och vi vet att våra olikheter utvecklar oss – både i våra yrkesroller och som personer. Vår arbetsgrupp är trygg och stabil med ett tätt samarbete mellan de olika professionerna. Vi arbetar tillsammans och du kan förvänta dig ett stort stöd från läkargruppen och övriga kollegor - hos oss är du aldrig ensam! Din roll Vi söker nu dig som är utbildad allmänspecialist med möjlighet till att vara en del i ledningsgruppen på vårdcentralen som MAL (medicinsk ansvarig läkare). I arbetet som specialist i allmänmedicin hos oss har du ett mycket varierat arbete med utredning och behandling av patienter i alla åldrar. Du har ett nära samarbete med övriga professioner på mottagningen och hanterar både planerade och akuta besök. Vi arbetar med ronder där du som läkare tillsammans med SSK bedömer patienterna. Vi samverkar alla läkare, rehab koordinator och en psykosocialresurs gällande sjukskrivningsärenden. Hos oss finns även möjlighet att planera sitt schema samt hemarbete viss tid i veckan. På Capio jobbar vi även med det digitala verktyget Tandem för vår dokumentation som journaler, remisser och sjukintyg. Även handledning av ST läkare kan förekomma. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en positiv och utvecklande arbetsplats med tydligt patientfokus. Vår organisation bygger på den lokala enhetens självstyre med engagemang och delaktighet från medarbetare vilket leder till korta beslutsvägar. Samtidigt finns en större organisation i bakgrunden som ger stöd och möjlighet till utveckling och erfarenhetsutbyte. Dessutom erbjuder vi även följande: • Kollektivavtal • Närvarande chef • Kompetensutveckling, både internt och externt • Friskvårdsbidrag • Frukost varje dag • Nätverk inom ditt område • En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Om dig För att vara aktuell för den här tjänsten ska du vara utbildad allmänspecialist. Det är meriterande om du har arbetat på vårdcentral tidigare, men det viktigaste för oss är att du har rätt inställning. Du värnar om att hålla hög kvalitet i ditt arbete – alltid med ett helhetstänk och med patienten i fokus. Vi värdesätter laganda och förmåga att ta initiativ. Som person är du tydlig och förtroendeingivande samt har god förmåga att strukturera och prioritera. Du gillar utmaningar, vill vara delaktig i vårdcentralens utveckling och ser samarbete med kollegor som viktiga parametrar. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, vi jobbar med fortlöpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Inför tillsvidareanställningar tillämpar vi alltid först sex månaders provanställning. Varmt välkommen med din ansökan! Publicerat: 2025-06-09 Sista ansökningsdag: 2025-07-13 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer Meriterande Account manager - 1-2 års erfarenhet Språkkrav: Svenska Engelska Meriterande Alla övriga språk. Vem är du? Du är en person med förmågan att övertyga nya kunder om att vår produkt/lösning är rätt val för dem, och du är kreativ i din problemlösning. Du tycker om att jobba i ett team, där individuella och gemensamma målsättningar tillsammans bildar målbilden. Du kommer att spendera stora delar av din dag i telefon, och vi ser därför att det är viktigt att du känner dig bekväm med detta. Det är meriterande om du har arbetat med försäljning tidigare, men inget krav. Vi lägger större vikt vid din personliga profil, och egenskapen att vilja prestera och utvecklas. Om jobbet Säljpitch hjälper företag att öka sin försäljning på kundens mest gynnsamma sätt, och vi är flexibla i vårt tillvägagångssätt. Vi expanderar ständigt, och är just nu i en fas där ett av våra affärsområden behöver extra förstärkning. Vad innebär rollen? Som Account Manager hos Säljpitch arbetar du med såväl befintliga kunder, som ”nykund”, och du tar både fysiska möten och telefonmöten. I rollen som Account Manager så kommer du att agera coach digitalt, för olika stora företag, med syfte att visa hur man med enkla medel kan få sitt företag att växa. Du blir expert på att ta fram anpassade lösningar för företag, och bygga långsiktiga relationer. Som understöd till detta kan du erbjuda kundkontakter från Sveriges största sökmotor. Vi på Säljpitch.se erbjuder dig: Fast lön + Hög provision (högst i branschen) Professionell coaching och utbildning inom försäljning och digitalisering Arbete i en ung och glädjefylld miljö, i stora luftiga lokaler Möjligheten till att delta i säljtävlingar (tidigare vinster har tagit medarbetare till b.la. Dubai, Marbella och Miami) Förmånen att få arbeta med entreprenörsdrivna människor, med stor vilja att ta dig under sina vingar Möjligheten att utvecklas och accelerera inom företaget Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.
Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Antal jobb: 2 Kvalifikationer Språkkrav Svenska Engelska Meriterande Alla övriga språk Om jobbet Som Pre Sales Representative/mötesbokare, har du en nyckelroll i företagets och teamets framgångar. Du skapar kundmöten, och banar därför väg för företagets försäljningsmöjligheter. Detta gör du genom att alltid ha en relevant prospekt-lista, och genom en konstant hög samtals-och mejlaktivitet. Du arbetar tillsammans med ditt team för att oavbrutet effektivisera processen från segmentering till ett välförankrat bokat kundmöte. Du kommer att ingå i ett utav företagets inspirerande team, där dina tankar och idéer tillsammans med dina kollegors, kommer att bidra till och forma företagets framtida kultur. Du arbetar med såväl egna som teamets gemensamma mål, och du kommer dagligen att få coachning och stöd av teamets försäljningschef. Allt för att du ska lyckas så bra som möjligt i din roll! Vem är du? Du är en positiv och uthållig person, med stor känsla för ansvar och organisering i ditt arbete. Du är skicklig på att kommunicera med olika typer av människor, och gör alltid ditt yttersta för att upprätthålla en god kommunikation i varje samtal med kunder. Du är tävlingsinriktad och strävar i alla lägen efter att prestera på bästa nivå. Vi erbjuder Fast lön + hög provision Löpande och gedigna säljutbildningar Möjligheten att prospektera gedigna tjänster En möjlighet att vara med på en utmanande och stimulerande resa En utvecklande och inspirerande miljö Kort uppstartssträcka Säljtävlingar med attraktiva priser Interna karriärmöjligheter Om Säljpitch.se Säljpitch hjälper företag att öka sin försäljning på kundens mest gynnsamma sätt, och vi är flexibla i vårt tillvägagångssätt. Vi expanderar ständigt, och är just nu i en fas där ett av våra affärsområden behöver extra förstärkning. Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.
Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer Meriterande Innesäljare - 1-2 års erfarenhet Utbildning Meriterande Gymnasial utbildning Flerspråkighet Kompetenser Meriterande Försäljningsvana, uppsökande försäljning företag Uppsökande försäljning Försäljningsvana, telefonförsäljning Digital marknadsföring/Onlinemarknadsföring Marknadsföring/PR Språkkrav Svenska Engelska Om jobbet Innesäljare Bolaget är snabbt växande och riktar in sig på företag av varierande storlek. Vårt team består utav ett härligt gäng resultatdrivna killar och tjejer, som trivs med ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Din uppgift kommer att vara att kontakta kunder, nya som befintliga, där säljmålen är konkreta. Telefon och mejl, är där du främst kommunicerar med dina kunder, och det är viktigt att du känner dig bekväm med detta. Profil Vi tror att du har en vilja, och ett driv, att utvecklas inom säljyrket – och det här är därför rätt plats för dig! Vi efterfrågar ingen tidigare erfarenhet, utan det viktigaste är att du är motiverad, har energi och ett engagemang. Hos oss trivs lagspelare bäst, och du motiveras av att påverka din egen lön - Vi erbjuder dig en fast lön och den högsta provisionen i branschen. Ansökan Du är välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Skicka din ansökan idag! Lönetyp: Fast lön + provision Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.
Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: 6 månader eller längre Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer Språkkrav Svenska Engelska Meriterande Alla övriga språk Om jobbet Nu söker Säljptich dig som vill jobba i ett starkt växande företag. Vi söker dig som kan arbeta heltid och trivs i ett högt tempo, med telefonen som främsta verktyg Är Säljpitch något för dig? Vi ger dig en arbetsplats där engagemanget är stort och tempot högt. För att bygga en miljö där idéerna kan slå gnistor rekryterar vi nyfikna och drivna människor, som vi uppmuntrar till att ta ansvar för att nå gemensamt satta mål. Vi jobbar aktivt med entreprenörskap och nytänkande, och är stolta över vår framgångsanda, vilken kännetecknas av laganda, ärlighet och kundfokus. Med tydlig innovation som grund, vågar vi testa nya vägar som leder till ännu bättre reslutat för oss såväl som för våra kunder. Vad kommer du att arbeta med? Som kundtjänstmedarbetare hos säljpitch ansvarar du för all kundservice och kundnära administration inom företaget. Vi erbjuder dig en spännande och utvecklande roll med mycket kundkontakt och möjlighet att jobba både självständigt och i grupp. Efter introduktionsutbildning, som omfattar olika områden inom företaget, kommer du att vara redo att ge våra kunder en bra serviceupplevelse. På Säljpitch har vi ett starkt kund- och försäljningsfokus, vilket innebär att du bör trivas med att arbeta strukturerat utifrån tydligt satta mål för prestation, och uppskatta uppföljning och mätning av denna. Du bör ha ett genuint intresse i att föra en dialog med våra kunder och ständigt arbeta för att överträffa dessas förväntningar. Vem är du? Vi söker dig med en positiv inställning till livet, en känsla för god service och kvalitet, och med ett starkt resultatfokus. Att du är flexibel och gillar att arbeta i ett tillväxtorienterat företag med högt tempo och snabba beslut, ser vi som en självklarhet! Vill du vara med på vår framgångsresa? Ansök idag! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista annonseringsdatum. Inkom därför med din ansökan snarast! Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.
Välj ett jobb för att visa detaljer