Ekonomiadministratör till PreZero
Bravura Sverige AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Trivs du att arbeta administrativt och har en bakgrund inom ekonomi? Är du flexibel, nyfiken och vill bli en del av en dynamisk arbetsmiljö där du kan sätta din egen prägel på rollen? Välkommen med din ansökan redan idag! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero Recycling AB. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget PreZero Recycling AB är en hållbar samarbetspartner inom återvinning och avfallshantering, oavsett typ av restmaterial eller verksamhet. Tillsammans med deras kunder bidrar de till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I deras vardag är kundnytta lika med miljönytta. I Sverige finns de på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare, fler än 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar och sköter avfallshanteringen i ett 40-tal svenska kommuner. Deras verksamhet skapar inte bara värde för de kunder som de levererar återvinningstjänster till, utan även för tillverkningsindustrin och energisektorn genom att förädla avfall till värdefull returråvara för nyproduktion. PreZero ser på mångfald som en av deras största styrkor och de strävar efter att skapa en arbetsplats där alla medarbetare känner sig inkluderade och uppmuntrade att bidra. Vi välkomnar alla sökande oavsett bakgrund och livssituation. Arbetsuppgifter I rollen som Ekonomiadministratör hos PreZero säkerställer du att kundavtal och prissättningar är korrekt registrerade och stämmer överens med det som har avtalats. Informationen du hanterar kan komma från olika källor, exempelvis SAP eller fysiska dokument. Arbetet görs för att garantera att faktureringen sker korrekt och enligt gällande avtal. Du granskar och följer upp att information i verksamhetssystemet, SAP, avtal och fysiska dokument är samstämmiga med de faktiska uppgifterna. I detta ingår ett proaktivt arbete med att identifiera och åtgärda eventuella avvikelser. Utöver detta hanterar du även olika administrativa uppgifter kopplade till ekonomi och avtalshantering. Det kan till exempel handla om dokumentation, uppföljning av avtal samt enklare rapportering. I rollen kan en del resor även förekomma i region Syd.  Säkerställa att kundavtal och prissättningar är korrekt registrerade enligt avtal Granska och följa upp information i verksamhetssystemet, SAP, avtal och fysiska dokument Hantera olika administrativa uppgifter kopplade till ekonomi och avtal, såsom dokumentation, uppföljning och viss rapportering  Nära samarbete med interna avdelningar Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet av ekonomirelaterat arbete  Meriterande med eftergymnasial utbildning inom ekonomi Mycket god dator- och systemvana, meriterande med SAP B-Körkort  Vi söker dig som trivs i en föränderlig miljö och som med nyfikenhet tar dig an nya utmaningar. Du arbetar noggrant och strukturerat med öga för detaljer, samtidigt som du är prestigelös, hjälpsam och bidrar till en god stämning på arbetsplatsen. Du har en stark vilja att utvecklas och lär dig gärna nytt – både för din egen skull och för att bidra till teamets och företagets framgång. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter, är flexibel i ditt arbetssätt och hjälper gärna till där det behövs. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrig information Start: Omgående Plats: Ängelholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi avpublicerar annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-06-20. #Nextgen

5 juni 2025
Sista ansökan:
22 november 2025
Spontanansökan - personliga assistenter sökes i Helsingborg
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Är du en person som vill tillgodose en annan människas liv med särskilda insatser? Då kan du vara precis den som vi på Nordström Assistans söker!  Vi söker ständigt efter nya personliga assistenter till Skåne. Vi har tjänster med både olika stora tjänstgöringsgrader och arbetstider bland annat dag, kvällar, nätter, dygn och helger. Vi söker just nu dig som vill arbeta hos våra kunder i Helsingborg. Personlig Assistent -  Alla våra kunder är unika och har olika behov som behövs tillgodoses med särskilda insatser. Arbetsuppgifter kan därav variera men kan till exempel vara att hjälpa till med dagliga rutiner, personlig hygien, av-och påklädning samt måltider.  Om dig -  Vi tror att du som söker denna tjänst är en ansvarsfull person som tycker om att arbeta med människor och som kan se till dina medmänniskors behov. Har du tidigare erfarenhet av arbete som personlig assistent och yrkesmässig erfarenhet av olika funktionsnedsättningar så är det meriterande. Låter detta intressant för dig? Varmt välkommen med din ansökan för en chans till en intervju!  Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Vid anställning kan ett utdrag ur belastningsregistret behöva uppvisas. Det beställs på polisens hemsida - Belastningsregistret För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping, Västervik och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Ersättning utbetalas i form av timlön. Om inget annat avtalas tillkommer 12% semesterersättning och OB-ersättning. Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

5 juni 2025
Sista ansökan:
22 november 2025
Vi söker assistent till en glad 30 årig kvinna
Kurera Assistans AB
Personliga assistenter

Vi söker glad och driftig assistent till en härlig tjej i 30 års åldern. Tjänsten börjar som en timanställning med stor chans till fasta pass. Arbetspassen är uppdelade i dag, kväll, vaken natt samt sovande natt. Kunden sitter i rullstol vilket innebär att du behöver hjälpa till med dagliga rutiner som i omvårdnad, aktiviteter, vardagliga sysslor samt resor. Det är dubbelassistans all vaken tiden, vilket innebär att man är två som arbetar. På natten är det en assistent som är vaken och en som har journatt. Om dig Du som assistent bör vara noggrann, flexibel och ha lätt till skratt. Kunden är spansktalande, så det är en fördel om du kan eller förstår spanska. Men det viktigaste är att personkemin fungerar. Kunden önskar kvinnliga assistenter.  Om anställningen Som anställd hos Kurera Omsorg omfattas du av kollektivavtal med avtalad tjänstepension, utbildning och friskvård. Lön Timlön enligt kollektivavtal Kontaktperson Fitore Abazi Uppdragschef [email protected]

5 juni 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Specialpedagoger till Förskoleförvaltningen
Malmö kommun
Speciallärare och specialpedagoger m.fl.

Ref: 20251471 Arbetsuppgifter Nu finns möjligheten att söka den attraktiva tjänsten som specialpedagog i Förskoleförvaltningen, Malmö stad. Är du specialpedagog och brinner för de yngsta barnens utbildning? Kanske är det just dig vi söker! Som specialpedagog i enheten Pedagogisk utveckling arbetar du med att stödja förskolornas arbete med att skapa tillgänglig utbildning och tillsammans med övriga stödfunktioner i förvaltningen bidra till hälsofrämjande och förebyggande arbetssätt. Du ingår du i ett tvärprofessionellt team bestående av specialpedagoger, psykologer och utvecklingspedagoger.  Specialpedagogens uppdrag inkluderar ett nära samarbete med rektors ledningsgrupp i det förebyggande, strategiska och operativa arbetet på såväl organisationsnivå, grupp- och individ. I ditt arbete kan det även bli aktuellt med samarbete med andra myndigheter och organisationer, vilket innebär att arbetet präglas av många kontaktytor. I rollen som specialpedagog kommer du ges möjlighet att planera och genomföra olika fortbildningsinsatser genom att exempelvis hålla föreläsningar eller andra riktade insatser utifrån uppkomna behov.   Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad förskollärare samt utbildad specialpedagog och har minst ett års yrkeserfarenhet som specialpedagog. Du har erfarenhet av arbete med barn i behov av särskilt stöd samt att handleda pedagoger i förskolan. Som specialpedagog är du väl förtrogen med verktyg och metoder som vilar på vetenskaplig grund och beprövad erfarenhet. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av att genomföra fortbildningsinsatser, såsom föreläsningar, workshops eller andra riktade insatser utifrån uppkomna behov. Som person är du kommunikativ, lyhörd, drivande och kreativ med fokus på lösningar. Du har en helhetssyn för att driva utvecklingsprocesser samt en god samarbetsförmåga. Du har ett inkluderade synsätt, är flexibel, gillar utmaningar och trivs med att arbeta både i team och självständigt.  Du behöver ha goda kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift.   Om arbetsplatsen Enheten har fyra tvärprofessionella sektioner som arbetar i respektive utbildningsområde. De aktuella tjänsterna är i två av de fyra sektionerna där vi tillsammans bidrar vi till en likvärdig förskola för Malmös viktigaste medborgare, barnen! Vi erbjuder dig ett varierat, stimulerande, utvecklande och roligt arbete med goda möjligheter till kompetensutveckling. ⁠Förskoleförvaltningen är en av Malmös största förvaltningar. Vi har cirka 4560 medarbetare som varje dag möter cirka 15 600 barn och deras vårdnadshavare på någon av våra 190 förskolor. Inom förskolan i Malmö stad får du löpande kompetensutveckling, tydliga karriärmöjligheter och ett nära ledarskap. Läs mer på malmo.se/förskolekarriär Malmö stads verksamheter är organiserade i 14 förvaltningar. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa välfärd och hållbar samhällsutveckling. Tillsammans med Malmöborna utvecklar vi en ännu bättre stad att bo, verka och vara i; olikheter, livserfarenheter och talanger gör Malmö till en smart stad i hjärtat av Europa. Världens kunskap finns här. Läs om Malmö stad som arbetsgivare här malmo.se/jobb   Information om tjänsten Anställningsform: Tillsvidareanställning Omfattning: Heltid Antal tjänster: 2 Tillträde: Enligt överenskommelse   Övrigt Observera att vi i Malmö stad tagit bort det personliga brevet från ansökningsprocessen och ersatt det med urvalsfrågor, detta för en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss. Dina svar blir en viktig del i vårt urvalsarbete.  Malmö stad strävar efter att medarbetarna ska representera den mångfald som finns i vår stad. Vi välkomnar därför sökande som kan bidra till att vi som arbetsgivare kan uppfylla Malmöbornas behov.   Kontaktpersoner under sommaren Välkomen att höra av dig med frågor! Under sommaren når du följande personer: Tom vecka 28: Malin Sigurdsson tel. 073-387 93 25, [email protected] Vecka 29-30: Linda Nilsson tel. 073 3404140,  [email protected] Vecka 31: Aida Celik tel. 0768-727733, [email protected]

5 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Sommarvikarie sökes till en härlig kille i Löddeköpinge
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker en personlig assistent inför sommaren till en av våra kunder i Löddeköpinge. Han är en ung kille som sitter i rullstol och behöver stöd i vardagen. Tjänsten är på 80% där både dag och kvällspass förekommer. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat att assistera honom i allt från dagliga rutiner som förflyttningar med lift, matning via sond och följa med på aktiviteter och träning. Arbetstiderna varierar på vardagar och helger enligt följande: 06:35-14:30 09:00-17:00 13:30 - 20:00 Om kunden Han är en aktiv kille på 17 år som har ett intresse för fotboll, hockey och åka på skidskola. Han tycker om när det händer saker och åker gärna iväg på aktiviteter. Han har en hjärnskada som gör att han inte är talbar men kommunicerar med miner och kroppspråk. Han bor varannan vecka hos sin mamma och pappa därav är körkort och tillgång till egen bil ett krav för att enkelt kunna ta sig mellan hemmen. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, har god kommunikations förmåga samt en pedagogisk sida då det är viktigt att man kan förbereda kunden på vad som ska ske framåt. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du har körkort och tillgång till bil Det är meriterande om du har erfarenhet inom personlig assistans eller vårdutbildning Omfattning: 80% Antal tjänster: 1 Tillträde: Omgående Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

5 juni 2025
Sista ansökan:
22 november 2025
Software Developer (JavaScript/C#)
Telescope Services AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Software engineer with 6+ years experience. Skills: Frontend -React -TypeScript -Sass -Vitest -Vite -Cypress -Npm -Testing library Backend -C# -.NET 8+ -Entity Framework Core -Xunit -Moq -SQL Server -Testcontainers DevOps -Azure -Github -Git -Azure Public Cloud AZ204, AZ400 is great to have

5 juni 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Sales Development (SDR)
Cloudo Sales AB
Företagssäljare

Sales Development Representative – Ta första steget in i en spännande säljkarriär! Älskar du att knyta nya kontakter och vill kickstarta din karriär inom sälj? Som SDR på Cloudo blir du vår röst utåt och den som tar första steget mot nya affärer. Om Cloudo Cloudo är en komplett, oberoende leverantör av produkter och tjänster inom IT och kommunikation. Vi erbjuder högkvalitativa lösningar som är skräddarsydda efter våra kunders behov, med ett starkt fokus på säkerhet, effektivisering och kommunikation. Genom att analysera verksamheter och utveckla smarta strategier hjälper vi företag att optimera sina processer och förbättra kommunikationen med både kunder och anställda. Bli en del av Cloudo Vill du vara en del av ett snabbväxande företag där du får utvecklas inom försäljning och affärsutveckling? På Cloudo söker vi nu en driven SDR som brinner för att skapa nya kontakter och öppna dörrar för affärer. Som SDR hos oss är du den viktiga första länken i vår säljprocess. Din roll handlar om att: Identifiera nya affärsmöjligheter – Hitta rätt företag och personer att kontakta. Vara vår första kontakt utåt – Skapa intresse för våra tjänster genom proaktiv kommunikation. Boka in möten – Säkerställa att våra säljare får möta rätt kunder och fatta affärsbeslut. Bygga relationer – Skapa långsiktigt förtroende från första samtalet. Samarbeta tätt med säljteamet – Optimera strategier och resultat tillsammans med våra säljare. Vem vi söker Vi letar efter dig som är driven, social och resultatinriktad. Du trivs i en roll där du får skapa kontakter och gillar att jobba mot mål. Krav: Erfarenhet av försäljning, kundkontakt eller en relevant utbildning Flytande svenska i tal och skrift, samt grundläggande engelska Ett starkt driv och viljan att utvecklas inom försäljning Förmåga att skapa förtroende och anpassa din kommunikation efter olika kunder Meriterande: Erfarenhet av mötesbokning, telemarketing eller B2B-försäljning Tidigare jobb inom butik, kundtjänst eller service där du aktivt jobbat med kunder Erfarenhet av att jobba mot mål och uppsatta KPI:er Vad vi erbjuder En spännande roll i ett växande bolag Fast lön med provision Interna utbildningar och coachning för att du ska lyckas En företagskultur där vi firar framgångar tillsammans En härlig teamkänsla och roliga aktiviteter Det praktiska Placering: Lund, på vårt huvudkontor Start: Så snart som möjligt Omfattning: Heltid Ansök idag! Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Vi går igenom ansökningar löpande, så vänta inte för länge – vi ser fram emot att höra från dig!

5 juni 2025
Sista ansökan:
22 november 2025
Tandhygienist Malmö
Tandläkare Cle AB
Tandhygienister

Tandhygienist till Din Tandklinik i Malmö Vi söker en Tandhygienist som är intresserad av att arbeta på vår klinik i centrala Malmö. Du är utbildad Tandhygienist och har intresse för både barntandvård och vuxentandvård. Är du i början av din karriär får du bra stöd från dina nya kollegor. Hos oss träffar du patienter med olika vårdbehov och i alla åldrar. För oss är det viktigt att du är bra på att samarbeta i ditt arbete och att du kan vara flexibel. I ditt bemötande är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående och har intresse, vilja och förmåga att hjälpa till där det behövs. Lyhörd, flexibel och ett positiv sätt är egenskaper vi värderar högt på kliniken. Dina arbetsuppgifter Vi söker en engagerad Tandhygienist som brinner för sitt yrke. Tjänsten är på 40-50%. Placering av tjänsten är på vår klinik i city, djäknegatan. Dina arbetsuppgifter är sedvanliga tandhygienistbehandlingar, sterilarbete, receptionsarbete, för den intresserade finns möjlighet till alignbehandlingar, tandblekningar. Vi har kollektivavtal. Provanställning tillämpas. Om oss Vi är 3 tandvårdskliniker i samma företag. Vi utför all slags allmän vuxentandvård, mycket akuttandvård. Vi har 4 allmäntandläkare på klinikerna och idag 2 tandhygienister. Tjänsten är på Djäknegatan i Malmö. Våra kliniker brukar beskrivas som trivsamma och vi är stolta över att ha väldigt nöjda patienter. Välkommen med din ansökan! Intervjuer sker löpande så sök redan idag. Endast ansökan via mail: [email protected]

5 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Junior Account Manager / Säljare
Cloudo Sales AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du driven, nyfiken och redo att ta dina första steg inom försäljning? På Cloudo söker vi en Junior Account Manager som vill utvecklas i en expansiv organisation där möjligheterna är många och resan spännande! Om Cloudo Cloudo är ett växande företag som erbjuder moln-, IT- och telefonitjänster till företag. Vi befinner oss i en expansiv fas och söker nu en engagerad person som vill vara med och bidra till vår fortsatta tillväxt. Din roll som Junior Account Manager Som Junior Account Manager blir du en viktig del av vårt säljteam. Du får möjlighet att bygga starka kundrelationer, identifiera affärsmöjligheter och skapa skräddarsydda lösningar för våra kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Skapa och utveckla nya kundrelationer genom aktivt säljarbete Identifiera kundens behov och presentera lösningar som matchar deras verksamhet Bygga långsiktiga samarbeten och bidra till kundernas framgång Delta i förhandlingar och stänga affärer tillsammans med erfarna kollegor Vem är du? Vi söker dig som: Är i början av din karriär och vill växa inom försäljning Har ett starkt driv, nyfikenhet och en vilja att utvecklas Är bekväm med att använda telefonen som arbetsverktyg Trivs i en dynamisk och målmedveten arbetsmiljö Vad vi erbjuder Karriärutveckling – Vi ger dig en tydlig väg framåt och verktygen för att lyckas Stöttande team – Du får coachning och stöd av erfarna kollegor En spännande arbetsplats – Vi är ett växande företag med stora möjligheter Är du redo att kickstarta din säljkarriär? Skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor? Hör av dig – vi ser fram emot att lära känna dig!

5 juni 2025
Sista ansökan:
22 november 2025
Butiksambassadör för Asics på deltid - Kristianstad
NRG Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

NRG Agency söker efter de bästa butiksambassadörerna för Asics. Vi är ute efter säljare som har ett stort intresse för sport, gärna löpning och skor. Om kunden Asics är en japansk tillverkare av sportkläder och sportskor. De grundades 1940 och namnet är en akronym för Anima Sana In Corpore Sano som är en variant på mens sana in corpore sano, det vill säga "en sund själ i en sund kropp". Arbetsuppgifter Som butiksambassadör kommer du att: Arbeta med att sälja och visa upp skor för kunder i butik Vara ansiktet utåt för Asics Hjälpa kunder att hitta den rätta Asics skon Vara behjälplig för kunder i butik Skicka in en kortare enkät till Asics efter varje pass Din erfarenhet Erfarenhet av detaljhandeln och försäljning Van att möta människor och kunna hantera olika typer av personer Fördel om du har erfarenhet/intresse av löpning och träning över lag Personliga egenskaper: Som butiksambassadör för Asics så tror vi att du är: En universitetsstudent Flexibel och lättsam Social och framåt med egen initiativförmåga Intresserad av rörelse och sport. Arbetstider Lördag (6 timmars skift) Söndag (6 timmars skift) Period Start: 16 augusti Slut: 21 september Utbildning: 6e augusti. Arbetet sker under 6 helger.  Övrigt: Du blir anställd av NRG Sweden och representerar Asics i en Stadium butik. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Planerad start i butik är 16 augusti, men dessförinnan sker introduktion och utbildning. Om du har några frågor om tjänsten, vänligen kontakta Ella Seger på [email protected] Om oss NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan. Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet. Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat. I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas.

5 juni 2025
Sista ansökan:
22 november 2025