SNABBFAKTA Omfattning: 25,5h/veckan Arbetstider: Måndagar, onsdagar, torsdagar och fredagar kl.09-14.00. Tisdagar kl.08-14.00. Ort: Centrala Helsingborg. Startdatum: Augusti. Uppdragslängd: 2025-08-04 till 2025-12-31. Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir anställd av Inte Bara Post Bemanning och blir tilldelad en konsultchef under ditt uppdrag hos kund. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Nu söker vi en Community Host till vår kund United Spaces som är ett av Sveriges största coworking bolag. United Spaces startades för 25 år sedan och har idag kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Helsingborg och Jönköping. Sedan starten 1999 har grundtanken varit att skapa en mötesplats för entreprenörer och företagare som vill växa tillsammans. DIN ROLL I rollen som Community Host kommer du att strukturerat och aktivt leverera bästa tänkbara service till kunder och besökare. Din uppgift är att säkerställa att kunder och besökare upplever United Spaces som den lokala marknadens bästa ställe att arbeta, nätverka och växa på. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Välkomna och ta emot besök Genomföra kontorsrundor och säkerställa att det ser rent och snyggt ut Se till att det ser bra ut i konferensrummen innan/efter möten Hantera kaffestationer och diskmaskin Förbereda och genomföra regelbunden frukostbuffé som United Spaces har varje tisdagsmorgon för sina medlemmar. Ta emot beställningar Fylla på kontorsmaterial Stötta vid eventuella AW:s VEM ÄR DU? För att lyckas i den här rollen behöver du vara serviceinriktad ut i fingerspetsarna! Du har förmågan att arbeta självgående, har ett driv samt självledarskap för att ta dig an dina dagliga arbetsuppgifter. Du har lätt för att se detaljer och är initiativtagande. Vidare har du en positiv inställning och engagemang oavsett hög eller lågt tempo. Vi söker dig som studerar på distans, ska börja studera efter årskiftet eller är mellan jobb. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från en serviceroll inom café/restaurang, hotell, reception eller liknande roll. Vidare har du goda kunskaper i Office-paketet. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning efter intervjusteget. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Arbetsplatsen kommer att vara i Skurup, ett bra ställe, och det finns butikskunder och arbetet blir ditt. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Gör skillnad. Varje dag. Sjuksköterska se hit! Vill du utvecklas inom en specialistpsykiatrisk verksamhet där den kliniska kompetensen och delaktigheten är hög? Den psykiatriska akutmottagningen och heldygnsvården i Kristianstad behöver dig! Vi välkomnar både dig som är erfaren i yrkesrollen och dig som är nyutbildad sjuksköterska. Att arbeta i psykiatrisk heldygnsvård ger värdefulla erfarenheter som du kan använda dig av under hela din karriär. Verksamhetsområde vuxenpsykiatri Kristianstad erbjuder specialistpsykiatrisk vård i Skånes nordöstra och sydöstra kommuner. Vi har stor geografisk spridning men trots detta karaktäriseras vår verksamhet av närhet och korta beslutsvägar. Akutmottagningen tillsammans med våra akutvårdsplatser ansvarar för den högintensiva vården av patienter i det akuta skedet innan de kan skrivas ut alternativt gå vidare mot annan heldygnsvårdsavdelning. Arbetet sker i tvärprofessionella team bestående av sjuksköterskor, undersköterskor, kurator, läkare, medicinska sekreterare, försörjningsfarmaceuter och dietist. Vi medarbetare trivs bra ihop och tillsammans med våra enhetschefer arbetar vi ständigt för hög patientsäkerhet och ett gott arbetsklimat. För oss är det viktigt att behålla och rekrytera sjuksköterskor som vill stanna och utvecklas i verksamheten. Därför arbetar vi med frågor som är viktiga för sjuksköterskornas långsiktiga utveckling och arbetsmiljö hos oss. Bland annat har vi skapat en handledningsgrupp för dig som är ny sjuksköterska eller ny sjuksköterska inom psykiatrin och arbetar med både kort- och långsiktiga åtgärder för att säkra en god arbetsmiljö och kompetensutveckling för sjuksköterskegruppen. Därutöver kan det bli aktuellt med specialistutbildning inom ramen för din anställning. ARBETSUPPGIFTER Hos oss blir du expert på bemötande, ges tid till varje patient och har en nyckelroll i den psykiatriska omvårdnaden. Du får också tid att reflektera över ditt arbete och mötet med patienter tillsammans med övriga kollegor i teamet. Många patienter inom psykiatrisk heldygnsvård har en hög grad av samsjuklighet, vilket ger dig möjlighet att arbeta och utvecklas både inom psykiatrisk- och somatisk omvårdnad. På vår akutmottagning har du första kontakten med de som är akut. Den huvudsakliga arbetsuppgiften är bedömning, triagering samt telefonrådgivning. Eftersom du är ansiktet utåt är ett professionellt bemötande, hög kompetens, flexibilitet, lyhördhet och empati oerhört viktiga egenskaper. I din roll som sjuksköterska på våra akutvårdsplatser utformar du omvårdnaden efter patientens behov, där samverkan med patientens nätverk och exempelvis vårdgrannar i samhället blir en naturlig del av ditt arbete. Du förväntas även leda omvårdnadsarbetet. Utöver detta ingår arbetsuppgifter så som kontroll av hälsotillståndet, bedömning av omvårdnadsbehov, erbjuda stödsamtal och rådgivning, läkemedelshantering samt dokumentation. För att du ska få en trygg start hos oss erbjuder vi dig som nyanställd sjuksköterska inte bara en individuellt anpassad introduktion, utan även ett basår innefattande seminarium, föreläsningar och möjligheter till nätverkande med både nya och mer erfarna sjuksköterskekollegor. Vi har omvårdnadshandledning varje vecka där vi utgår ifrån patientens individuella behov och önskemål. Anställningarna omfattas av tillsvidareanställningar på heltid med möjlighet till deltid. Arbetstiden kan vara förlagd dag, kväll, natt och helg, fyll i dina önskemål i enkäten i samband med när du skickar in din ansökan. Nyfiken på att veta mer? Varmt välkommen att kontakta oss! KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Alternativt har du påbörjat din utbildning till sjuksköterska och läser sista terminen. Språkkunskap i svenska motsvarande lägst nivå C1 enligt Europarådets nivåskala är ett krav. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av arbete på akutmottagning samt triagering, arbete inom psykiatrin och/eller specialistutbildning inom psykiatri. Likaså om du har erfarenhet av arbete i systemen Melior och/eller Mina planer. När det kommer till de personliga egenskaperna ser vi gärna att du är lugn och trygg i din yrkesroll. I ditt arbete är du flexibel samt har ett kvalitetsmedvetet och positivt förhållningssätt. Du får gärna ha intresse av eller erfarenhet av att arbeta i utvecklingsprocesser. Då du förväntas leda omvårdnadsarbetet ställs även krav på en god förmåga att planera och strukturera ditt arbete samt förmåga att lyfta blicken och se helheten i verksamheten. Samtidigt är du en god lagspelare som ser samarbete som en förutsättning för ett gott arbete. Därtill är du lyhörd för såväl patienter, anhöriga som kollegor och bidrar till ett gott arbetsklimat i arbetsgruppen. Då vi är måna om att hitta rätt person för tjänsten lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Utdrag ur misstanke- och belastningsregistret kommer att göras innan eventuell anställning. I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag, vi ser fram emot att lära känna dig! ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Psykiatri, habilitering och hjälpmedel är den näst största förvaltningen med verksamheter runt om i hela Skåne. Vi har ett brett uppdrag där många olika kompetenser tillsammans ger våra patienter den bästa vården och omsorgen. Med nyfikenhet och stort intresse satsar vi också på utveckling och forskning. Uppdraget inom psykiatri är att bedriva specialiserad vård i den offentligt drivna barn-, vuxen- och rättspsykiatrin. Habiliteringen bedriver habilitering och rehabilitering inom den offentligt drivna barn-, ungdoms- och vuxenhabiliteringen. Hjälpmedel har i uppdrag att hantera hjälpmedel som föreskrivs till patienter i Skåne. Inom förvaltningen finns också syn-, hörsel och dövverksamhet och ungdomsmottagningarna i Skåne. På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Vill du arbeta med de senaste dataplattformarna och utvecklas i ett team som brinner för teknik, kunskapsdelning och problemlösning? Random Forest söker nu en Data Engineer/Data Scientist till Malmö, en roll för dig som vill kombinera teknisk spets med frihet, utveckling och stark gemenskap. Om Random Forest Random Forest är ett av Sveriges mest tekniskt specialiserade konsultbolag inom moderna dataplattformar och avancerad analys. Sedan starten 2012 har de vuxit med cirka 30% per år och varit först ut med flera banbrytande projekt, bland annat Sveriges första kompletta BI-lösning i molnet. Här arbetar över 70 konsulter i en kultur som genomsyras av kompetensdelning, teknisk spets och gemenskap. Random Forest har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Aarhus, och nu söker vi dig som vill stärka deras team i Malmö. Hos Random Forest får du arbeta med moderna tekniker som Azure, Microsoft Fabric, Snowflake och Databricks. Företaget har låg personalomsättning och en kultur som fokuserar på utveckling, frihet och möjligheten att forma sin egen karriär. Det här är arbetsplatsen för dig som vill växa tekniskt, jobba med de senaste lösningarna och vara en del av ett kompetent och socialt team. Om rollen Som Data Engineer eller Data Scientist på Random Forest i Malmö kommer du att jobba i leveransteam tillsammans med andra Random Forest-konsulter. Du arbetar nära kund och kollegor i uppdrag som omfattar att bygga, utveckla och förvalta moderna dataplattformar i molnet. En viktig del i rollen är att du får ta tekniskt ansvar tidigt, hos Random Forest är det kompetens, inte titlar, som styr. Även med ett par års erfarenhet kan du få ta arkitektansvar, fatta designbeslut och vara med och påverka utformningen av kundernas plattformar. Det ger både ansvar och möjligheter att växa snabbt i rollen. Du kommer att arbeta med både klassiska batch pipelines och strömmande data, och använda moderna tekniker för att hantera och transformera stora datamängder på ett effektivt sätt. Exempel på arbetsuppgifter: Design och utveckling av batch pipelines och dataplattformar i Azuremiljö. Utveckling i SQL och Python för dataintegration, datalagring och transformationer. Arbeta i moderna verktyg såsom Databricks och Microsoft Fabric. Samarbete med andra konsulter och kunder i agila team. Bidra till teknikval och arkitekturella beslut i leveranser. Arbeta kundnära och bidra till kontinuerliga förbättringar av datalösningar. Vi söker dig som har: Relevant utbildning från universitet eller högskola, exempelvis inom datateknik, fysik, matematik eller liknande. 2–5 års erfarenhet av arbete inom data engineering eller data science. Goda kunskaper i SQL. Erfarenhet av Python eller liknande språk. Erfarenhet av arbete i Azure-miljö, exempelvis med Data Factory, Synapse, Databricks, Microsoft Fabric eller Snowflake. Förmåga att kommunicera obehindrat på svenska och engelska. Som person: Vi söker dig som är drivande och självgående, med en stark vilja att utvecklas både tekniskt och som konsult. Du trivs i en miljö där du får ta ansvar, fatta egna initiativ och hela tiden söka nya sätt att förbättra lösningar och arbetssätt. Nyfikenhet och problemlösningsförmåga är centrala egenskaper hos dig, och du tycker om att förstå komplexa utmaningar på djupet och ser värdet i att hitta smarta och hållbara lösningar. Du har en naturlig vilja att hålla dig uppdaterad kring nya teknologier och metoder inom dataområdet. Samarbete är viktigt för dig, och du uppskattar att vara en del av ett kompetent team där kunskapsdelning och gemensamma framgångar står i fokus. Du har lätt för att kommunicera och bygga goda relationer både med kollegor och kunder. Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.
Vid E6 på toppen av Hallandsåsen, mittemellan Göteborg och Malmö ligger Rasta Hallandsåsen. Härifrån har du nära till tennis metropolen Båstad på den underbara Bjärehalvön. På anläggningen finns restaurang med uteservering, OKQ8-butik och 19 hotellrum. Restaurangen är rymlig och barnvänlig. Trivs du när det är full fart och vill vara med och ansvara för en restaurang, hotell med fantastiska gäster, allt från lokala stamgäster till gäster längs vägen och många bussresenärer. Vi söker nu dig som älskar service och har goda ledaregenskaper och är driven i det du gör och vill arbeta i ett företag i utveckling. Arbetsuppgifterna innefattar administrativt, ekonomiskt, personalansvar samt att du är delaktig i den dagliga driften i restaurangen. Som biträdande restaurangchef driver du verksamheten tillsammans med platschefen. Du värdesätter renlighet och rutiner i arbetet samt har öga för detaljer som gör att vi kan överträffa gästens förväntningar. Kvällsarbete förekommer och du kommer arbeta varannan helg. Du kommer vara med och leda och fördela arbetsuppgifterna i restaurang och hotell. Tjänsten innebär nära kontakt med personal och gäster vilket kräver goda kunskaper i det svenska språket. Kan leda till en heltidstjänst. Låter detta intressant, tveka inte. Sök tjänsten!! Vi anställer löpande.
Med omgående start söker vi en truckförare till vår kund i Eslöv. Arbetsuppgifter innefattar truckkörning B1 och maskinövervakning. Då arbetsplatsen är livsmedelscertificerad är arbetsplatsen rök och snusfri. Tjänsten är förlagd till 2-skift v22-31 med chans till förlängning. Vem är du? För att lyckas i rollen är du en säker truckförare med erfarenhet av att arbeta i lager- eller produktionsmiljöer. Du trivs i ett högt tempo och är inte rädd för att ta i när det behövs. Du är en lagspelare som vet vikten av att samarbeta och stödja kollegor. Krav för tjänsten: -Erfarenhet av truckkörning, B1 -Förmåga att arbeta självständigt och ta ansvar för dina arbetsuppgifter -Gärna erfarenhet från lager eller produktionsmiljö -För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se
Är du en skicklig tekniker som trivs med att ha frihet under ansvar? Vill du arbeta med allt från service till felsökning och planering – och ta ansvar för en modern fordonspark med tunga maskiner? Då kan det vara dig vi söker! Om rollen I rollen som fordonstekniker/reparatör ansvarar du för service, felsökning och reparation av kundens maskiner – bland annat dumpers, grävmaskiner och krossar. Arbetet sker både i verkstad och ute på fält, där du själv planerar och styr dina dagar. Du har bland annat ansvar att beställa reservdelar, hålla ordning på förbrukningsmaterial och prioritera uppgifter utifrån behov. Vi söker dig som: Har erfarenhet av service och reparation av fordon/maskiner, gärna tunga fordon Är van att arbeta självständigt och kan planera din egen arbetsvecka Har god felsökningsförmåga och gärna erfarenhet av digitala diagnosverktyg Har goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska Har B-körkort Meriterande: Fordonsteknisk utbildning Kompetens inom hydraulik och pneumatik Du erbjuds: En fri och självständig roll med stort ansvar Trygghet i ett välmående företag med stabil verksamhet Arbete i ett litet, sammansvetsat team Övrigt: Plats: Dalby, med resor inom Skåne på våra fyra bergtäkter Omfattning: Heltid, dagtid kl 06.45–15.30 Start: Snarast eller enligt överenskommelse Intresserad? Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte för länge med att ansöka. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Johan Friberg. Vi tar inte emot ansökningar via mejl på grund av GDPR.
Chief Technology Officer (CTO) @ Strawbay - en del av Blingdalefamiljen Vill du bygga framtidens integrationsplattform för fintech – och leda den tekniska resan från idé till verklighet? På Strawbay kopplar vi ihop system som andra helst undviker att röra vid. Vi har byggt en kraftfull iPaaS-plattform som förenklar det svåra – och nu söker vi en CTO som vill vara med och forma tekniken bakom nästa generations finansiella lösningar. Hos oss får du kombinera strategi med kod, vision med verklighet, och driva ett tekniskt arbete som faktiskt gör skillnad. Din roll: Som vår nya CTO kommer du att ha det övergripande ansvaret för Strawbays tekniska strategi och arkitektur. Du kommer att: Leda och vidareutveckla vår mikrotjänstbaserade plattform, som använder både synkrona och asynkrona tjänster för att säkerställa skalbarhet och flexibilitet. Säkerställa att våra lösningar uppfyller höga krav på datasäkerhet och integritet, inklusive kryptering och efterlevnad av EU:s dataskyddsregler. Bygga och leda ett tekniskt team, inklusive rekrytering och mentorskap. Samarbeta nära med produktägare och affärsutvecklare för att forma vår tekniska roadmap. Fortsätta utveckla vår low-code-editor och vårt deklarativa språk för integrationer. Din bakgrund: Vi söker dig som har: Har gedigen erfarenhet av att leda tekniska team och utveckla skalbara SaaS- eller iPaaS-lösningar. Behärskar moderna teknologier och arkitekturer, särskilt mikrotjänster och NoSQL-databaser. Har starka kunskaper inom datasäkerhet och integritet. Är en visionär ledare med förmåga att omsätta idéer till konkreta tekniska lösningar. Är flytande i engelska, både i tal och skrift. Vi erbjuder dig: Möjlighet till tilldelning i Optionsprogram Flexibla arbetstider & Work-life balance Arbeta hemifrån upp till 50% av din arbetstid Välj själv utrustning från den tillverkare du föredrar Tjänstepension enligt ITP-plan 6 veckors förskottssemester Friskvårdsbidrag om 3 000 kr/år Försäkringar & Årliga hälsokontroller Träna under arbetstid - allt från Zumba till Marathon Betald parkering i anslutning till kontoret Frukost & Fika - 10-knäckisen och 3-fikat är heligt hos oss Häng med på regelbundna after works och happenings Pingis til you drop in vår interna pingisliga Team spirit - bli ev del av ett sammansvetsat team Saas & Fintech - två av de hetaste branscherna på marknaden Möjlighet att påverka och bygga något från grunden Var med på vår globala expansion utanför Sverige Stora utvecklingsmöjligheter inom koncernen En tydlig utvecklingsplan för dig som individ Om Strawbay Strawbay är en molnbaserad integrationsplattform som fungerar som en hamn för att sammanlänka olika mjukvaror inom fintech-sektorn. Genom att erbjuda en smidig anslutning mellan system hjälper Strawbay företag att automatisera processer, förenkla kundupplevelser och få djupare insikter från sina datastreams. Plattformen prioriterar datasäkerhet med en "privacy by default"-strategi och använder skalbara mikrotjänster för att säkerställa effektivitet och flexibilitet.
Vi söker en erfaren servitris/servitör till Åkersberg Stiftsgård! Vi letar efter dig som har ett genuint intresse för service och mat & dryck – och som vill bli en del av vårt härliga team! Om tjänsten: Startdatum: 11 augusti (möjlighet att börja tidigare) Omfattning: 75% med möjlighet till fler timmar Vi söker dig som: ✅ Har minst 2 års erfarenhet av arbete inom restaurang ✅ Är social, engagerad och gillar att jobba i team ✅ Har gärna erfarenhet av à la carte och konferens servering ✅ Har gärna kunskaper inom dryck och vin Hos oss får du arbeta i en naturskön miljö med varierande arbetsuppgifter och trevliga gäster. Låter det som något för dig? Skicka din ansökan till [email protected] så snart som möjligt – urval sker löpande! Varmt välkommen med din ansökan! 💫
Är du en erfaren elektriker som söker nytt jobb i Malmö/Lund-regionen? Vi på Emptiro arbetar med rekrytering och uthyrning av elektriker till företag i sydvästra Skåne. Just nu hjälper vi ett välkänt elföretag som är intresserade av att rekrytera till sin serviceavdelning. Kanske är du nyinflyttad i regionen eller har fått besked om att din nuvarande anställning kommer att upphöra och vill veta mer om den aktuella arbetsmarknaden och de möjligheter som finns i branschen just nu? Vi träffar gärna dig på ett förutsättningslöst möte för att berätta mer om de tjänster som vi arbetar med och hur vi på Emptiro kan hjälpa dig vidare. Om oss Emptiro är ett företag som arbetar med rekrytering och kompetensförsörjning inom elteknikbranschen. Vi har en lång erfarenhet av arbete inom installationsbranschen och ett stort kontaktnät som kan hjälpa dig vidare i karriären. Vi arbetar med ett löpande urval vilket innebär att tjänsterna kan vara tillsatta innan utsatt sista ansökningsdatum.
Välj ett jobb för att visa detaljer