Medarbetare kassa & post på ICA Kvantum Malmborgs Erikslust
Rosénssons Consulting AB
Butikssäljare, dagligvaror

"ICA Kvantum Malmborgs Erikslust har funnits i snart 60 år och drivs idag av handlaren Mats Lundin som tog över butiken från sin far 2001. En tradition inom Malmborgsbutikerna är att köpa frukt och grönsaker av lokala odlare. Idag är alla Malmborgs butiker både KRAV-märkta och Svanen-certifierade. Malmborgsgruppen månar både om sin mångåriga koppling till ICA, samt om det traditionstyngda namnet Malmborgs – en garant för en stark lokal färskvaruprofilering med maten, människan och miljön i fokus." Om tjänsten Vi söker dig som har tidigare kassaerfarenhet från dagligvaruhandeln, gärna från ICA. Du kommer att arbeta i butikens kassa, självscanning, post och golv. Hälsa & skönhet ingår även i tjänsten. Du kommer ansvara för tobak och veckotidningar. Kassaredovisning och uppräkning av dagskassor. Tillsammans med ditt team ser du till att kunden alltid lämnar butiken i gott tillstånd. Kunden ska alltid känna sig välkommen, du levererar en fenomenal service som kunden ska uppleva lite utöver det vanliga. Dina egenskaper Du är en organiserad, effektiv och positiv lagspelare. Du är stresstålig och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Som person är du glad och positiv och uppskattar människor. Du är bra på att arbeta strukturerat, effektivt och personligt. Du är trygg i dig själv och är en god kommunikatör. Du brinner för service och är redo för nya utmaningar. Du ser till att kunden alltid lämnar butiken nöjd! Du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln och vill ta nästa steg i karriären. Du är flexibel och kan arbeta både morgon, kväll samt helg. Kravprofil Erfarenhet av kassa, post och butiksplock sedan tidigare. Minst 2-3 års dokumenterad erfarenhet. Du är driven och har hög arbetsmoral. Du har ett gediget kundbemötande och ger alltid det lilla extra! Anställningsform  Heltid. Lön enligt överenskommelse. Start augusti/september. Morgon, kväll (senast till kl 19:00), varannan helg (lördagar) ev någon söndag. Vårt urval sker löpande, skicka in din ansökan redan idag!  Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen och bemanning. Rosénssons är företaget som aldrig tummar på kvaliteten, vi arbetar med service utan gränser! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor, kontakta [email protected]   Vi ser framemot din ansökan!

2 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Aktiv handledare inom Rusta och Matcha
Sveriges Guiderna AB
Arbetsförmedlare

Brinner du för att hjälpa andra människor och leverera resultat! Då brinner vi för att anställa dig! Finderz AB växer nu snabbt och vi behöver fler medarbetare till vårt team. Just nu söker vi en handledare /jobbcoach till Kristianstad. I rollen som handledare /jobbcoach arbetar du med arbetsmarknadsprogrammet "Rusta och Matcha" där vi hjälper och guidar dem som står utanför arbetsmarknaden till att komma närmare arbetslivet. Vårt mål är att hjälpa deltagarna till ett arbete genom workshops, coachning och vägledning. Vem är du? Vi söker i första hand dig som har ett bra nätverk lokalt och regionalt inom näringslivet. Du ser möjligheter och gillar att arbeta i en dynamisk miljö. Du har lätt för att bygga relationer med människor, du är målinriktad och drivs av att nå resultat. Vi uppskattar din säljande personlighet. Dina arbetsuppgifter: • Tillsammans med deltagaren planera, följa upp och handleda i olika aktiviteter mot arbete/studier. • Hålla fokus på den snabbaste vägen till arbete/studier. • Administrera och skriva uppföljningar/rapporter. • Sköta kontakter med Arbetsförmedlingen och med företag. • Vara en god representant för företaget. • Hålla gruppaktiviteter och seminarier. • Hålla i rekryteringsmässor och kandidatträffar. • Arbeta med rekryteringsverktyg såsom sociala medier för att smidigt marknadsföra våra deltagare gentemot arbetsgivare. Kompetenskrav (alternativ 1) Utbildning: Minst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt tidigare system) Arbetslivserfarenhet: Minst två (2) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Även deltid kan godkännas om den sammanräknade arbetstiden motsvarar heltid under två (2) år. Kompetenskrav (alternativ 2) Utbildning: Minst ett (1) års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat. Arbetslivserfarenhet: Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid i något eller några av följande yrken eller arbetsuppgifter: Arbetsledning med personalansvar Rekrytering Omställningsarbete för arbetssökande Studie- och yrkesvägledning Handläggning i personalfrågor (ej enbart personaladministration) Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor Arbete med social- och grupp-psykologi Karriärvägledning Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

2 maj 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
QA specialist
Randstad AB
Laboratorieingenjörer

Arbetsbeskrivning Har du en problemlösande och utredande approach? Tycker du om att ta beslut och därmed bidra till att läkemedel och medicintekniska produkter håller rätt kvalité och uppfyller ställda krav? Då är en roll inom QA rätt för dig! Det innebär ett självständigt arbete, breda arbetsuppgifter och stor möjlighet till utveckling och eget lärande. Rollen kräver stort engagemang, beslutsamhet, nyfikenhet och integritet.    Randstad söker just nu specialister inom QA - Quality Assurance som har erfarenheten av att jobba under kvalitetssystem, främst ISO9001 och ISO13485, för kommande konsultuppdrag hos våra kunder i Malmö med omnejd. Uppdragen kan innebära arbete med granskning och frisläppning av läkemedel, medicintekniska produkter och råvaror. Vidare kan arbetsuppgifter såsom avvikelsehantering, godkännande av specifikationer, metoder och produktionsprotokoll ingå. Som konsult hos Randstad Life Sciences är det vi som är din arbetsgivare men du har din dagliga arbetsplats hos någon av våra kunder. Din konsultchef finns alltid nära till hands, både under och mellan uppdrag för att hjälpa dig att utveckla din karriär i den riktning du drömmer om. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Vi erbjuder en tillsvidareanställning som initieras med en 6-månaders provanställning. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Ansvarsområden Dagliga arbetsuppgifter kan inkludera: • Etablera, underhålla och förbättra kvalitetssystem kopplade till ISO9001, ISO13485 och kvalitetskrav för utvecklingsorganisationen • Utfärda och uppdatera kvalitetsdokumentation under produktutveckling • Kvalitetsgranska och godkänna dokument kopplat till ISO9001, ISO13485 och godkännande av produktutvecklingsdokumentation • Förbereda inför frisläppning av inköpt material till produktionen • Sammanställa kvalitetsdokumentation • Stötta riskhantering vid läkemedelsutveckling samt utveckling av medicintekniska produkter • Samarbeta med andra avdelningar (tex QC, förpackningsutveckling, formulering, analytisk utveckling) • Medverka vid utbildning av personal inom avdelningen • Stötta vid interna och externa myndighetsinspektioner • Medverka i det ständiga förbättringsarbetet kopplat till kvalitet Kvalifikationer Vi söker dig som har: • Relevant utbildning (MSc eller PhD) inom biomedicin, molekylär biologi, mikrobiologi, kemi, farmakologi • 2-3 års erfarenhet av kvalitetsarbete och kunskap gällande regulatoriska krav från läkemedelsindustrin, meriterande om du medverkat i/utfört inspektioner • Goda kunskaper och erfarenhet inom ISO9001 och ISO13485 samt andra regelverk relevanta inom läkemedel och medicintekniska produkter • Tidigare erfarenhet av arbete inom GMP, vilket är meriterande • Erfarenhet av läkemedel eller teknisk produktutveckling och riskhantering • Erfarenhet av frisläppning av läkemedel och material till produktionen • Förmåga att obehindrat uttrycka dig muntligt och skriftligt på svenska då dokumentation mestadels förekommer på svenska Som person är du noggrann, flexibel, strukturerad och lösningsorienterad. Du gillar att hjälpa andra samtidigt som du ständigt strävar efter att förbättra och förenkla arbetssätt. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

2 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Sommarvikariat sökes till kille i Tollarp på ca 80%! Chans till förlängning
Karin Ståhlnacke Juridik AB
Personliga assistenter

Vi på KSJ AB jobbar med personlig assistans – som det är tänkt! Här möter du Karin, Magnus, Sylvia och Bibban med lång erfarenhet, stort engagemang och ett hjärta för människor. Vi vet att bra assistans bygger på trygghet, respekt och ett nära samarbete. Med lång och gedigen erfarenhet inom personlig assistans, både från stora och mellanstora bolag, vet vi vad som krävs för att skapa trygghet, kontinuitet och livskvalitet för våra kunder - men också för våra viktiga assistenter. Som arbetsgivare är vi måna om att du ska må bra. Därför erbjuder vi bra villkor, är anslutna till kollektivavtal och ger ett generöst friskvårdsbidrag. Hos oss är du viktig – både för kunden och för oss! Hälsa gärna på oss på Elbegatan 5 i Malmö - stäm bara av så vi är på plats först. Hej! Jag är en tonårskille på 19 år som bor tillsammans med min familj i Tollarp. Mina utmaningar är autism, en kraftig hörselnedsättning, synskada (blind) samt diabetes. Detta medför att jag har ett stort hjälpbehov av dig som assistent. En person som alltid kan stå vid min sida och som jag kan känna mig trygg bredvid! Jag älskar att lyssna på sagor och fantisera tillsammans med dig. Mina favoriter är Thomas tåg, My Little Pony, Star Wars och Minioner. Som person behöver du på så sätt kunna läsa, förstå och tala det svenska språket obehindrat. Jag älskar när vi tillsammans lever oss in i olika sagovärldar, där du emellanåt går in i olika karaktärer och låter fantasin flöda! Du får gärna skapa och hitta på dina egna sagor - Jag lyssnar och drömmer mig bort allt jag bara kan! För att jobba med mig behöver du vara lugn, ansvarstagande. Men också ha ditt barnasinne kvar! Vi ser gärna att du är en trygg och stabil person som är flexibel och har en god förmåga att ta egna initiativ. Arbetet kräver ett stort tålamod med en nyfikenhet och en vilja om att ständigt lära sig nytt! Under v. 28-35 kommer du som assistent att arbeta ca 80%. Arbetspassen förekommer såväl dag- och kvällstid, som nattetid (med 3 timmars väntetid). (Dubbelassistans förekommer under ca 10 h/v.) Vi ser fram emot att höra från dig och hoppas att du vill bli en del av ett härligt arbetsteam! Skicka in en intresseanmälan med CV och personligt brev till [email protected] Har du några frågor så är du välkommen att ringa Sylvia på 073-706 49 94.

2 maj 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Sommarvikarie till restaurangutbildning
Watma Education AB
Övriga utbildare och instruktörer

Just nu söker Kunskapscompaniet vuxenutbildning sommarvikarier inom restaurangutbildning. Vi letar efter tre stycken pedagogiska resurser till KC Malmö. Ditt uppdrag Som pedagogisk resurs på Kunskapscompaniet fungerar du som ett stöd i deltagarnas utbildning. Du arbetar nära övriga lärare och stödjer deltagarna både individuellt och i grupp. Du hjälper deltagarna med praktiskt stöd i deras studier, utvecklar deras studieteknik och coachar dem mot att nå sina uppsatta mål. Du känner dig bekväm med att undervisa och tala inför grupper, och erfarenhet som handledare under APL (praktikhandledare) är en fördel. Tillsammans med kollegorna stöttar du undervisningen i både teoretiska och praktiska moment, i enlighet med Skolverkets kursplaner och våra interna riktlinjer. I tjänsten ingår även att planera och följa upp APL-platser, där ditt nätverk inom branschen är en värdefull resurs. Vi värdesätter din förmåga att inspirera och motivera våra elever, och ditt engagemang för deras personliga utveckling i denna viktiga fas av livet är avgörande. För att ansöka vill vi att du  minst ett (1) års yrkeserfarenhet av elevstödjande verksamhet på heltid. har en god pedagogisk förmåga. För att lyckas i rollen vet vi att du är En naturlig ledare som är utåtriktad och värderar allas olikheter. Vid sidan av din pedagogiska sida ser vi att du är självgående, lösningsfokuserad och tar eget ansvar. Vänlig och empatisk och har lätt för att bygga goda relationer med deltagare och kollegor. Villkor Anställningsform: Vikariat. Anställningsperiod: Vecka 27 och 28 (två pedagogiska resurser) och vecka 31 och 32 (tre pedagogiska resurser). Vi strävar efter att erbjuda en fördomsfri och inkluderande rekryteringsprocess. Vi ser fram emot att ta del av din ansökan, där vi efterfrågar ditt CV men du behöver inte skicka med något personligt brev. För att få veta lite mer om dig vill vi istället att du besvarar ett antal frågor som du hittar om du klickar vidare till ansökan. Om du går vidare efter ansökan kan du komma att få en länk till ett arbetspsykologiskt test. Testerna vi använder tar utgångspunkt i aktuell forskning och fungerar som ett stöd i bedömningen. Våra rekryteringsprocesser består av flera steg, och ofta mer än en intervju. Vi tycker att det är ytterst viktigt att vi ger oss själva den tid som krävs för att få en god bild av varandra - du ska ju välja oss och vi ska välja dig! Emellanåt är det många som söker till en tjänst och då kan processen dra ut något på tiden av den anledningen. Du kan dock vara säker på att vi gör allt vi kan för att hålla dig uppdaterad och återkoppla längs vägen.

2 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Sommarjobba som agent på Responda Group!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag. Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt. Om tjänsten Vi söker nya kollegor till sommaren i vårt moderna kontor i Helsingborg! För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Start: 1 Juni eller enligt överenskommelse Introduktion: 2 veckor Arbetstider: 08.00-17.00 vardagar och helger Dina arbetsuppgifter Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar Mail och chattkontakt på vissa avdelningar Administrativt arbete Merförsäljning Arbetsuppgifterna varierar efter vilket område du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare. Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen.  Krav för tjänsten är: Talar och skriver flytande svenska Har en god datorvana Trygg i merförsäljning Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

2 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Personlig assistent - Spontanansökan
Sydassistans AB
Personliga assistenter

Vill du arbeta hos oss är du varmt välkommen att lämna in en spontanansökan till oss.   Tryck på "Sök tjänsten" och fyll i dina persondata samt bifoga CV och personligt brev. Företagsinformation Sydassistans AB har sedan starten 1994 anordnat personlig assistans åt personer med funktionsnedsättning i södra Sverige. En av våra uppgifter som assistansanordnare är att vara arbetsgivare åt våra uppdragsgivares personliga assistenter. Med ledorden Trygghet, Respekt och Livskvalitet arbetar vi för att våra uppdragsgivare, trots en funktionsnedsättning, ska kunna leva ett så normalt liv som möjligt. I dagsläget sysselsätter vi ungefär 350 personliga assistenter. På Sydassistans erbjuder vi våra anställda utbildningar som är relevanta för arbetet med just din uppdragsgivare.

2 maj 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Dansk/Svensk talande Sales Development Representative
Protosell AB
Marknadsundersökare och intervjuare

Jobba som Sales Development Representative – kvalificerad mötesbokare åt några av världens mest kända varumärken. Vi söker dig med kvalifikationerna: • Stor kommunikationsförmåga • Noggrann i skrift • Teknikkunnig, du ska vara bekväm med att hantera en dator och telefon • Strukturerad • Talar danska & svenska God erfarenhet inom kommunikation och sälj är givetvis meriterande Arbetsuppgifterna är: • Boka in möten med beslutsfattare för det företag du representerar, via telefon eller e-post • Genomföra intervjuer och kartläggningar • Bjuda in till webinar och evenemang • Informera om nya produkter och tjänster till utvalda målgrupper via telefon Arbetet görs på plats i Ängelholm Om Protosell: Vårt engagemang för att leverera exceptionella resultat är det som gör vårt team ledande inom branschen. Protosell AB är en sälj- och marknadsföringsbyrå i världsklass med säte i Sverige, med över 20 års erfarenhet av att hjälpa företag att lyckas på den nordiska marknaden. Skicka in ditt personliga brev och CV med 2 referenser till [email protected]

2 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Säsongsarbetare
Kristersson, Robin
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

FlavorBoss söker säsongsarbetare – bli en del av vårt prisbelönta team! Vi på FlavorBoss söker nu säsongsanställda till flera spännande roller inför sommaren – allt från köksbiträden till foodtruck-crew och ansvariga roller inom vår cateringverksamhet. Har du ett intresse för mat, service och gillar att arbeta i ett högt tempo? Då kan det vara dig vi söker! Om oss Patricia Dianda startade sin verksamhet hemma i sitt kök, och blev snabbt ett välkänt namn i Malmö för sin legendariska Backyard BBQ grillfester. Framgången ledde till en prisvinnande foodtruck och cateringverksamhet, och idag fortsätter FlavorBoss att expandera med turnéer och events runt om i Sverige och Köpenhamn. Med hjärtat i genuin matglädje, streetfood med själ och smaker från Karibien och Västafrika söker vi nu fler stjärnor till vårt team. Vi söker dig som: – Är engagerad, ansvarstagande och har en positiv attityd – Har erfarenhet från kök, restaurang, foodtruck eller event (meriterande, men inget krav) – Har körkort (stort plus, speciellt manuellt körkort) – Förstår och kan kommunicera på svenska eller engelska – Är lösningsorienterad och kan hålla lugnet under stress – Vill växa med oss och bidra till en bra stämning i teamet Vi rekryterar till flera roller: – Köksbiträden / prepteam: hacka, förbereda, packa och stötta matproduktionen – Foodtruck-crew: arbeta med servering, kassahantering, plating och fritös – Köksansvarig: leda prepp, laga mat och kvalitetssäkra smaker – Ungdomsansvarig (kök): handleda ungdomar i köksarbete och strukturera accord-uppgifter – Manager / logistikansvarig: planera, stötta teamet, ansvara för administration och festivalkontakter (körkort krav) – Chaufförer / leveranspersonal: köra foodtruck och leverera catering (manuellt körkort krav) Vi erbjuder: – En varierande och rolig säsongsanställning med möjlighet till förlängning – Möjlighet till fast anställning för rätt person – Arbete i ett passionerat och prisbelönt team – Erfarenhet inom en växande matverksamhet med starkt varumärke – En inkluderande och kreativ arbetsmiljö där du får vara dig själv och utvecklas Vi värderar viljan att lära sig högre än ett perfekt CV. Hos oss får du chansen att växa – både inom yrket och som en del av något större. Skicka in din ansökan redan idag! Vi tar emot ansökningar löpande. Maila till: [email protected] Bifoga: Kort personligt brev Eventuellt CV En bild på dig Information om du har körkort Vilken roll du tror att du passar bäst i Vi ser fram emot att lära känna dig och kanske få just dig med på vårt FlavorBoss-äventyr i sommar! Varma hälsningar Team Flavorboss ☀️ Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

1 maj 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Bli en del av vårt fantastiska team i Malmö!
Cabeni AB
Telefonförsäljare m.fl.

Cabeni är ett företag som jobbar med försäljning inom telekombranschen.  Vi är officiell partner till operatören 3.  Vi söker nu efter dem sista pusselbitarna till vårt fantastiska team i Malmö. Söker du ditt första säljjobb eller vill du utvecklas till en bättre säljare så är vi troligtvis rätt för dig.  Vi kommer från en bakgrund av att ha drivit en av Sveriges absolut starkaste återförsäljare av mobilabonnemang under flera år. Vi har byggt upp åtskilliga prisvinnande team på olika orter under åren och nu är vi alltså i Malmö för att stanna.  E du redo för utmaningen? Vi ser gärna att du är följande: Positiv Lösningsfokuserad Tävlingsinriktad Driven Krav: Svenska flytande i tal och skrift.  Vi erbjuder följande:  Heltidstjänst  Måndag - Fredag 08.45 - 17.30 Gedigen säljutbildning Daglig coachning Bland Marknadens starkaste provisioner Garantilön Tävlingar

1 maj 2025
Sista ansökan:
9 oktober 2025