Bussmekaniker till Bergkvara Buss - Malmö
Fordonsakademin Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Nu söker vi en bussmekaniker till vår kund Bergkvara Buss i Malmö. Ta chansen och sök idag! Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos Bergkvara Buss Om Bergkvara Bergkvaras verksamhet kännetecknas av närhet, mänsklighet och handlingskraft. Det kollektiva resandet utvecklas snabbt med ett stort fokus på hållbarhet och teknisk utveckling. Vi är med och driver den utvecklingen. Bergkvara är en av Sveriges ledande aktörer inom kollektivtrafik. Med verksamhet på cirka 40 orter och över 2 500 engagerade medarbetare bedriver vi busstrafik och spårburen trafik inom upphandlad kollektivtrafik samt skoltrafik och kommersiell linje- och beställningstrafik med buss. I vår verksamhet ryms även all typ av service och underhåll av tunga nyttofordon. Vår årliga omsättning är cirka 2,65 miljarder kronor. Din roll Som mekaniker hos Bergkvara får du en varierad och utvecklande vardag. Du arbetar med allt från service och underhåll till avancerad felsökning, diagnos och reparationer. Arbetet sker både självständigt och i team, där du tillsammans med verkstadsansvarig eller teamledare planerar dina uppgifter. Detta ger dig stora möjligheter att påverka din egen utveckling och arbetsdag. Skiftarbete kan förekomma. Vid anställningsstart får alla nyanställda en gedigen introduktion. Därefter har du kontinuerliga utvecklingssamtal med din närmaste chef för att identifiera dina utvecklingsmöjligheter. Vi investerar i vår personal och erbjuder de bästa förutsättningarna för att du ska kunna växa tillsammans med oss. Vi vill att du ska känna stolthet över ditt arbete varje dag! Kvalifikationskrav För att lyckas i rollen som mekaniker ser vi gärna att du har: Fordonsteknisk utbildning på gymnasienivå Erfarenhet av fordonstekniskt arbete, gärna inom buss eller andra tunga fordon B-körkort God datorvana Meriterande: C- och/eller D-körkort Erfarenhet av diagnosverktyg eller annan spetskompetens inom fordonsteknik Erfarenhet av reparationsarbete på elbussar Certifieringar för alkolås, AC mm. Din profil Du är noggrann, fokuserad och flexibel samt har en stark samarbetsförmåga. Du tar ansvar för ditt arbete, prioriterar uppgifter effektivt och löser problem självständigt. Säkerhet är alltid av högsta prioritet hos oss, och vi förväntar oss att du bidrar till en ren, organiserad och trygg arbetsmiljö. Ansökan Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag.

7 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
BUTIKSCHEF TRAINEE TILL JYSK LUND HELTID
Jysk AB
Chefer inom handel

Vill du utbilda och utveckla dig själv? Är du redo att kickstarta din karriär i ett av Sveriges bästa utbildningsprogram för ledarskap inom retail? Är du peppad på att ta ansvar för din egen butik inom 10 månader? Då är det rätta valet för dig att söka till JYSK Butikschef Trainee-program! ‎💪 VAD VI ERBJUDER DIG Du får chansen att bli en del av ett företag som vill vara kandidaternas förstahandsval när de väljer arbetsgivare. Vi är dynamiska och hos oss blir din röst hörd, du blir involverad och din utveckling är viktig. Dessutom får du som JYSK-ambassadör följande: Ett utbildningsprogram som består av fem veckors interaktiv utbildning och ger dig alla verktyg du behöver för att driva en JYSK-butik. Med erfarna retail- och HR-proffs som coachar dig under hela programmet En erfaren mentor i organisationen, tillgänglig för dig och ditt utvecklingsbehov Möjligheter till egen utveckling och eget ansvar ‎ Del av konkurrenskraftig säljbonus på 6% av omsättningsökning i butik Förmåner, t.ex. friskvårdsbidrag, årlig JYSK-gala och andra sociala aktiviteter 30 dagars semester Avtalspension 20% rabatt hos JYSK och företag inom Lars Larsen Group Ett flexibelt arbetsschema med möjlighet att förena arbete, familj och fritid VAD PROGRAMMET INNEBÄR Vårt varierade program består av högkvalitativa utbildningar inom ledarskap, ledningsverktyg och butiksdrift. Det är en vinnande kombination av praktisk erfarenhet genom arbete i våra butiker och teoretisk kunskap. Generellt så kommer du att arbeta och lära dig i nära samarbete med andra trainees och bra mentorer. Utbildningen sker på vårt eget träningscenter i Nässjö Fem moduler av en veckas varaktighet: teorigenomgång, scenarion och rollspel, grupparbete och teambuilding Mellan modulerna kommer du att utbildas på jobbet med utsedd Butikschefsmentor som ger dig coachning och vägledning Det slutliga målet med Butikschefstrainee-programmet är att förbereda dig för att driva din egen butik inom en snar framtid. Lär dig mer om JYSK Butikschefstrainee-programmet och träffa några av våra Butikschef Trainees ‎här. VAD DU SKA BIDRA MED Engagemang för att ta ägandeskap över din egen utveckling, samt ta fullt ansvar och fatta beslut i en dynamisk vardag Du är en god kommunikatör och kan skapa en positiv arbetsmiljö Du är driven och resultatorienterad ‎ Du vet hur du får saker gjorda: Du håller huvudet kallt och visar vägen, även i stressiga situationer ‎ Du trivs med fysiskt arbete Du tycker om att vara ledig en dag mitt i veckan, så att du kan vara redo för kunderna och ditt team på arbetet under helgen Du älskar att sälja och är dessutom en riktigt skicklig säljare Du har erfarenhet av att leda, motivera och utveckla medarbetare REKRYTERINGSPROCESSEN Vi behandlar ansökningar löpande och slutför rekryteringen när vi har hittat rätt kandidat. ‎ Vi genomför alltid intervjuer – för utvalda tjänster kan du förvänta dig att genomföra tester och/eller en videointervju, där vi ser fram emot att höra varför du passar bra för jobbet. OM OSS Vi tror på att våra anställda är nyckeln till vår framgång, från en butik 1979 till mer än 3 000 butiker över hela världen idag. Det är därför vi strävar efter att erbjuda utveckling och möjligheter att växa inom JYSK, och vi är även stolta över att belöna engagemang och en bra insats bland våra medarbetare. Våra tre grundläggande JYSK-värderingar – Köpman, ‎Kollega och Kåranda – beskriver det beteende och den attityd som vi kan förvänta oss av varandra. Vi litar på varandra och vi tror på delegering och frihet under ansvar. På JYSK vill vi inkludera alla oavsett ålder, könsidentitet, sexuell läggning, etnicitet och erfarenhet. Tillsammans jobbar vi hårt för att säkra vår inkluderande kultur, som uppmuntrar, stödjer och hyllar våra medarbetares olika röster. Vi tror att en stor blandning av kompetenser, talanger och unika personligheter gör oss till ett starkare team.

7 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Gatuköksbiträde
Norreportkiosken AB
Pizzabagare m.fl.

Vi i Norreportkiosken, Sibylla Ystad söker nu dig som är: Glad och trevlig, noggrann, stresstålig. Du ska tycka att det är roligt att jobba med människor, ha en trevlig attityd och tycka att det är kul att laga mat. Tjänsten ligger på ca 80%. Varannan helg och kvällar förekommer. Vi är ett populärt, anrikt gatukök i Ystad som servera många gäster med mat varje dag. Även lite godis och glass finns. Är du den vi söker så tveka inte på att höra av dig. Mika och Sofia

7 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Kantpressare - Helsingborg
Processbemanning Svenska AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

För start omgående söker vi en erfaren kantpressoperatör till en produktion i Åstorp. Vi söker dig som vill hantera material, teknik, maskininställningar och underhåll i och kring utrustningen. Arbetet sker i direkt anslutning till företagets maskiner och ställer krav på teknisk förståelse samt intresse och kunna göra maskininställningar samt underhåll av maskiner. Arbetet kan även innefatta lagerarbete så som pack, plock, etikettering och orderhantering. Befattning/varaktighet: Löpande/heltid Arbetstider: Dagtid Krav: Några års erfarenhet av maskinellt arbete som kantpressare samt bockning och stans av plåt Tekniskt intresserad Kunskap av ritningsläsning Starkt eget driv samt vilja att utföra arbetet väl Svenska och engelska i tal och skrift Körkort B Meriterande med truckkort Det är önskvärt att du har körkort och bil för att kunna ta dig till och från arbetet. Meriterande om du även har truckkort men inget skallkrav. För tjänsten krävs en god fysik och att man kan hantera en arbetsmiljö där man står upp stora delar av dagen. Personliga egenskaper: Vi ser gärna att du är en lagspelare, trivs med att arbeta såväl självständigt som i grupp, är noggrann och strukturerad. Andra egenskaper som efterfrågas är att du är kvalitetsmedveten, flexibel och har viljan att utvecklas tillsammans med företaget. Är du intresserad av tjänsten? Tveka inte att skicka in din ansökan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Vid frågor så kan du ringa till Processbemanning på 042-21 02 99 (öppettider: vardagar kl. 08-17). För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot ledigauppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot ledigauppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Lagerarbetare för uppdrag i Helsingborg
JKS Sverige AB
Lager- och terminalpersonal

Vi söker flera vassa studenter för timanställning inom lager. Du kommer vara anställd av oss på JKS och uthyrd till vår kund i södra Helsingborg som genomgår en spännande förändringsresa. Varierande arbetstider på heltid förekommer, dagtid, kväll och helg.  Arbetsuppgifter: I dina arbetsuppgifter kommer det bland annat att ingå; Truckkörning Godsmottagning och utlastning Orderplock Arbetstiderna är förlagd dagtid kl. 06:45-15:30 ELLER två skift kl. 05:45-14:15 / 14:00-23:00.  Krav, kompetens och erfarenhet Erfarenhet inom lagerverksamhet Truckkort B1-B6 och erfarenhet av truckkörning Datorvana för att hantera olika system Flytande svenska och god engelska Möjlighet att arbeta heltid i sommar Vi söker dig som har en bisyssla minst 50% - Studier eller annat arbete Det är meriterande om du har erfarenhet inom logistik, systemet ASTRO WMS, lagerautomater samt truckkörning inom B5 och B6. Personliga egenskaper Som person är du noggrann, självgående och ansvarstagande. Du är mån om att hålla en hög kvalité i ditt arbete och trivs med att arbeta både självständigt och i team. I den här rollen är det viktigt att du snabblärd och håller ett högt tempo i ditt dagliga arbete. Du tar initiativ, har en hög arbetsmoral och bidrar till en god trivsel på arbetsplatsen Ansökan Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Andreas på [email protected], 0709 68 30 31  Vi ser fram emot din ansökan! JKS Sverige är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag, som erbjuder bemannings- och rekryteringslösningar inom både arbetar- och tjänstemannasektorn. JKS finns etablerade i Sverige, Danmark och Norge med över 40 kontor i Skandinavien och med över 3500 medarbetare i uppdrag dagligen.  Vi prioriterar en nära kontakt med kunder, konsulter och kandidater, då vi tror att det ger alla parter de bästa förutsättningarna för ett gynnsamt samarbete.

7 maj 2025
Sista ansökan:
21 juli 2025
INTRESSEANMÄLAN - Onsite IT-supporttekniker
Poolia Sverige AB
Supporttekniker, IT

Är du på jakt efter en ny tjänst eller ett nytt uppdrag som Onsite IT-supporttekniker? Vi söker ständigt nya talanger som vill se sig om efter nya utmaningar i arbetslivet. Är du intresserad av att arbeta hos oss som uthyrd konsult inom Onsite IT-supporttekniker får du gärna bifoga ditt CV och personliga brev här. Konsultuppdragen varierar och styrs av våra kunders behov. Våra kunder finns i hela Skåne med omnejd och du får gärna specificera i din ansökan vilket geografiskt område du är intresserad av att arbeta i. Vanligt förekommande arbetsuppgifter i rollen som Onsite IT-supporttekniker: - Användarsupport onsite och desk - Felsökning och reparation av hård- och mjukvara - Uppsättning och installation av arbetsplatser Observera att det är ett krav att du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare för att vara aktuell för kommande uppdrag. Notera att detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag. Vi kommer att kontakta dig när vi har ett aktuellt uppdrag som matchar din profil. Välkommen med din ansökan! Om verksamheten Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

7 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
District Partner Account Manager till Dstny
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Är du redo att ta nästa steg i din säljkarriär och vill arbeta i ett bolag där samarbete, innovation och entreprenörsanda genomsyrar allt? Dstny är en ledande leverantör av molnbaserade kommunikationslösningar – en bransch i ständig utveckling där du får jobba nära både teknik och affär. Som Partner Account Manager får du ansvar över ett eget distrikt och blir en viktig del av ett engagerat team. Här får du chansen att vara med och påverka – både din egen vardag och bolagets fortsatta tillväxt! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Dstny. Om företaget Dstny levererar kommunikationslösningar och företagstelefoni som fungerar med alla enheter och alla operatörer för små och stora företag. De arbetar utifrån visionen att driva framtiden inom företagskommunikation och arbetar ständigt med att utveckla sina tjänster för att göra de säkrare och enklare att använda. Dessutom tar de fram nya funktioner, både på egen hand och tillsammans med partners för att förenkla arbetsdagen för slutanvändare. Dstny är en europeisk ledare och innovatör inom säker molnkommunikation och samlar verktyg för kommunikation inom företag i en och samma plattform, molnet. Dstny har 1000 anställda i 7 europeiska länder och huvudkontoret ligger i Bryssel. Arbetsuppgifter Som Partner Account Manager (PAM) kommer du att arbeta med både befintliga och nya partners för att driva försäljning och utveckla partneraffären, med särskilt fokus på IT-bolag. Du ansvarar självständigt över distrikt syd, från Malmö upp till Jönköping, och arbetar remote med möjlighet att utgå från valfri ort. Från start kommer du att ta över ett antal etablerade partners, samtidigt som du arbetar med att identifiera och utveckla nya relationer i ditt distrikt. Du kommer att bygga starka relationer med återförsäljare, genomföra utbildningar kring Dstnys produkter och tjänster samt delta aktivt i kundmöten tillsammans med partners för att stänga affärer. I rollen ingår även att hålla dig uppdaterad om marknadstrender inom IT och tech för att kunna coacha och stödja dina partners i att öka försäljningen. Du blir en del av det svenska försäljningsteamet på 12 personer. Teamet är utspritt mellan kontoren i Göteborg och Stockholm och ni har ett nära samarbete, jobbar tight över gränserna och delar mål och budget. Du samarbetar också tätt med marknadsteamet i lokala insatser för att driva leads, samt med Customer Success Managers, som har ett ökat fokus på att stötta partners i deras affärer. Hos Dstny står samarbete och kultur i centrum, här får du vara med och påverka och bidra till att bygga både teamet och affären framåt. Utveckla och stärka relationer med befintliga partners samt identifiera nya partners Genomföra sambesök med partners och deras slutkunder för att driva affärer Ansvara för utbildningar om produkter och tjänster för återförsäljare Delta i förhandlingar och coacha återförsäljare genom säljprocessen Samarbeta nära med interna team såsom produktutveckling och leveranssupport för att skapa lösningar för dina partners Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Dokumenterad erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom IT, SaaS eller telecom Kunskap i CRM-system Giltigt körkort Goda kunskaper i både svenska och engelska Ett stort teknikintresse, vilket är meriterande Meriterande med erfarenhet av indirekt försäljning (partnerförsäljning) För att trivas i rollen som Partner Account Manager ser vi att du har ett entreprenöriellt tänkande och en dynamisk inställning. Du är handlingskraftig, ser möjligheter snarare än hinder, och är villig att prova nya vägar och lära dig av erfarenheter. Du trivs i en miljö där du kan bidra till att forma och utveckla verksamheten och gillar att bygga starka relationer med kollegor och kunder. En affärsmässig attityd och förmågan att anpassa dig till förändringar är avgörande, liksom att du värdesätter en kultur som uppmuntrar innovation och nytänkande. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Södra Sverige, fördelaktig bostadsort är Malmö med omnejd Lön: Fast lön + bonus Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Säljare till Totalflytt i Helsingborg
Marketpeople AB
Företagssäljare

Om tjänsten  Totalflytt i Sverige AB är ett familjärt bolag med stora visioner och ambitioner, som nu söker en säljare som vill vara en del av deras expansionsresa!   Som Säljare kommer du att vara högst operativ och ansvara för bolagets försäljning.  Du kommer hanterar du bolagets försäljning från ax till limpa. I tjänsten kommer du uteslutande att jobba med innesälj, B2C och inkommande leads. För att trivas i rollen är det därför av yttersta vikt att du uppskattar att arbeta med telefonen som ditt främsta arbetsredskap.  För rätt person finns det en riktigt fin möjlighet att vara med på en häftig resa och växa i takt med Totalflytts expansion.  Vi söker dig som: Har driv, gillar försäljning och vill påverka både din och bolagets framgång Är social och gillar att arbeta med människor Tidigare erfarenhet från försäljning inom flytt- och/eller städbranschen Är opretentiös, prestigelös & flexibel Totalflytt erbjuder dig: Fast lön med skräddarsydd provisionsmodell  En utvecklande och utmanande arbetsplats med goda karriärmöjligheter  Vara med på resan mot en rikstäckande organisation  Egenskaper & kravEgenskaper Som Säljare är det viktigt att du arbetar resultatinriktat och målmedvetet för verksamhetens bästa. Du arbetar tidseffektivt med dina arbetsuppgifter och drivs av att hitta den optimala lösningen åt företagets kunder. Rollen kräver att du är kommunikativ och duktigt på att ta människor då du har många kontaktytor där du behöver bygga relationer och förtroende. Att arbeta strukturerat är något du är van vid, och du förblir lugn även när du har många uppgifter att hantera samtidigt. Totalflytt värdesätter prestigelöshet och en öppenhet för feedback från kollegor och ägare för att fortsätta utveckla organisationen. Stor vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper för att passa in i denna roll. Krav Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska Tidigare säljerfarenhet B2C  Erfarenhet/förståelse från flyttbranschen Meriterande Om du pratar fler språk utöver svenska och engelska Arbetstider: Arbetet är huvudsakligen förlagt måndag till fredag på dagtid, men innebär också viss flexibilitet utifrån kundernas behov, därav förekommer det även kvällar och helger. Hos Totalflytt kommer du jobba med förtroendetid och jobbet är i allra högsta grad flexibelt. Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid, med sedvanlig provanställning om sex månader. Adress till arbetsplats: Norra hamnen, Helsingborg Start för tjänsten: Omgående eller enligt överenskommelse Om Totalflytt Totalflytt levererar kundanpassade totallösningar inom flytt & städ med hög standard och professionalism. Stort fokus på kundservice och med med ambition att deras kunder ska tycka att det är kul och lätt att flytta efter att ha upplevt deras service. Totalflytt är ett familjärt bolag som verkligen brinner för att leverera en kvalitativ lösning och överträffar kundernas förväntningar.  Rekryteringsprocessen Marketpeople har en rättvis och enkel rekryteringsprocess där du ansöker om ett jobb på vår hemsida. Efter att du skickat in din ansökan så kommer du få ett mail om att genomföra AI-intervju med Hubert. Nästa steg är juridisk bakgrundskontroll som sker digitalt med hjälp av Fortcheck. Efter detta kommer referenstagning genomföras som också sker digitalt med hjälp av Refensa. Efter detta tar Totalflytt själva över processen. Hemsida: www.marketpeople.se

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Distriktsansvarig Säljare Nordvästra Skåne
HappyAid Sweden AB
Företagssäljare

Personen vi söker kommer ansvara för alla kunder på distriktet samt all nykundsbearbetning. Du kommer jobba med hela vårt breda sortiment av första hjälpen produkter, hjärtstartare, livräddande utbildningar, aktivitetsbaserad ergonomi och säkerhetsprodukter som förebygger arbetsskador. Du kommer i nära samarbet med din regionchef och övriga säljkollegor i landet få guidning så du snabbt kommer in i branschen. Vad erbjuder vi då? Fritt jobb där du tar ansvar och förtjänar frihet Produktsortiment av högsta kvalité Fast lön med bra provisioner och höga bonusar Fantastiska möjligheter att göra karriär inom försäljning Säljutbildning i toppklass Personliga utveckling med daglig coaching Säljtävlingar med spännande priser Grymma kollegor i hela landet Roliga konferenser Hälsoprofil med fokus på ditt välmående Och vad förväntar vi oss av dig? Självständig person med ett högt driv Stark vilja och motivation att tjäna pengar Brinnande intresse för att göra affärer Mycket energi och positiv inställning Egenskapen att alltid ta ansvar

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Montör - Malmö
Processbemanning Svenska AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Vill du jobba som montör i en miljö med höga standarder och specifika rutiner? Är du noggrann, ordningsam och strukturerad med tidigare monteringsvana? Då hoppas vi att den här tjänsten faller dig i smaken! Om tjänsten: Trivs du i produktionsmiljö, har ett tekniskt intresse och sinne för detaljer? Då är det förmodligen just dig vi söker. Som montör jobbar du i hjärtat av Aimpoints verksamhet och arbetet erbjuder moment som kräver precision och en mängd olika monteringsoperationer, vilket gör ditt arbete varierande och utmanande. Aimpoints verksamhet präglas av kvalitet, kontinuerlig träning och uppföljning med ambitionen att anpassa sig efter olika kunders behov vilket kräver ständig utveckling och flexibilitet. Som person måste du vara noggrann, flexibel, ansvarstagande och besitta teknisk förståelse. På plats får du kontinuerligt en god utbildning och handledning av chefer samt kollegor så att du sedan känner dig trygg i din roll. Exempel på arbetsuppgifter: Noggrann montering av produkter Följa etablerade arbetsinstruktioner, regler, rutiner och processer Uppmärksamhet på detaljer och kvalitetssäkring Samarbeta i teamets utbildning och utveckling Bibehålla en strukturerad och ordnad arbetsmiljö Krav för tjänsten: Du har fyllt 18 år Du besitter arbetslivserfarenhet av processarbete inom industrin, samt har en god vana av rutinarbete och dokumentering Du har ett sinne och öga för detaljer samt ett tekniskt intresse Du är tillgänglig för skiftarbete (Förmiddag och Eftermiddag) Du har god förståelse för såväl svenska och engelska i tal och skrift Du innehar körkort och tillgång till egen bil för att lätt kunna ta dig till din arbetsplats Meriterande för tjänsten: Du besitter tidigare monteringsvana Vem är du? Du är kvalitetsmedveten, noggrann, strukturerad och prestigelös i ditt arbete. Du har inte heller några problem att kavla upp ärmarna och hjälpa till där det behövs utan du ser alltid till gruppens och företagets bästa. Du letar efter en ny utmaning och en arbetsplats där det är högt till tak, där samarbete och erfarenhetsbyte värderas högt. Du har ett sinne för detaljer, är praktiskt lagd och besitter antingen ett tekniskt intresse eller tidigare monteringsvana. Låter detta intressant? Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt. Tjänsterna kommer att tillsättas löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025