Finmontör Aimpoint - Malmö
Processbemanning Svenska AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Om Aimpoint Aimpoint AB är företaget som skapade och utvecklade det första rödpunktsiktet – en innovation som gjort företaget till en världsledande leverantör inom området. Deras sikten används globalt av jägare, sportskyttar, polisstyrkor och militära enheter. Aimpoints huvudkontor ligger i Malmö, där även en av produktionsenheterna finns. Den andra finns i Gällivare, och all tillverkning sker i Sverige. Aimpoint är en del av Sandberg Development-koncernen. Är du noggrann, ordningsam och strukturerad med tidigare monteringsvana? Är du praktiskt lagd och har ett sinne och öga för detaljer? Då kan detta vara en tjänst för dig! Om tjänstenVi söker nu dig som vill arbeta som finmontör hos Aimpoint i Malmö. Du kommer att vara en viktig del i produktionen och arbeta med noggrann montering av högkvalitativa produkter. Arbetet kräver precision, tålamod och känsla för detaljer, och passar dig som tycker om att följa tydliga instruktioner och samtidigt bidra till ständig förbättring. Tjänsten är på heltid under 2-skift (dag och kväll), och uppdraget är långsiktigt med start enligt överenskommelse. Du kommer arbeta med produkter som kräver precision och en mängd olika monteringsoperationer, vilket gör ditt arbete varierande och utmanande. Du kommer att bli upplärd på plats och få kontinuerlig återkoppling och stöd i arbetet, men viktigt är att du har ett tekniskt intresse sedan tidigare. Exempel på arbetsuppgifter: Noggrann montering av små, tekniska komponenter Följa arbetsinstruktioner och rutiner Avsyning och kvalitetskontroll Bidra till en ordnad, säker och effektiv arbetsmiljö Samarbeta och stötta teamet i lärande och utveckling Krav för tjänsten: Fyllda 18 år Tidigare erfarenhet från produktion, montering eller liknande praktiskt arbete Tekniskt intresserad och van att arbeta med händerna God svenska och engelska i tal och skrift Tillgänglig för skiftarbete (dag och kväll) Rök- och snusfri under arbetstid Meriterande: Tidigare erfarenhet av finmontering eller arbete med små komponenter Körkort och tillgång till bil Vem är du? Vi söker dig som är engagerad, strukturerad och lösningsorienterad. Du har ett öga för detaljer, gillar att jobba fokuserat och tycker om att ta ansvar. Du trivs i en miljö där kvalitet och precision är i fokus och du är en lagspelare som gärna hjälper till där det behövs. Du hjälper gärna till där det behövs, ser till gruppens och företagets bästa. Det är viktigt att du delar Aimpoints värderingar om kvalitet, ansvar och laganda.  Hur är det att arbeta hos Aimpoint? Aimpoint är ett högteknologiskt företag med starkt varumärke och produkter i världsklass. Här jobbar du i en säker, ren och välorganiserad miljö där lagarbete, respekt och kompetens står i centrum. Du får chansen att utvecklas tillsammans med kunniga kollegor och bidra till produkter som används av proffs världen över. Övrigt Start: Omgående, enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, 6 månader med möjlighet till förlängning. Arbetstid: 2-skift: mån-tors kl 06:00-14:20 & fre 06:00-12:00, mån-tors kl 14:20-22:40 & fre 12:00-18:00 Plats: Malmö Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Processbemanning AB med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos vår kund. Ansökan Känner du igen dig i annonsen? Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt. För frågor om tjänsten vänligen kontakta oss på tel. 042-210 299. Vi tillämpar löpande rekryteringsprocess och ber dig söka omgående. Ansök via länken nedan. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!

7 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Registrerad Fastighetsmäklare

Vill du bli en av oss? Vi söker en erfaren eller nyutexad fastighetsmäklare som vill få en bra start på en lovande karriär. Vi erbjuder en stabil och väl fungerande arbetsplats där du inte blir en i mängden. Vi sätter oerhörd stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi söker dig som arbetar efter att varje uppdrag ska bli bra på lång sikt. Du har driv, kunskap och gillar att arbeta i ett starkt team, självständigt men aldrig ensam. Jenni Nyström Fastighetsförmedling etablerades 2011 och är ett fristående företag som inte styrs av någon kedja, vilket ger oss stor flexibilitet och frihet. Vårt primära fokus ligger idag på försäljningar av fastigheter och bostadsrätter i södra Helsingborg. Nu vill vi tillsammans med en ny medarbetare ta oss an marknadsandelar i centrala och norra Helsingborg. Vi sitter i nya fina lokaler på centrala Råå och vi vill utveckla vårt team som idag består av tre fastighetsmäklare samt en mäklarassistent. Välkommen med din ansökan!

7 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Personlig assistent sökes till Klippan
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Hej! Jag är en kvinna på 26 år som nu söker fler assistenter till mitt team. Idag bor jag på en liten gård strax utanför Klippan tillsammans med mina föräldrar men tanken är att jag ska flytta hemifrån. Jag har svår ME och autism och söker dig som har ett genuint engagemang för arbete med människor och som ser uppdraget långsiktigt. Som min assistent finner du glädje i att hjälpa och stötta en annan människa i det vardagliga och du trivs med ett lugnare arbetstempo där fokus är att skapa livskvalitet för personen du arbetar med. Under dagen varierar min energi och jag är ljud och ljuskänslig. Du behöver därför vara inlyssnande och lyhörd för mig och mina behov. Det är viktigt att du inte är allergisk eller rädd för pälsdjur eftersom jag har katter hemma och träffar en vårdhund varje vecka. Jag älskar djur och de skapar mycket glädje i mitt liv. Erfarenhet av mina diagnoser och/eller personlig assistans är meriterande men det viktigaste är att vi trivs tillsammans. Jag önskar även att du har körkort, behärskar svenska språket väl i tal och skrift och du behöver kunna läsa obehindrat, har du ett djurintresse så är det ett stort plus. Det är viktigt för mig att du är flexibel och anpassningsbar samt att du är rökfri. Vi söker någon som kan arbeta mellan 50 - 75%, men vi behöver även vikarier som kan hoppa in vid behov. Arbetstiderna är varierande men vi ser gärna att du kan arbeta dag-, kvälls- och nattid (med sovande jour), både på vardagar och under helger.  Omfattning: Deltid.  Antal tjänster: 1 på 50-75 % och timvikarier Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt.  Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du är samarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel, en bra lagspelare och har ett stort tålamod. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Krav på att du Innehar B-körkort Behärskar det svenska språket väl i tal, läsförståelse och skrift Är rökfri Inte är allergisk eller rädd för pälsdjur Meriterande är om du har erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg  ett intresse för djur. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!  Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.  För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Bhoum Matvagn
Bhoum Flavor Factory AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Bhoum söker personal till vår matvagn! Vi letar efter dig som har erfarenhet av mat och service, hög arbetsmoral och trivs i ett högt tempo. Du ska kunna hantera flera uppgifter samtidigt, vara flexibel och alltid bemöta kunder med ett leende. Tidigare erfarenhet är ett plus – men rätt inställning är viktigast! Intresserad? Kontakta oss och bli en del av Bhoum Dubai street food! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

7 maj 2025
Sista ansökan:
6 oktober 2025
Lagerarbetare med administrativ vana till kund i Malmö
Tranpenad AB
Truckförare

Har du erfarenhet av att jobba inom lager? Är du dessutom noggrann och ansvarstagande, samt van att ha många bollar i luften? Då är detta jobbet för dig! Om tjänsten Nu söker Tranpenad en duktig lagermedarbetare till vår kund i Malmö. Det dagliga arbetet kommer framförallt att innebära orderplock och inleverans med truck och handscanner samt godsmottagning och artikelregistrering via dator, men även andra sedvanliga lageruppgifter kan förekomma. En hel del administrativt arbete ingår också. Arbetet kommer i första hand att genomföras på kundens lager i Malmö. På arbetsplatsen använder man motviktstruck, ledstaplare och smalgångstruck. Tjänsten är ett sommarjobb med möjlighet till förlängning. Om dig som söker Vi söker dig som har jobbat inom lager tidigare och även har truckvana, men vi lägger också stor vikt vid de personliga egenskaperna. Arbetet kräver hög noggrannhet och förmåga att kunna växla mellan olika arbetsuppgifter vid behov. Vidare har du en hög arbetsmoral och förmåga att kunna jobba självständigt. Det krävs även god datorvana, samt vana av att jobba med administrativa uppgifter. Du bör inte vara känslig för att arbeta i kyla, då arbetsplatsen inte är tempererad. Det innebär att det är kallare på vintern. Alla personalutrymmen är dock uppvärmda. Behovet är på lång sikt och för rätt person finns goda chanser att få en anställning direkt av kunden på längre sikt. Krav Truckkort med behörighet A1-4 och B1-5 Då koncernspråket är engelska måste du behärska detta på en god nivå, både skriftligt och muntligt. Mycket av kommunikationen sker på engelska. Övriga villkor Arbetstider: Måndag-fredag dagtid, kl. 07.00-16.00. Omfattning: Sommarjobb med möjlighet till förlängning. Tjänsten är Heltid. Lön: Enligt gällande kollektivavtal. Start: Enligt överenskommelse, men helst omgående Enligt krav från kunden så kommer en utförlig säkerhetskontroll att utföras på den person som vi avser anställa. Detta innebär kontroll i belastningsregistret, samt en djupgående säkerhetsintervju.   Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning.   Tranpenad ett Karriärföretag 2025 Tranpenad har utsetts till Karriärföretag 2025 för vårt arbete med att skapa en engagerande och utvecklande arbetsmiljö. Som en av Sveriges största aktörer inom bemannings- och driftpartnerlösningar erbjuder vi våra medarbetare möjligheter att arbeta inom lager, logistik, e-handel, industri och produktion. Genom vårt fokus på personlig utveckling och ansvarstagande gör vi oss till en attraktiv arbetsgivare för dem som vill växa och bidra till framgångsrika kundrelationer. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Vi söker en ny stylist till våra Nova Lund team!
Rapide AB
Övriga skönhets- och kroppsterapeuter

Vi söker just nu dig som antingen vill arbeta bara i sommar eller som söker ett nytt roligt jobb, och ingen tidigare erfarenhet krävs. Vill du bli en del av Rapide-familjen och påbörja din karriär inom skönhet? Vi söker en ny stjärna som vill utvecklas tillsammans med oss och som vill börja arbeta på vår salong inne på Nova Lund. Rapide Brow and Lash Bar är den ledande skönhetskedjan med 17 barer runt om i Sverige. Vi specialiserar oss på trådning och vår passion är att framhäva ögonen med unika produkter och behandlingar. Nyckelord för dig vi letar efter: Professionell, driven, nyfiken, flexibel och ansvarstagande. Vi söker dig som: Brinner för skönhet Gillar ett högt tempo (låter mer positivt än stresstålig) Älskar kundmöten och att ge bra service Noggrann och ansvarfrull Krav för rollen: Fyllt 18 år, och att du är redo att lära dig något nytt inom hantverket vi arbeta med och försäljning. Vi utbildar alla våra anställda inom våra behandlingar och produkter och sälj i Stockholm på en 4 dagars utbildning. Du kommer lära dig allt om den bästa skönhetsupplevelsen. Rapide Academy utbildas utav vår Education Manager. Vi erbjuder dig: Utbildning i våra behandlingar samt vårat koncept och produkter En fantastisk arbetsplats Utveckling Ett yrke i världens mest växande bransch Chans till förlängning efter sommaren Arbetsuppgifterna innefattar: Att utföra frans-och brynbehandlingar som vi erbjuder, försäljning utav Rapide Cosmetic och följa de hygienregler, strukturer och policys som Rapide står för. Tjänster: 50% - provanställning som övergår till tillsvidare efter 6 månader Varma hälsningar, Ebba Larsson och Philippa Ottenfalk

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Sjuksköterska i Malmö
Ofelia Vård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Ofelia Vård AB är tillsammans med Skandinavisk Hälsovård, Svensk Närsjukvård, Doc Care, HLR Landslaget och Linguacom, en del av Skandinavisk Hälsovård Group.   Ofelia Vård är ett auktoriserat bemanningsföretag med medlemskap i Kompetensföretagen. Med detta följer en garanti på att vi följer arbetsmarknadens lagar och regler. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet , Läkarförbundet och Unionen - det är en självklarhet för oss! Med en VD och ägare som har lång erfarenhet som anestesisjuksköterska och erfarna konsultchefer med vårderfarenhet så vet vi vad som är viktigt för dig som konsult ute på uppdrag. Vi är upphandlade i hela Sverige och finns tillgängliga för dig dygnet runt. Ofelia Vård finns här för dig som vill arbeta för de villkor som du förtjänar, den arbetsmiljö som du vill ha och den flexibilitet som livet ibland kräver. Vi är ett rikstäckande bolag med stort engagemang för våra konsulter. Vår målsättning är att du ska trivas, känna dig trygg och ha det stöd du behöver i ditt arbete. Din närmaste konsultchef finns alltid till hands för att lyssna, vägleda och hjälpa till med eventuella utmaningar. Vi strävar efter ett långsiktigt samarbete och värdesätter en varm och inkluderande arbetskultur där du står i fokus.   Uppdraget gäller från 16 jun 2025 till 24 aug 2025Relevant kompetens: Allmänsjuksköterska (krav) Legitimerad sjuksköterska (krav) Leg sjuksköterska (krav) Kommun (krav) Hemsjukvård (krav) ORDBO (krav) SÄBO (krav)   &nbsp

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Starta din QA-karriär hos Axis i Lund!
Gigstep AB
Systemtestare och testledare

Är du en person som älskar att gräva ner dig i tekniska utmaningar? Kan du sitta i timmar och koda tills du hittar den perfekta lösningen? Då kan rollen som QA-testare hos Axis i Lund vara din nästa utmaning! Om rollen Som QA-testare hos Axis kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa kvaliteten på deras produkter innan de når kunderna. Du arbetar nära utvecklare för att testa, analysera och förbättra produkterna genom hela utvecklingsprocessen. Produkterna är nyutvecklade och kan vara i olika stadier – din uppgift blir att anpassa och optimera testlösningar för att möta kundernas behov. Testning handlar inte bara om att hitta buggar – det är en kreativ problemlösningsroll där du får djupdyka i koden och utmana produkternas prestanda. En erfaren QA-testare uttryckte det så här: "Om du gillar att koda, ska du bli testare – inte programmerare!" Om tekniken Du kommer att arbeta på systemnivå och testa både manuellt och automatiserat, med både scriptade och utforskande metoder. Testningen sker i Windows- och Linuxmiljö, och du bör ha grundläggande kunskaper inom: Nätverksteknik (TCP/IP, Routing & Switching, DNS, Proxy & DHCP) Programmering – Du bör ha en god förståelse för kod och vilja utvecklas inom testautomation. Testning – Erfarenhet av testning är meriterande, men inget krav. Om dig Vi söker dig som är nyexaminerad från universitet eller högskola med en utbildning inom data, programmering eller liknande tekniskt område. Det viktigaste är att du har ett stort tekniskt intresse, är nyfiken och kreativ, och vill fortsätta utvecklas inom test och kvalitetssäkring. Eftersom du jobbar tätt med teamet, är det också viktigt att du är en teamplayer – du samarbetar gärna, är kommunikativ och delar med dig av din kunskap. Om Gigget Detta är ett konsultuppdrag via Gigstep, där du inledningsvis blir anställd av oss med ambitionen att gå över i en fast anställning hos Axis. Låter det som något för dig? Sök redan idag!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Junior Account Manager / Säljare
Cloudo Sales AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du driven, nyfiken och redo att ta dina första steg inom försäljning? På Cloudo söker vi en Junior Account Manager som vill utvecklas i en expansiv organisation där möjligheterna är många och resan spännande! Om Cloudo Cloudo är ett växande företag som erbjuder moln-, IT- och telefonitjänster till företag. Vi befinner oss i en expansiv fas och söker nu en engagerad person som vill vara med och bidra till vår fortsatta tillväxt. Din roll som Junior Account Manager Som Junior Account Manager blir du en viktig del av vårt säljteam. Du får möjlighet att bygga starka kundrelationer, identifiera affärsmöjligheter och skapa skräddarsydda lösningar för våra kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Skapa och utveckla nya kundrelationer genom aktivt säljarbete Identifiera kundens behov och presentera lösningar som matchar deras verksamhet Bygga långsiktiga samarbeten och bidra till kundernas framgång Delta i förhandlingar och stänga affärer tillsammans med erfarna kollegor Vem är du? Vi söker dig som: Är i början av din karriär och vill växa inom försäljning Har ett starkt driv, nyfikenhet och en vilja att utvecklas Är bekväm med att använda telefonen som arbetsverktyg Trivs i en dynamisk och målmedveten arbetsmiljö Vad vi erbjuder Karriärutveckling – Vi ger dig en tydlig väg framåt och verktygen för att lyckas Stöttande team – Du får coachning och stöd av erfarna kollegor En spännande arbetsplats – Vi är ett växande företag med stora möjligheter Är du redo att kickstarta din säljkarriär? Skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor? Hör av dig – vi ser fram emot att lära känna dig!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Digital Workplace Specialist till PostNord Strålfors
Bravura Sverige AB
Supporttekniker, IT

Vill du ha en nyckelroll i att utveckla framtidens digitala arbetsmiljö? Som Digital Workplace Specialist hos Strålfors får du möjligheten att kombinera teknisk expertis med moderna Microsoft-lösningar i ett bolag som driver den digitala transformationen framåt. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar året ut. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Strålfors. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget PostNord Strålfors är ett ledande nordiskt tech- och kommunikationsbolag som möjliggör effektiv och säker informationshantering mellan företag och deras kunder. Genom innovativa lösningar inom digitala plattformar, fakturadistribution, e-förvaltning och informationslogistik hjälper Strålfors sina kunder att automatisera och personalisera sin kommunikation – oavsett kanal. Som en del av PostNord-koncernen kombinerar Strålfors det stabila i ett stort bolag med det snabbrörliga i en digitalt driven verksamhet. Här får du möjlighet att bidra till samhällsviktig infrastruktur, samtidigt som du är med och driver den digitala utvecklingen framåt. Med verksamhet i Sverige, Danmark, Norge och Finland har Strålfors en stark nordisk närvaro och samarbetar med några av de största aktörerna inom finans, offentlig sektor, handel och energi. Att arbeta på Strålfors innebär att bli en del av en inkluderande och framtidsfokuserad kultur, där innovation, kundvärde och hållbarhet står i centrum. Arbetsuppgifter I den här rollen arbetar du tekniskt och lösningsorienterat i en Microsoft-baserad IT-miljö. Du hanterar klienter i Intune, arbetar med konfiguration och drift, och är med och testar samt implementerar Autopilot-lösningar. En stor del av ditt arbete handlar om att stötta pågående projekt, där du bland annat bidrar till migreringen från Windows 10 till Windows 11. Du arbetar även med backuphantering, säkerhetslösningar som Microsoft Defender, och administration kopplat till Entra ID. I dina dagliga arbetsuppgifter samarbetar du tätt med andra interna team, särskilt produktionsenheten, för att skapa stabila och framtidssäkra lösningar i hela organisationen. Exempel på vad du gör i rollen: • Arbetar med klienthantering, konfiguration och policyer i Microsoft Intune • Testar, utvärderar och implementerar Autopilot-lösningar • Deltar i migreringen från Windows 10 till Windows 11 • Säkerställer och utvecklar backup-rutiner • Arbetar med säkerhet i Microsoftmiljön, bl.a. med Defender och Entra ID • Använder verktyg inom Microsoft Azure och hanterar enterprise-lösningar • Samarbetar nära med produktionsenheten och interna projektteam Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • 3–5 års erfarenhet från en teknisk IT-roll med fokus på klienthantering och Microsoftmiljö • Mycket goda kunskaper inom Intune, Autopilot och Microsoft Defender • Erfarenhet av Azure, Logic Apps och administration av Entra ID • Vana av att arbeta med script i Graph och hantera enterprise-lösningar • God förståelse för Microsoft 365, inklusive Teams, SharePoint och Exchange • Svenska och engelska i tal och skrift (svenska är meriterande men inget krav) Som person är du nyfiken, engagerad och har ett stort intresse för teknik – du trivs bäst när du får hantera komplexa IT-miljöer och hitta smarta lösningar. Du har en positiv inställning, tar gärna egna initiativ och ser till att saker blir gjorda. Eftersom teamet arbetar nära varandra och ofta samarbetar över olika projekt, är det viktigt att du är prestigelös, kommunikativ och uppskattar kunskapsutbyte. Du motiveras av att ständigt utvecklas, både själv och tillsammans med andra, och ser det som en självklarhet att bidra till en god stämning i gruppen. Övrig information Start: augusti Plats: Malmö / Ljungby Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Brillante

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025