Är du legitimerad farmaceut och redo för din nästa utmaning? Vill du vara en del av en organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team och stora möjligheter att utvecklas i olika roller? Välkommen till Apotek Hjärtat! Om jobbet som farmaceut på Hjärtat Som farmaceut på Hjärtat arbetar du omväxlande med rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. I rollen bidrar du med din farmaceutiska kompetens, engagemang och erfarenhet, till en bättre hälsa för våra kunder och till apotekets framgång. På Hjärtat kan din karriär som farmaceut ta många spännande vägar. Du kan leda andra och specialisera dig inom till exempel farmaci, kvalitet eller kundmöte. Möjligheterna är många! Läs mer om våra karriärvägar här. Därför ska du jobba hos oss - apotekschefen berättar Välkommen till vårt fina Apotek Hjärtat ICA Löddeköpinge. Vi ligger inne på ett trevligt och välskött ICA Maxi och teamet består av 8 farmaceuter och 5 apotekstekniker. Apoteket har en stor egenvårdsavdelning och receptur med 4 receptkanaler. För mig som chef är det viktigt att du kan jobba i ett engagerat team och att kunderna känner sig välkomnade och väl omhändertagna på vårt apotek. Du erbjuder helheten i kundmötet utifrån kundens behov och känner dig trygg i att rekommendera produkter som kan hjälpa kunden. Då våra kunder är ICA-kunder uppskattar de snabb och professionell service. Vi har öppet 8-22 alla dagar och våra öppettider erbjuder dig som medarbetare varierande arbetspass. Tjänsten är tillsvidare och på heltid, 100%. Är du den vi söker? Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är antingen i början av din karriär eller erfaren farmaceut och känner igen dig i beskrivningen: Du visar intresse och engagemang i mötet med kunder och samarbetar väl med kollegor på ditt apotek och i hela regionen/ hela Apotek Hjärtat Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som farmaceut och tar hjälp av ditt team vid beho Du bidrar med en god attityd och söker enkla lösningar i vardagen Nyfiken på att lära känna våra kollegor? Lyssna på vår podcast. Du hittar den här! På Hjärtat strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, skicka in din ansökan redan idag. Om roller kräver det så behöver du genomgå bakgrundskontroller innan anställning. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 30/6 2025 Kontaktperson: Delshad Sindi ([email protected]) Välkommen till oss - ett apotek med Hjärtat på rätt ställe!
Arbetsbeskrivning Har du en problemlösande och utredande approach? Tycker du om att ta beslut och därmed bidra till att läkemedel och medicintekniska produkter håller rätt kvalité och uppfyller ställda krav? Då är en roll inom QA rätt för dig! Det innebär ett självständigt arbete, breda arbetsuppgifter och stor möjlighet till utveckling och eget lärande. Rollen kräver stort engagemang, beslutsamhet, nyfikenhet och integritet. Randstad söker just nu specialister inom QA - Quality Assurance som har erfarenheten av att jobba under kvalitetssystem, främst ISO9001 och ISO13485, för kommande konsultuppdrag hos våra kunder i Malmö med omnejd. Uppdragen kan innebära arbete med granskning och frisläppning av läkemedel, medicintekniska produkter och råvaror. Vidare kan arbetsuppgifter såsom avvikelsehantering, godkännande av specifikationer, metoder och produktionsprotokoll ingå. Som konsult hos Randstad Life Sciences är det vi som är din arbetsgivare men du har din dagliga arbetsplats hos någon av våra kunder. Din konsultchef finns alltid nära till hands, både under och mellan uppdrag för att hjälpa dig att utveckla din karriär i den riktning du drömmer om. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Vi erbjuder en tillsvidareanställning som initieras med en 6-månaders provanställning. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Ansvarsområden Dagliga arbetsuppgifter kan inkludera: • Etablera, underhålla och förbättra kvalitetssystem kopplade till ISO9001, ISO13485 och kvalitetskrav för utvecklingsorganisationen • Utfärda och uppdatera kvalitetsdokumentation under produktutveckling • Kvalitetsgranska och godkänna dokument kopplat till ISO9001, ISO13485 och godkännande av produktutvecklingsdokumentation • Förbereda inför frisläppning av inköpt material till produktionen • Sammanställa kvalitetsdokumentation • Stötta riskhantering vid läkemedelsutveckling samt utveckling av medicintekniska produkter • Samarbeta med andra avdelningar (tex QC, förpackningsutveckling, formulering, analytisk utveckling) • Medverka vid utbildning av personal inom avdelningen • Stötta vid interna och externa myndighetsinspektioner • Medverka i det ständiga förbättringsarbetet kopplat till kvalitet Kvalifikationer Vi söker dig som har: • Relevant utbildning (MSc eller PhD) inom biomedicin, molekylär biologi, mikrobiologi, kemi, farmakologi • 2-3 års erfarenhet av kvalitetsarbete och kunskap gällande regulatoriska krav från läkemedelsindustrin, meriterande om du medverkat i/utfört inspektioner • Goda kunskaper och erfarenhet inom ISO9001 och ISO13485 samt andra regelverk relevanta inom läkemedel och medicintekniska produkter • Tidigare erfarenhet av arbete inom GMP, vilket är meriterande • Erfarenhet av läkemedel eller teknisk produktutveckling och riskhantering • Erfarenhet av frisläppning av läkemedel och material till produktionen • Förmåga att obehindrat uttrycka dig muntligt och skriftligt på svenska då dokumentation mestadels förekommer på svenska Som person är du noggrann, flexibel, strukturerad och lösningsorienterad. Du gillar att hjälpa andra samtidigt som du ständigt strävar efter att förbättra och förenkla arbetssätt. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Vi på KSJ AB jobbar med personlig assistans – som det är tänkt! Här möter du Karin, Magnus, Sylvia och Bibban med lång erfarenhet, stort engagemang och ett hjärta för människor. Vi vet att bra assistans bygger på trygghet, respekt och ett nära samarbete. Med lång och gedigen erfarenhet inom personlig assistans, både från stora och mellanstora bolag, vet vi vad som krävs för att skapa trygghet, kontinuitet och livskvalitet för våra kunder - men också för våra viktiga assistenter. Som arbetsgivare är vi måna om att du ska må bra. Därför erbjuder vi bra villkor, är anslutna till kollektivavtal och ger ett generöst friskvårdsbidrag. Hos oss är du viktig – både för kunden och för oss! Hälsa gärna på oss på Elbegatan 5 i Malmö - stäm bara av så vi är på plats först. Hej! Jag är en tonårskille på 19 år som bor tillsammans med min familj i Tollarp. Mina utmaningar är autism, en kraftig hörselnedsättning, synskada (blind) samt diabetes. Detta medför att jag har ett stort hjälpbehov av dig som assistent. En person som alltid kan stå vid min sida och som jag kan känna mig trygg bredvid! Jag älskar att lyssna på sagor och fantisera tillsammans med dig. Mina favoriter är Thomas tåg, My Little Pony, Star Wars och Minioner. Som person behöver du på så sätt kunna läsa, förstå och tala det svenska språket obehindrat. Jag älskar när vi tillsammans lever oss in i olika sagovärldar, där du emellanåt går in i olika karaktärer och låter fantasin flöda! Du får gärna skapa och hitta på dina egna sagor - Jag lyssnar och drömmer mig bort allt jag bara kan! För att jobba med mig behöver du vara lugn, ansvarstagande. Men också ha ditt barnasinne kvar! Vi ser gärna att du är en trygg och stabil person som är flexibel och har en god förmåga att ta egna initiativ. Arbetet kräver ett stort tålamod med en nyfikenhet och en vilja om att ständigt lära sig nytt! Under v. 28-35 kommer du som assistent att arbeta ca 80%. Arbetspassen förekommer såväl dag- och kvällstid, som nattetid (med 3 timmars väntetid). (Dubbelassistans förekommer under ca 10 h/v.) Vi ser fram emot att höra från dig och hoppas att du vill bli en del av ett härligt arbetsteam! Skicka in en intresseanmälan med CV och personligt brev till [email protected] Har du några frågor så är du välkommen att ringa Sylvia på 073-706 49 94.
Just nu söker Kunskapscompaniet vuxenutbildning sommarvikarier inom restaurangutbildning. Vi letar efter tre stycken pedagogiska resurser till KC Malmö. Ditt uppdrag Som pedagogisk resurs på Kunskapscompaniet fungerar du som ett stöd i deltagarnas utbildning. Du arbetar nära övriga lärare och stödjer deltagarna både individuellt och i grupp. Du hjälper deltagarna med praktiskt stöd i deras studier, utvecklar deras studieteknik och coachar dem mot att nå sina uppsatta mål. Du känner dig bekväm med att undervisa och tala inför grupper, och erfarenhet som handledare under APL (praktikhandledare) är en fördel. Tillsammans med kollegorna stöttar du undervisningen i både teoretiska och praktiska moment, i enlighet med Skolverkets kursplaner och våra interna riktlinjer. I tjänsten ingår även att planera och följa upp APL-platser, där ditt nätverk inom branschen är en värdefull resurs. Vi värdesätter din förmåga att inspirera och motivera våra elever, och ditt engagemang för deras personliga utveckling i denna viktiga fas av livet är avgörande. För att ansöka vill vi att du minst ett (1) års yrkeserfarenhet av elevstödjande verksamhet på heltid. har en god pedagogisk förmåga. För att lyckas i rollen vet vi att du är En naturlig ledare som är utåtriktad och värderar allas olikheter. Vid sidan av din pedagogiska sida ser vi att du är självgående, lösningsfokuserad och tar eget ansvar. Vänlig och empatisk och har lätt för att bygga goda relationer med deltagare och kollegor. Villkor Anställningsform: Vikariat. Anställningsperiod: Vecka 27 och 28 (två pedagogiska resurser) och vecka 31 och 32 (tre pedagogiska resurser). Vi strävar efter att erbjuda en fördomsfri och inkluderande rekryteringsprocess. Vi ser fram emot att ta del av din ansökan, där vi efterfrågar ditt CV men du behöver inte skicka med något personligt brev. För att få veta lite mer om dig vill vi istället att du besvarar ett antal frågor som du hittar om du klickar vidare till ansökan. Om du går vidare efter ansökan kan du komma att få en länk till ett arbetspsykologiskt test. Testerna vi använder tar utgångspunkt i aktuell forskning och fungerar som ett stöd i bedömningen. Våra rekryteringsprocesser består av flera steg, och ofta mer än en intervju. Vi tycker att det är ytterst viktigt att vi ger oss själva den tid som krävs för att få en god bild av varandra - du ska ju välja oss och vi ska välja dig! Emellanåt är det många som söker till en tjänst och då kan processen dra ut något på tiden av den anledningen. Du kan dock vara säker på att vi gör allt vi kan för att hålla dig uppdaterad och återkoppla längs vägen.
Arbetsbeskrivning Vi söker dig som brinner för analytisk kemi till kommande uppdrag i Malmö med omnejd. Du erbjuds en intressant roll med varierande arbetsuppgifter inom läkemedel-, biotech- eller Medtechföretag. Som konsult hos Randstad Life Sciences är det vi som är din arbetsgivare men du har din dagliga arbetsplats hos någon av våra kunder. Din konsultchef finns alltid nära till hands, både under och mellan uppdrag för att hjälpa dig att utveckla din karriär i den riktning du drömmer om. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. På Randstad Life Sciences har vi ett erbjudande som innebär att du har möjlighet att kompetensutveckla dig och/eller ta ut extra ledighet efter att du varit en tid hos oss. Du kommer ingå i ett större konsultteam inom Life Sciences och få möjligheten att bredda ditt nätverk och erhålla värdefull erfarenhet från olika arbetsplatser. Vi erbjuder en tillsvidareanställning som initieras med en 6-månaders provanställning. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via post eller e-mail. Som information görs alltid en bakgrundskontroll vilket är en del av våra normala processer. Ansvarsområden Som analytisk kemist hos oss får du jobba med varierande och utvecklande uppdrag hos våra kunder inom läkemedel, biotech eller Medtech med fokus på analytisk kemi. Arbetet kan innebära att jobba i projekt eller självständigt. Vidare ser vi gärna att du uppskattar laborativt arbete, kan utföra arbete och labb efter metodbeskrivning/instruktion, kan dokumentera och skriva vetenskapliga rapporter. Kvalifikationer Vi söker dig som har: Ingenjörsexamen eller naturvetenskaplig examen med inriktning mot analytisk kemi, proteinkemi, organisk kemi, kemiteknik eller motsvarande. Dokumenterad erfarenhet från arbete inom analytisk kemi. Erfarenhet av GC, HPLC, MS, spektrofotometri. Erfarenhet av att arbeta med kemiska analysmetoder. Erfarenhet av att utveckla och utföra analysmetoder. Förmåga att obehindrat uttrycka dig muntligt och skriftligt på svenska. Detta är ett krav. Det är även meriterande om du har: Tidigare erfarenhet av metodvalidering och kvalificiering. GMP kunskaper. Erfarenhet från läkemedel-, biotech- eller Medtechföretag. För att du ska trivas i arbetet lägger vi stor vikt på din personlighet. Som person bör du vara noggrann, strukturerad, snabblärd, god problemlösningsförmåga, flexibel, duktig på att dra slutsatser och ha en vilja att lära dig. Vi tror även att du har en mycket god kommunikationsförmåga, tycker om att arbeta i team och tar ansvar så att gruppen levererar enligt satta tidslinjer och kvalitetskrav. Dessutom är du skicklig på labb, initiativtagande, driven och har förmåga att självständigt kunna planera, driva arbetet framåt och slutföra det. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Är du legitimerad farmaceut och redo för din nästa utmaning? Vill du vara en del av en organisation där du kommer ha ett nära samarbete med ditt team och stora möjligheter att utvecklas i olika roller? Välkommen till Apotek Hjärtat! Om jobbet som farmaceut på Hjärtat Som farmaceut på Hjärtat arbetar du omväxlande med rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. I rollen bidrar du med din farmaceutiska kompetens, engagemang och erfarenhet, till en bättre hälsa för våra kunder och till apotekets framgång. På Hjärtat kan din karriär som farmaceut ta många spännande vägar. Du kan leda andra och specialisera dig inom till exempel farmaci, kvalitet eller kundmöte. Möjligheterna är många! Läs mer om våra karriärvägar här. Därför ska du jobba hos oss - apotekschefen berättar Välkommen till vårt Apotek Hjärtat på ICA Kvantum i Ystad! Här får du arbeta i en stad med milslånga stränder och ett rikt kulturliv, samtidigt som du blir en del av ett engagerat och självgående team. Vi är 7 farmaceuter och 4 apotekstekniker och söker nu dig som är farmaceut till vårt team med chans till en tongivande roll på apoteket. Hos oss skapar vi ett arbetsklimat där engagemang, kompetens och ett genuint intresse för våra kunder leder oss till framgång. Våra kunder uppskattar oss för att vi förenklar deras vardag genom att kombinera ICA och apotek på samma plats. Vi är kända för vår kompetens och service, och vi har både trogna stamkunder och kunder som reser långväga för vårt breda RX-sortiment. Vi har öppet vardagar 7-21 och 9-18 lördagar och söndagar. Tjänsten är en tillsvidareanställning som farmaceut på heltid. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Är du den vi söker? Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är antingen i början av din karriär eller erfaren farmaceut och känner igen dig i beskrivningen: Du visar intresse och engagemang i mötet med kunder och samarbetar väl med kollegor på ditt apotek och i hela regionen/ hela Apotek Hjärtat Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som farmaceut och tar hjälp av ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker enkla lösningar i vardagen Nyfiken på att lära känna våra kollegor? Lyssna på vår podcast. Du hittar den här! På Hjärtat strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, skicka in din ansökan redan idag. Om roller kräver det så behöver du genomgå bakgrundskontroller innan anställning. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 30/6 Kontaktperson: Hayder Al Gubbawy [email protected] Välkommen till oss - ett apotek med Hjärtat på rätt ställe!
Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag. Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt. Om tjänsten Vi söker nya kollegor till sommaren i vårt moderna kontor i Helsingborg! För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Start: 1 Juni eller enligt överenskommelse Introduktion: 2 veckor Arbetstider: 08.00-17.00 vardagar och helger Dina arbetsuppgifter Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar Mail och chattkontakt på vissa avdelningar Administrativt arbete Merförsäljning Arbetsuppgifterna varierar efter vilket område du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare. Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen. Krav för tjänsten är: Talar och skriver flytande svenska Har en god datorvana Trygg i merförsäljning Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Arbetsbeskrivning Vi på Randstad Life Sciences söker nu dig som vill jobba som kemist med kvalitetsarbete inom läkemedelsbranschen inför kommande uppdrag i Malmö med omnejd. Som konsult hos Randstad Life Sciences är det vi som är din arbetsgivare men du har din dagliga arbetsplats hos någon av våra kunder. Din konsultchef finns alltid nära till hands, både under och mellan uppdrag för att hjälpa dig att utveckla din karriär i den riktning du drömmer om. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. På Randstad Life Sciences har vi ett erbjudande som innebär att du har möjlighet att kompetensutveckla dig och/eller ta ut extra ledighet efter att du varit en tid hos oss. Du kommer ingå i ett större konsultteam inom Life Sciences och få möjligheten att bredda ditt nätverk och erhålla värdefull erfarenhet från olika arbetsplatser. Vi erbjuder en tillsvidareanställning som initieras med en 6-månaders provanställning Ansvarsområden Som kemist ingår du i organisationens Quality Control avdelning. QC avdelningen är ansvarig för att säkerställa kvalitén på läkemedel som förbättrar livet för patienter. Du jobbar huvudsakligen praktiskt på labbet och utför analyser, service på instrument, beredning av lösningar och prover, förbättringsarbeten, underhåll av labbet, avvikelseutredningar, och arbetar med GMP dagligen. Tjänsten är heltid, 40h per vecka och du jobbar kontorstider. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, skicka därför in din ansökan redan idag. Vi tar inte emot ansökningar via email. Vi ser fram emot din ansökan! Kvalifikationer Vi söker dig med: En naturvetenskaplig examen inom kemi, biokemi eller motsvarande. Du har tidigare arbetslivserfarenhet av kemiska analyser ( HPLC/UPLC, Karl Fisher/titreringsmetodik, gränsviskosimeter, TOC, FT-IR, GC mfl) Arbetslivserfarenhet av GMP Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Erfarenhet av instrumentkvalificering Som person är du noggrann, samarbetsvillig, strukturerad och du har ett prestigelöst förhållningssätt till dina arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen som konsult är det viktigt att du är nyfiken och kan arbeta självständigt och på eget initiativ, förmåga att arbeta flexibelt är viktigt då prioriteringar ofta ändras. Vidare har du en god kommunikativ förmåga, och du är en lagspelare som gärna samarbetar med andra. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Vill du arbeta hos oss är du varmt välkommen att lämna in en spontanansökan till oss. Tryck på "Sök tjänsten" och fyll i dina persondata samt bifoga CV och personligt brev. Företagsinformation Sydassistans AB har sedan starten 1994 anordnat personlig assistans åt personer med funktionsnedsättning i södra Sverige. En av våra uppgifter som assistansanordnare är att vara arbetsgivare åt våra uppdragsgivares personliga assistenter. Med ledorden Trygghet, Respekt och Livskvalitet arbetar vi för att våra uppdragsgivare, trots en funktionsnedsättning, ska kunna leva ett så normalt liv som möjligt. I dagsläget sysselsätter vi ungefär 350 personliga assistenter. På Sydassistans erbjuder vi våra anställda utbildningar som är relevanta för arbetet med just din uppdragsgivare.
Jobba som Sales Development Representative – kvalificerad mötesbokare åt några av världens mest kända varumärken. Vi söker dig med kvalifikationerna: • Stor kommunikationsförmåga • Noggrann i skrift • Teknikkunnig, du ska vara bekväm med att hantera en dator och telefon • Strukturerad • Talar danska & svenska God erfarenhet inom kommunikation och sälj är givetvis meriterande Arbetsuppgifterna är: • Boka in möten med beslutsfattare för det företag du representerar, via telefon eller e-post • Genomföra intervjuer och kartläggningar • Bjuda in till webinar och evenemang • Informera om nya produkter och tjänster till utvalda målgrupper via telefon Arbetet görs på plats i Ängelholm Om Protosell: Vårt engagemang för att leverera exceptionella resultat är det som gör vårt team ledande inom branschen. Protosell AB är en sälj- och marknadsföringsbyrå i världsklass med säte i Sverige, med över 20 års erfarenhet av att hjälpa företag att lyckas på den nordiska marknaden. Skicka in ditt personliga brev och CV med 2 referenser till [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer