Undersköterska till kvällen
Attendo Sverige AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Välkommen till en värderingsstyrd organisation Attendo Hemtjänst Öst erbjuder personcentrerad omsorg till våra kunder. Vi arbetar med utgångspunkt från individens behov och önskemål för att säkerställa att våra kunder får ett tryggt och självständigt liv i sitt eget hem. Beskrivning av tjänsten Som undersköterska inom hemtjänsten arbetar du nära våra kunder och hjälper dem i deras vardag. Dina huvudsakliga uppgifter består av omvårdnad, stöd med dagliga rutiner, enklare hushållsarbeten, medicinhantering och förflyttningar. Du kommer att möta flera av våra kunder i deras hemmamiljö där de har behov av olika insatser. Har du erfarenhet av äldreomsorg samt är utbildad undersköterska med skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen? Brinner du för att ge omsorg av högsta kvalitet, arbeta med människor och har teamkänsla? Då är du rätt person för oss! Arbetstid kväll och varannan helg. Tillträdesdatum snarast möjligt Kvalifikationer Utbildad Undersköterska med skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen. Erfarenhet av läkemedelsdelegering och insulindelegering God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift Kunna cykla är ett krav Erfarenhet från äldreomsorg Kunna arbeta ständig kväll och varannan helg Meriterande B-körkort är meriterande Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan! Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

15 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Controller - 75%
Jobbusters AB
Controller

Din nya roll Till vår kund i Lund söker vi en Controller. Som controller har du som huvuduppdrag att säkerställa ekonomistyrning och uppföljning inom avdelningen. I samverkan med övriga stödfunktioner inom staben och tillsammans medverksamhetsansvariga arbetar du för att bidra till att verksamheten når uppsatta mål. Du är ett bollplank och stöd till verksamheten du arbetar gentemot. Dina huvudarbetsuppgifter kommer vara: Kvalificerat arbete med budget, uppföljning, nyckeltal och analys gentemot verksamheten och i nära samarbete med övriga controllers. Delaktig i utveckling och effektivisering av våra arbetssätt, system och processer. Ekonomienheten tillhör serviceförvaltningens stabsavdelning och har det övergripande ansvaret för ekonomistöd till verksamheten. Enheten utgörs av controllers, ekonomihandläggare och ekonomiadministratörer. De arbetar tillsammans med redovisning, budget, uppföljning och prognos för hela förvaltningen. I enhetens uppdrag ingår även att säkerställa och utveckla ekonomistyrning samt skapa förutsättningar för god ekonomisk hushållning i förvaltningen. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Universitets- eller högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande. Några års erfarenhet av självständigt och kvalificerat ekonomiarbete, och då gärna inom fastighetsekonomi. Erfarenhet av att arbeta i ekonomi- och verksamhetssystem och har mycket goda kunskaper i Excel. Meriterande: Erfarenhet av arbete inom en politiskt styrd organisation. Vem är du? Du har god analytisk förmåga, ett strukturerat arbetssätt och ett serviceinriktat förhållningssätt där du drivs av en vilja att hjälpa och leverera lösningar. Du motiveras av att fördjupa dig i detaljer, samtidigt som du har förmågan att lyfta blicken och se helheten. Vidare är du kommunikativ, lyhörd för behov och har lätt för att skapa relationer. Du har god förmåga att presentera ekonomisk information på ett lättbegripligt och pedagogiskt sätt, både i tal och skrift. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 30 timmar per vecka (75%) Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Plats: Lund, Sverige (upp till 25% remote) Start: Omgående Slut: 2025-09-30 med option på förlängning om 2+2 månader. Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.

15 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Försäljningschef Frukt & Grönt ICA Supermarket Bjärred
Rosénssons Consulting AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vår vision - Skånes bästa frukt & grönt! Under 2025 genomför vi en totalrenovering av butiken och en helt ny frukt och grönt-avdelning ska ta form. Nu söker vi en försäljningschef som vill vara med på vår resa och forma en avdelning som på sikt ska bli Skånes bästa frukt och grönt! Vi söker dig som brinner för frukt & grönt, har ett tydligt ledarskap och med våra medarbetare kan levererar en avdelning i toppklass som överträffar kundens förväntan varje dag. ICA Supermarket Bjärred är en livsmedelsbutik med stor lokalförankring. Hos oss står byn Bjärred i fokus och vi ser oss som den naturliga mötesplatsen på orten. Färskvaror ligger oss varmt om hjärtat. Vi har en stor sprakande frukt & grönt avdelning som vi nu ska lyfta till nästa nivå tillsammans med en ny stjärna i vårt team. Som ansvarig för frukt och grönt har du en viktig roll i att säkerställa en säljande, fräsch och inspirerande avdelning. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att arbeta aktivt med och vara ansvarig för sortimentet, inköp och volymer. Du har stort intresse av att följa säsonger och trender.  Du och ditt team säkerställer att avdelningen alltid är välfylld och att det alltid är rent och snyggt. Tillsammans med dina kollegor har du ha fokus på positivt kundbemötande, försäljning och se till att vi håller högsta kvalitet. Du skapar en inspirerande och välfylld avdelning med det lilla extra för att överträffa kunden förväntningar. Du är intresserad av vad som säljer. Du blir en viktig del i kedjan mot en inspirerande butiksupplevelse med extra fokus på frukt och grönt. Som ansvarig har du huvudansvarig för din egna avdelning. Du ansvarar för sortiment och lönsamhet, kampanjplanering och orderläggning samt den dagliga driften. Svinn, uppföljning och nyckeltal ingår i dina vardagliga rutiner. För att passa i denna tjänsten behöver du gilla att arbeta i ett högt tempo och kunna leda ditt team.  Du är organiserad och effektiv, en positiv lagspelare och förmåga att motivera, engagera och involvera medarbetare. Som person är du glad och positiv och gillar människor.  Du är bra på att arbeta effektivt och personligt. Du är trygg i dig själv och är en god kommunikatör. Du brinner för service och är redo för nya utmaningar. Du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln och en ledande position inom färskvaror. Du är noggrann och tummar aldrig på kvaliteten. Du har god fysik, hanterar tunga lyft och drivs av försäljning och kundnöjdhet. Du har tidigare jobbat inom dagligvaruhandeln, gärna ICA. Du har tidigare erfarenhet av AOB, Min Butik och Storeoffice eller liknande. Heltid, dagtid. Lön enligt överenskommelse. Butikens öppettider 7-21 alla dagar. Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast. Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen och bemanning. EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor, kontakta [email protected]   Vi ser framemot din ansökan!

15 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Vi söker serviceinriktad personal till kommande uppdrag inom restaurangb...
Jobbtjänster i Sverige AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Brinner du för service och mötet med människor? Då vill vi höra från dig! Idag förändras behoven snabbt – och det gör att vi ständigt är på jakt efter nya medarbetare som vill växa tillsammans med oss. Just nu kanske vi inte har en specifik tjänst ute, men vi rekryterar för framtida behov. Det betyder att vi vill komma i kontakt med dig som är nyfiken på nya möjligheter – och som vill vara redo när nästa spännande roll dyker upp. Vi söker personal för kommande uppdrag inom restaurang och kundservice. Oavsett om du är ny i branschen eller har lång erfarenhet, är du varmt välkommen att söka. Vi söker dig som: Har ett genuint intresse för service älskar mat. Är flexibel och kan arbeta obekväma arbetstider (dag, kväll och helg) Trivs i ett högt tempo och har en positiv attityd Har bra kommunikationsförmåga på svenska och gärna andra språk. Extra intressant om du: Har utbildning eller erfarenhet inom restaurang, café eller catering. Är utbildad eller jobbat som kock. Vi erbjuder uppdrag hos välkända och seriösa aktörer inom restaurang, hotell och cafébranschen, där du får möjlighet att växa och utvecklas. Bli en del av Jobbtjänster. Varför skicka in en spontan ansökan? Att visa intresse redan nu gör att: Du blir en av de första vi kontaktar när en ny tjänst blir aktuell. Vi kan börja lära känna dig och förstå vad du söker. Du slipper vänta på "den perfekta annonsen" – vi vet kanske redan att du passar! Vill du veta mer eller skicka in en intresseanmälan? Tveka inte – hör av dig till oss redan idag. Vi ser fram emot att lära känna dig!

15 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Data Architect - Biltema
A Hub AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

ABOUT THE POSITION AND THE COMPANY With a wide range of products for the entire family, Biltema is a strong brand with more than 160 stores across the Nordic region, and plans for further expansion. The success and vision are based on a simple concept that has been refined over the years; To make it economically easier for people to have cars, boats, homes, tools, and leisure articles of high quality, thereby creating a richer leisure time for these people. They choose their own path and have therefore decided to invest in their own operations and development of systems and technical solutions, among other things. Biltema Nordic Services is a service company within Biltema with various departments that together deliver a complete solution for the department stores' assortment and operations. The IT department in Helsingborg provides systems and digital solutions in collaboration with Biltema's other companies within the group for our Nordic markets. You will be part of a large team of colleagues who, together with the entire IT department, develop, manage, and support both proprietary products and systems, as well as well-known systems from market-leading suppliers. Together with your colleagues, the mission is to develop, integrate, and automate Biltema's over 150 digital platforms and systems. YOU ARE OFFERED To work for a company with healthy values and play an important role in the future development of Biltema's systems. Work in an organization with clear leadership and a clear and long-term vision. The opportunity to work at a well-managed and very prosperous company that values entrepreneurship and simplicity. EXAMPLES OF WORK TASKS Participate as an expert in defining the future Global Data Architecture for BILTEMA. Design and develop logical and physical data models, data dictionaries, and metadata repositories. Design and develop data pipelines and platforms using various tools and technologies, such as SQL, Python, Kafka, Azure, etc. Optimize and tune data performance, scalability, and availability. Ensure data quality, integrity, and consistency across different data sources and systems. Participate in implementing data governance policies and standards, such as data lineage, data catalog, data quality, data security, and data privacy. Collaborate with data engineers, product owners, solution architects and other stakeholders to understand data requirements and provide data solutions. Document and communicate data architectures, designs, and processes. EXPERIENCE Bachelor's degree or higher in computer science, information systems, or related field. At least 3 years of experience in data architecture, data engineering, or data analysis. Strong knowledge and skills in data modeling, data warehousing, data integration, and data quality. Proficient in SQL and at least one programming language, such as Python, C#, Scala, etc. Experience with various data tools and technologies, such as ETL, BI, OLAP, NoSQL, Hadoop, Kafka. Strong knowledge in Azure data architecture and offerings Experience with data governance frameworks and methodologies. Excellent communication, collaboration, and problem-solving skills. ADDITIONAL INFORMATION Start: As soon as possible, by agreement Working hours: Standard office hours with the possibility for hybrid work. Location: Helsingborg Type of employment: This assignment is a recruitment, and the employment will be directly with our client. Salary, terms, and conditions are discussed separately. The recruitment process is managed by A-hub. Therefore, Biltema Nordic Services requests that all inquiries regarding the position be directed to A-Hub.

15 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Finance Controller – Konsultuppdrag i Lund

Om vår kund Kommunen är en av Sveriges ledande kunskaps- och innovationsregioner, med ett starkt fokus på hållbar utveckling, utbildning och forskning. Här kombineras småstadens charm med storstadens möjligheter – ett dynamiskt samhälle där både människor och idéer växer. Med en stabil ekonomi, välfungerande samhällsservice och en tydlig framtidsvision skapas goda förutsättningar för både invånare och medarbetare. Regionen präglas av närhet till natur, kultur och ett aktivt näringsliv, vilket gör den till en attraktiv plats att leva och arbeta i. Om rollen: Som controller kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa god ekonomistyrning, uppföljning och analys inom verksamheten. Du arbetar nära både kollegor inom stödfunktioner och verksamhetsansvariga för att stötta i ekonomiska frågor och bidra till måluppfyllelse. Rollen kräver både strategisk överblick och ett öga för detaljer. Arbetsuppgifter inkluderar: Kvalificerat arbete med budget, uppföljning, nyckeltal och analys. Vara ett stöd och bollplank för verksamhetsansvariga. Bidra i utveckling och effektivisering av arbetssätt, system och processer. Kvalifikationer: Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi Några års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete, gärna inom fastighetsekonomi Mycket goda kunskaper i Excel Erfarenhet av arbete i ekonomi- och verksamhetssystem Meriterande med erfarenhet från politiskt styrd organisation Om dig... Du är en analytisk person med ett strukturerat och lösningsorienterat arbetssätt. Du har en stark servicekänsla och motiveras av att bidra med värde till verksamheten. Med din kommunikativa och pedagogiska förmåga förmedlar du ekonomisk information på ett tydligt och lättförståeligt sätt. Du är lyhörd för behoven runt dig, har lätt för att skapa relationer och trivs i samarbeten – samtidigt som du är självgående och tar egna initiativ. Ditt engagemang och din vilja att ständigt utvecklas gör dig till en uppskattad kollega och ett tryggt stöd i ekonomifrågor. Start: 28 april 2025 Slut: 30 september 2025 (möjlighet till förlängning 2+2 månader) Plats: På plats i Lund (25% remote) Omfattning: Heltid

15 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Vi söker vårdpersonal för kommande uppdrag!

Idag förändras behoven snabbt – och det gör att vi ständigt är på jakt efter nya medarbetare som vill växa tillsammans med oss. Just nu kanske vi inte har en specifik tjänst ute, men vi rekryterar för framtida behov. Det betyder att vi vill komma i kontakt med dig som är nyfiken på nya möjligheter – och som vill vara redo när nästa spännande roll dyker upp. Vill du göra skillnad i människors vardag? Vi söker nu utbildad personal inom vården för kommande uppdrag hos våra kunder. Uppdragen varierar och kan vara inom den allmänna vården, äldreomsorg, vårdboenden eller som personlig assistent. Vi söker dig som: Har relevant utbildning inom vård och omsorg. Grundläggande svenska i tal och skrift. Har tidigare erfarenhet från vård relaterat arbete. Vi erbjuder: Möjlighet att arbeta i meningsfulla uppdrag Avtalsenliga anställningsvillkor En arbetsgivare som bryr sig Bli en del av Jobbtjänster. Varför skicka in en spontan ansökan? Att visa intresse redan nu gör att: Du blir en av de första vi kontaktar när en ny tjänst blir aktuell. Vi kan börja lära känna dig och förstå vad du söker. Du slipper vänta på "den perfekta annonsen" – vi vet kanske redan att du passar! Vill du veta mer eller skicka in en intresseanmälan? Tveka inte – hör av dig till oss redan idag. Vi ser fram emot att lära känna dig!

15 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Maskinoperatör-Eslöv
Processbemanning Svenska AB
Övriga process- och maskinoperatörer

Om Processbemanning AB: Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Har du erfarenhet som maskinoperatör? Då kan detta vara ett jobb för dig? Ort: Eslöv Omfattning/varaktighet: 6 månaders provanställning med med möjlighet till tillsvidare  Arbetstider: 3 - skift.  Om tjänsten: Just nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta som maskinoperatör hos en av våra kunder i Eslöv. Arbetsuppgifterna innebär bland annat att sköta maskiner, fylla på material, ställa in maskiner och arbeta med lättare felsökning för att säkerställa effektiv produktion. Under produktionen hanteras råglas, vilket kräver en noggrann och säker hantering för att undvika skador. Arbetet innebär också manuella moment samt okulärbesiktningar av godset, vilket ställer krav på god fysik.  Krav: Teknisk erfarenhet Tidigare erfarenhet som Maskinoperatör Körkort och bil Ingen astma eller allergi  God fysik Vem är du? Vi söker dig som är ansvarstagande, har hög arbetsmoral och ett stort intresse av att utvecklas inom en innovativ industri. Du är självgående i din yrkesroll och har en förmåga att ta ansvar. Du trivs med att arbeta i team och är social. Då arbetet innebär hantering av råglas är det viktigt att du är noggrann och har en god inställning till säkerhet och arbetsmiljö. Du är inte känslig för värme och är beredd att följa säkerhetsföreskrifter noggrant. Stor vikt kommer däremot att läggas vid din personlighet och inställning till arbetet. Tveka inte att ansöka om du känner att detta är rätt för dig! Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se.

15 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Underhållsmekaniker-Simrishamn
Processbemanning Svenska AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Har du erfarenhet av TIG svetsning och är en fena på att mecka? Då kan detta vara en tjänst för dig! Om tjänsten:  Som Underhållsmekaniker arbetar du med mekanik, felsökning, TIG-svetsning och underhåll för att säkerställa produktionens tekniska tillgänglighet och hög utnyttjandegrad. Arbetsuppgifterna anpassas efter din erfarenhet och kompetens. Arbetstiderna är förlagda till 2-skift, alternativt dagtid. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvara för underhåll på maskiner och utrustning, inklusive felsökning, mekaniskt och elektroniskt. Supporta produktionen och finjustera maskiner. Delta i nyinstallationer och ombyggnationer. Genomföra förbättringsaktiviteter samt löpande arbete med infrastruktur, t.ex. pelletspanna, vatten- och reningsverk. Personliga egenskaper:  Vi söker dig med erfarenhet av VVS, svets, mekaniskt underhållsarbete. Eftersom du kommer att arbeta nära produktionen är det viktigt att du är en god lagspelare och kan kommunicera effektivt. Du trivs i ett högt tempo men kan också arbeta metodiskt och noggrant. Du värdesätter ordning och reda och ser till att alltid leverera arbete av hög kvalitet. Krav: Några års erfarenhet av arbete med underhåll. Erfarenhet av TIG-svetsning Brett tekniskt kunnande om industriella anläggningar. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. B-körkort. Meriterande: Erfarenhet från livsmedels- eller processindustri. Kunskap och intresse för industriautomation och el. God datorvana. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot ledigauppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se

15 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Team Manager till vår terminal i Malmö!
Instabee Group AB
Arbetsledare inom lager och terminal

Om Instabee I slutet av 2022 grundades Instabee efter kombinationen av Budbee, Instabox och Porterbuddy. Instabee erbjuder miljontals konsumenter över hela Europa med smidiga leveranser och är på väg att bli den ledande partnern till den europeiska e-handelsmarknaden. Alltid med kunden i fokus. På Instabee är du välkommen precis som du är, så länge du drivs av att ständigt utmana marknaden tillsammans med oss. Vi letar nu efter en Team Manager till vår terminal i Malmö. Om rollen I rollen som Team Manager i Malmö kommer ditt fokus att vara på våra medarbetare som varje dag arbetar för att sortera och leverera våra paket. Du kommer att ha personalansvar som bland annat innebär uppföljning av KPI:er och medarbetarnas kompetensutveckling. Rollen är både operativ och strategisk för att driften av terminalen ska fungera optimalt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: Personalansvar samt kompetensutveckling och medarbetarsamtal. Schemaläggning och bemanningsplanering. Säkerställa så att verksamheten fortskrider utan hinder genom att noggrant se till så att gods kommer in och ut ur terminalen enligt tidtabell. Kontinuerligt följa upp, utvärdera och förbättra processer och kvalitet. Stöd till övriga funktioner som verksamheten kräver. Om dig som söker Vi tror att du som Team Manager är en naturlig problemlösare som sporras av utmaningar och har förmågan att motivera teamet omkring dig och är ett föredöme för både övriga ledare och medarbetare. Som person är du uthållig och har en nyfikenhet på att lära dig nya saker. Du är även en god kommunikatör med förmåga att ta beslut och skapa klarhet och struktur i en snabbrörlig organisation. Tidigare erfarenhet av ledande roll med personalansvar. Du har förståelse för att plötsliga avvikelser i arbetet kan förekomma, därför lägger vi stort värde vid flexibilitet och en förmåga att prioritera och prestera i en snabbrörlig miljö. Tidigare erfarenhet av schemaläggning samt att arbeta enligt KPI:er. Flytande i svenska och engelska, både muntligt och i skrift. B-Körkort. Övrigt: Kvällsarbete och helg förekommer. Denna rekryteringsprocess består av personlighets- och logiktest via Alva Labs samt bakgrundskontroll via Verifiera för granskning av tidigare offentliga kriminalregister. Resultatet är offentlig information som hanteras konfidentiellt. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser på Instabee i Sverige.

15 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025