Vi söker nästa stjärna? B2C
Säljpitch AB
Telefonförsäljare m.fl.

Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Teamet säljer mobilabonnemang för operatören 3. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Är du i tankarna på att ta nästa steg i karriären eller vill veta mer om oss så tveka inte på att höra av er.

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Vi söker nästa stjärna? B2C
Säljpitch AB
Telefonförsäljare m.fl.

Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Teamet säljer mobilabonnemang för operatören 3. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Är du i tankarna på att ta nästa steg i karriären eller vill veta mer om oss så tveka inte på att höra av er.

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Vi söker nästa stjärna? B2C
Säljpitch AB
Telefonförsäljare m.fl.

Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Teamet säljer mobilabonnemang för operatören 3. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Är du i tankarna på att ta nästa steg i karriären eller vill veta mer om oss så tveka inte på att höra av er.

14 april 2025
Sista ansökan:
28 september 2025
Säljare - Account Manager till Hitta.se Helsingborg
Säljpitch AB
Företagssäljare

Säljare - Account Manager Hitta.se är förmodligen Sveriges äldsta & coolaste start-up! Vill du vara med och utveckla vår relation med företag runt om i Sverige? Sluta leta - Börja på Hitta. Vi söker dig som vill: - Arbeta med kunder över hela Sverige  - Nå uppsatt budget, både individuellt och tillsammans med teamet  - Arbeta i huvudsak med telefonen som arbetsredskap  - Lägga grunden för långsiktiga relationer mellan Hitta.se & företag runt om i Sverige  - Bidra till lagkänslan på kontoret Vem är du? För att lyckas hos oss på Hitta.se så är det viktigaste att du har rätt personligt driv, triggas av att jobba mot högt uppsatta mål och att du har bestämt dig för att bli en riktig vass säljare Kanske har du tidigare arbetat med försäljning eller har en bakgrund inom idrott. Du är en relationsbyggare med en stark kommunikativ ådra. Försäljningen bygger på att skapa nya relationer och vi söker dig som är duktig på att fånga vad kunden har för önskemål och behov. Du har även mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ett stort plus är om du har tidigare erfarenhet av att jobba med försäljning och/eller erfarenhet av media och marknadsföring. Att jobba med Hitta.se Hos oss strävar vi alltid efter att ta hand om varandra och vi sätter vår kultur och våra värdering i centrum i allt vi gör. På Hitta är samarbete, innovation och kundfokus våra allra viktigaste ledord. Vi erbjuder dig: - En arbetsplats i Helsingborg med fantastiska kollegor - Daglig coachning och regelbunden säljträning - Ett utmanande jobb med stor möjlighet till personlig utveckling - Tillsvidaretjänst med en fast månadslön och väl tilltagen provision - Hitta Awards gala där vi firar årets fina prestationer och hyllar varandra - Fredags-AW, gemensamma frukostar, fester och massa annat roligt! Lär känna Marina, en av våra säljare Vad tycker du är roligast med att jobba på Hitta.se? "Mest av allt gillar jag det personliga mötet, att vara ute och träffa kunder inom olika branscher. Tydliga mål, fantastiska kollegor och vetskapen om att jag jobbar på ett företag som alltid vill framåt." Hur ser en vanlig arbetsvecka ut? "Livet på Hitta bjuder aldrig på en ”vanlig” arbetsvecka då ingen vecka är den andra lik. Det gör jobbet utmanande och spännande. Jag behandlar både nya och befintliga kunder i min roll på Hitta." Om tjänsten Tjänsten är en heltidstjänst på vårt Helsingborgskontor. Vi ser fram emot din ansökan!   Om Hitta.se Hitta.se är en plattform som gör det enkelt för företagare att hitta och bygga relationer med lokala kunder genom självkörande marknadsföring. Vi är Sveriges lokala marknadsplats som erbjuder tjänster för att smidigt och snabbt hitta relevant information om företag, personer och platser. Samtidigt tillhandahåller vi våra företagskunder en bred portfölj av innovativa tjänster och produkter som förenklar vardagen, attraherar kunder och ökar försäljningen.

14 april 2025
Sista ansökan:
28 september 2025
Account Manager till Säljpitch AB!
Säljpitch AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du redo för en unik möjlighet att ta din karriär inom försäljning till nästa nivå? Hos oss på Säljpitch AB letar vi nu efter en Account Manager som vill vara en del av vårt engagerade team i Helsingborg. Vi är stolta över att samarbeta med ett av Sveriges mest kända varumärken, Hitta.se, och söker dig som vill vara med och skapa värde för våra kunder – och samtidigt växa och utvecklas i din roll. Vad vi erbjuder En chans att jobba med ett starkt varumärke – Hitta.se är välkänt och uppskattat av företag och privatpersoner över hela landet. Familjär företagskultur – Hos oss blir du en del av ett team där alla stöttar varandra, delar erfarenheter och jobbar mot gemensamma mål. Konkurrenskraftig lön – Vi erbjuder en attraktiv lönemodell med en kombination av fast och prestationsbaserad lön. Personlig och professionell utveckling – Vi satsar på dig och erbjuder utbildning, coachning och möjligheter att utvecklas inom försäljning och account management. Vi söker dig som... Har minst ett års erfarenhet av försäljning och vet vad som krävs för att skapa och underhålla kundrelationer. Är driven och initiativtagande – Du har en stark vilja att nå uppsatta mål och är inte rädd för att ta egna initiativ för att lyckas. Trivs i en miljö där relationer och service är lika viktigt som resultat. Dina arbetsuppgifter Som Account Manager på Säljpitch AB kommer du att ansvara för att bygga och vårda relationer med våra kunder. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med våra partners för att skapa de bästa lösningarna för våra kunders behov.  Låter det som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan! Välkommen till Säljpitch AB – Vi ser fram emot att höra från dig!

14 april 2025
Sista ansökan:
19 september 2025
Ekonomiassistent till uppdrag i Lund 🧮📌
Sway Sourcing Sweden AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du en strukturerad Ekonomiassistent med erfarenhet av leverantörsreskontra och systemvana? Nu finns chansen att ta dig an ett spännande uppdrag hos ett stort energibolag i Lund – med start i maj! Om rollen I rollen som Ekonomiassistent arbetar du brett inom leverantörsreskontra för fem bolag inom koncernen. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Hantering av leverantörsfakturor i Unit4 / Agresso Uppföljning av fakturor som inte attesterats Avstämning mot inköpsordrar Hantering av moms och fakturaflöden Kontakt med både interna beställare och externa leverantörer Medverkan i månadsbokslut, inklusive kontoavstämningar Stöd vid rapportering och ekonomiska analyser Vi söker dig som är… Självständig och noggrann Erfaren inom leverantörsreskontra Väl bekant med Unit4 / Agresso Gedigen erfarenhet från större organisationer med över 200 medarbetare och ett omfattande fakturaflöde som uppgår till över 30 000 leverantörsfakturor per år. Van vid att hantera och vidareutveckla automatiserade processer, med hög digital mognad och stark IT-kompetens. Meriterande: Erfarenhet av att utveckla administrativa processer och ordermatchning/inköpsorder. Uppdragets ramar Start: 5 maj 2025 Slut: 31 oktober 2025 (option på förlängning t.o.m. december) Plats: Ca 60 % på plats i Lund, övrigt på distans vid önskemål Omfattning: Heltid Pris: Timpris (resor och restid ersätts ej) Intresserad? Sök nu! Vi behandlar ansökningar löpande. Skicka in CV och referensförteckning så snart som möjligt – uppdrag kan tas bort innan sista ansökningsdag! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
VP Sales to Occtoo
Neway i Sverige AB
Försäljnings- och marknadschefer

About Occtoo: At Occtoo, we’re redefining what’s possible in the SaaS world. As a cutting-edge Experience Data Platform, we empower medium and large enterprises to build digital experiences faster by seamlessly connecting data and content—without costly integrations. Backed by a clear vision and relentless innovation, we’re on a mission to disrupt the digital landscape, helping businesses deliver highly personalized customer experiences at scale. With a growing list of global clients and a remote-first culture built for top talent, we’re setting the stage for the next big leap in enterprise technology. If you’re a senior sales leader looking to be part of a fast-growing startup that’s making waves, driving transformation, and offering limitless growth opportunities, Occtoo is your next big move. Join us, and let’s shape the future of digital experiences together. Role Overview: We are seeking an experienced and dynamic Sales Leader to spearhead our sales initiatives, focusing on engaging with CDOs; CIOs/CTOs and Enterprise Architects at medium to large enterprises. This role demands a strategic thinker with a proven track record in SaaS sales, particularly within the Commerce space. The ideal candidate will drive revenue growth, build strong customer relationships, and contribute to the continued success of Occtoo. Key Responsibilities: Strategic Sales Leadership: Develop and execute comprehensive sales strategies to drive revenue growth and market penetration within the target customer segment. Team Development: Build, mentor, and lead a high-performing sales team, fostering a culture of continuous learning and achievement. Customer Engagement: Establish and nurture relationships with key decision-makers, understanding their unique challenges and positioning Occtoo's solutions effectively. Market Analysis: Stay abreast of industry trends, competitor activities, and emerging technologies to inform sales strategies and identify new opportunities. Collaboration: Work closely with cross-functional teams, including Marketing, Product, and Customer Success, to ensure alignment and drive customer satisfaction. Qualifications: Experience: Minimum of 5 years in sales leadership roles within the SaaS industry, with a focus on enterprise solutions. Technical Acumen: Strong understanding of Experience of Commerce and enterprise IT ecosystems. Proven Track Record: Demonstrated success in meeting or exceeding sales targets and driving significant revenue growth. Leadership Skills: Exceptional ability to lead, motivate, and develop a remote sales team. Communication: Excellent verbal and written communication skills, with the ability to articulate complex concepts to diverse audiences. Adaptability: Comfortable working in a fast-paced, remote-first environment with a strong emphasis on digital collaboration. The Personality We’re Looking For: Creative and Entrepreneurial Spirit: You think outside the box and are not afraid to innovate or take calculated risks. High Degree of Flexibility & Integrity: You adapt seamlessly to changing circumstances while maintaining strong ethical standards. High Level of Drive: You are results-oriented, proactive, and thrive on achieving ambitious goals. Critical Thinking and Solution-Oriented: You excel at analysing complex situations and finding effective solutions. Strategic Mindset with Operational Energy: You balance big-picture thinking with the ability to dive into the details and get things done. Team Player: You value collaboration and enjoy working closely with others to achieve shared objectives. Why Join Occtoo? Innovative Environment: Be part of a company that encourages disruption of traditional methods and the exploration of new ideas. Flexible Working Conditions: Enjoy true work-life harmony with the ability to work from anywhere. Learning Culture: Engage in a learning-oriented workplace that supports continuous professional development. Inclusive Team: Join a diverse team where every member is valued, and equal opportunities for growth and development are provided. At Occtoo, we are dedicated to creating a progressive and global workplace fit for a modern lifestyle. We believe digital collaboration and continuous learning, combined with ambitious goals and a strong focus on work-life harmony, are key to success for both our people and our business.

14 april 2025
Sista ansökan:
26 september 2025
Corporate Credit Specialist
Resurs Bank AB
Finansanalytiker och investeringsrådgivare m.fl.

We’re looking for a Corporate Credit Specialist to join our Credit department. In this role, you’ll focus on assessing and structuring mid-sized corporate loans. You’ll work closely with our sales organization to evaluate financing requests, assess collateral, structure proposals, and deliver credit memos to internal committees and decision-makers. Your day-to-day will involve deep financial analysis, risk classification, and proposing credit structures tailored to both the client’s needs and our internal credit standards. Once loans are approved, you’ll also support ongoing monitoring and reassessments to manage risk exposure over time. The role offers a broad view of the credit process—from onboarding new partners to evaluating the long-term performance of existing credit engagements. You’ll be part of a small, collaborative credit team working closely with both sales and senior management. Your insights will have a direct impact not just on individual lending decisions, but also on how we refine and improve our credit processes. We value proactive thinking and welcome those who bring both structure and the confidence to challenge existing ways of working. Who you are At least 3 years of experience in SME or mid-sized corporate lending in the Swedish market Strong skills in credit analysis, financial modelling, and writing clear, structured credit memos Fluent in English, Swedish is a strong plus If you’re motivated by working with complex credit cases, have a strong analytical mindset, and want to be part of shaping responsible credit practices, we’d love to hear from you. Resurs in brief At Resurs, we make everyday finances easier through innovative and customer-focused solutions. With customers across the Nordics and a team of around 700 colleagues, we are committed to delivering long-term value for individuals, businesses, and society. Being named a career company for the past six years, we have a strong focus on emphasizing both personal and professional growth. With an inclusive and diverse culture, we create a workplace where employees are valued, supported, and encouraged to reach their full potential. Join an internationalteam Although we are based in the Nordics, our team is enriched by the breadth of perspectives brought by colleagues from countries such as South Africa, Australia, Iran, Germany, New Zealand, the US, and India. We foster a welcoming and supportive culture, where collaboration drives us to achieve the best outcomes for our users. Apply today! Don’t wait to send in your application. Selection and interviews take place on an ongoing basis, and the position may be filled before the last application date. We look forward to hearing from you! Important information On final candidates, we carry out a detailed background check via an external company. *In this recruitment process, the supplier is solely responsible for the personal data they collect and process. Resurs is solely responsible for the personal data processed by us in the recruitment process. #LI-LN1

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Personlig assistent sökes till en aktiv och positiv 28-årig man i Malmö
Sydassistans AB
Personliga assistenter

Sydassistans söker nu en engagerad och ansvarsfull personlig assistent till en 28-årig kille med en medfödd muskelsjukdom, Duschennes muskeldystrofi, som ger honom behov av dygnet runt-assistans. Du kommer att vara en viktig del i hans vardag och hjälpa honom att leva ett meningsfullt och aktivt liv. Killen bor i villa i Malmö med föräldrar och yngre bror. Det finns katter i hushållet och du kan därför inte vara allergisk.   Om vår uppdragsgivare: Killen är glad, pratsam, nyfiken, vetgirig och intresserad av att lära sig. Hans största intressen är motorfordon, lego, dataspel retrogrejor, och vad som händer i omvärlden. Han ser gärna faktaprogram, dokumentärer, historieprogram och på fritiden badar han i badhus, går på bio, museum, utställningar etc. Han har en livsglädje och energi som smittar av sig, och vi söker nu dig som har samma entusiasm och engagemang.   Dina arbetsuppgifter: som personlig assistent kommer du att hjälpa till med allt i det vardagliga livet såsom: · Personlig hygien · Praktiska uppgifter i hemmet och utanför (matlagning, städning, tvätt, inköp, ärenden etc.) · Stöd att strukturera och organisera. · Stöd att skapa och följa vardagliga rutiner. · Socialt stöd, ofta i situationer som uppkommer i interaktion med andra människor. · Stöd till ett innehållsrikt liv.     Arbetstider: Arbetet sker på ett rullande 4 veckors schema med dag, kväll och helg.   Om du vill vara med och göra en verklig skillnad i en annan människas liv, ser vi fram emot din ansökan!   Företagsinformation Sydassistans AB har sedan starten 1994 anordnat personlig assistans åt personer med funktionsnedsättning i södra Sverige. En av våra uppgifter som assistansanordnare är att vara arbetsgivare åt våra uppdragsgivares personliga assistenter. Med ledorden Trygghet, Respekt och Livskvalitet arbetar vi för att våra uppdragsgivare, trots en funktionsnedsättning, ska kunna leva ett så normalt liv som möjligt. I dagsläget sysselsätter vi ungefär 350 personliga assistenter. På Sydassistans erbjuder vi våra anställda utbildningar som är relevanta för arbetet med just din uppdragsgivare.

14 april 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Säljare | Grundlön + Provision
IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Nu söker vi nya kollegor till ett väletablerat team som fortsätter vårt framgångsrika samarbete med ett av Sveriges mest välkända varumärken!  Som en del av vårt framgångsrika samarbete med Postkodlotteriet får du chansen att arbeta med face-to-face försäljning på köpcentrum, matbutiker och varuhus – där du blir en nyckelspelare i att skapa starka kundrelationer och driva försäljningen framåt. Vad vi erbjuder: Ett socialt och fartfyllt jobb – Träffa nya människor varje dag och bygg starka relationer. Fast lön + Provision – Inga gränser för hur mycket du kan tjäna! Karriärmöjligheter – Väx inom företaget och ta steget till ledande positioner. Utbildning & coachning – Löpande sälj- och retorik utbildningar för att du ska nå din fulla potential. Teamkänsla & utveckling – Jobba i ett sammansvetsat team där vi pushar varandra mot framgång. Vi söker dig som: Är utåtriktad, social och älskar att skapa nya kontakter. Har driv, engagemang och ser utmaningar som möjligheter. Är flexibel och redo att resa till olika platser i Sverige. Har viljan att utvecklas och ser försäljning som en spännande karriärväg. Vem är Impressive Relations? Vi är ett växande sälj- och bemanningsföretag som sedan 2012 hjälpt några av Nordens största varumärken att nå nya kunder. Vi tror på utveckling, engagemang och att ha roligt på jobbet. Hos oss får du chansen att påverka din karriär, oavsett tidigare erfarenhet! Ansök snabbt och enkelt - Utan CV eller personligt brev! På Impressive Relations letar vi efter rätt person – inte det perfekta CV:t. Det viktigaste för oss är din vilja, inställning och ditt engagemang. Så även om du inte uppfyller alla kriterier, tveka inte att söka! För att göra rekryteringen så rättvis och träffsäker som möjligt har vi skippat CV och personligt brev. Istället använder vi oss av urvalsfrågor som hjälper oss att förstå vem du är och vad du kan bidra med. Vi tror att detta ger dig en bättre möjlighet att visa din potential och samtidigt skapar en mer objektiv och schyst process. Låter det som en spännande utmaning? Vänta inte – ansök redan idag, då vi gör urval löpande! Ansök idag och ta nästa steg i din karriär! Kontaktperson: Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025