Behöver taxi chaufförer i jobb
ORION CAR AB
Taxiförare m.fl.

Vi behöver taxichaufförer i LUND. Tillgängliga skifter är för dag. Vi jobbar med bolt och uber. Anställd kommer att omfattas av kollektivavtal. Studenter och alla andra personer som behövs för arbetstillstånd är välkomna att gå med i vårt företag. KRAV FÖR ATT ANSÖKA DETTA JOB ÄR: B-KÖRKORT TAXI LEGITIMATION Om du är verkligen intresserad av detta job då du kan kontakta oss på: E-POST: [email protected] Tel: 0763124474

1 april 2025
Sista ansökan:
1 september 2025
Få ett arbete du älskar
Ledarskap Hub Sweden AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Välkommen till MedialVagledning.nu. Hos oss får du möjlighet att starta din egen verksamhet och stöd på vägen så du kan driva den. Vi ger intuitiv och medial vägledning genom att läsa av dina energier på avstånd och se grundorsaken till människors problem till arbetslöshet, skillsmässor, livskriser, ohälsa, svårighet att komma igång eller få kunder, relationsproblem osv. Vi arbetar så igenom att vi skannar av dig innan vi pratas vid via telefon genom våra mediala och intuitiva gåvor. Du berättar bara grundproblem till varför du söker hjälp. Vi kan också ibland förmedla information och meddelande från dina nära och kära som är på andra sidan. Vi som är bakom organisationen är utbildade inom olika område, bland annat doktorer inom medicin, vägledning, coachning, studie och karriärvägledning, affärscoachning, ljudhealing och livsvägledning. Vi har +20 års erfarenhet med vägledning inom alla livsområde och kan snabbt identifiera grundorsaken till olika problem samt hjälpa våra kunder med att lösa upp trauma, blockeringar, svårigheter, lidande, värk och andra saker som håller dem kvar där de befinner sig, utan att få de pengar, överflöde, lycka, kärlek, hälsa de förtjänar. Tillsammans med vägledningen lär vi våra klienter kunskap så de kan faktiskt göra de förändringar i hela deras system (kroppen, sinnen och själen) vid ögonblicket. Läs gärna flertal recensioner på vår sida www.medialvagledning.nu ** Är du med vår kurs EMC2 (energi mästerskapskurs) eller är medlem i vår klinik online (månadsprenumeration) kan du ha tillgång till våra Zoom samtal där vi tar upp verkliga fall och svårigheter du har och arbetar genom att stärka dina svagheter samt din intuition och perception. När du går vår utbildning online på EMC2 lär du även dig djupare kunskaper och att bemästra själv-ledarskap - vilket kan ta dig framåt i livet på olika sätt, fatta bättre beslut, lösa upp egna trauma samt lära dig hjälpa andra på ett mer effektivt och intuitivt sätt än andra kurser som finns där ute som inte kan generera resultat vid ögonblicket. Du kan söka kursen här: https://com.medialvagledning.nu/produkt/emc2-energy-master-course-enrollment/ ** Om du är antagen är du med oss under 6 månader samt ha tillgång till kunskapsbiblioketet med +100 videos och kan ansöka om en coaching certifiering från oss. Du kan därefter även starta din egen verksamhet samt integrera kunskaper i vilket arbete eller karriärsrikning du väljer. ** Vi ska snart stänga anmälningen för 2025. ** Du kan också boka vägledning via e-mail med oss (https://com.medialvagledning.nu/produkt/medial-vagledning-via-e-mail-guidance-via-e-mail/) ** Vill du vara med vår online klinik kan du ansöka här https://com.medialvagledning.nu/medlemskapskonto/member/ och få hjälp varje månad med vägledning via Zoom samt tillgång till videomaterial, aktiveringar och verktyg som du kan stärka din intuition, perception, fysiska förmågor samt andra gåvor.

31 mars 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Få ett arbete du älskar
Ledarskap Hub Sweden AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Välkommen till MedialVagledning.nu. Hos oss får du möjlighet att starta din egen verksamhet och stöd på vägen så du kan driva den. Vi ger intuitiv och medial vägledning genom att läsa av dina energier på avstånd och se grundorsaken till människors problem till arbetslöshet, skillsmässor, livskriser, ohälsa, svårighet att komma igång eller få kunder, relationsproblem osv. Vi arbetar så igenom att vi skannar av dig innan vi pratas vid via telefon genom våra mediala och intuitiva gåvor. Du berättar bara grundproblem till varför du söker hjälp. Vi kan också ibland förmedla information och meddelande från dina nära och kära som är på andra sidan. Vi som är bakom organisationen är utbildade inom olika område, bland annat doktorer inom medicin, vägledning, coachning, studie och karriärvägledning, affärscoachning, ljudhealing och livsvägledning. Vi har +20 års erfarenhet med vägledning inom alla livsområde och kan snabbt identifiera grundorsaken till olika problem samt hjälpa våra kunder med att lösa upp trauma, blockeringar, svårigheter, lidande, värk och andra saker som håller dem kvar där de befinner sig, utan att få de pengar, överflöde, lycka, kärlek, hälsa de förtjänar. Tillsammans med vägledningen lär vi våra klienter kunskap så de kan faktiskt göra de förändringar i hela deras system (kroppen, sinnen och själen) vid ögonblicket. Läs gärna flertal recensioner på vår sida www.medialvagledning.nu ** Är du med vår kurs EMC2 (energi mästerskapskurs) eller är medlem i vår klinik online (månadsprenumeration) kan du ha tillgång till våra Zoom samtal där vi tar upp verkliga fall och svårigheter du har och arbetar genom att stärka dina svagheter samt din intuition och perception. När du går vår utbildning online på EMC2 lär du även dig djupare kunskaper och att bemästra själv-ledarskap - vilket kan ta dig framåt i livet på olika sätt, fatta bättre beslut, lösa upp egna trauma samt lära dig hjälpa andra på ett mer effektivt och intuitivt sätt än andra kurser som finns där ute som inte kan generera resultat vid ögonblicket. Du kan söka kursen här: https://com.medialvagledning.nu/produkt/emc2-energy-master-course-enrollment/ ** Om du är antagen är du med oss under 6 månader samt ha tillgång till kunskapsbiblioketet med +100 videos och kan ansöka om en coaching certifiering från oss. Du kan därefter även starta din egen verksamhet samt integrera kunskaper i vilket arbete eller karriärsrikning du väljer. ** Vi ska snart stänga anmälningen för 2025. ** Du kan också boka vägledning via e-mail med oss (https://com.medialvagledning.nu/produkt/medial-vagledning-via-e-mail-guidance-via-e-mail/) ** Vill du vara med vår online klinik kan du ansöka här https://com.medialvagledning.nu/medlemskapskonto/member/ och få hjälp varje månad med vägledning via Zoom samt tillgång till videomaterial, aktiveringar och verktyg som du kan stärka din intuition, perception, fysiska förmågor samt andra gåvor.

31 mars 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Starta din egen verksamhet
Ledarskap Hub Sweden AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Välkommen till MedialVagledning.nu. Hos oss får du möjlighet att starta din egen verksamhet och stöd på vägen så du kan driva den. Om du är coach, vägledare, rådgivare och vill hjälpa fler människor på vägen i deras livs- och karriärsresa, och vill starta eller utveckla din egen verksamhet inom det hjälper dig dig på vägen. Vi erjbuder en vägledningslinje, vägledning som du kan boka via e-mail med oss (https://com.medialvagledning.nu/produkt/medial-vagledning-via-e-mail-guidance-via-e-mail/) , såsom vår kurs EMC2 (energimästerskapskurs) där du får lära dig läsa energier på kroppen, sinnen och själensnivå (https://com.medialvagledning.nu/produkt/emc2-energy-master-course-enrollment/). Där kan du också lära dig hitta obalanser intuitivt innan de materialiseras och uppgradera dina healing gåvor på avstånd. Om du känner dig tillkallad till att vara med vår familj under kommande 6 månader kan du ansöka för att vara med EMC2 via länken http://www.medialvagledning.nu För att vara med våra kliniska samtal på Zoom under kommande 6 månader gratis ska du ha registrerad på EMC2 idag. Under dessa samtal går vi genom dina utmaningar på kroppen, mentala, känslomässiga och andliga nivåer intuitivt och medialt samt hjälper dig transportera lidande, värk, obalanser och annat vid ögonblick. Vi stärker dig genom din process så du kan starta upp, driva och leva det livet du önskar och göra det du älskar.

31 mars 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
People & Culture Business Partner to Kjell & Company!
Kjell & Co Elektronik AB
Personal- och HR-specialister

Kjell & Company is one of the largest omnichannel consumer electronics accessories retailers in the Nordics. With operations in Sweden, Norway, Denmark as well as China we live our vision of improving people’s lives through technology. Our mission is to help and inspire people to use technology in ways they didn’t think were possible. We do that with the support of our highly knowledgeable and engaged colleagues across our stores and offices, as well as a concept which combines closeness to the customer with unique service experience. Kjell & Company was founded in 1988, has headquarter in Malmö Sweden and is listed on Nasdaq First North Growth Market since 2021. Kjell & Company is growing! We are an innovative and purpose driven organization. We believe that the right culture, values, and empowerment creates the foundation for healthy people and business. Do you want to join our journey? About the role: We are now looking for a People & Culture Business Partner with a strategic mind! At Kjell you will be a significant contributor for people and business success by supporting people and organizational development in the daily operations. You will work with all common functions across the Kjell group with a focus on the Retail business area. This requires close collaboration with regional managers and providing support within the whole store chain. You will be the strategic advisor as well as supporting tactical and operational development in the retail organization. You will work in a team with experienced and knowledgeable colleagues in a positive and collaborative work environment. The position involves many different operational and strategic tasks, and you must enjoy a varied day. This role will be responsible for HR within the Swedish market and possibly the Norwegian market. Assignments: Ensure execution of full People & Culture (HR) cycle in Retail business area. From understanding the business to supporting the managers in building tactical and operational plans for the people and organizational development Be the senior advisor and support the managers in the dialogue around people and organization Support to optimize organizational structure of the departments as ensure alignment and clarity in in KPI setting Representing Kjell People & Culture team in various forums Together with the hiring manager, support the full talent acquisition process Support managers in development plans for their teams and employees Oversee the daily workflow of all People & Culture matters related to the Retail business area. Ensure deployment and updating of policies and framework Work together with the rest of the People & Culture team to ensure collaboration and development as a team Be an important contributor in development and implementation of People strategies as well as other initiatives, processes and programs Provide support to the People & Culture – community. Competence & knowledge requirements: Fluency in the Swedish languages is required and strong communication skills in English At least 5 years of experience working in a similar role Relevant experience working at a retail company is advantageous Experience from the full HR-cycle Strong knowledge of labour law and work environment Experience of working in a forward-thinking organization with a focus on new ways of optimizing organizational structures and people development Very good experience of talent acquisition including assessment methods If you have previous experience of working in CatalystOne and Teamtailor it’s a plus! Capabilities & Mindset: Ability to work in a fast-paced, collaborative environment Curious problem solver Very good at communicating and influencing A strategic mind with a tactical and operational approach Have a high energy to make things happen Live Kjell values This role is based in Malmö. We inspire people to use technology in ways they never thought possible. Joining Kjell you are joining a company with a family feeling, where culture and values is a strong part of our daily life. We see every individual and we believe in people. Something which you will experience in what we call the Kjell Spirit. We welcome your application as soon as possible but at the latest of 25th of April 2025. Best regards Kjell & Company

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Timvikarier till Ängelholm
BMT Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi timvikarier till Ängelholm. Du kommer ingå i ett stort team där vi behöver hjälp med både akuta vakanser och planerad ledighet. Vår kund är en ung man med autism som behöver hjälp med allt i vardagen. Du hjälper honom med att komunicera och utföra olika aktiviter under dagarna. Man sköter hemmet och lagar mat tillsammans med kunden och kollegor. Kunden har stort intresse finns för film, Youtube och läsa böcker. Man arbetar dygn och alltid dubbelassistans. Kunden har inget tal men kommunicerar med tecken och enstaka ord. Han har ep så erfarenhet av det är önskvärt.   Kunden bor i eget hus med stor trädgård som man sköter tillsammans. Det krävs att man har körkort och bil för att du ska kunna ta dig till arbetsplatsen.   Kunden vill endast manliga sökande. Uppdraget är kompext och kräver kunskap. Så vi ser gärna att ni som söker är 25 plus.   Du är välkommen med din ansökan och vi anställer löpande.   Företagsinformation Vi är det lilla assistansbolaget med det stora fokuset på personal. Vår storlek lämpar sig för dig som vill ha snabba beslutsvägar och fokus på detaljerna som kompletterar din helhetsbild. Vi arbetar nära både våra kunder och vår personal. Hos oss är det viktigt att alla, oavsett var du har din arbetsplats förstår att bra och motiverad personal gör ett bra arbete ute hos våra kunder. Vi vill utbilda vår personal med både generella men även kundspecifika utbildningar och därmed vara en del av den rörelse som arbetar för att höja statusen på assistansyrket.

31 mars 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
R&D Manager to Comsys AB
Radeptus i Sverige AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

R&D Manager to Comsys AB in Lund Do you want to lead an innovative R&D team in cleantech? Comsys AB is looking for an R&D Manager to join our growing organization in Lund. We develop technology that improves power quality and creates sustainable energy solutions – with “Perfecting Power” as our guiding principle. About the role You will have full responsibility for our R&D operations, leading a team of 17 highly skilled people and driving product development from strategy to launch. Your mission is to ensure timely project deliveries, foster team growth, and keep us at the forefront of technology. This role is part of the management team and reports to the CEO. We believe you have: 10+ years of experience in product development across a broad technical scope A solid track record of leadership within R&D A coaching and listening-based leadership style that helps others thrive A passion for developing both teams and individuals Strong communication skills and the ability to manage stakeholders effectively A positive, solution-oriented mindset and high level of engagement The ability to balance agile innovation with structure and efficiency A humble, down-to-earth mindset and a collaborative spirit Fluency in both Swedish and English, spoken and written What we offer At Comsys, you will be a key player in our continued expansion. We are a close-knit team with high ambitions, solving challenges together and constantly striving for improvement. Here, you will have both responsibility and the opportunity to make a real impact. The position is based in Lund, but may involve some travel. Ready to join us? Submit your application here. If you have any questions about the position, email [email protected] or call +46 703-318506. We interview candidates continuously, so don’t wait! About Comsys Comsys was founded in 2001 by a small group of Swedish engineers who believed they could make power perfect -or at least as close to perfect as possible. Today, we’re a well-established and rapidly growing cleantech company, active across multiple segments. We create smart cleantech solutions that address the evolving challenges of the electrical power industry. Join Comsys and collaborate with a team of highly skilled technical professionals. We value fresh perspectives, encourage innovation, and foster a culture where your contributions aren’t just welcomed -they’re truly embraced. If you're passionate about driving real change and want a role where your expertise makes a difference, this opportunity is for you. Learn more about us at www.comsys.se

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Operations Manager till Olssons Elektromekaniska
Insikta AB
Produktionschefer inom tillverkning

Vill du bli Operativ chef på ett av Sveriges mest framgångsrika bolag specialiserade på kundanpassade reservkraftverk? Med djup kompetens och flexibilitet förser Olssons Elektromekaniska i Rydsgård (cirka 30 min från Malmö) det växande behovet av driftsäker reservkraft på den nordiska marknaden. Bland våra referenser finns ett stort antal offentliga anläggningar som sjukhus, flygplatser och kommuner men även privata som stora produktions- och processindustrier, banker och datorhallar. Som operations manager på Olssons ansvarar du för produktion, lager, kvalitet, strategiskt- och operativt inköp, och logistikflöden. Du får ett självständigt och tydligt mandat att leda och utveckla verksamheten. Till dig rapporterar gruppledaren för produktion, lagerchefen, el, - mekanikkonstruktörer och produktionsplanerare. Totalt består gruppen av cirka 30 personer, varav 10 tjänstemän. 5S är på plats och behöver underhållas i nära samarbete med hela organisationen. Nästa steg är att förtydliga processer och driva fortsatt arbete med digitalisering . Du får gärna komma in och bidra med Lean, vi vill vässa effektiviteten i produktionen för att förbättra marginalerna. Du tar över efter Olssons Operativa chef som kliver in som Vice VD. Som medlem av ledningsgruppen har du också ett företagsövergripande ansvar och förväntas vara med och utveckla hela verksamheten tillsammans med ledningsgruppen. Dina chefskollegor i ledningsgruppen ansvarar för ekonomi, produkt, sälj & marknad. Vem är du? Du är en tekniskt nyfiken teamspelare som drivs av utveckling och agilt arbete. Du trivs med att arbeta nära dina kollegor och får energi av att se andra växa och utvecklas. Med en ingenjörsbakgrund och erfarenhet som operativ chef har du tidigare erfarenhet av att utveckla och driva processtänk i olika förbättringsprojekt. Du får gärna ha erfarenhet inom tillverkningsprocess eller produktionslinje, t. ex automatisering eller produktionsprocesser. Vi förutsätter att du både talar och skriver svenska och engelska och är van att arbeta i olika affärssystem. Vi erbjuder På Olssons får du en ledande tjänst i ett framgångsrikt, innovativt och marknadsledande bolag, tillräckligt stort för att skapa dynamik men ändå så litet att du får överblick över helheten och kan vara med och påverka och utveckla. Du kommer till ett entreprenörsdrivet, lönsamt bolag där personalen är en mycket viktig resurs. Du får kunniga kollegor som är måna om varandra, har kul, och jobbar som ett lag för att nå målen. Framför allt får du stort mandat att påverka och möjlighet att utvecklas tillsammans med en driven och framåtlutad ledningsgrupp. Du arbetar nära och rapporterar till Vice VD som efter generationsskiftet tillträder som VD. Ansökan I denna rekrytering samarbetar Olssons Elektromekaniska med Insikta. Du söker tjänsten genom att bifoga personligt brev och CV via länken, senast den 18 april. Vi läser ansökningar efterhand. Om du har frågor är du mycket välkommen att kontakta Insikta AB Charlotte Olsson 070–6021911 [email protected] Olssons Elektromekaniska Basen för vår verksamhet är skånska Rydsgård med den moderna anläggningen för tillverkning, montering och testkörning av aggregat. Idag har vi ett 40-tal medarbetare och omsätter cirka 220 miljoner kronor. Med djup kompetens och flexibilitet förser vi det växande behovet av driftsäker reservkraft på den nordiska marknaden. Bland våra referenser finns ett stort antal offentliga anläggningar som sjukhus, flygplatser och kommuner men även privata som stora produktions- och processindustrier, banker och datorhallar. Våra tekniker och montörer arbetar också kontinuerligt med installationer, driftsättning och underhåll ute hos kunder över hela Skandinavien. https://olssonselektromekaniska.se/ Olssons Elektromekaniska är en del av Söderbergföretagen; en familjeägd koncern inom industri, elkraft och teknikhandel som investerar i nischade marknadsledare och fokuserar på långsiktig utveckling – men framför allt investerar i driv, entreprenörskap och engagemang. Söderbergföretagen grundades 1995 och består av fyra affärsområden: Komponenter, Elkraft, Infrastruktur och Teknikhandel. Med huvudkontor i Malmö och ca 500 anställda med en omsättning på 2 MDR SEK. https://www.soderbergforetagen.se

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Verksamhetschef - Bli en av oss!
Attendo Sverige AB
Chefer inom äldreomsorg

Välkommen till en värderingsstyrd organisation Brinner du som ledare för att helhjärtat ge trygghet och omsorg till de som behöver stöd i vardagen? Då har du kommit rätt! Nu söker vi en verksamhetschef till Attendo Fridhemmet i Malmö. Fridhemmet är ett särskilt boende med 45 platser med inriktning utevistelse och trädgård. Om rollen Som verksamhetschef leder du arbetet på enheten med ansvar för den dagliga driften och verksamhetsplaneringen. Du ger medarbetarna de bästa förutsättningarna, för att bidra med en god och kvalitativ omsorg. Du får tillgång till ett färdigt koncept som grundar sig på ett väl inarbetat kvalitetsarbete och ett systematiskt arbetsmiljöarbete med stöd från regionala resurser samt kvalitets-, ekonomi-, marknads- och HR-avdelning. Du ingår i en kompetent och engagerad ledningsgrupp där du får stöd och vägledning för att nå framgång i din roll och du rapporterar direkt till Regionchef. Vi har en decentraliserad organisation där du får utrymme att utveckla dina idéer och ledarstil. Huvudsakliga arbetsuppgifter Ansvar för den dagliga operativa verksamheten, personal och schemaläggning Bedriva systematiskt kvalitets- och verksamhetsutveckling Säkerställa att avtal, uppdrag och regelverk efterföljs Bedriva löpande kontakt med kunder, medarbetare och anhöriga Ekonomi och budget kopplat till verksamheten Säkerställa beläggning utifrån budget och uppsatta mål Samarbeta med stödfunktioner inom koncernen Vem är du? Din utbildningsbakgrund behöver stämma överens med de formella krav som gäller för att vara tillståndsbärare för verksamheten i enlighet med kvalifikationskraven nedan. Därtill är du en trygg ledare med tidigare erfarenhet av arbete med målgruppen. Som ledare är du kommunikativ, förtroendeingivande och sätter kunden i centrum. För att lyckas i rollen är du resultatorienterad och trivs med ett arbete som ställer krav på flexibilitet och utförs i ständig förändring. Du tillämpar ett coachande, lösningsfokuserat arbetssätt och tycker om att arbeta med och mot uppsatta mål. Dessutom har du förståelse för och kunskaper i ekonomi och kan följa upp och analysera verksamhetens resultat. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet. Kvalifikationer Högskoleutbildning såsom socionom, beteendevetare, sjuksköterska eller annan likvärdig utbildning, enligt krav från Inspektionen för vård och omsorg (IVO) för att vara tillståndbärare Utbildning i socialrätt minst 7,5 hp (om ej utbildad socionom) Minst 2 års erfarenhet av ledande befattning inom hälso-och sjukvård och/eller social omsorg. Erfarenhet av budgetarbete och ekonomisk analys Mycket goda kunskaper i svenska språket i såväl tal och skrift Meriterande om du därtill har Erfarenhet från arbete inom privat omsorgsverksamhet Erfarenhet av att leda verksamheter i utveckling och förändring Arbetat i en större organisation och/eller företag i stark tillväxt Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-04-30 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
SAP Finance & Controlling Konsult - Repona
Gruffman Recruitment & Consulting AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Drömjobbet för dig som älskar SAP och finans! Vill du ta din karriär till nästa nivå och bli en del av ett innovativt och engagerat team? Repona söker nu en SAP Finance & Controlling-konsult som är redo att göra skillnad hos våra kunder och bidra till deras framgång. Om du är passionerad, kunnig och sugen på nya utmaningar – läs vidare! Om rollen Som SAP Finance & Controlling-konsult på Repona blir du en nyckelperson i vårt arbete med att optimera kunders ekonomiprocesser och SAP-implementationer. Du kommer att: Analysera och förbättra kunders ekonomiprocesser och skapa skräddarsydda SAP-lösningar. Konfigurera och anpassa SAP:s finansmoduler (SAP FI/CO) enligt kundernas specifika behov. Vara rådgivare och expert inom bästa praxis för SAP Finance & Controlling. Samarbeta tätt med projektteam och kunder för att säkerställa smidiga integrationer och framgångsrika implementationer. Utbilda och stötta slutanvändare för att garantera en smidig övergång till nya SAP-lösningar. Vad vi söker För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har kandidatexamen eller master inom finans, redovisning eller närliggande område och du har arbetat med SAP S4 HANA Finance och Controlling. Du har erfarenhet att konfigurera och anpassa SAP S/4 HANA Finance-lösningar och du är en problemlösare som kan förmedla komplexa idéer på ett tydligt och effektivt sätt. Vidare kan du hantera flera parallella projekt och trivs med att arbeta i tvärfunktionella team. Det är meriterande om du har erfarenhet av produktkalkylering. Varför Repona? Vi är en ledande SAP-partner med expertis och hjärta! Hos oss får du frihet att påverka, utvecklas och ta egna initiativ Möjlighet att arbeta med spännande kunder och den senaste tekniken En arbetsmiljö med högt engagemang, flexibelt arbete och en kultur som uppmuntrar initiativtagande samtidigt som vi värderar en sund balans mellan arbete och fritid Attraktiva förmåner som konkurrenskraftig lön, tjänstepension, friskvårdsbidrag och andra förmåner som främjar din trivsel och utveckling Låter det som något för dig? Ansök nu och bli en del av vårt team! Redo att ta nästa steg? Ansök I den här rekryteringen samarbetar vi med Gruffman Recruitment & Consulting. Din ansökan lämnar du via hemsidan Varmt välkommen! - Gruffman Ansök snarast då vi arbetar med löpande urval. Har du frågor, tveka inte att kontakta Ulrika Gruffman, ansvarig rekryteringskonsult, på [email protected] eller 0733-434189. Vi ser fram emot att höra från dig! Skicka in din ansökan redan idag och ta chansen att bli en del av Reponas framgångsresa.

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025