Projekt- och produktionsledare inom marknadsföring
Fitness 24Seven AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Fitness24Seven söker en Projekt- och Produktionsledare – Marknadsavdelningen, Lund Vi letar efter en organisationsstjärna med driv, öga för detaljer och passion för marknadsföring – är det du? Nu har du chansen att kliva in i rollen som Projekt- och Produktionsledare på vår marknadsavdelning i Lund och spela en nyckelroll i vår fortsatta tillväxtresa! Om rollenI den här seniora rollen kommer du att leda både projektledning och produktionsprocesser för en mängd olika marknadsinitiativ. Du ansvarar för att projekt levereras i tid, enligt brief och i linje med våra kommersiella mål. Du leder produktionsteamet, prioriterar arbetsuppgifter och ser till att alla projekt genomförs smidigt. För att trivas i rollen krävs flexibilitet, anpassningsförmåga och en hög energinivå i en snabbrörlig miljö. Du blir en del av vårt dedikerade marknadsteam för Sverige och Norge, och rapporterar till Marknadschef för dessa marknader. Ditt ansvar Leda och driva marknadsprojekt från planering till genomförande, med fokus på att materialet ligger i linje med brief, varumärkesstrategi och affärsmål Ansvara för produktionsprocessen, inklusive externa partners och leverantörer, för att säkra kvalitet och leverans i tid Leda produktionsteamet och prioritera uppgifter och resurser för att nå deadlines och projektmål Skapa och underhålla projektplaner, samt koordinera tvärfunktionella team för framgångsrikt genomförande Använda ett strategiskt tänk för att maximera effekten av marknadsinsatser i olika kanaler Säkerställa en effektiv produktion med hög kvalitet och konsekvent uttryck Vi söker dig som har: - Masterexamen inom marknadsföring, företagsekonomi eller motsvarande erfarenhet - Minst 5 års erfarenhet av projekt- och produktionsledning inom marknadsföring - God kunskap om projektmetodik och bästa praxis - Mycket god förmåga att organisera, prioritera och hantera flera projekt parallellt - Dokumenterad erfarenhet av att leda projektteam och motivera andra - Stark strategisk förmåga samt god problemlösnings- och kommunikationsförmåga - En flexibel och prestigelös inställning, med energi och driv att lyckas i en dynamisk miljö Praktisk information Start: Så snart som möjligt Omfattning: Heltid Placering: 100 % på plats på vårt huvudkontor i Lund (begränsade möjligheter till distansarbete) Vad vi erbjuderHos Fitness24Seven blir du en del av en dynamisk, innovativ och entreprenöriell miljö. Vi erbjuder en ansvarsfull roll där hälsa och välmående står i centrum – både för våra medlemmar och våra medarbetare. Du får arbeta i en spännande miljö med utrymme för både personlig och professionell utveckling. Ansök nu och bli en del av vårt team! Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag den 20 april – så skicka in din ansökan redan idag! Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och genomför därför obligatoriskt drogtest och bakgrundskontroll vid nyanställning av personal Om Fitness24Seven Fitness24SevenFör oss är det enkelt - oavsett vem du är ska du ha möjlighet att träna. Därför är vi måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Vårt unika koncept gör det möjligt för alla medlemmar att träna när som helst på dygnet, och så nära hemmet eller arbetsplatsen som möjligt - till ett attraktivt pris. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym i medlemskapet utan extra kostnad. Sedan 2003 har vi gått från att ha 1 gym i Malmö till att idag ha fler än 270 anläggningar i 5 länder – Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand. Vi har ett stort fokus kring CSR och arbetar både med egna välgörenhetsprojekt och mot organisationer så som SOS-barnbyar. Välkommen till Fitness24Seven.

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Onboarding Specialist
Pinmeto AB
Kundtjänstpersonal

Imagine the frustration of a customer finding a business closed, despite online information stating otherwise. At PinMeTo, we're solving that very problem. We provide a powerful SaaS platform that empowers businesses to be accurately found and verified across major online platforms. If you're ready to be part of a forward-thinking team that values excellence, customer satisfaction, and continuous growth, we want to hear from you! As we enter new markets and see that we also are growing in the MENA region, we would love to have a person joining the team in Malmö that speaks Arabic to give a first class service to our customers. Join us as an Onboarding Specialist and be a part of delivering real value to our customers! About the roleAs an Onboarding Specialist, you will play a crucial role in the customer journey, ensuring successful onboarding and delivering the first value to our new customers. You will lead and execute the customer onboarding process from initial startup meeting through finalization, ensuring a smooth transition and optimal account setup for maximum ROI. This role involves building strong customer relationships, collaborating with internal teams and advocating for best practices to achieve customer success. Key Responsibilities Handle and lead the entire onboarding process for new customers, from initial startup meetings through finalization, ensuring a smooth and effective transition Advocate for and implement the most optimal account setups for each customer, directly impacting their return on investment and fostering strong customer relationships Collaborate closely with Sales and Customer Success teams to ensure a seamless transition for customers, aligning expectations and goals for long-term success Conduct educational and reconciliation meetings ensuring customers fully understand and use our platform's capabilities. To thrive in this role we see that you have A fluent level in Swedish, English and Arabic - both written and verbal A bachelor’s degree in Business, Marketing, Communications or related field Experience in managing customer expectations, customer success, marketing or sales (experience within the SaaS Industry is a plus) Excellent communication skills, with ability to explain complex concepts in a simple and understandable way Proactive problem-solving and a solutions-oriented mindset You have a strong attention to detail and ability to stay organize What we offer You will join a team where everyone works together towards a shared goal where daily face-to-face collaboration at our office in Malmö (Adelgatan 9, close to the central station of Malmö) is the default way of working. We therefore see that you live in or close to Malmö to enable a good work-life balance. You will work closely with your colleagues that are located in both Gdansk, Helsinki and Malmö. When entering the doors you are welcomed into our shared open kitchen where you feel the friendly and innovative atmosphere directly. So do you want to join a leading SaaS company with ambitious goals and create real business value in the evolving landscape of digital local marketing? Then we'd love to get to know you PinMeTo was founded in 2013, when location data of most companies was outdated, inconsistent or simply missing on services like Google, Facebook and Apple. The vision was to provide a solution that enables brands with multiple locations to connect with their customers, outperform their competitors and thrive. Since then we have grown to 100+ employees located in 8 countries, helping 1,000+ companies manage 125,000+ locations worldwide. Trusted by enterprise companies like H&M, 7-Eleven, and Hertz, PinMeTo stands as a leading player within the local search and marketing technology industry.

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
CAE Engineer
Heatly AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

10% of Europe’s CO emissions are caused by residential heating and energy bills are out of control. Aira is here to change that. With our intelligent Aira Heat Pump at the heart, we’re making the switch to clean energy-tech easier and more affordable. Helping Europe turn off gas and slashing energy costs one home at a time. Founded in 2022, and with 1000+ employees and counting, Aira is driving the clean energy revolution by providing homes with modern clean energy-tech solutions such as solar power, battery storage solutions and heat pumps. With a state-of-the-art production facility in Poland, an HQ in Stockholm, Sweden. In Helsingborg, where this role is located, Aira has built a brand new development center. We have hubs across the UK, Germany and Italy, Aira is well on track to install clean energy-tech into 5 million homes by 2034. We are looking for a CAE Engineer to our Mechanical Engineering team. As our CAE Engineer you will play a vital role in developing our future products in close collaboration with our team of experienced engineers. Your primary task will be to perform simulations, but you will also be a part of setting up and developing our FEA capabilities within the company. In addition, you will also support and educate our teams in your area of expertise and help us identify important external partners on our way to a more sustainable future. In our growth journey, you will play a key role in influencing our ways of working and you will have the opportunity to contribute to the development of both our team and products. Additionally, you will play an important role in our mission of making a positive impact in the world. What we would like you to have M.Sc. in Mechanical Engineering or similar with FE analysis as specialty 5+ years of experience from FE analysis in structural mechanics Proven experience from working closely with product development end to end Its also beneficial if you have some of the following: Experience from Altair’s simulation platform (Hyperworks, SimSolid) Experience from developing and setting up simulation capabilities Experience working in a fast-moving start-up company Experience from working with mechanical design As a person, we would like you to have: Good co-operation skills as well as communication skills Positive and a can-do attitude - with strong pragmatic traits Ability to work both independently and as an integrated part of the team Excellent problem-solving skills and thrilled about finding new solutions Ability to evaluate and interpret complex results Ability to prioritize and focus on what adds value to our products What is in it for you? Gain hands-on experience in a fast-growing scale-up, with a supportive and inclusive culture, and career advancement opportunities. Collaborate with diverse teams across international markets and launch products globally. Develop and grow personally and professionally in an entrepreneurial-minded environment. Thrive in a dynamic, solution-oriented culture, tackling challenges and driving meaningful solutions that make a positive impact on the world. Influence the company's success, with a visible impact on product development and market growth. You will be working at Aira's brand new development center located at Berga in Helsingborg. At Aira, we champion next-generation energy as well as diversity and inclusion. We firmly believe that a diverse workforce fosters innovation and creativity, enhancing our ability to serve customers and communities effectively. We welcome individuals from all backgrounds, cultures and perspectives to join our team. Our commitment is to uphold equality and inclusivity, fostering a collaborative environment where everyone can thrive and contribute to a better future for our people and the planet.

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Receptionist för kortare uppdrag i april
Bravura Sverige AB
Kontorsreceptionister

Är du en flexibel och lösningsorienterad person med god känsla för service? Har du tidigare erfarenhet av ett serviceorienterat arbete och är tillgänglig för ett tidsbegränsat uppdrag under perioden 15 april till 25 april? Då kan detta vara tjänsten för dig. Välkommen med din ansökan redan idag! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid under perioden från 15 april till 25 april. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Vid intresse finns det även möjlighet till arbete under ca 4 veckor i sommar. Om du är tillgänglig för arbete nu i april så är du välkommen med din ansökan oavsett om du har möjlighet att arbeta under sommaren eller inte. Om företaget Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle. Arbetsuppgifter Tjänsten som Receptionist innefattar varierande arbetsuppgifter med ansvar för receptionen. Du har en viktig roll med syfte att få det dagliga på kontoret att fungera. En stor del av arbetet innebär att du tar emot företagets besökare i receptionen på ett vänligt, engagerat och professionellt sätt. I rollen som receptionist är du därtill ansvarig för att svara på mejl och telefonsamtal, posthantering samt vara dina kollegor behjälplig. Detta är en roll som passar dig som trivs i att jobba självständigt med många kontaktytor, där din serviceförmåga får lysa! Placeringen för denna tjänst är centralt i Malmö. • Ta emot besökare i reception • Besvara inkommande mejl och telefonsamtal Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Arbetslivserfarenhet från en roll med liknande arbetsuppgifter • Avslutad gymnasieexamen • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska För att trivas i rollen tror vi att du som söker är en person som brinner för att ge god service och är mån om att ge ett gott bemötande till andra runt omkring dig. Du har ett prestigelöst förhållningssätt, är strukturerad och har en positiv inställning. Du har också en förmåga att se saker som behöver göras, hittar självständigt lösningar på problem samt tar egna initiativ och beslut. Övrig information Start: 15 april Plats: centralt i Malmö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-11. #Nextgen

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Underhållsplanerare till Aryzta Bakeries Nordic AB
Bravura Sverige AB
Maskinoperatörer, kvarn-, bageri- och konfektyrindustri

Är du en strukturerad och analytisk person med ett starkt tekniskt intresse? Trivs du med att planera och optimera underhållsprocesser för att säkerställa en effektiv produktion? Som Underhållsplanerare på Aryzta Bakeries Nordic AB får du en nyckelroll i att hantera underhållsarbete, analysera KPI:er, samt arbeta i en dynamisk och internationell miljö där ditt strategiska tänkande och problemlösningsförmåga gör skillnad! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Aryzta Bakeries Nordic AB. Om företaget Aryzta Bakeries Nordic AB grundades som ett litet familjeföretag 1915. År 2010 förvärvades verksamheten av Aryzta AG som är en global koncern inom bageribranschen med tillverkning främst i Europa och Asien. Aryzta Bakeries Nordic AB har två produktionsanläggningar i Sverige (Stockholm och Malmö) som bland annat producerar hamburgerbröd till den svenska, norska och danska marknaden. Arbetsuppgifter I rollen som Underhållsplanerare på Aryzta Bakeries Nordic AB är du ansvarig för att planera, följa upp och optimera underhållsprocesser för att säkerställa en effektiv drift av anläggningen. Du ansvarar även för reservdelshantering och inköp. Du använder CMMS-systemet för att hantera resurser, tillgångar och reservdelar. Du ser till att underhållsarbete genomförs i enlighet med interna standarder och revisionskrav, samtidigt som du säkerställer att alla säkerhets- och hygienkrav följs för att skapa en säker arbetsmiljö. Du är också ansvarig för att analysera viktiga KPI:er och reservdelslagervärde för att kontinuerligt optimera underhållsstrategier och processer. Vidare har du ansvar för att hantera budgetar och kostnader för underhåll, inköp och serviceavtal samt koordinera arbetsförfrågningar från andra avdelningar för att säkerställa ett effektivt genomförande av underhållsaktiviteter. Arbetsuppgifter Planera och följa upp underhållsarbete för att säkerställa en effektiv drift och tillgångsskydd Hantera CMMS-systemet för att optimera användningen av resurser och reservdelar Skapa och analysera rapporter baserade på KPI:er och reservdelslagervärde Främja en säker arbetsmiljö genom att följa säkerhets- och hygienkrav samt säkerställa revisionsberedskap Hantera budget och kostnader för underhåll, inköp och serviceavtal Koordinera arbetsförfrågningar och samarbeta med andra avdelningar för att optimera genomförandet av underhållsaktiviteter Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erkänd ingenjörsexamen Erfarenhet från automatiserad industri, projektledning och processförbättring Erfarenhet av att arbeta med serviceavtal, leverantörshantering och förhandlingar Erfarenhet av lagerhantering, inköp och samarbeten med entreprenörer inom teknik Mycket god dator- och systemvana, inklusive erfarenhet av att arbeta med programvarusystem Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift För att trivas och lyckas i rollen är du en noggrann och strukturerad person med ett starkt tekniskt intresse. Du har förmågan att arbeta självständigt, ta initiativ och planera effektivt för att säkerställa en välfungerande anläggning. Din analytiska förmåga och strategiska tänkande gör att du kan fatta välgrundade beslut och optimera resursanvändningen. Du är en problemlösare som ser utmaningar som möjligheter till förbättring och innovation. Du har lätt för att samarbeta med både interna och externa parter och trivs i en miljö där säkerhet och kvalitet alltid är i fokus. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-16. #Nextgen

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Skifttekniker till Aryzta Bakeries Nordic AB
Bravura Sverige AB
Maskinoperatörer, kvarn-, bageri- och konfektyrindustri

Har du ett starkt tekniskt intresse och trivs i en dynamisk produktionsmiljö? Vill du arbeta med avancerad felsökning och underhåll i ett globalt företag inom bageribranschen? Som Skifttekniker på Aryzta Bakeries Nordic AB får du en nyckelroll i att säkerställa en stabil och effektiv drift i en internationell och framåtblickande organisation! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Aryzta Bakeries Nordic AB. Om företaget Aryzta Bakeries Nordic AB grundades som ett litet familjeföretag 1915. År 2010 förvärvades verksamheten av Aryzta AG som är en global koncern inom bageribranschen med tillverkning främst i Europa och Asien. Aryzta Bakeries Nordic AB har två produktionsanläggningar i Sverige (Stockholm och Malmö) som bland annat producerar hamburgerbröd till den svenska, norska och danska marknaden. Arbetsuppgifter I rollen som skifttekniker på Aryzta Bakeries Nordic AB har du ett övergripande ansvar för att underhålla en komplex produktionsanläggning. Du säkerställer att produktionen rullar på utan onödiga avbrott genom både akuta insatser vid driftstopp och förebyggande underhåll för att optimera maskinernas prestanda och livslängd. Arbetet innefattar felsökning och service av både mekaniska och elektriska produktionsmaskiner och robotar. Du ansvarar även för planering och genomförande av underhållsåtgärder för att optimera anläggningens drift. Du har en nära dialog med andra avdelningar för att lösa tekniska utmaningar och identifiera förbättringsområden som bidrar till ökad effektivitet och kvalitet i produktionen. I rollen ingår även att följa upp och dokumentera utfört arbete i företagets underhållssystem samt säkerställa att all verksamhet bedrivs enligt gällande säkerhetsföreskrifter och hygienkrav. Felsöka och reparera produktions- och förpackningsutrustning Utföra planerat underhåll för att förebygga driftstopp Identifiera och driva förbättringsåtgärder inom maskinprestanda, hygien och kvalitet Säkerställa att arbete bedrivs enligt företagets säkerhets- och hygienföreskrifter Samarbeta med andra avdelningar för att lösa tekniska problem Dokumentera arbete i underhållssystem och medverka i skiftöverlämningar Bistå med tekniskt stöd vid behov och täcka upp vid frånvaro Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Ingenjörs- eller teknikexamen inom elektronik eller maskinteknik är ett krav Erfarenhet av lagar, förordningar och praxis inom teknikområdet Erfarenhet av att leda och hantera tekniska situationer God dator- och systemvana samt erfarenhet av automatiseringssystem Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Vi söker dig som är en lösningsorienterad och analytisk problemlösare med ett stort ansvarstagande. Du arbetar strukturerat och har ett starkt säkerhetstänk samtidigt som du har lätt för att anpassa dig i en dynamisk produktionsmiljö. Eftersom detta är en skiftroll ser vi att du har en flexibel inställning och trivs med varierande arbetstider. Du motiveras av tekniska utmaningar och har en naturlig förmåga att hitta lösningar när problem uppstår. Din samarbetsförmåga och kommunikativa styrka gör dig till en nyckelspelare i teamet, där du tillsammans med kollegor bidrar till en smidig och effektiv produktion. Om du trivs i en fartfylld och varierad miljö där ingen dag är den andra lik, är detta rollen för dig. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi avpublicerar annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-16. #Nextgen

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Innesäljare – Börja din resa i försäljning hos oss!

Är du en social och driven person som vill ta ditt första steg in i försäljning? Vill du arbeta i ett företag där relationer, innovation och flexibilitet står i fokus? Då är rollen som Junior Innesäljare hos oss på ViPo Säkerhetstjänster perfekt för dig! Om tjänsten: Som junior innesäljare hos oss blir du en del av ett team som arbetar med moderna och innovativa lösningar för svenska företagare. Du kommer att sälja vår tjänst Bolagskollen, ett verktyg som ger företagare ekonomisk översikt och skydd mot risker som bedrägerier och bolagskapning. I ditt arbete får du stöd av verktyg som AI och smarta digitala lösningar för att förenkla processer och ta din kompetent till nästa nivå. Du kommer att presentera tjänsten via telefon eller Teams, och samtidigt bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Vad vi erbjuder: En modern arbetsplats med engagerade kollegor. Stöd och utbildning för att utveckla dina säljtekniker. En trygg anställning med fast lön, provision och möjlighet till bonus. Möjligheten att arbeta med AI-baserade verktyg som förenklar ditt arbete. Vi söker dig som: Har en positiv attityd och en vilja att lära dig försäljning. Är kommunikativ och trivs med att prata med människor. Är nyfiken och tycker om att hitta lösningar för kunders behov. Har en gymnasieutbildning (erfarenhet av försäljning är ett plus men inget krav). Vi värdesätter relationer och tror på att ge våra medarbetare möjligheten att växa i sin roll. Här får du utvecklas i en flexibel och innovativ miljö där vi tillsammans skapar framgång!

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Senior Innesäljare – Ta din erfarenhet till nästa nivå med oss!

Är du en erfaren säljare som vill arbeta i ett företag där relationer, innovation och flexibilitet står i centrum? Vill du kombinera din säljerfarenhet med moderna lösningar och AI-teknologi? Då har vi rollen för dig som Senior Innesäljare! Om tjänsten: Som senior innesäljare hos oss får du arbeta med att sälja vår tjänst Bolagskollen, som hjälper företagare att få full översikt över sin ekonomi och undvika risker som ekonomiska förluster och bolagskapning. Med din erfarenhet av försäljning kommer du att: Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Arbeta proaktivt med att identifiera nya affärsmöjligheter. Använda AI-baserade verktyg och digitala lösningar för att effektivisera din försäljning via telefon och Teams. Vad vi erbjuder: Möjlighet att arbeta med innovativa och moderna verktyg. En flexibel arbetsmiljö där din erfarenhet värdesätts. Konkurrenskraftig lön med en prestationsbaserad bonusmodell. En arbetskultur som bygger på relationer, tillit och kreativitet. Vi söker dig som: Har minst 3 års erfarenhet av B2B-försäljning. Är självgående och har förmågan att bygga upp och underhålla din egen pipeline. Är relationsskapande och brinner för att skapa värde för kunderna. Har erfarenhet av att sälja tjänster via telefon eller digitala möten. Vi är ett företag som tror på långsiktiga relationer – både med våra kunder och med dig som medarbetare. Här får du utrymme att bidra med dina idéer och utvecklas i en flexibel och modern miljö.

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
DRIFTINGENJÖR / DRIFTTEKNIKER INOM ENERGIPRODUKTION TILL ÖRESUNDSKRAFT
Nexer Recruit AB
Drifttekniker vid värme- och vattenverk

Vill du vara med och göra skillnad inom vår driftsorganisation? Energibranschen är hetare än någonsin. Vår energiproduktion har alltid högsta prioritet och till denna tjänst söker vi dig som tillsammans med våra erfarna medarbetare vill fokusera på drift av energiproduktion vid våra två anläggningar i Helsingborg. Vill du bli en del av framtidens Öresundskraft? Om verksamheten Vårt affärsområde Produktion ansvarar för löpande drift och underhåll samt optimering och utveckling av all energiproduktion inom Öresundskraft (Helsingborg och Ängelholm). Inom driftavdelningen, där denna tjänst är placerad, är vi ca 30 driftingenjörer/-tekniker som ansvarar för den löpande driften vid Filbornaverket (avfallsförbränning) och Västhamnsverket (pellets), i Helsingborg. Vi arbetar i skiftesgående team, dygnet runt – året runt. Varje skift ansvarar för styrning och optimering av vår produktion av fjärrvärme, el och fjärrkyla i Helsingborg. Vi ingår i ett av Sveriges största sammanhängande fjärrvärmenät som sträcker sig från Helsingborg och vidare, via Landskrona, ända ned till Lomma. Vår produktion är under ständig utveckling och just nu pågår förberedande projekt för start av koldioxidinfångning (CCS). Om tjänsten Vi erbjuder dig en spännande tjänst som Drifttekniker/-ingenjör där du kommer att ingå i ett av våra skiftlag med ansvar för drift, övervakning och problemlösning. Vår produktion är komplex och innehåller allt från bränslehantering (avfall respektive träpellets) och drift av våra förbränningspannor, turbiner och rökgasrening samt pumpstyrning för vår fjärrvärmedistribution. Produktionen både styrs och övervakas med hjälp av vårt anpassade styrsystem (800xA från ABB) och rollen innebär även en löpande hantering av driftstörningar och larm som vi dokumenterar i våra olika underhålls- och ärendehanteringssystem (Idus och Wistbo). Arbetet sker i ett nära samarbete med interna experter (inom drift och underhållsteknik), beredskapsgrupper och olika externa samarbetspartners. Man är lite av en ”spindeln i nätet” och blir naturligt involverad för att säkerställa att rutiner och processer följs i samband med underhållsarbeten – gör riskanalyser och förbereder, planerar och administrerar arbetsmiljö- och säkerhetskrav (Heta arbeten, Elsäk). Vi kan lova dig en mycket spännande roll i en verksamhet med en stor teknisk bredd, där du ges stora möjligheter att utvecklas. Tjänsten är omväxlande placerad i kontrollrummen (beroende på säsong/driftsperiod) vid våra två produktionsanläggningar i Helsingborg (Filbornaverket och Västhamnsverket). Du rapporterar direkt till driftchefen, samt till driftledaren för ditt team. Om dig Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning, gärna med en specialisering inom drift- eller processteknik. Du har förmodligen arbetat, i en liknande roll, med driftövervakning, processtyrning, problemlösning, och är van vid att snabbt skaffa dig en helhetsbild och förstå komplexa processtekniska samband. Du får gärna ha arbetat inom energibranschen/energiproduktion, men vi har goda möjligheter att ge dig den utbildning och kunskap som du behöver. Är du genuint intresserad av processtyrning, drift- och processteknik är du precis den vi söker. Som person är du öppen och engagerad. Du arbetar strukturerat och har ett naturligt intresse för detaljer. Vi sätter ett stort värde på din samarbetsförmåga, men du bör också trivas med ett eget ansvar där det ibland behöver fattas snabba och avgörande beslut. Vi förutsätter att du har en mycket god datorvana, körkort och att du behärskar svenska och engelska, i tal och skrift. För oss är mångfald viktigt på riktigt. Det som gör oss olika är också det som utvecklar oss mest. Olika perspektiv, erfarenhet och personligheter är en stor del av vår nyckel till framgång. Var dig själv och bidra på ditt alldeles egna sätt - välkommen till Öresundskraft! Förmåner På Öresundskraft är vi måna om välmående och hållbara medarbetare. Därför erbjuder vi våra anställda flera förmåner. Läs mer HÄR! Kontakt och Ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Nexer Recruit. Vill du veta mer, kontakta gärna rekryteringskonsult Björn Larsson: [email protected] eller 072-572 36 70 Tillträde till tjänsten kan ske omgående. Vi arbetar därför med ett löpande urval för intervjuer. Sista ansökningsdag: 2025-04-22. Vi ser fram emot din ansökan! Som anställd hos Öresundskraft kan du komma att bli krigsplacerad, utifrån totalförsvarets behov. FACKLIG KONTAKT Vesna Sulejic, Vision, 042-490 3164 Kristina Lassing, Akademikerna, 042-490 3823 Vi är 400 eldsjälar som tillsammans med våra 125 000 kunder skapar smarta tjänster, främjar resurseffektiv energianvändning och bygger framtidens hållbara energisystem. Med ett brett utbud av el, fjärrvärme, biogas, fjärrkyla, solceller och laddningsinfrastruktur lever vi upp till vår vision: “För en bättre värld”. Vi har gett oss sjutton på att tillsammans med våra kunder och samarbetspartners lösa klimatutmaningarna för nordvästra Skåne. För oss är det lika viktigt att våra kunder får en enkel och behaglig energitillvaro som att våra medarbetare trivs, mår bra och har förutsättningar att driva detta viktiga arbete. Moderna kontorslokaler, möjlighet till hybridarbete, träning på arbetstid, friskvårdsbidrag och 17 timmars volontärsarbete varje år är några av förmånerna. Kom och var med oss! #tillsammansför17. Via https://www.oresundskraft.se/jobba-hos-oss/ får du mer information om våra förmåner! Se gärna filmen om vad vi jobbar med för att skapa en hållbar framtid https://www.youtube.com/embed/NkEm8xkcVpM

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
DRIFTTEKNIKER INOM ENERGIPRODUKTION TILL ÖRESUNDSKRAFT
Nexer Recruit AB
Drifttekniker vid värme- och vattenverk

Vill du vara med och göra skillnad inom vår driftsorganisation? Energibranschen är hetare än någonsin. Vår energiproduktion har alltid högsta prioritet och till denna tjänst söker vi dig som tillsammans med våra erfarna medarbetare vill fokusera på drift av energiproduktion vid vår anläggning, i Ängelholm. Vill du bli en del av framtidens Öresundskraft? Om verksamheten Vårt affärsområde Produktion ansvarar för löpande drift och underhåll samt optimering och utveckling av all energiproduktion inom Öresundskraft (Helsingborg och Ängelholm). Inom driftavdelningen i Ängelholm, där denna roll är placerad, är vi 14 personer som ansvarar för den löpande driften av fjärrvärmeproduktionen vid Åkerslundsverkets fyra pannor (Returträ- och Skogsflisförbränning samt Bio-olja). Vi arbetar i skiftesgående team, dygnet runt - året runt. Vi befinner oss i en spännande period med flera olika pågående projekt där vi moderniserar och utvecklar vår anläggning. Om tjänsten I rollen som Drifttekniker ingår du i ett skifteslag som ansvarar för drift, övervakning och problemlösning. Driftprocesserna är många; allt från bränslehantering/inmatning och drift/övervakning av våra olika förbränningspannor med tillhörande rökgasrening, till optimering av nivå i ackumulatortank. Vi styr även pumpning/trycksättning av Ängelholms hela fjärrvärmenät. Driften körs och övervakas med hjälp av vårt specialanpassade styrsystem (800xA från ABB) och din och teamets uppgift är att löpande övervaka, styra och optimera (även starta/stoppa) produktionen samt att hantera olika typer av driftstörningar och larm. Som Drifttekniker gör du också löpande ronderingar inom anläggningen och du analyserar, åtgärdar och dokumenterar i våra underhålls- och ärendehanteringssystem (Idus/API Pro samt Wistbo). Arbetet sker i nära samarbete med dina driftskollegor, underhållstekniker, beredskapsgrupper och externa samarbetspartners. Som Drifttekniker är du ”spindeln i nätet”. Du är delaktig och säkerställer att rutiner och processer följs i samband med underhållsarbeten. Gör riskanalyser, förbereder och planerar enligt våra arbetsmiljö- och säkerhetsrutiner. (t.ex.: Heta arbeten). Vi erbjuder dig en mycket spännande yrkesroll i en verksamhet med stor teknisk bredd där du får mycket goda möjligheter att utvecklas. Tjänsten är placerad vid Åkerslundsverket, i Ängelholm, och du rapporterar direkt till Driftschefen för Åkerslundsverket. Om dig Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning, gärna med en specialisering inom drift- eller processteknik. Du har förmodligen arbetat, i en liknande roll, med driftövervakning, processtyrning, problemlösning, och är van vid att snabbt skaffa dig en helhetsbild och förstå komplexa processtekniska samband. Du får gärna ha arbetat inom energibranschen/energiproduktion, men vi har goda möjligheter att ge dig den utbildning och kunskap som du behöver. Är du genuint intresserad av processtyrning, drift- och processteknik är du precis den vi söker. Som person är du öppen och engagerad. Du arbetar strukturerat och har ett naturligt intresse för detaljer. Vi sätter ett stort värde på din samarbetsförmåga, men du behöver också trivas med eget ansvar där det ibland behöver fattas snabba och avgörande beslut. Vi förutsätter att du har en mycket god datorvana, körkort, och att du behärskar svenska och engelska, i tal och skrift. För oss är mångfald viktigt på riktigt. Det som gör oss olika är också det som utvecklar oss mest. Olika perspektiv, erfarenhet och personligheter är en stor del av vår nyckel till framgång. Var dig själv och bidra på ditt alldeles egna sätt - välkommen till Öresundskraft! Förmåner På Öresundskraft är vi måna om välmående och hållbara medarbetare. Därför erbjuder vi våra anställda flera förmåner. Läs mer HÄR! Kontakt och Ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Nexer Recruit. Vill du veta mer, kontakta gärna rekryteringskonsult Björn Larsson: [email protected] eller 072-572 36 70 Tillträde till tjänsten kan ske omgående. Vi arbetar därför med ett löpande urval för intervjuer. Sista ansökningsdag: 2025-04-22. Vi ser fram emot din ansökan! Som anställd hos Öresundskraft kan du komma att bli krigsplacerad, utifrån totalförsvarets behov. FACKLIG KONTAKT Vesna Sulejic, Vision, 042-490 3164 Kristina Lassing, Akademikerna, 042-490 3823 Vi är 400 eldsjälar som tillsammans med våra 125 000 kunder skapar smarta tjänster, främjar resurseffektiv energianvändning och bygger framtidens hållbara energisystem. Med ett brett utbud av el, fjärrvärme, biogas, fjärrkyla, solceller och laddningsinfrastruktur lever vi upp till vår vision: “För en bättre värld”. Vi har gett oss sjutton på att tillsammans med våra kunder och samarbetspartners lösa klimatutmaningarna för nordvästra Skåne. För oss är det lika viktigt att våra kunder får en enkel och behaglig energitillvaro som att våra medarbetare trivs, mår bra och har förutsättningar att driva detta viktiga arbete. Moderna kontorslokaler, möjlighet till hybridarbete, träning på arbetstid, friskvårdsbidrag och 17 timmars volontärsarbete varje år är några av förmånerna. Kom och var med oss! #tillsammansför17. Via https://www.oresundskraft.se/jobba-hos-oss/ får du mer information om våra förmåner! Se gärna filmen om vad vi jobbar med för att skapa en hållbar framtid https://www.youtube.com/embed/NkEm8xkcVpM

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025