Mister York expanderar och söker nya stjärnor till Malmö Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Verksamheten finns idag på många olika orter i södra Sverige och vi jobbar för fullt med att Mister York skall bli tillgängligt för hela Sverige, där Malmö är näst på tur. Tjänst Denna tjänst utgår från 50% upp till 70%. Arbetstid kommer att variera och vara förlagd på alla olika dagar i veckan. Rollen som Team Member Vi söker dig som är ansvarstagande, utåtriktad, engagerad & bra på att samarbeta i grupp. Du kommer att arbeta i ett sammansvetsat team för att leverera mat & service i världsklass. Dina arbetsuppgifter som Team Member kommer innefatta bland annat: Förberedelser av tillbehör, tillagning av våra prisbelönta burgare, städning samt mottagande av kunder i kassan. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. VÅRA FÖRVÄNTNINGAR PÅ DIG: - Du har rätt approach och vill ha roligt på jobbet. - Du är en person som vill utvecklas och lära dig nya saker. - Du är en lagspelare som samarbetar bra med andra. - Du uppskattar att jobba i ett högt tempo. - Du är noggrann och effektiv. - Du är ambitiös och gillar utmaningar. På Mister York så rekryterar vi utifrån personlighet och potential och inte endast utifrån tidigare erfarenheter. Vi erbjuder er full utbildning på plats. Mister York är anslutna till kollektivavtal.
Mister York expanderar och söker nya ledare till Malmö Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Verksamheten finns idag på många olika orter i Sverige och vi jobbar för fullt med att Mister York skall bli tillgängligt för hela Sverige, där Malmö är näst på tur. Är du den vi söker? Vi söker dig som är ansvarstagande, utåtriktad, engagerad & bra på att samarbeta i grupp. Som person är du driven, sprider en positiv energi omkring dig till resten av arbetslaget och sätter laget före jaget. Du är resultatinriktad och inspirerar teamet till att ständigt uppnå högre resultat. Du förstår vikten av att vara en god förebild och tycker om att se dina kollegor växa och utvecklas. Vad innebär rollen som Shift Leader på Mister York? En Shift Leader har ansvar för att den dagliga driften drivs enligt Mister Yorks rutiner för att uppnå uppsatta KPIer och att restaurangen under skift når fastslagna försäljningsprognoser. Tillsammans med Managers och övriga Shift Leaders ingår du i restaurangens ledningsgrupp. Som Shift Leader leder du skift där du är ansvarig för hela restaurangens drift. Arbetsuppgifterna innefattar följande: Leda skift genom ansvar, medverkan och delegering av arbetsuppgifter Rutinmässig rapportering till Manager Sprider energi och glädje till medarbetarna som för detta vidare till gäst Coachning av medarbetare Ta emot och kontrollerar leveranser från leverantörer Inköp av varor Utbildning av nya medarbetare Ansvar för egenkontrollprogram, checklistor och att rutiner följs En Shift Leader har fullt ansvar för resultatet på enheten under sitt ledda pass. Resultatet innefattar kundnöjdhet, väntetider, renlighet och kvalitet. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. TJÄNST Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: 70-100% Tillträde: Enligt överenskommelse Löneform: Timlön Arbetstider: Varierande; dag, kväll och helg. Mister York är anslutna till kollektivavtal.
Mister York expanderar och söker en Assistant Manager till Malmö Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Verksamheten finns idag på många olika orter i Sverige och vi jobbar för fullt med att Mister York skall bli tillgängligt för hela Sverige, där Malmö är näst på tur. Är du den vi söker? Vi söker dig som har erfarenhet och kunskap av en ledande befattning inom hotell och restaurangbranschen. Erfarenhet inom fast food är meriterande. Du är en driftig person som trivs med att ha flera bollar i luften och arbetar lösningsfokuserat. Du är serviceinriktad, organiserad och trivs i ledarrollen. Vad innebär rollen som Assistant Manager på Mister York? Du kommer tillsammans med din General Manager driva restaurangen framåt för att uppnå uppsatta mål, vilket inkluderar ekonomi, medarbetarutveckling, renlighet, kvalitet och service. En Assistant Manager beskrivs generellt som General Managers högra hand, där du utvecklar dina egenskaper och skapar förutsättningar till att driva en egen restaurang i framtiden. Du är ansvarig för restaurangens drift när din General Manager inte är närvarande. Tillsammans med General Manager och Shift Leaders ingår du i restaurangens ledningsgrupp. Arbetsuppgifterna innefattar att vara fullt upplärd och assistera inom samtliga följande områden som General Manager bär huvudansvar för: Optimering av restaurangens drift. Utbildning. Miljö, renlighet och hälsa. Försäljningsprognoser. Inventering av varulager och inköp av varor. Schemaläggning Behovsanalys och rekrytering Att restaurangens produkt och bemötande håller Mister Yorks standard. Coachning av medarbetare. Ekonomiskt ansvar - resultat och budgetefterlevnad. Säkerställning av att restaurangen levererar på uppsatta mål i styrkort. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. Som ledare är det viktigt att du bidrar med positiv energi på arbetsplatsen och skapar en trygg miljö för alla anställda. Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: 100% Tillträde: Enligt överenskommelse Arbetstider: Varierande (dag, kväll, helg) Mister York är anslutna till kollektivavtal.
Mister York expanderar och söker en driven ledare till Malmö Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Verksamheten finns idag på många olika orter i Sverige och vi jobbar för fullt med att Mister York skall bli tillgängligt för hela Sverige, där Malmö är näst på tur. Är du den vi söker? Vi söker dig som har 2+ års erfarenhet och kunskap av en ledande befattning inom hotell och restaurangbranschen, där fast food är meriterande. Du har god erfarenhet av att arbeta med ekonomisk uppföljning och budgetansvar. Du arbetar lösningsfokuserat och har en god utlärningsförmåga. Du är serviceinriktad, organiserad och trivs i ledarrollen. Vad innebär rollen som General Manager på Mister York? Som General Manager bär du huvudansvaret över enhetens personal, drift samt måluppfyllelse, vilket inkluderar ekonomi, renlighet, kvalitet och service. Med hjälp av ett gott ledarskap får du dina medarbetare att växa genom rätt vägledning och delegering. Som högsta chef på enheten bär du som General Manager ansvar för att alla medarbetare följer de uppsatta riktlinjerna samt ansvarar för en god arbetsmiljö på arbetsplatsen. Du är en ambassadör för företaget Mister York och du bidrar med resurser och engagemang vid behov till hela distriktet du verkar i. Du sprider god energi och skapar engagemang hos din personal för att få fler att vilja växa och utvecklas i sina roller. Du arbetar operativt i drift på din restaurang 60% av din arbetstid där fokus är att leda genom exempel. Som General Manager ansvarar du för driften av hela enheten, vilket bland annat inkluderar: Optimering av restaurangens drift Utbildningsansvar av nya och befintliga skiftledare. Huvudansvar för inventering och inköp. Huvudsakligt ansvar för miljö, renlighet och hälsa med uppföljning av egenkontrollprogram, checklistor och rutiner. Försäljningsprognoser och schemaläggning utifrån Mister Yorks riktlinjer Ansvar för behovsanalys och rekrytering till enheten Ansvarar över att produkt och bemötande håller Mister Yorks standard Genomföra medarbetarsamtal och coachning av medarbetare kontinuerligt Fullständigt ekonomiskt resultat och budgetansvar Genomför och planerar personalaktiviteter. Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Löneform: Månadslön Arbetstider: Dagtid med variation för uppföljning och optimering. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår verksamhet. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. Som chef är det viktigt att du bidrar med positiv stämning på arbetsplatsen och skapar en trygg miljö för alla anställda. Mister York är anslutna till kollektivavtal.
Vi söker dig som är motiverad, engagerad, driven och som vill jobba med försäljning. Bli en del av vårt härliga team. Hos oss får du utbildning och möjligheten att ta nästa steg i din karriär Vi söker dig som: Kan jobba heltid, Måndag - Fredag Talar och skriver flytande svenska Har starka kommunikationsförmågor Är målmedveten och drivs av positiva resultat Vill utvecklas inom försäljning och service Vad vi erbjuder: En konkurrenskraftig lön plus hög provisionsmodell. Utbildningar och daglig coachning Möjligheten att klättra inom företaget Jobba i centrala Malmö Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning med inledande provanställning 6 Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan direkt då vi rekryterar löpande. Om Kontaktpartner Kontaktpartner är ett dynamisk och framåtblickande företag som hjälper Sveriges främsta varumärken. Med vår kärnkompetens inom försäljning och marknadsföring, fokuserar vi på att skapa värde för våra kunder.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Vi söker nu en personlig assistent till en man som är bosatt i Munka-Ljungby. Han är rullstolsbunden och behöver stöttning med mycket i sin vardag. Han kommunicerar och förklarar för dig vad han behöver hjälp med. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat följande, dagliga rutiner, personlig hygien, på- och avklädning. Hjälpmedel som taklift finns på plats. Ett intresse är att åka på aktiviteter, vara ute och gå eller vara ute i trädgården. Om du också gillar att gå på promenader och har ett intresse för trädgårdsarbete, så är det ett stort plus! Vi söker dig som vill arbeta extra och bli vikarie. Arbetstiderna är fördelade på dagtid, kväll, nätter och helger. Arbetstiderna ser ut följande: 07:00 - 17:00, 16:00 - 07:00 ( sovande & vaken jour ) Omfattning: 80-100% enligt överrenskommelse, vi söker även dig som vill arbeta extra vid behov samt är tillgänglig under sommaren Antal tjänster: 2 Tillträde: Enligt överenskommelse. Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du är samarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel och en bra lagspelare. Viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Vilket kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Krav är att du är Rökfri Har manuellt körkort och tillgång till egen bil för att kunna ta dig till arbetsplatsen. Meriterande om du har Erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Bilförsäljare Vi söker nu en bilförsäljare till en av våra kunder i Nordvästra Skåne. Vår kund är ett välrenommerat företag som säljer begagnade premiumbilar. På anläggningen finns förutom bilförsäljning även en auktoriserad märkesverkstad, däckhotell, skadecenter samt en bilvårdsavdelning som utför bland annat handtvätt, rekond och lackskyddsbehandlingar. Vår kund är en fullserviceanläggning där långsiktiga relationer är grunden till framgång. Vi söker nu dig som har några års erfarenhet från bilbranschen och har ett högt eget driv. Du ska älska att göra affärer och ha viljan att hjälpa våra kunder att hitta sin nästa drömbil. Du har fullt ansvar för hela säljprocessen från att kunden kontaktar oss till leverans och uppföljning. För att lyckas i rollen behöver du arbeta proaktivt, se affärsmöjligheter och vara duktigt på att identifiera kundens behov. Vi har alla ett gemensamt ansvar att leverera ett kundbemötande och hålla en servicenivå i världsklass. Vi söker dig som är otroligt skicklig på att skapa och bygga nya kundrelationer samt vårda befintliga relationer. Du har vana att jobba mot budgetmål, behärskar svenska och engelska i tal och skrift och är en tävlingsmänniska som gillar utmaningar. Tjänsten är en tillsvidareanställning direkt hos vår kund på heltid. Anställningen inleds med sex månaders provanställning. Arbetstiden är schemalagd och helgarbete ingår enligt rullande schema. För tjänsten krävs B-körkort och god datorvana. Vi tror att lämplig bostadsort är Helsingborg, Höganäs, Ängelholm med omnejd. Detta för att inte få för långt till arbetsplatsen. Vi håller löpande intervjuer vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag som är den 25/4-2025. Vid frågor är du välkommen att kontakta Daniel Persson på 070-6891314 eller via mejl [email protected] Välkommen med din ansökan redan idag.
Ditt uppdrag Som skoladministratör hos oss blir du en nyckelperson i skolans dagliga arbete och en självklar del av skolans gemenskap. Du arbetar nära skolledningen och säkerställer en smidig och välfungerande administration. Ditt huvudsakliga ansvar är att hantera elevadministration i våra olika system, inklusive exempelvis CSN, frånvaro- och betygsregistrering samt annan dokumentation kopplad till elevernas skolgång. Du ger service till elever, vårdnadshavare och kollegor och har en central roll i att stötta skolledning och personal i olika uppdrag. Utöver elevadministrationen hanterar du även uppgifter som vikarieanskaffning, sjukanmälningar och vissa inköp av kontorsmaterial. För att ansöka vill vi att du har Erfarenhet från liknande arbete. Tidigare arbetat inom skola. Goda kunskaper i Officepaketet, SchoolSoft (eller motsvarande elevplattform) och Google Drive. Mycket goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt. För att lyckas i rollen vet vi att du Är strukturerad, noggrann och självständig. Har god kommunikativ förmåga och skapar lätt relationer. Är prestigelös, ansvarsfull och initiativtagande. Har hög integritet och kan hantera känslig information. Är lösningsorienterad, flexibel och samarbetar väl. Villkor Tjänstgöringsgrad: 100%. Anställningsform: Visstidsanställning, semestertjänst. Tillträde: 2 juni eller enligt överenskommelse. Vi strävar efter att erbjuda en fördomsfri och inkluderande rekryteringsprocess. Vi ser fram emot att ta del av din ansökan, där vi efterfrågar ditt CV men du behöver inte skicka med något personligt brev. För att få veta lite mer om dig vill vi istället att du besvarar ett antal frågor som du hittar om du klickar vidare till ansökan. Om du går vidare efter ansökan kan du komma att få en länk till ett arbetspsykologiskt test. Testerna vi använder tar utgångspunkt i aktuell forskning och fungerar som ett stöd i bedömningen. Våra rekryteringsprocesser består av flera steg, och ofta mer än en intervju. Vi tycker att det är ytterst viktigt att vi ger oss själva den tid som krävs för att få en god bild av varandra - du ska ju välja oss och vi ska välja dig! Emellanåt är det många som söker till en tjänst och då kan processen dra ut något på tiden av den anledningen. Du kan dock vara säker på att vi gör allt vi kan för att hålla dig uppdaterad och återkoppla längs vägen.
Du känner säkert väl till ”Kjell-andan”? Och visst vill du vara en del av den? Nu har du chansen att få jobba i ett expansivt, börsnoterat bolag, marknadsledande i sin bransch, där ledorden lyder ”service i världsklass”. Vill du ha känslan av att vara med om något bra när du går till jobbet på morgonen? Du vet den där ”goa” känslan. Att alla strävar mot samma mål i ett bolag där man hela tiden blickar framåt. Här erbjuds du delaktighet i en positiv kultur där nya idéer varmt välkomnas. Nu förstärker vi teamet inom Finance med ytterligare en person. Vi söker efter en hållbarhetscontroller till controllingteamet i Malmö, som idag består av 4 personer. Du rapporterar till CFO Thomas Pehrsson, en omtyckt ledare som alltid finns tillgänglig för sin personal och som ställer upp för sitt team, i vått och torrt. Här finns alla möjligheter för dig som själv vill utforma din roll och som vill utvecklas snabbt inom hållbarhet. Som första hållbarhetscontroller på plats erbjuds du en palett av kunskap genom Kjell & Companys konsulter inom området. Dina huvudsakliga ansvarsområden blir följande: Tillsammans med bland annat CFO, CSCO och CCO ansvara för bolagets hållbarhetsfrågor i nära samarbete med konsulter inom området Implementera processer i enlighet med CSRD- direktiv samt identifiera nyckeltal för hållbarhetsrapporteringen Hantera processen för insamling av data i samarbete med övriga Controllers Implementering av ESG- strategier Analysera och utvärdera hållbarhetsdata samt kvalitetssäkra ovan genom att driva de förändringar som krävs ute i organisationen Har vi fångat ditt intresse? För att trivas i rollen ser vi att du har ett stort intresse för hållbarhetsfrågor och en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller motsvarande. Du har antingen jobbat lite inom området eller kanske varit den på företaget som haft möjligheten att gå diverse utbildningar inom området. Kanske jobbar du som revisor idag och vill ta nästa steg och specialisera dig inom detta? Som person är du strukturerad samtidigt som du är kommunikativ och inte rädd för att kavla upp ärmarna. Din nyfikenhet och ditt kommunikativa sätt gör att du snabbt skapar dig förtroende. Hur gör jag nu? Intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan! I den här rekryteringen samarbetar Kjell & Company med Mpya Finance. Har du frågor gällande rekryteringsprocessen eller kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Johanna Andersson på tel. 070-6555730 [email protected] eller Kristina Bennet på tel. 070-3755075 [email protected] Ansökan sker via www.mpyafinance.se
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Vi söker nu personlig assistent till en härlig ung kvinna som sitter i rullstol. Hon bor i lägenhet i Trelleborg. Vi söker dig med hjärtat på rätt ställe som vill vara kundens förlängda armar och ben. Hon kommunicerar via små tecken och du som assistent kommer följa med på diverse aktiviteter. Vi söker dig som kan arbeta deltid på ca 50% och extra vid behov. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat följande: Dagliga rutiner, aktiviteter, tunga lyft, personlig hygien, måltider samt på- och avklädning. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Kl. 15-09 vardagar Kl. 09-09 (dygnspass) helger Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du är samarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel och en bra lagspelare. Viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Vilket kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Rekrytering sker löpande! Krav Du är rökfri Inte pälsdjursallergiker. Meriter Erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg. Sysselsättningsgrad: ca 50 % samt 1 extra vid behov Tillträde: Mars Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid anställning kan ett utdrag ur belastningsregistret behöva uppvisas. Det beställs på polisens hemsida - Belastningsregistret För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Ersättning utbetalas i form av timlön. Om inget annat avtalas tillkommer 12% semesterersättning och OB-ersättning. Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Välj ett jobb för att visa detaljer