Säljare | Impressive Relations
IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Vill du vara med på en spännande tillväxtresa? Nu söker vi drivna säljare till vårt nystartade team som samarbetar med ett av Sveriges mest välkända varumärken inom energilösningar! Som en del av vårt team kommer du att arbeta med face-to-face försäljning i varuhus, där du får möjlighet att bygga starka kundrelationer och göra skillnad varje dag. Du blir ansiktet utåt för vår samarbetspartner och får en vardag fylld med utmaningar, utveckling och teamkänsla! VEM ÄR DU? En social stjärna som älskar att möta nya människor och skapa relationer. Driven och målmedveten – du ser utmaningar som möjligheter! Har ett starkt engagemang och en vilja att utvecklas både professionellt och personligt. Trivs i en fartfylld miljö där du får ta ansvar och skapa resultat. DET HÄR ERBJUDER VI DIG: En dynamisk arbetsmiljö – Ingen dag är den andra lik! Träffa nya människor, utvecklas inom försäljning och ha kul på jobbet. Attraktiv lönestruktur – Fast lön plus provision, där din prestation speglas i din lön – utan övre gräns! Utbildning & utveckling – Löpande säljutbildningar och coachning för att hjälpa dig nå nya höjder. Karriärmöjligheter – Vill du växa inom företaget? Vi erbjuder utvecklingsmöjligheter och vägen till ledande roller. OM IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat sälj- och bemanningsföretag som sedan 2012 samarbetar med några av Nordens största aktörer inom bland annat Bank & Finans, IT och Solenergi. Hos oss står personlig utveckling i fokus – vi erbjuder utbildning och möjligheter att växa, oavsett tidigare erfarenhet. Vi arbetar i starka team där vi inspirerar och lyfter varandra! Bli en del av vårt äventyr och ta nästa steg i din karriär – ansök idag! Kontaktperson: Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]

19 mars 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Skjutstativtruckförare Sökes Till Landskrona
Tranpenad AB
Lager- och terminalpersonal

Är du en effektiv och kvalitetsmedveten truckförare med siktet inställt på ett långsiktig uppdrag? Om tjänsten Tjänsten innebär att du kommer arbeta som ambulerande konsult hos oss på Tranpenad. Du kommer har din huvudsakliga arbetsplats kommer vara i landskrona, där du kommer att arbeta i ett kyllager. Men du kan även behöva vara behjälpliga oss våra övriga kunder. Arbetsuppgifterna vi kommer utföra hos kund bestå av bla truckkörning, plockar, packar och kvalitetskontrollerar livsmedel är. Arbetet kommer utföras på ett kyllager, med en arbetstemperatur på +2-4ºC. Arbetsuppgifter Lastning och lossning Truckkörning med skjutstativtruck Kontroll av Leverans. Om dig som söker Du som söker har gedigen erfarenhet av truckkörning med skjutstativtruck. Vi tror att du är skicklig, pålitlig och brinner för att köra truck. Trivs du dessutom med högt tempo och prioriterar säkerhet är det ett stort plus. Personer med rätt inställning, kan vara flexibla med arbetstider och hög arbetsmoral ser vi ett långsiktigt samarbete med. Vi testar din nivå på plats för att se om du klarar att hålla tempot som krävs. Krav Truckkort A+B Erfarenhet av truckkörning med skjutstativtruck Obehindrad svenska i tal och skrift Tidigare erfarenhet av kyllager. Meriterande Körkort B Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkor Arbetstider: måndag-fredag, kan förekomma helger och kvällspass. Lön: Enligt gällande kollektivavtal. Start: Enligt överenskommelse. Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping, Helsingborg och Malmö. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Tranpenad ett Karriärföretag 2025 Tranpenad har utsetts till Karriärföretag 2025 för vårt arbete med att skapa en engagerande och utvecklande arbetsmiljö. Som en av Sveriges största aktörer inom bemannings- och driftpartnerlösningar erbjuder vi våra medarbetare möjligheter att arbeta inom lager, logistik, e-handel, industri och produktion. Genom vårt fokus på personlig utveckling och ansvarstagande gör vi oss till en attraktiv arbetsgivare för dem som vill växa och bidra till framgångsrika kundrelationer. AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.

19 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Tillsvidaretjänst som behandlare på Villa Lerhamn DBT boende
Nytida AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Vi söker socionomer/beteendevetare eller socialpedagoger med yrkeshögskolepoäng Vår verksamhet Nytida Villa Lerhamn är ett behandlingshem för unga flickor, med psykisk ohälsa samt självskadebeteende i åldern 14-18år. Villa Lerhamn är beläget i Nyhamnsläge på Kullahalvön i Höganäs kommun. Hos oss bor flickorna i en hemlik miljö som ger en bra grund för att tillgodogöra sig sin behandling. Vi är specialister inom DBT samt arbetar med flera olika metoder som är KBT-inriktade. Målet är att skapa hållbara förändringar. Genom vår specialistkompetens kan vi omsorgsfullt stödja och behandla ungdomarna dygnet runt. Vi tar emot placeringar enligt både SoL och LVU. Om tjänsten Vi erbjuder dig ett spännande jobb med varierande arbetsuppgifter där du kan växa i din roll som behandlare. Våra tjejer erbjuds en gedigen behandling med individualterapi och färdighetsträning. Mellan sessionerna arbetar samtliga i arbetsgruppen med att coacha tjejerna i färdigheter. Utöver DBT jobbar vi för att stärka ungdomarna för att göra dem till självständiga individer med goda förutsättningar för att klara sig vidare i livet. Det innebär bland annat att vi stöttar dem i att komma i gång med skolan eller få en praktikplats samt att skapa rutiner i vardagslivet med städ, tvätt och matlagning. Du som söker kommer att få goda kunskaper i DBT-färdigheter samt möjligheten att utvecklas i din roll som DBT behandlare genom stöd från kollegor, chefer och externhandligning. Som behandlare hos oss arbetar du i team med DBT terapeut, enhetschef och behandlare utifrån DBT som behandlingsmetod. Det krävs att du förhåller dig till DBT som metod i både arbetssätt och förhållningsätt. Det ställs krav på dig att bidra till en validerande miljö där ditt bemötande utgår från en dialektisk samtalsstil. I ditt arbete behöver du vara förberedd på att kunna hantera svåra situationer så som att möta våra ungdomar när de är högt i känsla. Du behöver kunna hantera situationer som tex om en ungdom självskadat eller agerar ut verbalt. Du ska kunna hantera stressfyllda situationer och ha modet att sätta gränser och vara konsekvent i ditt arbete med våra ungdomar även under svåra stunder. Arbetet är ett teamarbete, men du behöver även känna dig trygg med att arbeta självständigt. Du kommer arbeta med kontaktmannaskap, vilket innebär att du ansvarar för en eller fler ungdomar. I arbetet ingår det att samverka med deras familjer/nätverk, socialsekreterare och andra aktörer. För att säkerställa att uppdrag och mål uppfylls arbetar vi strukturerar med genomförandeplaner i behandlingsarbetet. Du ansvarar tillsammans med din ungdom/dina ungdomar för att upprätta och följa upp den enskildes genomförandeplan. Därav behöver du vara väl förtrogen med att dokumentera och arbeta systematisk med uppföljning och kvalité. I arbetet ingår också att upprätthålla vardagliga rutiner och struktur så som t ex städ, matlagning, att hämta och lämna ungdomar osv. Arbetstiden är såväl dagtid, kvällstid, sovande jour samt helg. Körkort är ett krav. Krav och meriter Vi ser att du har relevant utbildning, socialpedagog eller socionom/beteendevetare det är meriterande om du har utbildning i vår metod. Du har med fördel arbetat i en liknande roll, tidigare erfarenhet är en merit. Du har hög integritet, är professionell och respektfull i ditt bemötande. Du känner arbetsglädje, har självdistans och humor samt gillar skiftningar i arbetsintensitet från en mer stilla vardag varvat med högt tempo med fokus på lösningar. Dina kvalifikationer För att arbeta hos oss ska du ha ett genuint intresse för att arbeta med människor, du ska ha lätt för att skapa förtroendefulla relationer samtidigt som du kan sätta gränser. Du skall inge förtroende och vara tydlig i din vuxenroll och aktivt arbeta med att stödja den enskilde att upprätthålla en fungerande rutiner och meningsfull fritid. Som behandlingsassistent ansvarar du för att medverka till att skapa en trygg och utvecklande miljö med tydlig struktur och förutsägbarhet. Som person är du engagerad och ansvarstagande med förmåga att arbeta självständigt såväl som i team. Ditt arbetssätt präglas av hög flexibilitet med stor förmåga att prestigelöst släppa invanda strukturer för att hitta nya vägar. Du har ett varmt och öppet förhållningssätt då du möter både kollegor och boende samtidigt som du är tydlig och beslutsam. Varmt välkommen med din ansökan till oss Rekrytering sker löpande Den som erbjuds anställning krävs enligt lagen om registerkontroll utdrag ur rikspolisstyrelses belastningsregister samt kontroll av egna uppgifter.

19 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Arbetskonsulent
Arbetslivsresurs Ar AB
Studie- och yrkesvägledare

Är du lyhörd, handlingskraftig och bra på att hitta individbaserade lösningar? Då kan det här vara jobbet för dig. I den här tjänsten söker vi dig som motiveras av att se människor utvecklas och nå sina mål! För att trivas i rollen ser vi att du strukturerat och kreativt vill arbeta med att identifiera människors bäst lämpade vägar ut på arbetsmarknaden. Du kommer arbeta inom ramarna för tjänsten ”Steg till arbete”, där du vägleder en grupp deltagare genom både individuella samtal, föreläsningar och gruppaktiviteter. De som deltar i tjänsten ”Steg till arbete” är en varierande grupp människor som alla ska ges praktisk vägledning och arbetsmarknadskunskap, för att i sin tur stärka sina möjligheter till arbete. Du kommer få samverka med kollegor såsom arbetsterapeut, studie- och yrkesvägledare samt språkstöd. Välkommen att söka en meningsfull och omväxlande roll där du verkligen kan göra skillnad för människor. Dina främsta arbetsuppgifter Schemaläggning och planering av aktiviteter och insatser Individbaserad kompetenskartläggning Stötta vid aktivitetsutförande och ute på reell arbetsplats Göra uppföljningar på arbetsplatser Hålla föreläsningar samt genomföra individuella samtal Administration och dokumentation Samverkan och dialog med Arbetsförmedlingen Vi söker dig som Har minst 2 års högskole- eller yrkeshögskoleutbildning på heltid inom sociologi, beteendevetenskap, pedagogik eller medicin 1 års erfarenhet på minst halvtid av individuell eller grupphandledning/coachning av personer med psykisk eller fysisk ohälsa alternativt funktionsnedsättning under de senaste 3 åren Har god kommunikativ förmåga i tal och skrift Är ansvarstagande, relationsskapande och organiserad Har god arbetsmarknadskunskap och lokalkännedom Vi erbjuder Nya spännande utmaningar varje dag Härliga och hjälpsamma kollegor En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete En möjlighet att göra skillnad för människor Om oss På Arbetslivsresurs hjälper vi människor att hitta vägar till ny sysselsättning. Vi består bl.a. av socionomer, sociologer, arbetsterapeuter, hälsovetare och beteendevetare som eftersträvar att skapa goda förutsättningar för människor att få ett långsiktigt och hälsosamt arbetsliv. När dessa individuella behov tillgodoses, bidrar det inte bara till välmående på individnivå utan även till en positiv samhällsutveckling. När människan mår bra, mår samhället bra. Sedan starten 2005 har vi byggt upp gedigen erfarenhet av att stärka, utveckla och identifiera behov hos både individer och organisationer - över hela Sverige. Låter det här som en lämplig tjänst för dig? Ansök gärna redan idag! Vi intervjuar kandidater löpande allt eftersom ansökningar kommer in, därför kan anställningsprocessen avbrytas om vi hittar personen vi söker.

19 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Arbetskonsulent
Arbetslivsresurs Ar AB
Studie- och yrkesvägledare

Är du lyhörd, handlingskraftig och bra på att hitta individbaserade lösningar? Då kan det här vara jobbet för dig. I den här tjänsten söker vi dig som motiveras av att se människor utvecklas och nå sina mål! För att trivas i rollen ser vi att du strukturerat och kreativt vill arbeta med att identifiera människors bäst lämpade vägar ut på arbetsmarknaden. Du kommer arbeta inom ramarna för tjänsten ”Steg till arbete”, där du vägleder en grupp deltagare genom både individuella samtal, föreläsningar och gruppaktiviteter. De som deltar i tjänsten ”Steg till arbete” är en varierande grupp människor som alla ska ges praktisk vägledning och arbetsmarknadskunskap, för att i sin tur stärka sina möjligheter till arbete. Du kommer få samverka med kollegor såsom arbetsterapeut, studie- och yrkesvägledare samt språkstöd. Välkommen att söka en meningsfull och omväxlande roll där du verkligen kan göra skillnad för människor. Dina främsta arbetsuppgifter Schemaläggning och planering av aktiviteter och insatser Individbaserad kompetenskartläggning Stötta vid aktivitetsutförande och ute på reell arbetsplats Göra uppföljningar på arbetsplatser Hålla föreläsningar samt genomföra individuella samtal Administration och dokumentation Samverkan och dialog med Arbetsförmedlingen Vi söker dig som Har minst 2 års högskole- eller yrkeshögskoleutbildning på heltid inom sociologi, beteendevetenskap, pedagogik eller medicin 1 års erfarenhet på minst halvtid av individuell eller grupphandledning/coachning av personer med psykisk eller fysisk ohälsa alternativt funktionsnedsättning under de senaste 3 åren Har god kommunikativ förmåga i tal och skrift Är ansvarstagande, relationsskapande och organiserad Har god arbetsmarknadskunskap och lokalkännedom Vi erbjuder Nya spännande utmaningar varje dag Härliga och hjälpsamma kollegor En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete En möjlighet att göra skillnad för människor Om oss På Arbetslivsresurs hjälper vi människor att hitta vägar till ny sysselsättning. Vi består bl.a. av socionomer, sociologer, arbetsterapeuter, hälsovetare och beteendevetare som eftersträvar att skapa goda förutsättningar för människor att få ett långsiktigt och hälsosamt arbetsliv. När dessa individuella behov tillgodoses, bidrar det inte bara till välmående på individnivå utan även till en positiv samhällsutveckling. När människan mår bra, mår samhället bra. Sedan starten 2005 har vi byggt upp gedigen erfarenhet av att stärka, utveckla och identifiera behov hos både individer och organisationer - över hela Sverige. Låter det här som en lämplig tjänst för dig? Ansök gärna redan idag! Vi intervjuar kandidater löpande allt eftersom ansökningar kommer in, därför kan anställningsprocessen avbrytas om vi hittar personen vi söker.

19 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Älskar du mat och service? Vi söker dig!
King Food AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Bli en del av Burger Kings flammande tillväxt! Är du redo att jobba i en miljö fylld med skratt, leenden och glädje i högt tempo? Vi söker dig som älskar att arbeta med människor, brinner för bra gästservice och gillar utmaningar! Varför välja oss? Bli kungen av teamwork – Lär dig samarbeta och få nya vänner. Gästservice i toppklass – Skaffa värdefull erfarenhet genom att behandla varje gäst som en KUNG! Flexibla arbetstider – Kombinera jobbet med skola och fritid. Karriärmöjligheter – Goda chanser till utveckling och avancemang. Spännande arbetsdagar – Variationsrika uppgifter och högt tempo. Hos Burger King får du utbildning i allt från att välkomna gäster till att laga de bästa burgarna. Du jobbar i team och bidrar med positiv energi och initiativ. I gengäld får du utmaningar, personlig utveckling, vänskap och minnen för livet! Vem är du?På våra restauranger bryr vi oss inte om en flashig CV – vi bryr oss om vem du är, vad du kan tillföra och (viktigast av allt) att du är redo att ge 100 % varje dag för att behandla varje gäst som en kung! Vill du bli en del av vårt team? Kontakta oss idag!

19 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Quality specialist
Hitachi Energy Sweden AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Möjligheten Cooling Systems i Landskrona är en affärsenhet inom Hitachi Energy som har det globala ansvaret för utveckling och tillverkning av kylsystem för kraftelektronik-applikationer och för andra applikationer som ställer krav på tillförlitlighet och tillgänglighet. Vi är en världsledande leverantör av kylsystem. Våra produkter bidrar till en säker och tillförlitlig funktion med kunden och miljön i fokus. Vi växer snabbt och på denna tillväxtresa är det viktigt att säkerställa vårt kvalitetsarbete samtidigt. Vi söker nu efter en Quality Specialist till vår affärsenhet Cooling System i Landskrona. Vi är intresserade av att veta mer om dig och vad du kan bidra med! Tveka inte att ansöka även om du inte uppfyller alla krav. Hur du kommer att göra skillnad Leda och analysera kvalitetsutredningar Arbeta med avvikelser, båda interna, externa och kundreklamationer Samarbeta och stötta andra avdelningar med kvalitetsfrågor Arbeta med förändringsledning och delta i riskanalys Arbeta med lokala instruktioner och ISO9001 Delta i processen för godkännande av leverantörer Sätta upp kvalitetssystem för olika processer Du delar Hitachi Energy grundläggande värderingar kring säkerhet och integritet, vilket innebär att du tar ansvar för dina egna handlingar samtidigt som du känner ansvar för dina kollegor och affärsverksamheten Din bakgrund Du har en eftergymnasial utbildning kombinerad med erfarenhet av kvalitetssystem och LEAN Som person är du strukturerad, drivande, målinriktad, lyhörd och har förmåga att samarbeta med olika yrkesgrupper. Du är ödmjuk i kontakten med individer både inom och utanför företaget Du har förmåga att driva, genomföra och kommunicera lösningar på problem som dyker upp i våra processer Är stresstålig och förstår vikten av att hålla "deadlines", samt ser möjligheter istället för begränsningar Du behärskar det svenska och engelska språket väl och kan lätt uttrycka dig i både tal och skrift Vad vi erbjuder Kollektivavtal Flexibla arbetstider Sjukvård och friskvårdsbidrag Fantastiska karriärmöjligheter inom Hitachi Energy både i Sverige och globalt Mentor för att stödja dig under introduktionsfasen Olika utbildningar och kurser som stödjer medarbetarutveckling Diversifierat företag med över 70+ nationaliteter som arbetar i Sverige Kompletterande ersättning för föräldraledighet Medarbetarportal med tusentals rabatter och förmåner Mer om oss Är du redo för en ny spännande utmaning? Låter ovanstående beskrivning som du? Ansökningar kommer att granskas löpande, så vänta inte – ansök idag! Rekryterande chef Bernt Olofsson, [email protected] svarar på dina frågor om tjänsten. Fackliga representanter - Sveriges Ingenjörer; Philip Bengtsson, +46 107-38 25 17; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Erik Grahn, +46 107-38 68 71. Alla andra frågor kan riktas till Talent Acquisition Partner Michael Blomberg, [email protected]

19 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Sales Development (SDR)
Cloudo Sales AB
Företagssäljare

Sales Development Representative – Ta första steget in i en spännande säljkarriär! Älskar du att knyta nya kontakter och vill kickstarta din karriär inom sälj? Som SDR på Cloudo blir du vår röst utåt och den som tar första steget mot nya affärer. Om Cloudo Cloudo är en komplett, oberoende leverantör av produkter och tjänster inom IT och kommunikation. Vi erbjuder högkvalitativa lösningar som är skräddarsydda efter våra kunders behov, med ett starkt fokus på säkerhet, effektivisering och kommunikation. Genom att analysera verksamheter och utveckla smarta strategier hjälper vi företag att optimera sina processer och förbättra kommunikationen med både kunder och anställda. Bli en del av Cloudo Vill du vara en del av ett snabbväxande företag där du får utvecklas inom försäljning och affärsutveckling? På Cloudo söker vi nu en driven SDR som brinner för att skapa nya kontakter och öppna dörrar för affärer. Som SDR hos oss är du den viktiga första länken i vår säljprocess. Din roll handlar om att: Identifiera nya affärsmöjligheter – Hitta rätt företag och personer att kontakta. Vara vår första kontakt utåt – Skapa intresse för våra tjänster genom proaktiv kommunikation. Boka in möten – Säkerställa att våra säljare får möta rätt kunder och fatta affärsbeslut. Bygga relationer – Skapa långsiktigt förtroende från första samtalet. Samarbeta tätt med säljteamet – Optimera strategier och resultat tillsammans med våra säljare. Vem vi söker Vi letar efter dig som är driven, social och resultatinriktad. Du trivs i en roll där du får skapa kontakter och gillar att jobba mot mål. Krav: Erfarenhet av försäljning, kundkontakt eller en relevant utbildning Flytande svenska i tal och skrift, samt grundläggande engelska Ett starkt driv och viljan att utvecklas inom försäljning Förmåga att skapa förtroende och anpassa din kommunikation efter olika kunder Meriterande: Erfarenhet av mötesbokning, telemarketing eller B2B-försäljning Tidigare jobb inom butik, kundtjänst eller service där du aktivt jobbat med kunder Erfarenhet av att jobba mot mål och uppsatta KPI:er Vad vi erbjuder En spännande roll i ett växande bolag Fast lön med provision Interna utbildningar och coachning för att du ska lyckas En företagskultur där vi firar framgångar tillsammans En härlig teamkänsla och roliga aktiviteter Det praktiska Placering: Lund, på vårt huvudkontor Start: Så snart som möjligt Omfattning: Heltid Ansök idag! Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Vi går igenom ansökningar löpande, så vänta inte för länge – vi ser fram emot att höra från dig!

19 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Pizzabagare
Kristersson, Robin
Pizzabagare m.fl.

Vi söker efter pizzabagare som ska förbereda deg baka pizzor, hantera ugnar och servera kunder.Vi erbjuder en säker och hälsosam. arbetsmiljö och har kollektivavtal.

19 mars 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Account Manager / Säljare
Cloudo Sales AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du driven, nyfiken och redo att ta dina första steg inom försäljning? På Cloudo söker vi en Junior Account Manager som vill utvecklas i en expansiv organisation där möjligheterna är många och resan spännande! Om Cloudo Cloudo är ett växande företag som erbjuder moln-, IT- och telefonitjänster till företag. Vi befinner oss i en expansiv fas och söker nu en engagerad person som vill vara med och bidra till vår fortsatta tillväxt. Din roll som Junior Account Manager Som Junior Account Manager blir du en viktig del av vårt säljteam. Du får möjlighet att bygga starka kundrelationer, identifiera affärsmöjligheter och skapa skräddarsydda lösningar för våra kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Skapa och utveckla nya kundrelationer genom aktivt säljarbete Identifiera kundens behov och presentera lösningar som matchar deras verksamhet Bygga långsiktiga samarbeten och bidra till kundernas framgång Delta i förhandlingar och stänga affärer tillsammans med erfarna kollegor Vem är du? Vi söker dig som: Är i början av din karriär och vill växa inom försäljning Har ett starkt driv, nyfikenhet och en vilja att utvecklas Är bekväm med att använda telefonen som arbetsverktyg Trivs i en dynamisk och målmedveten arbetsmiljö Vad vi erbjuder Karriärutveckling – Vi ger dig en tydlig väg framåt och verktygen för att lyckas Stöttande team – Du får coachning och stöd av erfarna kollegor En spännande arbetsplats – Vi är ett växande företag med stora möjligheter Är du redo att kickstarta din säljkarriär? Skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor? Hör av dig – vi ser fram emot att lära känna dig!

19 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025