Bildgranskare – 8 tjänster Exakta Photo är ett skolfotoföretag som med engagemang och yrkesstolthet skapar minnen. Känner du att det är tid för nya utmaningar? Gillar du dessutom att jobba i ett glatt gäng och i ett högt tempo? Då är det just dig vi söker! Vi söker just nu medarbetare till vårt huvudkontor i Malmö för anställning under vår högsäsong, augusti till oktober/november. Som bildgranskare hos oss är din huvudsakliga uppgift att säkra kvaliteten på jobben från våra fotografer samt administrativt förbereda inför kommande led i skolfotoproduktionen. Du har dagligen skriftlig kontakt med kollegor på andra avdelningar. Internutbildning sker på plats. Hos oss på Exakta Photo erbjuds du en strukturerad arbetsmiljö där du får möjligheten att fokusera på detaljer och arbeta självständigt och där vi alla samtidigt hjälps åt att nå de uppsatta målen. En viss repetitivitet ingår i arbetet, vilket ger dig chansen att utveckla din effektivitet och förmåga att hålla fokus. Kvalifikationer Goda datorkunskaper Noggrann och ett öga för detaljer Strukturerad och fokuserad Vana att ha flera bollar i luften samtidigt Talar och skriver flytande svenska Tjänsten avser heltid, arbetstid: 07:30-16:00. Månadslön enligt avtal. Internutbildning för samtliga uppgifter sker på plats. Rekrytering kommer att ske löpande, så ansök nu. Ansök Maila din ansökan till: [email protected] Ange ”Ansökan bildgranskning” i ämnesraden.
Om kunden Vi söker nu en Elkonstruktör till en av våra kunder! Vår kund är ett innovativt och engagerat teknik- och konsultföretag som fokuserar på att leverera lösningar som skapar värde för både kunder och samhälle. Med starka rötter i Norden kombinerar de lokal expertis med internationell erfarenhet och möter utmaningar med både kompetens och nytänkande. De verkar inom flera sektorer, inklusive energi, förnybar teknik och industri, och erbjuder tjänster inom ingenjörskonst, projektledning och digitalisering. Om tjänsten Som elkonstruktör kommer du att arbeta med spännande projekt inom områden som energi, industri/produktutveckling och process. Detta innebär att du kommer att få konstruera allt från maskiner, elskåp och elnät till relaterade produkter och lösningar kring olika energikällor. Du kommer att vara med från början till slut och ta dig an allt från idé till färdig lösning, där dina arbetsuppgifter bland annat kommer att bestå av; Elkonstruktion av maskiner, skåp och system Dimensionering och val av komponenter och kablage Framtagning av ritningar och tekniska specifikationer Kvalitetssäkring och teknisk granskning Delta i FAT och SAT Projekten kan innebära nyutveckling samt produkt- och maskinuppdateringar, och med din vilja, personliga ambition och kompetens, i samarbete med kunden, kommer du att skapa stora möjligheter för din framtid. Din kompetens För att passa i denna roll har du en högskoleutbildning eller YH-utbildning inom relevant område. Du har några års erfarenhet av el-konstruktion inom maskin, system och automation. Vi ser även att du har arbetat med vanliga programvaror som EPLAN, E3 eller motsvarande. Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Lund Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.
Har du en passion för material, teknik och utveckling? Vill du arbeta i en framtidsbransch där hållbarhet och innovation står i fokus? Eftersom våra tjänster och produkter blir allt mer efterfrågade söker vi nu en Polymeringenjör som vill leda projekt där vi utvecklar framtidens formsprutade produkter i polymera material. Våra kunder finns inom en stor variation av branscher i flera olika länder. Om rollenI denna roll kommer du att leda projekt för våra kunder och arbeta med design, materialval, konstruktion, beredning, kalkylering samt implementering av produktion och testning av nya produkter. Du kommer även att arbeta med tekniska utmaningar och problem som uppstår i våra egna och kunders befintliga produkter. Ditt arbete inkluderar att planera, leda, dokumentera och analysera processer samt sammanställa resultat på ett strukturerat och presentabelt sätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Leda och driva projekt inom produktutveckling, materialteknik och processförbättring. Granska kundunderlag och bedöma genomförbarhet samt eventuella behov av kompletteringar. Bereda och kalkylera kostnader för de olika processerna i projekten. Samordna och kommunicera kontinuerligt med både interna och externa kontaktytor. Vem vi söker För att lyckas i denna roll ser vi att du har: Utbildning inom polymerteknik, materialvetenskap, produktionsteknik eller motsvarande. Erfarenhet av produktutveckling eller projektledning inom plastindustrin. En analytisk och lösningsorienterad inställning med förmåga att driva processer framåt. God digital kompetens för dokumentation och analysarbete. Utmärkta kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Meriterande erfarenheter: Erfarenhet av arbete inom producerande plastindustri. Kunskap om verktygstillverkning och formsprutning av plast. Vad vi erbjuder En möjlighet att arbeta i en framtidsbransch med fokus på hållbarhet. En arbetsmiljö där samarbete, öppenhet och ansvar är en del av kulturen. En dynamisk roll med stora utvecklings- och innovationsmöjligheter. Låter detta som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan!
Om oss: Sopra Steria är Europas ledande konsultföretag inom ServiceNow och digital transformation. Vi hjälper företag och organisationer att effektivisera sina verksamheter genom innovativa teknologilösningar. Med fler än 4000 ServiceNow-experter besitter vi marknadens största och mest framstående ServiceNow-team där du får möjligheten att arbeta med de mest spännande projekten samt utvecklas i en dynamisk och framåtlutad arbetsmiljö. Nu tar vi nästa stora kliv och satsar ännu hårdare på vår ledande position inom ServiceNow. Hos oss får du chansen att vara med och driva utvecklingen framåt, forma framtidens lösningar och göra verklig skillnad. Vill du bli vår nästa Business Analyst? Om rollen: I rollen som Business Analyst kommer du att spela en nyckelroll i våra kunders digitala transformationsresor. Du kommer att ansvara för att analysera affärsbehov, identifiera förbättringsområden och säkerställa att tekniska lösningar möter verksamhetens krav. Som Elite Partner för ServiceNow har vi en av Skandinaviens största och mest kvalificerade konsultgrupper med närmare 500 dedikerade experter. Vi söker nu en erfaren Business Analyst som kan driva kravhantering och strategisk rådgivning i våra teamleveranser. Dina huvudsakliga uppgifter: - Identifiera och analysera affärsbehov samt omvandla dessa till funktionella krav. - Samarbeta med kunder, utvecklingsteam och andra intressenter för att säkerställa effektiva lösningar. - Leda och facilitera workshops för att samla in och prioritera krav. - Dokumentera processer och förbättringsförslag samt driva implementering av nya arbetssätt. - Stödja kunder i förändringsledning och optimering av affärsprocesser. - Arbeta i agila team och bidra till en effektiv leveransprocess. För att vara framgångsrik i rollen tror vi att du har: - Flerårig erfarenhet som Business Analyst, gärna inom digital transformation eller IT. - Erfarenhet av kravhantering, processanalys och verksamhetsutveckling. - Förståelse för ITSM, ITIL och agila arbetsmetoder. - God förmåga att kommunicera och samarbeta med både tekniska och affärsmässiga intressenter. - Relevant akademisk utbildning inom IT, ekonomi eller motsvarande. - Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi erbjuder: - En spännande arbetsmiljö hos Europas ledande ServiceNow-konsultbolag. - Möjlighet att arbeta med innovativa lösningar och den senaste tekniken. - Kompetensutveckling genom certifieringar, utbildningar och mentorskap. - Hybrid arbetsmodell samt konkurrenskraftiga villkor och förmåner. Om ServiceNow-teamet på Sopra Steria: Sopra Steria är Nordens ledande expert inom ServiceNow – vi har den största och mest specialiserade kompetensen på marknaden. Vårt starka och sammansvetsade team levererar omfattande och högkvalitativa lösningar, där flera av våra erfarna ServiceNow-konsulter samarbetar för att maximera värdet för våra kunder. Vi drivs av innovation, samarbete och kunskapsutbyte – tillsammans sätter vi nya standarder och skapar framtidens digitala lösningar. Vill du arbeta med de bästa? Då är Sopra Steria platsen för dig. Om Sopra Steria: Sopra Steria är en av Europas ledande aktörer inom digital transformation, med över 60 000 medarbetare i mer än 30 länder globalt. Vi driver innovation och hjälper företag och organisationer att effektivisera, utvecklas och skapa långsiktigt värde genom banbrytande teknologilösningar. Hos oss arbetar de främsta experterna inom sina områden i en dynamisk och framtidsorienterad miljö där samarbete, nytänkande och teknisk spetskompetens står i centrum. Ansökan: Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och vara en del av en framstående arbetsplats, ansök genom att ladda upp ditt CV. Kontakta gärna ansvarig rekryterare, Teodor Nellvik ([email protected]) eller Business Owner Mikael Kroglund ([email protected]) för eventuella frågor om tjänsten. Välkommen till Sopra Steria – där din kompetens formar framtidens digitala lösningar!
Vill du ha frihet, trygghet och möjlighet att påverka? – Bli en del av Actus People! Är du legitimerad kontaktlinsoptiker som vill ha en arbetsplats där du känner dig hörd, uppskattad och utvecklas professionellt? Då är Actus People rätt för dig! Vi är stolta över att vara Nordens största bemanningsföretag inom optik – och nu vill vi att du blir en del av vårt engagerade team. Hos oss får du det bästa av två världar: frihet under ansvar och stabilitet genom kollektivavtal och trygga villkor. Vi värdesätter din kompetens och ser till att du får möjlighet att påverka din arbetssituation. Detta får du som konsult hos oss: Flexibilitet – Välj själv om du vill arbeta heltid eller deltid. Möjlighet att arbeta på olika orter och kliniker – eller nära hemmet. Trygghet – Kollektivavtal, fast månadslön oavsett uppdrag, och tjänstepension via ITP. Konkurrenskraftig ersättning – Marknadsmässig konkurrenskraftig lön, betald restid. Lediga helger och helgdagar – En sund balans mellan arbete och fritid. Hälsa & välmående – Sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag och 30 minuters undersökningar. Utveckling – Löpande kompetensutveckling och spännande möjligheter att arbeta i andra skandinaviska länder. Vi söker dig som: Är legitimerad kontaktlinsoptiker och trygg i din yrkesroll. Är positiv, driven och social – du trivs i mötet med människor. Har en flexibel och självständig arbetsstil men gillar att samarbeta i team. Är ärlig, lojal och öppen för nya utmaningar. Varför Actus People? Hos oss får du en varierande och dynamisk arbetsmiljö där du kan känna dig trygg och samtidigt utvecklas. Vi samarbetar med stora kedjor, självständiga butiker och kliniker över hela Sverige, vilket ger dig en unik möjlighet att själv påverka din karriär. Redo att ta steget? Hör av dig för ett förutsättningslöst samtal – vi ser fram emot att höra från dig! E-post: [email protected] Tel: 0709-880343 Vi är störst av en anledning!
Vill du ha frihet, trygghet och möjlighet att påverka? – Bli en del av Actus People! Är du legitimerad kontaktlinsoptiker som vill ha en arbetsplats där du känner dig hörd, uppskattad och utvecklas professionellt? Då är Actus People rätt för dig! Vi är stolta över att vara Nordens största bemanningsföretag inom optik – och nu vill vi att du blir en del av vårt engagerade team. Hos oss får du det bästa av två världar: frihet under ansvar och stabilitet genom kollektivavtal och trygga villkor. Vi värdesätter din kompetens och ser till att du får möjlighet att påverka din arbetssituation. Detta får du som konsult hos oss: Flexibilitet – Välj själv om du vill arbeta heltid eller deltid. Möjlighet att arbeta på olika orter och kliniker – eller nära hemmet. Trygghet – Kollektivavtal, fast månadslön oavsett uppdrag, och tjänstepension via ITP. Konkurrenskraftig ersättning – Marknadsmässig konkurrenskraftig lön, betald restid. Lediga helger och helgdagar – En sund balans mellan arbete och fritid. Hälsa & välmående – Sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag och 30 minuters undersökningar. Utveckling – Löpande kompetensutveckling och spännande möjligheter att arbeta i andra skandinaviska länder. Vi söker dig som: Är legitimerad kontaktlinsoptiker och trygg i din yrkesroll. Är positiv, driven och social – du trivs i mötet med människor. Har en flexibel och självständig arbetsstil men gillar att samarbeta i team. Är ärlig, lojal och öppen för nya utmaningar. Varför Actus People? Hos oss får du en varierande och dynamisk arbetsmiljö där du kan känna dig trygg och samtidigt utvecklas. Vi samarbetar med stora kedjor, självständiga butiker och kliniker över hela Sverige, vilket ger dig en unik möjlighet att själv påverka din karriär. Redo att ta steget? Hör av dig för ett förutsättningslöst samtal – vi ser fram emot att höra från dig! E-post: [email protected] Tel: 0709-880343 Vi är störst av en anledning!
Om verksamheten Centralt i Malmö ligger Kry barnavårdscentral Triangeln med tillhörande vårdcentral och barnmorskemottagning. Mottagningen öppnade 2021 och har stora och moderna lokaler. Här får du möjlighet till ett flexibelt arbete där du tillsammans med oss bidrar till att utveckla barnhälsovården. Om rollen Du har en central roll i de sedvanliga uppgifterna på mottagningen där du får möjlighet att möta många olika familjer. Barnavårdscentralen lägger stor vikt vid att arbeta nära familjerna och har tilläggsuppdraget Växa Tryggt som ger extra stöd till förstagångsföräldrar genom nära samarbete med barnmorskor och familjestödjare. Kvalifikationer & egenskaper Legitimerad specialistsjuksköterska med inriktning barn och ungdom alternativt legitimerad distriktssköterska. Erfarenhet inom BVC. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Goda tekniska kunskaper. Du arbetar evidensbaserat, är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du har god samarbetsförmåga och är lyhörd mot både kollegor och patienter. Vi erbjuder dig En barnavårdscentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Vi uppmuntrar egen kontinuerlig och återkommande fortbildning ex internt via Kry Academy. Kollektivavtal, generöst friskvårdsbidrag och andra bra förmåner och försäkringar. Praktisk information Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: 80-100 %.. Anställning: Visstidsanställning. Arbetstider: Vardagar, dagtid. Plats: Malmö. Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta verksamhetschefen på [email protected]. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.
Söker du ett jobb under våren och sommaren? Just nu söker vi B-chaufförer till Sveriges ledande e-handelsföretag inom bygg och hemfixare. Företaget erbjuder leveranser av byggvaror hem till dörren den tid och dag kunden önskar med egna bilar från företaget. Du kommer att leverera byggvaror i Löddeköpinge området och dess grannkommuner. Som leverantörens ansikte utåt och leveransansvarig ställs höga krav på noggrannhet och servicetänk. Vi söker dig som kan tänkas jobba enligt nedan Tjänsten är på 70% (Kan bli mer vid god prestation) Start sker under Mars månad Arbetspassen börjar och slutar i Löddeköpinge Arbetspassen är schemalagda måndag-fredag mellan kl 06-22. Passen är som kortast 5 timmar och som längst 8 timmar. Krav: - Manuellt B-körkort minst 1 år, körvana från större fordon. - Hanterar Svenska språket flytande i såväl tal som skrift. - Lokalkännedom, att med hjälp av GPS hitta i Löddekpingeregionen och grannkommuner. Meriterande: Idrottsbakgrund
Vi söker dig som är motiverad, engagerad, driven och som vill jobba med försäljning. Bli en del av vårt härliga team. Hos oss får du utbildning och möjligheten att ta nästa steg i din karriär Vi söker dig som: Kan jobba heltid, Måndag - Fredag Talar och skriver flytande svenska Har starka kommunikationsförmågor Är målmedveten och drivs av positiva resultat Vill utvecklas inom försäljning och service Vad vi erbjuder: En konkurrenskraftig lön plus hög provisionsmodell. Utbildningar och daglig coachning Möjligheten att klättra inom företaget Jobba i centrala Malmö Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning med inledande provanställning 6 Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan direkt då vi rekryterar löpande. Om Kontaktpartner Kontaktpartner är ett dynamisk och framåtblickande företag som hjälper Sveriges främsta varumärken. Med vår kärnkompetens inom försäljning och marknadsföring, fokuserar vi på att skapa värde för våra kunder.
Vi söker dig som är motiverad, engagerad, driven och som vill jobba med försäljning. Bli en del av vårt härliga team. Hos oss får du utbildning och möjligheten att ta nästa steg i din karriär Vi söker dig som: Kan jobba heltid, Måndag - Fredag Talar och skriver flytande svenska Har starka kommunikationsförmågor Är målmedveten och drivs av positiva resultat Vill utvecklas inom försäljning och service Vad vi erbjuder: En konkurrenskraftig lön plus hög provisionsmodell. Utbildningar och daglig coachning Möjligheten att klättra inom företaget Jobba i centrala Malmö Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning med inledande provanställning 6 Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan direkt då vi rekryterar löpande. Om Kontaktpartner Kontaktpartner är ett dynamisk och framåtblickande företag som hjälper Sveriges främsta varumärken. Med vår kärnkompetens inom försäljning och marknadsföring, fokuserar vi på att skapa värde för våra kunder.
Välj ett jobb för att visa detaljer