Säljare till Malmö sökes omgående - Snittlön 30.000
Swedish Brands Marketing AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vi söker dig som är motiverad, engagerad, driven och som vill jobba med försäljning. Bli en del av vårt härliga team. Hos oss får du utbildning och möjligheten att ta nästa steg i din karriär Vi söker dig som: Kan jobba heltid, Måndag - Fredag Talar och skriver flytande svenska Har starka kommunikationsförmågor Är målmedveten och drivs av positiva resultat Vill utvecklas inom försäljning och service Vad vi erbjuder: En konkurrenskraftig lön plus hög provisionsmodell. Utbildningar och daglig coachning Möjligheten att klättra inom företaget Jobba i centrala Malmö Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning med inledande provanställning 6 Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan direkt då vi rekryterar löpande. Om Kontaktpartner Kontaktpartner är ett dynamisk och framåtblickande företag som hjälper Sveriges främsta varumärken. Med vår kärnkompetens inom försäljning och marknadsföring, fokuserar vi på att skapa värde för våra kunder.

18 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
L-Bakery söker en säljare till dagligvaruhandel i Helsingborg
Rubino Rekrytering AB
Företagssäljare

Vill du arbeta som säljare mot dagligvaruhandel? L-Bakery söker nu en engagerad och självgående säljare som vill vara med att etablera deras laktos- och glutenfria produkter i större utsträckning på den svenska marknaden. Om rollen Som säljare hos L-Bakery kommer du att ansvara för att sälja in och marknadsföra våra produkter till dagligvaruhandeln. Du bygger långsiktiga relationer med butikspersonal, driver försäljning och säkerställer att våra produkter har en framträdande plats i butik. Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter kommer bland annat att vara: Besöka och utveckla samarbetet med dagligvaruhandel inom ditt distrikt Säkerställa synlighet och tillgänglighet för våra produkter i butik Genomföra kampanjer och aktiviteter för att driva försäljning Bygga goda relationer med butikschefer och butikspersonal Analysera försäljningsresultat och identifiera tillväxtmöjligheter Vi söker dig som har: Erfarenhet av försäljning inom dagligvaruhandeln (meriterande men inget krav) Är driven, självgående och trivs med att arbeta mot uppsatta mål Har ett intresse för bageriprodukter och matbranschen Är en skicklig relationsbyggare och trivs i mötet med kunder Har B-körkort och kan resa inom distriktet Vi erbjuder: Möjlighet att representera ett starkt varumärke med produkter av hög kvalitet En roll där du får stor frihet under ansvar Konkurrenskraftig lön och förmåner En dynamisk och utvecklande arbetsmiljö Möjlighet till att vara med på en expansiv resa Ansökan I denna rekrytering samarbetar L-Bakery med Rubino Rekrytering För frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Elin Gustafsson, +46 73 503 41 42, eller Hanne Rubino, +46 739 015 911. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart du kan. Om oss L-Bakery AB är dotterbolag till den finska bolaget Laitilan Leipä Oy som grundades 1974. Idag har Laitilan Leipä Oy två bagerier, varav ett är helt dedikerat till glutenfria produkter. Sortimentet består enbart av hållbara bakverk. Alla produkter är laktosfria, och vissa är även mjölkfria. Vi har en nationell verksamhet i Finland och sysselsätter totalt 40 personer. Förra året expanderade Laitilan Leipä Oy till den svenska marknaden under varumärket L-Bakery, där vi levererar våra unika produkter till livsmedelsbutiker. Vårt fokus på att tillgodose kunders behov av kosthållningar har skapat stort intresse, vilket ger oss en stabil grund för fortsatt expansion.

18 mars 2025
Sista ansökan:
4 september 2025
Säljare till Malmö sökes omgående - Snittlön 30.000
Swedish Brands Marketing AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vi söker dig som är motiverad, engagerad, driven och som vill jobba med försäljning. Bli en del av vårt härliga team. Hos oss får du utbildning och möjligheten att ta nästa steg i din karriär Vi söker dig som: Kan jobba heltid, Måndag - Fredag Talar och skriver flytande svenska Har starka kommunikationsförmågor Är målmedveten och drivs av positiva resultat Vill utvecklas inom försäljning och service Vad vi erbjuder: En konkurrenskraftig lön plus hög provisionsmodell. Utbildningar och daglig coachning Möjligheten att klättra inom företaget Jobba i centrala Malmö Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning med inledande provanställning 6 Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan direkt då vi rekryterar löpande. Om Kontaktpartner Kontaktpartner är ett dynamisk och framåtblickande företag som hjälper Sveriges främsta varumärken. Med vår kärnkompetens inom försäljning och marknadsföring, fokuserar vi på att skapa värde för våra kunder.

18 mars 2025
Sista ansökan:
4 september 2025
Personliga assistenter sökes för sommarjobb/timvikarier i Skåne län
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker efter kollegor som vill jobba hos oss över sommaren och som fortsatt timvikarie till hösten! Eller kanske är det här bara början på en fortsatt resa inom just omsorgsyrket och vill stanna längre hos oss? Hos oss jobbar vi alla med människor, för människor - med målet att våra kunder ska få leva sitt liv fullt ut. Vi letar just nu efter fler kollegor i Skåne med omnejd där vi söker dig som vill jobba som personlig assistent och/eller ledsagare samt avlösare. Om dig För att trivas hos oss är du en person som tycker om att arbeta med människor och som kan se till andra människors behov. Som person är du lyhörd, ansvarstagande och flexibel samt en bra lagspelare. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet i rollen kopplat till matchning hos kund. Meriterande är om du har: Erfarenhet av arbete inom omsorg eller personlig assistans Hur ser en vanlig dag ut? Det är olika! Hos oss är alla våra kunder unika och rutiner och aktiviteter kan skilja sig beroende på vem du arbetar hos. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är t. ex. att hjälpa till med dagliga rutiner, personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider. Din arbetsplats är i kundens hem men du följer också med kunden vid diverse utflykter samt olika ärenden, exempelvis handling, läkarbesök, fika på stan osv. Du finns där för kunden när denne lever sitt liv utifrån sina förutsättningar. Det kan även förekomma lyft vid förflyttningar, beroende av respektive kunds behov (om det behövs finns även hjälpmedel på plats). En tjänst hos någon av våra kunder kan även innebära att du får chansen att testa på arbete under olika tider på dygnet, såsom dag, kväll eller natt under vardag samt helg. För att underlätta processen vid eventuell anställning krävs att du har ett BankID och godkänner att använda detta i tjänsten samt att du uppvisar ett aktuellt utdrag ur polisens belastningsregister, vilket du snabbt kan beställa här och ta med till intervjutillfället. Registret du ska beställa heter "Arbete med barn med funktionsnedsättningar", då vi använder detta för alla våra anställningar. Omfattning: Varierande sysselsättningsgrad utifrån respektive uppdrags behov. Tillträde: Enligt överenskommelse vid eventuell vakans hos våra kunder. Start kan förekomma omgående såväl som senare under sommaren eller under hösten. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

18 mars 2025
Sista ansökan:
4 september 2025
Dansk- og svensktalende kundeservicemedarbejde
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vår fokus på en kundupplevelse i världsklass! Om tjänsten Du kommer erbjudas en behovsanställning på ett av våra kontor i Sverige. I teamet ingår det 9 andra kollegor som leds av en Team Manager. Din anställning startar med en introduktion där du får den utbildningen som krävs för att förstå dina kommande arbetsuppgifter samt kundernas olika rutiner- och riktlinjer. Arbetstiderna är förlagda 07:00-20:00 måndag-fredag samt 09:00-18:00 på lördagar. Startdatum för tjänsten är enligt överenskommelse. Dina arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ge god kundservice både på danska och svenska språket via telefon, mail och chatt. Kunderna är inriktade inom olika områden såsom teknik, webshoppar, livsstil med mera. Med hög kvalitét hanterar du kundfrågor och guidar de rätt för att lösa olika frågeställningar. Tillsammans med ditt team utgör ni kundservicen för olika kunder och produkter som ingår i ert uppdrag. Du kommer att arbeta i flera olika system och hantera stundvis ett högt inflöde av kundfrågor främst via telefon. I rollen så kommer du bli resultatuppföljd av din Team Manager för att utvecklas i din roll samt följa olika KPI’er. Din profil Som person gillar du att hjälpa människor att komma fram i deras frågeställningar och lösa olika problem. Du hjälper gärna dina kollegor vid behov och har en positiv inställning. Vidare vill du lära dig mer om kundservice och utvecklas inom området. För att ge högsta möjliga service så har du lätt för att hantera olika uppgifter samtidigt samt är inlyssnande inför kundens behov. Krav för tjänsten är: Talar och skriver danska då språket används dagligen i ditt arbete Talar och skriver svenska då språket används dagligen i ditt arbete Kan jobba varierande arbetstider, både dagtid, kvällar och helger Gymnasial utbildning Har god datorvana Anställningsform och kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

18 mars 2025
Sista ansökan:
4 september 2025
Malmös vassaste Processledare inom ServiceNow
Sopra Steria Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om oss: Sopra Steria är Europas ledande konsultföretag inom ServiceNow och digital transformation. Vi hjälper företag och organisationer att effektivisera sina verksamheter genom innovativa teknologilösningar. Med fler än 4000 ServiceNow-experter besitter vi marknadens största och mest framstående ServiceNow-team där du får möjligheten att arbeta med de mest spännande projekten samt utvecklas i en dynamisk och framåtlutad arbetsmiljö. Nu tar vi nästa stora kliv och satsar ännu hårdare på vår ledande position inom ServiceNow. Hos oss får du chansen att vara med och driva utvecklingen framåt, forma framtidens lösningar och göra verklig skillnad. Vill du bli en del av vårt ledande team i rollen som processledare? Om rollen: I rollen som Processledare inom ServiceNow kommer du att vara en nyckelspelare i att leda och utveckla processer kopplade till ServiceNow-plattformen för våra kunder. Du säkerställer att processerna är effektiva, hållbara och anpassade efter kundens verksamhet. Som Elite Partner för ServiceNow har vi en av Skandinaviens största och mest kvalificerade konsultgrupper med närmare 500 dedikerade experter. Vi söker nu en erfaren Processledare som kan ta en strategisk och operativ roll i våra teamleveranser. Dina huvudsakliga uppgifter: - Leda och facilitera processutveckling och förbättringsarbete kopplat till ServiceNow. - Säkerställa att processerna är effektiva, hållbara och anpassade till kundens behov. - Fungera som rådgivare till kunder kring processer och bästa praxis inom IT Service Management och ServiceNow. - Leda workshops och kravinsamling med kunder. - Samarbeta med tekniska team för att säkerställa att processer och plattform hänger ihop. - Följa upp och analysera processernas prestanda samt identifiera förbättringsområden. För att vara framgångsrik i rollen tror vi att du har: - Flerårig erfarenhet av processutveckling och processledning inom IT, gärna kopplat till ServiceNow eller liknande plattform. - Djup förståelse för ITSM, ITIL och processramverk. - Förmåga att leda workshops och facilitera kravinsamling. - Erfarenhet av att arbeta nära både verksamhet och IT. - Relevant akademisk utbildning inom IT, management eller motsvarande. - Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi erbjuder: - En spännande arbetsmiljö hos Europas ledande ServiceNow-konsultbolag. - Möjlighet att arbeta med innovativa lösningar och den senaste tekniken. - Kompetensutveckling genom certifieringar, utbildningar och mentorskap. - Hybrid arbetsmodell samt konkurrenskraftiga villkor och förmåner. Om ServiceNow-teamet på Sopra Steria: Sopra Steria är Nordens ledande expert inom ServiceNow – vi har den största och mest specialiserade kompetensen på marknaden. Vårt starka och sammansvetsade team levererar omfattande och högkvalitativa lösningar, där flera av våra erfarna ServiceNow-konsulter samarbetar för att maximera värdet för våra kunder. Vi drivs av innovation, samarbete och kunskapsutbyte – tillsammans sätter vi nya standarder och skapar framtidens digitala lösningar. Vill du arbeta med de bästa? Då är Sopra Steria platsen för dig. Om Sopra Steria: Sopra Steria är en av Europas ledande aktörer inom digital transformation, med över 60 000 medarbetare i mer än 30 länder globalt. Vi driver innovation och hjälper företag och organisationer att effektivisera, utvecklas och skapa långsiktigt värde genom banbrytande teknologilösningar. Hos oss arbetar de främsta experterna inom sina områden i en dynamisk och framtidsorienterad miljö där samarbete, nytänkande och teknisk spetskompetens står i centrum. Ansökan: Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och vara en del av en framstående arbetsplats, ansök genom att ladda upp ditt CV. Kontakta gärna ansvarig rekryterare, Teodor Nellvik ([email protected]) eller Business Owner Mikael Kroglund ([email protected]) för eventuella frågor om tjänsten. Välkommen till Sopra Steria – där din kompetens formar framtidens digitala lösningar!

18 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Erfaren restaurangpersonal till OCCO Dinner Club i Malmö
Rosénssons Consulting AB
Hovmästare och servitörer

OCCO Dinner Club är en exklusiv libanesisk restaurang belägen i centrala Malmö. Restaurangen erbjuder en unik upplevelse som kombinerar modern libanesisk matlagning med levande underhållning, inklusive dansare och live-musik. Menyutbudet består av ett brett urval av dryck, varma och kalla rätter som är noggrant utvalda och tillagade. OCCO Malmö har fått erkännande för sin exceptionella mat och atmosfär, och utsågs till "Bästa libanesiska restaurang i Skandinavien 2024". OCCO familjen expanderar och vi söker dig som brinner för service i världsklass! OCCO i Malmö söker nu engagerad och erfaren restaurangpersonal för att stärka deras team! Vi söker dig som brinner för god mat, förstklassig service och att skapa en unik upplevelse för gästerna. Är du en erfaren servitris, runner, bartender eller hovmästare som vill arbeta heltid eller deltid kvällar och samtliga helger? Vi letar efter dig som har passion för service, är noggrann och kan arbeta i högt tempo. Tidigare erfarenhet inom restaurangbranschen är ett krav. Du ska kunna arbeta sena kvällar och alla helger. Du kommer att vara en viktig del av OCCO teamet där du bidrar till att skapa en trevlig och välkomnande atmosfär till restaurangens gäster. Du är serviceminded ut i fingertopparna och utför alltid ditt arbete med ett stort leende på läpparna. Tjänster som vi söker Servitörer/Servitriser Bartender Runners Vi söker dig som Har erfarenhet från restaurangbranschen Är positiv, serviceinriktad Kan arbeta både självständigt och i team Är flexibel, stresstålig och har god förmåga att hantera högt tempo Har ett genuint intresse för mat och dryck Vi erbjuder En kreativ och dynamisk arbetsmiljö Möjligheter att utvecklas inom branschen Ett team av passionerade kollegor Tjänsterna är heltid/deltid och tillämpar provanställning. Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast. Rekrytering Tjänsten avser en anställning hos vår kund där Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Rosénssons är det lokala företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten. Vi gör våra kunders vardag lite enklare! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!

18 mars 2025
Sista ansökan:
4 september 2025
Vi söker erfaren restaurangpersonal i Malmö helger
Rosénssons Consulting AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Är du en erfaren servitris, runner, bartender, hovmästare, entrévärd eller garderobiär som vill arbeta kväll och helg i Malmöområdet? Vi letar efter någon som har passion för service, är noggrann och kan arbeta i högt tempo. Tidigare erfarenhet inom restaurangbranschen är ett krav. Du ska kunna arbeta sena kvällar och alla helger. Du kommer att vara en viktig del av teamet där du bidrar till att skapa en trevlig och välkomnande atmosfär till restaurangens gäster. Du är trevlig och framåt och utför alltid ditt arbete med ett leende på läpparna. Du kommer att arbeta på en eller flera restauranger efter behov. Om du har en bakgrund inom restaurangbranschen och brinner för att ge utmärkt service- tveka inte att ansöka!

18 mars 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Är du vårt nya ess i delikatessen?
Rosénssons Consulting AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi söker dig som vill ha en fast tjänst i en ICA-butik i Lund eller Malmö. Vi söker även dig som studerar och vill arbeta i vår bemanning sidan om studierna. Rosénssons bemannar och rekryterar personal inom dagligvaruhandeln. Vi löser varje dag organisatoriska problem för våra kunder, ofta med kort varsel. Vi är företaget som aldrig tummar på kvaliteten. Vi arbetar med service utan gränser! Vi bemannar och rekryterar främst till ICA butiker i Malmö och Lund med omnejd. Vi söker engagerade och serviceinriktad delikatessmedarbetare till våra ICA-kunder i Malmö och Lund. Som delikatessmedarbetare kommer du att spela en viktig roll i att ge våra kunder en unik och högkvalitativ upplevelse med våra delikatesser. Arbetsuppgifter: Arbeta med försäljning av fisk ost, chark, färskvaror och andra delikatesser. Ge kundrådgivning och rekommendationer baserat på kundens önskemål. Förbereda och hålla delikatessdisken snygg och välfylld. Säkerställa hög kvalitet och fräschör på varorna. Delta i beställning och lagerhantering. Bidra till en positiv och inspirerande kundupplevelse. Kvalifikationer: Erfarenhet av arbete inom livsmedelsbutik eller delikatessbutik. Intresse för mat och gärna kunskap om olika ostar, charkprodukter och andra delikatesser. Goda kommunikationsförmågor och en stark känsla för service. Förmåga att arbeta självständigt såväl som i team. Hög arbetsmoral och noggrannhet. Vi erbjuder: En dynamisk och rolig arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas. Möjlighet att arbeta med kvalitetsprodukter och ett starkt varumärke. Flexibla arbetstider. Tjänstgöring på hel- eller deltid beroende på överenskommelse. Ansökan: Skicka din ansökan och CV via länken. Vi ser fram emot att höra från dig! Kontakt: För frågor om tjänsten, maila: [email protected] Plats: Malmö och Lund Anställningstyp: Heltid / Deltid Vi ser fram emot din ansökan och hoppas att du vill bli en del av vårt team!

18 mars 2025
Sista ansökan:
4 september 2025
Malmös bästa utvecklare/low-code utvecklare ServiceNow
Sopra Steria Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om oss: Sopra Steria är Europas ledande konsultföretag inom ServiceNow och digital transformation. Vi hjälper företag och organisationer att effektivisera sina verksamheter genom innovativa teknologilösningar. Med fler än 4000 ServiceNow-experter besitter vi marknadens största och mest framstående ServiceNow-team där får du möjligheten att arbeta med dem mest spännande projekten samt utvecklas i en dynamisk och framåtlutad arbetsmiljö. Nu tar vi nästa stora kliv och satsar ännu hårdare på vår ledande position inom ServiceNow. Hos oss får du chansen att vara med och driva utvecklingen framåt, forma framtidens lösningar och göra verklig skillnad. Vill du vara en del av vårt ledande team? Om rollen: Vi söker en driven Utvecklare/Low Code-utvecklare inom ServiceNow som vill vara med och skapa skräddarsydda digitala lösningar för våra kunder. I denna roll kommer du att arbeta med utveckling, konfiguration och anpassning av ServiceNow-plattformen, med fokus på att effektivisera och automatisera affärsprocesser. Du kommer arbeta i teamleveranser tillsammans med experter som utvecklar innovativa lösningar baserade på ServiceNow och low-code-teknologier. Dina arbetsuppgifter: - Utveckla och konfigurera ServiceNow-applikationer och arbetsflöden. - Implementera low-code/no-code-lösningar med hjälp av ServiceNow App Engine. - Anpassa och optimera affärsprocesser genom automation och integrationer. - Samarbeta med kunder och interna team för att identifiera och lösa affärsutmaningar. - Följa best practices och säkerställa kvalitet i kod och konfiguration. För att lyckas i rollen ser vi att du bör ha: - Minst 3 års erfarenhet av utveckling i ServiceNow eller andra low-code-plattformar. - Kunskap i JavaScript och webbutveckling (HTML, CSS). - Förståelse för olika ServiceNow-moduler och certifiering inom plattformen är starkt meriterande. - Förmåga att analysera och förbättra affärsprocesser med hjälp av teknik. - En stark vilja att utvecklas och arbeta i en konsultroll. - Flytande svenska och engelska i tal samt skrift. Vi erbjuder: - En spännande arbetsmiljö hos Europas ledande ServiceNow-konsultbolag. - Möjlighet att arbeta med innovativa lösningar och den senaste tekniken. - Kompetensutveckling genom certifieringar, utbildningar och mentorskap. - Hybrid arbetsmodell samt konkurrenskraftiga villkor och förmåner Om ServiceNow-teamet på Sopra Steria: Sopra Steria är Nordens ledande expert inom ServiceNow – vi har den största och mest specialiserade kompetensen på marknaden. Som ElitePartner till ServiceNow levererar vårt starka och sammansvetsade team omfattande och högkvalitativa lösningar, där flera av våra erfarna ServiceNow-konsulter samarbetar för att maximera värdet för våra kunder. Vi drivs av innovation, samarbete och kunskapsutbyte – tillsammans sätter vi nya standarder och skapar framtidens digitala lösningar. Vill du arbeta med de bästa? Då är Sopra Steria platsen för dig. Om Sopra Steria: Sopra Steria är en av Europas ledande aktörer inom digital transformation, med över 60 000 medarbetare i mer än 30 länder globalt. Vi driver innovation och hjälper företag och organisationer att effektivisera, utvecklas och skapa långsiktigt värde genom banbrytande teknologilösningar. Hos oss arbetar de främsta experterna inom sina områden i en dynamisk och framtidsorienterad miljö där samarbete, nytänkande och teknisk spetskompetens står i centrum. Ansökan: Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och vara en del av vårt framstående team, ansök genom att ladda upp ditt CV. Kontakta gärna ansvarig rekryterare, Teodor Nellvik ([email protected]) eller Business Owner Mikael Kroglund ([email protected]), för eventuella frågor om tjänsten. Välkommen till Sopra Steria - där din kompetens formar framtidens digitala lösningar!

18 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025