Sommarjobb för den teknikintresserade!
Framtiden i Sverige AB
Operatörer inom sågverk, hyvleri och plywood m.m.

Är du studerande och vill få chansen att utveckla dina praktiska kunskaper under sommaren? OM ROLLEN Här har du chansen till en sommaranställning som maskinoperatör. Du behöver inga tidigare erfarenheter av att köra maskiner utan kommer att få upplärning på plats hos vår kund. Vi söker efter dig som är teknikintresserad, kanske studerar du maskinteknik eller någon annan teknisk utbildning. Du kommer att köra en maskin som väger upp ingredienser, blandar och packar i 25 kg säckar. Arbetet innebär både att hantera maskiner och att utföra vissa manuella moment. Det är viktigt att du kan flytta säckar som hamnat fel och att du kan ta dig upp och ner för trappor och stegar för att justera maskinen vid behov. OM DIG Vi söker efter dig som är teknikintresserad, kanske studerar du maskinteknik eller någon annan teknisk utbildning och vill utveckla dina praktiska kunskaper. I rollen behöver du vara flexibel och gilla problemlösning då det kan dyka upp nya uppgifter som behöver prioriteras. Skallkrav: •Svenska och engelska •Student inom maskinteknik eller annan teknisk utbildning •Förmåga att hantera fysiskt arbete och flytta 25 kg säckar Meriterande: •Truckkort Start: Omgående till och med slutet av augusti. Arbetstid: 06:00-14:45 Plats: Höganäs Skicka din ansökan så snart som möjligt för att vara med i urvalet!

26 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Är du högskolestuderande och söker ett roligt extrajobb?

Sommarvikariat perfekt för dig som vill ha ett extraarbete under din studietid. Gillar du som jag bollsporter, hockey, djur, att röra på dig, träna på gym samt musik och ibland att bara chilla? Söker du ett jobb som du skulle kunna kombinera med studier? Då är det kanske dig jag letar efter och hoppas på ska bli min nya personliga assistent! Jag vill att du ska ha lätt för att skratta, vara ordningsam och tillitsfull. Då en av dina arbetsuppgifter kommer att bli att hjälpa mig kommunicera med min omgivning måste du behärska svenska i tal och skrift fullt ut. Kan du TAKK (tecken som alternativ kommunikation) är det ett stort plus, dock inte ett krav, men du måste vara villig och intresserad av att lära dig det, och utveckla tecknandet kontinuerligt. Du kommer att lära dig att teckna under arbetets gång, till din hjälp, förutom jag själv finns det ett härligt gäng med kollegor som kommer att lära dig detta, samt verktyg, dataprogram och närvarande arbetsledare till ditt stöd. Anställning Dina arbetstider kommer att vara varierande vilket innebär att du under sommaren behöver ha möjlighet att arbeta såväl dag, kväll som vaken natt. Nu under sommaren, söker vi främst någon som kan täcka upp för ordinarie personal vid deras semestrar, samt fredag och lördag natt varannan vecka under terminstid. Arbetsuppgifter Du ska vara den jag kan förlita mig på för att delta i de aktiviteter jag vill. Kommunicera med min omvärld, sköta min vardag, min personliga hygien och mitt välbefinnande i stort. Delta aktivt i allt det jag tycker är viktigt, min skola, idrott och assistera mig i mitt sociala liv. Kvalifikationer Du som söker ska vara noggrann, lyhörd, ha humor, gilla att vara fysiskt aktiv men också klara av att sitta stilla länge (nattvak) och vid dessa tillfällen vara en utpräglad nattuggla. Du ska ha förmågan att ta till dig såväl muntliga som skriftliga instruktioner och lätt för att anpassa dig till olika situationer. Du behöver ha god datorvana och får inte ha någon pälsdjursallergi. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet till detta uppdrag. Ansökan Bifoga ditt cv samt ett personligt brev om varför du vill arbeta som min personliga assistent. Tillträde snarast. Vid denna rekrytering kommer vi att tillämpa löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Villkor Kollektivavtal mellan Fremia-Kommunal Kooperativet Lila är en av Sveriges första assistansverksamheter. Vårt mål och vision är att ge våra medlemmar den assistans de själva önskar samtidigt som våra anställda personliga assistenter ska erbjudas de bästa förutsättningarna i sin anställning. Under våra 30 år har verksamheten utvecklats tillsammans med reformen som gav oss personlig assistans i Sverige. Några av våra medlemmar har med sitt politiska engagemang på riksnivå varit med och påverkat den lagstiftning som ger personer med funktionsnedsättning rätt till självbestämmande.    Läs mer om oss på http://www.kooperativetlila.se/.

26 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Lekfull assistent till sommaren
Monument Assistans AB
Personliga assistenter

Vi söker nu dig som är gladlynt, flexibel och taggad på att motivera en 14 årig flicka under sommarlovet med möjlighet till förlängning i fast tjänst!    Som personlig assistent i uppdraget krävs att du både är lekfull och uppfinningsrik till att stimulera och vägleda för aktiviteter, samtidigt lyhörd och stabil till att lyssna av känslor och gester eller bara vara passiv. Du behöver ha en generellt positiv attityd, och förmåga att förmedla det utåt oavsett humör, då flickan kan spegla dina känslor. Här har du möjlighet att jobba deltid eller heltid på schema eller flexibla timmar! Arbetstiden förläggs i samråd med familjen. En arbetsdag kan innefatta allt från att du får studsa studsmatta eller köra runt på lådcykel, till leklandsbesök, skridskor, pussel eller rulltrappeåkning. Ni gör vad som önskas av flickan och vid behov kan du behöva styra om, bryta eller motivera till något annat. Då hon är fåordig får du lära dig att läsa av hennes kommunikation och vara närvarande med uppmärksamhet, genuint intresse och engagemang. Eftersom flickan kan få svåra epilepsianfall är det viktigt att du är handlingskraftig och har förmågan till att ta initiativ och behålla lugnet i en stressig situation eller miljö.    Du har körkort och egen bil.  Du är inte pälsdjursallergiker.  Du har med fördel erfarenhet som elevassistent eller tidigare motiverande assistans.    Dina arbetsuppgifter är för yrket förekommande uppgifter. Dessa innefattar individuellt anpassat stöd för grundläggande behov, akutmedicin och social kontakt.  Du arbetar stödjande och motiverande med stor respekt för kundens önskemål och dagsform. Vi ser till att du får relevant utbildning och introduktion! Monument Assistans är alternativet för personer med personlig assistans som söker skräddarsydda lösningar. Vi har hög kompetens och bred erfarenhet av personlig assistans. För att vi ska kunna hjälpa våra kunder på allra bästa sätt så arbetar vi med hög tillgänglighet och ett nära och personligt samarbete. Vi vet att vår personal är nyckeln till att bedriva en bra personlig assistans. Därför är det centralt för oss att du som medarbetare är både känner stolthet och glädje över att arbeta hos oss. Vi på Monument Assistans vill därför ge dig möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Vi uppskattar nyfikna och engagerade medarbetare. Vi erbjuder dig goda lönevillkor, ett nära ledarskap och friskvårdsersättning. Vi ger dig en arbetsmiljö där det är högt i tak och där du har goda möjligheter att påverka din egen arbetssituation. Vi tar gärna fram individuella fortbildningslösningar beroende på i vilken typ av uppdrag du arbetar i. Hos oss får du möjligheten att växa! Krav: Körkort: * B (Personbil) Tillgång till: * Personbil

26 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Min Doktor söker full-stack utvecklare till Malmö
MD International AB (publ)
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du vara med på vår spännande resa och skapa framtidens vårdbolag och tjänster? Vi söker nu dig som är full-stack utvecklare och som vill utveckla och utvecklas tillsammans med oss! Om ossMin Doktor är Sveriges första digitala vårdgivare. Sedan starten 2013 har vi arbetat för att göra vården mer tillgänglig, jämlik och hållbar. Med hjälp av moderna digitala verktyg, hög medicinsk kvalitet och ett ständigt nytänkande bidrar vi till att utveckla vården i Sverige. Utöver vår digitala tjänst driver idag vaccinationsmottagningar runt om i landet, vilket gör oss till en ledande aktör inom vaccination i Sverige. Att arbeta som full-stack utvecklare hos Min Doktor Som utvecklare hos oss kommer du att vara del i en relativt liten och sammansvetsad produktorganisation, där arbetet är drivet av product discovery och insights. Ett nära samarbete mellan UX, produktägare och utvecklingsteamet är för oss viktigt precis som samarbetet i och mellan våra två utvecklingsteam. I denna roll finns det stora möjligheter för nytänkande, initiativtagande och personlig utveckling såväl som stora möjligheter att påverka produkten. Att vara full-stack utvecklare på Min Doktor innebär att du kommer: Vara del i ett team av engagerade utvecklare där vi tillsammans designar, bygger och driftsätter lösningar för framtidens digitala vård Dagligen utveckla och förbättra de appar som våra patienter respektive vårdgivare möter Designa robusta, tydliga API:er samt delta i övergripande arkitekturella diskussioner Underhålla och optimera vår deployment setup, med fokus på maintainability, skalbarhet, hög tillgänglighet samt säkerhet. Vara delaktig i diskussioner i strategin framåt för vår plattform och arkitektur Ta ett helhetsansvar och coacha juniora kollegor Få lov att ta tillvara på det du brinner för och få möjlighet att ge uttryck för det på bästa sätt. Tjänsten utgår primärt från vårt kontor i Malmö och rapporterar till development team lead. Vi arbetar hybrid och vi vill gärna se dig på kontoret minst 2 dagar/vecka! Vem söker vi? Här är några saker som vi tror skulle göra att du skulle trivas och vara framgångsrik i rollen som frontend utvecklare på Min Doktor. Du har dokumenterad erfarenhet av att jobba i team med BE. och FE utveckling, gärna i Golang och i cloud native miljö, i minst 5 år. Har du erfarenhet av att arbeta med systemdesign/arkitektur samt teknisk strategi är det ett stort plus. Du har erfarenhet av SQL databaser Du är framåttänkande och gillar att hålla dig uppdaterad på nya tekniker Du tycker om att dela med dig av erfarenheter och sprida kunskap till kollegor Du är självgående och tar gärna egna initiativ Du tycker om att engagera dig i planeringsarbete och way of working, och har gärna erfarenhet av det sen tidigare Du sätter en stolthet och förstår värdet i att skriva högkvalitativ mjukvara, samtidigt som du kan balansera detta mot inkommande krav och förstår vikten av att kontinuerligt släppa ut nya features till våra vårdgivare och patienter Du tycker om att ta egna initiativ och brinner för att vara med och forma vår tekniska plattform Du gillar att arbeta i team och tillsammans bollar ni fram den bästa lösningen givet situationen Du har erfarenhet och gillar att samarbeta med UX - där ni tillsammans jobbar iterativt för att hitta en bra balans mellan tekniska val och användarupplevelse. Vår teknikstack består av: React / Typescript React Native / Typescript Next.js REST API Golang Postgres GCP/Docker/Kubernetes Välkommen med din ansökan Sista ansökningsdag är den 3 augusti.

26 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Havilog Transport AB Malmö söker CE-chaufför – Vikariat juli–december!

🚛 HAVI Malmö söker CE-chaufför – Vikariat juli–december! 📍 Utgångspunkt: Malmö 🕒 Heltid | Varierande tider mån–lör 📅 Sista ansökningsdag: 7 juli 👉 Distribution i Skåne/Blekinge 👉 CE-körkort, YKB, ADR & truckkort krävs ✅ Meriterande med kyl-/fryserfarenhet – vi ser gärna kvinnliga sökande! 💬 Kollektivavtal, friskvård & moderna Scania-fordon. 🔗 Ansök här: https://www.forartjanst.se/jobbannonser/ce-chauffor-vikariat-till-havi-malmo/1132 #CEchaufför #Malmö #HAVI #Transportjobb #Chaufförsjobb #Vikariat #JobbSkåne

26 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Experienced Backend System Developer, Lund
Axis Communications AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Unlock New Opportunities as an Experienced Backend System Developer at Axis Are you a highly skilled and motivated backend developer with a passion for building complex, scalable, and secure systems? Are you eager to join a dynamic and collaborative team that thrives on innovation and excellence? If so, we invite you to apply for the position of Experienced Backend System Developer at Axis, a leading provider of network video solutions. Your future team At Axis, we're under a significant transformation from a hardware-centric company to a solution- and service-oriented one. Our Information Systems department plays a vital role in this transition, providing cutting-edge, cross-functional solutions that integrate various departments and functions within the company. As a result, we're seeking talented individuals who share our vision and values to join our team. The role of an Experienced Backend System Developer As an Experienced Backend System Developer, you'll play a crucial role in designing, developing, and maintaining our backend systems, ensuring they meet the highest standards of security, scalability, and availability. You'll collaborate closely with our team of system developers, test engineers, and IT product owners to deliver high-quality solutions that exceed customer expectations. Your expertise will help drive our digital transformation forward, enabling us to stay ahead of the curve in the rapidly evolving technology landscape. Key responsibilities * Design, develop, and maintain large-scale backend systems using Java, Spring, Python, Bash, Kubernetes, AWS, and REST API development * Collaborate with cross-functional teams to identify and prioritize project requirements * Participate in code reviews, threat modeling, and testing to ensure the delivery of high-quality solutions * Stay up-to-date with the latest technologies and trends in backend system development * Share knowledge and expertise with colleagues to promote a culture of continuous learning and improvement Requirements and qualifications * Strong technical background with at least 6 years of experience in backend system development * Proficiency in Java, Spring, Python, Bash, Kubernetes, AWS, and REST API development * Experience with React, OAuth2, OIDC, DevOps, CI/CD, Git, and GitHub is highly desirable * Excellent problem-solving skills, attention to detail, and ability to work under pressure * Strong communication and interpersonal skills, with the ability to collaborate effectively with colleagues and stakeholders What Axis has to offer By joining Axis, you will embark on an exciting journey of personal and professional growth. We will offer you a great introduction to Axis with training. Our team will support you but also listen to your experiences and give you freedom to explore and realize your ideas. We are a fast-growing company that can offer you great career opportunities and a competitive package of benefits. In exchange for your dedication, Axis offers you a job in an open, friendly, and professional environment. We work in an innovative and global organization that takes great pride in delivering world-class, high-quality products, services, and solutions to our customers. Working with us gives you an excellent opportunity to develop in an organization promoting professional and individual growth. You will have a role where your operational effort really will be of great impact to the overall success of Axis. We want you to enjoy working with us, which is why we offer benefits such as flexible working hours, Friday cake, company bonus, wellness allowance, health insurance and your very own Axis bicycle - to name a few. We also provide a brand new training facility free for every Axis employee. You can see it here Axis HQ We believe in sustainability, equality and inclusion. Read more here Axis is an organization that values creativity and promotes teamwork and openness. With us you will grow both personally and professionally. You will be part of a team of great colleagues that enjoy going to work in the morning. Welcome! Curious to discover more? We have a host of places where you can learn more about Axis, our products, solutions, company culture, and what working at Axis is really like. Check out: Life at Axis blog Engineering at Axis blog Innovation at Axis Ready to act? If you're excited about the prospect of joining our team and contributing to the success of Axis, please submit your application today. Don't hesitate to contact recruiting manager Stefan Liljestrand at +46 46 272 18 00 if you have any questions or would like to discuss the opportunity further. At Axis, we truly value work-life balance, and during the summer months, many of us take the opportunity to enjoy a well-deserved vacation. This might mean that our response times are a bit slower than usual - but rest assured, we'll get back to you as soon as we can. In the meantime, we hope you're also enjoying the season. Have a fantastic summer!

26 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Extrajobb som Laboratorieassistent
JKS Sverige AB
Biomedicinska analytiker m.fl.

Vi söker en laboratorieassistent till vår kund i Landskrona för möjlighet till extrajobb på helger efter sommaren. Introduktion och upplärning sker under sommaren.    Arbetsuppgifter Vår kund verkar inom livsmedelsindustrin och som laboratorieassistent arbetar du främst med mikrobiologiska analyser. Det innebär att du utför strykningar på platta. I rollen ingår även skötsel och underhåll av utrustning. Du kommer också att medverka i olika projekt i vår kunds produktion.   Arbetet är ett extrajobb och schemat är förlagt lördag och söndag ca var fjärde helg. Fler pass kan tillkomma.  Kvalifikationer, erfarenheter och personliga egenskaper Vi söker därför dig som är  student eller har en  annan huvudsaklig sysselsättning  och som är intresserad av ett extrajobb på helger och helgdagar.  Du studerar med fördel inom livsmedel, mikrobiologi, laboratorieteknik eller motsvarande. Vi ser gärna att du har erfarenhet av och intresse för analysarbete på ett laboratorium. Du har god datorvana, hanterar Office-paketet och har en god förmåga att uttrycka dig väl på svenska och engelska, i såväl tal som skrift.  Som person är du strukturerad, noggrann och kvalitetsmedveten. Du är kommunikativ och ansvarstagande och kan jobba självständigt och planera din tid och ditt arbete.    Vi erbjuder dig Som konsult hos oss arbetar du i ett spännande uppdrag hos vår kund och får erfarenhet som utvecklar din kompetens och ditt nätverk. Du har en konsultchef som du har en tät och nära dialog med, som säkerställer att du är nöjd i din anställning samt i uppdraget hos vår kund. Vi har kollektivavtal och följer de regler och avtal som finns på arbetsmarknaden, så att du som konsult kan känna dig trygg i din anställning hos oss. Ansökan Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta Andreas Lindin på [email protected] eller 0709-68 30 31. Vi ser fram emot din ansökan! JKS Sverige AB JKS Sverige är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag, som erbjuder bemannings- och rekryteringslösningar inom både arbetar- och tjänstemannasektorn. JKS finns etablerade i Sverige, Danmark och Norge med över 40 kontor i Skandinavien och med över 3500 medarbetare i uppdrag dagligen.    Vi prioriterar en nära kontakt med kunder, konsulter och kandidater, då vi tror att det ger alla parter de bästa förutsättningarna för ett gynnsamt samarbete.

26 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Socialsekreterare barn och unga - Tillsvidaretjänst
Sjöbo kommun
Socialsekreterare

Våra 1300 medarbetare spelar en viktig roll för Sjöbos utveckling och välfärd. Vi strävar kontinuerligt efter att bli en mer attraktiv och jämlik arbetsgivare, och erbjuder våra medarbetare ett brett friskvårdsutbud, rökfri arbetstid och flexibla arbetstider. ARBETSUPPGIFTER Vill du bli en av oss i vårt engagerade och kompetenta team? Gruppen som arbetar med barn- och unga är funktionsindelade i mottagningssekreterare och utredande socialsekreterare, totalt 9 socialsekreterare och en socionom med myndighetsutövning. Gruppen leds av enhetschef med stöd av funktioner som gruppledare, socialadministratör, utvecklingsstrateg och systemutvecklare. På enheten finns även barnsekreterare och familjehemssekreterare. Enheten har totalt 20 medarbetare. Som utredande socialsekreterare kommer du att utreda och handlägga ärenden enligt SoL och LVU samt följa upp öppenvårdsinsatser gentemot målgrupperna barn, ungdomar och deras familjer. På vår enhet finns det möjlighet till kompetensutveckling inom olika inriktningar utifrån intresse och kompetens. Som medarbetare på myndighetsenheten arbetar du i enlighet med BBIC. Du fattar beslut i enlighet med gällande lagstiftning, riktlinjer och delegation. Dokumentation är en viktig del av arbetet. Samverkan med interna och externa samarbetspartners är andra viktiga inslag. Vi arbetar utifrån Barns behov i centrum, BBIC och använder verksamhetssystemet Lifecare. I syfte att möjliggöra en trygg start för dig som nyanställd sker introduktionen enligt introduktionsplan med regelbunden uppföljning tillsammans med gruppledare. Kommunen ingår i Skånes kommuners kompetenssatsning, Yrkesresan. Vi ser kompetensutveckling som en naturlig del av arbetet. Det är lika viktigt att erbjuda grundläggande kompetens till de som är nya i yrket till att ge vidareutbildningar och möjlighet till specialisering. Målsättningen är att alla medarbetare ska ha en individuell utvecklingsplan som utgår från kompetens och erfarenhet. Låter det som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan! KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en socionomexamen och erfarenhet av myndighetsutövning inom området barn och unga. Du är väl förtrogen med den lagstiftning och det regelverk som rör socialtjänstens arbete i allmänhet och arbetet med barn och unga i synnerhet. Du är ansvarstagande med ett gott bemötande och en god samarbetsförmåga. Du är trygg i din yrkesroll och kan arbeta självständigt men ser också vikten av samarbete för barnets bästa. Du är flexibel och har förmåga att ställa om och tänka nytt när uppdraget kräver det. Viktigt för oss är engagemang, respekt och öppenhet. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vår ambition är att vara en flexibel arbetsplats med möjlighet till distansarbete. B-körkort är ett krav. Vi gör löpande urval i denna rekrytering. Erfarenhet av utredningsarbete barn och unga är meriterande. ÖVRIGT Inför rekryteringsarbetet har Sjöbo kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund och livserfarenhet till tjänsten. Sjöbo är en expansiv kommun mitt i södra Skåne. Här bor 19 500 invånare som har nära till den omväxlande naturen och många olika boendeformer att välja på.

26 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Account Manager B2B med 30% provision (remote)

Vad vi erbjuder 💼 Möjlighet att arbeta heltid (40h/vecka) på distans med flexibilitet i arbetstiderna. 💰 30 % provision på nyförsäljning – din prestation avgör din inkomst. 🎯 Gedigen introduktion i våra arbetssätt och försäljningssystem. 🌟 En väletablerad produkt och starkt varumärke i studentvärlden. Vill du arbeta med försäljning hemifrån och har erfarenhet av uppsökande B2B-försäljning sedan tidigare? Trivs du med att arbeta självständigt, driva hela säljprocessen från första kontakt till långsiktiga kundrelationer och med provisionsbaserad lön? Vem söker vi? Vi söker dig som vill jobba med uppsökande B2B försäljning där du självständigt söker upp företag som du sedan kontaktar över telefon i syfte att sälja annonsplatser på omslaget av Studieblocket, Sveriges mest använda kollegieblock. Vi söker dig som vill ha mer frihet i vardagen genom att bestämma dina arbetstimmar själv, samtidigt som din prestation är direkt kopplad till din lön. För att trivas i rollen behöver du vara disciplinerad, målmedveten och drivas av att tjäna pengar. Vi söker dig som: Har ungefär 1-5 års erfarenhet av uppsökande försäljning över telefon. Är van att arbeta med telefon och dator som verktyg, samt har en kontorsuppsättning hemma. Har erfarenhet av att arbeta på distans, därmed självdisciplin att arbeta strukturerat på egen hand. Trivs med att arbeta prestationsbaserad med tydliga målsättningar och därmed har ett inre driv att lyckas. Vi tillhandahåller dig mjukvaran som krävs, men du behöver ha en egen kontorsuppsättning hemma med fungerande dator och headset. Vi ser gärna att du har möjlighet att ta dig till vårt huvudkontor i Eskilstuna för upplärning och sedan besöka HK ungefär en gång i kvartalet för teamaktiviteter eller workshops, därmed är det ett krav att du är bosatt i Sverige. Om oss Universitetsmedia är en del av den nordiska mediekoncernen Lifestyle Mediapartner och ett av Sveriges största företag riktat mot högskole- och universitetsstudenter. Vi samarbetar med studentkårer i hela landet och erbjuder unika möjligheter för företag att nå studenter genom annonsplatser på Studieblocket – ett av Sveriges mest använda kollegieblock som sedan 2002 distribuerats på över 30 universitet och högskolor. Övrig information Arbetstid: 40h/vecka (heltid) fördelat enligt dina önskemål. Lön: Endast provisionsbaserad lön, 30% provision på nya kunder och 23% provision på befintliga kunder. Arbetsort: Distans, men inom Sveriges gränser. Välkommen med din ansökan!

26 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Vårdbiträde sökes rekrytering via Jobbpunkten AB
Jobbpunkten AB
Vårdbiträden

Jobbpunkten AB söker nu, på uppdrag av ett kundföretag inom vård och omsorg, engagerade vårdbiträden som vill göra skillnad i människors vardag. Du kommer att arbeta med att ge god omvårdnad och service till personer i behov av stöd. Om tjänsten Som vårdbiträde är du en viktig del av teamet. Du arbetar nära brukare och kollegor och hjälper till med dagliga insatser som skapar trygghet, delaktighet och livskvalitet. Arbetsuppgifter Personlig omvårdnad och stöd i vardagen Hjälp med måltider, hygien och påklädning Socialt stöd och aktivering Dokumentation enligt rutiner Samarbete med kollegor och anhöriga Kvalifikationer Erfarenhet av arbete inom äldreomsorg eller liknande är meriterande Du kan uttrycka dig väl på svenska, både i tal och skrift Du är trygg, ansvarstagande och har ett respektfullt bemötande Vi söker dig som Har ett genuint intresse för att arbeta med människor Är flexibel, empatisk och stresstålig Gillar att samarbeta men kan även arbeta självständigt Kunden erbjuder Ett meningsfullt arbete där du gör skillnad Stöd från kollegor och introduktion på plats Ett trivsamt och professionellt arbetsklimat Ansökan Känner du igen dig i beskrivningen? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande. Vid frågor är du välkommen att kontakta Jobbpunkten AB.

26 juni 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025