Nu söker vi sjuksköterskor till Höörs kommun! - Sex sjuksköterskor på 80-100% för jobb dag, kväll och helg. - En sjuksköterska till kväll/nattjänstgöring Period: v. 25-33 Krav: Minst 2 års erfarenhet av kommunal vård och omsorg är ett måste, meriterande om ssk har arbetat i Höörs kommun. Måste kunna jobba både inom ordinärt boende, särskilt boende för äldre, LSS och Socialpsykiatri då vi har ett tätt samarbete mellan de olika teamen. Minst 3 års erfarenhet som sjuksköterska. Krav på körkort och god kännedom om dokumentation i LifeCare HSL och kunna jobba självständigt i detta journalsystem (notera att LifeCare HSL inte är samma som LifeCare Meddelande/Avvikelser/Vårdbegäran) och Mina Planer. En och samma ssk under hela uppdraget! Vi erbjuder våra konsulter uppdrag över hela Sverige som avtalsleverantör i regionernas nationella avtal. Vi har även avtal med hälften av Sveriges kommuner och en del privata vårdgivare. Uppdragen kommer in löpande. Att vara en del av Cura Vårdbemanning och vårt team som Sjuksköterska innebär att du väljer en arbetsplats som värdesätter ditt bidrag till samhället och jobbar för en hållbar vård och omsorg. Vi strävar efter att skapa en miljö där din passion för att hjälpa andra får utrymme och där du kan bidra med positiv förändring. Vill du ha hjälp att hitta ett uppdrag som passar just dig eller om du har några frågor så är du välkommen att kontakta oss. 0703021220 [email protected] Detta erbjuder Cura vårdbemanning dig som konsult: • Attraktiv ersättning som speglar din kompetens och uppdragets karaktär • Trygga villkor • En kontaktperson som arbetar för dig och dina önskemål under hela processen • Resor och boende vid uppdrag på annan ort • Flexibiliteten • Möjlighet att forma arbetslivet så att det passar dig • Unika möjligheter till kompetensutveckling och nya karriärmöjligheter • Tillgång till rabatter och erbjudanden från samarbetspartners • Mängder av uppdrag över hela landet från olika uppdragsgivare Vi är med dig hela vägen Oavsett om du är ny som konsult eller saknar tidigare erfarenhet är du varm välkommen. Hos Cura Vårdbemanning har du en dedikerad konsultchef som stöttar dig och ger en grundlig introduktion till ditt nya uppdrag, vilket gör att du är i trygga händer hos en engagerad och seriös arbetsgivare. Vi är ett team och finns med dig hela vägen. Hos oss är du en del av Cura Vårdbemanning och vår gemenskap! Om du är redo att ta nästa steg i din karriär eller bara vill utforska nya möjligheter inom vården, tveka inte att kontakta oss. Vi är här för att stödja dig på din resa och matcha dig med spännande möjligheter som passar dina färdigheter.
Nu söker vi sjuksköterskor till Malmö Stad! Vi erbjuder våra konsulter uppdrag över hela Sverige som avtalsleverantör i regionernas nationella avtal. Vi har även avtal med hälften av Sveriges kommuner och en del privata vårdgivare. Uppdragen kommer in löpande. Att vara en del av Cura Vårdbemanning och vårt team som Sjuksköterska innebär att du väljer en arbetsplats som värdesätter ditt bidrag till samhället och jobbar för en hållbar vård och omsorg. Vi strävar efter att skapa en miljö där din passion för att hjälpa andra får utrymme och där du kan bidra med positiv förändring. Vill du ha hjälp att hitta ett uppdrag som passar just dig eller om du har några frågor så är du välkommen att kontakta oss. 0703021220 [email protected] Detta erbjuder Cura vårdbemanning dig som konsult: • Attraktiv ersättning som speglar din kompetens och uppdragets karaktär • Trygga villkor • En kontaktperson som arbetar för dig och dina önskemål under hela processen • Resor och boende vid uppdrag på annan ort • Flexibiliteten • Möjlighet att forma arbetslivet så att det passar dig • Unika möjligheter till kompetensutveckling och nya karriärmöjligheter • Tillgång till rabatter och erbjudanden från samarbetspartners • Mängder av uppdrag över hela landet från olika uppdragsgivare Vi är med dig hela vägen Oavsett om du är ny som konsult eller saknar tidigare erfarenhet är du varm välkommen. Hos Cura Vårdbemanning har du en dedikerad konsultchef som stöttar dig och ger en grundlig introduktion till ditt nya uppdrag, vilket gör att du är i trygga händer hos en engagerad och seriös arbetsgivare. Vi är ett team och finns med dig hela vägen. Hos oss är du en del av Cura Vårdbemanning och vår gemenskap! Om du är redo att ta nästa steg i din karriär eller bara vill utforska nya möjligheter inom vården, tveka inte att kontakta oss. Vi är här för att stödja dig på din resa och matcha dig med spännande möjligheter som passar dina färdigheter.
Psykiatripartners söker nu fler psykologer till vår Allmänpsykiatriska Öppenvårds Mottagning i Hässleholm. Det är ett krav att du är villig att jobba på plats på mottagningen. Vår terapeutiska verksamhet är KBT-baserad, vilket innebär att alla som arbetar med psykologisk och psykoterapeutisk behandling på Psykiatripartners har KBT- kompetens. Vården sker enligt avtal med Region Skåne, det betyder att samma villkor gäller som i den offentliga vården. Arbetsbeskrivning Arbetet som psykolog hos oss innebär att få arbeta med självständiga bedömningar, utredningar och behandlingar av patienter. På vår mottagning i Hässleholm träffar vi vuxna med varierade psykologiska problem. Vi är måna om att skapa delaktighet och utvecklingsmöjligheter för våra medarbetare. Vi arbetar aktivt för att säkerställa att våra medarbetare har rätt och god kompetens för det arbete de utför. Vår organisation bygger på den lokala enhetens självstyre med engagemang och delaktighet från medarbetare vilket leder till korta beslutsvägar. Samtidigt finns en större organisation i bakgrunden som ger stöd och möjlighet till utveckling och erfarenhetsutbyte. Vi har flera mottagningar inom organisationen och det finns därigenom ett gott kollegialt stöd och möjlighet till erfarenhets- och idéutbyte. Kvalifikationer Du som söker är legitimerad psykolog, meriterande psykoterapeut, och trygg i både person och profession samt har ett patientfokuserat arbetssätt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av kliniskt arbete vuxenpsykiatri. Som person är du positiv, trygg och empatisk och har förmågan att kunna organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du har ett pedagogiskt förhållningssätt och ett helhetstänk med patientens behov i fokus. Vår arbetsgrupp är ett glatt och engagerat team som präglas av god sammanhållning och en vilja att utvecklas. Vi respekterar och stöttar varandra och hos oss får man gärna komma med åsikter och nya idéer. Hos oss får du en varierande vardag där din kompetens får komma till sin rätt. Detta kommer att passa dig som gillar moderna, tvärprofessionella arbetssätt och som ser vikten av ett samarbete där vi alla är lika viktiga och lyfter varandra. Vårt arbete med videobesök innebär en möjlighet till en flexibilitet i förläggningen av arbetstid. Vi tror att en högre grad av självstyre minskar stress och ökar välbefinnandet. Och om du mår bra gör du också ett bra jobb vilket såklart är det bästa för våra patienter. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. Anställningsform och sysselsättningsgrad Heltid/Deltid Önskat startdatum Löpande rekrytering Kontaktperson [email protected] 010-1821481
Om Instabee I slutet av 2022 grundades Instabee efter kombinationen av Budbee, Instabox och Porterbuddy. Instabee erbjuder miljontals konsumenter över hela Europa med smidiga leveranser och är på väg att bli den ledande partnern till den europeiska e-handelsmarknaden. Alltid med kunden i fokus. På Instabee är du välkommen precis som du är, så länge du drivs av att ständigt utmana marknaden tillsammans med oss. Vi letar nu efter en Team Manager till vår terminal i Helsingborg. Om rollen I rollen som Team Manager i Helsingborg kommer ditt fokus att vara på våra medarbetare som varje dag arbetar för att sortera och leverera våra paket. Du kommer att ha personalansvar som bland annat innebär uppföljning av KPI:er och medarbetarnas kompetensutveckling. Rollen är både operativ och strategisk för att driften av terminalen ska fungera optimalt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: Personalansvar samt kompetensutveckling och medarbetarsamtal. Schemaläggning och bemanningsplanering. Säkerställa så att verksamheten fortskrider utan hinder genom att noggrant se till så att gods kommer in och ut ur terminalen enligt tidtabell. Kontinuerligt följa upp, utvärdera och förbättra processer och kvalitet. Stöd till övriga funktioner som verksamheten kräver. Om dig som söker Vi tror att du som Team Manager är en naturlig problemlösare som sporras av utmaningar och har förmågan att motivera teamet omkring dig och är ett föredöme för både övriga ledare och medarbetare. Som person är du uthållig och har en nyfikenhet på att lära dig nya saker. Du är även en god kommunikatör med förmåga att ta beslut och skapa klarhet och struktur i en snabbrörlig organisation. Tidigare erfarenhet av ledande roll med personalansvar. Du har förståelse för att plötsliga avvikelser i arbetet kan förekomma, därför lägger vi stort värde vid flexibilitet och en förmåga att prioritera och prestera i en snabbrörlig miljö. Tidigare erfarenhet av schemaläggning samt att arbeta enligt KPI:er. Flexibel och har inga problem med att arbetstiden kan variera mellan dag och kväll. Flytande i svenska och engelska, både muntligt och i skrift. B-Körkort. Övrigt Denna rekryteringsprocess består av personlighets- och logiktest via Alva Labs samt bakgrundskontroll via Verifiera för granskning av tidigare offentliga kriminalregister. Resultatet är offentlig information som hanteras konfidentiellt. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser på Instabee i Sverige.
Om vårdcentralen I Bromölla har Kry två vårdcentraler, Kry Storgatan och Kry Årup, med totalt cirka 55 medarbetare och cirka 12 000 listade patienter. Vårdcentralerna leds idag av samma verksamhetschef som till sin hjälp har medicinsk rådgivare och chefsstöd. Vårdcentralerna erbjuder en omväxlande miljö där vårdpersonalen möter och rådgör många patienter på mottagningen. Vårdcentralerna har även uppdraget läkarmedverkan, råd och stöd gentemot Bromölla kommun. Vårdcentralen kännetecknas av ett modernt arbetssätt, innovation, nytänkande och patientcentrerad vård. Om rollen Du har en central roll i de sedvanliga uppgifterna på mottagningen där du får möjlighet att möta många olika patienter. Du får möjlighet att arbeta både fysiskt på vårdcentralen och delvis på distans. Vårdcentralen lägger stor vikt vid att arbeta nära patienten, med kontinuitet och med fokus på att i samarbete mellan olika professioner uppnå bästa möjliga vård. Kvalifikationer & egenskaper Legitimerad fysioterapeut. Erfarenhet som fysioterapeut inom svensk sjukvård. Erfarenhet som fysioterapeut inom svensk primärvård är starkt meriterande. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Goda tekniska kunskaper. Du arbetar evidensbaserat, är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du har en god samarbetsförmåga och är lyhörd mot både kollegor och patienter. Vi erbjuder dig Möjlighet att jobba utifrån vår unika Kry-modell bland annat skapad för att öka tillgängligheten för våra patienter. En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Tillgång till ett stort välutrustat gym Nära samarbete med en fysioterapeut på samma vårdcentral samt två fysioterapeuter på vår andra vårdcentral i Bromölla. Interna och externa utbildningar. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Kollektivavtal, generöst friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Anställning: Tillsvidareanställning (med inledande provanställning 6 mån). Arbetstider: Vardagar, dagtid. Plats: Bromölla. Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta verksamhetschefen, [email protected]. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post på grund av GDPR. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.
Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatan i centrala Malmö på Södra Förstadsgatan bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: Är nyfiken och engagerad som person Tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har en enastående hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga och är van att göra affärer via telefon Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Vi erbjuder: En heltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö Generös lönemodell utan lönetak (våra mest erfarna säljare har en snittlön på ca 45.000-55.000kr). Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.
Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatan i centrala Malmö på Södra Förstadsgatan bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: Är nyfiken och engagerad som person Tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har en enastående hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Vi erbjuder: En heltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö Generös lönemodell med garanti utan lönetak Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.
Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö. Är du en driven och prestigelös person med erfarenhet av ekonomiprocesser? Vill du kombinera operativt arbete med ledarskap och driva utvecklingen av ett ekonomiteam? Då kan detta vara rollen för dig! Vi söker nu en Team Manager för Accounts Payable som kommer att ha en nyckelroll i att leda och utveckla vårt AP-team samt dess processer. Om tjänsten Som Team Manager för Accounts Payable ansvarar du för att säkerställa korrekt och effektiv hantering av leverantörsfakturor, med särskilt fokus på varuflöden. Du kommer också att ha en aktiv roll i fakturahantering och bokslut, vilket ger dig en god överblick över både teamets och verksamhetens arbete. I rollen ingår personalansvar, vilket innebär att du stöttar, coachar och utvecklar dina medarbetare. Du leder teamet i det dagliga arbetet och bidrar till dess utveckling genom att skapa förutsättningar för smidiga arbetsprocesser och samarbeten. Utöver det operativa ansvaret arbetar du med utvecklingsprojekt inom processer, rutiner och system för att optimera och modernisera arbetssättet. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Säkerställa korrekt hantering och betalning av leverantörsfakturor. Personalansvar för teamet, där du leder det dagliga arbetet, prioriterar uppgifter och stöttar medarbetarnas utveckling genom coachning och stöd. Ansvara för AP-relaterade delar av månads-, kvartals- och årsbokslut. Driva utvecklingsprojekt för processer och system för ökad effektivitet och kvalitet. Hantera inkommande ärenden och säkerställa smidig kommunikation med interna och externa parter. Om dig Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med finansiella processer, gärna med fokus på varuflöden och fakturahantering. Du är van att arbeta i flera system samtidigt och har grundläggande Excel-kunskaper för enklare analyser. Som person är du driven, prestigelös och kommunikativ. Du trivs med att kombinera operativt arbete med att leda och inspirera andra och har ett stort intresse för att utveckla både arbetssätt och processer. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att leda ett team, gärna inom en ekonomifunktion. Vi erbjuder Vi erbjuder dig en chans att vara en del av ett växande företag med en stark marknadsposition. Du kommer att vara en del av ett fantastiskt team som hjälper varandra och delar med sig av kunskap för att utvecklas tillsammans. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att delta i olika företagsaktiviteter och sociala evenemang, såsom teambuilding-aktiviteter och afterwork. Välkommen till vår gemenskap, där våra värderingar är: Ansvar, Enkelhet, Utmanar och Tillsammans. Låter detta som din typ av utmaning? Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande. Om företaget Bygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms.Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.
Om Advenica Vi på Advenica jobbar för att skapa en säkrare värld. Våra produkter skyddar den allra viktigaste digitala informationen i vårt samhälle och bidrar till att vi kan leva våra liv så som vi vill. Vi hjälper företag, kritisk infrastruktur och demokratiska institutioner att fungera i en tid av ökande hotbild och attacker. Vi är stolta över att kunna bidra till Sveriges säkerhet och till upprätthållandet av demokratiska värderingar. Om rollen Till vårt Customer Solutions-team söker vi en skicklig utvecklare som trivs med att arbeta med kundnära utveckling, utveckling och anpassningar av våra befintliga produkter utifrån kundens önskemål och behov. Som utvecklare på Customer Solutions kommer du att delta som teknisk expert på kundmöten, och i dialog med kunden och dina kollegor designa anpassningen, samt på egen hand utveckla, testa och underhålla lösningen. I den här rollen kommer du att: Utforska och utvärdera lösningar – du får stort utrymme att testa, bygga proof of concepts och driva tekniska initiativ framåt. Komma nära våra kunders verksamhet – våra kunder är engagerade, tekniskt kunniga och måna om att implementera rätt lösningar. Du får se våra produkter i praktiken och vara med och forma deras användning. Arbeta i ett agilt och flexibelt team – vi är ett litet team med stort inflytande. Det gör att du får varierade uppgifter och en central roll i utvecklingen av våra lösningar. Det här är en möjlighet för dig som vill utvecklas tekniskt, ha ett nära samarbete med både kunder och kollegor samt arbeta i en miljö där innovation och säkerhet går hand i hand. Om dig Du trivs i en agil miljö, gillar att arbeta kundnära och har lätt för att fånga upp, stämma av och konkretisera önskemål. Du har en gedigen bakgrund som embeddedutvecklare med tydlig styrka i C++ eller annat objektorienterat språk. Erfarenhet inom Python eller Rust är meriterande. Du behärskar god svenska och engelska, i tal och skrift. På grund av vår verksamhet är tjänsten säkerhetsklassad. Det innebär att du behöver vara svensk medborgare och att en säkerhetsprövning kommer att genomföras innan anställning. Om arbetsplatsen Hos Advenica uppmuntras personlig utveckling och du får stor frihet i ditt arbete. Stor vikt läggs vid att jobba proaktivt för att främja välmående och balans mellan arbete och fritid. Vårt kontor ligger centralt i Malmö med gångavstånd till det mesta du kan tänkas behöva. På Advenica finns en vi-känsla där vi stöttar och hjälper varandra. Vår attityd är att vi tillsammans gör skillnad och skapar resultat, oavsett var i organisationen du är. OrtMalmö KontaktpersonI denna rekrytering samarbetar vi med Cabeza AB. För frågor om tjänsten välkommen att kontakta Malin Schultz: [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!
Vår vision är att vara den generationsöverskridande mötesplatsen för hälsa, lek och träning på alla orter där vi finns. Vi är en social mötesplats för kommunens alla invånare, från barn till seniorer. På Medley är alla välkomna och med ett brett utbud av aktiviteter får vi fler människor att hitta träningsglädje och inspiration för ett aktivt friskare liv. Vi jobbar med bemötande i världsklass och hjälper våra medlemmar att ta sin träning till nästa nivå. Vi söker inspirerande instruktörer med tidigare erfarenhet, eller dig som vill bli instruktör och därmed gå utbildning via oss. Hos oss möts många olika människor för att träna tillsammans och sprida glädje. Är du engagerad, glad och älskar träning? Vill du tillsammans med oss jobba för ökad hälsa i kommunen? Vi har en bred verksamhet med simhall, gym och gruppträning både på land och i vatten. Som gruppträningsinspiratör på Medley har du möjlighet att ha olika typer av pass, Medleys egna eller Les Mills pass. Har du inte licens, får du möjligheten hos Medley. Nu söker vi dig som älskar att ge ett trevligt bemötande och service av högsta kvalitet. Att sätta gästen i fokus känns helt naturligt för dig. Som gruppträningsinspiratör har du ett välkomnande sätt, ett sinne för ordning och reda samt en förmåga att skapa en positiv stämning hos såväl kunder som kollegor. Vi erbjuder dig: Ett roligt och inspirerande arbete i ett expansivt företag, med goda möjligheter till personlig utveckling Engagerade, stöttande och erfarna kollegor med ett gemensamt fokus Vi söker dig som: Brinner för träning & hälsa och att inspirera andra till träning Är en driven, ansvarstagande och självgående person Har en god förmåga att skapa kontakt och bygga långsiktiga relationer Är strukturerad, engagerad, målmedveten och har en god planeringsförmåga Är en positiv, social, ödmjuk och prestigelös person Delar vår mening att “träning ska göra dig glad” Är du utbildad gruppträningsinstruktör och har erfarenhet av att jobba som instruktör är det meriterande Är du inte utbildad instruktör hjälper vi dig att utbilda dig till instruktör hos oss Är flexibel med arbetstider och vill jobba både kvällar och helger Våra värderingar är viktiga för oss och vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. I arbetet ingår: Att köra pass enligt Medleys schemamall Kvälls- och helgtjänstgöring enligt fast eller rullande schema Delaktighet i informationsmöten på anläggningen För- och efterarbete i samband med ditt pass Ev deltagande på happenings och event Information om tjänsten: Timanställning (där du har en ambition att kunna hålla 1-2 pass i veckan, gärna ett på helgen också om möjligt. ) Tillträde enligt överenskommelse. I tjänsten ingår kvälls- och helgarbete. I samband med rekrytering begär vi utdrag ur polisens belastningsregister. Vi har kollektivavtal och är anslutna till Besöksnäringen. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer