Bilmånsson är återförsäljare av Volvo, Renault, Dacia och Hyundai.Vi är idag ca 350 medarbetare och finns i Eslöv, Hörby, Ängelholm, Kristianstad, Sjöbo, Ystad, Simrishamn, Klippan och Lund. Vi säljer bilar och bilrelaterade kringtjänster som ger kunden ett bekvämt och miljövänligt bilägande. Vi strävar efter att vår personal skall känna arbetsglädje och genom engagerat uppträdande värna om företagets traditioner samt spegla våra kärnvärden hjärta & kompetens. Vårt mål är att ha Bil-Sveriges nöjdaste kunder och engagerade medarbetare varav vi ständig har fokus på vårt personal, kvalitets- och miljöarbete. Arbetsuppgifter Vi behöver förstärka vårt team som idag består av tre lackerare med ytterligare en positiv och driven medarbetare. Som lackerare hos oss på Bilmånsson kommer du huvudsakligen att arbeta med förberedelse inför lack, plastreparationer och lackeringsarbete på krockskadade personbilar och lätta transportbilar. Det är allt från lackering av mindre lösa detaljer till större lackeringar. Vi arbetar i ett team, vilket ställer stora krav på förmågan att samarbeta. Det finns alltid utrymme för utveckling. På vår lackering har vi moderna och effektiva produkter från bland annat Glasurit som är vår färgleverantör. Kompetenskrav Du har dokumenterad erfarenhet från personbilslackering och har några års erfarenhet inom branschen.Personliga egenskaper vi värdesätter är att du är ansvarstagande, positiv, noggrann och ordningsam. Vi värnar väldigt om vår teamkänsla och ser därför att du har lätt för att samarbeta och har en vilja att utveckla arbetet i gruppen. B-körkort är ett krav. Personliga egenskaper Du är serviceinriktadoch sätter alltid kunden i fokus. Du är noggrann och kvalitetsmedveten. Du har ett professionellt och trevligt förhållningssätt mot kunder och arbetskollegor. Du är en lagspelare. Du trivs i högt arbetstempo och är flexibel i ditt arbetssätt Information och kontaktpersoner Har du frågor om tjänsten så ringer du till Robert NilssonSkadechef på telefon0413-68871. Anställningsform, omfattning och placeringsort Anställningen är tillsvidare, heltid med placering på Bilmånssons Skadecenter i Eslöv. Tillträde enligt överenskommelse. Varmt välkommen till oss
Bilmånsson är återförsäljare av Volvo, Renault, Dacia och Hyundai.Vi är idag ca 350 medarbetare och finns i Eslöv, Hörby, Ängelholm, Kristianstad, Sjöbo, Ystad, Simrishamn, Klippan och Lund. Vi säljer bilar och bilrelaterade kringtjänster som ger kunden ett bekvämt och miljövänligt bilägande. Vi strävar efter att vår personal skall känna arbetsglädje och genom engagerat uppträdande värna om företagets traditioner samt spegla våra kärnvärden hjärta & kompetens. Vårt mål är att ha Bil-Sveriges nöjdaste kunder och engagerade medarbetare varav vi ständig har fokus på vårt personal, kvalitets- och miljöarbete. Arbetsuppgifter Vi behöver förstärka vårt team som idag består av tre lackerare med ytterligare en positiv och driven medarbetare. Somlackerare hos oss på Bilmånssonkommer du huvudsakligen att arbeta med plastreparationer, lackeringsarbete och förberedelse inför lackpå krockskadade personbilar och lätta transportbilar. Det är allt från lackering av mindre lösa detaljer till större plastreparationer av stötfångare och hellacker.Vi arbetar i ett team vilket ställer stora krav på förmåga att samarbeta och det finns alltid utrymme för utveckling. På vår lackering har vi moderna och effektiva produkter från bland annat Standox som är vår färgleverantör. Kompetenskrav Du har dokumenterad erfarenhet från personbilslackering och har några års erfarenhet inom branschen.Personliga egenskaper vi värdesätter är att du är ansvarstagande, positiv, noggrann och ordningsam. Vi värnar väldigt om vår teamkänsla och ser därför att du har lätt för att samarbeta och har en vilja att utveckla arbetet i gruppen. B-körkort är ett krav. Personliga egenskaper Du är serviceinriktadoch sätter alltid kunden i fokus. Du är noggrann och kvalitetsmedveten. Du har ett professionellt och trevligt förhållningssätt mot kunder och arbetskollegor. Du är en lagspelare. Du trivs i högt arbetstempo och är flexibel i ditt arbetssätt Information och kontaktpersoner Har du frågor om tjänsten så ringer du till Kerstin Lindh StenbergSkadechef på telefon0411-64819. Anställningsform, omfattning och placeringsort Anställningen är tillsvidare, heltid med placering på Bilmånssons Skadecenter i Ystad. Tillträde enligt överenskommelse. Varmt välkommen till oss
Beskrivning av tjänsten som personlig assistent Vi söker nu efter en kvinnlig personlig assistent till en av våra härliga kunder i Helsingborg. Vår kund är en aktiv 13- årig kille som bor med sin familj i Helsingborg. Vår kundhar autism och han är i behov av struktur och motivation i sin vardag. Vi söker dig som är trygg i dig själv och har en personlig mognad, då du behöver kunna vara självgående och lyssna in. I arbetsuppgifterna åker du som assistent med vår kund en gång i veckan på tisdagar till simhallen. Exempel på förekommande arbetsuppgifter Bad med kund varje tisdag. personlig omvårdnad Stöd och hjälp vid aktivitet, matsituationer Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Utbildning, erfarenhetoch personliga egenskaper Erfarenhet av tidigare assistentjobb och kunskap om autism är önskvärt Meriterande att ha kunskap om TAKK samt bildstöd Glad och positiv Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är enansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Behovsanställning Omfattning: deltid Arbetstid: Tisdagar från 14.45 samt extra vid behov. Tillträde: omgående Vitillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 250330 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Verksamhetschef Linda Laulumaa- 010-1303082 [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Customer Success Manager to Serstech Who we are: Serstech is a fast-growing company at the forefront of innovation in the security industry. We are dedicated to providing cutting-edge solutions that make a real difference in the world. We value openness, trust, and excellence as keys to fostering innovation and joy. Competing with global corporations, we thrive by staying agile and customer-focused. As we continue to expand, we are looking for a Customer Success Manager. About the position Serstech has an indirect sales model, which means that all sales are done through salespartners. The Customer Success Manager is responsible for the support of our sales partners. The sales partners support their customers, which are the users of Serstech’s products. The partners and end-customers are spread throughout the world and all communication is done in English. Some support questions are easy to answer, whereas some require deep expertise in chemistry. In the latter cases, the customer support manager is responsible for the customer interaction, but the knowledge needed to support the customer is provided by technical experts who are readily available at our head office in Lund. The position is also responsible for creating and publishing product and user related information on the company website, in support forums and YouTube. This material can include how-to-guides, instructional videos and updated user manuals. In addition to the above, the Customer Success Manager assists the global sales team as needed. The tasks can include marketing coordination, exhibition planning, production of marketing material and inside sales. Requirements 2-3 years of experience in customer support, sales or technical sales Stronginterest in technology and the ability to learn quickly Excellent communication skills in both written and spoken form Excellent English language skills Beneficial, but not a requirement Some Swedish language skills Experience from the security industry or B2G sales Marketing experience and experience from producing marketing material What we offer A dynamic and supportive work environment where your contributions are valued. Opportunities for professional growth and career advancement. The chance to work with a team of passionate professionals who are committed to making a difference. Place of work: Lund, Sweden (Serstech's office) You will report to VP Sales How to applyIf you are ready to take the next step in your career and join a company that values growth, innovation, and dedication, we want to hear from you! Please submit your resume and cover letter here, outlining your relevant experience and why you are a good fit for this role. Interviews will be conducted continuously, and we will close the recruitment when finding the right person. If you have questions regarding the role, please contact Jenny Månsson at Adeptus here our via phone +46 703-318506. Join Serstech and help us shape the future of security! About Serstech Serstech develops, manufactures, and markets handheld, optical instruments that are used by law enforcement, border control and military special forces to identify chemical threats. The threats include narcotics, explosives and chemical warfare agents and Serstech therefore contributes to making the world safer for everyone. Serstech’s products are sold through a global partner network and customers include United Nations, World Customs Organization and the narcotics police of a long list of countries. Serstech is based in Lund and all production is done in Sweden. The company is on a strong growth, driven by a strong market demand and highly competitive products. Serstech is listed at Nasdaq First North Growth Market and has more than 3000 shareholders. www.serstech.com
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 5+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: Who You AreYou are a software designer with a curious approach to new challenges. You can switch focus between the big picture and technical details when required. You have experience in system configuration, providing solutions fitting a multitude of use cases. You enjoy great teamwork and are proactive, creative, and willing to share your experience and knowledge. You are entrepreneurial and have the capacity to drive issues in cooperation with our stakeholders. You can also navigate your way through ambiguous and undefined problems. Solid communication skills, both in written form and in face-to-face meetings are important skills you should possess.RequirementsYou have a Bachelor’s degree in Computer Science, Computer Engineering, or equivalent. You are self-going with at least 5 years of experience in software development.You have:• The skills and experience to reason about medium/large scale software systems• Full stack development• Solid communication skills.• Proficiency in Python, SQL, Java Nice to have:• Experience in embedded systems• Worked in Configuration Management• Proficiency in modern C++ and YAML experience• Experience in the automotive industry• Knowledge in Functional Safety and Cyber Security Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
Just nu söker vi B-chaufförer till Sveriges ledande e-handelsföretag inom bygg och hemfixare. Företaget erbjuder leveranser av byggvaror hem till dörren den tid och dag kunden önskar med egna bilar från företaget. Du kommer att leverera byggvaror i Löddeköpinge området och dess grannkommuner. Som leverantörens ansikte utåt och leveransansvarig ställs höga krav på noggrannhet och servicetänk. Vi söker dig som kan tänkas jobba deltid. Arbetspassen är mellan 6-8 timmar och startar som tidigast 06:00 och slutar som senast 22:00. Arbetspassen börjar och slutar i Löddeköpinge. Krav: - Manuellt B-körkort minst 1 år, körvana från större fordon. - Hanterar Svenska språket flytande i såväl tal som skrift. - Lokalkännedom, att med hjälp av GPS hitta i Löddeköpinge regionen och grannkommuner. Meriterande: Idrottsbakgrund
VÅRT ERBJUDANDE På Job&Talent är vi övertygade: Personalen är vår viktigaste resurs. Vårt starkaste argument. Vi fortsätter att växa och söker nu personal inom området Industri & verkstad. Är du en person som trivs i en händelserik arbetsmiljö, där ditt arbete gör skillnad? Då kan vi ha jobbet för dig. Vi erbjuder goda karriärmöjligheter i miljö med spännande utmaningar och en arbetsplats som erbjuder varierade arbetsuppgifter. Framgång skapas av våra innovativa och duktiga medarbetare där deras nyfikenhet och professionella kompetenser skapar mervärde för våra kunder. ARBETSBESKRIVNING Till en spännande kund i Malmö inom fordonslogistik/nybilshantering/nybilsinstallation söker vi nu en tekniskt kunnig mekaniker/bilmontör/fordonstekniker. Du kommer vara med och utföra en mängd intressanta uppdrag och projekt åt olika företagskunder vilket kan innefatta b.la montering/installation av webasto, extralysen, larm, sensorer etc. Du kommer tillhöra en stort och härligt team med olika erfarenheter och bakgrund där ni tillsammans tar er ann nya projekt och löser nya problem och utmaningar som kan uppstå. Vår kund arbetar endast mot företagskunder. Arbetstiderna är förlagda mån-tors 07-15.45 samt arbetstidsförkortade fredagar 07-14.55. Grundlön 182 kr/h + 6 kr/h ATF ersättning. ÖT ersättning vid helgarbete 140,15 kr/h Ovan är 2024 års lönenivå, ny lön börjar gälla from 1/4. DINA KVALIFIKATIONER Vi söker dig med tidigare erfarenhet och god kunskap inom mekanik/elektronik/elsystem. Kanske har du tidigare arbetat som bilmekaniker, fordonstekniker, montör eller installatör. Ett kunskapstest kommer tillämpas som en del av rekryteringsprocessen där kunskaper inom b.la elscheman, monteringsanvisningar och lödning av kablar kommer att testas. Du bör därför ha denna erfarenhet med dig sedan tidigare. Vidare ser vi att du har en stark vilja att lära och utvecklas då det är en viktig del av arbetet eftersom vår kund tar sig ann varierande projekt där nya kunskaper är en viktig del av vardagen. OM OSS Job&Talent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan!
Brinova utvecklar och förvaltar primärt bostäder och samhällsfastigheter belägna på utvalda orter med goda kommunikationer i södra Sverige. Företaget har kontor i Helsingborg, Landskrona, Eslöv, Malmö, Kristianstad och Karlskrona,och kommer att expandera ytterligare med kontor i både Växjö och Hässleholm inom en snar framtid. Verksamheten kännetecknas av långsiktighet, samverkan med samhällssektorn och en lokal egen förvaltning. Våra värdeord är engagerad, pålitlig och ansvarstagande vilket speglas både internt och externt. Som anställd hos Brinova tar du del av ett gediget tjänstepension- och försäkringspaket samt ett generöst friskvårdsbidrag. Brinovas B-aktie är noterad på Nasdaq Stockholm och handlas på Mid Cap-listan. Kort om tjänsten Tjänsten är en tillsvidareanställning som föregås av en provanställning enligt överenskommelse. Planerad start våren 2025. I din roll som förvaltare ansvarar du för utvecklingen av våra fastigheter. Du ansvarar även för att på ett affärsmässigt, och kundorienterat sätt utveckla fastigheternas värde och våra områden. Du medverkar till att skapa goda relationer med hyresgäster, entreprenörer och myndigheter. Du har direktkontakt med våra hyresgäster. Du löser förvaltningsrelaterade frågor och engagerar hyresgäster och andra lokala aktörer för att tillsammans skapa och behålla en trygg och trivsam miljö. Din profil Du har sammanlagt minst fem (5) års arbetslivserfarenhet som förvaltare och en universitets- högskole- eller YH-utbildning inom fastighetsförvaltning. Som person så trivs du med att ha ansvar, både för fastigheternas underhåll och skick, men också för hyresgästers trivsel. Du ser värdet av att planera ditt arbete, både självständigt och med kollegor. I den här rollen förekommer mycket kontakt med våra hyresgäster, därför bör du ha arbetat med kundkontakt tidigare.Vi söker dig som har Erfarenhet av ny- och ombyggnadsprojekt för bostäder och lokaler Dokumenterad erfarenhet och kompetens inom fastighetsjuridik En analytisk förmåga för att se lösningar och utvecklingsmöjligheter En övergripande förståelse för områden som till exempel el, ventilation, uppvärmningssystem, byggnadsteknisk kunskap och underhållsplanering Erfarenhet från att arbeta med relevanta digitala system. Meriterande om du arbetat med Vitecs olika moduler. Erfarenhet från arbete med lokalhyresavtal och/eller hyresförhandlingar är meriterande Bra kommunikationsförmåga i tal och skriftRollen är bred och kontaktytorna många, vilket gör samarbete till en central del i ditt arbete.Du utgår från Malmö, arbetsområdet innefattar även bland annatOxie, Bara,Lund ochSkurup.Du ingår i en arbetsgrupp med god sammanhållning bestående avförvaltare, uthyrare- och förvaltningsassistent samt fastighetstekniker.Du rapporterar till Fastighetschef i Malmö. Mer om tjänsten Som förvaltare hos oss så arbetar du bland annat med: • Upprättande av underhållsplaner, uppföljning av mediaförbrukning och kontrollera så myndighetskrav följs • Uthyrning av lokaler samt ansvarar för eventuella anpassningar av dessa • Budgetering och ekonomisk uppföljning för de fastigheter som du ansvarar för • Kundvård och medverka till nöjda hyresgäster .. och sist men inte minst! • Aktivt medverka till en god trivsel på arbetsplatsen, vilket vi alla ansvarar för! Låter det intressant? Då är du är varmt välkommen att söka via ansökningsformuläret. Urval påbörjas vecka 2. Start: Enligt överenskommelse Observera att vi dessvärre inte har möjlighet att ta emot ansökningar via e-post på grund av GDPR. Vid frågor kring tjänsten eller rekryteringen, vänligen kontakta HR-ansvarig Ellen Broomé på [email protected]
Nu söker vi nya kollegor till ett väletablerat team som fortsätter vårt framgångsrika samarbete med ett av Sveriges mest välkända varumärken! Vi letar efter dig som vill vara en del av en stor säljorganisation och bidra till att stärka och utveckla vårt team tillsammans med dina kollegor. Du kommer att arbeta med face-to-face försäljning i köpcentrum, matbutiker och varuhus. Du blir en del av vårt befintliga säljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner, Postkodlotteriet. VI SÖKER DIG SOM: Brinner för att skapa nya relationer och ser varje möte med nya människor som ett äventyr fyllt av möjligheter och spännande upplevelser. Har en orubblig vilja och en stark drivkraft att ständigt utvecklas både personligt och professionellt. Är ansvarstagande, flexibel och redo att resa till olika platser runt om i Sverige. VI ERBJUDER DIG: Dynamiska arbetsdagar: Upplev en varierande vardag där du får vara ansiktet utåt för några av Sveriges största varumärken. Mötnya människor och gör varje dag till ett nytt äventyr. Attraktiv lönestruktur: Få trygghet genom en fast lön och belöna ditt hårda arbete med en generös provisionsmodell som speglar din prestation. Det finns ingen övre gräns för hur mycket du kan tjäna! Kontinuerlig utveckling: Investera i din egen framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. Här får du verktygen och stödet för att bli ditt bästa jag och överträffa dina mål. Stora karriärmöjligheter: Med vår pågående expansionsresa öppnar vi dörrar till spännande roller med större ansvar. Här finns möjligheten att växa och kliva in i ledande positioner. Vilka är Impressive Relations? Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]
Nu söker vi nya kollegor till ett nystartat team som samarbete med ett av Sveriges mest välkända varumärken inom energilösningar! Vi letar efter dig som vill vara en del av en stor säljorganisation och bidra till att stärka och utveckla vårt team tillsammans med dina kollegor. Du kommer att arbeta med face-to-face försäljning i varuhus. Du blir en del av vårt nyasäljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner. VI SÖKER DIG SOM: Är en relationsbyggare i världsklass: Brinner för att skapa nya relationer och ser varje möte med nya människor som ett äventyr fyllt av möjligheter och spännande upplevelser. Har en stark vilja och drivkraft: Har en orubblig vilja och en stark drivkraft att ständigt utvecklas både personligt och professionellt. Älskar att arbeta mot mål: Motiveras av att nå och överträffa både personliga och teamets målsättningar. Är initiativrik och självgående: Tar ansvar och trivs med att själv hitta lösningar i olika situationer. VI ERBJUDER DIG: Dynamiska arbetsdagar: Upplev en varierande vardag där du får vara ansiktet utåt för några av Sveriges största varumärken. Mötnya människor och gör varje dag till ett nytt äventyr. Attraktiv lönestruktur: Få trygghet genom en garantilön och belöna ditt hårda arbete med en generös provisionsmodell som speglar din prestation. Det finns ingen övre gräns för hur mycket du kan tjäna! Kontinuerlig utveckling: Investera i din egen framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. Här får du verktygen och stödet för att bli ditt bästa jag och överträffa dina mål. Stora karriärmöjligheter: Med vår pågående expansionsresa öppnar vi dörrar till spännande roller med större ansvar. Här finns möjligheten att växa och kliva in i ledande positioner. Vilka är Impressive Relations? Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander Head of Recruitment076-425 35 70 [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer