Vår vision är simpel. Med starka samarbetspartners och en gedigen erfarenhet i branschen arbetar vi på Scania Bemanning mot att bli den mest självklara lokala aktören inom bemanning, rekrytering och konsultation. Arbetsuppgifter Som byggstädare och inbärare kommer du att arbeta med att hålla byggarbetsplatsen ren och säker under hela byggprocessen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta städning av byggarbetsplatsen: både inomhusoch utomhus, rengöring av nybyggda ytor inför slutbesiktning,hantering av byggavfall och återvinningsmaterial, säkerställande av ordning och säkerhet på arbetsplatsen samt hjälpa till vid inbärning av kök, fönster och vitvaror. Krav • Annan huvudsaklig sysselsättning (arbete/studier om50% eller mer) •Ansvarsfull, självgående och noggrann • Kan arbeta i ett högt tempo • Har god fysik då arbetet består av tunga lyft • Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift • Goda kunskaper i engelska, främst i tal Meriterande • Tidigare erfarenhet inom bygg/byggstäd/flyttkarl eller annat som bedöms likvärdigt •B-körkort och tillgång till bil Villkor Start: Omgående Ort: Lund Arbetstider: 07:00 -16:00 Omfattning: Deltid Ansökan Vi träffar kandidater löpande, sök därför tjänsten redan idag med ditt CV och personliga brev.Varmt välkommen med din ansökan! Observera att vi ej tar emot ansökningar via epost eller telefon. Detta för att samtliga ansökningar ska behandlas lika.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om vår kundJag är en glad och busig kille i 30 års åldern som behöver hjälp i min vardag. Jag bor själv utanför Höllviken. Hos mig arbetar vi dygnspass, 8.00-8.00 med väntetid på natten. Äventyr och aktivitet gillar jag såsom bowling,glad för att åka tåg och buss, gillar även att cykla och vara ute men tycker även om att bada, pyssla, måla, dansa, lyssna på musik och äta på restaurang. Jag går på daglig verksamhet en dag i veckan. För mig är det viktigt att det är ordning o reda då jag gillar struktur och planering i förväg. Jag använder mig av både tal och teckenspråk (utbildning sker på företaget), samt schema bilder.Fullt rörlig, men behöver stöd och uppmuntran i vardagen.Jag vill ha ordning på saker och ting, och gillar hemmasysslor. Körkort och egen bil till arbetsplatsen behövs. Brukaren har egen bil.Katt finns i huset. Om digJag söker dig som vill jobba upp till 100% på fast schemarad. Det är krav på att du har körkort och tillgång till egen bil samt ej pälsdjursallergier då katt finns i hemmet. Tillträde: Enligt överenskommelse RekryteringsprocessenDin ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare.Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia.Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuellanställningFöranställning hos oss på Nordström Assistansbehöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/För dig med anställningsstödNordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström AssistansVi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information påhttps://www.nordstromassistans.se
Svensktalande kundtjänst med brinnande intresse för kund nöjdhet till one.com i Malmö! Tycker du om att prata med människor på telefon? Är du snabb på tangenterna och kan chatta och skriva mail med kunder? Är du lösningsfokuserad, inkännande och drivs av att göra kunder nöjda och sporras av att hjälpa människor, att ge utmärkt service och att lösa problem? Då har vi rätt tjänst för dig på vårt support-center i Malmö! Där hjälper vi kunder via telefon, chatt och epost med deras hostinglösningar, tekniska problem och allt som kan uppkomma för en användare som försöker skapa sig en plats på Internet med hemsida, epost och domän. På one.com har vi vår kundkontakt som högsta prioritet och arbetar hårt för att alltid ge support och kundtjänst i världsklass, för att försäkra oss om att även I en marknad med hård konkurrens så känner våra kunder att de har allt de behöver och lite till. Och nu behöver vi utöka vårt team med en ny support agent för den svenska sidan av marknaden till vårt kontor i Glasvasen; precis bredvid Malmö Central. Detta är en unik möjlighet att vara en del av ett team av både danska och svenska kollegor som tillsammans jobbar mot samma mål; att ge Nordens absolut bästa support och kundservice åt våra kunder. Vi gör ingenting halvdant utan arbetar kontinuerligt på att överträffa oss själva, samtidigt som vi har roligt på jobbet och utvecklas både individuellt och som ett team. Ansvarsområden och vem vi söker Vi vill som sagt ge våra kunder en upplevelse i världsklass när de kontaktar oss för support. Det handlar inte bara om att lösa problemet; det handlar om att överträffa kundens förväntningar och förstå värdet av empati, förståelse och personlighet. Vi tror på ”hire for attitude, train for skill” så vad du har gjort tidigare är mindre viktigt, det viktigaste för oss är att du har en vilja att lära dig, en väldigt starkt önskan att ge service utöver det vanliga och att du är positiv, öppen och utåtriktad. Din mest viktiga uppgift blir att ta emot kunder via telefon, chatt och epost för att hjälpa kunder med allehanda tekniska (och ibland mindre tekniska) problem, samt att se till att kunden du talar med har rätt paket, har rätt produkter och inte saknar något från oss. Så skicka in din ansökan så snart som möjligt ifall du tycker att detta är du: Kundfokuserad och med en stark önskan att hjälpa till-Grundläggande IT-vana Utmärkt kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt Du kan tala och skriva på engelska (då vi är ett bolag med många nationaliteter och kontor på olika delar i världen sker den mesta interna kommunikationen på engelska) Positiv och framåt, “glaset är halvfullt”-attityd Stor villighet att lära Tålmodig, stresstålig och anpassningsbar vid förändringar Målinriktad, ”vinnarskalle” och drivs av att slå uppsatta förväntningar Stor förmåga att ta feedback och coachning för att utvecklas Ödmjuk Flexibel och med en förmåga att tänka utanför boxen Erfarenhet från kundtjänst, support eller försäljning är ett plus men inget krav Förmåga att göra många saker samtidigt Vi erbjuder En heltidstjänst I ett stort företag inom hosting- och domänbranschen som rör sig fort framåt, där du blir en del av ett varmt team som alla arbetar tillsammans för att överträffa förväntningar. Du kommer arbeta I Glasvasen precis vid Malmö Central. Arbetet är förlagt mellan 08-18 (7,5 h per dag) på vardagar. Arbete på helger och röda dagar förekommer. Vi erbjuder en hybrid arbetsmodell, men under de första månaderna av din anställning kommer du att arbeta 100% på kontoret för att säkerställa en gedigen upplärning och introduktion. Fast lön, sjukvårdsförsäkring, lunchdeals, omfattande utbildning med mera. Startdatum Vi behöver dig så snart som möjligt, så skicka in din ansökan snarast för intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten kan du kontakta Christoffer Polizonis Team Lead, på [email protected]: The minimum gross salary for this position is 26 000 SEK for 37.5 hours/week. Actual compensation can be above this, depending on qualifications and professional experience. We don't care whether you are female, male or diverse, where you come from, how old you are, what colour your skin is or what you believe in. For us, the focus is on mutual respect, personal appreciation as well as fun and motivation at work. Develop yourself - your personality - because we focus on you as a person and team member. We want to continue to grow with you. That's why we look forward to getting to know you.
Vi söker en skicklig och erfaren Content Manager för ett spännande och hemligt projekt inom informationssäkerhet. Projektet handlar om att utveckla och implementera träningsmaterial för en global organisation, med fokus på säkerhetsmedvetenhet och utbildning. Som Content Manager kommer du att leda utvecklingen av engagerande och interaktivt innehåll för företagets nya Learning Management System (LMS). RollenDenna roll är projektbaserad, från omgående till juni 2025, med möjlighet till förlängning. Vi söker en person som är skicklig på att skapa både visuellt tilltalande och pedagogiskt effektivt innehåll, särskilt inom områden som informationssäkerhet, dataskydd och IT-säkerhet. Arbetsuppgifter: Skapa och utveckla träningsinnehåll i samarbete med experter inom informationssäkerhet och instruktionsdesign. Designa interaktiva eLearning-moduler, videor, simuleringar och tester som förmedlar komplexa säkerhetskoncept på ett engagerande sätt. Strukturera och integrera innehåll i företagets LMS för en optimal användarupplevelse. Säkerställa att allt innehåll uppfyller höga tillgänglighetsstandarder och är visuellt tilltalande. Utvärdera och förbättra träningsmaterial baserat på feedback och mätningar. Kvalifikationer: Erfarenhet inom utveckling av eLearning-material, gärna i säkerhetsrelaterade ämnen. Goda kunskaper i Adobe Creative Suite, inklusive Premiere Pro, samt eLearning-verktyg som Articulate Storyline eller Adobe Captivate. Erfarenhet av att arbeta med Learning Management Systems och implementeringsprojekt. Stark förmåga att omvandla teknisk information till lättbegripligt och pedagogiskt innehåll. Förmåga att arbeta både självständigt och i nära samarbete med ett projektteam. Övrigt: Placeringsort: Malmö (möjlighet till distansarbete 1-2 dagar i veckan efter onboarding). Omfattning: Heltid, projektanställning. Tillträde: Omgående.
Dansktalende supporter, der brænder for tilfredse kunder, søges til one.com i Malmø! Kan du lide at snakke med mennesker? Er du løsningsfokuseret, empatisk og drives af at gøre kunderne glade? Bliver du høj af at hjælpe mennesker, af at give den perfekte service og af at løse problemer? Så har vi lige den rette stilling til dig på vores supportkontor i Malmø! Der hjælper vi kunder via chat, e-mail og telefon med deres webhosting løsninger, tekniske problemer og alt, der kan opstå for en bruger, som forsøger at skabe sig en plads på internettet med hjemmeside, e-mail og domæne. Hos one.com har vi vores kundekontakt som højeste prioritet! Vi arbejder hårdt for altid at yde support og kundeservice i verdensklasse, for at sikre os, at selv på et marked med hård konkurrence, føler vores kunder at de får alt de behøver, og lidt til. Dette er en unik mulighed for at blive en del af et team hvor alle arbejder mod samme mål: at yde nordens absolut bedste support og kundeservice til vores kunder. Vi gør ingenting halvhjertet, men arbejder kontinuerligt for at overgå os selv, mens vi har det sjovt på arbejdet og udvikler os både individuelt og som et team. Ansvarsområder og hvem vi søger Vi vil som sagt give vores kunder en oplevelse i verdensklasse når de kontakter os for support. Det handler ikke bare om at løse problemet; det handler om at overgå kundens forventninger ved at forstå værdien af empati, forståelse og personlighed. Vi tror på ”hire for attitude, train for skill” så hvad du end har gjort tidligere er mindre vigtigt. Det vigtigste for os er, at du har en vilje til at lære, et stærkt ønske om at yde en service ud over det sædvanlige og, at du er positiv, åben og udadvendt. Din vigtigste opgave vil være at tage imod kunder via chat, e-mail og telefon for at hjælpe dem med alle mulige tekniske (og under tiden mindre tekniske) problemer og for at sikre, at den kunde du taler med, har den rigtige pakke, har de rigtige produkter og ikke går glip af noget fra os. Send din ansøgning så hurtigt som muligt hvis du synes følgende passer på dig Du kan tale og skrive på engelsk (da vi er et firma med mange nationaliteter og kontorer i forskellige dele af verden, sker det meste af vores interne kommunikation på engelsk) Teknisk forståelse samt kendskab til wordpress på bruger- og administrations-niveau Erfaring fra kundeservice, support eller salg er et plus, men ikke et krav Tålmodig, kan håndtere stres og er god til at tilpasse sig forandringer Målrettet ”vinder” der drives af at slå de gængse forventninger God evne til at tage feedback og coaching for at udvikles Kundefokuseret og med et stærkt ønske om at hjælpe Fleksibel og med evnen til at tænke uden for boksen Positiv og ”glasset er halvt fyldt” attitude Grundlæggende IT-færdigheder Stor vilje til at lære Ydmyg Praktisk Stillingen er på fuld tid med 37,5 timer om ugen. Din arbejdstid planlægges på en ugentlig plan med 7,5 timer hver dag, ekskl. frokost, i nogle tilfælde forventes du at arbejde i weekender. Startlønnen vil være SEK 26 000 pr. måned med mulighed for opstart hurtigst muligt! Vi tilbyder en hybrid arbejdsmodel, men de første par måneder af din ansættelse vil du arbejde 100 % på kontoret for at sikre en grundig oplæring og introduktion. Du kommer til at arbejde på vores kontor i Glasvasen lige ved Malmö Central. Interviews vil blive afholdt løbende. For yderligere spørgsmål vedrørende stillingen kan du sende en mail til Karen Brandt, Team Lead på [email protected] We don't care whether you are female, male or diverse, where you come from, how old you are, what colour your skin is or what you believe in. For us, the focus is on mutual respect, personal appreciation as well as fun and motivation at work. Develop yourself - your personality - because we focus on you as a person and team member. We want to continue to grow with you. That's why we look forward to getting to know you.
Inför säsongen 2025 söker vi på Mark & Trädgård Skottorp AB drivna, kreativa och ansvarstagande trädgårdsmästare som brinner för att försköna och sköta offentliga gröna miljöer i Helsingborgs stad. Som trädgårdsmästare hos oss får du möjlighet att använda dina kunskaper och erfarenheter i arbetet med att sköta och utveckla stadens blomsterprogram. Här får du vara en viktig del i att skapa hållbara och vackra utemiljöer för såväl medborgare som besökare. Om företaget Mark & Trädgård Skottorp AB är en framstående aktör inom offentliga upphandlingar av entreprenaduppdrag, trädgårds- och anläggningsarbeten. Med verksamhet i Ängelholm, Helsingborg, Halmstad och Varberg har vi vuxit till en pålitlig partner med cirka 80 engagerade medarbetare. Vår expertis omfattar grönyteskötsel, markanläggning och vinterväghållning. Vår kundbas inkluderar både offentlig och privat sektor, såsom kommuner, bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag och sjukhus. Vi är ett företag som värnar om socialt ansvar, mångfald och god kvalitet, och vi bryr oss om våra kunder och anställda. Arbetsuppgifter Som trädgårdsmästare på Helsingborgs blomsterprogram kommer du att: •Arbeta med skötsel och nyplantering av säsongs- och perennplanteringar. •Ansvara för plantering, vattning, ogräsrensning och klippning av infattningshäckar och topiary. •Utföra dagliga arbetsuppgifter i en offentlig miljö med fokus på hög kvalitet och kundnöjdhet. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Vi söker dig som: Har en relevant utbildning som trädgårdsmästare, landskapsingenjör eller motsvarande erfarenhet. Innehar B-körkort och har god körvana (manuell växellåda). Har goda kunskaper om perenner och säsongsväxter. Behärskar svenska i tal och skrift. Är social, ödmjuk och har en god kommunikationsförmåga, då arbetet innebär interaktion med både medborgare, kunder och arbetskamrater. Övrig information Start: Mars/April till oktober 2025, med möjlighet till förlängning under hösten. Arbetstid: Heltid, säsongsanställning. Plats: Helsingborg. Vi ser fram emot din ansökan och att få lära känna dig som en del av vårt team! Ansök gärna så snart som möjligt, då urval sker löpande. Mark & Trädgård Skottorp AB – En arbetsplats där både människor och miljöer växer!
Vi är Balder. Vi vill ju påstå att vi inte är som alla andra fastighetsbolag. Att vi vågar utmana branschens gamla sanningar. Att man visst kan ha en bredd av bostäder, kommersiellt och hotell och såväl bygga nytt som att utveckla det vi redan har. Vill du vara en del av vår fortsatta resa? Vi söker nu en förvaltningsassistent till Helsingborg! Om rollen. Vad handlar då fastighetsförvaltning om egentligen?Jo, på det stora hela två saker. Människor och hus. I den ordningen. Därför letar vi efter en kollega som är genuint intresserade av fastighetsbranschen och som gillar att bygga relationer samt ta hand om och utveckla våra hus. För oss handlar det om att känna ett ansvar för hur det går för Balder, hyresgästerna och projekten. Du agerar inte egennyttigt, utan för verksamhetens bästa. Generellt handlar arbetsdagen om att aktivt arbeta tillsammans med samtliga inom affärsområdet. Arbetsuppgifter innefattar bland annat uthyrning och deltagande på besiktningar samt hantering av fakturor, reskontra och inkasso och annan administration. Vi söker därför en person som är strukturerad då vi värdesätter ordning och reda. Du behöver även ha ett intresse för de människor du möter då en stor del av jobbet handlar om kommunikation och relationsbyggande med hyresgäster, entreprenörer och teamet. Har du dessutom koll på hur en byggnad är uppbyggd och fungerar så prickar du nästan hela checklistan! Ansökan. Låter detta som en tjänst för dig? Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar sex månaders provanställning, placering vårt kontor i Helsingborg. Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen kan du kontakta rekryterare Felicia Forsberg via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Hjärtligt välkommen att bli en del av oss!
Vi är Balder.Vi vill ju påstå att vi inte är som alla andra fastighetsbolag. Att vi vågar utmana branschens gamla sanningar. Att man visst kan ha en bredd av bostäder, kommersiellt och hotell och såväl bygga nytt som att utveckla det vi redan har. Vill du vara en del av vår fortsatta resa? Vi söker nu en driven och engagerad förvaltare att ta hand om och utveckla våra fastigheter i Helsingborg! Om rollen.Vi vågar påstå att vi är ganska långt ifrån traditionell förvaltning. Som kollega hos oss förväntas du gilla att göra affärer. För oss handlar det om att känna ett ansvar för hur det går för Balder, våra hyresgäster och våra projekt. Du agerar inte egennyttigt, utan för verksamhetens bästa. I rollen som förvaltare har du ett ekonomiskt såväl som tekniskt ansvar över dina fastigheter som utgör ett blandat bestånd, från nyförvärvade kommersiella fastigheter till hyresrätter i bostadsområden med högre såväl som lägre socioekonomisk status. Du kommer därav även arbeta för social hållbarhet genom att främja trygghet och trivsel i våra bostadsområden. Du tillhör en arbetsgrupp som består av förvaltningsassistenter, biträdande förvaltare, projektledare, fastighetsskötare och drifttekniker bland annat. Hos oss får du verka i en organisation med bred intern kompetens och snabba beslutsvägar! Om dig. Vi söker dig, en nyfiken och erfaren fastighetsförvaltare, som kan det här med fastighetsförvaltning. Som gillar att fundera över hur vi kan öka vårt driftnetto men samtidigt ha så nöjda kunder som möjligt. Att älska siffror och kalkyler är i den här tjänsten ett måste. Men lika mycket behövs ett intresse för de människor du möter, då en stor del av jobbet handlar om relationsbyggande. Ekvationen? Ekonomiskt sinne och social smidighet. Ansökan.Skicka in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande sex månaders provanställning. Du kommer utgå från vårt kontor i Helsingborg men tjänsten kan inkludera resor i hela region syd. Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta rekryterare Felicia Forsberg via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Hjärtligt välkommen till ett bolag fullt av möjligheter! #LI-MK1
Har du erfarenhet av att jobba i storkök? Är du strukturerad, flexibel och duktig på planering? Vet du hur många köttbullar som går åt till 20 personer? Har du körkort och kan arbeta självständigt såväl som i team?Då är det dig vi letar efter! Om Nytida Kasper Kollo Till Kasper Sommarkollo kommer barn, unga och unga vuxna med högfungerande autism, Aspergers syndrom och/eller lindrig intellektuell funktionsnedsättning med målet att få två roliga sommarveckor. Där får de chans att testa på nya aktiviteter och träffa kompisar i en trygg miljö. Förutom sommarkollo har Kasper även verksamhet året om i form av helgläger. Våra kollogårdar ligger i Skåne och Östergötland. Kasper Sommarkollo ingår i Nytida som är en av Sveriges ledande aktörer inom LSS, SoL och skola med fokus på stöd och service till människor med funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Om rollen Som köksansvarig är ditt huvudansvar att förse kolloperiodens deltagare och ledare, sammanlagt ca 20 personer, med lunch och middag. Du är ansvarig för inventering av matvaror samt planering av matsedel. Du ansvarar för matplanering utifrån gruppens matpreferenser och allergier, och vi kräver även att planering och matlagning utgår ifrån minskat matsvinns-tänk och hållbarhet. Vidare ansvarar du för disk och städning av kök och att utrymmet möter kraven satta av livsmedelsverket. Du arbetar ensam i köket, men för att kolloperioden ska förflyta smidigt för alla inblandade krävs ett högt mått av samarbetsvilja. All personal arbetar alltid med våra deltagares bästa i första rum, vilket konkret innebär att du har kunskap om aktuella allergier/matpreferenser, tar emot förslag på önskemåltider och kan erbjuda alternativa maträtter i de fall det behövs. Till din hjälp har du möjlighet att beställa matvaror online som levereras till gården. Arbetstiden varierar och inkluderar såväl dags- som kvällspass. Varje period är ca två veckor och vi ser gärna att du arbetar två perioder under sommaren. Anställning är i form av visstidsanställning. Arbetsplats: Som köksansvarig på Kasper sommarkollo bor du tillsammans med dina kollegor på den kollogård där du arbetar på. Boendesituationen kan beskrivas som enkel men mysig. Du delar rum med 2-3 kolloledare. Arbetsgruppen består av dig som köksansvarig och ca 13 kolloledare Din erfarenhet och kunskap Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har intresse för matlagning och erfarenhet av att planera mat till större sällskap (ca 20 personer). Tidigare kockerfarenheter och köksvana är meriterande. Det är viktigt att du är organiserad och strukturerad, exempelvis är det viktigt för våra deltagare att maten är bekant för dem och att den serveras vid utsatt tid. Arbetet innefattar planering av matsedel och inventering av matvaror vilket ställer krav på din planeringsförmåga. Lösningsfokus och flexibilitet krävs då schemat för utflykter och därmed matplaneringen kan ändras snabbt. Som köksansvarig ingår du i ett team av kolloledare, som leds av en arbetsledare. Tillsammans arbetar ni alla med målsättningen att göra allt för att våra deltagare får bästa möjliga sommaren. Du behöver kunna delta vid följande träffar:Planeringsträff: 7/5 (datumet kan komma att ändras)Introduktionsutbildning: 4/6 & 5/6. Körkort: Då inhandling av matvaror ingår som arbetsuppgift krävs det att du har B-körkort. Utdrag ur belastningsregister: Innan anställning efterfrågar vi utdrag, utan anmärkning, ur belastningsregistret: ” Utdrag för arbete med barn med funktionsnedsättning”. Länk: Barn med funktionsnedsättning | Polismyndigheten (polisen.se) Ansvarig rekryterare:Elin Topphem [email protected] Facklig kontakt:Kommunal, www.kommunal.se Sista ansökningsdatum: 2024-03-31 Vi arbetar med löpande urval. Så skicka in din ansökan så snart du kan.
Vi söker en driven Content Manager som vill leda utvecklingen av innovativa och engagerande utbildningsmaterial inom informationssäkerhet. Du kommer att spela en nyckelroll i implementeringen av vår nya Learning Management System (LMS) och bidra till att skapa en säkerhetsmedveten organisation. Arbetsuppgifter Samarbeta med experter inom informationssäkerhet och pedagogisk design för att skapa anpassade utbildningar. Utveckla interaktiva eLearning-moduler, videor, simuleringar och tester som förklarar komplexa säkerhetskoncept på ett enkelt sätt. Designa visuellt tilltalande material med Adobe Creative Suite som uppfyller tillgänglighetskrav. Strukturera innehåll i LMS för en smidig och användarvänlig lärandeupplevelse. Utvärdera utbildningens effektivitet och förbättra innehållet baserat på insamlad data. Kvalifikationer Relevant högskoleutbildning inom video, kommunikation, pedagogik eller liknande. Erfarenhet av att skapa onlineutbildningar med Adobe Creative Suite och LMS-miljöer. Kunskap om informationssäkerhet och dess bästa praxis. Erfarenhet av LMS-implementeringsprojekt är meriterande. Stark förmåga att kommunicera teknisk information tydligt och pedagogiskt. Placering och OmfattningTjänsten är projektbaserad från januari till juni 2025, med möjlighet till förlängning. Placering är i Malmö med möjlighet att arbeta på distans 1–2 dagar i veckan efter onboarding. AnsökanSök nu och bli en del av ett viktigt projekt där du får skapa utbildningar som gör skillnad! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Välj ett jobb för att visa detaljer