Driven administratör med fokus på ekonomi & fakturering till kund i Land...
Sway Sourcing Sweden AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Letar du efter en roll där du får använda din strukturerade sida, ekonomiska förståelse och administrativ förmåga? Vill du vara en del av ett internationellt team som arbetar med att förbättra processer och effektivisera verksamheten? Då har vi jobbet för dig! Om rollenSom Invoice Administrator ansvarar du för att: Fakturering till kund sker enligt direktiv, instruktioner och avtal. Administrera och underhålla kundportaler. Hantera övriga administrativa uppgifter kopplade till fakturering och servicearbete. Bidra till utveckling och effektivisering av processer. Du kommer främst att arbeta nära externa kunder och leverantörer för att säkerställa att fakturaunderlag är korrekt och fullständigt. I rollen ingår även intern kommunikation mot ekonomiavdelningen, servicechefer och tekniker.Teamet består av tre Invoice Administrators och två Contract Administrators, vilket ger en bra stöttning och gemenskap i arbetet. Vi ser att det är viktigt att du är på plats under upplärningsperioden. Efter detta finns möjlighet att arbeta på distans 1-2 dagar i veckan, enligt överenskommelse med din närmsta chef. Din profilFör att lyckas i rollen som Invoice Administrator ser vi att du har: Kompetenser och erfarenhet: Minst gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning eller motsvarande. 1-2 års erfarenhet av liknande roll, med vana att arbeta i ERP-system. Goda kunskaper i MS Office. Mycket god svenska i tal och skrift. God engelska i tal och skrift. Personliga egenskaper: Strukturerad Självgående Kommunikativ Lösningsorienterad med god samarbetsförmåga. Vi erbjuderHos oss får du möjlighet att arbeta i en innovativ och dynamisk miljö där dina insatser gör skillnad. Du blir en del av en organisation som värdesätter empowerment, innovation och integritet. Praktiskt information: Uppdragsperiod: 20 januari 2025-30 juni 2025 (med möjlighet till förlängning). Placeringsort: Landskrona Omfattning: Heltid 100% Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

9 januari 2025
Sista ansökan:
28 juni 2025
Systemutvecklare
Finansia Sverige AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om Finansia Finansia, grundat 2014, står som ett personligt alternativ till traditionella banker för små och medelstora företag. Vi är stolta över att sedan vår start ha finansierat över 7 miljarder kronor, vilket har möjliggjort för tusentals företagare att förverkliga sina drömmar och därmed bidra till Sveriges tillväxt och välfärd. Vår framgång har uppmärksammats genom att vi erhållit tre Di Gasell-utmärkelser, vilket placerar oss i den prestigefyllda kategorin MästarGasell. Om tjänsten Den här tjänsten passar dig som brinner för att arbeta med systemutveckling och vill utveckla nya system som gör nytta. Vi ger dig möjligheten att arbeta i ett ungt företag där du får stort inflytande över de tekniska besluten och samtidigt arbetar nära affären med få steg mellan krav, utveckling och användare. Vem vi söker Vi ser gärna att du är en systemutvecklare som har intresse av integrationer och/eller TDD - testdriven utveckling. Du har en eftergymnasial utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet inom systemutveckling. Vi tror att du drivs av att ha eget ansvar och få möjligheten att arbeta med utveckling i alla delar, från arkitektur till design och test. Du trivs med omväxling och vill arbeta över en rad olika system i olika miljöer och är duktig på att hitta balansen mellan affärsnytta, innovativa lösningar och struktur. Du är ansvarstagande och noggrann och en god lagspelare som gillar att prestigelöst söka lösningar tillsammans med affär och verksamhet. Kvalifikationer Du måste ha erfarenhet av någon eller några av; - Utveckling inom C# / .NET Core - Integrationer och API-utveckling - SQL databas, design Det är extra meriterande om du dessutom har erfarenhet av något av följande områden: - Git - Azure - REST - React

9 januari 2025
Sista ansökan:
28 juni 2025
Trädgårdsmästare till Mark & Trädgård Skottorp AB – Helsingborg
Mark & Trädgård Skottorp AB
Trädgårdsanläggare m.fl.

Inför säsongen 2025 söker vi på Mark & Trädgård Skottorp AB drivna, kreativa och ansvarstagande trädgårdsmästare som brinner för att försköna och sköta offentliga gröna miljöer i Helsingborgs stad. Som trädgårdsmästare hos oss får du möjlighet att använda dina kunskaper och erfarenheter i arbetet med att sköta och utveckla stadens blomsterprogram. Här får du vara en viktig del i att skapa hållbara och vackra utemiljöer för såväl medborgare som besökare. Om företaget Mark & Trädgård Skottorp AB är en framstående aktör inom offentliga upphandlingar av entreprenaduppdrag, trädgårds- och anläggningsarbeten. Med verksamhet i Ängelholm, Helsingborg, Halmstad och Varberg har vi vuxit till en pålitlig partner med cirka 80 engagerade medarbetare. Vår expertis omfattar grönyteskötsel, markanläggning och vinterväghållning. Vår kundbas inkluderar både offentlig och privat sektor, såsom kommuner, bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag och sjukhus. Vi är ett företag som värnar om socialt ansvar, mångfald och god kvalitet, och vi bryr oss om våra kunder och anställda. Arbetsuppgifter Som trädgårdsmästare på Helsingborgs blomsterprogram kommer du att: •Arbeta med skötsel och nyplantering av säsongs- och perennplanteringar. •Ansvara för plantering, vattning, ogräsrensning och klippning av infattningshäckar och topiary. •Utföra dagliga arbetsuppgifter i en offentlig miljö med fokus på hög kvalitet och kundnöjdhet. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Vi söker dig som: Har en relevant utbildning som trädgårdsmästare, landskapsingenjör eller motsvarande erfarenhet. Innehar B-körkort och har god körvana (manuell växellåda). Har goda kunskaper om perenner och säsongsväxter. Behärskar svenska i tal och skrift. Är social, ödmjuk och har en god kommunikationsförmåga, då arbetet innebär interaktion med både medborgare, kunder och arbetskamrater. Övrig information Start: Mars/April till oktober 2025, med möjlighet till förlängning under hösten. Arbetstid: Heltid, säsongsanställning. Plats: Helsingborg. Vi ser fram emot din ansökan och att få lära känna dig som en del av vårt team! Ansök gärna så snart som möjligt, då urval sker löpande. Mark & Trädgård Skottorp AB – En arbetsplats där både människor och miljöer växer!

9 januari 2025
Sista ansökan:
28 juni 2025
Skötselarbetare till säsong 2025 Helsingborg
Mark & Trädgård Skottorp AB
Trädgårdsanläggare m.fl.

DITT NYA ARBETE Vi söker flera medarbetare till Mark & Trädgård Skottorpgrönyteskötsel i grusytor. I arbetsuppgifterna ingår bland annatskötsel, renhållning, häckklippningoch ogräsrensning och rensning av grusytor.Du kommer att arbeta i Helsingborgs området. Anställningen är på heltid, säsongsanställning huvudsak under maj-september. Lön enligt avtal. VEM ÄR DU B-körkort manuellt är ett krav för att kunna utföra ditt dagliga arbete.Som person är du ansvarstagande, handlingskraftig,positiv ochprestigelös. Vi lägger stor vikt på personligt engagemang och samarbetsförmåga. Trädgårdsutbildning ses som meriterande. KONTAKT OCH ANSÖKAN Skicka din ansökan senast den 1 mars, men gärna så snart som möjligt då urval sker löpande. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

9 januari 2025
Sista ansökan:
28 juni 2025
Omsorgspedagog LSS Staffanstorp
Frösunda Omsorg AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Beskrivning av tjänsten som Omsorgspedagog Vi söker en omsorgspedagog till våra verksamheter i Staffanstorp som bedrivs på entreprenad av kommunen. Vi har 6 olika verksamheter i Staffanstorp som omfattas av LSS insatser personkrets 1. Här får du möjlighet att vara med i en fin verksamhet och göra skillnad varje dag i Frösunda Omsorgs regi. De verksamheter som innefattas är gruppboende, serviceboende samt korttidsenhet. Som Omsorgspedagog arbetar du kundnära i verksamheterna med ett övergripande ansvar som innebär att, på uppdrag av verksamhetschef, verka för hög kvalitet gentemot våra kunder. Exempel på förekommande arbetsuppgifter • Omsorgspedagogen leder kvalitetsråden tillsammans med verksamhetscheferna och har ett övergripande ansvar för verksamheternas kvalitetsarbete. • Kvalitetssäkra och stöttning i arbetet med genomförandeplaner, handlingsplaner och dokumentation. • Driva och utveckla det pedagogiska arbetet i verksamheterna • Verksamhetsnära handledning gällande AKK, tydliggörande pedagogik, förhållningssätt och bemötande i olika situationer. • Vara ett stöd till kontaktmannen när det gäller att rutiner efterföljs och uppdateras. • Delta i att driva utvecklingsarbete/ fortbildningsarbete på respektive verksamheter. • Tillsammans med verksamhetschefer planera och följa upp verksamhetens pedagogiska mål/ metoder. • Introduktion av nya medarbetare i det pedagogiska arbetet Vi erbjuder dig I denna roll ges du möjlighet att vara med och påverka samt utveckla verksamheterna i det pedagogiska arbetet. Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Kvalifikationer och personliga egenskaper För att vara aktuell för tjänsten har du universitets- eller högskoleexamen om minst 180 hp inom det beteendevetenskapliga området, pedagogisk inriktning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Dokumenterad erfarenhet av arbete med målgruppen (LSS). Goda kunskaper i svenska språket, i såväl tal som skrift. B-körkort. Det är meriterande om du har erfarenhet av att handleda individuellt och i grupp. Du har en naturlig förmåga att driva verksamheten utifrån Frösunda Omsorgs värderingar respekt, engagemang och nyfikenhet. Du är en duktig kommunikatör som trivs med många kontaktytor och har en förmåga att få med dig dina kollegor och skapa goda relationer till dina samarbetspartners. Du känner dig bekväm med att fatta självständiga beslut, är flexibel och har förmågan att behålla fokus. Vi tror dessutom att du som person är strukturerad med ett prestigelöst förhållningssätt. Du har erfarenhet av att leda olika pedagogiska resonemang utifrån varje enskild brukares behov samt att skriva genomförandeplaner och handlingsplaner. Hos oss är det viktigt att du har en god människosyn, ett respektfullt bemötande och en god pedagogisk förmåga. Det krävs att du är flexibel, lyhörd och kreativ. Då arbetet innefattar möten med många olika verksamheter, kunder samt kollegor ställs höga krav på social smidighet, självständighet och en trygghet i sig själv. Du är bra på att hantera stress, kan förhålla dig till snabba förändringar och förändrade förutsättningar. Arbetet kräver god datorvana samt att du kan uttrycka dig på svenska i både tal och skrift. Vi ser gärna att du har goda kunskaper kring dokumentation och har erfarenhet kring olika datorsystem samt att du även är en god och väl strukturerad administratör. Du vill vara med att ta ansvar för verksamhetens fortsatta utveckling, aktivt delta på möten, projektgrupper mm. Van att hålla dig ajour och själv söka information och lösa uppgifter. Du har ett stort hjärta och arbetar med kundens fokus. Du har ett bemötande i världsklass mot kunder, kollegor och närstående. Om Frösunda Omsorg Familjeägda Frösunda Omsorg är ett av landets ledande omsorgsbolag med verksamhet inom Personlig assistans, Funktionsnedsättning, Äldreomsorg och Individ- och familjeomsorg. Vår drivkraft är att leverera högsta möjliga livskvalitet till människor med behov av stöd och hjälp. Hos oss finns möjligheten att utvecklas, anta nya utmaningar och varje dag få göra skillnad i människors liv.Övrig information • Anställningsform: Tillsvidare med sex månaders inledande provanställning. • Omfattning: Heltid • Arbetstid: Dagtid, mån-fre • Tillträde: Enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

9 januari 2025
Sista ansökan:
28 juni 2025
Administratör för omgående start i Malmö
Gigstep AB
Backofficepersonal m.fl.

Vi söker en driven och engagerad administratörför uppdrag på 6 månader i Malmö. Om rollen Du kommer säkerställa attfakturering av servicearbeten, underhåll av kundportaler samt relaterade administrativa uppgifter sker på rätt sätt. I rollen ingår även att aktivt bidra till utveckling och effektivisering av processer. Med breda kontaktytor internt och externt arbetar du nära kunder, servicetekniker och interna avdelningar för att säkerställa att fakturaunderlagen är i toppklass. Vem är du? Vi söker dig som är strukturerad, ansvarstagande och serviceinriktad. Du är självgående och har en lösningsorienterad inställning till ditt arbete. Dessutom trivs du i en roll med många kontaktytor och är en skicklig kommunikatör. Krav och kvalifikationer Utbildning: Minst gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning eller motsvarande. Erfarenhet: 1-2 års relevant arbetslivserfarenhet. Tidigare arbete i affärssystem är meriterande. Kompetenser: God planeringsförmåga och administrativ skicklighet. Grundläggande ekonomisk förståelse. Språk: Mycket god svenska i tal och skrift. God engelska i tal och skrift. Teknik: MS Office. Erfarenhet av ERP-system. Personliga egenskaper Strukturerad och noggrann. God samarbetsförmåga. Kommunikativ och affärsmässig. Lösnings- och serviceorienterad. Snabba puckar - söka redan idag!

9 januari 2025
Sista ansökan:
28 juni 2025
Egenvårdsrådgivare
Apoteket AB
Apotekstekniker

Vi är din perfekta match! Har du intresse förområdet egenvård i kombination medrådgivning? Då har vi en match! Vi söker en engagerad egenvårdsrådgivare som vill bli en del av vårt team på 75% beläggning. Detta innebär att tjänsten är på deltid och perfekt för dig som vill kombinera ditt intresse för egenvård med att ge förstklassig service och rådgivning. Om rollenSom egenvårdsrådgivare på ApoteketNäckrosen i Perstorp kommer du arbeta tätt tillsammans med dinakollegor och se till att våra kunder får just den hjälp de behöver. Att vara egenvårdsrådgivare innebär att du arbetar med rådgivande försäljning av våra receptfria produkter. Du utgår från varje individs unika behov för att med din expertis erbjudalämplig produkt. Du agerar med omtanke och engagemang och där du på riktigtsätter kunden i centrum. För oss är det viktigt att vi som apotek fortsätter att utvecklas och vi vill ha med dig på den resan. I rollen förväntas du därföräven bidra med idéer och initiativ för att utveckla just vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder. Till dig som egenvårdsrådgivare på Apoteket vill vi erbjuda en plattform där du kan växa och utvecklas. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig.Hos oss har du möjlighet att växa som individ i roller som t ex varuansvarig, säljledare eller varför inte som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Ta emot betalande kunder över disk, plocka upp och hantera nya varor som kommer in Arbeta med exponering för att apoteket ska vara välfyllt och välkomnande Arbeta aktivt med kampanjer och nyheter inom egenvården Dina kompetenser För den här tjänsten söker vi dig som ärutbildad apotekstekniker/egenvårdsrådgivare. Du är serviceinriktad medett genuint intresse för kundmöten och förmåga att arbeta med rådgivande försäljning Du ärlösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerarpå utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar till att skapa ett välfungerande team Du är strukturerad och tar hänsyn till att inga viktiga och avgörande detaljer missas och medförmåga att se helheten i olika sammanhang Det är ett stortplus, men inget krav,om duhar erfarenhet av att arbeta inom retail samt medkundmöten och lagervård. När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 09-18, lördagar 09-13, söndagar stängt. Välkommen till Apoteket!

9 januari 2025
Sista ansökan:
28 juni 2025
Timvikarier och sommarvikarier Björkviks vårdhem
Humana AB
Vårdare, boendestödjare

Om tjänstenBjörkviks vård- och behandlingshem i Höör har 40 vårdplatser fördelat på HVB, särskilt boende (SÄBO)och korttid. Våra klienter har varierad psykiatrisk problematik inom psykos, ångest, personlighetsstörningar, neuropsykiatriska störningar och ofta i kombination med missbruk. På Björkvik HVB arbetar vi framför allt med en grund i KBT.Som timvikarie hos oss på Björkviks vårdhem kommer du att få hoppa in där behov finns, på våra olika enheter. Dina arbetsuppgifter kommer variera mellan att hantera detlöpande arbetet på avdelningarna så som stöd till klienterna genom närvaro och samtal, körningar, stöd vid måltider, läkemedelshantering, följa upp aktiviteter från genomförandeplaner och dokumentering.Tjänsten kan innebära arbete under dagtid, kväll, natt och helg, och ibland blir det inhopp med kort varsel.Om anställningenTimanställningen kan startas omgående, och kan lägga grunden för kommande sommarperiod där sommarvikariat ska tillsättas. Lön sker enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde omgående. Vem är du?Du är under utbildning antingen till undersköterska,socialpedagog, socionom, behandlingspedagog eller annan eftergymnasial utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du kanske har valt att skola om dig på senare år, och har ett intresse för att arbeta med människor inom vården? Du kanske har erfarenhet av liknande arbete men saknar rätt utbildning?Det är viktigtmed god systemvana då dokumentation förekommer i hög omfattning. Du behöver ha B-körkort manuellt. Det är meriterande om du har erfarenhet av behandlingsarbete.Som person är du ansvarstagande, relationsskapande, flexibel, stresstålig och trygg. I rollen är det viktigt att du visar stor empati samtidigt som du har förmågan att sätta gränser vid behov. Arbetet innebär ett nära och förtroendefullt samarbete med dina kollegor och du har därför god kommunikations- och samarbetsförmåga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Inför anställning lämnas utdrag ur belastningsregistret.Vi erbjuderEngagerade kollegor som har en god sammanhållning och drivs av viljan att förbättra kvaliteten i vår verksamhet. Humana har kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag samt en intern lärportal med ett brett utbud av utbildningar. Om Humana Vi på Humana vill göra skillnad i människors vardag. Vi tycker att alla har rätt till ett bra liv oavsett ålder och förutsättningar. Vi finns i Sverige, Norge och Finland och arbetar både med äldreomsorg, individ- och familjeverksamhet samt personlig assistans. Humana är marknadsledande och satsar stenhårt på kvalitet. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Camilla Lundqvist [email protected]

9 januari 2025
Sista ansökan:
28 juni 2025
Omvårdnadspersonal SÄBO
Humana AB
Undersköterskor, vård- och specialavdelning och mottagning

Om tjänstenPå Björkviks vårdhem tar vi emot individer med psykiatrisk problematik i kombination med missbruk. Vi arbetar i tre team, SÄBO, Korttid och HVB. Vi söker nu personal till vår enhet SÄBO. Vi söker dig som är utbildad undersköterska eller har likvärdig utbildning.Arbetsuppgifterna består av motivationsarbete till drogfrihet och nykterhet, praktiska göromål med ADL, stötta våra klienter i att strukturera sina dagar enligt genomförandeplan, körningar till olika myndigheter och vårdinrättningar, körningar till utflykter och aktiviteter, dokumentation och hantering av läkemedel.Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Tjänsten är ett föräldravikariatpå 12 månader. Tjänsten innebär arbete under dagtid, kvällstid och helg. Tjänstgöringsgraden är 100%.Lön: Lön sker enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.Tillträde: 250217 (Det finns möjlighet till att påbörja tjänstgöring direkt som timanställd inför starten av vikariatet)Vem är du?Vi söker dig som är lösningsorienterad, organiserad och ansvarsfull. Du har ett positivt synsätt och trivs med att arbeta i en snabbrörlig och dynamisk miljö. För att trivas och lyckas i rollen ser vi gärna att du har lätt för att skapa relationer och har god samarbetsförmåga.Vi söker dig som som är utbildad undersköterska eller har likvärdig utbildning. Du behöver ha goda kunskaper i svenska när det gäller tal och skrift. Ett krav är att du har körkort för manuell växellåda. Det är även meriterande om du:- har erfarenhet av arbete inom psykiatrivården- har erfarenhet av dokumentationsarbete Om Humana Vi på Humana vill göra skillnad i människors vardag. Vi tycker att alla har rätt till ett bra liv oavsett ålder och förutsättningar. Vi finns i Sverige, Norge och Finland och arbetar både med äldreomsorg, individ- och familjeverksamhet samt personlig assistans. Humana är marknadsledande och satsar stenhårt på kvalitet. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Camilla Lundqvist [email protected]

9 januari 2025
Sista ansökan:
28 juni 2025
Undersköterska - Attendo Hemtjänst Ängelholm
Attendo Sverige AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Välkommen till en värderingsstyrd organisation Här arbetar engagerade och duktiga medarbetare veckans alla dagar. I verksamheten finns fastanställda och timanställda undersköterskor och vårdbiträden. Här finns en god kamratskap där alla hjälper och stöttar varandra så att de kunder som anlitar oss får det så bra som möjligt. För oss är kunden viktig och behandlas med respekt och värme. Medarbetarna arbetar med hög kvalitet och har stöd av rutiner och riktlinjer i sitt arbete. Verksamheten finns i Ängelholm och möter kunderna mellan 07.00- 22.00. Beskrivning av tjänsten Du trivs med att skapa goda relationer med kunder och vill skapa värde för dem och deras anhöriga. Du skulle beskriva dig själv som en självständig och ansvarsfull person som brinner för vården av äldre. Just nu söker vi medarbetare till entillsvidareanställning. Arbetstiderna är förlagda dag/kväll/helg. Tillträde enligt överenskommelse. Det är meriterande om du har erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen samt delegering. Undersköterskeutbildning (eller likvärdig utbildning) om minst 1350p. Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska. Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) God datorkunskap/datorvana, meriterande om du har kunskaper i Procapita, Lifecare samt Epsilon. Meriterande om du tidigare arbetat inom äldreomsorgen Körkort B är meriterande. Vill du veta mer om vad en arbetsdag inom hemtjänsten innebär så klicka på länken för att komma till vår film. Länk till film Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov. Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag, rekrytering sker löpande! Om Attendo Attendo är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 24 000 medarbetare. Mångfald värderas högt, vårt arbete ska stärka individen och vi arbetar för att ge utmärkt service både till våra kunder och kollegor. Attendo verkar i en platt organisation och är en trygg arbetsgivare, med kollektivavtal och avtalsförsäkringar. All vår omsorg utgår från mänskliga möten – stunder i vardagen där vi visar att vi bryr oss om varandra. På Attendo kallar vid det med hjärta för omsorg. Attendos värdeord är Omtanke, Kompetens och Engagemang. Före erbjudande om anställning ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Låt oss tillsammans utveckla framtidens viktigaste bransch! Vid frågor kontakta: Verksamhetschef, Nicki Johansson. [email protected]

9 januari 2025
Sista ansökan:
28 juni 2025