Jobba Hemifrån med Fastlön
Samtele AB
Telefonförsäljare m.fl.

. Vilka är vi?  Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.      Vi söker dig som:  - Kan flytande svenska i tal och skrift.  - Har en positiv inställning.  - Har höga ambitioner.  - Älskar utmaningar.  - Brinner för att jobba med människor  - Har egen dator och headset     Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.      Vi erbjuder:      - Produkt- & säljutbildning (Via Skype)  - Personlig coachning (Via Skype)  - Start omgående  - Tävlingar och roliga aktiviteter  - Arbetstider 9.00-17.00 Mån-Fre   - Hög ersättning

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Innesäljare fast lön ingen erfarenhet krävs
Samtele AB
Telefonförsäljare m.fl.

. Vilka är vi?  Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.      Vi söker dig som:  - Kan flytande svenska i tal och skrift.  - Har en positiv inställning.  - Har höga ambitioner.  - Älskar utmaningar.  - Brinner för att jobba med människor  - Har egen dator och headset     Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.      Vi erbjuder:      - Produkt- & säljutbildning (Via Skype)  - Personlig coachning (Via Skype)  - Start omgående  - Tävlingar och roliga aktiviteter  - Arbetstider 9.00-17.00 Mån-Fre   - Hög ersättning

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Redovisningsekonom
Landskrona kommun
Redovisningsekonomer

Landskrona Omsorg AB är ett kommunalt bolag som erbjuder vård- och omsorgsboende, hälso- och sjukvård, hemtjänst samt stöd och service till personer med funktionsnedsättning. Bolaget kommer att driva all kommunal omsorgsverksamhet i Landskrona från och med 2025 och ägs av Landskrona stad. Vi är 1 100 medarbetare som jobbar för att alla i kommunen ska kunna leva trygga och självständiga liv, även när de behöver hjälp. Vi arbetar efter vår värdegrund BRA, där B står för bemötande, R för resultat och A för ansvar. Vår värdegrund ska genomsyra all vår verksamhet och vi ska vara en arbetsplats där du känner arbetsglädje och stolthet. Vi är undersköterskor, stödassistenter, sjuksköterskor, arbetsterapeuter och många, många fler. Några är i början av karriären, andra har många års erfarenhet. Vi kommer från Landskrona, Skåne och hela världen. Tillsammans är vi Landskrona Omsorg. Med mod, uthållighet och handlingskraft sätter vi en stabil grund för våra medarbetare, vi möter våra brukare med nyfikenhet och respekt. För alla som bor här idag. Och för alla som kommer bo här i framtiden. Välkommen! ARBETSUPPGIFTER Har du erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete och vill bidra till utvecklingen av ekonomiska processer i ett kommunalt bolag? Trivs du i en roll där du får arbeta både strategiskt och operativt med redovisning, struktur och effektivitet? Då är det här tjänsten för dig! Om tjänsten Landskrona Omsorg AB söker nu en driven och analytisk redovisningsekonom som vill vara med och forma en ny roll inom bolagets ekonomiavdelning. Ekonomienheten ansvarar för både ekonomi och avgiftshantering, och du kommer att bli en central aktör i arbetet med att säkerställa kvalitet och effektivitet i redovisningen. I och med att tjänsten är ny finns möjligheter att påverka dess innehåll både vad gäller struktur och processer. Du kommer att arbeta nära kollegor inom ekonomi samt i dialog med chefer och verksamhetsansvariga. Huvudsakliga arbetsuppgifter Ansvara för den löpande bokföringen och säkerställa att redovisningen följer gällande lagar och principer. Arbeta med redovisning av banktransaktioner, leverantörsbetalningar, kundfakturering och avstämningar. Genomföra månadsbokslut samt följa upp transaktioner mellan Landskrona Omsorg AB och Omsorgsförvaltningen. Delta i utvecklingen och förbättringen av ekonomiska rutiner och processer. Ansvara för kassaredovisning och administration i ekonomisystemet. Samarbeta med kollegor inom ekonomiavdelningen och vara ett stöd för chefer och ledning i ekonomiska frågor. Vi erbjuder: En nyckelroll i uppbyggnaden av en strukturerad och effektiv ekonomifunktion. Möjlighet att påverka arbetssätt och rutiner i en ny roll. En engagerad arbetsgrupp och nära samarbete med både ekonomiavdelning och ledning. Ett meningsfullt uppdrag i en samhällsnära verksamhet. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har: Krav: • Akademisk examen inom ekonomi • Flerårig erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete, gärna i kommunalt bolag • God systemvana och kunskaper i redovisningsprogram samt MS Office, särskilt Excel • Ett strukturerat arbetssätt, noggrannhet och förmåga att hantera flera arbetsuppgifter parallellt • Förmåga att arbeta självständigt och driva egna ansvarsområden • God kommunikationsförmåga i svenska, både i tal och skrift. Meriterande: • Erfarenhet från kommunalt eller statligt ägt bolag • Kunskaper i UBW/Agresso och QlikSense/QlikView • Erfarenhet av processutveckling inom ekonomifunktioner Välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att höra hur du vill bidra till att forma en effektiv, rättvis och kvalitativ redovisning i Landskrona Omsorg. ÖVRIGT Arbetsgivarinformation: https://www.landskrona.se/jobbailandskronastad För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Landskrona stad använder vi rekryteringsverktyget Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Visma Recruit genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. En ansökan till Landskrona stad är en allmän handling och dina personuppgifter hanteras enligt GDPR. Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling samt annonserings- och rekryteringshjälp. Om du som sökande har skyddade personuppgifter skickar du in ansökan till HR-avdelningen via post eller lämnar in den i receptionen, ställd till HR-enheten där du också anger vilket referensnummer annonsen har. I din ansökan behöver du ange hur du vill bli kontaktad av rekryterande chef. Din ansökan kommer sekretessmarkeras och bevaras i två år även om du inte blir anställd hos oss. Därefter gallras handlingarna. Du kan läsa mer om hur vi behandlar dina personuppgifter på https://www.landskrona.se/kommun-och-politik/sa-behandlar-landskrona-stad-personuppgifter/.

24 juni 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Medarbetare Ängelholm
Kristersson, Robin
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Nu söker vi en medarbetare som är villig att arbeta serviceinriktat i en miljö där högt tempo samt kompetens möts samtidigt. Har du erfarenhet av hotell & restaurang verksamhet så är det meriterande. Vi söker dig som är beredd på att ta ansvar för kundservice, servering, köksbiträde samt lokalvård. Har du jobbat inom franchise- restauranger så är det mycket intressant. Vi erbjuder, deltid, heltid samt timanställning. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

24 juni 2025
Sista ansökan:
1 december 2025
Driven serviceminded säljare
Forsbergs Fisk AB
Företagssäljare

På Forsbergs Fisk värdesätter vi kvalitet, långsiktiga relationer och äkta engagemang. Vi arbetar nära våra kunder och strävar efter att överträffa deras förväntningar - varje gång. Vi tror att försäljning inte handlar om att övertala, utan om att förstå och hjälpa. Om rollen: Som säljare hos oss arbetar du självständigt med att presentera våra produkter, bygga kundrelationer och sälja färskfrusen fisk av högsta kvalitet. Rollen handlar lika mycket om att skapa förtroende som att informera. Vi söker dig som tycker om att möta människor, skapa kontakt och bygga långsiktiga relationer. Du behöver inte ha tidigare säljerfarenhet – det viktigaste är att du är ärlig, driven och gillar att ge bra service. Dina arbetsuppgifter: Skapa förtroende och bygga långsiktiga kundrelationer Hjälpa kunder att hitta rätt lösning för deras behov Hantera enklare rådgivning och uppföljning Vi söker dig som: Har en varm och lyhörd personlighet Är orädd inför nya möten Har god samarbetsförmåga och gillar att arbeta med människor Inte behöver vara en "säljare" i traditionell mening - du får gärna komma från serviceyrken eller liknande Är ansvarstagande och trivs med självständigt arbete Trivs med frihet under ansvar Har driv och energi Behärskar svenskan flytande i både tal och skrift Har B-körkort Vi erbjuder: Kvalitetsprodukter du kan vara stolt över att sälja Attraktiv provisionsbaserad lön – ju mer du säljer, desto mer tjänar du Flexibel roll där du styr mycket själv Möjlighet att utvecklas och växa Så är du en person som brinner för förstklassig service och att bygga långsiktiga relationer med kunder? Då kan detta vara rollen för dig!

24 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Frontend React Developer (distansarbete)
Comstream AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Comstream söker en driven frontend-utvecklare för ett spännande uppdrag hos en av våra kunder – ett framgångsrikt globalt industriföretag. Du kommer att arbeta med utveckling av avancerade kundnära system för bland annat konfigurering och online-beställningar. Du kan jobba helt på distans, och vi välkomnar både dig vill bli anställd och som frilansar. Om rollen Är du en skicklig och framåtlutad frontend-utvecklare med passion för moderna webbupplevelser? Vi söker dig som vill vara med och bygga framtidens webblösningar – med fokus på prestanda, tillgänglighet och hållbar kod. Som frontend-utvecklare hos oss arbetar du med en modern teknikstack som inkluderar React, Next.js, TypeScript, Tailwind CSS och en NX Monorepo-arkitektur. Projekten är uppbyggda kring ett återanvändbart designsystem och integreras sömlöst med headless-lösningar och mikrotjänstbaserade backends. Du blir en integrerad del av ett utvecklingsteam på över 20 personer som arbetar agilt och med starkt samarbete över discipliner. Vi tror att du har: Gedigen erfarenhet av att utveckla moderna webbapplikationer med React och TypeScript, med fokus på komponentbaserad arkitektur God kunskap i Next.js, och gärna också bekantskap med server-side rendering (SSR) och statisk webbplatsgenerering (SSG) God vana vid att konsumera och integrera API:er Starkt grepp om webbprestanda, tillgänglighet och responsiv design Förståelse för moderna verktyg och arbetssätt inom Git, DevOps och agil utveckling Passion för ren, återanvändbar och skalbar frontend-kod Drivande, kommunikativ och användarcentrerad, med en god förmåga att samarbeta i tvärfunktionella team Det är meriterande om du även har: Vana vid att arbeta med Docker och erfarenhet av Google Cloud Platform (GCP) eller liknande molnplattformar Erfarenhet av att arbeta med Tailwind CSS eller liknande utility-first CSS-ramverk Erfarenhet av integrationer med CMS-system (t.ex. Optimizely, Contentful eller liknande) Erfarenhet av att använda frontend-testverktyg som Jest eller Cypress Om du tycker att vårt förslag är intressant och du uppfyller ovanstående krav för tjänsten, tveka inte att ansöka. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. About Comstream: Comstream is a dynamic and growing organization with approximately 80 employees. We specialize in connecting top IT talent with ambitious growth companies, while also delivering outstanding customer support across a wide range of industries. In addition, we proudly develop and continuously improve our proprietary SaaS platform, Jobshark, designed for tech recruitment and freelancing. Over the past few years, we’ve achieved significant growth — and we’re just getting started. If you're looking to join an international company with a welcoming welcoming, Scandinavian-inspired culture, Comstream could be the perfect fit. We’re committed to your professional development and offer an environment where you’re empowered to thrive. At Comstream, teamwork is the foundation of everything we do. We foster a culture where every voice is heard, and where collaboration, freedom, and empowerment aren’t just values — they shape the way we work every day. Here, you’ll have the opportunity to make a meaningful impact. For more information, please visit: www.comstream.eu

24 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Vi söker städare till vårt engångsteam i Kristianstad

Som Serviceassistent inom engångsgruppen utför du tillsammans med dina kollegor, flyttstäd, storstäd, visningsstäd, fönsterputs mm. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning, moppning och fönsterputsning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Flyttstäda Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi har alltid vetat att vår yrkeskår är viktig, och vi slutar inte städa upp i branschen förrän det är rent i varje hörn. Krav för anställning: Du förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska Har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering:Kristianstad Anställning:50-65% med 6 månader provanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Ansök senast: xxxx Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

24 juni 2025
Sista ansökan:
11 december 2025
Montör | Lernia Bemanning & Rekrytering | Kristianstad
Lernia Bemanning AB
VVS-montörer m.fl.

Är du redo att ta dig an höstens mest dynamiska utmaning? Vår kund i Kristianstad söker passionerade montörer till en taktad linje där hantverk möter tempo, och där varje dag är en ny möjlighet att växa. Ta chansen att bli en del av ett team där teknik och samarbete står i centrum! Om tjänsten Som montör kommer du att dyka in i ett äventyr av hantverk och maskineri, där du lär dig ritningar och håller tempot uppe på Tiger och Mini linje. Du ansvarar för att hantera rätt delar, säkra kvaliteten och samarbeta med ditt team hos vår kund. Om dig Formell kompetens Vi söker dig som har erfarenhet av monteringsarbete inom industrin och som är van vid att arbeta på en taktad linje. Du bör ha förmågan att läsa och förstå ritningar samt hantera maskiner med precision. Det är viktigt att du trivs i ett högt tempo och kan samarbeta väl med andra. Att vara intresserad av teknik och vilja lära sig är avgörande, liksom flexibilitet att arbeta skift, inklusive tidiga morgnar eller kvällar. Meriterande Det är meriterande om du tidigare har arbetat med löpande band där kvalitet och noggrannhet varit i fokus. Har du dessutom en teknisk utbildning eller kurs, kan det lyfta din ansökan ytterligare. Erfarenhet av Tiger och Mini linje, eller annan relevant linjeproduktion, är en bonus. Vi värdesätter även att du är initiativrik och inte räds att ställa frågor för att utvecklas i din roll. Som en av oss Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll. Om Lernia Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt. Hur du söker tjänsten För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Adrian via e-post: [email protected]

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Speciallärare
Burlövs kommun
Speciallärare och specialpedagoger m.fl.

Burlöv är en spännande kommun i tillväxtregionen mellan Malmö och Lund. Vi har en nära organisationskultur som möjliggör och betonar samarbete, innovation och ett hållbart arbetsliv. Tillsammans utvecklar vi verksamheten och skapar värde för våra medborgare. Vill du vara med och bygga det attraktiva, tillgängliga, hållbara och trygga Burlöv? Burlöv är en utbildningskommun där vi med kreativitet och glädje för lärandet skapar goda förutsättningar för framtiden. Vi har ett nära samarbete med sverigeledande forskare gällande undervisningsutveckling i både förskola, grundskola och vuxenutbildning. Vi är modiga och testar nya innovativa idéer såsom VR i undervisningen. Vi tänker rörelse vid både nybyggnation, utveckling av utemiljöer och erbjuder rörelseanalys till vår personal. Vi genomför tidiga insatser tillsammans med socialtjänst och har ett gemensamt mobilt team för att hjälpa elever med problematisk frånvaro. Vi följer upp måluppfyllelsen på riktigt och agerar på våra resultat. Vi arbetar för att bli duktiga på det tillitsbaserade ledarskapet och har ett nära ledarskap med få medarbetare per chef. Tågarpskolan i västra Arlöv är en modern fin skola som erbjuder elever en god lärmiljö, trygg plats för växande och utveckling och som förbereder dem för framtiden. Hos oss möts du av en verksamhet med stort engagemang, hög kvalitet och massor av glädje! Tågarpskolan är en fin och välskött F-6 skola med två och tre paralleller. Vi har cirka 350 trevliga elever fördelade på 17 klasser. Skolan är nyligen tillbyggd och har en helt ny skolgård som invigdes januari 2025. Skolgården erbjuder stora möjligheter för utomhuslärande. Samtliga skolans klassrum har digital utrustning och alla elever har egen Ipad. Tågarpskolan har fem fritidshemsavdelningar, F-klasserna, åk 1, åk 2, åk 3 samt åk 4-6. Att vi som arbetar på Tågarpskolan är välutbildade, dvs 100% behörig personal, engagerade och goda vuxna förebilder är en självklarhet. ARBETSUPPGIFTER Tågarpskolan söker en speciallärare med inriktning språk-, skriv- och läsutveckling som ska arbeta med elever i årskurs F-6. Du kommer i rollen som speciallärare i nära samarbete med specialpedagog att vara ansvarig för det särskilda stödet. Tillsammans med klassläraren skapar vi bästa möjliga förutsättningar för varje elevs lärande. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad grundskollärare och har en speciallärarexamen för arbete i årskurs F-6 med inriktning språk-, skriv- och läsutveckling. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta som speciallärare i åk F-6 är det meriterande. Du behöver ha god kunskap i skolans styrdokument och förmågan att tillämpa det i ditt dagliga arbete. Som speciallärare ska du kunna undervisa, följa och bedöma samt kartlägga elevers språk-, skriv- och läsutveckling. Därför är det betydelsefullt att du har god språklig kompetens i det svenska språket både muntligt och skriftligt. Som medarbetare leder du dig själv i ditt uppdrag men även tillsammans med skolledning och specialpedagog. Du är engagerad i elevers lärande, har lätt för att skapa relationer och tycker om ett varierande arbete med mycket ansvar. ÖVRIGT Vill du veta mer om Burlövs kommun välkomnar vi dig till www.burlov.se. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Om du har skyddade personuppgifter, kontakta ansvarig för rekryteringen enligt annonsen för besked om hur du ska gå till väga för att skicka in dina ansökningshandlingar.

24 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Sjuksköterska till Bup vårdavdelning 2 i Malmö
REGION SKÅNE
Grundutbildade sjuksköterskor

Gör skillnad. Varje dag. Nu söker vi en sjuksköterska till Barn- och ungdomspsykiatrisk vårdavdelning 2 i Malmö Barn- och ungdomspsykiatriska heldygnsvården i Malmö är regionövergripande och målgruppen är barn och ungdomar upp till 18 år. I heldygnsvården finns en akutavdelning för stabiliserande åtgärder och en akutmottagning som hanterar triagering av patienter. Vidare finns det två vårdavdelningar i heldygnsvården som ger vård till patienter som behöver en längre inneliggande period för att komma upp i funktionsnivå och sedan kunna fortsätta sin behandling i öppenvården. Inneliggande vård ges till patienter avdelningarna arbetar vi tvärprofessionellt, med patientens och familjens behov i fokus. Vårdavdelning 2 har åtta platser för ätstörningsbehandling. Utöver detta finns två platser för patienter med Brukarstyrd inläggning (BI). Avdelningens uppdrag är att få patienten att öka i vikt genom att stötta vårdnadshavarna i att ta kontroll över patientens måltid och normalisera ätandet. Vården sker i nära samarbete med vårdnadshavare/närstående och i tidig samverkan med vårdgrannar och kommunen. Här får du använda hela din kompetens i mötet med varje ungdom och snabbt bygga allians för att möta barnet där det är. Mycket handlar om att lyssna och vara närvarande. Vården inne på avdelningarna ges med stöd från SVP Heldygnsvård. ARBETSUPPGIFTER På vårdavdelning 2 har sjuksköterskan en tydlig arbetsledande roll, på avdelningen vårdas främst patienter med anorexi, och målet med vården är att häva den akuta svälten och arbeta för att patienten så snabbt som möjligt kan återgå till sin öppenvård och få fortsatt behandling där. Sjuksköterskan på vårdavdelning 2 deltar vid ronder och samarbetar med sitt team i det dagliga arbetet. Vi strävar efter att arbeta evidensbaserat och tar stöd av vårdprogram. Som ny sjuksköterska hos oss i Heldygnsvården är det viktigt för oss att få dig att känna dig trygg i din yrkesroll på din nya arbetsplats. VI erbjuder därför en individuell introduktion utifrån dina förutsättningar: - Handledning var 14:e dag. - Interna utbildningar och schemalagd utvecklingstid. - Möjlighet att studera till specialistsjuksköterska med bibehållen lön. - Generöst friskvårdsbidrag. - Närvarande ledarskap. - En engagerad arbetsgrupp med högt i tak och varmt klimat där vi förutom att stötta och hjälpa varandra även har väldigt roligt! - Ett utvecklande, meningsfullt och varierande arbete med goda utvecklingsmöjligheter! Arbetstiden är förlagd dag- och kväll med tjänstgöring två helger av fem. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Språkkunskap i svenska motsvarande lägst nivå C1 enligt Europarådets nivåskala är ett krav. Har du specialistutbildning inom psykiatri ser vi det som meriterande. Likaså är det en fördel om du gjort grundläggande utbildning i kognitiv beteendeterapi (KBT) steg 1. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av dokumentationsprogrammet Melior. Som person tycker du om att hjälpa människor i kris och att arbeta både självständigt och i team. Därtill har du ett öppet sinne för att lära dig nya saker. Kan du se dig som medarbetare i vårt team? Då hoppas vi få möjlighet att lära känna dig! Vi är måna om att hitta rätt person och lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Utdrag ur belastningsregister kommer att göras innan eventuell anställning. I denna rekrytering tillämpas löpande urval. Vi ser fram emot din ansökan idag! ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Psykiatri, habilitering och hjälpmedel är den näst största förvaltningen med verksamheter runt om i hela Skåne. Vi har ett brett uppdrag där många olika kompetenser tillsammans ger våra patienter den bästa vården och omsorgen. Med nyfikenhet och stort intresse satsar vi också på utveckling och forskning. Uppdraget inom psykiatri är att bedriva specialiserad vård i den offentligt drivna barn-, vuxen- och rättspsykiatrin. Habiliteringen bedriver habilitering och rehabilitering inom den offentligt drivna barn-, ungdoms- och vuxenhabiliteringen. Hjälpmedel har i uppdrag att hantera hjälpmedel som föreskrivs till patienter i Skåne. Inom förvaltningen finns också syn-, hörsel och dövverksamhet och ungdomsmottagningarna i Skåne. På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

24 juni 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025