Kooperativet Hand i Hand är en medlemsstyrd organisation som bildades 1995 för personer med rätt till assistans. Våra medlemmar finns i Skåne, Halland, södra Småland, Västra Götaland, Stockholm samt Jämtland. Vi har kontor i Halmstad, Hässleholm och Malmö. Vi stöttar våra medlemmar med allt ifrån att ansöka om timmar hos Försäkringskassan/kommunen till personalfrågor rörande de personliga assistenterna. Vi anser att arbetet som personlig assistent är ett av de viktigaste arbeten som finns då man är en möjlighet för en annan människa, en möjlighet som innebär att han eller hon kan få leva sitt liv som alla andra. Vi söker personliga assistenter till en 13 årig kille med autism, ADHD och en intellektuell funktionsnedsättning. Då assistans är nytt för killen så kommer du in i ett tidigt stadie och har stor möjlighet att hjälpa till att sätta en bra standard på assistansen. Han bor i Tyringe med sin familj och är i behov av tillsyn all vaken tid samt stöttning i vardagsaktiviteter så att saker blir utförda på ett bra sätt. Han är en väldigt aktiv kille som tycker om att röra på dig. Han har behov av att få vara i fred men under uppsikt. Han är väldigt kreativ och har ett stort intresse för skapande så som att rita, baka, leka med lera, bygga saker med papper eller trä. Han tycker även om sagor, att kolla på film och han är intresserad av flaggor. Tjänsten är på 70-100%. Vi kan anpassa tjänsten lite efter rätt persons behov. Arbetspassen kommer främst vara på vardagar förlagda mellan 13:45-19:30. Och sen tillkommer det varannan helg utöver dessa arbetspassen. Ange hur stort procent tjänst du är intresserad av i din ansökan. Vi söker även timvikarier som kan hoppa in vid behov när ordinarie assistenter är lediga. Har du tidigare erfarenhet av lågaffektivt bemötande är det meriterande. Vi kommer endast att kontakta kandidater som blir aktuella för intervju och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Vi på Färe Montessoriskola söker dig som är specialpedagog eller speciallärare. Vi väljer att gå ut med annonsen igen efter att vi haft intervjuver med några stycken. Utbildad eller underutbildning. Vi söker dig som vill arbeta på en friskola där eleven är i fokus. Detta är en mindre skola på 145 elever F-9 och du kommer tillsammans med vår speciallärare Markus jobba sida vid sida. Ser dig som är öppen, lyhörd, driftig och villig att ta sig an en utmaning. Då är detta rätt ställa för dig.
Distriktssköterska till Malmö City och Limhamn: Motiveras du av förändring och utveckling? Vill du hjälpa dem som behöver det mest och se till att våra invånare får ett friskare, tryggare och rikare liv? Då är Vårdcentralen Liwia något för dig. Vårdcentralen Liwia är en ny vårdcentral på uppdrag av Region Skåne. Vårdcentralen finns i Malmö City och på Limhamn. Vem söker vi? Vi söker engagerade distriktssköterskor som vill vara med och lägga grunden för vårdcentralen. Nu har just du chansen att vara med att påverka och bygga upp vårdcentralen tillsammans med ett härligt team! Som ny verksamhet, läggs stor vikt vid personliga egenskaper. Vi är öppna för att prova nya och effektiva arbetssätt, varför man bör vara öppen och nyfiken på det. Vi sätter tyngd på egenskaper som att tycka om att jobba prestigelöst, att vara flexibel och nyfiken. Vid nystartade verksamheter är det viktigt att ha tålamod och tycka att det är kul att skapa något nytt tillsammans, som inte redan finns på plats. För att trivas hos oss behöver du i dina medicinska beslut ha ett gott omdöme, och en god kommunikativ förmåga på svenska i såväl tal som skrift. Arbetsuppgifter: För yrkesrollen sedvanliga arbetsuppgifter. Även administrativa arbetsuppgifter såsom framtagande av rutiner, se över flöden och arbetssätt. Anställningsform och omfattning: Tillsvidareanställning om 50 % samt behovsanställning på timme. Vårdcentralens öppettider: Helgfria vardagar 08-17:00 Kvalifikationer för tjänsten: Distriktssköterska med trygghet i din kompetens. Minst 1 års erfarenhet från primärvårdsarbete inom Region Skåne Meriterande kvalifikationer inom specialistinriktning: Diabetes, äldre, Astma/KOL Välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden, så vänta inte med din ansökan. Obs! Rekrytering sker löpande och kontakt tas enbart om ovan kvalifikationer är uppfyllda.
Join IKEA as Fulfilment & Core Services Manager Location: Malmö, Sweden Reports to: Ingka Retail Manager About Fulfilment & Core Services The Fulfilment and Core Services function (F&CS) is a fundamental part of making IKEA omnichannel retailing a reality. To support IKEA in achieving its business objectives, F&CS acts as a fully integrated, process-oriented organization with an end-to-end approach to develop our business and deliver results across functions together with our partners. We focus on providing a seamless shopping experience with great quality at all touchpoints for the many people. This is achieved by: Developing and securing fulfilment of an optimized omnichannel network and core services to ensure affordability, profitability, and sustainability. Making the IKEA offer available and convenient for customers. Creating an inclusive work environment founded in IKEA culture and values, where diverse people can perform, grow, and develop. About the Role As the Group Fulfilment & Core Services Manager, you will lead the global strategy and execution of IKEA’s omnichannel fulfilment and core services. You will be instrumental in shaping the future of IKEA’s customer experience across all markets, ensuring affordability, sustainability, and operational excellence. This is a senior leadership role with high impact across the entire value chain, driving innovation and transformation at scale. The assignment Lead the global fulfilment strategy to optimize IKEA’s omnichannel network, ensuring seamless customer experiences across all touchpoints. Drive operational excellence and cost-efficiency across global distribution and fulfilment networks, ensuring long-term profitability and resilience. Oversee the global core services offer, ensuring high-quality, affordable, and sustainable services that exceed customer expectations. Champion sustainability across fulfilment operations, with a strong focus on last-mile delivery and circular services aligned with INGKA’s sustainability goals. Develop global sourcing strategies and supplier partnerships that are ethical, data-driven, and environmentally conscious. Foster a culture of learning and development, building high-performing, inclusive teams and future leaders across global markets. Collaborate across functions and countries, influencing and aligning stakeholders to deliver on strategic goals. What You Bring Proven senior leadership experience in global supply chain, logistics, or fulfilment roles within large-scale, matrixed organizations. Deep understanding of omnichannel retailing, customer fulfilment, and service operations. Strategic thinker with strong analytical and financial acumen. Experience in leading transformation and change across diverse cultural and market contexts. Strong stakeholder management and communication skills with the ability to influence at all levels. Passion for IKEA values, sustainability, and leading through people. Qualifications University degree in Economics, Logistics, Supply Chain Management, or equivalent. 10+ years of senior leadership experience in global logistics, retail, or supply chain. Experience in developing and implementing global strategies and managing cross-functional teams. Fluent in English; additional languages are a plus.
Om rollen och dina arbetsuppgifter Vi söker nu två valadministratörer som tillsammans med övrig personal på valkansliet ska förbereda och genomföra kommunens uppdrag för valet till riksdag, region- och kommunfullmäktige. Valadministratörerna kommer ha olika inriktningar i sin anställning, men jobbar mot målet att valet i Lunds ska genomföras på ett tryggt och säkert sätt för alla inblandade. Som valadministratör med ansvar för administration kommer du att arbeta med administrativa uppgifter under perioden för valet 2026. Arbetet kommer tillhandhålla varierande arbetsuppgifter som till exempel: - Administration kring bemanning för förtidsröstning och under valhelgen - Administration kring utbildningar för röstmottagare - Övrig administration kring valet. Som valadministratör med ansvar för valmaterial kommer du arbeta med att packa och köra ut valmaterial samt administrativa uppgifter under perioden för valet 2026. Arbetet kan stundtals vara fysiskt krävande och det ställer stora krav på att du kan arbeta ensam i perioder. Arbetet kommer tillhandahålla varierande arbetsuppgifter som till exempel: - Administration kring valmaterial - Beställning av valmaterial - Packning och utkörning av valmaterial - Övrig administration kring valet. Båda valadministratörerna kommer arbeta i ett team tillsammans med kollegor från enheten nämndsekretariat och arbetsuppgifterna sträcker sig bortom enbart administration. Det är viktigt att samarbeta och stötta varandra samt vid behov hjälpa till där det behövs. Jobbet bedrivs i ett högt tempo framförallt när valet närmar sig och innebär även att kvälls- och helgarbete förekommer. Vi söker dig som Vi ser gärna att du har eftergymnasial utbildning med inriktning mot statsvetenskap, offentlig förvaltning eller annan inriktning som arbetsgivaren bedömer som relevant, eller motsvarande yrkeserfarenhet som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten. Att ha arbetat med kvalificerat valarbete tidigare ses som starkt meriterande. Du har erfarenhet av administration, är kvalitetsmedveten och har dokumenterat goda datorkunskaper. Det är meriterande om du har erfarenhet från arbete i en politiskt styrd organisation. Du har goda kunskaper om lagar och förordningar som styr offentlig förvaltning samt kunskap om GDPR/personsuppgiftslagstiftning är också en framgångsfaktor för att lyckas i tjänsten. Du ska kunna uttrycka dig väl i svenska i både tal och skrift. Vi ser gärna sökande med kunskaper i flera språk. Dina personliga egenskaper Du är som person är noggrann, strukturerad och självgående samt väldigt duktig på att planera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du ser värdet i att arbeta som ett team och backar inte för att hjälpa dina kollegor eller ta egna initiativ. Du håller tidsramar och det är särskilt viktigt att du är noggrann och väl medveten om mål och kvalitetsstandarder samt lägger stor vikt vid att leva upp till dessa. Vidare är det viktigt att du är serviceinriktad och förstår din roll, men ser helheten för verksamhetens bästa i agerande och beslut. Du är lugn och kontrollerad i påfrestande situationer, kan prestera i stressade situationer och kommer ofta med idéer och nya angreppssätt i arbetsrelaterade frågor. Vi erbjuder dig Som medarbetare hos oss erbjuds du en rad förmåner med fokus på balans, trygghet och hälsa. Lunds kommun är en stor organisation med många spännande verksamheter och möjligheter för medarbetare till utveckling. Som medarbetare får du även tillgång till vår förmånsportal där du enkelt kan se dina förmåner och administrera dessa. https://lund.se/arbete-och-lediga-jobb/sa-ar-det-att-arbeta-med-oss/det-har-ger-vi-dig-som-medarbetare Om arbetsplatsen Enheten Nämndsekretariat tillhör avdelningen demokrati, utredning och kansli på kommunkontoret. Inom avdelningen finns också enheten för informationsförvaltning samt utredning. Avdelningen är navet för den demokratiska processen. Vårt gemensamma uppdrag är att stötta och ge service till politiker, chefer, handläggare samt allmänhet. Avdelningens service till politiken omfattar kommunfullmäktige med presidie- och beredningar samt kommunstyrelsen med dess utskott och beredningsorgan. I vårt ansvar ingår allt från postöppning och ärenderegistrering, via beredning och politisk behandling till arkivläggning. Enheten Nämndsekretariat är också ansvarig för genomförande av allmänna val genom Valkansliet. Valkansliet består idag av en valsamordnare samt en enhetschef som har det övergripande ansvaret för att planera och genomföra allmänna val i Lunds kommun. Om rekryteringsprocessen En första intervjuomgång sker via Teams. För de som går vidare till en andra intervju kommer den hållas på plats samt att en uppgift kommer skickas ut någon vecka innan som sökande ska förbereda och redovisa under intervjun. Övrig information Anställningarna börjar 2026-01-12 och är tidsbegränsade till 2026-10-30. Körkort krävs för båda tjänsterna. Varmt välkommen med din ansökan! På kommunkontoret arbetar cirka 400 medarbetare inom strategiska funktioner. Tillsammans säkerställer vi att kommunen är en effektiv och modern organisation. Just nu befinner vi oss på en spännande utvecklingsresa med målet att fungera som en motor i utvecklingen av hela organisationen. Där vi tar ansvar för helheten, och sätter medborgarnas bästa i fokus. Här får du plats att växa. Inom Lunds kommun sätter vi kunskapen i centrum och skapar möjligheter att utvecklas i arbetslivet. Vi erbjuder en inkluderande arbetsmiljö, och chans att påverka och göra skillnad. Vill du bli en av oss?
Om tjänsten Den framgångsrika stenspecialisten Stenbolaget söker en butikschef till deras butik i Löddeköpinge. Vi letar efter dig som vill leda teamet, vara frontfigur och samtidigt arbeta med försäljning dagligen. Har du dessutom tidigare erfarenhet från b2b försäljning inom byggbranschen så är detta rätt roll för dig. Ansök idag, urval sker löpande! Dina arbetsuppgifter • Försäljning av stenprodukter till våra kunder, både privat och proffskunder. • Ansvara för butikens drift samt schemaläggning • Arbeta med tydliga försäljningsmål • Arbeta med företagets lager och logistik • Inspirera, följa upp och coacha dina kollegor inom försäljning och kundbemötande Din profil • Har sålt till företagskunder inom byggbranschen tidigare • Tidigare erfarenhet av lager & logistik • Tidigare erfarenhet av ledarskap • Du har goda kunskaper i svenska och engelska Det viktigaste är din personlighet och att du gillar försäljning inom bygg/bygghandel, resten lär du dig hos dem. Om företaget Stenbolaget säljer och producerar marksten, murar, plattor, natursten och mycket mer. Deras kunder är både privat- och proffskunder, vilket gör att kundmötena är mycket varierande. De är störst i Sverige inom deras bransch och nu tar de nästa steg på vår resa! Stenbolaget brinner för teamwork. Allt de gör, gör de tillsammans! Bolaget präglas av en stark företagskultur där sammanhållningen är väldigt stark och där personalen gillar varandra och har kul på jobbet. Om oss I denna rekryteringsprocess samarbetar Stenbolaget med rekryteringsföretaget Recruitive. Kontakta rekryteringskonsult Christian Gerdén för frågor. [email protected]
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi investerar i framtiden. Vill du dela den med oss? Som medarbetare på Sparbanken Skåne är du en i gänget på en av Sveriges bästa arbetsplatser! Vi vilar tryggt i våra värderingar – var öppen, ta initiativ, vinn förtroende. Dessa värderingar speglar hur vi jobbar tillsammans, men också hur vi arbetar med våra kunder. Vi söker nu en affärs- och resultatinriktad kollega som ska arbeta som Kundvärd hos oss i Höör. Här på kontoret är vi 10 härliga kollegor som jobbar tillsammans i olika roller på privatsidan. Vår arbetsmiljö präglas av arbetsglädje med hög energi- och ambitionsnivå. Vi har en bra laganda och jobbar nära vår lokala marknad och föreningslivet. Vad innebär det att arbeta som Kundvärd? Som Kundvärd ansvarar för att lyhört och med omtanke möta och se våra kunders spontana behov av service. Du är en viktig länk i att fånga upp affärsmöjligheter och säkerställa att kundens behov tillgodoses på bästa sätt med hjälp av dina kollegor på kontoret/i banken. Som Kundvärd är du ofta den första personen som våra kunder möter på kontoret. Detta gör att det är väldigt viktigt att man är välkomnande och har en hög servicekänsla för att lyckas i rollen. Tjänsten innebär bland annat att du: arbetar i Kundtjänst där vi i huvudsak möter kunden på kundens initiativ, har stort fokus på digitalisering har hög servicegrad i syfte att ge kunden en god upplevelse av banken, slussar och guidar till andra specialister/roller om behov finns, arbetar till viss del med bokade kundmöten och medverkar vid lokala aktiviteter och event. Din profil Du är en ansvarstagande och resultatorienterad person som tycker det är roligt att förmedla bankens produkter och tjänster. Du motiveras av mötet med kund och strävar efter att ge allra bästa service. Du har stark drivkraft och agerar utifrån bankens värderingar samt bidrar till att nå bankens uppsatta mål. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och hur du med dessa kompletterar gruppen. För att lyckas måste du brinna för att med förstklassig service göra affärer skapa goda relationer med människor. Erfarenhet av liknande arbete inom bank alternativt sälj- eller servicearbete är meriterande. Den här tjänsten är en tillsvidareanställning, provanställning kan komma att tillämpas. Välkommen med din ansökan! Skicka in ett personligt brev samt CV genom att klicka på ”Sök tjänst” där du motiverar varför du söker och vad du kan bidra med. Sista ansökningsdag är 27 juli och vi kommer att påbörja urvalet först efter att ansökningstiden gått ut. Personprofilstester förekommer i urvalsprocessen och vi genomför bakgrundskontroller på alla slutkandidater. Har du frågor kontakta, Bankchef Bankområdet Mellersta Helena Björkman, telefon 046-371810. Kontaktperson för Finansförbundet är Adina Andersson , telefon 0413-29535. Kontaktperson för SACO är Torbjörn Helldén, tel. 046 – 371811. Som medarbetare på Sparbanken Skåne är du med och bidrar till att utveckla samhället, förverkliga drömmar och hjälpa människor att växa. Genom att låta delar av vinsten gå till lokala projekt inom idrott, kultur, utbildning och näringsliv bidrar vi till att skapa framtidstro där du bor. Detta gör oss stolta! Läs mer om oss på www.sparbankenskane.se
Gör skillnad. Varje dag. Är du undersköterska och tycker att arbetet på en vårdcentral verkar spännande? Vill du utvecklas både i din profession som person? Då ska du söka dig hit! Vårdcentralen Löddeköpinge ligger på bekvämt pendlingsavstånd från Lund, Malmö, Landskrona och Helsingborg och har drygt 12 300 listade patienter i en välmående del av Kävlinge kommun. Här arbetar cirka 50 entusiastiska medarbetare som driver vår vårdcentral med omtanke, respekt och hög medicinsk kvalitet. Vi är en personalgrupp som arbetar med teamkänsla och som ser vikten av att arbeta som ett lag i samma riktning. I medarbetargruppen finns specialister i allmänmedicin, dubbelspecialister, ST-läkare, AT-läkare, psykologer, fysioterapeuter arbetsterapeut, dietist, sekreterare, sjuksköterskor och undersköterskor. Vårdcentralen har även specialmottagningar för barnhälsovård (BVC), diabetes och astma/Kol. Vi som arbetar här värdesätter vårt fina samarbete som skapar en god arbetsmiljö, kontinuerlig utveckling och en patientsäker vård. ARBETSUPPGIFTER Vi välkomnar nu en ny kollega till en spännande och varierande tjänst. Hos oss får du som undersköterska arbeta med vanligt förekommande arbetsuppgifter såsom provtagning samt registrering av provsvar, där vissa prover testas direkt på plats och andra prover och odlingar skickas i väg. Du kommer också att assistera våra läkare vid undersökningar och mindre operationer. Du ansvarar även för att fylla på förrådet och att iordningställa undersökningsrum. Vidare får du även möjligheten att vara delaktig och drivande i förbättringsarbete och verksamhetsutveckling. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad undersköterska och uppfyller Socialstyrelsens krav om skyddad yrkestitel, oaktat om du läst enligt tidigare eller nuvarande programstruktur. Du har goda språkkunskaper i svenska såväl i tal som skrift samt goda kunskaper i journalsystemet PMO. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta som undersköterska inom primärvården och med blodprovstagning. Vi söker dig som är trygg i din yrkesroll och har ett genuint intresse för primärvård. Du som söker har god samarbetsförmåga och trivs med att arbeta både självständigt och i tvärprofessionella team. Därutöver är du strukturerad, noggrann och har ett flexibelt förhållningssätt till att arbeta under föränderliga omständigheter. Som person är du positiv, inlyssnande och tydlig i din kommunikation. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! ÖVRIGT Primärvården Skåne - I första hand för hela livet. Primärvården Skåne är Region Skånes primärvård i egen regi. Vi är ca 3 500 medarbetare som varje dag arbetar för att ge Skånes invånare nära vård av hög kvalitet och ett gott bemötande, genom livets alla skeden. Detta gör vi utifrån Region Skånes värdegrund - välkomnande, drivande, omtanke och respekt. Primärvården Skåne bedriver verksamhet över hela Skåne, både i städer och på mindre orter. Vi möter patienter med olika behov, bakgrund och förutsättningar fysiskt på våra mottagningar eller digitalt. Vår verksamhet är konkurrensutsatt och behöver nå ut till människor i alla åldrar, med olika bakgrund och på olika platser i Skåne. Primärvården Skåne baserar sin positionering på samma grund som Region Skåne, som finns beskrivna i varumärkesguiden för Region Skåne. Primärvården Skånes verksamhetsidé Primärvården Skåne ska erbjuda personcentrerad vård med hög medicinsk kvalitet och kontinuitet. Vi skapar förtroende och bygger relationer genom respekt och ett professionellt bemötande. Vi är tillgängliga och erbjuder en hälso- och sjukvård som främjar hälsa och välbefinnande för Skånes alla invånare. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Vi söker personal till hemstäd Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i Kristianstad. Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Flyttstäda Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans. För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du… Förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska Har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering:Kristianstad Anställning:50-65% med 6 månader provanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.
Dina arbetsuppgifter Som produktionschef ansvarar du för att leda och utveckla arbetet inom slakt- och styckavdelningen. Du planerar den dagliga produktionen, säkerställer att arbetet utförs enligt gällande hygien-, kvalitets- och djurskyddsregler, och arbetar aktivt för att optimera flöden och rutiner. Rollen innebär ett nära samarbete med både produktion, kvalitetsavdelning och ledning. Huvudsakliga arbetsuppgifter är följande: Leda och fördela arbetet i slakt- och styckavdelningen, Ansvara för personalplanering och utveckling av medarbetare, Säkerställa efterlevnad av livsmedels-, hygien- och djurskyddslagstiftning, Kvalitetssäkring och uppföljning av processer och resultat, Driva förbättringsarbete för ökad effektivitet och kvalitet samt Samarbeta med andra avdelningar för att optimera hela produktionskedjan. Din bakgrund Vi söker dig som har erfarenhet från slakteri eller köttproduktion, gärna i en ledande roll. Du är en tydlig och engagerad ledare med god organisationsförmåga och vana att arbeta strukturerat i en produktionsmiljö. Du trivs i en praktisk roll där du är nära både människor och produktion. Vi tror att du har: Erfarenhet från slakt och/eller styckning, gärna i ledande funktion, Goda kunskaper om hygien, livsmedelssäkerhet och djurskydd, Ledarskapsförmåga och erfarenhet av personalansvar, God kommunikationsförmåga på svenska (engelska är meriterande) samt Förmåga att fatta beslut, lösa problem och utveckla arbetssätt. Om företaget Företaget finns i hela Sverige och är ledande i sin bransch. Arbetstiderna är förlagda på dagtid. Urval Vi använder oss av löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista dag för ansökan. Skicka därför in din ansökan redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer