Driven Field Marketing Säljare till solcellsföretag i Hässleholm

Om oss ☀️ 1KOMMA5° satsar på energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 1200 anställda på över 55 olika platser i Norden, Europa och Australien. 1KOMMA5° siktar på att bli marknadsledande i Europa med en försäljning på över 100 miljarder SEK per år senast 2030.  Tillsammans har vi redan installerat över 20 000 anläggningar i Norden. Om rollen Vi erbjuder en spännande möjlighet för dig som säljare att ta hand om hela säljprocessen, från prospektering till avtal. Du kommer att vara en värdefull del av ett dynamiskt team, där det är av yttersta vikt att du trivs med att arbeta i ett snabbrörligt tempo. Tillsammans med ditt team kommer du att åka ut till villaområden och knacka dörr i förhoppning om att hitta intresserade kunder, du bör därför vara resultatintresserad och engagerad samt van vid att arbeta mot kalla kunder. Vi kommer ge dig: - Möjlighet att sälja våra innovativa produkter - En fast lön och en attraktiv provisionsmodell - En utvecklande och utmanande arbetsplats med goda karriärmöjligheter - Kompentensutveckling inom försäljning - Utbildning av våra produkter och branschen - Friskvårdsbidrag och tjänstepension Vi tror att du: - Har tidigare erfarenhet av försäljning - Är en driven vinnarskalle och ser lösningar istället för problem - Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid - Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska - Arbetat med CRM-system (meriterande) - Har b-körkort (meriterande) START: Enligt överenskommelse PLATS: Hässleholm med omnejd OMFATTNING: 90% med möjlighet till kortare fredagar LÖN: Fast lön + provision ARBETSTIDER: Måndag-torsdag kl.12-20, fredag kl.12-16 1KOMMA5° strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

23 januari 2024
Sista ansökan:
4 juli 2024
Platform Engineer - sökes till Accelerate at Iver i Malmö

Iver växer och nu letar vi efter nya medarbetare som vill vara med på vår resa. Som en del av Accelerate at Iver ligger du i teknikens absoluta framkant och arbetar med spännande digitaliserings- och transformationsprojekt hos marknadsledande kunder. Vi är idag över 300 konsulter som brinner för att realisera digitala möjligheter i molnet. Tillsammans med våra kunder stänger vi gapet mellan aspiration och framgångsrik implementation. Nu söker vi Platform Engineers som vill bli en del av Accelerate at Iver och som vill vara med och bidra till bättre IT-lösningar som gör skillnad för våra kunder! Är du vår nya kollega? Din roll på Accelerate at Iver? För långsiktiga uppdrag och team-leveranser till våra kunder letar vi nu efter fler kollegor som vill vara en del av vårt proffsiga och snabbt växande Devops-team! Våra kunder är ofta ledande inom sin bransch vilket ställer höga krav på oss som partner att ligga med i teknikens framkant. Våra konsultuppdrag innebär att vi hjälper våra kunder i att modernisera deras IT-miljöer, att hjälpa dem arbeta mer agilt och på ett modernt sätt med rätt typ av verktyg för att på bästa sätt stötta deras nuvarande och framtida behov. Detta gör vi enligt en metodik vi på Accelerate at Iver kallar Journey to Agile. Några av de tekniker/metoder som vi arbetar med är Kubernetes, Docker, Terraform, Jenkins, Ansible, Git, Bash, Python. Vi erbjuder också utbildningar, kompetensutveckling och certifieringar tillsammans med våra tekniska partners som vi arbetar tätt tillsammans med såsom Redhat, Suse/Rancher, Hashicorp, Gitlab och Styra. För att passa in i rollen tror vi att du har erfarenhet av följande: - Erfarenhet av att jobba med Linux i en enterprise miljö - Container-infrastruktur (Docker, Kubernetes) - Scriptning/programmering i språk som Bash, Python, Go - Versionshantering - Git - Automatisering Meriterande om du även har kunskap inom: - IaC - Ansible, Terraform - CI / CD - Gitops - Openstack - Public clouds - Openshift och/eller Rancher - Hashicorp: Vault, Consul, mfl För att trivas i rollen som konsult bör du ha lätt att skapa relationer, kunna arbeta både i team och självständigt och ha stor personlig drivkraft och lösningsfokus. Är du en social, flexibel och strukturerad person med stort intresse inom av att arbeta med och att utvecklas inom de senaste teknologierna så tror vi du kommer passa in och trivas utmärkt hos oss! För denna position krävs Svenskt medborgarskap, vi utför även bakgrundskontroll av slutkandidat. Vad erbjuder vi dig? Som anställd på Accelerate at Iver får du ett antal fördelar som: - Individuellt anpassad utvecklings- och utbildningsplan - Varierande uppdrag - Att få jobba med teknik i framkant - Friskvårdsbidrag - Hälso och sjukvårdsförsäkring - Pensionsrådgivning - Förmånsportal - Extremt kompetenta och skickliga kollegor - Kollektivavtal - trygg och säker anställning Placeringsort: För denna roll ser vi att du utgår från vårt kontor i Malmö. Sök till oss! Urval sker löpande, tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Önskad start är snarast eller enligt överenskommelse. Du är välkommen att kontakta Magida Musa ([email protected]) vid frågor eller funderingar kring tjänsten. Vi ser fram emot din ansökan! Välkommen till Accelerate at Iver!

23 januari 2024
Sista ansökan:
11 juli 2024
Vi inom LSS söker sommarvikarier som vill göra skillnad!

Är du nyfiken på hur det är att arbeta på gruppbostad/servicebostad eller Daglig verksamhet för vuxna, eller korttidsvistelse eller korttidstillsyn för barn och unga som sommarvikarie? Är du den som vill anta utmaningen och arbeta på en arbetsplats där vi sätter individens behov i centrum och där delaktighet och självbestämmande genomsyrar hela verksamheten? Vill du genom ditt engagemang, vilja och glädje vara en av de som kommer att stödja våra brukare under sommaren? Har du ett stort intresse för att arbeta med människor, få stötta och hjälpa i vardagen? Då är du välkommen att söka som sommarvikarie hos oss i Lomma Kommuns avdelningen för funktionsstöd. Vi inom avdelningen för funktionsstöd i Lomma Kommun arbetar utifrån varje individs behov och använder oss utav beprövade arbetssätt och metoder inom våra LSS verksamheter. Vi erbjuder dig en gedigen introduktion, tydliga rutiner samt de verktyg du behöver för ditt arbete. Du ger oss ditt engagemang, din tid och viljan att hjälpa andra människor! Det kommer vara tufft, men du kommer att ha roligt och lära för livet! Våra arbetsplatser genomsyras av glädje, engagemang och ett ständigt sökande efter bättre metoder för att tillförsäkra våra brukare goda levnadsvillkor. Du kommer att få möjligheten att arbeta med såväl barn och unga som vuxna personer med intellektuell funktionsnedsättning, autism eller förvärvad hjärnskada. ARBETSUPPGIFTER På en grupp och servicebostad erbjuder vi stöd åt vuxna som har behov av tillsyn och omvårdnad. Gruppbostaden består av ett mindre antal lägenheter som är samlade kring gemensamma utrymmen. Personalen täcker brukarens hela stödbehov inklusive fritids- och kulturella intressen. Servicebostaden är utformad så att lägenheterna ej är i direktanslutning till gemensamma utrymmen och de boendes behov är mindre än för de som bor i en gruppbostad. På daglig verksamhet ger vi stöd åt vuxna att få en meningsfull sysselsättning, en plats där brukare går för att arbeta. Denna verksamhet är öppen vardagar under dagtid. På korttidstillsyn och korttidsvistelse kommer barn och unga för att få möjlighet till miljöombyte och rekreation och för att ge anhöriga avlastning. Vi har barn och ungdomar som är där på dagtid men även de som sover över. Verksamheten är öppen dag, kväll och natt. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har fyllt 18 år, som kan arbeta under hela eller en stor del av sommaren, och har gymnasial utbildning. Det är meriterande om du har läst omvårdnadsprogrammet, fritidsprogrammet eller barn och unga. Du måste ha datorvana och kunna uttrycka på svenska i både tal och skrift. Har du B-körkort är det meriterande. Vi erbjuder flera heltidstjänster med schemalagda rader. Arbetstider varierar beroende på placering. Dag, kväll, natt, helg och jourtjänstgöring. ÖVRIGT Vi begär utdrag ur belastningsregistret för anställning. Vi tillämpar löpande urval. Lomma kommun arbetar för lika rättigheter och möjligheter som motverkar diskriminering. Vi välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. I Lomma kommun är alla lika unika! I Lomma kommun har vi valt våra samarbetspartners i denna rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra försäljare av rekryteringstjänster. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till 0771-693 693.

23 januari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Parkarbetare säsongen 2024

DITT NYA ARBETE Green Landscaping Skåne AB är en av Skånes ledande aktörer inom skötsel och finplanering av utemiljöer. Vi hjälper såväl offentliga som privata fastighetsägare med deras utemiljöer. Vårt mål är att bli kundens förstahandsval och för att lyckas krävs det ett sammanhållet och engagerat arbete av oss alla på Green Landscaping Skåne. Du kommer att bli en viktig kugge i hjulet! Vi söker parkarbetare med erfarenhet inom skötsel och underhåll inför säsongen 2024. Du kommer att arbeta ute hos våra kunder på någon av våra orter Lund, Löddeköpinge, Helsingborg eller Eslöv. Som parkarbetare hos oss har du både frihet och ansvar att planera din dag och ta stort ansvar för utförandet av dina arbetsuppgifter. Du kommer att utföra skötsel och underhåll ute hos våra kunder enligt gällande avtal. I de dagliga arbetsuppgifterna ingår t ex skötsel av grönytor så som beskärning, renhållning och plantering. Du jobbar självständigt och i team och utför arbetet inom gällande tidplaner. Anställningen är en säsongsanställning på heltid med start i mars/april. Lön enligt avtal. Kollektivavtal finns. VEM ÄR DU Vi söker dig som är en lagspelare som tar stort eget ansvar. Som person är du ansvarstagande, positiv och drivande. Vi lägger stor vikt på personligt engagemang och samarbetsförmåga. Det är meriterade om du har trädgårdsutbildning, yrkesbevis i växtkunskap och beskärning och/eller utbildning i motorsåg och röjsåg. Du trivs med att jobba utomhus oavsett väder och är inte rädd för att ta i. B-körkort är ett krav. Du gör dig väl förstådd på svenska i både tal och skrift. KONTAKT OCH ANSÖKAN För mer information om tjänsten kontakta gärna Jenny Hermansson, Produktionschef, 070-795 79 07. Läs mer om Green Landscaping Skåne AB på www.greenlandscapingskane.se Skicka in din ansökan senast den 31 januari 2024, men gärna så snart som möjligt då tillsättning sker löpande. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

22 januari 2024
Sista ansökan:
10 juli 2024
Finsktalande Kundservicemedarbetare

Vi på Resurs vill hjälpa våra kunder att få balans i sin ekonomi och i vardagen - vi vill vara banken som vet hur det känns. Vi har flera miljoner privat- och företagskunder i fyra nordiska länder och över fyrtio års erfarenhet i branschen. Just nu storsatsar vi på att installera Nordens första helt molnbaserade bank, för att bli både snabbare och smidigare i våra funktioner för både kunder och partners 🚀 I new year, a new me......eller kanske bara en ny utmaning? Vi på Resurs tror kanske inte så mycket på nyårslöften, men vi tro på att ett nytt jobb kan göra stor skillnad för känslan i vardagen 😊 Vi söker nu finsktalande medarbetare som vill börja det nya året i vårt grymma kundserviceteam! Hos oss får du möjlighet att utvecklas både som person och yrkesmässigt; vi erbjuder flera olika roller på olika nivåer inom ett och samma bolag - så oavsett vad du brinner mest för kan du hitta ditt framtida drömjobb hos oss! Vi söker personal till vår telefonbaserade kundsupport där vi hjälper både svenska, finska och norska kunder med allt ifrån försäljning av betalkort och försäkringar, fakturafrågor, avbetalningsplaner, krediter och returer. Ditt uppdrag är att få kunden att känna sig trygg och hörd, oavsett ärende. Vi söker dig som är: - noggrann - ansvarstagande - lättlärd - nyfiken - bekväm att prata och skriva på finska - bekväm med att prata och skriva på engelska För att trivas hos oss behöver du vara kommunikativ, ha ett starkt inre driv och tycka om när tempot är högt! Du har mycket god datorvana och alltid är öppen för ny teknik och kontinuerlig utveckling av arbetsuppgifterna. Vi arbetar ständigt för att möta och överträffa våra kunders förväntningar, och därför är det viktigt att du triggas av tät uppföljning av dina egna mål - bl.a. när det gäller försäljning - och att du hela tiden vill utvecklas för att bli ännu bättre! Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet från serviceyrket och är van att arbeta med mycket kundkontakt, gärna från ett callcenter. Formellt ställer vi krav på avslutad gymnasieutbildning. Bra att veta Tjänsterna är på heltid tillsvidare, med 6 månaders provanställning. Arbetstiderna varierar mellan 07:15-20:15 på vardagar och mellan 08:00-18:00 på helger. Vårt huvudkontor ligger i Helsingborg (Väla 2) med kollektivtrafik som stannar precis utanför. Vi har även ett kontor i centrala Malmö. Vi erbjuder en modern arbetsplats i fräscha lokaler, ett flertal personalförmåner som massage, friskvårdsbidrag, subventionerad lunch och olika personalrabatter. För oss är det en självklarhet med kollektivavtal och därmed trygga anställningsvillkor för alla som jobbar här! Läs gärna mer om oss på Banken som vet hur det känns - Resurs (resursbank.se) (https://www.resursbank.se/). Ansökningsprocessen Du söker genom att bifoga CV och personligt brev. Rekrytering sker löpande och anställning enligt överenskommelse. Viktigt att känna till I samtliga rekryteringsprocesser gör vi en utförlig bakgrundskontroll på de personer som går vidare till intervju, via en ett extern bolag. Har du frågar kring tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! LI-LN1

22 januari 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Finsktalande kundservicehandläggare till backoffice

Nu behöver vi stärka upp med finsktalande medarbetare till Consumer Loans! Rollen som back-office handläggare är en tjänst för dig som drivs av service och har beslutsamhet att hitta de bästa lösningarna för varje kund. 🤝💖 Välkommen in i ett team där målmedvetenhet och högt engagemang är en självklarhet! ARBETSUPPGIFTER Du kommer att tillhöra vår backoffice-avdelning Consumer Loans. Ett av dina viktigaste ansvarsområden är att löpande hantera Resurs kunders låneansökningar. Du kommer besvara kunders frågor, hantera ärenden självständigt, före, under och efter en låneansökan är gjord, och även vara i kontakt med andra banker för att lösa lån. Backoffice-avdelningen arbetar med kunder som ibland befinner sig i en svår personlig situation, vilket ställer krav på empati, integritet och personlig mognad för att kunna hantera ärenden på ett professionellt sätt. Dina primära arbetsuppgifter innefattar: - Besvara kunders frågor och funderingar via telefon och mejl - Kontakt med andra banker angående lån och krediter - Hantera låneansökningar och andra förekommande administrativa uppgifter - Försäljning, då försäljningsmål är en naturlig del av arbetet VI SÖKER DIG SOM - Har erfarenhet från serviceyrket och är van att arbeta med mycket kundkontakt - Skriver och talar finska obehindrat - Skriver och talar obehindrat på svenska och engelska - Har en avslutad gymnasieutbildning Meriterande - Tidigare erfarenhet av kundkontakt via telefon och mejl - Tidigare arbete i administrativ roll, gärna lånehantering Som person är du - Resultatinriktad - Flexibel - Samarbetsvillig - Serviceinriktad Övrig information - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid, arbetstiderna kommer gå på rullande schema, 07:15-20:15 vardagar, samt lördag & söndag mellan 8:00-18:00, dock inte varje månad. - Placering: Helsingborg - På slutkandidater genomför vi en utförlig bakgrundskontroll via ett externt bolag

22 januari 2024
Sista ansökan:
10 juli 2024
Dansktalande kundservicemedarbetare

Vi på Resurs vill hjälpa våra kunder att få balans i sin ekonomi och i vardagen - vi vill vara banken som vet hur det känns. Vi har flera miljoner privat- och företagskunder i fyra nordiska länder och över fyrtio års erfarenhet i branschen. Just nu storsatsar vi på att installera Nordens första helt molnbaserade bank, för att bli både snabbare och smidigare i våra funktioner för både kunder och partners 🚀 I new year, a new me......eller kanske bara en ny utmaning? Vi på Resurs tror kanske inte så mycket på nyårslöften, men vi tro på att ett nytt jobb kan göra stor skillnad för känslan i vardagen 😊 Vi söker nu dansktalande medarbetare som vill börja det nya året i vårt grymma kundserviceteam! Hos oss får du möjlighet att utvecklas både som person och yrkesmässigt; vi erbjuder flera olika roller på olika nivåer inom ett och samma bolag - så oavsett vad du brinner mest för kan du hitta ditt framtida drömjobb hos oss! Vi söker personal till vår telefonbaserade kundsupport där vi hjälper både svenska, danska, norska och finska kunder med allt ifrån försäljning av betalkort och försäkringar, fakturafrågor, avbetalningsplaner, krediter och returer. Ditt uppdrag är att få kunden att känna sig trygg och hörd, oavsett ärende. Vi söker dig som är: - noggrann - ansvarstagande - lättlärd - nyfiken - bekväm att prata och skriva på danska - bekväm med att prata och skriva på engelska För att trivas hos oss behöver du vara kommunikativ, ha ett starkt inre driv och tycka om när tempot är högt! Du har mycket god datorvana och alltid är öppen för ny teknik och kontinuerlig utveckling av arbetsuppgifterna. Vi arbetar ständigt för att möta och överträffa våra kunders förväntningar, och därför är det viktigt att du triggas av tät uppföljning av dina egna mål - bl.a. när det gäller försäljning - och att du hela tiden vill utvecklas för att bli ännu bättre! Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet från serviceyrket och är van att arbeta med mycket kundkontakt, gärna från ett callcenter. Formellt ställer vi krav på avslutad gymnasieutbildning. Bra att veta Tjänsterna är på heltid tillsvidare, med 6 månaders provanställning. Arbetstiderna varierar mellan 07:15-20:15 på vardagar och mellan 08:00-18:00 på helger. Vårt huvudkontor ligger i Helsingborg (Väla 2) med kollektivtrafik som stannar precis utanför. Vi har även ett kontor i centrala Malmö. Vi erbjuder en modern arbetsplats i fräscha lokaler, ett flertal personalförmåner som massage, friskvårdsbidrag, subventionerad lunch och olika personalrabatter. För oss är det en självklarhet med kollektivavtal och därmed trygga anställningsvillkor för alla som jobbar här! Läs gärna mer om oss på Banken som vet hur det känns - Resurs (resursbank.se) (https://www.resursbank.se/). Ansökningsprocessen Du söker genom att bifoga CV och personligt brev. Rekrytering sker löpande och anställning enligt överenskommelse. Viktigt att känna till På slutkandidater genomför vi en utförlig bakgrundskontroll via ett externt bolag. Har du frågar kring tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! LI-LN1

22 januari 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Dansktalande kundservicehandläggare till backoffice

Nu behöver vi stärka upp med dansktalande medarbetare till Consumer Loans! Rollen som back-office handläggare är en tjänst för dig som drivs av service och har beslutsamhet att hitta de bästa lösningarna för varje kund. 🤝💖 Välkommen in i ett team där målmedvetenhet och högt engagemang är en självklarhet! ARBETSUPPGIFTER Du kommer att tillhöra vår backoffice-avdelning Consumer Loans. Ett av dina viktigaste ansvarsområden är att löpande hantera Resurs kunders låneansökningar. Du kommer besvara kunders frågor, hantera ärenden självständigt, före, under och efter en låneansökan är gjord, och även vara i kontakt med andra banker för att lösa lån. Backoffice-avdelningen arbetar med kunder som ibland befinner sig i en svår personlig situation, vilket ställer krav på empati, integritet och personlig mognad för att kunna hantera ärenden på ett professionellt sätt. Dina primära arbetsuppgifter innefattar: - Besvara kunders frågor och funderingar via telefon och mejl - Kontakt med andra banker angående lån och krediter - Hantera låneansökningar och andra förekommande administrativa uppgifter - Försäljning, då försäljningsmål är en naturlig del av arbetet VI SÖKER DIG SOM - Har erfarenhet från serviceyrket och är van att arbeta med mycket kundkontakt - Talar danska obehindrat - Skriver och talar obehindrat på svenska och engelska - Har en avslutad gymnasieutbildning Meriterande - Tidigare erfarenhet av kundkontakt via telefon och mejl - Tidigare arbete i administrativ roll, gärna lånehantering Som person är du - Resultatinriktad - Flexibel - Samarbetsvillig - Serviceinriktad Övrig information - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid, arbetstiderna kommer gå på rullande schema, 07:15-20:15 vardagar, samt lördag & söndag mellan 8:00-18:00, dock inte varje månad. - Placering: Helsingborg - På slutkandidater genomför vi en utförlig bakgrundskontroll via ett externt bolag

22 januari 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Bilmekaniker

Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen. Vi erbjuder både service och reparation av din bil och ett stort utbud av produkter. Är du en skicklig bilmekaniker som brinner för reparation och service? Är du driven och effektiv? Vill du bli en del av vår växande kedja ? Då har vi jobbet för dig! Arbetsuppgifter Originalservice enligt biltillverkarens rekommendationer, för alla bilmärken Konditionstest och kontroll av slitagedelar som bromsskivor, bromsklossar, stötdämpare etc. Däckservice, reparation, montering, skifte och balansering av sommar/vinterhjul kan förekomma Servicearbete med servicebil förekommer Ansökan Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi behandlar alla ansökningar löpande och tjänsten tillsätts omgående. Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan! Hoppas vi hörs! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

22 januari 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Sjuksköterska till Villa Roos Park sommaren 2024

Det här är ett jobb för dig som är driven, vill utvecklas i din yrkesroll och bidra till hälsa och livskvalitet för dem som bor hos oss. Här får du bra arbetstider, jobba självständigt och ha frihet att utforma dina arbetsdagar. Hos oss på Vardaga får du också engagerade kollegor och duktiga chefer, utbildningar, karriärmöjligheter samt flera förmåner. Här några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: - Bra schema och arbetstider: [Fyll i: Utifrån aktuell tjänst] - Hög kvalitet och stöd av tydliga rutiner: Lättillämpliga rutiner, styrdokument, checklistor och kvalitetsledningssystem ger dig ett omfattande stöd i arbetet. - Kompetensutveckling: Du har tillgång till Vardagas interna utbildningsorganisation Lära (https://lara.se/) med en mängd kurser. Du har också möjlighet att ansöka om utbildningstjänst för att bli specialistsjuksköterska. - Karriärmöjligheter: Som sjuksköterska kan du gå vidare och bli enhetschef eller verksamhetschef för ett boende. - Bra ledning och korta beslutsvägar: Din chef finns nära till hands för stöd och för att bolla idéer. En av boendets sjuksköterskor sitter också alltid med i den lokala ledningsgruppen. - Gemenskap och stöd: Du jobbar nära sjuksköterskekollegor, gruppchefer och omvårdnadspersonal. Inom Vardaga finns ett nationellt nätverk för sjuksköterskor för att utväxla inspiration och kunskap. - Förmånsportal med rabatter: Köp till exempel biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra priser. Höjdpunkterna är baserade på svar från Vardagas 180 sjuksköterskor som listat sina bästa argument för att jobba hos oss. Läs mer om deras svar här (https://vardaga.teamtailor.com/pages/kampanjsida-for-sjukskoterskor). Om rollen Du är spindeln i nätet kring de boendes hälso- och sjukvårdsinsatser och jobbar för att ge livskvalitet. Du ansvarar för att medicinska ordinationer följs. Regelbundet genomför du riskbedömningar och uppföljningar för att säkerställa god kvalitet i verksamheten. Samarbete och stöd Du ingår i ett team med omsorgspersonal, sjuksköterskor, arbetsterapeut och fysioterapeut. En viktig roll för dig är att coacha och utbilda omsorgspersonalen så att ni tillsammans ger varje boende ett så gott liv som möjligt. I detta jobbar du nära boendets gruppchefer som är ansvariga för omsorgspersonalen. Våra gruppchefer coachar också och jobbar tillsammans med teamen i det dagliga arbetet. Vi satsar på ledarskapsutveckling för dig som sjuksköterska. En kurs vi kan erbjuda dig att gå är ”Att leda utan att vara chef”. Lära känna de boende Att förstå de boendes önskemål och se små förändring i deras hälsa och sjukdomstillstånd är många gånger avgörande för korrekta bedömningar och beslut. Tydliga rutiner För att skapa trygghet och tydlighet för dig som sjuksköterska finns ett omfattande stöd i form av praktiska och lättillämpliga rutiner, styrdokument och checklistor. Vårt kvalitetsledningssystem heter Qualimax och är branschledande. Som ny sjuksköterska hos oss deltar du i vårt digitala introduktionsprogram tillsammans med din mentor för att säkerställa att du får en tydlig introduktion med målet att snabbt komma in i arbetet och våra rutiner. Bra samarbete är det allra viktigaste." - Annelie Stavås, sjuksköterska och gruppchef, Göteborg Om Villa Roos Park Är ett demensboende som består av 63 lägenheter, vi finns i Staffanstorp centralt och nära till allt. Demenscertifiering Vi är ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via Demensakademin (https://www.vardaga.se/var-aldreomsorg/demens/). Ung Omsorg Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg (https://www.vardaga.se/var-aldreomsorg/ung-omsorg-pa-vara-boenden/). Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14-18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter tillsammans med oss som arbetar här, för att sätta guldkant på tillvaron för de boende. Djur i omsorgen Här arbetar vi med djur i vården och vi har regelbundna besök av terapidjur. Din erfarenhet och kunskap Du är legitimerad sjuksköterska och vi ser gärna att du har arbetat några år inom äldreomsorgen. Våra boende är ofta multisjuka och det kräver att du har både översiktliga kunskaper kring olika sjukdomar och tillstånd samt ett intresse för den åldrande människan. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är viktigt. Vi önskar att du - gillar att jobba självständigt och att ha friheten att utforma dina arbetsdagar - är trygg i din roll som sjuksköterska och kan fatta snabba beslut och föra en diskussion med ansvarig läkare - tar egna initiativ, har skinn på näsan och vågar ta för dig - tycker om att ha en ledarroll och att stötta dina kollegor - är van att strukturera och organisera ditt arbete. Jag har alltid blivit trodd och satsad på och när man har idéer så lyssnar arbetsgivaren. " - Mårten Hedberg, Medicinskt ansvarig sjuksköterska, Stockholm Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: sommaren 2024 Sista ansökningsdag:240501 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Susanne Steffensson verksamhetschef 073-5146717 Observera att det inte går att ansöka via E-post. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. (https://vardaga.teamtailor.com/) Facklig kontakt: Vårdförbundet, Hampus Kalpakas, Mobilnummer: 076-6217703, Mail: [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se (http://www.vardaga.se)

22 januari 2024
Sista ansökan:
10 juli 2024