Vill du driva tekniskt utmanande projekt inom elteknik och automation – i ett företag där kvalitet, funktionalitet och innovation står i fokus? Eltecno i Vellinge AB växer och söker nu en erfaren projektledare som vill vara med och ta ansvar för helheten i våra kundprojekt – från idé till färdig leverans. Om oss Eltecno i Vellinge AB designar, konstruerar och tillverkar kundanpassade el-centraler och automationslösningar. Hos oss får du arbeta nära produktion och teknik – i ett företag med korta beslutsvägar och stor möjlighet att påverka. Om rollen Som projektledare hos oss ansvarar du för att planera, driva och följa upp elteknik- och automationsprojekt. Du har en nyckelroll i organisationen, där du samordnar interna resurser, kunder, leverantörer och underentreprenörer. Ditt uppdrag är att säkerställa att projekten håller tidplan, kvalitet och budget – och att kundens behov omsätts till funktionella lösningar. Dina arbetsuppgifter Planera, leda och följa upp el- och automationsprojekt Kalkylera, budgetera och följa upp projektens lönsamhet Koordinera tekniker, leverantörer och samarbetspartners Säkerställa efterlevnad av gällande regler och standarder Identifiera kundbehov och utveckla lösningar i dialog med kund Utföra riskanalyser och leda kvalitetsuppföljningar Bygga goda relationer med både interna och externa intressenter Din profil Krav: Ingenjörsutbildning inom elteknik, automation eller motsvarande erfarenhet 3–5 års erfarenhet av projektledning inom elteknik/automation Teknisk kunskap inom el- och automationssystem (PLC, HMI, SCADA) Erfarenhet av entreprenadjuridik (AB04, ABT06 eller liknande) Svenska och engelska i tal och skrift B-körkort Meriterande: Certifiering som Auktoriserad Elinstallatör (AL) Erfarenhet av CAD-verktyg för elprojektering, t.ex. E-plan Kunskap inom energieffektivisering eller industriell automation Erfarenhet från installations- eller entreprenadbranschen Personliga egenskaper Vi söker dig som är: Strukturerad, lösningsorienterad och självständig Kommunikativ och duktig på att bygga relationer Affärsmässig och kostnadsmedveten Van att hantera flera projekt samtidigt Vi erbjuder: En trygg heltidsanställning med arbetstid på dagtid Lön enligt överenskommelse (45 000 - 55 000 kr/månad) En familjär arbetsmiljö med korta beslutsvägar Möjlighet att växa med ett företag i utveckling Placering: Vellinge Start: Enligt överenskommelse Ansökan Låter detta som rätt utmaning för dig? Skicka din ansökan och CV till [email protected] så snart som möjligt. Urval sker löpande. Sista ansökningsdag är 2025-08-10, men tjänsten kan komma att tillsättas tidigare. Välkommen till Eltecno – där smart teknik möter praktisk verklighet!
PropTech Energy är en koncern med fem innovativa och expansiva bolag Ömangruppen, Axcell Fastighetspartner, P2 Energi, Alova och Inflo Ventilationsservice. Bolagen erbjuder helhetslösningar för fastigheter, med specialkompetens inom alla olika områden. Vi tar ansvar för helheten, eller hjälper till men enskild punktinsatser, helt utifrån kundens behov. Vi finns på drygt 30-tal platser i landet och har totalt cirka 500 medarbetare. Vi söker nu en fastighetstekniker med framåtanda och goda reparationskunskaper inom fastighetsförvaltning till vårt team i Kristianstad! Hos Axcell Fastighetspartner får du arbeta nära kunden i en roll med stort ansvar och varierade arbetsuppgifter. Du trivs med att ta initiativ, är serviceinriktad och har en lösningsfokuserad inställning. Som person är du stresstålig, självgående och gillar att ha många bollar i luften. Välkommen till ett engagerat team där din insats gör skillnad varje dag! Mitt namn är Fredrik Johansson och jag arbetar som driftchef på Axcell. Vi söker nu en tekniker med goda reparationskunskaper inom fastighetsförvaltning och med starkt kundfokus. Du kommer att tillhöra vårt team i Kristianstad, bestående av fyra drivna och engagerade kollegor. Välkommen med din ansökan! - Fredrik Johansson, Driftchef Axcell Fastighetspartner erbjuder allt från enskilda punktinsatser till heltäckande förvaltningslösningar. I företaget finns en gedigen erfarenhet av fastighetsskötsel, fastighetsteknik, administrativ förvaltning och fastighetsutveckling. Våra medarbetare är vår främsta tillgång. Vår ambition är att både företaget och våra medarbetare ska växa och utvecklas. Axcell har stort fokus på hållbarhet. Tillväxt måste vara hållbart på alla sätt. Därför arbetar vi med tre olika fokusområden - en attraktiv arbetsplats, en planet i balans och styrning mot hållbara val - där kan vi göra verklig skillnad och minimera de fotspår vi lämnar efter oss. Som medarbetare på Axcell är det viktigt att du vill vara med och göra skillnad för framtidens klimat. Hela koncernen är miljödiplomerad och vi arbetar enligt miljöledningsstandarden Svensk Miljöbas. Arbetsuppgifter Som fastighetstekniker arbetar du nära kunden. Det är din uppgift att vårda befintliga kundrelationer samt etablera nya kontakter. Du har dagligen kontakt med hyresgäster och fastighetsägare för att ger dem den service de behöver. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: • Servicearbeten • Reparationer • Underhållsarbeten • Installationer • Fastighetsronderingar • Driftoptimeringar • Driva mindre förbättringsarbeten Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Gymnasial utbildning • Utbildning inriktad mot fastighetsteknik/intilliggande branscher eller motsvarande arbetslivserfarenhet • God systemvana • Goda kunskaper i Office • B-körkort • Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Som fastighetstekniker är du en engagerad problemlösare som trivs i en roll med många kontakter och höga krav på servicetänk. För tjänsten är det viktigt att du kan ta egna initiativ och gillar att arbeta med frihet under ansvar. Du trivs i kontakt med både kunder och kollegor och har en mycket god samarbetsförmåga. För att trivas hos oss är du prestigelös, framåt och en social person som trivs i rollen som fastighetstekniker. Social hållbarhet Det är lätt att likställa hållbarhet med klimat- och miljöfrågan, men för oss handlar hållbarhet också om det sociala. Som arbetsgivare har vi ett stort ansvar och en möjlighet att kunna påverka våra medarbetares vardag. Vi värnar om din utveckling och satsar på både interna och externa utbildningar för våra medarbetare. Vi vet att växer du, växer vi! Det sociala klimatet hos oss präglas av prestigelöshet och gemenskap, där vi tillsammans hjälps åt att leverera högkvalitativ service hos våra kunder. Vi har korta beslutsvägar och du har möjlighet att kunna påverka din vardag. Du kan räkna med tryggheter som kollektivavtal, utvecklingsmöjligheter, friskvård och företagshälsovård – en välmående personalstyrka är lika med ett välmående bolag. Människor avgör! Vi gör det vi säger och håller vad vi lovar! Läs mer om hur det är att jobba hos oss HÄR. Övrig information • Start: Enligt överenskommelse • Lön: Enligt överenskommelse • Plats: Kristianstad • Omfattning: Heltid • Arbetstider: Vardagar, 07.00 - 16.00 Ansökan Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Fredrik Johansson +46447770286 Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag 2025-07-25 Alla former av telefonsamtal som inte berör frågor om tjänsten, t. ex från rekryterings-/bemanningsföretag/annonssäljare undanbeds.
Forma framtidens mobilitet med Hedin Automotive Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Transportbilssäljare på vår anläggning i Jägersro Malmö . Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Om rollen Som Transportbilssäljare hos oss får du chansen att arbeta med ett brett utbud av våra marknadsledande märken . Din huvudsakliga uppgift blir att guida kunder genom hela försäljningsprocessen – från första kontakten till att leverera nycklarna till deras nya bil. Du hjälper kunder att hitta rätt lösningar genom att presentera våra modeller, ge råd om tillbehör och finansieringsalternativ, samt säkerställa att varje kund får en upplevelse som överträffar förväntningarna. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med försäljningsteamet och rapportera till försäljningschefen. Vem är du? Som person är du målinriktad och har en naturlig förmåga att bygga och vårda långsiktiga kundrelationer. Du trivs med ett högt arbetstempo och varierande uppgifter, samtidigt som du självständigt kan organisera din arbetsdag. Du är prestigelös och ser värdet i att samarbeta med andra, vilket gör att du smidigt fungerar i team. Med din sociala och förtroendeingivande personlighet skapar du affärer på ett naturligt sätt och strävar alltid efter att leverera resultat på hög nivå. Ytterligare ser vi att du har: Ett par års erfarenhet inom försäljning gärna Transportbilar B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Tidigare erfarenhet av fordonsbranschen är starkt meriterande men inget krav. Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvarata på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se
Är du en erfaren och driven snickare som bor i södra Skåne och vill bli en del av ett härligt team? Vi söker nu en skicklig snickare till vårt byggföretag. Arbetsuppgifter: * Nybyggnation * Resning av hus * Renovering * Ombyggnation * Fasadarbeten Kvalifikationer: * Du är utbildad snickare och har ett yrkesbevis. * Du har goda kunskaper inom byggbranschen. * Du är noggrann och kvalitetsmedveten. * Du är självgående och kan arbeta i team. * Du har B-körkort. * Du kan läsa ritningar. * Du talar och förstår svenska. Vi erbjuder: * Ett spännande och omväxlande arbete. * Ett trevligt arbetslag. * Möjlighet till personlig utveckling. Ansökan: Vi kommer ta intervjuer löpande så sök tjänsten omgående genom denna anonnsen. Blir det många sökande kan svar utebli då det är för hög belastning. Skicka din ansökan med CV och personligt brev till [email protected] eller kontakta Daniel på 0735429446. Vi ser fram emot din ansökan!
Ängelholm gör det omöjliga möjligt – det är vår vision som ligger till grund för vår framtida utvecklingsresa. Vi vågar tänka och testa annorlunda, göra det unika och oväntade. Vi vet att vi är bäst tillsammans och att det är genom gränsöverskridande samarbete vi når längst. Vi vet också att Ängelholm är en plats med unika möjligheter för fortsatt utveckling. Med utgångspunkt i vår agila organisationsstruktur siktar vi framåt och uppåt. Vill du vara med och bidra på vår resa? Huvuduppdrag Samhälle har som syfte att öka invånarnas livskvalitet och möjlighet att påverka sina levnadsförhållanden. Gemensamt skapar huvuduppdragets verksamheter förutsättningar för god hälsa, en attraktiv, tillgänglig och levande stadsmiljö, landsbygd och natur, en trygg och hälsosam inomhus- och utomhusmiljö, ett rikt utbud av kultur, idrott, fritid samt en god infrastruktur. ARBETSUPPGIFTER Brinner du för att arbeta med ungdomar? Då har du hittat rätt! Vi söker dig som vill kombinera kreativt fritidsarbete med ungas demokratiska inflytande! Som Fritidsledare och Ungdomsombud får du en dynamisk och meningsfull roll där du både skapar en stimulerande fritid för ungdomar och stärker deras röst i samhället. I denna delade tjänst arbetar du: • 50 % på fritidsgårdar, där du inspirerar, stöttar och förverkligar ungdomars idéer både inom och utanför verksamheten. • 50 % med ungdomsinflytande, där du tillsammans med kommunens strateg inom social hållbarhet ansvarar för att planera och samordna arbetet i kommunens Ungdomsfullmäktige. Du blir en viktig vuxen förebild som bygger relationer, skapar trygghet och öppnar dörrar för ungas engagemang. Här får du chansen att utvecklas som ledare och vara en nyckelperson i Ängelholms ungdomsarbete. Mer om rollen som Fritidsledare: Som fritidsledare ingår det att fånga upp ungdomarnas tankar och idéer och att arbeta för att förverkliga dessa. Det är en stor fördel om du själv är kreativ och är bra på att se nya möjligheter. I tjänsten ingår det att arbeta både på och utanför fritidsgårdarna. Fritidsledarna arbetar i nära samarbete med skolorna, ingår i olika nätverk och har uppsökande verksamhet i närområdet. Vi värdesätter om du har egna intressen/kompetenser som skapar mervärde i verksamheten. För att lyckas i ditt uppdrag behöver du ha ett engagemang som smittar av sig. Mer om rollen som Ungdomsombud: Ungdomsfullmäktige i Ängelholms kommun är ett lokalt forum för ungas inflytande, där representanter från årskurs 7 till årskurs 3 på gymnasiet samlas för att göra sina röster hörda, träffa ledande politiker och vara en del av samhällsutvecklingen. Som Ungdomsombud får du en nyckelroll i att stärka ungas delaktighet och engagemang i samhällsfrågor. I din roll arbetar du nära ungdomarna i Ungdomsfullmäktige du coachar, samordnar och skapar förutsättningar för verkligt inflytande. Du stöttar ledamöterna i att planera och strukturera möten, kallar till sammanträden och förbereder olika former av diskussioner och beslut. Du är en trygg person som vägleder, håller struktur och säkerställer att demokratiska processer följs. Det här är en roll för dig som vill inspirera unga att ta plats, ta ansvar och påverka sin framtid. KVALIFIKATIONER För att vara aktuell för tjänsten skall du ha: • Erfarenhet av att arbeta med ungdomar • Fritidsledarutbildning eller annan pedagogisk utbildning • B-körkort • Trivas med att jobba dagtid, kvällar och helger Starkt meriterande egenskaper: • Du har förmågan att bygga goda relationer till ungdomar och är bra på att lyfta fram deras styrkor. • Du är en trygg vuxen som sätter tydliga gränser och inger förtroende. • Du är strukturerad och har förmågan att planera och organisera möten. • Du har ett intresse av demokrati- och inflytande frågor. • Du har ett normkritiskt förhållningssätt. • Du har erfarenhet av att arbeta i en förening. • Du är flexibel och lösningsorienterad. • Du gillar att arbeta tillsammans med andra och nå gemensamma mål Provanställning kan komma att tillämpas. ÖVRIGT Ängelholms kommun ska vara en organisation där medarbetarna trivs, utvecklas och vill stanna kvar. Vi strävar efter att erbjuda heltid för ökad jämställdhet och attraktiva arbeten. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och kunna kommunicera snabbt och enkelt med dig som sökande, ber vi dig ansöka via länk i annonsen. I samband med intervju behöver du styrka ditt medborgarskap. Det kan du göra med pass alternativt personbevis tillsammans med ID-handling. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du uppvisa att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vi har inför denna rekrytering tagit ställning till vilka rekryteringskanaler vi önskar använda. Därför undanber vi oss att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
Gör skillnad. Varje dag. Habiliteringen finns till för personer som har en varaktig funktionsnedsättning och deras anhöriga. Funktionsnedsättningen kan bero på rörelsenedsättning, intellektuell funktionsnedsättning och/eller autism. Här värdesätter vi delaktighet för patienter och deras familj, vilket genomsyrar hela vårt arbete. Vår mottagning vänder sig till barn och ungdomar upp till 17 år och bygger på ett tvärprofessionellt familjecentrerat teamarbete. Vi finns placerade i vackra Ängelholm med närhet till både hav och fin natur. Mottagningen är placerad på norra sjukhusområdet i helt nybyggda och ändamålsenliga lokaler med den senaste utrustningen. Vi har goda pendlingsmöjligheter, där en promenad från tågstationen till oss tar cirka tio minuter. I arbetet finns även viss möjlighet till distansarbete. Vill du arbeta på en arbetsplats där du får: • Växa i din yrkesroll genom nära tvärprofessionella teamsamarbeten • En viktig roll i att hjälpa våra barn och ungdomar att få en bättre vardag • Gedigen introduktion till ditt arbete och handledning. Då är du välkommen att söka tjänsten och bli vår nya arbetsterapeutskollega hos oss på Habiliteringsmottagning barn och unga i Ängelholm! Är du nyfiken på att veta mer om hur det är att arbeta hos oss? Läs mer om oss och hör arbetsterapeut Sofia berätta mer om sitt arbete här: https://bit.ly/3OohIfu ARBETSUPPGIFTER Hos oss på Habiliteringsmottagning Ängelholm erbjuds du en stimulerande arbetsmiljö präglad av hög kompetens och ett öppet samtalsklimat. Vi värnar om en stark teamkänsla där vi stöttar och lyfter varandra. Nu söker vi en engagerad arbetsterapeut som vill bli en del av vårt välfungerande team. I din roll som arbetsterapeut ingår att utifrån den enskilde individens behov öka förmågan till delaktighet genom att analysera samt ge råd och stöd kring dagliga aktiviteter. En stor del av arbetet innebär att handleda barn/ungdomar och deras nätverk för att skapa förändring i barnets/ungdomens vardag. Du ger individuella insatser efter behov och efter den planering som görs i samråd med familj, barnet/ungdomen och övriga i habiliteringsteamet. Att bedöma behov av, ordinera och prova ut tekniska hjälpmedel samt medverka i bostadsanpassningar utgör också en stor del av arbetet. Arbetet är utåtriktat och innebär samverkan med andra verksamheter såsom förskola/skola, hjälpmedelsverksamhet, socialtjänst med flera. Utöver det direkta patientarbetet ingår administrativa uppgifter som bokning av patienter och journalhantering. I arbetsuppgifterna ingår också att på egen hand och tillsammans med övriga teamet strukturera och organisera arbetet. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad arbetsterapeut med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Språkkunskap i svenska lägst motsvarande nivå C1 enligt Europarådets nivåskala är ett krav. Därtill är giltigt B-körkort ett krav för tjänste. Vi ser gärna att du är van vid att arbeta med olika IT-system och att du haft digitala vårdkontakter. Har du tidigare erfarenhet av habiliteringsarbete eller arbete med barn och ungdomar med olika behov, eller annan erfarenhet av att arbeta med personer med särskilda förutsättningar, är detta meriterande. Vidare har du ett stort intresse av att arbeta med hela vår målgrupp. Du som person har lätt för att samarbeta och inleda kontakt med barn och unga. Därtill anser du precis som vi att det är viktigt att barn och unga blir hörda och att deras synpunkter beaktas och tas tillvara. Du sitter på stor självständighet, flexibilitet och har förmåga att hantera situationer när tempot stundtals varierar. Därutöver har du god förmåga att organisera och strukturera arbetet. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet för tjänsten. Utdrag ur misstanke- och belastningsregister kommer att göras innan eventuell anställning. I denna rekrytering tillämpas löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Psykiatri, habilitering och hjälpmedel är den näst största förvaltningen med verksamheter runt om i hela Skåne. Vi har ett brett uppdrag där många olika kompetenser tillsammans ger våra patienter den bästa vården och omsorgen. Med nyfikenhet och stort intresse satsar vi också på utveckling och forskning. Uppdraget inom psykiatri är att bedriva specialiserad vård i den offentligt drivna barn-, vuxen- och rättspsykiatrin. Habiliteringen bedriver habilitering och rehabilitering inom den offentligt drivna barn-, ungdoms- och vuxenhabiliteringen. Hjälpmedel har i uppdrag att hantera hjälpmedel som föreskrivs till patienter i Skåne. Inom förvaltningen finns också syn-, hörsel och dövverksamhet och ungdomsmottagningarna i Skåne. På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Hej Vi behöver en städare som kan jobba på lägenheter,hus och kontor. ...........................................................................................................................................
Renato’s Pizzeria i Ängelholm söker en pizzabagare! Vi på Renato’s Pizzeria söker nu en pizzabagare som brinner för matlagning och vill bli en del av vårt team. Vi är en populär pizzeria i Ängelholm som sätter kvalitet och god service i första hand. Arbetsuppgifter: • Förbereda och baka pizzor enligt vår meny • Hantera deg, råvaror och fyllningar med noggrannhet • Hålla ordning och reda i köket • Bidra till en positiv stämning på arbetsplatsen Vi söker dig som: • Har erfarenhet av att baka pizza • Är snabb, ansvarstagande och stresstålig • Har god samarbetsförmåga • Följer hygienrutiner och arbetar strukturerat
Institutionen för sydsvensk skogsvetenskap Vi söker en engagerad student som vill arbeta extra hos oss på SNS och NKJ med upp till 20% tjänstgöring av heltid. Om jobbet Arbetsuppgifterna består av: • Digitalisering och arkivhantering: Ansvara för att digitalisera dokument och material i NKJ:s arkivsystem. • Koordinering av studentnätverk: Stödja underhållet av SNS och NKJ:s nordiska studentnätverk. • Kommunikationsstöd: Hjälpa till vid framtagning av mäss- och informationsmaterial, samt enklare uppgifter kopplat till events. • Administration: Hjälpa till med praktiska uppgifter som, utskick och sammanställningar vid behov. SNS och NKJ:s sekretariat består av ett litet och engagerat team. Arbetet utförs på plats vid sekretariatet som är placerat vid SLU i Alnarp, vilket ger en nära koppling till både akademi och nordiskt samarbete. Din bakgrund Formella krav: • Du är antagen till utbildning på grundnivå eller avancerad nivå. • Du studerar ett program eller kurs med koppling till skog, lantbruk, livsmedel eller bioekonomi. Meriterande: • Erfarenhet av administrativt arbete eller arkivering. • Intresse för nordiskt samarbete, forskning eller hållbar utveckling. • Erfarenhet av att arbeta i projektform eller i mindre team. • God kommunikationsförmåga på engelska och svenska, både i tal och skrift. • Vana att arbeta med digitala verktyg (t.ex. Officepaketet). Om oss SNS (Samnordisk Skogsforskning) och NKJ (Nordisk kommitté för jordbruks- och livsmedelsforskning) är två nordiska samarbetsorgan kopplade till Nordiska ministerrådet. Båda har SLU som värdorganisation och vi har vår placering vid Institutionen för sydsvensk skogsvetenskap på SLU i Alnarp. Institutionen är en tvärvetenskaplig institution, där man forskar och undervisar i många ämnen som berör uthålligt skogsbruk. Forskningsområden inkluderar skogsskötsel, skoglig ekologi, patologi, policy och planering. Vårt uppdrag på SNS och NKJ är att stärka det nordiska samarbetet inom skogsbruk, lantbruk, livsmedel och bioekonomi – främst genom att initiera och stödja forskningssamarbeten, nätverk och kunskapsutbyte. Detta är en möjlighet för dig som vill få inblick i nordiskt samarbete och forskning, samtidigt som du får värdefull erfarenhet av att arbeta i en liten och dynamisk organisation med stort kontaktnät. Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba vid SLU på https://www.slu.se/om-slu/jobba-pa-slu/ Placering: Alnarp Anställningsform: Tidsbegränsad anställning 4 månader, med möjlighet till förlängning. Omfattning: 20% Tillträde: 1 september 2025, eller enligt överenskommelse. Ansökan: Välkommen med din ansökan via ansökningsknappen nedan senast 2025-07-09. Fackliga kontaktpersoner: https://internt.slu.se/min-anstallning/facket/kontaktpersoner/ Sveriges lantbruksuniversitet (SLU) har en nyckelroll i utvecklingen för hållbart liv, grundad i vetenskap och utbildning. Genom vårt fokus på samspelen mellan människa, djur och ekosystem och ett ansvarsfullt brukande av naturresurserna bidrar vi till en hållbar samhällsutveckling och goda livsvillkor på vår planet. Huvudorter är Alnarp, Umeå och Uppsala, men verksamhet bedrivs också på forskningsstationer, försöksparker och utbildningsorter i hela landet. SLU har drygt 3000 medarbetare, 5000 studenter och forskarstuderande och en omsättning på över tre miljarder kronor. Universitetet satsar på attraktiva miljöer på sina campusområden. Vi arbetar för en jämställd och inkluderande arbetsmiljö där öppna samtal mellan människor med olika erfarenheter lägger grunden för vetenskaplighet, kreativitet och utveckling. Vi välkomnar därför personer med olika bakgrunder och perspektiv att söka den aktuella anställningen.
Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER! Om du funderar på att bli entreprenör, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas. Då har jag goda nyheter till dig! Bli säljare första tiden hos oss. Om du är framgångsrik kan du sedan få erbjudande om att ta över den lokala verksamheten. Du behöver inte kämpa ensam som säljare när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara entreprenör, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar. TEST Ta det här testet för att se om du passar som säljare hos oss: Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024? Ser du fördelarna med personal som är 55+? Vet du att få kan leva på sin pension? Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin? Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar? Gillar du att göra andra människor nöjda och glada? Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som säljare! Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt. Så här kommer dina dagar att se ut Som säljare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av pensionerade medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer. Du ska ha jobbat framgångrikt som utesäljare ett antal år. Du är skicklig på att prospektera, kontakta kunder, gå på fysiska möten och göra avslut. Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar. Du är aldrig ensam Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt. Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på [email protected]. Din ansökan ska bestå av ett personligt brev och CV. I ansökningshandlingarna ska det framgå att du vill jobba med försäljning för att bygga upp verksamheten och senare få möjlighet att äga den lokala verksamheten. Bästa hälsningar Michael Strauss
Välj ett jobb för att visa detaljer