Tjänstebeskrivning Som receptionist hos Arkivcentrum Syd blir du, tillsammans med en kollega, den första kontakten för både besökare och medarbetare. Du spelar en viktig roll i att skapa en välkomnande och professionell atmosfär i huset. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: • Ta emot och välkomna besökare • Hantera konferensbokningar och cateringbeställningar • Utföra enklare ekonomiuppgifter som kassaräkning och betalning • Ta emot och hantera leveranser och post • Uppdatera information på hemsidan • Stötta andra avdelningar med varierande administrativa uppgifter vid behov Tjänsten är en deltidsanställning på 81,25% med placering på vardagar, dagtid. Planerad start är september 2025, och inleds med en 6 månaders visstidsanställning med god möjlighet till förlängning. Kvalifikationer Vi söker dig som brinner för service och som trivs i en roll där du får möta människor och skapa goda första intryck. Du är lösningsorienterad, självgående och har förmågan att snabbt anpassa dig till olika situationer. Du är: • Engagerad, initiativrik och har ett positivt förhållningssätt • En lagspelare som gärna stöttar kollegor och bidrar till en trivsam arbetsmiljö • Ansvarstagande och noggrann med förmåga att arbeta strukturerat • En person som gärna gör det lilla extra för både besökare och kollegor Vi ser gärna att du har: • Tidigare erfarenhet av arbete i reception (meriterande) • Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Goda kunskaper i MS Office-paketet Vill du vara med och skapa en varm och inbjudande miljö hos Arkivcentrum Syd? Välkommen med din ansökan! Låter detta intressant? Intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan redan idag! Om NearYou Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra, till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Att arbeta som konsult på NearYou Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester.
Bakgrund SPHINX Computer Vertriebs-GmbH grundades 1989 och har utvecklats till en av de största distributörerna för industriella kommunikationsprodukter i Europa. Huvudkontoret och centrallagret ligger i Laudenbach. SPHINX har 19 filialer med mer än 90 anställda i Tyskland och utomlands. S-Connect AB ingår i Sphinx Group koncernen. 2018 köpte Sphinx verksamheten i MBG/Elektronik och bildade S-Connect AB. S-Connect har sitt säte i Helsingborg vilket också är placeringsort. Driven säljare Tjänsten innefattar att självständigt kunna rekrytera nya kunder så väl som att förvalta dom befintliga samt svara på kunders förfrågningar. Du kommer även att göra offerter, bevaka aktiva projekt och göra affärsavslut. Resor i tjänsten måste kunna göras vid behov. Du bör ha arbetslivserfarenhet inom B2B försäljning och då gärna försäljning av industrianpassade IT-produkter. Då produkterna är avsedda för avancerad nätverkskommunikation krävs god förståelse för IT och nätverkskommunikation. Du är engagerad, har lätt att skapa förtroende och gillar att driva försäljning genom att hjälpa kunderna till effektivare och bättre lösningar. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper: För att lyckas i denna roll bör du ha: • Tidigare arbetslivserfarenhet i en liknande roll inom försäljning. • God datorvana samt erfarenhet av Officepaketet och att arbeta i CRM. • Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. • Körkort, vilja och möjlighet att jobba en del ute på fältet. • God teknisk förståelse Det är meriterande om du har: • Tekniskt intresse. • Meriterande om du har utbildning inom Teknik och teknisk industri. • Erfarenhet av projektförsäljning och långa säljprocesser. • Meriterande om du kan tala tyska. Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Emma Svensson. Tjänsten tillträdes efter överenskommelse. #jobbjustnu
Är du en nyexaminerad eller erfaren tandsköterska med patientfokus och ett driv av att vilja utvecklas? Vi söker en engagerad tandsköterska till Team Bergström i Brantevik, Skåne. Du trivs med kliniskt arbete på rum, i steril och reception och har ett intresse för delegerade uppgifter. Oavsett erfarenhet värdesätter vi din nyfikenhet, ansvarskänsla och vilja att utvecklas tillsammans med oss! Varmt välkommen med din ansökan. (Tjänsten kan tillsättas innan ansökningsdatumet har gått ut, så ansök redan idag). Det här får du hos oss En bra fast lön Variation i arbetsuppgifterna - Få den balansen du behöver Utvecklingsmöjligheter att ta sig an nya arbetsuppgifter Ett starkt team med erfarna kollegor och klinikchef Försäkringar motsvarande kollektivavtal Generöst friskvårdsbidrag 5000kr/år Kompetensutveckling i form av kurser 25 semesterdagar Vi söker dig som: Har en tandsköterskeexamen Talar och skriver svenska obehindrat Vi är en mindre, positiv och sammansvetsad klinik där arbetsglädje och gemenskap står i fokus. Som tandsköterska hos oss i Brantevik får du möjlighet att växa i din yrkesroll och utvecklas tillsammans med ett kompetent och ambitiöst team. Här arbetar vi prestigelöst. Meriterande om du även har: Yrkeserfarenhet som tandsköterska Erfarenhet av assistans vid kirurgi Erfarenhet av journalsystemet Opus Om tjänsten Plats: Östersjögatan 7, 272 38 Brantevik Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: Heltid, men kan diskuteras Lönemodell: Fast Kollektivavtal: Nej, men vi följer det Tillträdesdatum: Senast sept 2025 Om Team Bergström Kliniken Team Bergström i Brantevik är en stark väletablerad klinik som har funnits i branschen i 30 år. Patientstocken vi har är trogna, men vi har också fått in en stor mängd nya patienter. Våra medarbetare skulle beskriva vår arbetsplats som glad, positiv och utvecklande. Här får du också möjlighet till att få påverka tillsammans med oss. Det finns 3 behandlingsrum och på kliniken jobbar 2 tandläkare och 2 tandsköterskor samt 1 tandhygienist. Team Bergström har även varit tidigare ägare av en stor klinik i Malmö, som senare såldes till Smile 2007. Klinikens inhouse kompetens: Allmäntandvård, oral kirurgi, implantat och vi har även en mindre andel barnpatienter. Team Bergström Brantevik är en av landets största och mest erfarna kliniker för implantatbehandlingar. Vi utför även Invisaligns. Låter detta som något för dig?Sök med eller utan CV via Odonti, senast 2025-07-21. I denna rekryteringsprocess samarbetar Team Bergström Brantevik med Odonti, Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretaget inom tandvård. Odonti hanterar de inledande intervjuerna och urvalet. Detta är en direktrekrytering. Det innebär att du blir anställd direkt av arbetsgivaren (Team Bergström Brantevik). Alla intresseanmälningar och ansökningar måste ske via Odonti.se för en professionell, rättvis och diskrimineringsfri hantering. Vänligen undvik direktkontakt med arbetsgivaren! Samtliga frågor gällande tjänsten hänvisas till Odonti och ansvariga rekryterare för tjänsten. Kom ihåg att intervjuer sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatumet, så visa gärna ditt intresse idag! Kontaktuppgifter Van Cao - Rekryteringskonsult [email protected] +46709 220 253 Om OdontiOdonti är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag inom tandvård, grundat av leg. tandvårdspersonal, för alla yrkesverksamma inom branschen. Gör som över 11.000 tandvårdspersonal och Connecta med oss på Odonti.se för att skapa din profil och bevaka ditt nästa drömjobb inom dentalbranschen. Vi känner den du söker! * Din profil hanteras i enlighet med GDPR, är osynlig och delas inte med andra.
Är du nyexaminerad eller tidigt i din karriär? Vill du utvecklas i en internationell miljö där din tekniska kompetens och nyfikenhet värderas högt? Då kan rollen som teknisk specialist på Bossard Sverige AB i Malmö vara rätt för dig! Om Bossard Bossard är en global ledare inom fästelement och smarta monteringslösningar. Med över 2 900 medarbetare på 81 platser världen över erbjuder vi en dynamisk och internationell arbetsmiljö där mångfald, kreativitet och självständighet värderas högt. Hos oss får du möjlighet att växa och utvecklas – både professionellt och personligt. Om rollen Som teknisk specialist hos oss blir du en central resurs för både våra kunder och säljteam. Du arbetar med teknisk rådgivning, problemlösning och utveckling av kundanpassade lösningar inom infästning och montering. Du kommer att: § Ge teknisk support och expertis till kunder och kollegor. § Lära dig analysera och lösa tekniska utmaningar i verkliga projekt. § Delta i kundmöten och bidra med nya idéer och lösningar. § Hålla utbildningar och presentationer för kunder och internt. § Samarbeta nära med försäljning, produktutveckling och leverantörer. Vem är du? § Vi söker dig som har: § Teknisk utbildning, gärna inom maskinteknik eller produktionsteknik eller liknande. § Erfarenhet av CAD, och tekniska ritningar (gärna Solidworks). § God kommunikativ förmåga och ett genuint intresse för att hjälpa andra. § Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. § Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, § även meriterande med förståelse för danska. Meriterande om du har några års erfarenhet av tekniskt arbete, gärna inom industri, produktion eller montering men det är inget krav. Vad erbjuder vi dig? § En inkluderande arbetsplats med engagerade kollegor och goda utvecklingsmöjligheter. § Ett stimulerande arbete i ett framgångsrikt och internationellt företag med lång historia och stark framtidstro. § Möjlighet till personlig och professionell utveckling i en internationell miljö § Flexibla arbetssätt, moderna verktyg och ett öppet företagsklimat. Ansökan Är du redo att starta din karriär som teknisk specialist hos Bossard? Skicka in din ansökan och CV redan idag! Vi gör löpande urval och ser fram emot att höra från dig. Har du frågor? Kontakta gärna Johannes Gunnarsson, Ingenjör och teknisk säljare, på 📲Telefon 040-643 77 90 📩 [email protected]
Vill du jobba med något som faktiskt gör skillnad – samtidigt som du pluggar? Vi på 1KOMMA5 söker nu en självgående deltidsstjärna som kan hjälpa oss att boka in konsultationer med kunder som vill satsa på solceller, laddboxar och andra smarta energilösningar. Det här är ett extrajobb som passar perfekt för dig som studerar och vill jobba några kvällar och helger – med bra lön, värdefull erfarenhet och chans att utveckla dina färdigheter inom kommunikation och försäljning Vad innebär jobbet? Du kommer att: Ringa inkommande leads (alltså personer som redan visat intresse) Boka in möten för våra energiexperter – antingen på plats eller via telefon Prata med människor som vill förstå hur de kan spara pengar och energi Arbeta självständigt från vårt kontor i Malmö – du är ansvarig på plats under dina arbetspass Arbetstider – perfekt för dig som pluggar Vardagar: 17:30–20:00 Helger: 10:00–14:00 Vad får du? Fast timlön + möjlighet till bonus Flexibla tider som funkar med studier Erfarenhet av försäljning, kundkontakt och framtidsbranschen energi Introduktion & utbildning – vi lär dig allt du behöver kunna Ett meningsfullt extrajobb där du bidrar till en grönare framtid Vi tror att du: Pluggar på högskola eller universitet och vill jobba extra Är bekväm i telefon och gillar att prata med folk Tar ansvar och trivs med att jobba självständigt Pratar och skriver flytande svenska (engelska är ett plus!) Har lite erfarenhet av kundservice, försäljning eller mötesbokning (inte ett krav – vi lär dig!) Plats: Malmö (arbete sker på kontoret) Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Deltid – kvällar och helger Vi genomför bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av 1KOMMA5 – där du får växa, lära och göra skillnad
Om oss I vackra Maria Park ligger Capio Mariastaden. Vi växer och behöver därför utöka med ytterligare en engagerad undersköterska till vårdcentralen. På vårdcentralen finns familjeläkarmottagning med bland annat diabetesmottagning, astma/KOL-mottagning, sjuksköterska med specialisering inom psykiatri, distriktssköterskemottagning, äldremottagning, arbetsterapeut, kurator och BVC. Vi har nära samarbete med övriga Capiokliniker med bland annat digital vård, dietist och barnmorskemottagning. Vår organisation bygger på den lokala enhetens självstyre med engagemang och delaktighet från medarbetare vilket leder till korta beslutsvägar. Samtidigt finns en större organisation i bakgrunden som ger stöd och möjlighet till utveckling och erfarenhetsutbyte. Om dig Är du en flexibel och engagerad person som trivs i en roll med både patientnära arbete och administrativa uppgifter? Vill du kombinera arbete i labbmiljö med att vara ett stöd för både patienter och kollegor? Då kan detta vara tjänsten för dig! Vi söker en undersköterska med administrativt intresse som vill arbeta i en varierad och utvecklande roll på vår vårdcentral. Du kommer att arbeta på labbet och ta prover, assistera läkare, arbeta i receptionen samt vara ett viktigt stöd för medarbetarna genom att fungera som IT-ombud och hjälpa till med enklare tekniska problem. Dina arbetsuppgifter Provtagning och assistera läkare i patientnära vård Bemanna receptionen med ett professionellt och varmt bemötande Vara IT-ombud och hjälpa kollegor med enklare IT-frågor och problem Administrativa uppgifter kopplade till patientmottagning och labb Samarbeta nära med hela teamet för att skapa en trygg och effektiv arbetsmiljö Vi erbjuder dig En spännande och varierad tjänst med möjligheter till utveckling En välkomnande arbetsplats med engagerade medarbetare Möjlighet att göra skillnad både för patienter och kollegor Vi erbjuder också: Kollektivavtal Närvarande chef Kompetensutveckling Friskvårdsbidrag Frukost varje dag En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Sista ansökningsdag: 2025-07-06 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Every day, we get opportunities to make a positive impact - on our colleagues, partners, customers and society. Together, we're pioneering the solutions of the future and unlocking the full potential of precious resources. Trusted to act on initiative, we challenge conventional thinking to develop world-leading technologies that inspire progress in vital areas, including energy, food, water and shipping. As we push forward, the innovative, open spirit that fuels our 140-year-old start-up culture and rapid growth also drives our personal growth. So, as we shape a more resourceful, less wasteful world, we build our careers too. About the role We're looking for a commercially driven sales talent who thrives on building relationships, closing deals, and delivering value. As an Inside Sales Engineer, you'll support customers in the Energy Division, managing leads and delivering tailored solutions. Working with a Nordic sales team, you'll ensure customer satisfaction through strong collaboration and technical expertise. Your key responsibilities include: * Driving sales by following an established sales processes to promote and sell products and services to customers in primarily Sweden, but could also be also to rest of the Nordic countries. * Actively identifying and engaging new prospects to expand our customer base and build long-term business relationships. * Preparing technical and value-based quotations tailored to customer needs, highlighting unique selling points. * Supporting customers throughout the sales process with technical guidance and digital interaction. * Using data insights to target focus customers and drive proactive outreach and follow-up. * Collaborating closely with colleagues in sales, service, and operations to deliver exceptional customer satisfaction. About you You are a natural sales person with a structured mindset and a passion for turning opportunities into wins. You love connecting with people, influence outcomes, and simplifying technical concepts to close deals. You are comfortable working digitally and thrive in a collaborative environment. Required qualifications * A degree in engineering, technical sales, or a related field. * Experience in business-to-business sales, ideally with industrial or technical products. * Strong communication skills in Swedish and English, both written and verbal. * Proficiency in Microsoft Office and CRM systems. * Ability to multitask and adapt to shifting priorities without losing momentum. * Experience working with customer data to guide strategic outreach and improve sales effectiveness. What you can expect At Alfa Laval, we foster a culture built on trust, collaboration, and continuous development. You'll be empowered to act, learn, and take initiative in a supportive team environment. With access to excellent training, digital tools, and a strong team spirit, you'll have everything you need to succeed and grow. Location This position is based in Sweden, preferably in the Lund or Flemingsberg offices. For more information, please contact: David Mellby, Market Area Manager, Energy Division Nordic, +46709366598 Talent Acquisition Partner, Junes Nelander at Union information Johan Ranhög, Akademikerna, +46 46 2891664 Stefan Sandell, Ledarna, +46 46 367364 Monica Anderberg, Unionen, +46709623811 We are looking forward to hearing from you soon so send your application without delay, no later than 25th of July 2025. If the right candidate appears, the ad will be closed earlier. Please note, applications sent directly via email will be disregarded without notice. #LI-JN1
Som Mätansvarig inom affärsområde Gas hos oss på Nordion Energi så får du en nyckelroll i att säkerställa kvalitet och utveckling inom gasverksamheten, ett område där precision, innovation och hållbarhet går hand i hand. Som en ledande aktör inom energiinfrastruktur växer vi genom att investera i hållbara och innovativa lösningar. Hos oss på Nordion Energi erbjuds du en plats på ett företag i tillväxt och med höga ambitioner. Vi bygger en energikoncern med hållbara lösningar för framtidens energiförsörjning. Välkommen till en arbetsplats där du får bidra till både samhällsnytta och teknisk utveckling, på riktigt! I rollen som Mätansvarig hos oss på Nordion Energi så får du utlopp för: Din analytiska förmåga – du arbetar med att identifiera och förstå avvikelser i mätdata och utvecklar rutiner och processer för att förbättra systemens tillförlitlighet. Din tekniska nyfikenhet – du följer teknikutvecklingen och driver förbättringsarbete inom mätning och gaskvalitet. Din helhetssyn – du planerar och kravställer funktion, drift och underhåll av mätutrustning med fokus på livscykel, kvalitet och framtida behov. Ditt intresse för programmering – du får möjlighet att arbeta med kodning och skript för automatisering kopplat till mätdatahantering och systemintegration. Dina arbetsuppgifter Som Mätansvarig hos oss har du en central roll i att säkerställa tillförlitlighet hos våra gasmätare. Du ansvarar även för mätvärdesinsamling inom Nordion Energis affärsområde gas. Du arbetar både strategiskt och operativt och bidrar till utvecklingen av vår tekniska infrastruktur. I rollen ingår bland annat att: Leda arbetet med avseende på utrustning och mätdata: analysera, utvärdera och förbättra utrustning och kommunikation. Ansvara för budget, uppföljning och kvalitetssäkring kopplat till mätutrustningens prestanda. Vara tekniskt stöd i projekt, kapacitetsförfrågningar och förändringar i anläggningar. Kravställa IT-stöd och dokumentation kopplat till mät- och gaskvalitet. Värt att veta Du tillhör Asset Management som tillsammans med Technical Operations bildar en grupp på 10 personer med olika ansvarsområden och kompetenser. Tillsammans med dina kollegor ansvarar ni för drift, dokumenthantering, strategisk tillgångsförvaltning, tekniska lösningar, gaskvalité, gassäkerhet och markjuridik. Du rapporterar till David som är chef för Asset Management och Technical Operations. Tjänsten är placerad i Malmö. Som anställd hos Nordion Energi kan du komma att bli krigsplacerad, utifrån totalförsvarets behov. Vissa roller är placerade i säkerhetsklass och svenskt medborgarskap kan därför vara ett krav. Våra förväntningar Vi tror att du är Civilingenjör eller har motsvarande teknisk bakgrund, gärna med inriktning mot energi, automation, mätteknik eller liknande. Du motiveras av att arbeta med komplexa frågor där din nyfikenhet och problemlösningsförmåga kommer till sin rätt, alltid med målet att skapa smarta, hållbara lösningar för framtidens mätning. Du är nyfiken, systematisk och ger dig inte förrän du hittat orsak eller lösning. Du gillar att arbeta både strategiskt och operativt, och du har förmågan att se både detaljer och helhet. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska och har god datorvana. Ansökan Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi hoppas därför att du söker tjänsten så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!
Om arbetsplatsen I staden ansvarar socialförvaltningen för individ- och familjeomsorg. Vårt uppdrag är att möjliggöra för invånare att bli självständiga i livet så att de kan ta en aktiv del i samhället. Vi har genomgått en spännande organisationsförändring med fokus på att skapa en mer tillgänglig socialtjänst utifrån tre huvudområden: myndighet, insatser och service samt boende. I oktober trädde den nya organisationen i kraft. Vi har höga ambitioner och vi vill erbjuda insatser med hög kvalitet utifrån invånarnas behov. Vi behöver utöka med en teamledare. Meningsfull sysselsättning är en mötesplats som riktar sig mot en målgrupp som har psykisk funktionsnedsättning. Vi utgår från hantverk och social samvaro med möjlighet till återhämtningsinriktat stöd utifrån invånarens förutsättningar. Det finns möjlighet till arbetslivsinriktad rehabilitering mot arbete och studier utifrån specifika villkor. Invånare kan idag själva anmäla intresse till sysselsättningen. Behandling för missbruk riktar sig till vuxna som har problem med alkohol, narkotika eller spelberoende. Behandlingen finns både som internatboende och öppenvård. Vi erbjuder olika behandlingsmetoder. Invånare kan komma till behandlingen via beslut från Socialförvaltningen eller själva anmäla intresse. Arbetsuppgifter Som teamledare har du stora möjligheter att påverka arbetet i vardagen och vara med i utvecklingsarbete tillsammans med enhetschef och medarbetare. Vårt arbete ska utgå ifrån evidensbaserade metoder och beprövad erfarenhet med hög kvalitet. Teamledaren är en operativ och närvarande ledare, som stöttar och coachar i det dagliga arbetet. Du ansvarar för att leda och samordna arbetet i vardagen samt att arbetet utförs effektivitet med hög kvalitet. Du är med på regelbundna ärendegenomgångar och stöttar verksamheterna utifrån sina uppdrag. Du har fokus på verksamhetens riktning mot de mål som är uppsatta. Verksamheten är en del i ett större sammanhang och en viktig del av arbetet är att samverka och samarbeta med andra, både internt och externt. Du verkar för en positiv syn på invånarnas resurser och ett öppet klimat med ett serviceinriktat förhållningssätt. Vad vi erbjuder Vi erbjuder dig ett omväxlande, ansvarsfullt och stimulerande arbete med möjligheter till egen utveckling. Arbetsplatsen är rökfri och hälsomedveten. Som anställd får du ett friskvårdsbidrag på 3000 kronor per år. En arbetsplats där du som medarbetare är viktig och där ditt arbete gör skillnad. Ett strukturerat stödsystem och tillgång till kompetenta kollegor och ledning. Vi erbjuder dig ett spännande uppdrag där du kommer att få arbeta verksamhetsnära i en ledande befattning. På vår arbetsplats är dialog och teamkänsla en självklarhet. Kvalifikationer För arbetet krävs • Socionomexamen eller annan akademisk examen inom socialt arbete med minst 180 högskolepoäng som arbetsgivaren bedömer likvärdig. • Minst 4 års erfarenhet av arbete med målgruppen inom socialtjänsten. • Goda kunskaper och erfarenheter av socialt arbete och samverkan utifrån målgruppen med psykisk ohälsa och missbruk. • Erfarenhet av att praktisera adekvat lagstiftning och evidensbaserade metoder. • Ha lätt för att använda och lära dig digitala system samt kunna uttrycka dig på svenska i tal och skrift • Att du har B-körkort och att vill köra bil i arbetet Meriterande • Erfarenhet av att leda andra, i grupper och processer. • Adekvat utbildning att leda andra. • Utbildning/kunskap i och om evidensbaserade metoder. Stor vikt kommer läggas på personlig lämplighet. Att jobba i Helsingborgs stad Vill du vara med och skapa en bättre stad tillsammans med helsingborgarna? Då ska du jobba i Helsingborgs stad. Här kan du använda din kreativitet och drivkraft till att göra livet lättare och tryggare för våra invånare, besökare och näringsliv. Tillsammans med nyfikna och hjälpsamma kollegor gör du skillnad i människors liv, både idag och i framtiden. Ett bra jobb idag, en bättre stad imorgon. Här kan du läsa mer om hur det är att jobba i staden: https://helsingborg.se/arbete/sa-ar-det-att-jobba-i-staden/ Övrig information Intervjuer kommer att ske löpande under ansökningsperioden. Sista ansökningsdag: 2025-07-06 Anställningsform: Tillsvidareanställning Omfattning: 100% Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Antal tjänster: 1 För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Helsingborgs stad använder vi rekryteringsverktyget ReachMee. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via ReachMee genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken. Fackliga företrädare https://intranat.helsingborg.se/hr/samverkan-och-delaktighet/fackliga-foretradare/ Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
I sann Gigstep anda är här en riktigt gig-möjlighet för dig med B-körkort och en vilja att resa mellan städer eller slippa betala tåg/flygbiljett när du ska längre sträckor! Låter det för bra för att vara sant? Icke! Som Gigförare för vår kund Flovi kan du antingen tjäna pengar genom att köra transporter som beställts av deras kunder eller att ta en körning som tajmar perfekt när du ska åka till annan ort och skippa tågbiljetten. Kanske kan du bara köra någon gång i veckan? Du kanske älskar att köra bil och vill köra varenda dag? Det bestämmer du själv utifrån Flovis utbud av körningar. Om gigget Flovi är en väletablerad tjänst i Sverige som kopplar ihop förare med transportuppdrag mellan olika städer. Bilarna som körs är beställda av Flovis kunder – ofta handlar det om att flytta en bil från en stad till en annan. I tjänsten kommer du att få körningar utskickad till dig när det är aktuella och där du själv väljer om du vill köra eller inte. Det innebär att du inte själv väljer uppdrag via en plattform, utan blir tilldelad körningar via Gigstep när Flovi har ett behov och du är tillgänglig. Uppdraget passar dig som gillar flexibilitet, frihet och som vill ha möjlighet att påverka dina arbetsdagar – samtidigt som du är öppen för att bli kontaktad med kort varsel när ett behov uppstår. Det här passar dig som: Vill ha ett extraknäck vid sidan av jobb eller studier Reser mellan städer och gärna kombinerar nytta med nöje Söker ett uppdrag där du har viss flexibilitet men också är redo att hoppa in vid behov Har ett serviceinriktat sätt och gillar att ta ansvar Krav för att kunna köra: B-körkort för manuell växellåda Minst ett (1) års körvana Tillgång till smartphone Kommunicera flytande på svenska och engelska Kör trafiksäkert och har ett gott bemötande Godkänd bakgrundskontroll (belastningsregister) Urval sker löpande, vänta inte med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer