Städare till Veterankraft i Lund!

Veterankraft söker dig som är 55+ och vill jobba med städning hos våra kunder i Lund. Hos oss får du möjlighet att utföra både hemstädning, storstädning och flyttstädning. Uppdragen är varierande och du möter trevliga kunder som uppskattar din hjälp. Du arbetar självständigt eller tillsammans med en kollega. Du behöver inte ha erfarenhet av att ha jobbat som städare tidigare, det viktigaste för oss är att du tycker om att göra fint, är noggrann och har ett vänligt bemötande.  Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll Som städare hos oss hjälper du till att skapa trivsamma och välordnade hem. både vid vanliga hemstädningar eller i samband med flyttar, så att våra kunder känner sig nöjda och omhändertagna. Du arbetar med omtanke och omsorg för att skapa ett fint och trivsamt hem. I rollen får du både arbeta självständigt och tillsammans med andra, beroende på uppdrag och kundens önskemål. Vi ser gärna att du är ordningsam, hjälpsam och tycker om att bidra till att vardagen blir lite enklare för våra kunder. Tjänsten är en timanställning där du själv väljer hur mycket du kan arbeta. Din profil Du är 55 år eller äldre Flytande svenska eller engelska i tal och skrift Meriterande med tidigare erfarenhet inom städbranschen Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Är du intresserad av att bli en del av oss på Veterankraft? Varmt välkommen att skicka din ansökan redan idag!

23 juni 2025
Sista ansökan:
2 december 2025
Intervjuare för attitydundersökning
Arena Personal Sverige AB
Övrig servicepersonal

Tycker du om att träffa nya människor och vill bidra till att utveckla MKB:s kundrelationer?   Vi på Arena Personal söker nu intervjuare för att genomföra en attitydundersökning, till vår kund MKB. I denna roll får du möjlighet att arbeta med människor samt samla värdefull information för att för att förstå boendes attityder och synpunkter Dina arbetsuppgifter: Din uppgift är att utföra en attitydundersökning kring boendes upplevelse av trygghet och trivsel i sitt bostadsområde. Tillsammans med kollegor kommer du att besöka MKB:s kunder för att genomföra en attitydundersökning. För att lyckas i denna roll är det viktigt att du kan leda samtal på ett respektfullt, lyhört och engagerande sätt. Din förmåga att fånga upp intervjupersonens intresse och skapa ett tryggt och pålitligt samtal är avgörande. Du behöver vara tydlig och informativ, med en professionell framtoning.   Om tjänsten: Tjänsten är en tillfällig anställning under 5-7 veckor med start under vecka 34. Arbetet är förlagt varannan vecka måndag – torsdag och varannan vecka måndag – lördag mellan kl 15.00 -20.00. Teamet som genomför undersökningen kommer att bestå av ca 10 personer. Arbetet kommer att ske i våra bostadsområden Rosengård (Örtagård & Herrgården) och Nydala. Din bakgrund: För tjänsten krävs mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Gruppen tillsammans behöver behärska arabiska, somaliska & pasthu vilket gör det meriterande med goda kunskaper inom dessa språk. Ansökan: Vi tillämpar löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Är du redo för ett socialt och meningsfullt uppdrag? Sök tjänsten som intervjuare och bli en del av ett engagerat team. Varmt välkommen med din ansökan!

23 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Platschef till Fitness24Seven
Adecco Sweden AB
Hotell- och konferenschefer

Om tjänsten Som Gym Experience Manager på Fitness24Seven kommer du att arbeta i en dynamisk och hälsoinriktad miljö där du ansvarar för att maximera lönsamheten för våra anläggningar. Du kommer att leda ett engagerat team och implementera strategiska planer för att förbättra kundservicen och uppnå våra mål. I rollen som Gym Experience Manager kommer du att ansvara för klustret Kronprinsen. Detta är en heltidstjänst på 40 timmar i veckan, måndag - fredag, där dina arbetstider kan variera utefter verksamhetens behov. I din roll som Gym Experience Manager kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: • Säkerställa leveransen av en exceptionell träningsupplevelse för våra medlemmar • Implementera och följa upp klustrets strategiska planer, mål och budget • Ha fullt personalansvar för samtliga medarbetare inom klustret, inklusive hantering av alla personalrelaterade ärenden • Ansvara för rekrytering, introduktion och upplärning av ny personal • Skapa kostnadseffektiva och hållbara arbetsscheman som säkerställer rätt bemanning utifrån kundflöde och behov • Säkerställa att Fitness24Sevens koncept, riktlinjer, policys och arbetssätts efterlevs • Driva en kostnadseffektiv drift genom aktiv styrning av GOP-relaterade kostnader • Vara närvarande i verksamheten, interagera och engagera med medlemmar för att bygga starka kundrelationer • Aktivt ta till sig erfarenheter och feedback från kollegor samt bidra med kunskap och goda exempel till resten av organisationen • Samarbeta med relevanta interna avdelningar för att främja ett effektivt arbetsflöde och verksamhetsutveckling • Upprätthålla och utveckla goda relationer med samarbetspartners, såsom fastighetsägare, vaktmästare, städpersonal, leverantörer och andra aktörer Om dig Vi söker dig med en avslutad gymnasieexamen och gärna eftergymnasial utbildning inom ledarskap, försäljning eller liknande. Du har dokumenterad erfarenhet av ledarskap och en stark förmåga att strategiskt planera och genomföra försäljningsaktiviteter. Du är resultatorienterad, kommunikativ och har en förmåga att motivera och engagera ditt team. Viktigt för tjänsten är: • Minst 3 års relevant ledarskapserfarenhet, gärna med personalansvar • Erfarenhet från liknande roll inom servicebranschen, exempelvis retail, hotell eller träning • Grundläggande kunskap och intresse för träning och hälsa • God förståelse för grundläggande ekonomi, t.ex. budgetarbete och kostnadsuppföljning • Gymnasieexamen eller motsvarande utbildning • Flytande svenska och engelska i tal och skrift • B-körkort är ett krav Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om Fitness24Seven Fitness24Seven är en av världens snabbast växande gymkedjor och riktar sig till den vanliga motionären som tycker att kvalitativ träning inte skall kosta en förmögenhet. På 20 år har de gått från att ha ett enda gym i Malmö till att ha över 250 anläggningar i 5 länder på 3 olika kontinenter. Som medlem på Fitness24Seven har du tillgång till alla anläggningar, i alla länder, dygnet runt. Dessutom ingår gruppträning och det finns även separat avdelning för tjejer. Fitness24Seven har ett stort fokus kring CSR och arbetar bland annat mot organisationer som SOS-barnbyar. Värderingarna som genomsyrar företaget är long-term thinking, on the customers’ terms, learning organisation, cooperation makes the team and social responsibility. Kontaktuppgifter I den här rekryteringen samarbetar Fitness24Seven med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Beatrice Arvidsson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
TandCity söker tandsköterska
TandCity Sweden AB
Tandsköterskor

Vi söker en glad och driven tandsköterska till vårt härliga team! Vi söker dig som vill vara med och bedriva högkvalitativ tandvård på en modern och attraktiv klinik med ett eget in house tandteknikerlab. Du ska vara en ansvarstagande person som gärna tar egna initiativ. Du ska kunna arbeta självständigt men samtidigt fungera bra i ett team. För oss är rätt inställning viktigt och du bör därför vara en engagerad och motiverad person som brinner för ditt yrke. Du är positiv, serviceinriktad, flexibel och arbetar alltid med patienterna bästa i fokus. Tjänsten vi erbjuder är en heltidstjänst på 100%. Vi erbjuder ett roligt och omväxlande arbete som tandsköterska. Hos oss arbetar du med assistansarbete, sterilarbete och receptionsarbete. Du ska hålla god ordning och överblick kring ditt arbete för att tillsammans med tandläkaren skapa den bästa möjliga vården för våra patienter. För oss är det viktigt att du delar vår vision om att leverera Sveriges absolut bästa tandvård. Detta uppnår vi tillsammans genom att erbjuda våra patienter den högsta kvalitén och den bästa servicen. TandCity är en toppmodern och digitaliserad klinik i en av Malmös absolut vackraste lokaler, mitt emot Malmö centralstation. Vårt fokus är att alltid leverera högsta kvalité och vi satsar hårt på att ligga i framkant när det gäller utveckling och teknologi. Vi arbetar främst med vuxna patienter och utför förutom allmäntandvård även mycket estetisk och kirurgisk tandvård. Med hög service, centralt läge och proffsig personal skapa vi en oslagbar miljö för både patienter och medarbetare. Vi ser fram emot din ansökan! Intervjuer kommer att ske löpande under ansökningstidens gång.

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Vi söker en ⭐ till Team Städ på First Camp Torekov

First Camp Torekov-Båstad erbjuder en arbetsplats utöver det vanliga. Vår populära destination ligger i direkt anslutning med stranden och med en härlig arbetsmiljö. Här får du tillsammans med dina kollegor sprida den glädje och omtanke som skapar minnen och campinglycka hos våra gäster. Lokalvårdare till First Camp  Vill du skapa en välkomnande och skinande ren miljö för våra gäster – och samtidigt få en sommar full av glädje? Vi söker Lokalvårdare som älskar att hålla ordning och skapa en trivsam atmosfär för våra gäster. Som städhjälte hos oss får du en viktig roll i att ge våra besökare ett förstklassigt första intryck och en välkomnande miljö att återvända till. Vilka är First Camp? Vårt mål är klart - att bli världens ledande campingkedja. För att nå dit är lokalvårdare som du avgörande. Din skicklighet och fingertoppskänsla för detaljer skapar den omsorgsfulla atmosfär som definierar First Camp och ditt bidrag är oerhört viktigt för gästens upplevelse. Vad innebär rollen?  Som Lokalvårdare på First Camp ser du till att stugor, servicehus och övriga utrymmen alltid håller högsta standard när det gäller renlighet och trivsel. Din noggrannhet och omsorg gör våra gästers upplevelse ännu bättre, och du är nyckeln till att våra destinationer förblir platser som gästerna gärna kommer tillbaka till. I grunden innebär din roll att utföra städning och underhåll, men du förväntas också kunna stötta andra områden vid behov. Hos oss är alla på destinationen redo att hjälpa till där det behövs, och vi arbetar tillsammans för att skapa en härlig upplevelse för våra gäster. Vem söker vi? Vi söker dig som är noggrann och strukturerad, med ett öga för detaljer och en vilja att leverera hög kvalitet i varje moment. Erfarenhet av lokalvård är meriterande, men vi välkomnar alla med rätt inställning och en positiv attityd. Som person är du flexibel och har lätt för att se lösningar där andra ser hinder, och du trivs i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik. Vi tror också att du uppskattar att bjuda på dig själv och bidra till en god stämning i teamet. För oss är det viktigare att du är en engagerad lagspelare än att du har en viss erfarenhet. Kan du dessutom kommunicera på svenska eller engelska ser vi det som en fördel, men det är inget krav. Vad Erbjuder Vi? På First Camp har många börjat i din position och sedan klättrat inom företaget. Du kommer att få möjlighet att utvecklas, lära dig nya saker och träffa människor från hela världen. Våra gemensamma värderingar styr våra dagliga handlingar: We Care: Vi jobbar tillsammans med omtanke om gästen, medarbetaren och planeten. Vi skapar en öppen och stöttande miljö där vi utmanar varandra, lär oss av misstag och firar framgångar. We Have Fun: Genom att vara oss själva och ha roligt ihop skapar vi en välkomnande stämning för alla vi möter. Tillsammans skapar vi fina minnen för våra team, kollegor och gäster. We Simplify: Framåtanda, tillsammans med viljan att lära, gör att vi ständigt förbättrar och utvecklar hur vi arbetar. Vi gör det enkelt för varandra - det ska vara lätt att göra rätt för både kollegor och våra gäster. We Deliver Results: Vi fokuserar i allt vi gör på att skapa resultat för våra gäster, kollegor och hela företaget. Målen är högt satta och vi lyckas bäst när vi använder både hjärta och hjärna. Vi erbjuder en arbetsplats med goda möjligheter till utveckling och omtänksamma kollegor som delar med sig av visdom och skratt. Tillsammans vill vi fortsätta vår framgångssaga och växa med fler stjärnor som vill vara med och bygga vår framtid. Villkor Vi söker medarbetare omgående till v.27-32 sommarsäsongen 2025 med varierande omfattning (10-30 h/vecka). Arbetstiderna kan inkludera tidiga morgnar, kvällar och helger i enlighet med hotell- och restaurangfackets kollektivavtal. Ansökan Vi genomför urval och intervjuer löpande, så ansök redan idag. Detta kan vara början på något fantastiskt. Vi ser fram emot din ansökan! First Camp är Skandinaviens ledande campingkoncern med över 70 destinationer i Sverige, Danmark och Norge. Vi är inne i en spännande tillväxtfas och har genom organisk tillväxt och ett stort antal förvärv gått från drygt 100 MSEK i omsättning 2016 till nu över 1 000 MSEK ett normalår. Vi är ett stort team med över 1500 medarbetare som brinner för våra gästers upplevelser och som strävar mot att bygga världens ledande campingkedja.

23 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Elektronikreparatör med inriktning på syntar
Vatansever Ljud AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Är du passionerad av syntar och elektronik? Då kan du vara den vi söker! Vem vi letar efter: ✔ Erfarenhet av reparation och underhåll av syntar och övrig ljudelektronik. ✔ Goda kunskaper i analoga samt digitala syntar. ✔ Meriterande om du har programmeringskunskaper. ✔ Lösningsorienterad och noggrann i ditt arbete. Vi erbjuder: 📌 En kreativ och teknikintresserad arbetsmiljö med likasinnade kollegor. 📌 Möjlighet att arbeta med högkvalitativa instrument. 📌 Praktisk erfarenhet inom en nischad branch. Intresserad? Skicka ditt CV och ett kort personligt brev till [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

23 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Interim-chef till Helsingborg
Centric Professionals AB
Övriga yrken inom kultur och underhållning

Vill du axla en nyckelroll i koncernledningen hos en samhällsviktig aktör? Har du gedigen erfarenhet av att leda andra seniora chefer och en vana att arbeta både strategiskt och operativt? Då kan denna roll som Interim-chef vara nästa spännande uppdrag för dig. Detta underkonsultuppdrag är placerat i Helsingborg. Tillträde sker med viss tillgänglighet i augusti för överlämning, och därefter heltid från september till slutet av april 2026. Arbetsuppgifter Som Interim-chef för Affärsstöd får du det övergripande ansvaret för fyra centrala stödfunktioner: -     Inköp -     HR, lön och arbetsmiljö -     Dokument, lagefterlevnad och kvalitet -     Fastighet och internservice Du leder och coachar fyra erfarna avdelningschefer och säkerställer att affärsstödet bidrar till affärsnytta, efterlevnad, effektivitet och trivsel i hela organisationen. Uppdraget innefattar även: -     Aktivt deltagande i koncernledningen med ansvar för koncernövergripande utveckling och strategiska beslut -     Utveckling av processer och arbetssätt inom samtliga stödfunktioner -     Styrning och kvalitetssäkring av verksamhetens stödsystem -     Leda förändringsarbete och effektivisera stödfunktionerna -     Omvärldsbevakning och implementering av god praxis Din profil och kvalifikationer För att lyckas i rollen som Interim-chef för Affärsstöd tror vi att du har: -     Minst 15 års erfarenhet från ledningsgrupps- eller koncernledningsarbete, med direktrapporterande chefer -     Minst 10 års erfarenhet av att leda andra seniora chefer inom affärsstödjande funktioner -     Förmåga att kombinera strategisk höjd med operativ och taktisk handlingskraft -     Relevant akademisk utbildning (exempelvis inom HR, ekonomi, inköp eller juridik) -     Mycket god förståelse för offentlig verksamhet, gärna med erfarenhet från kommunalt eller offentligt ägt bolag Meriterande är även: -     Erfarenhet av kvalitets- och ledningssystem -     Kunskap om offentlig upphandling och arbetsrätt -     Bakgrund inom energibranschen eller annan samhällsviktig verksamhet Du är en trygg och tydlig ledare som inger förtroende och skapar engagemang. Du har hög integritet, god samarbetsförmåga och vana vid att fatta beslut. Dessutom är du kommunikativ och förändringsinriktad – med affärsmässighet som ledstjärna. Låter det intressant? Hör av dig så berättar vi mer! Vad vi erbjuder •    Aktivt deltagande i koncernledningen med ansvar för koncernövergripande utveckling och strategiska beslut -    Utveckling av processer och arbetssätt inom samtliga stödfunktioner -    Styrning och kvalitetssäkring av verksamhetens stödsystem -    Leda förändringsarbete och effektivisera stödfunktionerna -    Omvärldsbevakning och implementering av god praxis Mathias Gyllander +46 734159368 [email protected]

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 september 2025
Städare till Veterankraft i Helsingborg!

Veterankraft söker dig som är 55+ och vill jobba med städning hos våra kunder i Helsingborg. Hos oss får du möjlighet att utföra både hemstädning, storstädning och flyttstädning. Uppdragen är varierande och du möter trevliga kunder som uppskattar din hjälp. Du arbetar självständigt eller tillsammans med en kollega. Du behöver inte ha erfarenhet av att ha jobbat som städare tidigare, det viktigaste för oss är att du tycker om att göra fint, är noggrann och har ett vänligt bemötande.  Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll Som städare hos oss hjälper du till att skapa trivsamma och välordnade hem. både vid vanliga hemstädningar eller i samband med flyttar, så att våra kunder känner sig nöjda och omhändertagna. Du arbetar med omtanke och omsorg för att skapa ett fint och trivsamt hem. I rollen får du både arbeta självständigt och tillsammans med andra, beroende på uppdrag och kundens önskemål. Vi ser gärna att du är ordningsam, hjälpsam och tycker om att bidra till att vardagen blir lite enklare för våra kunder. Tjänsten är en timanställning där du själv väljer hur mycket du kan arbeta. Din profil Du är 55 år eller äldre Flytande svenska eller engelska i tal och skrift Meriterande med tidigare erfarenhet inom städbranschen Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Är du intresserad av att bli en del av oss på Veterankraft? Varmt välkommen att skicka din ansökan redan idag!

23 juni 2025
Sista ansökan:
2 december 2025
ICA Kvantum Karlssons i Svedala söker Delikatessansvarig
Personalica AB
Butikssäljare, dagligvaror

ICA Kvantum Karlssons i Svedala söker Delikatessansvarig Brinner du för mat, service och ledarskap? Vill du vara med och forma kundupplevelsen i en av Skånes mest färskvarufokuserade butiker? Då kan detta vara tjänsten för dig! Vi på ICA Kvantum Karlssons i Svedala söker nu en engagerad och kunnig Delikatessansvarig till vår manuella delikatessdisk. Rollen är en nyckelposition i butiken och innebär både operativt ansvar för försäljning och drift, samt ett tydligt ledarskap i arbetet med att coacha och utveckla våra medarbetare. Om tjänsten Som Delikatessansvarig får du ett helhetsansvar för att säkerställa en attraktiv, säljande och välfungerande delikatessavdelning. Du leder det dagliga arbetet i disken och ansvarar för såväl planering, beställningar, kampanjer som arbetsmiljö och rutiner. Du rapporterar till Försäljningschef Manuella Färskvaror och arbetar nära kollegor inom Manuella Färskvaror (Delikatess, Fisk, Kött & Kök) för att skapa helhet och lönsamhet. Du har en passion för god mat och känner dig trygg med att hantera charkuterier, ostar, färdigmat och delikatesser. Du har tidigare erfarenhet av arbete med färskvaror och god förståelse för vad som krävs för att skapa ett säljande och inspirerande kundmöte. Tjänsten är en heltidstjänst med tillträde enligt överenskommelse. Om butiken ICA Kvantum Karlssons är en modern och färskvaruinriktad butik belägen precis intill järnvägsstationen i Svedala, med enkla kommunikationer från både Malmö och Ystad. Vår affärsidé är enkel: vi vill vara en riktigt, riktigt bra mataffär. Butiken är känd för sitt starka fokus på färskvaror och har bland annat en imponerande manuell delikatess- och fiskdisk på hela 17 meter. Här möts kunder av ett personligt bemötande, kunnig personal och en butik fylld med inspiration. Om Personalica Tjänsten avser anställning direkt hos butiken. Rekryteringsprocessen hanteras i sin helhet av ICA-butiken. Personalica är en jobbsajt för arbetssökare som söker jobb på ICA-butik. Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.

23 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Lärare i franska på 10%
NTI Gymnasiet Macro AB
Gymnasielärare

NTI Gymnasiet har skolor över hela Sverige, med fokus på teknologi, vetenskap och innovation. Samhällets digitalisering skapar både nya möjligheter och utmaningar inom alla branscher. Vårt uppdrag är att ge våra elever, oavsett program, digital spetskompetens och kunskaper i ny teknik redan på gymnasiet. Vi skapar miljöer, metoder, forum och samarbeten som utvecklar förståelsen för den föränderliga värld vi lever i. Läs mer om våra skolor på www.ntigymnasiet.se. NTI Gymnasiet Helsingborg söker en lärare i franska. NTI Gymnasiet Helsingborg är en attraktiv skola med drygt 500 elever - fördelade på teknikprogrammet, naturvetenskapsprogrammet, estetiska programmet , IT-programmet och TE4 (gymnasieingenjör). Vi har fokus på hög kvalitet i undervisningen och för oss är det kollegiala lärandet en naturlig del och vi vet att samarbeten skapar framgångsrik undervisning. Är du genuint nyfiken på elevers potential och drivkrafter? Vill du arbeta i ett dynamiskt klimat där elevperspektivet genomsyrar verksamheten? Då är vi rätt skola för dig. Det här erbjuder vi dig • Som lärare hos oss kommer du att undervisa i franska. Du har stor möjlighet att påverka och utveckla din egen undervisning och genom kollegialt lärande och arbetet i lärteam bidra till hela skolans utveckling. Du kommer att undervisa en liten grupp i franska steg 3 och det kommer vara ett lektionstillfälle per vecka på 120 minuter. • Som medarbetare hos oss blir du en del av en väl fungerande personalgrupp som kännetecknas av arbetsglädje, kreativitet och professionalitet. • Hos oss får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning, personalrabatter samt möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Det här söker vi Vi söker dig som är utbildad lärare eller läser till lärare i franska på gymnasienivå samt gärna har erfarenhet av undervisning på gymnasiet eller grundskolan. Vi fäster stor vikt vid lämplighet vid anställningsförfarandet. Du har en god pedagogisk förmåga och kan inspirera och engagera elever till lärande utifrån deras olika behov och kan variera din undervisning. Vidare har du lätt att skapa förtroende med elever och är van att ha föräldrakontakter. Du värdesätter ett nära samarbete med kollegor och är lyhörd för andras kunskaper, strävar efter att alltid utveckla din undervisning och delta i det kollegiala lärandet. Övrigt Tjänsten är på 10 %. Start augusti 2025. Ansök så snart som möjligt via vårt rekryteringssystem då urval och intervjuer sker löpande. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna rektor Susanne Alkbrand, rektor på NTI Gymnasiet Helsingborg, tel. 0733-998 555, e-mail [email protected] Välkommen med din ansökan!

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025