Mekaniker till Abdon Food i Höganäs
Adecco Sweden AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Är du en lösningsorienterad och självgående mekaniker som brinner för teknik och underhåll? Vill du vara en del av ett företag med stolta traditioner och ha en nyckelroll i vår produktion? Då kan det här vara tjänsten för dig! Om tjänsten Som mekaniker hos Abdon Food ansvarar du för att upprätthålla en hög teknisk tillgänglighet. Detta genom förebyggande underhåll och reparationer av förpackningsmaskiner, ventiler, pumpar, siktar och annan processutrustning. Våra maskiner är en viktig del av vår verksamhet, och din insats säkerställer att produktionen flyter på som den ska. I rollen ingår: • Felsökning och reparation av maskiner och utrustning. • Planerat och förebyggande underhåll för att minimera driftsstopp. • Bidra med kreativa lösningar när reservdelar saknas. Tjänsten som Mekaniker är en rekrytering med start omgående. Arbetstider är förlagda på dagtid, beredskapstjänst förekommer. Om dig Vi söker dig som är tekniskt kunnig och trivs med ett varierande arbete i en produktionsmiljö. Du har erfarenhet som underhållsmekaniker, servicetekniker eller liknande, gärna från livsmedelsindustrin. Som person är du självgående, lösningsorienterad och trivs med att ta egna initiativ. Du är stresstålig, noggrann och bidrar till ett gott arbetsklimat genom din prestigelösa inställning och samarbetsvilja. För att lyckas i rollen ser vi att du: • Är lösningsorienterad och självgående. • Har förmågan att läsa och förstå tekniska ritningar • Har en teknisk bakgrund och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. • Är strukturerad och har ett öga för detaljer. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om Abdon Food MATEN VI VILL GE TILL VÅRA BARN Abdon Food, där Finax är en del, är en av Nordens mest pålitliga producenter av spannmål och växtbaserade produkter. Vi förädlar spannmål till sunda och goda livsmedel som är bra för både kropp och planet. Vårt löfte är enkelt: vi tillverkar bara produkter som vi vill ge till våra egna barn. Det kallar vi bra magkänsla. Kontaktuppgifter I den här rekryteringen samarbetar Abdon Food med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Marie Ekvall via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

13 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Deltidssäljare – flexibel arbetstid och lön varje fredag!
Uniq Dialog i Malmö AB
Telefonförsäljare m.fl.

Om UNIQ DIALOG År 2007 slog Uniq Dialog upp sina dörrar och sedan dess har vi format oss till att bli en ledande kraft i Malmö, en plats där ungdomar tar sina första förtroendefulla steg in i arbetslivet. Sedan starten har vi äran att ha blivit utsedda till "Årets Jobbkomet" i Malmö. Vi är inte bara en arbetsplats; Vi är en familj som delar en gemensam vision. På UNIQ Dialog är vi ivriga efter att fortsätta växa, lära och uppnå tillsammans. Vi är engagerade i att främja utvecklingen av högkvalitativ och seriös distansförsäljning. Ta steget in i en värld av möjligheter och bli en del av vår framgångsrika resa. Om arbetet Söker du ett extrajobb som du kan kombinera med skola eller liknande? Vill du lära dig mer om försäljning? Då har du hittat rätt! Vi på UNIQ Dialog söker efter nya kandidater till vår säljavdelning! Arbetet består av att erbjuda prenumerationsprodukter till kunder som sedan tidigare har en koppling till produkten, men kan även omfatta försäljning av tjänster, marknadsundersökningar eller mötesbokning. Du representerar alltid välkända varumärken inom respektive segment. Kunderna som kontaktas har i de flesta fall använt produkten tidigare vilket gör att försäljningen bygger på en befintlig relation med kunden. De första dagarna kombinerar vi teori med praktik och du kommer att få lära dig allt du behöver för att sälja på alla typer av kundunderlag. Alla som jobbar här är måna om att du som börjar hos oss ska trivas och få den hjälp som just du behöver för att lyckas riktigt bra! Vi erbjuder alla verktyg som du behöver i form av utbildning, kontinuerlig coachning och säljtävlingar. Du väljer ditt eget schema och får dessutom lön varje fredag! För att söka till oss behöver du nödvändigtvis inte ha erfarenhet från försäljning sedan tidigare - men givetvis är det meriterande! Det absolut viktigaste för oss är att du som söker är: - En mästare på svenska i tal och skrift - Du gillar utmaningar och älskar tanken på att din insats bestämmer din lön - Du är en energibomb, alltid på G och vet hur man kommunicerar effektivt - Du siktar alltid högt, har en tävlingsinstinkt och älskar att nå dina mål - Du förstår att framgång tar tid och är beredd att visa både tålamod och envishet för att utvecklas Resten bidrar vi med! Du bokar själv ditt schema med vilka kvällar och helger du vill jobba och du får jobba hur mycket du vill utifrån de pass som vi erbjuder men minst 2 pass i veckan. Har du drivet, hungern och motivationen för att kunna bli en av våra nya toppsäljare? Tveka inte, skicka in din ansökan redan idag! Vi erbjuder dig Omfattande produkt- och säljutbildningar för att du ska bli en expert inom området Daglig coachning och stöd för att du ska nå din fulla potential En fartfylld och dynamisk arbetsplats där du utmanas och får möjlighet att växa Spännande utvecklingsmöjligheter som hjälper dig att bygga din karriär inom försäljning Inspirerande tävlingar som ger dig chansen att belönas för ditt hårda arbete Trygghet genom kollektivavtal som värnar om dina rättigheter och förmåner Möjligheten att arbeta med välkända varumärken och skapa starka relationer Vårt fulla engagemang för att stötta din framgång och personliga utveckling Ett team av likasinnade personer som delar din entusiasm och passion för försäljning Om anställningen Lön: Provisionsbaserad lön med garantilön - utbetalning varje fredag! Arbetspass Måndag 16:45 -21:00 Tisdag 16:45 - 21:00 Onsdag 16:45 - 21:00 Torsdag 16:45 -21:00 Söndag 12:30 - 16:45 Vi förväntar oss att man arbetar minst 2 pass i veckan utifrån schemat ovan, t.ex måndag och torsdag, däremot bokar och planerar man sitt eget personliga schema.

13 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
CI/CD-arkitekt till BorgWarner
EdZa AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Plats: Landskrona, Sverige Omfattning: Heltid, hybrid Vill du vara med och forma hur framtidens hållbara mobilitet utvecklas, testas och levereras? På BorgWarner får du ta lead på CI/CD-arkitekturen som stöttar mjukvaruteam världen över och i en miljö där elektrifiering, embeddedutveckling och avancerade system möts. Nu söker de en erfaren CI/CD Architect till sitt European Tech Center i Landskrona. Om BorgWarner BorgWarner är en global teknikledare med över 130 års ingenjörsarv. Idag leder de vägen mot eMobilitet med både banbrytande eldrivna system och bränsleeffektiva förbränningslösningar. På deras European Tech Center (ETC) i Landskrona utvecklas och valideras mjukvara, elektronik och kompletta system som används i fordon världen över. Det är en miljö där högteknologi möter öppen kultur och där man får följa hela produktresan från idé till färdig lösning. Vem vi söker Vi söker en CI/CD-arkitekt som kombinerar teknisk expertis med god kommunikationsförmåga och en lyhörd, problemlösande inställning. Du är trygg i dig själv, van vid att ta egna initiativ men också öppen för att förstå vad verksamheten verkligen behöver. Du gillar att bygga robusta system som är enkla att använda, och att samarbeta med både utvecklare och interna stakeholders. Har du bakgrund inom embedded eller automotive? Då är det ett stort plus men inte ett krav. Om rollen Du får en nyckelroll i att vidareutveckla BorgWarners globala Software Factory-ramverk en central plattform för CI/CD som säkerställer kvalitet, effektivitet och spårbarhet i utvecklingskedjan. Det här är en roll med både strategisk höjd och hands-on-teknik. Du kommer arbeta nära både globala utvecklingsteam och IT-organisationen. Du kommer bland annat att: Designa och vidareutveckla CI/CD-arkitekturen inom embedded och mjukvara Sätta riktlinjer och best practices globalt Stötta team i att migrera till och använda ramverket Granska arkitektur och ge teknisk feedback Vara bryggan mellan teknik, användare och IT Kvalifikationer Minst 8 års erfarenhet inom mjukvaruutveckling Minst 5 års erfarenhet av att utveckla och designa CI/CD-lösningar eller -ramverk Erfarenhet som mjukvaruarkitekt, gärna med fokus på systemnära eller infrastrukturella lösningar Djup kunskap i Git, GitLab och Python Erfarenhet av Docker, Linux/Windows, SQL-databaser och visualiseringsverktyg (ex. Grafana) Vana vid att arbeta i eventdrivna arkitekturer Flytande i svenska och engelska Meriterande: embeddedutveckling, fordonsbranschen, intresse för fordon Varför BorgWarner? På BorgWarner får du chansen att arbeta med spännande teknik som verkligen gör skillnad både för framtidens mobilitet och för miljön. Här är du en del av ett globalt teknikföretag med lång ingenjörstradition, men samtidigt i en öppen och prestigelös kultur där du får vara med och påverka. Du arbetar i ett erfaret team med hög teknisk kompetens, där man värdesätter samarbete, delaktighet och innovation. Du får följa hela utvecklingsresan från första idé till färdig produkt och vara med och bygga kompletta system, inte bara enskilda komponenter. Rollen erbjuder en bra balans mellan strategiskt arbete och teknisk hands-on, samtidigt som du har stor frihet under ansvar. Arbetsplatsen i Landskrona erbjuder hybridarbete med tre dagar på plats i veckan. Här finns fri parkering, närhet till kollektivtrafik, personalmatsal med subventionerade priser samt trygga anställningsvillkor genom kollektivavtal. Hos BorgWarner får du inte bara en arbetsplats – du får en möjlighet att växa, bidra och vara med och forma framtidens teknik. Välkommen med din ansökan! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta [email protected] eller [email protected]

13 juni 2025
Sista ansökan:
30 november 2025
Team Member 70-100%
Mister York AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Mister York söker fler stjärnor till Ystad   Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över!   Nu söker vi fler medarbetare till vårt grymma team i Ystad   Tjänst Denna tjänst utgår från 20% men med stor potential att bli mer om behov uppstår. Arbetstid kommer att variera och vara förlagd på alla olika dagar i veckan.  Tjänsten beräknas starta Omgående   Rollen som Team Member Vi söker dig som är ansvarstagande, utåtriktad, engagerad & bra på att samarbeta i grupp. Du kommer att arbeta i ett sammansvetsat team för att leverera mat & service i världsklass.  Dina arbetsuppgifter som Team Member kommer innefatta bland annat: Förberedelser av tillbehör, tillagning av våra prisbelönta burgare, städning samt mottagande av kunder i kassan.   Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar.   VÅRA FÖRVÄNTNINGAR PÅ DIG: - Du har rätt approach och vill ha roligt på jobbet. - Du är en person som vill utvecklas och lära dig nya saker. - Du är en lagspelare som samarbetar bra med andra.  - Du uppskattar att jobba i ett högt tempo. - Du är noggrann och effektiv.  - Du är ambitiös och gillar utmaningar.    På Mister York så rekryterar vi utifrån personlighet och potential och inte endast utifrån tidigare erfarenheter. Vi erbjuder er full utbildning på plats. Mister York är anslutna till kollektivavtal.

13 juni 2025
Sista ansökan:
30 november 2025
Biträdande överläkare till Idrottssektion, VO ortopedi i Malmö
REGION SKÅNE
Specialistläkare

Gör skillnad. Varje dag. Verksamhetsområde ortopedi vid Skånes universitetssjukhus (Sus) bedriver akut och elektiv ortopedisk sjukvård med både distrikts- och regionansvar. Verksamhetens övergripande mål är att genom forskning, utveckling och undervisning på internationell nivå samt genom intern kvalitetssäkring och deltagande i nationella register, bedriva ortopedisk sjukvård av högsta internationella klass. Vårt verksamhetsområde är Malmö, Lund och Trelleborg. ARBETSUPPGIFTER Nu välkomnar vi en biträdande överläkare till Idrottssektionen inom VO ortopedi. Som biträdande överläkare hos oss arbetar du kliniskt och stödjer även klinisk forskning inom verksamheten. Deltagande i jourverksamhet ingår. VO ortopedi bedriver verksamhet på flera enheter vilket medför att resor kan förekomma i arbetet. KVALIFIKATIONER Du som söker är legitimerad läkare med behörighet att verka inom svensk sjukvård och har: - specialistkompetens i ortopedi med flerårig arbetslivserfarenhet från en enhet inom ortopedi där du har haft fokus på idrottsrelaterade skador - språkkunskap i svenska som lägst motsvarar nivå C1 enligt Europarådets nivåskala - genomgången eller planerad kurs i klinisk handledning - heltidstjänstgöring om minst tre år (dokumenterad effektiv tid) - klinisk skicklighet samt självständighet inom ortopedi - genomgången eller planerad klinisk handledarutbildning - dokumenterade undervisnings- och handledarmeriter. Disputation och/eller specialistexamen kan tillgodoräknas sammanlagt motsvarande sex månaders klinisk tjänstgöring. Vi ser gärna att du är disputerad. Vi värdesätter att du har god förmåga till samarbete såväl med kollegor som övriga personalkategorier samt bra bemötande i kontakt med patienter och anhöriga. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vid en universitetssjukvårdsenhet krävs att läkare har pedagogisk erfarenhet och utbildning. Denna kan du ha förvärvat genom handledning av exempelvis sjuksköterske- och läkarstudenter samt läkare under utbildning och som bi- eller huvudhandledare av doktorander. Beskriv tydligt i ansökan genomgångna eller planerade pedagogiska kurser, erfarenhet av handledning och undervisning på olika nivåer. I samband med att du skickar in din ansökan ska du fylla i frågeformuläret som måste vara fullständigt och korrekt ifyllt. Du behöver även bifoga dina handlingar digitalt, se under Övrigt vilka handlingar du behöver skicka med. För att vi ska kunna bedöma din ansökan måste den vara komplett. Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Förutom den elektroniska ansökan ska sökande bifoga läkarlegitimation och specialistkompetensbevis. Gällande tjänst som biträdande överläkare och överläkare ska även tjänstgöringsintyg bifogas. För överläkartjänst kan även krävas examensbevis gällande disputation, intyg om docentur och publikationslista (uppdelat på originalpublikationer, översiktsartiklar och övriga publikationer). OBS! Dessa digitala handlingar skickas vidare för sakkunnigbedömning, därför ska de medfölja din ansökan. Utomnordiska avhandlingar ska bifogas ansökan och vara bedömda av Universitets- och högskolerådet. Vid eventuella frågor, mejla till: [email protected] Region Skåne ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik och en hållbar utveckling i hela Skåne. Vårt högsta beslutande organ är regionfullmäktige, som väljs direkt av invånarna i Skåne. Region Skåne är en värderingsstyrd organisation som arbetar med värderingarna välkomnande, drivande, omtanke och respekt i allt vi gör. Skånes universitetssjukhus (Sus) finns i Lund och Malmö och är landets tredje största sjukhus. Sus är ett kunskapsnav för hälso- och sjukvård i livets alla skeden på regional, nationell och internationell nivå. Våra 12 000 medarbetare är med och driver utvecklingen inom universitetssjukhusets tre uppdragsområden: vård, forskning och utbildning. Hos oss får du arbeta i en värderingsstyrd organisation som utvecklar hälso- och sjukvården tillsammans med patienter och deras närstående. Välkommen! På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

13 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Terminalarbetare sökes för heltidstjänst hos stort logistikföretag!
Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Lager- och terminalpersonal

Är du en effektiv och noggrann person som tycker om att arbeta med fysiska arbetsuppgifter? Sök tjänsten redan idag! Arbetsuppgifterna kommer främst vara av- och pålastning av paket från lastbilar samt sortering av paket. Det är en tjänst som stundtals kan vara fysiskt krävande vilket är viktigt att du känner passar dig. Terminalen har öppet dygnet runt men de vanligaste arbetstiderna är mån-fre 08.45-16.45 eller eftermiddagspass där man kan starta 12:25 - 20:45. Det är viktigt att du är flexibel och kan arbeta olika arbetstider beroende på hur behovet ser ut hos vår kund. Vår kund är ett erkänt post- och logistikföretag. Koncernen har drygt 40 000 medarbetare och förmedlar omkring 30 miljoner försändelser varje dag. De erbjuder standardtjänster för paket, pall, express samt olika logistiklösningar för systemtransporter, tredjepartslogistik och spedition. Du kommer vara anställd av StudentConsulting men uthyrd till vår kund. DETTA SÖKER VI För att passa för tjänsten krävs att du är punktlig, arbetsvillig och fysiskt uthållig då det förekommer mycket tunga lyft. Vidare krävs det att du har en positiv inställning till arbetet. För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du kan starta under juni/juli månad och att du är flexibel med vilka arbetstider du kommer arbeta. Du kommer erbjudas en visstidsanställning på heltid med en inledande sexmånadersperiod. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

13 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Terminalarbetare sökes för extrajobb i Malmö!
Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Lager- och terminalpersonal

Är du en person som trivs att jobba fysiskt i en fartfylld organisation? Söker du ett extrajobb vid sidan av dina studier? Då kan vi ha tjänsten för dig! Vår kund är ett erkänt post- och logistikföretag. De erbjuder standardtjänster för paket, pall, express samt olika logistiklösningar för systemtransporter, tredjepartslogistik och spedition. Som lagermedarbetare kommer du arbeta med paketsortering, lastning och lossning på lastbilar samt andra diverse arbetsuppgifter som kan förekomma på ett lager/terminal. Arbetet är fysiskt krävande då det förekommer stora paket som ska packas av och på lastbilarna. För denna tjänst är arbetstiderna antingen 08.00- 12.45, 10:00-12:25, 12:25-20:45 , 16:00-20:45 samt natt 00:00-07:30. Vi ser gärna att du som söker kan arbeta minst 3 pass i veckan. Uppdraget förväntas starta omgående. Inbokning av dessa pass sker oftast samma dag som passet är. Så det är viktigt att du är flexibel. I detta uppdrag har du möjlighet att påverka dagarna du vill jobba, då du själv lägger din tillgänglighet i vårt system för att kunna kombinera dina studier eller annan huvudsaklig syssla. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av StudentConsulting men arbetar ute hos vår kund i Toftanäs DETTA SÖKER VI Vi söker dig som är student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, som är flexibel, arbetsvillig och driven. Arbetet är fysiskt krävande, vilket innebär att vi gärna ser att du har god fysisk och inte är rädd för att ta i när det behövs. Har du tidigare erfarenhet av terminal/lagerarbete är detta meriterande. Vidare är det ett krav att du behärskar svenska i både tal och skrift. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

13 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Personlig assistent till kvinna i Osby
SAAND Service & Omsorg AB
Personliga assistenter

Vill du arbeta i ett företag med stort hjärta? Sätter du alltid människan och kvaliteten i centrum? Då är du varmt välkommen till SAAND Assistans AB! Vi arbetar med personlig assistans, ledsagning och hushållsnära tjänster. Våra kontor finns i Solna, Sundsvall och Örebro, med huvudkontor i Linköping. Vi söker två kvinnliga personliga assistenter – Start omgående Vill du göra verklig skillnad i en annan människas liv? Vi söker nu två engagerade kvinnliga personliga assistenter till en av våra uppdragsgivare – en kvinna med intellektuell funktions variation samt balanssvårigheter efter en stroke. Hon förstår tal väl men har begränsade möjligheter att uttrycka sig verbalt. Om uppdraget Som personlig assistent kommer du att vara ett stöd i både vardagliga rutiner och aktiviteter utanför hemmet. Ditt uppdrag är att bidra till en trygg, meningsfull och harmonisk tillvaro för vår uppdragsgivare. Dina arbetsuppgifter omfattar bland annat: Hjälp med personlig omvårdnad Stöd vid kommunikation Aktiviteter i hemmet och utanför Praktiska vardagsuppgifter Om dig Vi söker dig som: Har erfarenhet av att arbeta med personer med autismliknande funktionsvariationer Talar svenska eller bosniska (kundens modersmål är bosniska) Är ansvarsfull, lyhörd och empatisk Är trygg, stabil och har ett genuint intresse för att hjälpa andra Har gärna tillgång till egen bil och B-körkort (meriterande) Har tidigare erfarenhet av arbete med autism eller liknande tillstånd Arbetstider Tjänsten innebär varierande arbetspass enligt följande schema: Måndag–fredag: 07:00–15:00, 15:00–22:00, 22:00–07:00 Helger: 07:00–17:00, 17:00–07:00 Om SAAND Assistans SAAND Assistans är ett tryggt och värderingsdrivet företag med lång erfarenhet av personlig assistans. Vi är stolta över att skapa goda arbetsvillkor för våra medarbetare och värnar om både våra kunder och vår personal. Vi erbjuder dig: Individuell lönesättning Friskvårdsbidrag Möjligheter till kompetensutveckling En engagerad och omtänksam arbetsmiljö Känner du igen dig i beskrivningen? Vänta inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig.

12 juni 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Lagermedarbetare för extrajobb till läkemedelsjätten Polypeptide
Academic Work Sweden AB
Lager- och terminalpersonal

Söker du ett meriterande jobb att ha vid sidan om studierna? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta i lager och innehar truckkort? Då kan det vara dig vi söker för tjänsten som lagermedarbetare till PolyPeptide! Start är omgående, så skicka in din ansökan redan idag! OM TJÄNSTEN Academic Work söker nu studenter som vill arbeta som lagermedarbetare hos PolyPeptide. PolyPeptide-koncernen är en av världens ledande och största tillverkare av peptider och tillverkar över en tredjedel av alla peptidläkemedel i världen. Sverigeproduktionen finns i Limhamn och det är dit vi söker en lagermedarbetare. Du erbjuds - Ett meriterande extrajobb - En grundlig upplärning och utbildning - Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Som lagermedarbetare kommer du sköta och kontrollera hanteringen av lagret, i samarbete med övriga kollegor i supply-chain teamet samt i tätt samarbete med PolyPeptides produktion. Du kommer till exempel att, byta behållare för lösningsmedel, kontrollera tömningar av waste tankar och plock av utensilier till produktionen. VI SÖKER DIG SOM - Studerar på eftergymnasial nivå och har minst 1.5 år kvar av dina studier - Innehar både truckkort B samt körkort B - Talar och skriver svenska samt engelska obehindrat för intern kommunikation och dokumentation - Kan jobba minst 2 dagar i veckan under terminerna samt högtider och heltid i sommar Det är meriterande om du har erfarenhet av lagerarbete. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Stresstolerant - Ansvarstagande - Energisk Övrig information - Start: Omgående - Omfattning: Under terminerna beräknas du jobba ca 2 dagar i veckan, arbetet sker på vardagar och helger, både under dagstid och kvällstid. Även arbete under ledigheter, där du ska kunna jobba heltid i sommar. - Placering: Limhamn, Malmö Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Om du är nyfiken och vill läsa mer om PolyPeptide och deras verksamhet kan du göra det här!

12 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Contract Manager - Operations to Axis Communications
Academic Work Sweden AB
Inköpare och upphandlare

Do you thrive in a workplace where collaboration is key? Do you have strong self-leadership skills and enjoys working with a broad range of stakeholders? If yes, then this could be something for you! We are now looking for a Contract Manager-Operations to join our team in Lund. OM TJÄNSTEN Your future team You will be part of Operations Development, a team with diverse expertise spanning digitalization, analytics, and innovation. However, your network will extend far beyond this team, collaborating closely with Sourcing, Manufacturing, Legal, and IT. Your role as a Contract Manager As Contract Manager in Operations, you will take on a dynamic and multifaceted role. At times, you will be hands-on, reviewing contracts and assessing risks. In other instances, you will act as an advisor to the organization, providing guidance on contractual matters. In some cases, you will manage the entire process from drafting new agreements to overseeing their execution. You will work closely with the line organization and collaborate frequently with our Legal Department and IT Governance. ARBETSUPPGIFTER Work tasks * Provide support in contract analysis, take on a project-leading role for strategic contracts, negotiating commercial parts and communicating contract changes. * Maintain and manage our standard framework agreements and policies, such as General Purchase Agreements and Code of Conduct. * Lead workshops and training sessions to enhance contract knowledge and ensure compliance. * Manage the Operations' agreement repository, including administrative tasks. VI SÖKER DIG SOM A proactive, detail-oriented and collaborative individual who enjoys working with a broad range of stakeholders while driving the contract process forward. You have strong self-leadership skills and the ability to work independently, as you will be the sole Contract Manager within Operations. You are structured and take a pragmatic, risk-based approach. You quickly learn to distinguish between "good enough" and what requires further refinement. Axis is on an exciting growth journey, and this role is relatively new, meaning you will have the opportunity to shape and develop our contract management processes together with the internal stakeholders. We love for you to have - Strong experience within procurement of software, systems, and IT-related contracts, including data protection, licensing structures, and risk assessment. - At least 5 years documented experience in commercial contract management. - Likely background as an experienced purchaser or legal counsel, holding a relevant university degree. - Excellent proficiency in English and good proficiency in Swedish, both spoken and written. Our recruitment process This recruitment process is handled by Academic Work and it is our client’s wish that all questions regarding the position is directed to Academic Work. INFORMATION OM FÖRETAGET By joining Axis, you will embark on an exciting journey of personal and professional growth. We will offer you a great introduction to Axis with training. Our team will support you but also listen to your experiences and give you freedom to explore and realize your ideas. We are a fast-growing company that can offer you great career opportunities and a competitive package of benefits. Read more about Axis here!

12 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025